Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Ještě není konec, burcuje Skuhravý

Dal hodně šťastný gól, ale také propadl v útočném pásmu před rozhodující brankou Českých Budějovic. Jihočeši díky tomu vedou v sérii nad Karlovými Vary 3:2 a už v neděli si mohou vybojovat postup do finále. "Dopadlo to takhle. Je potřeba to skousnout. Máme další zápas a ten musíme vyhrát," burcuje Václav Skuhravý, karlovarský kapitán.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

osvetitel

Nechte se vest skuhravym havranem a dovede

vas kam?;-D

0/0
30.3.2008 21:21

osvetitel

Zazvonil zvonec a pohadky je konec!

Ale konec neni technicky,dokud tucna dama nezazpiva!

0/0
30.3.2008 21:18

Sykáček

Vary jedeeeeem

zejtra vyhrajem a pak to v Budejkach dokonameR^[>-]

0/0
29.3.2008 17:05

sojkal

Zdaleka konec není

Budějovice doma vždy vyhráli jen těsně se štěstím a v KV dostali třapec. Mělo zůstat 5:1 a bylo hotovo. Už by se nezvedli.

0/0
29.3.2008 17:04

Profík

vypadá to vypadá

Vypadá to, vypadá, že rozhodčí snadno podléhají atmosféře a trochu připískávají domácím. Jak v ČB, tak ve Varech. Nemyslím si, že by Vary hráli nějak zákeřně, simulanti jsou taky ve všech družstvech, otázkou je spíš, jak ty věci posuzují rozhodčí. A moc jednotně je tedy neposuzují.

0/0
29.3.2008 15:18

Aragorn

Re: vypadá to vypadá

R^

0/0
29.3.2008 15:59

sancheezo

zranenicka a bebicka

Jake pak to bylo vcera pred zapasem prekvapeni, kdyz se (krome 13ho utocnika Kvetone) objevili vsichni "zmasakrovany a zraneny" Budejicaci na lede co?? To bylo kecu, jak Vary hrajou zakerne a jak jim zranujou hrace...Boze muj

0/0
29.3.2008 13:55

bauina

Re: zranenicka a bebicka

No tak Sicaka nevezli do nemocnice asi jen tak ne? A kdyz to vidi fanousek Budejc v TV tak co si asi vydedukuje, ze je zraneni vazny, nikdo nemohl vedet, ze to nic nebude a ze za dva dny bude hrat, to nevedel ani sam Sicak, kdyz ho vezli. Ale zakernej hokej docela hrajete, na tom se nic nemeni:-P

0/0
29.3.2008 14:10

sancheezo

Re: Re: zranenicka a bebicka

Hrajeme tvdej, duraznej hokej, u nekterejch mozna trochu na hrane, ale zakernej? Tohle slovo sem nepatr, to promin. Za zakernejma sekyrama za zadama rozhodcich musis vic na sever, do Litvinova:-)

Btw takovej Sailer a dalsi predvadeli ve 4. zapase hodne slusnou sekernickou praci..:-/

0/0
29.3.2008 14:14

bauina

Re: Re: Re: zranenicka a bebicka

Jo to kluci ve druhej tretine neunesli, ale taky za to byli vylouceny, ale za zady rozhodcich tam myslim nic nebylo, ale jistej si nejsem, me kdyztak oprav:-)

0/0
29.3.2008 14:18

leog

Re: Re: Re: Re: zranenicka a bebicka

To snad ani nejde, když jsou tam 4 rozhodčí... :-)

0/0
29.3.2008 20:06

sancheezo

Hadamcziku koukas??

Doufam, ze to polsky jelito sleduje play off a vezme Mensiho na MS! Ale dost o tom pochybuju, stejne pojede nerozchytanej a naprosto z formy - jeho milacek Hnilicka...;-€

0/0
29.3.2008 13:49

bauina

Re: Hadamcziku koukas??

Ale v tomhle s tebou souhlasim, Mensator ma paradni formu, v repre by mel byt urcite, hlavne aby nejel Hnilicka, protoze pul roku nechytal. No uvidime, ale Lojza je Lojza, takze veme HnilickuRv

0/0
29.3.2008 13:52

Sheatfish

Re: Re: Hadamcziku koukas??

Tak snad pojede Vokoun. Kdyby vzal i Mensatora, tak máme na MS 2 gólmany z Karlovarska:-)R^ Hnildu snad nechá doma, ale myslím, že Alois bude uvažovat o Pincovi nebo Svobodovi, podle toho, kdo z nich postoupí do finále. A co Turek, ten už asi pověsil repre-brusle na hřebík, nebo?

0/0
29.3.2008 16:04

bauina

Re: Re: Re: Hadamcziku koukas??

Eda uz s repre skoncil, to by tam musel ject jako jednicka, aby delal nekomu v jeho letech dvojku, to je blbost, to je lepsi, kdyz tam pojede nekdo mladej.

0/0
29.3.2008 16:46

sancheezo

Flus!

Tak to mame na vylouceni 4:11... To by byly zas plny noviny Jandacovo breceni o nafilmovanejch padech a chybach rozhodcich, kdyby to bylo obracene (Y)

Uz me ty zapasy v Budejich prestavaji bavit..S takovou porci vyloucenejch se proste o finale hrat neda, pulku zapasu ve 4 je hruza..Varaci chodili ven kolikrat za strasny haluze, malem jsme v hospode rozkopali tv..

Zitra vyhrajem, ale rozhodujici zapas bude zase v Budejkach a kdo by chtel ty hnusny Vary ve finale, ze jo? Vsema prostredkama se ty Budejice proste do finale dostat musi a dostanou:-©

0/0
29.3.2008 13:46

bauina

Re: Flus!

Nebrec, tech 11 faulu na strane Varu je jeste malo, kdyz se podivas co za praseci hokej hrajete. Diky bohu, ze to rozhodci zacal piskat. Skoda, ze se ve Varech zase pokaka a nebude piskat nic. A jsem rad, ze pises, ze vyhrajeme v 7 utkani, protoze tak to bude:-P

0/0
29.3.2008 13:50

sancheezo

Re: Re: Flus!

Ve Varech dostanete narezano, o tom nepochybuj;-)

0/0
29.3.2008 13:52

Jay--

Re: Flus!

Já být tebou tak moc fráze jako "všema prostředkama" neříkám.Filmování,najíždění do brankáře a další nenápadný sviňárny,to je především specialita Varů.

0/0
29.3.2008 13:52

sancheezo

Re: Re: Flus!

Videl si vcera z nasi strany nejaky filmovani?? Ja ne. Za to jsem videl teatralni let vzduchem pana Vaka, kdyz do nej Skuhravy (nesmyslne) strcil:-( Chlap jak hora a letel vzduchem jak papir, fakt ubohost, mel dostat 2min za filmovani. Suverenne nejhorsi je u vas Kotrla, ten kluk to snad trenuje...A Toman taky "umi", kdyz chce..

0/0
29.3.2008 13:58

bauina

Re: Re: Re: Flus!

No tak kazdej ma nekoho, u vas je to Pech a Melenovsky. Tak nema cenu to resit.:-)

0/0
29.3.2008 14:07

sancheezo

Re: Re: Re: Re: Flus!

Je rozdil,jestli meris metr sedesat nebo metr devadesat.. Takovej Vak ma asi trosicku jinaci stabilitu nez prtavej Pech, nemyslis? Kolem nej staci jenom projet a uz vravora:-)

0/0
29.3.2008 14:11

bauina

Re: Re: Re: Re: Re: Flus!

No tak jasne, sice kolem nej jen projedes a vravora, ale nemusi tomu vravorani jeste pridavat, pak to vypada komicky.:-) stejen tak Vak se nemusi skacet jak kdyby mu usekli nohy. To je proste v hraci, s tim nikdo z nas nic neudela,to muze jen rozhodci je za to vyhazovat, ale to by se nesmel bat:-)

0/0
29.3.2008 14:13

Eddy Merckx

Re: Re: Re: Flus!

Hm, stoupni si na brusle a nepřipravenej a nečekej, že do Tebe nějakej vymaštěnec po odpískání vší silou strčí a poletíš o pět metrů dál, teatrálně padal pouze ve Varech jeden Váš útočník.........a hned bylo srovnáno;-D

0/0
29.3.2008 14:30

honzikrezac

Re: Re: Re: Re: Flus!

Ve Varech teatralne upadnul Brabenec a bylo z toho pro CBE 5/3 vice jak minutu a pul. Opravdu zde neni duvod narikat na gol z PP kvuli nafilmovanymu padu, vy ste ho mohli dat nikolv v 5/4, ale rovnou 5/3. Takze ze nekdo padal jen z varskejch, je usmevne

0/0
29.3.2008 16:52

Jay--

Re: Re: Re: Flus!

"U nás" bohužel Kotrč není,ale byl bych moc rád kdyby se k nám zase vrátil.Chezaaaa;-)

0/0
29.3.2008 14:45

Marek _Mental

....

Včera to byl rozhodující zápas.. Přiznávám, že kdyby nás na cestě do finále zastavili takoví imitátoři hokeje, jako jsou Varani, tak by mě to poněkud rozladilo..:-/

0/0
29.3.2008 13:29

zero_0

Re: ....

Imitatori co vam dali 4:0 a v druhym zapase po 2.tretine  5:1... Tvuj nick te jiste vystihihuje i v realu...

0/0
29.3.2008 13:43

bauina

Re: Re: ....

No a v druhym zapase z 5:1 na 5:4, to uz jsi zapomel napsat, ze se Vary sesypaly jak domecek z karet. A ze ve hre 5 na 5 jsou bez sance. Tak si tu moc nevyskakuj:-P

0/0
29.3.2008 14:12

zero_0

Re: Re: Re: ....

Protoze to vypustily... Nehraly vubec a stejne jste nevyhrali... HAHAHA

0/0
29.3.2008 14:19

bauina

Re: Re: Re: Re: ....

Nevypustily, jen nevedely co hrat a kdyby Kurka dal na 5:5 tak by jste koukali jak pera z gauce:-P A kdyby to vypustily, tak nevim, proc si braly TIme out za stavu 5:3, to aby to mohly vypustit jeste vic ne?:-P

0/0
29.3.2008 14:22

RodneyXV

Re: Re: Re: Re: Re: ....

a kdyby tadyto, a támhleto... A kdyby toto... No jo, nedělej tu prosimtě haluz ;-D Vary to podcenily a Budějovice nakoply dvě šťastné branky

0/0
29.3.2008 15:30

bauina

Re: Re: Re: Re: Re: Re: ....

nedelam tu haluz, jen konstatuju, ale musis uznat, ze jste byli pokakany, kdyz jel Kurka sam na branu;-D Ja jsem rikal po druhej tretine, ze je hotovo a at to hlavne dohrajou se cti at nedostanou treba 8 no a dopadlo to takhle:-)

0/0
29.3.2008 16:48

Marek _Mental

Re: Re: ....

Ano, vystihuje, stejně jako tvůj tebe, viď, ty nulo ? ;-D

0/0
30.3.2008 12:25

zero_0

Re: Re: Re: ....

Jdi si dát budvar, ať se zejtra můžeš v klidu posrat...

0/0
30.3.2008 12:46

Marek _Mental

Re: Re: Re: Re: ....

Zase vedle, ty nulo, Budvar nepiju, jedině Plzeň !

0/0
30.3.2008 20:23

Eddy Merckx

Brečení nebo filmování

Co je horší? Brečet anebo vyhrát zápas díky vyloučením, která soupeř nafilmoval? Asi je obojí nanic, ale z přifilmovaných pádů je mi špatně daleko víc, tak bych asi na místě varských fanoušků moc nekritizoval. Jinak to, že se Vary s tím antihokejem dostaly tak daleko, by jim už mělo stačit. Přece proboha nechceme, aby to dopadlo tak jako když vyhrál Zlín....

0/0
29.3.2008 13:07

tappat

Re: Brečení nebo filmování

mne by ani nevadilo filmovani, jako to, ze to vary hrajou dost neciste. budejcaci se snazi hrat hokej, faulujou minimalne a kdyz, tak to nejsou nejaky zakernosti. Naproti tomu vary hrajou dost neciste, casto drzi a par zakroku ktery predvedli bylo dost nebezpecnejch. Ale co, serie je to zajimava a vyrovnana, tak bych se nedivil, kdyby rozhodl sedmej zapas.

0/0
29.3.2008 13:15

zero_0

Re: Brečení nebo filmování

Antihokej... Co teda predvádí CB?? 2 zapasy v KV ti prijdou jako antihokej?? V CB to byl spatnej hokej zejmena kvuli CB... Sundej si tu zaujatou skrabosku...

0/0
29.3.2008 13:26

bauina

Re: Re: Brečení nebo filmování

No tak druhej zapas ve Varech zadnej slagr od domacich,pri hre 5 na 5 trapny, vyhraly diky presilovkam, ale to si zavinily Budejce samy. No a co predvadi Vary venku, to je antihokej, vcerejsi zapas, za 63 minut celych 12 strel, pro oko divaka paradni hokej. A jestli byl v CB spatnej hokej diky CB, tak to uz vubec nechapu, mit pres 30 strel a hrat porad do plnych, protoze Vary nic jinyho nehrajou. S tou zaujatou skraboskou bych si byt tebou moc nevyskakoval, taky nejsi zrovna objektivni.

0/0
29.3.2008 13:45

zero_0

Re: Re: Re: Brečení nebo filmování

A proc teda hrajou antihokej jen s CB? Celou sezonu hrali utocnej hokej, jen vzdy s CB to byly vysledky ala 0:0, 0:1 atd...Jinak jem mel na mysli 2 prvni zapasy u vas... ten treti Vary nehraly dobre..

0/0
29.3.2008 13:49

sancheezo

Re: Re: Re: Brečení nebo filmování

Do plnejch?? ;-D;-D Chtel si rict do 4 vid?

0/0
29.3.2008 14:00

bauina

Re: Re: Re: Re: Brečení nebo filmování

Pro nas je horsi hrat do 4, proto pisu do plnejch;-D Ve hre 5 na 5 jste bez sance:-)

0/0
29.3.2008 14:16

Jay--

Re: Re: Brečení nebo filmování

"Antihokej" je poměrně výstižnej výraz,takže s ním souhlasím.

0/0
29.3.2008 13:55

incorrupt boy

Také souhlasím

Pokud Vary vyhrají doma, tak vyhrají i poslední duel. Rozhodne fyzická kondice a tu mají Vary lepší.

Líbí se mi, že i když vyloučení bylo 4:11, tak Vary nebrečí a snaží se furt hrát. To Budějovice by zase řvaly, kdyby to bylo naopak.

0/0
29.3.2008 11:51

kolčman

Re: Také souhlasím

Přesně tak , to být obráceně , ty vyloučení , to by bylo breku a fňukání , jak ty rozhodčí pískají atd.    ;-(;-(;-(;-(

0/0
29.3.2008 11:56

ChristoperCClyse_

Re: Re: Také souhlasím

Jediný,kdo tu fňuká,jste vy,Karlovy Vary ;-D;-D;-D

0/0
29.3.2008 12:21

zero_0

Re: Re: Re: Také souhlasím

To snad nemyslis vazne. Dej si vyhledat historii jednotlivych clanku o serii CB-KV a diskuze k nim. Uvidis predevsim ukrivdeny kecy ze strany budejovickych. SereRvs si do huby...

0/0
29.3.2008 13:08

tappat

Re: Re: Re: Re: Také souhlasím

nevim na co by si meli varaci stezovat, kdyz budejky hrajou vicemene ciste. Ten kdo to prasi jsou vary. Kazdou chvili vrazeni na hrazeni nebo loket. Takovej duben je zarnej priklad. Skoda, ze nemate vic skvelejch hokejistu jako je melenovsky a kumstat. To by na vas bylo jiny koukani...

0/0
29.3.2008 13:12

Czech-fan

Re: Také souhlasím

Nechápu podle čeho soudíš, že Vary maji lepší fyzičku??? Naopäk si myslim, že je daleko víc fyzicky náročný způsob hry, jakej Vary předváději...

0/0
29.3.2008 12:56





Najdete na iDNES.cz