Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Pletka: Někdo nechce, aby vypadl další klub z Prahy

Liberecký útočník Václav Pletka cítil po druhém prohraném semifinále se Slavií křivdu. "Asi by tady někdo nepřežil, kdyby vypadl další pražský klub," řekl doslova. Co se mu nelíbilo? Především tvrdé zákroky během vypjatého prodloužení, které rozhodčí pouštěli. Blíž se však vyjadřovat nechtěl.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

IceLander

jojo

spravne.. prasknu te hokejkou do xichtu az ti vypadne pul zubu, dostanes pytlik s ledem a nadavkem 10min osobni trest .. a ten, co ti to udela, zustane v klidu hrat..

ano, to je prazska ferovka :-P

0/0
22.3.2008 14:12

LuciIka

korupce

Nevim cemu se divi.. Cela CR je zkorumpovana, at uz se jedna o tu zasr politiku nb fotbal.. tak proc by nemel byt zkorumpovany i hokej, ze? :-©:-©:-©

0/0
22.3.2008 12:25

kublaj1

Destrukce hokeje

!PRUHOVANÁ LIGA! = KONEC ZÁJMU NEPRAŽSKÉHO DIVÁKA O HOKEJ. Rv

0/0
21.3.2008 17:22

honza_

...

Venco Pletko, kápnuls na to. JÁ totiž nechci, aby vypadla Slavia

0/0
21.3.2008 17:03

SGD

Ubrečenci z Liberce

Liberec byl jasně lepší, jenže se hraje na goly. Měli dát na 3-1 a bylo po Slavii. Rozhodčí to mají v ty rychlosti a při takovém nasazení těžký, myslím že pískali celku solidně, jen to Bednářovo seknutí volalo po pořádným flastru. Tak nevím proč Pletka Brečí. Ubulenec, neumí prohrávat.Rv

0/0
21.3.2008 14:52

DDT123

Sparta mi vypadla

a tak jako pražák s tátou fandím Slávii (a chodím na hokej). Ale musím objektuvně, bez emocí říct, že má Pletka v lecčem pravdu a rozhodčí rozhodně neměřil stejným metrem. Jednoduše bylo vidět, že připískávají Slávii - hlavně  ve faulech. Že si pár věcí nevšimne je možné ale on pískal tak, že když za faul ze strany liberce vylučoval, pár minut na to ho stejná věc ze strany slávky nechala naprosto klidným. Zda úmyslně nebo z blbosti nevím a nechci hádat, ale zápas dost ovlivnil. Kdyby měl pískat stejně, tak se slávka nemůže nikdy do takového tlaku a finiše doostat. NAvíc, neodpískat vysokou hůl přímo do ksichtu a pak dát osobku za to, že nasranej hráč mu ukazuje v obličeji zranění je fakt mazec. No co. O rozhodčích se dávno ví, že jsou ostuda hokeje, takže nářky na uplakánky/rozhodčí z jedné či druhé strany jsou zbytečné.  Jinak hokerj toé byl moc pěknej (pro sparťana, kterej nemusí řešit emoce) - divokej, rychlej, bojovnej - prostě paráda :-) 

0/0
21.3.2008 14:49

StAnger

Re: Sparta mi vypadla

Hokej to byl kvalitní a mě se líbila ta poslední ćást, kdy to rozhodčí pustil. Obecně si myslim, źe je to lepśí varianta, neź pískat kaźdej letmej kontakt hokejky s kalhotama. Samozŕejmě pískat sekání pŕes ruce,krosčeky...ale v tom množství kontaktů pŕi soućasném trendu posuzování si každej fanoušek najde mraky sporných verdiktů na obou stranách...Většinou je však hledá jen ten poražený a to je to o co tu jde v PRVNÍ ŘADĚ;-) Jinak než pláćem se to nedá nazvat a ti i když má v néčem pravdu...Hokej je tvrdá hra a NHL se pomalu vrací k tradićnímu posuzování zákroků...MSbude v Kanadě a tam nás s takovymhle pŕístupem zašlapou do ledu...

0/0
21.3.2008 15:41

DDT123

Re: Re: Sparta mi vypadla

souhlasím s tebou, rovina je rovina. i když to přeju víc slávce musím říct, že včera to rovina nebyla a trochu víc ohleduplnosti ze strany rozhodčí pocítila právě slávka. jsem pro, ať je hokej tvrdej, ale rovnej. a to úplně není. nemyslím, že naschvál, nebo úplatkem, ale černobílí jsou prostě slabina veliká.  :-)

0/0
21.3.2008 16:09

IceLander

Re: Re: Sparta mi vypadla

no jo, ale zkus to udelat slavistovi.. to by ruzovi asi praskla pumpa

0/0
22.3.2008 14:13

josepi

uplakánek Pletka

Ať řekne,která branka Slavie byla neregulérní.A v hokeji vítězí ten tým,který vstřelí víc branek.Ne ten, který byl podle subjektivního názoru lepší.Možná by měl zkusit krasobruslení a  by byl s výsledky spokojený.Souhlasím,že dojem / ? umělecký ? / byl lepší  ze strany Liberce. ;-D

0/0
21.3.2008 14:19

ruty

Re: uplakánek Pletka

A kde v článku říká Pletka něco o regulérnosti branek? On se spíš vyjadřoval k posuzování faulů. Simtě ty si nejdřív přečti článek a pak teprv reaguj - opačně to někdy nedělá dobrotu ;-D

0/0
21.3.2008 14:40

f.ake

Pravopis redaktora

Nebudu komentovat obsah článku. Kdo tam byl, tak to viděl. Ale napsat VALDA Jiruš, když se jmenuje Waldemar, to je teda školácká chyba. Fuj Fuj

0/0
21.3.2008 13:55

Eddy Merckx

Re: Pravopis redaktora

ale kdepak, Waldemar je opravdu Valda i Walda, u zdrobnělin se to může změnit - viz William je Willy ale i Billy atd..

0/0
21.3.2008 14:07

altik

Re: Re: Pravopis redaktora

mimochodem W(V)alda musí nutně každej druhej den píchat Zárubu jinak to není možný aby se při každým jeho dotyku s pukem udělal ;-)

0/0
21.3.2008 16:23

double_K

Přestaňte si tady nadávat

Ono to mohlo vypadat, že sudí Slávii pomáhá. Viděl jsem hokejku a krev v obličeji libereckého hráče, a když to jel ukázat sudímu (který faul neodpískal), tak dostal panenku. Seknutí Bednáře v poslední třetině zapadlo mezi neodpískanými fauly na obou stranách, ale nemělo, protože to byl tak jasný úmysl, že by slušel i vyšší trest. A pokud jde o přihrávání, to vidí fandové dvou týmů vždycky opačně, mě to nepřipadlo tak zlý, dneska to dost možná bude jinší tyjátr. Hodně mi vadí současný trend pískání, proptože dává sudím daleko víc možností ovlivnit zápas než dřív. Včera mi to ale připadlo spíš jako chyba než jako úmysl. Pletka tam ale byl, já to viděl jen přes TV kameru, takže bych ho taky nezatracoval, vždyť ty porážky byly po slušném výkonu a hodně těsné.

A nechte nadávek jak na Pražáky, tak na Liberečáky, protože buran je ten, kdo nadává!

0/0
21.3.2008 12:15

C_Gallus

Re: Přestaňte si tady nadávat

Velmi kvalitní příspěvek, je vidět že autor ví o čem píše.

Souhlasím se seknutím Bednáře jako s obzvláště zákeřným faulem, který měl být potrestán vyšším trestem, nebo alespoň potrestán vůbec.  Vyloučení Víška, díky němuž Slávie vyrovnala zápas zase nybylo z těch nejokatějších faulů. Dovolil bych si jednu poznámku a klidně zaplatím pokutu. Rozhodčí Jeřábek záměrně škodí Liberci již ve druhém play-of v řadě. A je ostudou této soutěže. Mám nahrané jak loňské play-of s Třincem, tak letošní se Slávií a pokud má vedení ligy zájem se celou věcí zabývat, klidně jim obě DVD poskytnu. Tohle už není možné nazývat pouze pochybením.!

0/0
21.3.2008 14:02

kublaj1

Re: Re: Přestaňte si tady nadávat

Vedení se tím zabývat nebude, ale Šulc, ani Halas, jedině, že byto chtěl řešit výborný pán hokejista Růžička,který je však ještě lepší manipulátor a destruktor českého hokeje. Je to VPRUHOVANÁ LIGAV, kde se nedá vyhrát čistým způsobem. Stydím se za každého hráče Slávie, když namají kousek soudnosti a objektivnosti. Kdybych měl takovým způsobem vyhrávat, tak to raději skončím s hokejem.

0/0
21.3.2008 17:20

kovr1

Brek Pletka

okem nestranného si myslím ,že rozhodčí jak už to většina psala ,zápas určitě neovlivnili.je mi jedno kdo postoupí.na straně jedné fandím LB za stabilní výkony,na druhé straně fandím SL kvůli možnému ?finále v bezkonkurenční O2 aréně a mé snažší dostupnosti z ČB.Rozhodčí přehlížel simulanství LB zrovna tak jako Bednářovo zákeřnosti(krosčeky ,sekyry),takže v rozhodčím to nebylo,spravedlivější by byl stav serie 1:1,ale buhužel.Ale trapný breky Pletky ,to už fakt nejni možný.Jedinej kdo zatím nebrečel nad výkony arbitrů po vyřazení bylo snad jen Znojmo (zatím) .

0/0
21.3.2008 11:34

Heretic1

Pro mě to zní jako kyselé hrozny.

Já tedy nejdsem z Prahy, ale Liberec fauloval minimálně stejně. skoro celý zápas byl lepším mužstev, hlavně vzhledem k jeho houževnaté obraně. A že nedali z mnoha šancí góly, tak zato si mohou sami a ne rozhodčí. A kuli tomu taky prohráli. Pamatuji se nedávné playoff kdy hrála Slavia se Spartou. Slavia je vždy celej zápas drtila a nokonec prohrála. Tak asi tak :p

0/0
21.3.2008 11:32

aarghot

Re: Pro mě to zní jako kyselé hrozny.

jo presne jak pises a liberec k faulum pridaval navic jeste skoky - meli by si uvedomit ze jim to rozhoci nebastej a zase hrat hokej

0/0
21.3.2008 12:01

Rajot

Re: Re: Pro mě to zní jako kyselé hrozny.

aneb Ruza rekne BOMBON a vsichni slavisti svorne a davove JOOO! BOMBON BOMBON BOMBON! ruza ma pravdu ... BOMBON BOMBON! ;-D;-D;-D

0/0
21.3.2008 12:03

camel133

Re: Re: Re: Pro mě to zní jako kyselé hrozny.

Proboha co to meleš? Závidíš Růžovi autoritu? Slávii týmovost?

0/0
21.3.2008 12:21

Rajot

Re: Re: Re: Re: Pro mě to zní jako kyselé hrozny.

;-D;-D;-D;-D

0/0
21.3.2008 12:30

Rajot

Re: Re: Re: Re: Pro mě to zní jako kyselé hrozny.

napis jeste neco, prosim ;-D

0/0
21.3.2008 12:30

Heretic1

Pro mě to zní jako kyselé hrozny.

0/0
21.3.2008 11:30

Many46

vzpominam si jak resil prohru v Praze

legendární Láďa Lubina ... aneb prosimvás tak uz ten titul ty sparte dejte... ale ze se na tuhle uroven snizi Pletka bych necekal :-©:-©Rv

0/0
21.3.2008 11:17

eman3

Re: vzpominam si jak resil prohru v Praze

Zřejmě to také nebude zas tak veliký písmák...:-) Ale o to více by měl držet  hubu:-)

0/0
21.3.2008 11:21

Many46

Re: Re: vzpominam si jak resil prohru v Praze

:-);-DR^

0/0
21.3.2008 11:27

kvikavec

kdo je NEKDO???

Liberec je grupa skokanů, kterých se stačí dotknout a kácejí se k ledu, něco jako Zlín. Hráli by pěkný hokej, technický a otevřený, škoda že jsou to herečky. Pokud má pan Pletka podezření, že NEKDO chce posunout dál pražský tým (i když je to absurdní), tak ať řekne, co kde viděl a slyšel a koho se to týká a ohlásí to. Pokud nic neví a jedná se pouze o jeho subjektivní dojem, je to jen brečení.

0/0
21.3.2008 11:13

aarghot

Re: kdo je NEKDO???

popletka byl obvzlaste komicky pri tom rozhovoru - takovej desne nervozni a vystresovanej a jak mu preskakoval hlasek jako u maturity ;-D

0/0
21.3.2008 12:03

kvikavec

Re: Re: kdo je NEKDO???

Ale on je Venoušek jinak fajn, hodně odehrál za Třinec a měli ho tam rádi:) Ale kvílet jako nějaký Pardubičák, to by fakt neměl;-D Liberec ať přestane skákat a skučet na rozhodčí, a ono to půjde:)

0/0
21.3.2008 14:35

Pan Slamacek

?

a to je zajimave. ja to videl tak ze liberci odpustil vic faulu, nez nam. na obou stranach sem videl po jednom nesmyslne vyloucenym jinak mi prislo, ze v treti casti a pak v prodlouzeni uz vic to pousti na coz LB dost hresil.  mimochodem mi prislo ze LB hraje po celej zapas dost neciste. hokejka porad jinde nez na lede,  vse bez trestu. no asi se to muze.

ale sedel jsem vysoko bo dole nebylo misto, takze jsem mohl nektere zakroky blbe videt, tak bych to bral z rezervou.  

0/0
21.3.2008 11:02

Many46

ubožáčci

jj, vzpomen si ty chudácku na zapasy se spartou. hlavne 3. zapas v liberci - dvakrat sla sparta do 3 a z meho pohledu bezneho fanouska taky nechapu za co. diky tomu jste vyhravali ... a nikdo nebrecel a nerikal takovy blitky jako, ze nekdo nechce aby sparta vyhrala potreti titul.

jako spartan preju postup slavii. i za to co jsem si tam u vas na vyjezdu poslech (pravda az po golu na 4:0 - do ty doby jste byli posr....)

a buli buli buliček

0/0
21.3.2008 10:58

Rajot

Re: ubožáčci

Ne spartansky hokejky opravdu nebreceli :)))) Ani Vykoukal vid :)))) hosi, todle je fakt sila.

0/0
21.3.2008 11:54

Many46

Re: Re: ubožáčci

nebrečeli, řekli, že nedávali goly - takze asi tak...

0/0
21.3.2008 11:57

Rajot

Re: Re: Re: ubožáčci

tomu rikam "dlouha" pamet ;-D

0/0
21.3.2008 11:58

aarghot

Re: Re: Re: Re: ubožáčci

no narozdil od libereckejch placek tu prohru sparta ustala s gracii, to co ted predvadi liberec je tragikomicke a nehodne playoff

0/0
21.3.2008 12:06

Rajot

Re: Re: Re: Re: Re: ubožáčci

mozna proto, ze rozhodci tam piskali rovinu ... ale to neee, voni sice vsichni placou ze se v lize slavii nadrzuje, ale VSICHNI si vymejslej, my slavisti vime, ze to tak neni a Kuzicka netaha za nitky ;-D hehe. Ale je to fuk, doma vyrovname na dva dva, tydle diskuze jsou o nicem ;)

0/0
21.3.2008 12:14

Rajot

Re: Re: Re: Re: Re: ubožáčci

ale v jednom se shodnem, tragikomicke a nehodne playoff to vcera bylo :) ostatne nerikame to jenom my, ale i fandove jinejch klubu, takze na tom asi neco bude...

0/0
21.3.2008 12:15

aarghot

Re: Re: Re: Re: Re: Re: ubožáčci

dobre vis ze v tomhle se neshodnem ;-D

0/0
21.3.2008 12:18

camel133

Re: Re: Re: Re: Re: Re: ubožáčci

Naopak, já sem kvůli svýmu sportu přímej přenost neviděl, ale počkal jsem si do půlnoci a celý to viděl. Bylo to skvělý, Liberec měl smůlu a neproměnil několik loženek, Slavia byla vyrovnaným soupeřem, jen Čermákova pětka je dost mačkala, ale v prodloužení měla víc sil a umu Slávka. Fauly byla spíš tvrdost než zákeřnost, nevim jak ty sekery. Likvidovat tím Čermáka by bylo ubohý, ale že to Liberci nechtěj pískat, když opravdu často "žalujou", to se nedivím. Ale hokej to byl parádní, důkaz je, že jsem neusnul:) Těším se na další...

0/0
21.3.2008 12:34

Rajot

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ubožáčci

jo tak ja to myslel s nadhledem na tu "nehokejovou" cast, hokej to byl paradni, proti tomu zadna, supr zapas

0/0
21.3.2008 12:41

Carlos007

Tak uz je to tady....

Liberec tedy neprohral proto, ze nevyuzil sance ktere evidentne mel.... Muzou za zkorumpovany rozhodci, stesti bylo taky proti nim, proste hruuuuza! Hlavne ze se vysmival Sparte ze neumeji prohravat.... Pletko si fakt chudak!  :-©:-©:-©:-©:-©

0/0
21.3.2008 10:45

Roax

Ubrečený Liberec

Chlapci, měli jste hrát až do konce. Dát třetí gól. V hokeji je prostě jeden gól málo a vy jste se před koncem zbytečně po..., a to se pro vás bohužel přeneslo i do prodloužení. Ale hlavu vzhůru, doma to snad bude lepší ;-)

0/0
21.3.2008 10:38

gall4

Pletko, Pletko...

Pletko, jak dělá tygr? Béééé, bééé  ;-D

0/0
21.3.2008 10:37

StAnger

Re: Pletko, Pletko...

;-D;-D;-D

0/0
21.3.2008 10:43

aarghot

Re: Pletko, Pletko...

R^

0/0
21.3.2008 12:07

doldoo

Pletka, fňuk, fňuk

byli jsme lepší, 2x jsme prohráli, ale za to můžou jen a jen rozhodčí;-( Jsem myslel, že Libe jsou jiný rváči. Snad je takovejhle uřvanec jen Pletka. Jen at to rozhodčí pouštěj, hokej je hra pro chlapY. Vůbec, za všechno můžou rozhodčí, ve fotbale, v hokeji. U nás prostě nerozhoduje kvalita, štěstí, ale rozhodčí. Fňuk, fňuk. Btw., myslím, že nikdo si nepřeje vyřazení Slávie, než sparťani, takže nějaká konspirační teorie o vládě Prahy nad českým hokejem je víc než směšná. Za tohle ubrečenectví přeju Libe vypadnutí 4:0Rv

0/0
21.3.2008 10:26

Orthodox

Re: Pletka, fňuk, fňuk

ANO

0/0
21.3.2008 10:40

el_moscardon

Vypněte zvuk

Ted běží na čt4 záznam. Takže vy, co fnukáte, běžte se na to podivat eště jednou a vypněte si zvuk u toho, at nejste ovlivněni diváky a blitkama reportérů a musíte uznat že rozhodší možná nepískal extra, ale určitě nenadržoval Slavii. Fakt komický vidět takhle s odstupem, jaký sou to baletky ten Liberec. Padání, simulování, lítání... hrůza. Nepotrestané fauly, či prohřešky sem napočital 2-2 po dvou třetinách maximálně.

0/0
21.3.2008 10:21





Najdete na iDNES.cz