Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Výhrady Slavie k sudím a filmování uznány

Předseda komise rozhodčích Pavel Halas uznal, že dvojice arbitrů Tomáš Turčan a Pavel Hodek nezvládla třetí semifinále hokejové extraligy mezi Libercem a Slavií. Pražanům se nelíbilo, že sudí diametrálně změnili způsob posuzování zákroků, ale také permanentní simulování a nafilmované pády Severočechů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

mstuch

Tak to je celkem síla,

když si Slávie stěžuje,tak je to opodstatněné,tak i tohle svědčí o tom,že se pro ně a jejich úspěch dělá vše.Aco takhle další pravdivý názor,že kdyby rozhodčí v úvodních zápasech v O2 aréně nepískali pro Slávii,tak Liberec mohl vyhrát.

0/0
27.3.2008 22:45

lapač

Halasi, Halasi

Tak Halas se nám totálně zbláznil

0/0
27.3.2008 20:59

Figinek

To není Play-off...

...ale soutěž komu uznají vícekrát stížnost proti rozhodčím!!! Myslím, že prozatimní mistr je zatím z Prahy. A bohužel to tak i nejspíš zůstane! :-©

0/0
27.3.2008 20:35

a znova zcenzurovanej Kei

...

a co na to Slavia? Hruška a Klepiš filmují vesele dál :-©

0/0
27.3.2008 17:59

jamil1

Re: ...

jj, hruska je evidentni :-/ hlavne ze si tu stezuji na filmovani liberce ... rikam to porad od sameho zacatku, at si nejdriv zametou pred vlastnim prahem ! ale je jasny ze tu jde o uplne neco jineho nez o filmovani - holt v hokeji se toci moc velky prachy a vedeni klubu musi delat vse proto aby ty prachy u klubu zustaly ... pak tu mame mit fair hokej

0/0
27.3.2008 18:05

bkv

Re: ...

Co na to Slavia:

v pátém zápase dva tresty za nafilmované pády :-©

0/0
27.3.2008 19:40

honzikrezac

Re: ...

Jaky filmovani? Ty buranovo ovecky preci nefilmujou, vzdyt to reditel ceskyho hokeje rikal!!!:-/ Ubozak slavistickej, ty jeho blitky jsou fakt ostudou

0/0
27.3.2008 20:05

le provocateur

jezisi

Ty vole, je takovej problém při sporném momentu přerušit hru a zavolat videorozhodčímu?

Rozhodně by to bylo víc fér než kdyžpak padají při nespravedlivých vyloučeních rozhodující góly... :-/

0/0
27.3.2008 17:27

ProsteJenda

Kuzicko

ty ses takovej hnup :-©;-D

0/0
27.3.2008 17:01

antouniou

...

27.03. - 16:35

Vedení Chomutova podává oficiální stížnost proti řízení a průběhu obou finálových utkání play off první ligy. Oba zápasy byly podle klubového prohlášení ovlivněny nesprávnými výroky rozhodčích, kteří utkání řídili. Severočechům nejvíc vadí faul na Petra Domina, průtahy před samostatnými nájezdy v prvním zápase a také způsob řízení rozhodčího Pešiny ve druhém finálovém klání.

To vypadá, že finále bude pískat Olin Brada, ostatní budou v trestu;-)

0/0
27.3.2008 16:54

carnivore

uznaná stíźnost

Jsem rád, že to někdo viděl podobně, jako já. Třetí utkání mi přiślo odřízené od rozhodčích jak natruc a jako reakce pomstou na reakce po druhém utkání.

0/0
27.3.2008 16:02

sokic

Re: uznaná stíźnost

V totmo zapase piskali rozhodci vse,tak jak po nich chteji a hned se to nelibi.

To ze Slavia pouziva faulu bez reakci rozhodcich se vi,ale kdyz se to zacne piskat,tak je to spatne!

Pres leto ma APK a komise rozhodcich hodne prace,protoze to co rozhodci predvadeji je hruza!Co zapas to snad jina liga:-( Na co jezdi na skoleni???Nebo zadna nemaji?

0/0
27.3.2008 16:35

netbooster

Re: uznaná stíźnost

Ano - pomstou ve smyslu toho, že rozhodčí striktně pískali přesně tak, jak jim umožňuje současný výklad pravidel. Ten problém ale není v pravidlech, je v hráčích, protože podle prakticky identických pravidel hraje celá Evropa (IIHF), a stejné problémy jako u nás ve významnějších ligách nezachytíte - žádné potíže se simulováním, přihráváním, nefér tlakem na sudí. Současná pravidla jsou naprosto v pořádku, mají chránit zdraví hráčů zejména v okolí mantinelů, a velmi přísně trestat fauly holí. Na tom nic nezmění ani Zajícovi zoufalé "blafy", ani stesky po "starých časech". Nicméně Češi si jaksi najdou vždy skulinku, jak dobrou myšlenku a trend "přiohnout ku prospěchu svému". Výsledkem jsou groteskní situace, kdy o vývoji dalšího zápasu de facto rozhoduje jakási komise, sudí nemají jasno, a hráči a funkcionáři si stěžují na něco, za co si mohou jen a pouze sami.

0/0
27.3.2008 16:47

rapon

na protesty 1:1

No jo, to zase bude dneska hokej na (Y). Je jasný, že komise rozhodčích musí protestu Slavie vyhovět... Tak na protesty je to 1:1 a na zápasy 2:2, takže to doufám konečně bude víc o hře a gólech, tam má převahu Tygr, takže Libe do toho a natrhněte pepíkům trdel R^

0/0
27.3.2008 15:41

StAnger

Re: na protesty 1:1

´Ty jsi nějak upjatej na ten konečník8-o...Ono to s tou tygří  převahou neni tak horký, narozdíl od tvého zaměření, ty trhači... 

0/0
27.3.2008 15:47

interesantni

simulanten bande!

dokud neuvidím krev, je to všechno simulace! Hokej je tvrdá kanadská hra, ne basketbal.

0/0
27.3.2008 15:37

chassis hunter

tak to je maras...

uz by se tam konecne mohli dohodnout,jak to budou piskat...Hakovani,sekani je porad hakovani,sekani...Pokud se pred sezonou domluvili na tom,ze to budou tvrde trestat,tak jim neco nevyslo....Jeden zapas se pusti a ve druhem trestna lavice nevychladne...

No nic...APK znehodntila celou soutez...Komise rozhodcich znehodnotila play-off svym hodnocenim,hraci svym simulovanim,rozhodci svym posuzovanim a kluby svymi vyroky po zapase,kde za porazku muzou vsichni,jen ne spatny vykon vlastniho muzstva nebo lepsi vykon soupere...(Y)RvRv:-© 

0/0
27.3.2008 15:37

StAnger

tak

Bílý plačky Liberec se tu oháněly, že byl druhý zápas ovlivnén rozhodčími ve prospěch Slavie a že to uznala i komise8-o s Halasem, co teď , taky s komisí tak bezvýhradné souhlasíte?8-o;-D;-D

0/0
27.3.2008 15:16

db2002

Re: tak

nejvetsi placka ses tady ty, kolik ti je? 15?

0/0
27.3.2008 15:19

StAnger

Re: Re: tak

ale jdi já z vás mám akorát velkou srandu skoro jako z rozhodčích;-Da těchto pravidel...Do mého věku toi je p r d :-P

0/0
27.3.2008 15:23

db2002

Re: Re: Re: tak

pokud myslis ze sem z liberce, tak jsi na omylu, ale jinak mas pravdu jako vitkovice jsme pro smich ;-) i kdyz v Pley out ted valime ;-D. Ja to vidim tak ze ruzicka zacal ovlivnovat svymi vyroky rozhodci uz pred semifinale, liberec to akorat vraci, nic jineho jim nezbyva. A rozhodci si nechaji libit vsechno, nemaji respekt a je to luza, spolu s nima hulvat a luza ruzicka :-©

0/0
27.3.2008 15:30

red pirate111

Re: tak

No co, dneska se zase bude pískat pro sešitou lůzu. ;-D

0/0
27.3.2008 15:20

bufalobil

Re: Re: tak

vidlák by neměl vůbec vypustit ze svý uslintaný huby slovo lůza protože každej v okruhu 30 km od Prahy a dál je vidlák,socka a lůza;-D Slavia[>-]R^

0/0
27.3.2008 15:37

rapon

Re: Re: Re: tak

Tak přesně takhle se chová lůza namyšlených pražských pepíků... (Y)

0/0
27.3.2008 15:41

bufalobil

Re: Re: Re: Re: tak

kušuj, už jsi dal prasatům?Ne, tak hybaj!

0/0
27.3.2008 15:45

Forsbi

Re: Re: Re: Re: Re: tak

upřímě jediný prase si tu ty a pořádně vykrmený myslim že by ti už někdo měl dát pořádně za uši za ty tvý bláboly...Jako pražák pražákovi táhni zpátky do kanálu za tobě podobnou zplodinou tohodle jinak krásnýho města!!!

0/0
27.3.2008 15:57

bufalobil

Re: Re: Re: Re: Re: Re: tak

to, že prodáváš v průchodu pod nuselákem schnilý banány z tebe nedělá pražáka slouho;-D

0/0
27.3.2008 16:02

Forsbi

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: tak

jj máš pravdu slávista se nezapře...co si o sobě vůbec myslíš to že bydlíš v Praze neznamená že si něco víc si jen trotík co si na netu hraje na kinga nic víc...přitom vlastně nejsi ani to prase jen jeho exkrement

0/0
27.3.2008 16:09

bufalobil

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: tak

sem asi nebyl daleko od pravdy, že jo trosko;-D  Zapomeň že si vod tebe nějakej banán koupím, ty banáne:-P

0/0
27.3.2008 16:13

Forsbi

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: tak

koukám že tvůj slovní rozsah končí u banánů teda krom nadávek nic moc na to že si ten namistrovanej pražák tak do školy si musel asi chodit někam na venkov protože přeci jen ve školách v Praze se učí trochu víc... 

0/0
27.3.2008 16:25

bufalobil

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: tak

forsbi,forsbi ty kluku natvrdlá, kdyby ses líp učil nemusel jsi bejt banán;-D

0/0
27.3.2008 16:29

chassis hunter

Re: Re: Re: tak

jeste bys mohl nekdy z te Prahy vytahnout paty...Praha neni stred vesmiru...;-D

0/0
27.3.2008 15:45

pannikdo

Re: Re: Re: tak

slávistická lůza

0/0
27.3.2008 17:07

marleen

Slava!!!

konecne je jasno. Simulovani je odporne, ti co to podporuji (a liberecaci jsou v tom mistri) by se meli stydet. Kdyz se bude donekonecna simulovat, tak to odnese nekdo, kdo bude vazne zranenej a dusledky radeji nedomyslet, nebo az repre pojede do zahranici a nedoj boze tam da nejakyho liberecaka, tak mame o mezinarodni ostudu postarano.

0/0
27.3.2008 15:09

hacpat

Re: Slava!!!

co to meles, ty vorechu? On v repre asi nikdy zadnej liberecak nebyl, co?

0/0
27.3.2008 16:22

pannikdo

Re: Slava!!!

a bez nich ještě větší, hlavně po tu dobu, co tam bude Hadamczik

0/0
27.3.2008 17:09

Bborecc

Praha

Každej klub, který hraje v play-off proti Pražskému týmu, je banda simulantů. Poslední dva roky si Sparta stěžovala, že padanou hraje Zlín, ted si stěžuje Slavia, že padanou hraje Liberec. Pražské kluby se snaží vytvářet co nejvetší tlak na rozhodčí, a tak ostatní obvinuji z filmovani. A to se jim daří. Vsadim se, že dneska nejakej Tygr určitě dostane 2 minuty za filmovani, i když to třeba vubec nepřihraje. Mě osobně se styl pískání ve 3.SF líbil mnohem víc než ve 2.SF. Ideální by bylo hráče trestat za filmovaní pokutami pdole televizních zaberů. Pískat by se měl každej naznak hakovaní, sekaní apod.. Proste jakakoliv pomoc hokejkou. Naopak souboje u mantinelu by se mohli pouštět více.

0/0
27.3.2008 15:03

Martin111

Re: Praha

No nevim, ale to neustálé přifilmovávání Liberce bylo z TV celkem zřejmé;-) A Zlín? Na něj si stěžujou všichni;-D

0/0
27.3.2008 15:06

zlinacek

Re: Re: Praha

jo? a kdopak?

0/0
27.3.2008 15:09

Bborecc

Re: Re: Praha

Přifilmovávají všichni, ale na soupeře si stěžují jenom  pražské S:-) O tom to je. Tím že toho druheho takto veřejně přes media obvinuji, vytváří tlak na ty rozhodčí, a ti to pak pískaj jeste hůř než normalne, protože nevi sami co maj pískat.

0/0
27.3.2008 15:13

zlinacek

Re: Re: Re: Praha

R^R^   

0/0
27.3.2008 15:20

Forsbi

Re: Re: Re: Praha

No já nevidim nic těžkého na tom aby i ostatní kluby si stěžovaly  a to že to nedělají je jich problém....pusu maj mluvit uměj taky takže je to jen na nich...takže bych  zas ten komplex Praha strčil zpátky do šuplíku kam patří...

0/0
27.3.2008 15:43

pannikdo

Re: Re: Re: Praha

Pravda !!!! Všichni simulují jen pražský S hrajou čistě, nesimulujou a jsou nejlepší na světě!!!;-D;-D;-D Omluvte mě na moment, musím se jít vyblejt

0/0
27.3.2008 17:11

canuck

Zadny tym...

nemuze mit cisty svedomi vzhledem k simulovani. Ale za to muzou prave rozhodci, nejslabsi clanek ceskeho hokeji. Meli by pochlapit, tvrde potrestat simulovani a dalsi nesvary. Treba mne se nelibi, ze kdekdo jede diskutovat s rozhodci ikdyz pravo na to maji jenom kapitany a alternaty. Zacinej jim dat 10-min osobak a razem prestanou. Zvlast v hecovani playoff je to nutnost.

0/0
27.3.2008 14:42

trbnjy

Filmování

Už jsem to jednou psal, ale dokud nebudeme mít kvalitní rozhodčí, tak budeme mít všechny možný nešvary, jakým třeba filmování bezesporu je. Jenže - jak správně poznamenal Vykoukal - když rozhodčí vylučují jenom padající hráče, tak se nelze divit tomu, že hráči padají. Drobný háček či přidržení, kterým faulující hráč získává výhodu, se prostě v případě ustání nepískají. Takže ano, hráče za simulování trestat, ale nejdříve jim dám (kvalitními rozhodčími) šanci, aby byli nedovolené zákroky na ně skutečně odpískány. Nelíbí se mi filmování u žádného týmu, ale na druhou stranu pokud celou sezónu makám, abych hrál playoff a tam mě nakonec někdo pořád nenápadně osekává či jinak fauluje a rozhodčí nic, pak si nejsem jistej, že bych tomu taky nepomohl.

0/0
27.3.2008 14:41

Sedrew

Dnes to bude tygry bolet

Je naprosto zřejmé, že dnes bude hrát Slávie hodně tvrdě snaha pojistit si pro tento účel rozhodčí je naprosto evidentní.

0/0
27.3.2008 14:33

ruty

Re: Dnes to bude tygry bolet

přesně tak ... před dneškem zase na rozhodčí vyvinula tlak Slavie ve smyslu, že Libe jsou simulanti a Slávka přece hraje čistě ;-D

0/0
27.3.2008 14:57

StAnger

Re: Re: Dnes to bude tygry bolet

a zejtra zas Liberec a v dalším utkání se bude zas pískat kaźdý špatný pohled..Takźe mi vychází, že do finále postoupí Slavia, protoźe má 7. utkání doma a to je dobře. Raději ve finále údajné surovce, než zcela zjevné simulantyR^R^

0/0
27.3.2008 15:21

hacpat

Re: Re: Re: Dnes to bude tygry bolet

a zjevnost a udajnost posuzujes prosim te podle ceho??? LOL

0/0
27.3.2008 16:24

Wottan

to znamena

ze dneska se nebudou piskat fauly na hlavu, ani vrazeni na hrazeni, presto si nejsem jistej, jestli to Slavii bude stacit, v Liberci nepredvedla vubec nic

0/0
27.3.2008 14:32





Najdete na iDNES.cz