Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Třinec se zlobí na rozhodčí. A právem

Čtvrtfinále. A dost. Dál jako by se hokejoví Oceláři Třinec nemohli v play-off dostat. Ve čtvrtfinále extraligy skončili v letech 2006, 2007 a také letos. "Jsem zklamaný," povzdechl si třinecký kapitán Jan Peterek. "Měli jsme mančaft na to, abychom šli dál. Mysleli jsme nejméně na semifinále."

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

kublaj1

Pruhovaná extraliga
V této diskuzi je jasně vidět, jak jsou lidi ovlivněni médii a nemají na způsob rozhodování a výklad pravidel vlastní názor.
 1) Polanského nájezd v druhém zápase byl naprosto regulérní a v souladu s mezinárodními pravidly, dokonce i naše pravidla tento způsob nezakazují a to že Halas tvrdí, že je to v rozporu s pravidly jen dokazuje, jak je tato liga ubohá.
2) V play off rozhodují detaily a jak je vidět slávie vyhrála hlavně v médiích a ve svazovém zákulisí, objektivní divák to poznal i na ledě při způsobu rozhodování.
3) Jak slavie, tak třinec disponují kvalitními hráči a kdyby se rozhodčí tolikrát nesekli a neupískli ve prospěch slávie, kdo ví jak by celá série dopadla.
4) Hokejová pravidla jsou napsaná takovým způsobem, že stejně nezáleží co se v nich píše, pak si funkcionáři svazu, komise rozhodčích a samotní rozhodčí dělají stejně co chějí a záměrně napomáhají k manipulaci s výsledky.
0/0
15.3.2008 11:02

Ondruc

Re: Pruhovaná extraliga
ale hochu... trošku soudnosti by neškodilo! Polanský si puk evidentně posunul proti směru jízdy, tudiž ten nájezd byl neregulérní, tečka! Zkus zamáčknout slzu a těšit se na příští sezónu na Werk-aréně.
Slávii vůbec nemusím, spíše naopak, ale byla lepší a proto postoupila.
Pokud někdo sledoval média, tak si všiml, že Třinec v brekotu a fňukání nijak za Slávií nezaostával, spíše naopak...
0/0
16.3.2008 10:04

W.Cody

...
To teda byla série... Když vyhrál Třinec, brečela Slavia. Když vyhrála Slávia, tak pro změnu brečí Třinec...
0/0
14.3.2008 20:56

kokr57

vážení...
Třineček malinký,a ta ku**v*a SLAVIA VELIKÁ, pořád někomu ubližuje,já bych snad tu sérii nechal  zopakovat,a to trestný střílení Polanského taky,a nechal bych ho bruslit pozpátku
0/0
14.3.2008 19:20

ranhojic

Chudak Trinec
Ne, redaktor napsal dobry clanek. Podle me jen shrnuje fakt, tak nevim, proc se tak certite..   Hold proste realita je takova, ze Slavia vypadnout nemohla.. kdo by pak v Praze sledoval hokej... zapasy nerozhoduji hraci, ale rozhodci..
0/0
14.3.2008 18:49

tlkounev

Pane redaktore
Pane Seidle, já chápu, že jste z Moravskoslezského kraje, že jste dokonce i fanouškem Třince, ale co je moc, to je moc. Dejte už pokoj s těmi ubulánky, většinu lidí to nezajímá. Já byl na 1. zápase osobně přítomen a mohu říci, že se pískala rovina. Tam kde Třinci nepískali, tam nepískali ani Slavii. To, že v Třinci mají neschopné vedení, co brečí a zapomíná na svoje neregulérní goly a na tvrdé zákroky vlastních hráčů, je hezké, ale dokazuje to jenom jejich neschopnost a že ztratili nadhled. Ten tým na Slavii neměl, hlavně v prvním a druhém zápasu. Chce to trochu soudnosti a přiznat si pár faktů, Třinec vždy dokázal držet krok pouze 2 třetiny, bylo jedno jaké, ale vždy jednu třetinu totálně vypustil.
0/0
14.3.2008 17:17

kobeland

Re: Pane redaktore
Naprosty souhlas do puntiku!! Trinec hral hlavne v poslednim zapase na Slavii velmi dobre ale za celou serii zkratka byla lepsi Slavie a zaslouzene postoupila. To ze sou cesky rozhodci vrtaci a sekali na obe strany more chyb je vec druha ale postoupit trinec tak se to tu muze resit naopak... Celkove je dobre ze v semifinale jsou skutecne 4 nejlepsi tymy a muzem se tesit na paradni hokej a snad to ty kuci v pruhovanym moc nepokazi...
0/0
14.3.2008 18:45

Viva la Slavia

Pokoj s třincem
Jo,jo kucí z Třince,myslet na semifinále a předvádět výkony,který by stačili na semifinále je velkej rozdíl.A už pokoj s třincem....
0/0
14.3.2008 16:21

marzena

for RJJ
jak jsem psal včera i dnes, ten gol na 1:1 z ofsajdu nebyl nebo rozhodně ne z ofsajdu, o kterém by se dalo mluvit s jistotou.. bylo to buď v pořádku nebo velmi těsný ofsajd.. je na to záběr na hokejzive, staci se podivat na opakovacku a posouvat si to velmi pomalu a zastavit ve spravny okamzik.. na to z jakeho je to zabirane uhlu je to prekvapive prinosny zaber, ktereho si jaksi v CT nikdo nevsiml
0/0
14.3.2008 16:21

RJJ

Re: for RJJ
Já jsem ti to psal už včera, ten pohled je naprosto rozmazaný a ty jsi psal o 99% jistotě  A když už bych měl podle toho rozhodnout, tak bych to viděl na ofsajd. Zajímavé je, že hlavní kamera to vůbec nestíhala a pohled z druhé strany byl ukázán až když byl Hruška před Vojtkem
0/0
14.3.2008 16:29

marzena

Re: Re: for RJJ
když se ti to zdá rozmazané, tak najdi lepší záběr.. na to, aby ten záběr zesměšnil každého, kdo tvrdí, že šlo o ofsajd v řádu několika metrů (např. Peterek a kris8), je kvalita záběru naprosto dostačující  tady každej mluví o tom, že Hruška puk zpracoval až v mezikruží a operuje tím, že to je tedy jasnej ofsajd, jelikož puk musel letět rychleji, než jel hráč.. to je sice pravda, ale nikdo z těch ofsajdových fanatiků se neobtěžoval podívat na záznam, kde je vidět, že Hruška se poprvé dotkl kotouče v oblasti lajny a tím ho zpomalil. takže to, že ho pak dojel až u kruhu už ofsajd nedokazuje ani omylem..
jak říkám, velmi těsný ofsajd nebo korektní a každopádně krásný gól
0/0
14.3.2008 17:25

RJJ

Re: Re: Re: for RJJ
Každý to vidí jinak, já nemám tak dobrý zrak, abych si dovolil psát o 99%, opravdu ne. Lepší záběr není, až bude, dej vědět. Ale mně už to stejně stačí, výsledek je daný a už ho nezměním.
0/0
14.3.2008 17:31

RJJ

Re: for RJJ
A ohledně toho zpravodajství.. Asi nemá cenu házet tady odkazy všech článků, které se objevily na netu po tom šškandálu ve 2.zápasu. Ale byla to neuvěřitelná masáž
Že se tady po konci série objevil jeden článek, který nás konečně neukazuju jako neoprávněně si stěžující, ale jakože by jsme si dokonce mohli dovolit na něco poukazovat oprávněně, tak to je něco nenormálního, že  A nejedná se pouze o iDnes
0/0
14.3.2008 16:42

marzena

Re: Re: for RJJ
bavíme se o ofsajdu. reaguješ jako hysterka, které došly argumenty, a tak maželovi aspoň vyčte, že zapomněl dojít s košem
btw: to že fandím slavii ještě neznamená, že souhlasím s mediální masáží, která se na iDnes děje.. a navíc ani nemám pocit, že by iDnes slavii nějak nadržoval - stačí se podívat např. na jasně tendenční zpravodajství ohledně vlastnictví nového fotbalového stadionu. Navíc v celé sérii nejtendenčnější článek je tento. Nevím, proč bychom se měli hádat proto, že parta redaktůrků překrucuje to, co představitelé klubu řeknou..
0/0
14.3.2008 17:29

RJJ

Re: Re: Re: for RJJ
Jéžiš a proč jsem to psal? Někde jinde sis stěžoval, že iDnes je třinecký zpravodaj... Větší pič/ovinu jsem tu nečet. Zdárek
0/0
14.3.2008 17:34

marzena

Re: Re: Re: Re: for RJJ
nauc se cist.. psal jsem, ze ten clanek dokazuje bud, ze se iDnes stal trineckym zpravodajem a nebo A TO POVAZUJU ZA PRAVDEPODOBNE iDnes prekrucuje slova predstavitelu trince.. Bud mas problem s porozumenim psanemu textu nebo jsi proste nastvany ze Trinec vypadl, chapu to, taky bych byl nastvany, kdyby to bylo naopak. Proti Trinci nic nemam (naopak ma na Trinec jen ty nej vzpominky), jen proti fanaticke zaslepenosti, kterou tu trinecti fans predvadeji. Kdyz jsem nasel dukaz, ze nemate pravdu, tak reknete, ze to neni ostre. A kde jsou vase dukazy? Budou mi stacit i rozmazane!!
0/0
14.3.2008 18:01

RJJ

Re: Re: Re: Re: Re: for RJJ
Fakt naposled, já se tu křižuju, ty to snad děláš schválně..:
 
Běžela celorepubliková kampaň (po 2. zápase) ve všech médiích o skandálu, krádeži, olupování Slávie atd. IDnes nevyjímaje. Třinec byl  představován jako uplakaný tým, kterému se nic neděje. A ejhle, jsme venku a ony ty samé média (teď, když už je to jedno) najednou připouštějí, že tady něco nebylo košer. Tak jak to teda vlastně je. Než začneš něco psát, přečti si ještě jednou, jak se jmenuje článek.
 
K tomu záběru-já jsem už dvakrát zkonstatoval, že je to naprosto neprůkazné a kdybych měl z toho záběru soudit, tak řeknu ofsajd. Tvá jistota je naprosto SMĚŠNÁ.
0/0
14.3.2008 18:15

pujcovnaprivesu

Naprosto pravdivá doměnka
hráčů Třince.Dál musela jít sešívaná banda ksindlů,což dokazovali ,,výkony" rozhodčích,kteří pro úspěch slávie dělají vše.
0/0
14.3.2008 15:45

Fandor80

Nojo
takto ten titul nikdy neudělají. Nemá se spoléhat na sudí ale na sebe. Myslím si že slavia vyhrála zaslouženě. Skoro každý zápas byla lepší. Třinec byl velmi sympatický tým ale tímto u mě kredit ztratil. No přeji jim hodně štěstí a Slavia ať udělá Bílé tygry. Ale spíš bych vsadil výplatu na Tygry. Tuším že to vyhrají pokus přes nás projdou.
0/0
14.3.2008 15:35

StAnger

už jsou s tim Třinečtí trapní...
Měli by děkovat, že jsou rozhodčí takoví zoufalci a díky tomu, že neznaj pravidla vyhráli aspoň jeden zápas....na víc to fakt letos nebylo, . a s tou Prahou tomu nasadili korunu...
0/0
14.3.2008 14:31

RJJ

Re: už jsou s tim Třinečtí trapní...
Děkujem, na víc to opravdu nebylo  A s kým ze svazu se to vlastně znáš
0/0
14.3.2008 14:34

StAnger

Re: Re: už jsou s tim Třinečtí trapní...
JeŠtě řekni, źe tohle neni na svěrací kazajku:"Také jsem v Praze slyšel, že by to byla tragédie, kdyby po Spartě vypadla i Slavia."    , nebo to ,jak je zařízli uź s Varama...
0/0
14.3.2008 14:35

RJJ

Re: Re: Re: už jsou s tim Třinečtí trapní...
Pravda je, že už by jsme si měli dávno zvyknout
 
Jinak svoje jsem napsal níže a jestli chceš něco rozebrat, tak prosím. Nechce se mi to psát znova
0/0
14.3.2008 14:39

tlkounev

Re: Re: Re: Re: už jsou s tim Třinečtí trapní...
To jsou ty samý kecy, jako se Vsetínem. my Češi ubližujeme klukům z Moravy a ze Slezska. Schválně jim ve všem křivdíme, jsme ty největší ... na světě. Bože, tohle je tak ohraná a trapná OHRANÁ písnička, až to bolí. Se mi zdá, že by občas v pár krajích měli otevřít nové psychiatrické léčebny.
0/0
14.3.2008 17:20

RJJ

Re: Re: Re: Re: Re: už jsou s tim Třinečtí trapní...
Tak jsi mi to nandal
0/0
14.3.2008 17:28

tlkounev

Re: Re: Re: Re: Re: Re: už jsou s tim Třinečtí trapní...
Mlask - Pusa na čelíčko
0/0
14.3.2008 17:35

RJJ

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: už jsou s tim Třinečtí trapní...
Tak zase příště cukroušku
0/0
14.3.2008 17:39

kris8

Re: Re: Re: už jsou s tim Třinečtí trapní...
no jo, ale tohle plácl mamlas Kopřiva a ten je naočkovaný od té doby co byl vás ;-p
0/0
14.3.2008 15:31

pujcovnaprivesu

Re: už jsou s tim Třinečtí trapní...
Trapný je ,jak se nadržuje slávii.
0/0
14.3.2008 15:45

doldoo

Byli jsme lepší
ale rozhodčí nás celou sérii zařezávali a proto jsme prohráli jednoznačně 4:1. Ne Slávie, ale rozhodčí nás porazili bůůů, bůůů. Všichni jsou, nééé, fňuk, hajzlíci
Doufám, že se takhle uřvanej tým, bo snad jen tenhle pomatenec příští rok v PO neukáže. Když neumíte prohrávat, tak se na to vy....
0/0
14.3.2008 14:29

RJJ

Re: Byli jsme lepší
tak jo, svoje sis napsal a teď zpátky do postýlky za bratrem
0/0
14.3.2008 14:32

tlkounev

Re: Re: Byli jsme lepší
Ty bys taky mohl jít, nikdo tady tvoje slova nebere vážně.
0/0
14.3.2008 17:22

Sedrew

Tak schválně
Za co si zaslouží potrestat rozhodčí?
Za uznaný gól z nájezdu Polanského, který řešila celá hokejová veřejnost a problémy s tím jestli měl platit nebo ne měli i odborníci u videa a ne tak rozhodčí na place.
 
Nebo za neodpískaný ofsaid z kterého Slavie vyrovnala na 1:1 který nikdo neřeší jako by ho ani neviděl. Logycky přece: Hráč spracovává letící puk na hranici kruhu.  Puk logicky musel letět rychleji než byla rychlost hráče.  Tudíž fyzicky nemožné aby se nejednalo o ofsaid.
0/0
14.3.2008 14:15

RJJ

Re: Tak schválně
no jo no, na to se taky ptám
0/0
14.3.2008 14:30

Garland

Re: Tak schválně
co to meleš?? a víš co?? každýmu je to už u prde*e.., slavie postoupila, třinec nikoho nezajímá.., sbohem vy paka
0/0
14.3.2008 14:53

RJJ

Re: Re: Tak schválně
Děkujeme za vysvětlující příspěvek, pane Fraňo  Zdravíme na Slovensko a těšíme se na další plodnou spolupráci
0/0
14.3.2008 15:00

Garland

Re: Re: Re: Tak schválně
co prosim? ad1) na tebe jsem nereagoval ad2) doufám, že jsi si spletl vlákno, jestli ne, tak jsi asi trochu mimo
0/0
14.3.2008 15:11

RJJ

Re: Re: Re: Re: Tak schválně
opravdu jsem se nespletl
0/0
14.3.2008 15:13

Garland

Re: Re: Re: Re: Re: Tak schválně
v tom případě nevim co otravuješ, na tebe jsem nereagoval, na ubrečený puberťáky nereaguji.., tak jsi jdi stěžovat na rozhodčí jinam
0/0
14.3.2008 15:21

RJJ

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak schválně
Reagoval jsem na tebe, jelikož jsi napsal do diskuze. To se takhle normálně dělá, víš
0/0
14.3.2008 15:31

Garland

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak schválně
ano to máš pravdu, ale pokud to uděláš, tak máš napsat něco k věci, a ne takovou smyslnedávající hovadinu, co jsi vyplodil ty.., p.s.: snad jsi si nemyslel, že třinec má šanci přejít přes slavii - haha, p.s.2.: jsem z Prahy, proto fandim slavii, ne ze slovenska, jak jsi děsně vtipně poznamenal...
0/0
14.3.2008 15:53

RJJ

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak schválně
Tak odkud jsi jsem opravdu poznal  Ano měli jsme šanci přes vás přejít, jelikož jsem viděl všechny zápasy, tak si to dovolím otevřeně tvrdit. Narozdíl od PO dva roky zpátky, kdy jsme na vás neměli. Že to tam taky nebylo košer na tom nic moc nemění. Když opomenu první zápas, tak v každém dalším jsme byli aspoň polovinu zápasu minimálně vyrovnaným soupeřem.
Že jsme nebyli schopni proměnit šance a taky jsme dělali chyby,je druhá věc. Samozřejmě ve spojitosti s dalšími vlivy to udělalo těch 4:1
0/0
14.3.2008 16:18

tlkounev

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak schválně
JJ a kdyby a kdyby a kdyby... rozhodčí, svaz, Růžička, Bůh Svatý a ještě do toho Panna Marie. Tohle jsou tak trapný kecy.
0/0
14.3.2008 17:25

marzena

Re: Tak schválně
to vyrovnání NEBYLO z ofsajdu.. na hokejzive je záběr, který ofsajd v podstatě vylučuje.. Hruška zpracovává pak, který již je v pásmu a přitom ještě jede pravou nohou v oblasti lajny.. pokud šlo o ofsajd, pak pouze několikacentimetrový.. je chyba ČT, že nedokázala tuhle situaci rozebrat - záběr na to mají, i když není ani trochu ideální
0/0
14.3.2008 16:18

Kervi

A co ta penalta?
vono to nebude tak horký - ta pencle díky který vyhráli ten jedinej zápas byla neregulérní... ale na to si koukám nestěžujou
0/0
14.3.2008 13:57

Dr. Fe1

To si stěžujou na ten Polanskýho gól ?
Kvůli němu museli hrát jeden zápas navíc, takže se zlobí opravdu právem. Dovolená jim mohla začít dřív.
0/0
14.3.2008 13:50

Kleki Petra

No jo, maj pravdu.
Jsou z konce republiky.
0/0
14.3.2008 13:47

jvsa

Kdyby...
Každý kdo někdy dělal nějaký sport tak ví, že rozodčí se prostě někdy splete. Prostě se musí počítat s tím, že jednou na to doplatíte, jindy vyděláte. Nesnáším tento typ článků kde se za jedním špatným rozhodnutím hledá pomalu vliv Al Kajdy. Přesně tenhle styl je to, co zabíjí naše sebevědomí. Poplakat si, ano. Zanadávat, ano. Ale jít se vybrečet na stránky novin je trapné a musím říct, že u mě se Třinec po celkem sympatickém výkonu proti Slavii pěkně shodil. A tenhle typ reportáží z nás přesně dělá čecháčky ve stylu: já bych toho dokázal, kdyby bejvalo....
0/0
14.3.2008 13:43

RJJ

Re: Kdyby...
A brečení SLA po nájezdech a mediální masáži ti nevadí. Tehdy možná udělal rozhodčí chybu, ale musel se rozhodnout ve vteřině. a to byl jediný sporný moment proti SLA.
Videorozhodčí měl času kolik chtěl a posral to. Atd.. Ale my jsme ti, co se shazujou
0/0
14.3.2008 13:51

jvsa

Re: Re: Kdyby...
Jeden moment se dá oplakat. Ale tvrdit, že sérii rozhodli rozhodčí je trapárna a alibismus. Za tím si stojím.
0/0
14.3.2008 14:00





Najdete na iDNES.cz