Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Rozhodčí by se měli zamyslet, řekl Hübl

Trest pro Michala Trávníčka pořádně rozpálil litvínovského trenéra Jaroslava Hübla. Po vyřazení klubu ze čtvrtfinále play-off se neudržel a opakovaně se pustil do kritiky rozhodčích. "Vedení svazu nebo Komise rozhodčích by se měla zamyslet nad tím, jak rozhodčí pískají," prohlásil rozezlený kouč.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

MrViki

Takže
Jako nezávislý pozorovatel musím uznat, že rozhodčí hnusným způsobem ovlivnil celou sérii ve prospěch Varů. A je to škoda, možná mohly vyhrát i férově
0/0
12.3.2008 14:41

Viper1

Re: Takže
Naprostý souhlas. Ale to fanatici z Varů nepochopí
0/0
12.3.2008 14:55

OtaRákosník

Re: Takže
děkujeme za subjektivní názor, nezávislý pozorovateli :-)
0/0
12.3.2008 16:25

vavken

Re: Takže
Taky jsem v této sérii nezávislý a můžu říct, že rozhodčí ani jednu stranu nepoškodil. Chyby dělali sytematicky a na obě strany vyrovnaně. 
0/0
13.3.2008 8:21

clarac

rozhodčí
Vážení, hráč jako je Polák-provokatér musí počítat,že občas dostane.To je fakt a nad tím není třeba varákům brečet.Ale je fakt,že zákrok u mantinelu od Skleničky byl fér.Vina jednosznačně na straně hráče,který musí počítat s dohráním a připravit se na to. Zájíc měl pravdu v tom,že se z kdysi mužné a tvrdé hry z hokeje dělájí kuželky,bezkontaktní sport. To co se dneska píská je opravdu pakárna.Vede to hokej do pekla.A rozhodčí z toho dělají bramboračku,protože pískají jenom to co chtějí.Za stejný zákrok jednou ven a jindy nic.Je to ubohost.
0/0
12.3.2008 13:52

netbooster

Re: rozhodčí
Kdepak, Zajíc naopak patří do té staré školy, která měla zažité určité věci, stereotypy, a moderní hokej už nepobírá (stejně jako vy). Tato generace už naštěstí odchází, zůstávají jen ti, co se zvládli adaptovat , a proto by Zajíc na pozici spolukomentátora zápasu měl více vážit slova, a ne pořád dokola mlít "to už není hokej" nebo vrchol trapnosti "to bylo NEHOKEJOVÉ" (tímto výrokem například označil chytrý pokus překvapit gólmana střelou z brankové čáry). A tom, co je "hokejové" nebo co "nehokejové", rozhodují výsledky, nikoliv jakýsi Zajíc....
0/0
12.3.2008 14:38

Paul David Hewson

pech
"trávníček je ostrej, ale ne zákeřnej, Šlégr to samé. Ten krosček na hlavu tam byl, je třeba přiznat že poté, co pech atakoval fraňka". trávníček pouze bránil brankaře s tim musí pech počítat, pech je lehká váha a jestli hraje takovejhle styl hokeje, tak se na to musí připravit, pech je hráč hrající tvrdou hru, je nepříjemnej, umí rozdat, ale zapomněl chlapec, že když umí rozdávat, musí umět taky přijímat. jinak kdyby tam nebyl tráva, tak mu to udělal někdo jinej, ale toho by možná nevyloučili, protože je tráva zaškatulkovanej, tak mu daj flastr, nikdo nebrečí, litvínov varům popřál vše nej dál, trubky varský.
0/0
12.3.2008 12:17

netbooster

Re: pech
Komu není rady, tomu není pomoci.... Když už si uvědomíte, že bez ohledu na hokejové emoce je úder kusem dřeva nebo kompozitu za krk proti ledu životu nebezpečný ??? To se nedá omluvit NIČÍM, a NIKDO si nic takového nezaslouží! Takže tam prostě krosček na hlavu byl, a hotovo, tečka. Co mu předcházelo nebo co ho následovalo, není důležité. Mimochodem Pech včera dostal od Litvínova docela solidně do těla, a Šlégrův ÚMYSLNÝ wrestlingový chvat u mantinelu na něho "smrděl" těžkým zraněním. Ovšem podle vás hraje Šlégr "fér"... Občas by to chtělo sundat ty emocemi zastřené brýle, a zamyslet se...
0/0
12.3.2008 12:29

Paul David Hewson

Re: Re: pech
nejsem emotivní člověk a beru to tak, že se tady bavim o hokeji a u něj rána klackem hold někdy padne, je třeba blbý, že v emocích za krk, tak jim ty hole seber a dej jim něco jinýho, aby si neublížili, když se bude hrát s kuželkama, tak mu dá za krk kuželkou.
0/0
12.3.2008 14:00

netbooster

Re: Re: Re: pech
.... a zcela oprávněně dostane za hrubé porušení pravidel stop na jeden, deset nebo jako Chris Simon na třicet zápasů. A o to tu přece šlo - je třeba tyto "kuželkáře" co nejpřísněji trestat, a nebál bych se ani velkých pokut. Rozhodně na dodatečném trestu není nic sporného, natož nespravedlivého, a za stopku "jen" na jeden zápas by spíše hráč i klub měli pěkně srazit patky a mlčet, než se ještě trapně vztekat...
0/0
12.3.2008 14:25

OtaRákosník

Re: pech
docela si mě pobavil, že "nikdo nebrečí", konkrétně Hubl brečel po každém prohraném zápase
0/0
12.3.2008 12:45

Paul David Hewson

Re: Re: pech
nakonec je důležitý to, že ses pobavil, proto se to všechno dělá i ten sport
0/0
12.3.2008 13:57

OtaRákosník

Re: Re: Re: pech
to s tebou naprosto souhlasim, pak by ale mělo být v příspěvcích podstatně míň urážek
0/0
12.3.2008 14:19

Aragorn

Ztotoznuji se...
Naprosto se ztotoznuji s timto prispevkem!!! Pan Zajic byl vysmechem vsem nestrannym komentatorum, pri jeho poznamce, ze "mam obavu, ze takove zakroky budou v hokeji v budoucnu chybet" jsem neveril svym vlastnim usim!!!

Aragorn

Re: Ztotoznuji se...
Byl to zákrok hodně podobný tomu, co udělal Ruutu Jágrovi, akorát že tenkrát to bylo bokem na rameno, zatímco včera to bylo ramenem na hlavu.... Nemám důvod být jakkoliv zaujatý proti některému z obou týmů, ale mám docela pocit, že nešťastná volba spolukomentátorů v TV, může způsobit dost zkreslený pohled na některé situace, zvláště u těch fanoušků, kteří se v tom tolik sami neorientují.... Například situace, kdy hráč Varů dostal trochu tělo, ale ustál to a vystřelil, zatímco do TV hlásil pan Zajíc, něco v tom smyslu, že "tam opět viděl evidentní snahu karlovarského hráče přifilmovat faul...".
0/0
12.3.2008 12:17

carevic

Tak si takhle
Myslím, že tvrdá hra k play-off patří a ani z jedné strany nepřekročila hranice. Trávníček je ostrej ale ne zákeřnej, Šlégr to samé. Ten krosček na hlavu tam byl, je třeba přiznat že poté, co Pech najel znovu do Fraňka, kterýho se Varům podařilo rozhodit už v prvním zápase. Tohle prostě byla Varská taktika, byla účinná, ale nutně museli čekat, že je nebudou litvínovští poklepávat po rameni. Myslím, že ten protest Varů byl nadbytečnej, zdá se že i trenéři podlehli jakémusi samospravedlivému hněvu, že oni jsou ty oběti. Jak říkám, z obou stran ostrý, ale v rámci mezí play-off.
0/0
12.3.2008 10:49

coyotte

HWC Litvínov
Hockey wrestling club Litvajz. Guma prý otvírá wrestlingové centrum, reklamu na něj ukázal v souboji s Pechem
0/0
12.3.2008 9:48

StAnger

a zase ti rozhodčí
jsem zvědavej, jestli aspoň jeden tým ,kterej vypadne , dokáže přijmout situaci, jak je  a nebude se vyjadřovat k rozhodčím... Ten trest pro Trávníčka je správnej, byla to pra s árna...
0/0
12.3.2008 9:10

MerylZ

Re: a zase ti rozhodčí
Naprostý souhlas. Brečí hráči, brečí trenéři, každý hledá vinu jinde. Litvajz hrál bohužel zbytečně prasácký hokej.
0/0
12.3.2008 11:54

Caretaker

Hüblova slepota
Pane Hüble, máte snad z těch chemických sajrajtů vypatlaný zrak? Viděl jste tu opakovanou ránu hokejkou na krk? Udělat to někdo vašemu synovi, tak brečite snad až u OSN.  Nejste nic než ubrečenci.
0/0
12.3.2008 9:07

Signa

Varům nefandím, ale
.
.
že je Trávníček MAG0R ví snad každý, kdo chodí na hokej.
Tak sprosté a ubohé zákroky dělá málokdo.
Doufám, že to nebyla poslední stopka co ten Parchant dostal...
.
.
 
0/0
12.3.2008 9:03

TarasBulba

To sis mohl odpustit
Je to módní a nic to nestojí. Trošku ulehčit zklamání z neúspěchu tím, že flusnu po rozhodčích.
Doporučuji zhlédnout pár zápasů z vymodlované NHL, nebo ostatních evropských soutěží. Ti rozhodčí tam nedělají o nic míň chyb ale jejich pozice je úplně jiná. Jsou téměř nedotknutelní nejen na ledě. Tam se nemůže stát, že by je jejich zodpovědný "šéf" hned po utkání veřejně hodil přes palubu, napospas pologramotným pisálkům.
0/0
12.3.2008 8:38

siven

Re: To sis mohl odpustit
mas pravdu, ze po prohrane serii nevypadaji ty stiznosti na rozhodci nejlip, a taky v tom, ze i v nhl delaji dost chyb a pritom s nimi nikdo tak nediskutuje (tolik) jako u nas... Co bychom vsak _ stejne jako v NHL - potrebovali, jsou tresty za simulovani. Zacina mi z toho bejt na nic, kdyz tam vidim hrace valet se jak fotbalisty a po chvili se tam (stejne jak ty fotbalovy modelky0 prohaneji jako nic. V NHL to (zejmena po otevreni hranic po 89' ) zkouseli hlavne chlapici z Vzchodu. Prvni zapas to vypadalo ze jsou faulovani, druhej zapas na ne zacali bejt nas... i jejich vlastni fanousci a treti zapas uz byl "letec" na tribune... No a taky pokuta a zverejneni od vedeni ligy. Tady se vsechny kluby haji: "my nic, u nas to nikdo nedela" a to je spatne - dokud s tim nezacnou kluby samy u sebe, nemuzou osocovat hrace soupere. A taky dokud nezacnou fanousci piskat na vlastni padavky, nic moc se nestane....
0/0
12.3.2008 8:52

sikfrig

kriminálníček
Trávníček už může do Švédska?
0/0
12.3.2008 8:34

Loša

Nestranej názor
Co se týče Trávníčka, tak naprosto správná stopka. Byla to prasárna a klidně mohlo dojít k vážnýmu zranění hráče................. Na druhou stranu včerejší 5 + KO pro chemiky  bylo absolutně směšný - normální čistej zákrok. Je to hokej a ne basket. Suma sumárum rozhodčí letos pískají obzvlášť na vagínu .
0/0
12.3.2008 7:55

Huhukoktejl

Re: Nestranej názor
Pravdu máš.. Trávníček ano, ale Sklenička ne. Však to taky Zajíc, pověstný tvrdou hrou těžko rozdýchával. Bohužel je v naší lize trend, že jakýkoliv zásah tělem, kdy protihráč padne je faul. Jakýkoliv náznak šarvátky je trestán do konce zápasu. Vůbec se mi to nelíbí, takhle se ve světě nepíská. Chci na hokeji vidět pěkné akce, ale i tvrdou hru a potyčky ...ale né jak ty v NHL, to už je spíš jen takové divadlo (myslím ty klasické rváče, co se perou pořád mezi sebou).
0/0
12.3.2008 8:36

netbooster

Re: Re: Nestranej názor
Hloupost. Za "svět", co se týká hokeje, považuji především NHL, a tam se to píská. Sklenička zcela evidentně "přišil" protihráči na mantinel hlavu, a v takovém případě je jedno, zda s tím vzal i tělo nebo ne. Potrestán nebyl ten zákrok jako takový, tedy nebylo to klasifikováno jako vražení na hrazení nebo napadení, ale potrestán byl úder na hlavu a krk, což je naprosto v pořádku. Je správné, že hokej směřuje tímto směrem, což si ostatně už uvědomili i v NHL. Ono také potom, co zpočátku této sezóny bylo v NHL k vidění, se ani nedivím (například Philadelphia to už opravdu přeháněla s těmi zákroky na hlavu v nestřeženém okamžiku). Hra se zrychluje, hráči sílí, a je to především jen sport, takže není důvod, aby sport produkoval zmrzačené ve výšší míře, než je nezbytně nutné. Zajíce raději nezmiňujte, je to zdaleka nejslabší spolukomentátor ze všech zúčastných, a to jeho neustálé vzývání "starých časů" je více než tragikomické....
0/0
12.3.2008 12:06

chlebak

Re: Re: Re: Nestranej názor
nejhorsi je Hostak, s tim jak furt fandi Sparte :) Jinak osobne si myslim, ze to faul od toho Litvinovskeho hrace nebyl. Prochazka si za to mohl sam, mel puk o najizdejicim souperi vedel a presto sklonil hlavu, Takovouhle chybu nedelaji ani dorostenci
0/0
12.3.2008 18:50

siven

Re: Nestranej názor
naprosty souhlas - Sklenicka sel do souboje ciste (podle toho co jsem videl ze zaznamu) a mel smulu v tom, ze se Prochazka otocil - v rychlosti kdyz hrac najizdi pripravenej na souboj ze nekoho dohraje tak prece nemuz za to, ze se mu nekdo takle blbe otoci misto toho, aby se zpevnil a cekal telo.... Mimochodem, v 80. letech si nikdo u nas nemohl dovolit jezdit metr a pul od mantinelu, jak to dneska je ve zvyku u tech co cekaj az se jich nekdo dotkne aby si zaplachtili :) Tehdy by fakt dostali ranu a meli minimalne zlomenou klicni kost. NErikam, ze bych chtel zpatky prasacky zakroky, ale bylo by dobry trestat ty, co soucasny upravy zneuzivaj a filmujou...
0/0
12.3.2008 9:01

netbooster

Re: Re: Nestranej názor
Tak tohle je už demagogie - Procházka odehrál puk, a koukal úplně jiným směrem, takže je zcela zřejmé, že Skleničkův zákrok byl v takovém rozsahu ÚPLNĚ ZBYTEČNÝ - a o to tu jde. Pokud chcete pro vlastní pobavení vidět krev a zranění, choďte na box nebo na K1, ale do hokeje to nepatří. Mimochodem, shlédněte videa, srovnejte Skleničků zákrok s kauzou Trončinský vs. Kuchejda, a najděte 2 rozdíly.... Pokud je nenajdete, je mi líto, ale hokej není sport pro vás, spíše wrestling, nebo onen box....
0/0
12.3.2008 12:23

Rimi8

V Play off se to sice nekdy reze, ale na druhou stranu
to jak se Vary hrozne valely po lede, brecely, delaly divadlo a pak litaly po lede jako blazni vazne stoji za zamysleni. Jsou to proste simulanti, ale i to k play off patri. A rozhodci jsou na houby, protoze to nechavaji byt. Takze pani rozhodci - kolik jste dostali kapriku vytazenych z "pod ledu"?     
0/0
12.3.2008 7:01

siech

basketbal...
včera taky dostal jakýsi litvíňovák 5+ dokonce za naprosto normální souboj u mantinelu, kde se mu přikrčil hráč KV.....s tím, jak se nyní hokej píská to bude za chvíli jako basket....a jinak toho povalování po ledě je až dost, že jim to není trapný...
0/0
12.3.2008 6:43

Washington Irving

Re: basketbal...
Byl to zákrok hodně podobný tomu, co udělal Ruutu Jágrovi, akorát že tenkrát to bylo bokem na rameno, zatímco včera to bylo ramenem na hlavu.... Nemám důvod být jakkoliv zaujatý proti některému z obou týmů, ale mám docela pocit, že nešťastná volba spolukomentátorů v TV, může způsobit dost zkreslený pohled na některé situace, zvláště u těch fanoušků, kteří se v tom tolik sami neorientují.... Například situace, kdy hráč Varů dostal trochu tělo, ale ustál to a vystřelil, zatímco do TV hlásil pan Zajíc, něco v tom smyslu, že "tam opět viděl evidentní snahu karlovarského hráče přifilmovat faul...".
0/0
12.3.2008 8:46

Huczín von Szinágl

Zrcadlo české play offs
A proto mě play-offs po česku nebavíííííí  Zatemněné mozky, obarvené hlavy, schopnost v souboji málem i zabít, tlak sponzorů z žrádlem a chlastem se prohýbajících vipek na funkcionáře, trenéry, hráče, na jedné straně obleky a kravaty Záruby a spol. a patetické žvásty (co to bylo včera s Dusíkem za lumena, co 56x opakoval, jak je to nádherný hokej?), na opačném pólu tlamy jako je Hübl st. v ošoupaných bundách a na řiti vybulčených riflích...
0/0
12.3.2008 6:38

Huhukoktejl

Re: Zrcadlo české play offs
Komentovat něčí vzhled je o ničem a to ostatní? Právě proto nás asi play-off baví víc než základní část. Nebo aspoň mne... Vary v. Litvínov, to byla skvělá série, super hokej, emoce ..jen škoda, že to skončilo 4:1 a né 4:3 ..a třeba na nájezdy.. :-)
0/0
12.3.2008 8:39

Já, Claudius

Nefandím žádnému klubu
Ale na valstní oči jsem viděl v TV, jak Trávníček přirazil ležícímu protihráči hokejkou hlavu k ledu, a to plným zásahem přímo na krk.
0/0
12.3.2008 6:36

honzikrezac

Jezis, ja to ani necetl a ted vidim,
ze si jen potvrdil to, nad cim si celou dobu brecel, gratuluju
Travnickuv zakrok nebyl nic, predtim reknes, ze to nebyl extra faul, tak jak? Bud faul nebo nic. No, spis ty nemas nic v hlave, krom speku a sadla
 
Skoda, nebejt toho stezovani si a krvavejch oci, mohla ta serie vypadat jinak, ale to bysme nesmelli brecet nad umyslnym zranenim Franka, kterej se velice rychle vylecil. Bohuzel hracum uz si toho po prvnim zapase nacpal do hlav tolik, ze to neslo ven. Super coutching
0/0
12.3.2008 0:14

honzikrezac

Huble, dekujeme!!!!
I diky tvemu skvelemu koucingu ENE postoupila tam, kam ty se svym tymem ne  Takhle prosr*t serii kvuli svoji demenci, to musi bolet. I kdyz, ty si to vlastne nepripoustis, coz je jeste lepsi
 
Nu coz, zacni brecet nad zakernou hrou Varu, kdy si veskera zraneni udelali hraci sami (predevsim ty sramy na ksichtech a nejaky ty nasledky po sekerach), nad tim, jak CISTE sou krosceky na krk hraci leziciho na lede a pak se bez vyblejt. A nebo ne, McSorleyho ci Bertuzziho na tebe a se vsi paradou, budu jim fandit, snad si jeste neco pamatujou  Takovy vypatlany prase nebude snad tezky trefit
0/0
12.3.2008 0:03

LÍK

Re: Huble, dekujeme!!!!
Bertuzziho na Pecha.To by pak asi nestíhal filmovat a za pár minut hrát,že!
0/0
12.3.2008 0:20

honzikrezac

Re: Re: Huble, dekujeme!!!!
Pokud nekdo nevidi jedinej problem v krosceku na zatylek hrace a rika, ze to NIC neni, neni o cem diskutovat. O tom hokej opravdu neni, mozna u toho dementa doma.
0/0
12.3.2008 0:26

LÍK

Re: Re: Re: Huble, dekujeme!!!!
Jeden krosčekuje na zátylek,druhej zase jindy trapně filmuje atd..Ano o tom hokej opravdu není!
0/0
12.3.2008 0:37

Pepino11

Re: Re: Re: Re: Huble, dekujeme!!!!
ale kroscek byl potrestanej a filmovani ne. Litvinov
0/0
12.3.2008 7:37

Huhukoktejl

Re: Re: Re: Re: Re: Huble, dekujeme!!!!
Možná bude i trochu pravdy na tom, že ten krosček zezadu na krk, když hráč leží na ledě je přeci jen o trošičku nebezpečnější zákrok než to filmování...
0/0
12.3.2008 8:41

chassis hunter

respekt...to je to co u nas chybi
respekt k souperi...respekt k rozhodcimu...respekt mezi hraci...
V NHL hleda vinu po neuspechu kazdy prvne u sebe a tim to hasne...Simulovani je tvrde trestano a rozhodci jsou taky jenom lidi,ale hraci a treneri je respektuji a proto se nenajde nikdo,kdo by je kritizoval tak jako u nas...
0/0
11.3.2008 23:51

LÍK

Re: respekt...to je to co u nas chybi
Simulovani je tvrde trestano - a to je právě ono!!!
0/0
11.3.2008 23:56

chassis hunter

Re: Re: respekt...to je to co u nas chybi
tak proc se netresta u nas???
0/0
11.3.2008 23:59

LÍK

Re: Re: Re: respekt...to je to co u nas chybi
nakejprevit pode mnou to napsal správně.Je to jeden velkej spolek kámošů a oni určujou co a jak!
0/0
12.3.2008 0:11

nakejprevit

Re: respekt...to je to co u nas chybi
Nechápu moc tyhle příspěvky - jako ten Váš pane Deveróóóóóó, ale zřejmě jsou to lidé, kteří hokej nesledují. Jinak mně opět dost pobavil výrok komise rozhodčích :o)) - Za druhé HRUBÉ !!!! ovlivnění výsledku utkání (mimochodem ze dvou které pan Minář řídil :o))), dostal Pan Minář trest, že si nezapíská AŽ do konce čtvrtfinále !!!!, kde chybí jeden zápas !!! K smíchu ??? Ne k pláči !!! Ale to není všechno !!! Nesmí pískat jen zápas extraligy, ale na 1. ligu  se může těšit :o)) !!! Takže zatímco si nezapíská jeden z pátých zápasů, bude řídit semifinále o postup do extraligy !!! :o))) No není to skvělé ??? Myslím že se to vyplatí :o))) Pan Minář návdavkem slibuje, že v semifinále extraligy, bude pískat pro prvních 10 volajících úplně zdarma !!!! :o))
0/0
12.3.2008 0:02

chassis hunter

Re: Re: respekt...to je to co u nas chybi
maji svoji komisi,liga ma zase svoji APK,ktera si urcuje pravidla rovnez podle sebe,takze to zapada jedno kolecko do druheho...Na jedne strane Halas na strane druhe SULC....Misto spoluprace se deje to co se deje...Spoluprace je zaklad uspechu...tohle ale v nasich luzich a hajich nemuzes cekat...Ale hlavne,ze domaci tymy hrajou v tmavych dresech po vzoru NHL...
0/0
12.3.2008 6:22

Svistik1

Re: Re: respekt...to je to co u nas chybi
No ale o tom to přeci je. Když rozhodčí několikrát krátce po sobě HRUBĚ ovlivní zápas, pak rozhodně žádný respekt mít nemůže.
By mě zajímalo, jak dlouho to ještě bude trvat, než se nějakej sázkař naprdne a právě kvůli takovému ovlivnění zápasu po nich vyjede.
Vůbec bych se nedivil, kdyby si páni rozhodčí sázkama na svý zápasy nepřilepšovali k rodinným rozpočtům.
0/0
12.3.2008 10:55





Najdete na iDNES.cz