Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Liberec doma válel. Slavii jasně přehrál

Liberecké "bílé peklo" sežehlo Slavii. Vyprodaná aréna mohla oslavit jednoznačné vítězství domácích hokejistů ve třetím semifinále play-off hokejové extraligy. Slávisté na namotivovaného soupeře nestačili, byli u každého puku později a navíc často faulovali. Liberec vyhrál 4:1 a snížil stav série na 1:2.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

ruprtjedna

slávje hounoje !

slávje jde do (Y)

R^

0/0
25.3.2008 11:24

Rendík

Pánové Slávisti

Což takhle trocha objektivity Vám by tady asi trochu neškodila.Vy jste totiž nikdy nedokázali přijmout porážku,bohužel je to asi Pražskej syndrom.Ať se jedné o hokej nebo fotbal.Prostě ve své nadutosti si myslíte,že nad Vás není a když se Vás někdo dotkne a nebo Vás porazí.tak kolem sebe jen plivete jedový sliny.Když Vám dal Třinec neregurélního góla,tak jste se mohli zbláznit a pomalu by jste rušili hokejový svaz.Když Vám ve druhém zápase evidentně rozhodčí pomohli,což viděl celý národ,tak bylo vše OK,a co si to Ty venkovští burani z Liberce proti Vám Velkejm Pražákům dovolili vystoupit.A ze včerejška jste zase dotčení,ne že jste prohráli,protože byl Liberec evidentně  lepší,ale zase Vám někdo ublížil.Jste fakt banda nafoukanejch,arogantních pražskejch šovinistů.Proto se nedivte že za tyhle Vaše výjevy Vás nemá nikdo rád.Smutný je ale to,že Prahu drží více jak polovina naplavenin z venkovského buranova,jinak nejste nic.A možná že polovina Vás "pražskejch Pepíků" je taky jen náplava.

0/0
24.3.2008 13:20

jamil1

Re: Pánové Slávisti

jj bohuzel to je typicky. z vlastni zkusenosti vim ze 80% tech co rvou jaci sou to velci prazaci, tak to sou pristehovalci-naplaveniny ...

0/0
24.3.2008 13:38

StAnger

Re: Pánové Slávisti

" jasně lepší " bylo způsobeno přesilovkami za maličkosti...To by byl lepší každejRvRv

0/0
24.3.2008 13:51

matespa

Re: Re: Pánové Slávisti

meleš kraviny, měli jste jen o dva !! vyloučené víc, hráli jste taky přesilovky 5 na 3 a dali jste z přesilovky i gól, Liberec dva, takže i tak , bez přesilovek, by Liberec vyhrál a že byl lepší i když se hrálo 5 na 5 to snad musel vidět každej, dneska jsem se koukal na záznam toho zápasu a řekl bych, že zase za takové maličkosti to nebylo

0/0
24.3.2008 15:38

Viva la Slavia

Re: Pánové Slávisti

Ou,Rendíku podle vašeho příspěvku trpíte opravdu velkým mindrákem.Zkuste nejdřív přestat nenávidět město,které vám nic neudělalo.Protože stejně jako jsou debilové v Praze,jsou i v Plzni,Liberci,Brně,Ostravě a v celé zemi,ale to vy jste zahleděný a zaujatý,že to nevidíte nebo nechcete vidět.Nejspíš vám někdo ublížil a touto cestou si to kompenzujete.Škoda,zkuste vychladnout,vemte děti do Prahy na památky,teď je tam Matějská,takže kolotoče se jim budou určitě líbit a snad přestanete mít  bezdůvodný mindrák k tomuto krásnému městu.Jinak totiž působíte velmi trapným dojmem....;-DRv

0/0
24.3.2008 13:54

honza-v

naštěstí

to byla poslední výhra Bezzubých tygrů v téhle sezóně.

0/0
24.3.2008 12:06

plzeňák12345

Re: naštěstí

asi  zklamání,co? dneska přišla další výhra;-D a vypadá to že ne poslední!!!

uplakánci nakonec vypadnou a bude klid!!!

0/0
24.3.2008 21:54

HenryVIII

trenér

Slávie si stěžuje na rozhodčí? To je snad fór, nebýt pomoci rozhodčích, tak Slávie nevyhrála doma ani jeden zápas.

0/0
24.3.2008 11:46

plzeňák12345

Re: trenér

R^přesně tak, nebýt rozhodčích, mohla dneska Slávie balik kufry na dovolenou;-D

0/0
24.3.2008 21:56

StAnger

jo a komentátoři to jsou taky

zoufalci, ti snad brečeli společně s hráči Liberce...TV jasně ukáže hákování Slavisty, rozhodčí odpíská...Jeden ichtil...já tam nic neviděl a ten druhej...játeda taky ne;-D a naopak hráč Slavie projede asi 20 cm od hráće Liberce, ten padá a svíjí se.První de ment u mikrofonu...jasnej faul, druhej chvilku váhá...a pak souhlasí.To se pak nedivim, že kdyź ještě libereckým neoschly slzy,z minulých zápasů, tak nejsou schopni nic poznat a řídí se pokyny..Záruby;-D, nebo jak se ten ubožák jmenujeRvRv

0/0
24.3.2008 10:10

kvadr

Re: jo a komentátoři to jsou taky

Dám jednu radu - chce to sledovat utkání střízlivý. Pak uvidíš něco jiného

0/0
24.3.2008 10:16

jamil1

Re: Re: jo a komentátoři to jsou taky

;-D

0/0
24.3.2008 10:47

red pirate111

Re: jo a komentátoři to jsou taky

Ty seš magor prostě. K tomu nelze nic dodat ;-D

0/0
24.3.2008 11:16

StAnger

Re: Re: jo a komentátoři to jsou taky

To možná jsem , ale mám pravdu a v Praze ty nadutce dáme;-D;-D;-Dpojedou domu s pláčem....bude to maskr ,který v dějinách hokeje nemá obdoby. již teď si opakuji vulgární výrazy, které jsem již spousty let nepoužil...Hokej bude od 18 let,....takže pls. malý tygříky nechte doma!!;-D

0/0
24.3.2008 13:55

kvadr

Nesoudní růžičkovci

"Bylo to určitě emotivní utkání. Myslím, že tým domácích vyvolal před

dnešním utkáním trošku hysterii ohledně toho, jak je posuzován hokej, což se určitě projevilo v dnešním vylučování."

Tak tyto bludy pronesl slávostický trenér. Asi se mu nelíbilo, že jim rozhodčí opět významně nepomohl.

0/0
24.3.2008 9:29

ipesk

Re: Nesoudní růžičkovci

Souhlasím

0/0
24.3.2008 10:17

Fandor80

Liberec

by se měl dodatečně vyloučit za jejich simulantské chování. A Čermák by měl dostat doživotní stop. My Slávisti se nedáme a bandu simulantů dneska porazíme. Včera Slavia hrála HOKEJ Liberec se VÁLEL.

SK SLAVIA PRAHA + HC SLAVIA PRAHA DO TOHO

0/0
24.3.2008 8:46

vtech

Re: Liberec

Jakmile se nepřipískává Slavii, tak se můžou vzteknout šašci sešívaný.

0/0
24.3.2008 8:48

kody81

Re: Liberec

Co to tady píšeš za nesmysly? Jestli se nepletu, tak v celé sérii má Liberec cca o 10 víc vyloučených než Slavia. Takže nevím co ti na tom vadí???

Jinak Liberec včera vyhrál kvůli tomu, že mnohem líp bruslil a prostě si celý zápas pro vítězství šel. U každýho puku byli o krok dřív. Jedině proto vyhráli. Jinak samozřejmě fandím Kladnu.

0/0
24.3.2008 8:58

StAnger

Re: Liberec

Přesně tak znechutíme jim to krasobruslení a dneska vyhrajem...R^

0/0
24.3.2008 10:11

Rajot

Re: Liberec

slavie hrala hokej ;-D slavie se hlavne vcera k nicemu nedostala, byli zoufaly, ale to bylo asi tim, ze mela o 2 vylouceny vic nez liberec vid ;-D

0/0
24.3.2008 14:34

rapon

Byl to mazec

Hoši, děkujem, byl to mazec a jen takhle dál. V Dneska doma srovnáme na 2:2, ve čtvrtek vypleníme Pepík Arénu a v pátek se připravte na oslavy postupu R^

0/0
24.3.2008 8:37

danny44

K titulku....

docel bych řek, že v titulku chybí jedn slovíčko: .... SE ...

;-)

0/0
24.3.2008 8:05

Mouchard

...njn...

tak mančaft fňukánci von reichenberg si konečně může oddechnout, píská se úplně všechno, včetně škodolibého úsměvu.. .to byla fraška a ne hokej... nicméně opět si liberecká herecká škola přišla na své... dnes zvýšíme na 3:1 a z Prahy vás poženem svinským krokem....

... HC SLAVIA PRAHA...

0/0
24.3.2008 6:26

1000mb

Re: ...njn...

Plácáš nesmysly.Jen vám konečně začali pískat  prasárny,viz poslení třetina 2.zápasu.I delegát zápasu a komise rozhodčích uznala,že pískali na jednu stranu.Takže se uklidni a jdi si utřít slzičky...

0/0
24.3.2008 7:36

Mouchard

Re: Re: ...njn...

jj... všichni uznali, že rozhodčí nepískal vůbec žádný fauly a né že pískali jednostranně, dokud si nevyndáte v liberci hlavu z p.rdele a nebudete si jen stěžovat,  budete pro smích...

0/0
24.3.2008 7:54

vtech

Re: Re: Re: ...njn...

oprava: ...všichni slávisti uznali...

0/0
24.3.2008 8:14

double_K

Re: ...njn...

Přečtěte si vyjádření pana Kalouse a pak se bavme o tom, kdo fňuká!

0/0
24.3.2008 8:01

rapon

Re: ...njn...

Tak přesně na tohle jsem čekal, že takhle budou Pepíci když dostanou na trdel fňukat...:-© Nejdříve to byla namyšlená Slávie s plnou pusou řečí před playoff, jak si na Tygrech pochutná a jak to dopadlo. Teď jsou prostě na řadě Pepíci a pojedou na dovču... jen to nebude po 4 zápasech, ale 6 a to jim k těm vítězstvím přispěla ještě náhoda, jinak to už mohlo být zase 3:0R^

0/0
24.3.2008 8:35

Wottan

to me bavi

kdyz Slavie vyhravala, bylo to tu samej arogantni nadrazenej slavista, jediny co ze sebe dostali, bylo my jsme vyhrali a vy jste *dopln libovolnou nadavku* najednou, kdyz dostanou narez, sou vsichni ohromne kamaradsti, spravedlivy , chteji diskutovat o kvalite hry a ne si jenom primitvne nadavat :-)

0/0
24.3.2008 2:59

John.Major

Re: to me bavi

To víš, slávisti mají průměrný IQ vyšší o polovinu nad ostatníma...:-P

0/0
24.3.2008 3:01

vtech

Re: Re: to me bavi

...což se projevuje neschopností sestavit smysluplnou větu.

0/0
24.3.2008 8:21

netbooster

V zásadě

se dnes ukázalo, nakolik je "kvalitní" slávistický hokej v konfrontaci se striktním dodržováním pravidel. Že si Slavie neodnesla daleko větší výprask, tak za to vděčí jen a pouze naprosté nemohoucnosti Liberce v početních výhodách. "O tři branky" je v kontextu průběhu utkání velmi milosrdný výsledek, který ani zdaleka nic nehovoří o propastném rozdílu mezi hrou, nasazením a "chtěním" domácích, a hostů. Pokud sudí i nadále udrží tento trend, Slavie se velmi brzo po právu odebere na zaslouženou dovolenou. Bohužel se obávám, že v O2 aréně to opět bude ze strany rozhodčích tak nějak "sešívané"...

0/0
24.3.2008 2:08

John.Major

Re: V zásadě

Kvalitní názor. Jen to má chybu v tom, že je Praha prostě víc, než jakýkoliv město v ČR. Dokonce i z prdelkovic jezdí šikovní lidé studovat, pracovat a dokonce bydlet.

To se děje už stovky let. Horší je, že to neschopové z menších měst nechápou a pak tady píšou příspěvky, který akorát dokazují závist...:-©

0/0
24.3.2008 2:24

netbooster

Re: Re: V zásadě

Samozřejmě vím ( a už jsem o tom i psal), že v některých fázích určitých soutěží je velký tlak na to, aby jisté týmy uhráli nějaký výsledek. Profesionální sport je prostě především o penězích.Problém je ovšem v tom, že všechno má svou hranici. V O2 aréně to prostě v prvních dvou zápasech (zejména ve druhém) sudí už opravdu přehnali (ostatně i jejich nadřízený orgán to uznal). Dnes se naplno ukázalo, že v konfrontaci se striktním výkladem pravidel už to není taková Sláv(ie)a, a naopak se některé věci jeví úplně jinak. Otázkou samozřejmě zůstává, zda se má opravdu moderní hokej ubírat touto cestou, ovšem to se dá jen těžko rozřešit uprostřed finální části soutěže. Takže vyjděme z pravidel, která jsou, a sportovně konstatujme: Slavie na toto pojetí hokeje dnes absolutně nestačila.

0/0
24.3.2008 2:37

John.Major

Re: Re: Re: V zásadě

No máš samozřejmě pravdu, ale jak jsem psal už níže, tak:Re: Re: Re: hmm Jasně, hokejista, a je jedno z jakýho klubu, dojede k protihráči

skrčenej pomalu po kolenou a narazí mu do ramene a je to faul. Viděl si

někdy objektivně posuzovanej zápas? Tohle byl druhej extrém od

čtvtečního zápasu v Praze. Naopak se pískalo i to, co se normálně

nepíská. Výsledek byl, že to vypadalo jak Floorball... A upřímně. S tebou by se dalo pokecat o hokeji normálně. Jen mě tu s...u blbouni, co akorát nadávaj. Když to vemu sportovně, tak dneska tam taky bylo víc štěstí, alespoň u jednoho gólu, na straně Liberce a i víc vyloučenejch na straně Slávie. Je ale normální, že je přísnější metr na straně hostí, ale to nic nemění na to, že byl dneska Liberec lepší a rozhodčí to tentokrát přehnali v důslednosti a pískali i to, co se nemá...

0/0
24.3.2008 2:50

John.Major

Re: Re: Re: Re: V zásadě

Zkraťte to 4 odstavce a dopadne to takhle...;)

0/0
24.3.2008 2:50

netbooster

Re: Re: Re: Re: V zásadě

Tady bych si dovolil nesouhlasit - jednak není (a nepovažoval bych za) normální, že je metr přísnější na domácí stranu, to rozhodně ne, a potom se bohužel (bohudík?) věc má tak, že ano, sudí dnes byli velmi důslední, ale že by to přehnali? Nemyslím si, snažili se jen jednat co nejblíže k přesnému výkladu pravidel.

Ale musím konstatovat, že jsem dnes nic takového jako přísnější metr na hosty, nepozoroval - například vyloučení Jiruše ve druhé třetině za bodyček ve středním pásmu na hráče, který si najížděl na přihrávku, bylo naprosto v pořádku, i když za celou předchozí sezónu jsem stejné nebo podobné vyloučení nezaregistroval. Jiruš se mohl vztekat jak chtěl, faktem ale zůstává, že toto prostě faul je.

0/0
24.3.2008 3:25

John.Major

Re: Re: Re: Re: Re: V zásadě

Jasně, jako fanoušek Slávie to přeci jenom nevidim objektivně, ale je to pomalu jak Floorball s bruslema na ledě;)

0/0
24.3.2008 3:35

rapon

Re: Re: V zásadě

Tak jestli tohle je inteligentní názor Slávistů, tak pak se opravdu nedivím tomu, jak to vpadá. My jsme víc a co jste vy... my si to můžeme dovolit.... no to by bylo kdyby šla do pekel další pražská cháska. Podle toho co píšeš mi to teda připadá, že Praha je něco jako Austrálie - taková utečenecká kolonie plná odpadu 8-o... ale naštěstí tam i tam jsou občas fajn lidi a může tam být hezky.

0/0
24.3.2008 8:41

tony124

Re: V zásadě

Dík souhlasím venku sepíska jinak aco na MS pak se divíme a plakáme!

0/0
24.3.2008 9:06

Sonny21

ubrečenej růůůůžička

Slavia prohrála????? To zas nabrečí Růžička a jeho poskok že se pískalo proti nim... chudáci ze Slávie, všichni sou  proti nim;-D Go Liberec Go!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! a to nejsu z práglu,jen člověk objektivně sledující hokej. Go Liberec Go!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

0/0
24.3.2008 1:39

John.Major

Re: ubrečenej růůůůžička

Jo jo, většina z nás je Gogo. Jenom já jsem letadloR^

0/0
24.3.2008 2:02

The Emperor

hmm

Koukam, ze liberecaci uz maj zase nosy na horu. Sem Spartan, ale to co tam predvadej liberecaci na tom lede, to nema s hokejem nic spolecnyho, dneska si to proste vybreceli, takovy simulace neni videt ani na fotbale, co tam predvadi Cermak a spol. a pak jeste hrajou snad 10 minut 5:3. Slavisty sice namam rad, ale co sem tak videl, tak u nich neni videt zadna simulace, to liberecaci se pravdepodobne drzi hesla svych nadrizenych a to "Uděláme všechno pro to, abychom byli úspěšní."

0/0
24.3.2008 0:37

kubas_86

Re: hmm

Přeně souhlasim.Po každym narazu liberečáci komedialně padaj na zem eště se chytaj za hlavu aby rozhodci nevidel jak se tomu smějou.Prostě banda komediantu.Kdyby rozohdci nevylucoval porad jen na straně slavistu tak to vypadalo jinak.No aspon si liberec vysimuloval první a poslední vyhru v tomto duelu..

0/0
24.3.2008 2:07

netbooster

Re: Re: hmm

Přátelé, v první řadě mě nesporně těší, že vás tak "namíchlo", když byl hokej posuzován podle pravidel, a ne podle subjektivních dojmů. To je velmi důležité, protože to jasně ukazuje, kam uvažování hokejových fandů směřuje: s novými pravidly nesouhlasím = (z toho vyplývá) jsou špatná = pískání podle nich je nesmysl = sudí nám uškodili. Naopak si velmi cením snahy sudích v tomto zápase ukázat, jak by asi vypadalo hokejové utkání, kdyby byla všechna pravidla vykládána naprosto striktně. Ono totiž pokud se to takto striktně pojme, tak v tomto utkání neudělali sudí žádnou chybu. A to je dobře. Hokej by se totiž měl hrát podle pravidel, a nikoliv podle "pojmů a dojmů".

0/0
24.3.2008 2:26

John.Major

Re: Re: Re: hmm

Jasně, hokejista, a je jedno z jakýho klubu, dojede k protihráči skrčenej pomalu po kolenou a narazí mu do ramene a je to faul. Viděl si někdy objektivně posuzovanej zápas? Tohle byl druhej extrém od čtvtečního zápasu v Praze. Naopak se pískalo i to, co se normálně nepíská. Výsledek byl, že to vypadalo ja Floorball...

0/0
24.3.2008 2:35

netbooster

Re: Re: Re: Re: hmm

Nikoliv, pískalo se jen to, co se "běžně" pískat má - to nemá nic společného s "objektivitou". Mimochodem, tvůj příklad je v případě, že ten "po kolenou lezoucí" hokejista není v držení puku, jasný faul - doporučuji si opatřit a nastudovat příslušné dokumenty pro sudí, závazné v aktuální sezóně. Tak to prostě v pravidlech stojí. Hned několik hráčů z obou stran dnes "dojelo" na to, že měli snahu atakovat hráče, který se aktivně neúčastnil hry, tj. nehrál kotouč. Další měli smůlu v tom, že za svou hůl je hráč odpovědný v jakémkoliv momentě hry - proto tolik řekněme "lehkých" podražení. A v neposlední řadě - sudí je oprávněn odpískat nejen dokonané zákroky, ale také  ty, které svému naplnění nedošli, ale náznak byl jasný. Tudíž pokud se rozmáchneš holí, a sekneš s ní směrem k protihráči i s tím, že "sekeru" milimetr před ním zastavíš, tak je to i tak faul. Ale chápu, že jen málo fandů má alespoň základní povědomí o tom,k jak skutečně pravidla hry vypadají, a jak se aplikují v praxi.

0/0
24.3.2008 2:49

John.Major

Re: Re: Re: Re: Re: hmm

"který se aktivně neúčastnil hry, tj. nehrál kotouč."

Myslíš bránení ve hře? Jasně. Já to chápu, ale ty musíš uznat, že to je vážně druhej extrém a hra je kouskovaná a na houby.

0/0
24.3.2008 2:54





Najdete na iDNES.cz