Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Filmování faulů. Jak tento nešvar vymýtit?

V Litvínově mu nemohou přijít na jméno. Uznávají, že je dobrý hokejista, ale štve je, že přihrává fauly. Karlovarský Lukáš Pech není zdaleka sám. V každé čtvrtfinálové sérii play-off se našel hráč, který ochotně upadl, i když nemusel. Redakce iDNES.cz proto oslovila hokejové experty s otázkou: Jak vymýtit filmování z hokejové extraligy?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

pujcovnaprivesu

Lepší by bylo vymítit

nadržování sešívaným ksindlům.

0/0
21.3.2008 15:31

vita.s

A co videozáznamy??
Kdosi zmiňoval námět prohlížení záznamů po zápasech nějakou komisí za účelem hledání evidentního filmování a následného potrestání (hráčů, popř. i klubu, ...). Byť to již samozřejmě neovlivní zpětně výsledek odehraného zápasu, myslím, že by to byla ideální cesta, jak tento nešvar vymítit. Budou-li tresty správně citlivě promyšleny a nastaveny... Proč se touto myšlenkou (tedy jen pokud vím) nikdo nezabývá?? Zase až tak extrémně nákladné by to snad nebylo, a přínos je evidentní...
0/0
17.3.2008 15:14

eman3

Re: A co videozáznamy??
Protože to nikdo nechce. Je lepší se k titulu "proskákat" jako ti letci ze Zlína, než to vybojovat čestným způsobem. Celá taktika mužstva potom stojí na těchto divadelnících, možná učinné, ale dívat se na to nedá
0/0
17.3.2008 15:39

vita.s

Re: Re: A co videozáznamy??
Nevěřím, že to nikdo nechce, ani že na tom "stojí celá taktika". Dovolil bych si doufat, že snad většina lidí kolem hokeje (včetně v něm) o vymýcení filmování stojí... Jsem snad naivní?  Velice by mne potěšilo vyjádření někoho kompetentního (příp. iniciované autorem tohoto článku, či někým...), snad někdo tuhle diskuzi čte...
0/0
17.3.2008 15:55

sCZECH

Re: Re: A co videozáznamy??
emane, emane, ty jsi zakomplexovany idiot...
0/0
17.3.2008 19:32

a znova zcenzurovanej Kei

...
Výborně, tak jsem tu celé dopoledne psal a výsledek - vše smazáno...
0/0
17.3.2008 15:13

Streber

Re: ...
stejne tvoje prispevky staly za starou backoru ;))
0/0
17.3.2008 20:45

eman3

Zlín tímto přístupem nedávno vyhrál ligu,
rozhodčím to nevadilo, naopak, proč se tomu dnes všichni diví?!?
0/0
17.3.2008 14:46

sCZECH

Re: Zlín tímto přístupem nedávno vyhrál ligu,
ty jsi pako :-)
0/0
17.3.2008 19:11

jjgr

Co takhle soutez ?
Skoda ze nedela televize nejakou soutez o "Skokana roku", kde by se tak jako se vyhlasuji nejhezci goly a prihravky, vyhlasovali nejpeknejsi "skoky" a "plavce" :) Mohlo by to byt sranda a vypadat napr. takhle: http://www.youtube.com/watch?v=B53W-7tk4Uw
0/0
17.3.2008 14:14

honzikrezac

Re: Co takhle soutez ?
Mne se libi i tohle, stara LIT skola asi  http://youtube.com/watch?v=WgjYHgYusdk
0/0
17.3.2008 14:22

LeTroxx

Ach jo... (2)
A poslední věc. Tradice je strašně krásná věc, ale chleba si za něj nekouspíš. Vrcholový sport není nějaká charita, ale tvrdý bussines. Proto se hraje tam, kde jsou peníze, nebo schopní lidé peníze sehnat. Pokud to nesplňují, tak půjdou buď o ligu níž nebo do jiného města. Karlovy Vary dotovaly valutami 40 let strojírenská města, aby se tam kovaní soudruzi mohli dívat na hokej a sami měly kulové. Karta s obrací, zvykejte si. A při pohledu na výsledky juniorské extraligy marně hledám nahoře "tradici" z Kladna, Jihlavy, Brna, Litvínova...
0/0
17.3.2008 13:46

coyotte

Re: Ach jo... (2)
Naprostý souhlas. Ale také si neodpustím vůči tradicionalistům, kteří mě už štvou tím, že KVary si to nevybojovaly...sport je byznys, jak je psáno výše, a kdo chce hrát nejvyšší soutěž, musí mít kapitál. Fsetín ho neměl, tak skončil, Quebeck to samé, Winnipeg také atp. Nadávejte třeba St. Louis, Anaheimu...A zvykejte si, "tradiční" hokejová města jsou již delší dobu na extraligové periferii
0/0
18.3.2008 12:38

LeTroxx

Ach jo...
Kdo si bez vinny, hoď po mně kamenem. Jako Varákovi mi nedělá problém uznat, že Pech je malý hajzlík. Rád provokuje, občas něco přibarví. Ale také je to vynikající hokejista s čuchem na góly. To se u jiných podobně stavěných hráčů, které má KAŽDÝ tým, říci nedá. Ty jen přibarvují a provokují, ale góly nedávají. K té situaci s Pechem v pátém zápasu 1/4finále - měl jsem to jako na podnose. Zákrok to byl od Šlégra velmi záludný a rozhodně bych ho nechtěl dostat. Ani jeden ze dvou hlavních rozhodčích se nepřijel na Pecha s krvavou stopu podívat a to ani přes urgence kapitána a jeho asistenta. A pokud by tu někdo chce tvrdit, že hráč jiného mužsta by v podobné situaci tiše seděl na střídačce a spokojil se s takovým trestem, je lhář. A poslední věc. Tradice je strašně krásná věc, ale chleba si za něj nekouspíš. Vrcholový sport není nějaká charita, ale tvrdý bussines. Proto se hraje tam, kde jsou peníze, nebo schopní lidé peníze sehnat. Pokud to nesplňují, tak půjdou buď o ligu níž neb
0/0
17.3.2008 13:46

Profík

Re: Ach jo...
K té situaci Pech -- Šlégr: Máš sice pravdu, ale zároveň nepřehlížej, že Pech vypadal na umření, a když se dozvěděl, že Guma dostane jen menší trest, najednou mu nic nebylo a jel rozhodčímu ukazovat, jak byl zraněn krvavě. Humus.
0/0
18.3.2008 17:10

matysek-k

Re: Re: Ach jo...
přesně tak, chvíli na to nastoupil a hrál jako by se nechumelilo. takhle ho v tom zápase bylo vidět asi 6x
0/0
18.3.2008 17:35

Crackman99

..
Litvinov hral tuzku a nejak se pres to nemuzou prenyst, tenhle clanek neni o nich tak nevim co se rozcilujou :) Pech si prifilmoval snad se da v pristich zapesech dohromady. Franek je taky simulovat 1ho stupne.
0/0
17.3.2008 13:26

Aragorn

Nevíte, jestli je doba hájení?
Nevíte, jestli je doba hájení? Já že mám chuť jít dnes do lesíčka na zajíce... Ten člověk, myslím, není soudný...
0/0
17.3.2008 13:12

Korek

Re: Nevíte, jestli je doba hájení?
to s tím hraním u mantinelu podle mě přehnal, riziko druhého Zelenky je hodně velké. Ale v Americe se hráč nikdy neotočí čelem k mantinelu a nedá hlavu dolů. Na druhou stranu by měl fungovat i nějaký respekt k protihráčům, že tam prostě nevletí hráč jako prase, ať se děje, co se děje
0/0
17.3.2008 13:18

Korek

simulování je nešvar, z fotbalu, který e rozlézá jako rakovina
to hokeje i do basketu. Pech mi tímhle v pátém zápase hodně pil krev, dva spoluhráči ho táhnou na lavičku, on úplně mrtvý, v momentě, jak rozodčí dá Šlégrovi jen dvě minuty, jak politý živou vodou letí za rozhodčím a ukazuje mu, že má krev. Na nějakou pomoc od spoluhráčů, aby se dostal z ledu, už nemyslí. A po cca. 50s hry naskakuje do přesilovky a lítá jak blázen. A ještě jsem neviděl, aby tolikrát za zápas jednomu jedinému hráči letěly rukavice dolů...To nic nemění na tom, že právě třeba Šlégr hrál jako prase, což podle mě se svým jménem opravdu nemá zapotřebí.
0/0
17.3.2008 13:09

Sykáček

Zajic ven
kdyz byl faul na Pecha, tak Zajic mu div nevynadal, kdyz silulovali hraci jako Reichel nebo Kubincak, tak to bylo ok........proste Zajic fandil Litvnivovu,az to pekny nebylo...........a to si jako komentator nemuze dovolit
0/0
17.3.2008 11:54

m.a.c.e.k

Re: Zajic ven
Pecha několikrát odváželi zdravotníci a za půl minuty už jezdil, jak pokropený živou vodou
0/0
17.3.2008 12:05

honzikrezac

Re: Re: Zajic ven
Franek mel otres mozku, na lede umiral, odhazoival rukavice!!! (to je vec, ktera nekomu u Pecha vadila, vcetne Zajice), nicmene ze stridacek sel do kabiny v pohode sam, za ani ne dva dny na lede. Prima umera, kroscek za hlavu, zazracne vyleceni bolesti behem par minut, otres mozku, zazracne vyleceni za necely dva dny. Nevidim rozdil. Brekot o otresu mozku prisel z LIT, stejne tak brekot nad umirajicim Pechem. Tak nevim, neco je tu spatne. Bud teda zazracne vylecenej otres mozku stejne jako zazracne presla bolest zatylku, a nebo otres mozku silene bolavej, stejne jako sekery ci krosceky za hlavu.
0/0
17.3.2008 12:53

LuciIka

Re: Re: Re: Zajic ven
myslim, ze si muzete podat ruce.. jinak posledni zapas ctvrtfinale vary-litvinov byl vazne noblesni.. varaci by zaslouzuli oskara :D
0/0
17.3.2008 13:00

Bell.Bell

Re: Re: Re: Zajic ven
víš co to je lehkej otřes mozku? nejspíš o tom nemáš vůbec šajn, jinak bys tu nepsal takové nesmysly... A co se týče Pecha ten simuloval, takovým způsobem, že by měl dostat distanc, protože to co přeedváděl, bylo naprosto neskutečné.. Srovnávat Fraňkův lehký otřes mozku se simulantem Pechem, pro kterého div že po každém mnohdy malém zákroku přijížděla div že né sanitka a hrál naprosto odporné divadlo je skutečně pozoruhodné...
0/0
17.3.2008 13:12

plzeňák12345

Re: Re: Re: Re: Zajic ven
Pech možná občas trochu přeháněl,ale prasečiny co předváděl Litvínov,zákrok hokejkou za krk a ještě po odpískání byl potrestanej po právu a ten Šlegrovo faul na konci,za to bych mu napařil ještě distanc a pokutu.Asi neunes prohru,ale to ho neomlouvá.A jinak Fraňkovo otřes mozku byl ůžasnej výmysl,vždyť se ho skoro ani nedotkli.Vary filmovali a Litvínov hrál prasácky.Kdo si to zasloužil víc! Nejsmutnější je to že tu vždycky brečí jenom z vyřazenýho celku.
0/0
17.3.2008 20:52

lajan

Re: Re: Re: Re: Re: Zajic ven
Jinak zákrok Trávníčka hokejkou na krk vypadal možná hrozivě, ale když jsem si ho pouštěl zpomaleně, nevím, zač dostal stopku. Jednak tomu předcházelo opět zbytečné naskočení na Fraňka, což se tradičně trestá i v NHL. Navíc ho nekrosčekoval, jak se psalo, ale spíš jen povalil na zem na zem a ta hokejka na krk mu byla přiložena až následně. Spíš by se dalo říct, že ho s ní přidržel v oblasti krku, aby se nemohl hned zvednout.
0/0
18.3.2008 12:33

lajan

Re: Re: Re: Re: Re: Zajic ven
Jinak zase, kdyby do toho Šlégrovy ochotně nešel, nedopadlo by to takto. Ta hlava mohla kdykoliv vyklouznout dřív než směřovala k ledu, ale asi se jí nějak nechtělo.  Tam to nebylo ani tak o simulování, jako o ochotě, nechat se sebou švihnout, ale asi nečekal, že padne takto
0/0
18.3.2008 12:39

lajan

Re: Re: Re: Zajic ven
Zaprvé se nauč počítat. Franěk po zranění další zápas nehrál a pak byly dva dny pauza. To znamená, že nastoupil 4. den po zranění, což není méně, než dva dny. To u Pecha se to dalo počítat spíš na vteřiny, poté co byl předtím odvážen z ledu, takže nesrovnávej nesrovnatelný. A po otřesu mozku, pokud nebyl nějak extra silný spojený např. s bezvědomím se nastoupit dá. Možná taky Fráňa podstupoval riziko, že pokud ji dostane znovu, bude to mnohem horší (něco jako Lindros kdysy).
0/0
18.3.2008 12:21

honzikrezac

Re: Re: Re: Re: Zajic ven
Ve stredu trenoval, to je min nez dva dny, ucit te to spocitat nebude snad tak tezke  Ve Ct prohlasil, ze je uplne ok, tak nevim, co sem pletes patek. Ze byl zapas je hezky, ale trenink neni o koukani za plexi na led
0/0
18.3.2008 15:38

lajan

Re: Re: Re: Re: Re: Zajic ven
No co já četl (na tréninky nechodím, tak natolik přesné info nemám), tak prý trénoval 6.3., tedy ve čtvrtek. Rozhodně ale vipadal víc otřesenej, než Pech. A to i na střídačce po tom faulu.
0/0
18.3.2008 17:06

phillak

:o))))
nechci se nekoho zastavat, nebo rypat, ale libi se mi jedna vec v te inkriminovane serii KVA-Lit, dost fanousku LIT se rozcilovalo, ze maji vyloucene hrace popravem a ze takhle se hrat neda a tak dale. Uznali trestne strileni i nekteri trest pro Travnicka a tak dal, ale neslysel jsem jedineho fandu KVA uznat, ze tech pet navstev maseru a lekare na lede v poslednim duelu byla fraska na hokej a tak dale. Mozna je to soudnosti a tim, ze nekde (pardubice, sparta, litvinov, plzen, KLADNO a podobne) ten pokrik My jsme Kladno co jste vyyy schvaloval, protoze to jsou mesta, ktere vedi co je hokej ... nektere naplaveniny se k tomu musi (hlavne v hledisti a v nazorech) prokousat viz Vary a jejich mirna zaslepenost, silene nizke navstevy v Trinci a Znojme a podobne... a te dme kamenujte ...
0/0
17.3.2008 11:18

Sykáček

Re: :o))))
to jsem videl , ty kasparku, jak v Litvinove v co je hokej, jak ten sasek Hubl brecel, ze Franek ma tezkej otres mozku, pritom byl za dva dny na lede.............a ty tvy keci o tom, kdo vi co je hokej, Vary hraly tvrde a ciste, odplatou byly prasacky fauly a brekot do novin, az skonci Guma s Albym a P+P, tak si o ty historii, kterou tady porad proklamujete budete moct vykladat na vyjezdech do Jihlavy
0/0
17.3.2008 11:51

phillak

Re: Re: :o))))
dekuji, ze jste pane potrvdil muj nazor :-) a kasparka si vyprosuji, sasula urcite... ale kasparek to ani omylem :-)))
0/0
17.3.2008 11:54

La_Libertad

Kladno
Prej ze si o historii budeme moct povidat na ceste do Jihlavy. Doufam, ze ti dedkove nasi budou hrat do 46 jak Chelios a prida se k nim jeste starej Dzegr a ty klauny z Varu si povodej jeste mnohokrat. Kdo letos tahnul "20" na MS? Kladenaci Voracek a Frolik. Kdo je nejlepsi Cech v bodovani NHL? Kladenak Plekanec. Tak se prosim uklidni a sni dal o tom, ze se nam nekdy v necem vyrovnate.
0/0
17.3.2008 12:00

Grinch82

Re: Kladno
já myslím, že už Vás dokonce překonali, chlastají jako Rusáci, to jim jde dobře, ale to je asi tak všechno :)
0/0
17.3.2008 16:03

sisihul

Re: Re: :o))))
No tys tu chyběl, běž se léčit, kašpare !
0/0
17.3.2008 12:12

phillak

Re: Re: :o))))
dekuji, ze jste pane potrvdil muj nazor :-) a kasparka si vyprosuji, sasula urcite... ale kasparek to ani omylem :-)))
0/0
17.3.2008 12:56

Jay--

Re: Re: :o))))
Potrefená husa se vždycky ozve
0/0
17.3.2008 23:16

lajan

Re: Re: :o))))
No Hübl řval hlavně, aby se rozhodčí spíš podívali na létajícího Pecha. On totiž chtěl, aby se hrál především hokej - to asi proto, že je z hokejového města a né z města filmového festivalu. Jinak Fráňa se vrátil do brány po 4 dnech. Já vím, že v Rusku byla čtyřka, to co u nás dvojka, ale to snad platilo jen u prospěchu ve škole.
0/0
18.3.2008 12:28

Sheatfish

Re: :o))))
Tak poslouchej mě . Naprosto souhlasím s tím, co jsi napsal, od prvního po poslední slovo. Jako fandu Varů mě Pech v posledním zápase vysloveně s-al, to co předvedl, byla ubohost. Samotnému mi za něj bylo trapně. A co se našich fandů týče, tak je s podivem, že když už vyrazím k nám na staďák, tak tam buď mě nebo manželce chce někdo z varských "fandů" rozbít hubu, protože jsme jim o přestávce "zabrali" místo . Asi jsme nějací až moc průbojní. Ale vážně, je pravda, že spousta lidem po tom postupu do play-off neuvěřitelně narostl hřebínek
0/0
17.3.2008 13:29

phillak

Re: Re: :o))))
tak ja posloucham a klobouk dolu, pokud to myslis vazne tak kloubouk dolu... je to proste jenom o soudnosti a v kazdem klubu najdes par fanousku s kteryma je radost pokecat. Svete div se i mezi tema asi trinacti fanouskama Sparty :-))) (jen rypani spartani, to je ivanku jen rypani)...
0/0
17.3.2008 13:36

pablo21

Re: Re: Re: :o))))
tak to rypes na spatnym hrobe...druha nejvetsi prumerna navstevnost v lize nebude 13 lidi (pravda, ne vsichni se chovaj jako fanousci, hlavne v sezone ;-) )
0/0
17.3.2008 14:14

jjenda

Re: Re: :o))))
Hochu, jestli o přestávce, když lidi vyrazí na wc nebo na párek, zabíráš místa, tak to se potom nediv, protože tohle slušný lidi nedělají. Samozřejmě, s lístkem na stání nevzniká nárok na konkrétní místo, ale když už tam ten člověk stál a znamená to, že přišel dřív než ty, tak je elementární slušnost mu to "jeho" místo nechat. Určitě si o přestávce nehledáš fleka někde v rohu, odkud je špatně vidět. Z takovýho by tě asi nevyhazovali. Howgh.
0/0
18.3.2008 11:00

tojsemztohojelen

...
ještě bych chtěl napsat jednu věc.... chtěl bych vás všechny vidět,co byste psali,kdyby se vám stalo to co Zelenkovi a jezdili byste na kriplkáře....jestli byste taky říkali,že jsou hokejisti primadonky a že nic nevydrží....až se nebudou po ledě projíždět zmetci s krvavýma očima jako je Guma Šlégr,tak se bude hrát zase hokej....vždyť Šlégr od 2.třetiny celého čtvrtfinále jezdil kolem našich nejlepších hráčů (Skuhravý,Kumstát,...) a jezdil do nich jen s úmyslem je sestřelit či zranit.....pak je pro každej tým nejlepší,když takovejhle hráč je vyfaulovanej a sedí na trestný nebo odejde předčasně do sprchy...jinak filmování také odsuzuju,ale lepší když někdo něco přihraje než když někdo do někoho jde s úmyslem ho sestřelit a zranit....
0/0
17.3.2008 11:12

muerto

Re: ...
To ze jste poslali našeho golman za dve tretiny 4x na zem byla nahoda a zadnej umysl v tom nebyl vid?
0/0
17.3.2008 12:21

jiricek19

Re: ...
Guma je holt guma. Měl si počkat a zkusit to Skuhravého oblíbeným způsobem, tj. pěkně loktem do hlavy.
0/0
17.3.2008 14:11

tnx

U mantinelu
To me taky rozciluje, jak si nekteri hraci stoupnou celem k mantinelu, asi tak metr od nej a cekaji, kdo do nich drcne, aby mohli letet hlavou smerem k hrazeni. To je hrozny zlozvyk. :-(
0/0
17.3.2008 11:03

koudel30

filmování
Největšá blbost vidím v tom,že rozhodčí nejsou schopni vyloučit jen za simulování,nechápu proč! Jak můžou vyloučit třeba za hákování a zároveň za simulování,buď jedno nebo druhé,ale takhle... Pak se těm hercům nedívím,nemají co ztratit,buď budou hrát přesilovku nebo ve stejném počtu. Tak proč to nezkusit;-)
0/0
17.3.2008 10:59

Streber

Re: filmování
Protoze ty hraci tam nemaji tu hokejku co davat.
0/0
17.3.2008 11:07





Najdete na iDNES.cz