Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Vyrovnáno. Liberec i podruhé Slavii přehrál

Bez kapitána Josefa Beránka hokejová Slavia tápe. Ve čtvrtém semifinále play-off na libereckém ledě Pražané nevstřelili ani branku a podlehli domácím Bílým Tygrům 0:3. Liberec tak splnil cíl, který si před domácími duely vytyčil, a vyrovnal stav série na 2:2. Příští zápas se hraje ve čtvrtek v Praze.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Mempha

Růžičko, bez rozhodčích to nepůjde !!!!

V Prase očekávám věrné slávisty Husa a Fraňo

0/0
25.3.2008 21:46

kafka

Jak tak čtu ty výlevy

Liberečtí fans se už vidí ve finále,no hlavně nezapomente že v Praze to bude jiná hra a když si vzpomenu na ty Liberecký pády,strhávání helem z hlavy,odhazování rukavic a  následné zázračné uzdravení tak mam pocit že nehraje Liberec ale Zlín. Jinak souhlasim že jsou Tygři lepší a postupově to vypadá spíš pro ně.

0/0
25.3.2008 11:09

zrzavej

Re: Jak tak čtu ty výlevy

Vary to uměj taky... jen dotaz - netrénoval někde Venera s Bokrošem?

0/0
25.3.2008 11:24

kafka

Re: Re: Jak tak čtu ty výlevy

Ano,tenkrát se to jmenovalo cirkus Hamé Zlín.:-P

0/0
25.3.2008 11:43

Radek72

Tak ještě jednou

:-P

vylili jste si tu Liberečáci srdíčko a uvidíme ve čtvrtek v Praze. Po druhým zápase jste si veřejně poplakali a to co předvedl Turčan a spol by byl výsměch i krasobruslení (neřku-li hokeji). Jakkoliv simulujete, teatrálně padáte a hodně nahlas pláčete, musím uznat, že včera jste byli lepší. Uvidíme ve čtvrtek, doufám, že se zase bude hrát hokej. Slavia do tohoV

0/0
25.3.2008 11:07

Mr_R

Re: Tak ještě jednou

No, jestli tu momentálně někdo pláče, tak liberečtí fans to rozhodně nejsou. Jinak s brekem (dle pana Kalouse hyterií) si letos začali slávističťí, a to již ve čtvrtfinále, kdy nemohli skousnout regulerní nájezd Polanského, kdy si Slávie vybrečela nesmyslné stop Mináře a Kubeše. Namísto ních pískali např. ti dva mladíci Fraňo s Jeřábkem, kteří pískali patrně podle toho, jak hodně by je Růža při diskuzích poprskal. Takže ze sebe nedělejte voly a nechte si trapné připomínky o plakání nahlas. Víš co se totiž povídá: "Podle sebe soudím tebe". Dlouhodobě nejuplakanější sportovní oddíl bude osočovat někoho z pláče. Jak humorné ;-)

0/0
25.3.2008 13:54

Radek72

Tak jste si tu Liberečási vylili srdíčko,

0/0
25.3.2008 11:04

Mempha

Růžičko, bez rozhodčích to nepůjde !!!!

V Prase očekávám věrné slávisty Husa a Fraňo

0/0
25.3.2008 10:30

jirmisan

Re: Růžičko, bez rozhodčích to nepůjde !!!!

nebreč furt, nemáš to zapotřebí, jako fanda slavie vidim, že letos jsme asi dohráli, bo liberec je nějak dravější. ale tyhle kecy mě začínaj srá.th:-©

0/0
25.3.2008 10:39

Klitorek

Re: Re: Růžičko, bez rozhodčích to nepůjde !!!!

no vidíš , já jsem Liberečák a ty kecy mne serou taky :-) ale jinak souhlasím s tím , že jste asi dohráli ... jsme lepší ... jen doufám , že to potvrdíme i na tý vaší nudli :-)

0/0
25.3.2008 10:47

Mempha

Růžičko, bez rozhodčích to nepůjde !!!!

V Prase očekávám věrné slávisty Husa a Fraňo

0/0
25.3.2008 9:50

Klitorek

Re: Růžičko, bez rozhodčích to nepůjde !!!!

v Praze je hlavně základní rozdíl ve velikosti kluziště ... Na tý nudli co v Saska Aréně je to Liberec bude mít daleko složitější ...

0/0
25.3.2008 10:23

Mr_R

Play off

Myslím, že je to dobrá semifinálová série se vším všudy... Jenom bych poprosil příště o rozumnější volbu spolukomentátora zápasu, více nestranného, páč to až nechutně tlouklo do uší :-P To tam příště může vytáhnout fandu jednoho z týmů, který se bude jen trochu krotit :-)

0/0
25.3.2008 9:26

Muf007

Re: Play off

Já bych vzal toho sjetýho sešívku co nám celej zápas chtěl lejt pívo za krk a pak si to po siréně rozdal se sedačkama v aréně. To byl férovej kluk, ten by se tam hodil. Párkrát by krknul, zařval Slávie a každý věděl o co jde, žádná zbytečná přetvářka ;-D;-D;-D

0/0
25.3.2008 10:40

Doubic

Králík ven

Jojo, ty jeho kecy byly tragický... Slávisti nefaulovali, Liberečáci

simulovali a když Kadlece pochválil za to, jak "mistrně" držel hokejku

protihráči, tak už nebylo pochyb komu ten ublíženej králík fandí... Jako fanda Pardubic jsem si vzpomněl na to, jak mu Aleš Píša rozmlátil v

Pardubicích držku, asi by přes ni potřeboval znova... anebo by mu mohl Robert vysvětlit, co je to nestranný komentář... doufám, že už tam tu buznu neuvidím...Rv

0/0
25.3.2008 9:10

Makarov

TV komentář

Nedá mi to a musím okomentovat výkon televizního spolukomentátora. Jeho konstatování, že je divný, že slávisti byli 3X vyloučení za skoro stejný faul, a že tedy liberečáci museli filmovat, jinak to není možný, byla první perla. Tak nějak nechápu, jak lze nafilmovat faul, když Červenka zaútočí na hlavu a jde si po právu na 10 min sednout. A poté, co kamera jasně usvědčila Kadlece z držení hokejky protihráče, tak jeho poznámka, že Kadlec je borec, že to udělal, aniž by si toho rozhodčí všimnul, byla perla druhá. Záruba se ho sice snažil usměrnit, že to bylo na dvě minuty, ale moc to nezabralo. A podobných momentů bylo v jeho výkonu několik. Nestrannýho komentátora si představuju trochu jinak.

0/0
25.3.2008 8:52

Rajot

Re: TV komentář

Zaruba byl nekdy nestranej? Haha :) Zaruba proti LBC vzdycky sel a vzhledem k jeho komentovani nasich zapasu muze bejt rad, ze ho tady este nikdo nepretah klackem, parchanta. Samozrejme ze nasi serii musi komentovat celou on, to je nahodicka :)

0/0
25.3.2008 9:03

jamil1

Re: TV komentář

souhlasim! ten zajic nebo jak se jmenoval, byl naprosto silenej!!! sef komentator (zaruba) by se mel zamyslet nad jeho daslim angazovanim a kdyz to neudela zaruba tak by to mel 100% udelat ota cerny ... protoze ty kydy spolukomentatora byly naprosto tristni Rv

0/0
25.3.2008 9:57

Tony74

Re: Re: TV komentář

Souhlas. Až bude komentovat na soukromé TV tak ať si tam bleje ty svoje nesmysly, ale jelikož určitě komentuje za nějaký honorář. A vzhldem k tomu, že ty prachy pochází z peněz daňových poplatníku (tedy těch co platí 135,- Kč měsíčně za TV poplatek) tak by asi skutečně měl být nestranný. Nebo to alespoň předstírat svým komentářem. Ale pan Zajíc asi očekává, že se tímto zavděčí panu Růžičkovi a ten ho jako jeden z akcionářů Slavie zaměstná (příprava puků, obalování hokejek, přinese odnese cokoliv a třeba je ještě naučí nějakou sekeru ze svého repertoáru). Bylo to k blití.  Pokud se tam ten trotl ještě jednou objeví, píšu stížnost do ČT jako jeden z těch který si platí poplatek  a pak musí poslouchat takové hovadiny.  

0/0
25.3.2008 10:33

jamil1

Re: Re: Re: TV komentář

bohuel mas pravdu ... na to ze si platime tuto tv, tak by se opravdu mela chovat verejnopravne a to vcetne vybranych externich spolukomentujicich ve sportu ...

0/0
25.3.2008 10:49

Tony74

Re: TV komentář

A taky jsem zvědavej na jejich komentář z MS v Kanadě. Až tam některý z našich reprezentantů dostane čelem k manťáku zezadu krosček na hrazení, tak jestli se bude divit proč simuluje. Na to si vážně počkam. A že tam těch zákroků bude, pokud se utkáme s Kanadou nebo USA. Jo a jsem zvědavej taky na to až zase nějakej Rusák někomu z našich dá sekyru (tak jak to oni uměj) jestli se bude divit, že mu vypadla hokejka, rukavice a ruce. Tak to mě fakt zajímá. To bude najednou to posuzování úplně jiné. A ten komentář.;-O

0/0
25.3.2008 10:40

bufalobil

liberecký socky

si tady honěj brka;-D Díky všem ostatním fanoušků liberce za výbornou atmosféru. Doufám, že se teď do sérié vrátíme my a bude to ještě bitva:-)

0/0
25.3.2008 7:13

aJFa against censorship terror

to byl vejprask

R^:-P

tak uvidíme, co si Růža vybrečí na čtvrtek (Y):-©Rv:-P

0/0
25.3.2008 6:01

Muf007

Re: to byl vejprask

Kdo byl po zápasech na tiskovce, mohl si Růženiných výlevů užít dokonale. Tak ubrečeného trenéra či asistenta, aby si pohledal ;-D. Stručně: chyba samozřejmě nebyla u sešívek a v jejich výkonu. Ne. Už zase jim všichni křivdí. Měl jsem pocit, že sešívky trénují žáci pomocné školy, kteří úspěšně vystudovali již dva ročníky. :-©:-©:-©

0/0
25.3.2008 6:53

crezpenan

hele Pražáku už znáte majitele Slávie?

co by mělo být důležitější ??

0/0
24.3.2008 23:30

rovinskej

Nevadí

 Mě to dneska vůbec nevadí,že jsme prdli v Liberci,zaprvé jsem to čekal a zadruhé jsme zvítězili ve Zlíně a to je pro mne,při vší úctě k hokeji,mnohem důležitější. Takže ve čtvrtek do Sazky za zábavou a v pondělí do války. Ať žije Slavia Praha

0/0
24.3.2008 21:24

bufalobil

Re: Nevadí

Doufám, že kluci ještě zaberou a ten pátej zápas udělaj.Jinak super, že se povedel ten Zlín.R^

0/0
25.3.2008 7:18

sisihul

trochu bych poopravil titulek

Liberec Slavii přehrál počtvrté, porazil teprve podruhé...:-P

0/0
24.3.2008 21:23

mstuch

Re: trochu bych poopravil titulek

souhlas

0/0
24.3.2008 21:58

rybizek

Objektivni pohled:

Liberec simuluje a Ruzicka se projevil jako nesoudnej otec! Obetoval svoje dva nejlepsi hrace+ vysiloval dalsi dva beky kvuli svymu synatorovi. Ten kluk na to proste,treba momentalne, nema. V tak vyrovnanych zapasech hrat ve ctyrech nejde.

0/0
24.3.2008 21:21

jerey

Re: Objektivni pohled:

V Tvem objektivnim hodnoceni postradam moment pri neuznanem 4. golu Liberce kdy slavista "tygrim skokem" vymodlil naopak vylouceni Liberce .. Nejsa fanouskem ani jednoho z tymu , musim take podotknout ze ten pricmrdavac televizniho komentatora (nejak jsem si radeji nevsiml kdo to byl) ani zdaleka nebyl nestranny a i kdyz byl hrac Liberce zcela zrejme faulovan, podeziral jej ze simulace.

0/0
25.3.2008 2:16

rybizek

Re: Re: Objektivni pohled:

jde o objektivni pohled na zapas jako celek....a k tomu co popisujes: meli byt vylouceni oba dva. Faul to byl a herecka etyda taky. Shazujes byvalyho velmi dobryho hrace, kterej toho o hokeji vi 1000x vic nez ten komentator a ty dohromady. Pozna, kdy se simuluje a kdy ne, co je a neni ve hre spatne. Ty ses JEN fanousek tohoto sportu. Osloveni pricmrndavac si strc za klobouk.

0/0
25.3.2008 9:36

jamil1

Re: Re: Re: Objektivni pohled:

omyll priteli ... faul to nebyl, v tv to pak rozebirali a bylo jasne videt ze slavista nevytocil brusleni, mel nejak spleteny nozky, naopak tygri hrac neudelal vubec nic co by melo aspon naznacovat faul! tudiz branka by mela byt platna. ale stalo se, v tomto pripade to bylo jedno, pokud by se to nedej boze stalo v prvnich dvou zapasech tak by to bylo opravdu spatny reseni ... a upozornit je na to treba, protoze to se muze stat kteremukoliv tymu, tedy samo i slavii ... priste ...

0/0
25.3.2008 9:50

Mr_R

Re: Re: Re: Objektivni pohled:

Je úplně jedno kdo to byl a jak rozumí hokeji, jednou to je spolukomentátor a jeho komentování zápasu má být nestranné. Králík v žádném případě nestranný nebyl a až moc okatě bylo poznat, že držel palce Slávii !  

0/0
25.3.2008 16:29

dan_do

Liberec

Gratulace z Prahy ... dneska to byl fajn hokej ... Pinc je borec a taky Podkonický ten je taky dost dobrej. Dneska jste měli kupu štěstí proti Jardovi Bednářovi .. zápas by byl myslím jinej kdyby bylo vyrovnáno :-) Fakt gratulace

0/0
24.3.2008 21:19

crezpenan

snad to Liberec dotáhne

přestože si Prasáci zase koupí pár rozhodčích..

0/0
24.3.2008 21:17

Scottiesk1

Jakej byl ten hokej?

Tak tu bylo spostu reci na kvalitu hokeje, jak je tahle serie hezci, jak jsou Budejky s Varama nekoukatelny... Dnesni zapas ukazal jak se hraje v playoff a byl uplne stejnej jak z druhe serie. Je pravda, ze prvni zapasy v Praze byly jiny, ale mozna to bylo tim jejich uzsim hristem. 

Zitra a pozitri doufam ve vyhru CB,  proti Liberci by to mohlo byt pro Budejcaky lepsi. Rozhodne v sezone je hokej CB s Libercem koukatelnejsi nez ze Slavii (Vary nejsou pro mne koukatelny skoro vubec). Tady uz totiz o vyhre Liberce moc nepochybuju...

0/0
24.3.2008 20:57

zero_0

Re: Jakej byl ten hokej?

Když člověk  vidí KV pouze 2 zápasy v TV,  ještě k tomu v Budějkách, pak by nemel pausalizovat. To delaji jen blbci. Celou sezonu hrali velmi utocnej koukatelnej hokej. Co predvadi v CB je vec jina...ono na druho stranu proti Budejovicim to byly vzdy bezgolove nudne zapasy...

0/0
24.3.2008 21:03

transalp96

Re: Re: Jakej byl ten hokej?

Zatim cekam co Vary predvedou, jsou u me trochu za ocekavanim.Je mozny ze kdyz hrajou PO poprve. svazuje jim to ruce.

0/0
24.3.2008 21:07

Scottiesk1

Re: Re: Jakej byl ten hokej?

Ano, je pravda, ze jsem zatim videl KV ve dvou zapasech, vic jich taky v te serii nebylo. Ale celkove se mi hokej KV nelibil ani v sezone. Ale nevidel jsem je v jinych zapasech nez s CB :-) S Litvinovem v PO hrali jinak,  ale spis to prikladam tomu jak hral Litvinov, na kterej jsem se vzdy tesil az prijede. I kvuli jejich fandum.

  Zpet ke KV: Je mi uz trochu divny, ze se mluvi o tom, jak maji vyrovnany kadr, ale pritom porad clovek cte (nebo v TV slysi) jen o prvni rade. Meli by tu svou vyrovnanost dokazat a neco zahrat i ostatni rady. Klidne uz hned v dalsi sezone ;-) P.S. V Litvinove asi nesouhlasi, tam hrala slusnou roli rada s Pechem :-)

0/0
24.3.2008 23:31

RJJ

Výsledek

Simulanti-Ubulenci 3:0 :-PR^

0/0
24.3.2008 20:46

vtech

Re: Výsledek

Jdi spat.

0/0
24.3.2008 20:59

RJJ

Re: Re: Výsledek

Znáš to, na každám šprochu pravdy trochu;-D

0/0
24.3.2008 21:02

vtech

Re: Re: Re: Výsledek

Já nesnáším lidová rčení, tak neříkej hop, nebo se utrhne ucho hrubého pytle.

0/0
24.3.2008 21:04

rapon

děkujem, děkujem děkujem

Viděl jsem sice jen závěr, ale stejně to bylo fajnový a díky za ten výsledek, držím palce a věřím že to ve čtvrtek na Slavii zvládneme a pak si doma hezky oslavíme postup do finále R^ Libe, Libe, Liberec

0/0
24.3.2008 20:33

kvadr

Liberec 4 x lepší, Slávie má kupu štěstí a rozhodčí

Kdyby to bylo spravedlivé, tak je to už 4:0 na zápasy. Rozhodčí připískávali Slávii už méně, proto jasné vítězství Liberec. /řesto stačili Liberci neuznat regulérní gól. P.S. Nejsem fanda Liberce

0/0
24.3.2008 20:29

jamil1

Re: Liberec 4 x lepší, Slávie má kupu štěstí a rozhodčí

bohuzel to je pravda, byl to regulerni gol, pac to faul od libereckyho hrace nebyl - byl to  nezvladnuty naraz klepise (nebo kdo to byl) do lib. hrace, ten naopak brusli k sobe stahl ... ted to samo nevadilo, ovsem kdyby to bylo vysledkove jako v SA tak by to zapas dost ovlivnilo ... jinak dnesni zapas vcelku ok R^

0/0
24.3.2008 20:45

White_bear

Re: Liberec 4 x lepší, Slávie má kupu štěstí a rozhodčí

Nejseš fanda Slavie, ale jouda jsi tedy pořádnej :-) Regulérní gól? Po faulu? Po odpískání? Pane jo. Ani já nejsem fanda Slavie, fandím Litvínovu, ale tohle je tedy blábol. 4:0 na zápasy? Prober se.

0/0
24.3.2008 20:45

vtech

Re: Re: Liberec 4 x lepší, Slávie má kupu štěstí a rozhodčí

Videl jsi ten "faul"?

0/0
24.3.2008 20:49

jamil1

Re: Re: Liberec 4 x lepší, Slávie má kupu štěstí a rozhodčí

viz vyse ... aj v tv to ukazoali a rozebirali, byla to spis nestastna nahoda slavi hrace, to jak byl rozjetej ... to samo nemeni nic na tom ze gol dolitl do branky po odpisku, ackoliv vystrelen byl soucasne nebo kratce pred :)

0/0
24.3.2008 20:50





Najdete na iDNES.cz