Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Hokejisté Boleslavi jsou už extraligoví

Hokejisté Mladé Boleslavi slaví postup mezi extraligovou elitu. V pátém utkání baráže deklasovali Ústí nad Labem na jeho ledě 7:1 a v sérii tak zvítězili 4:1 na zápasy. Severočeši bez sedmi hráčů odeslaných na nucenou dovolenou prohrávali ve 14. minutě už 0:3.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

bouky

Odchovanci BK MB

Havlát,Pletka,Vrbata,Hanzlík.....;-) odchovanci,ale určitě se nevrátí :-)

0/0
22.4.2008 15:14

voška

Kolik hráčů je odchovaných Ml.Boleslavi??

Zajímalo by mne, kolik je skutečných odchovanců z Boleslavi. Čtu setavu a něco mi říká, že moc ne. Stalo se po r.89 módou, že se nakupují celá družstva dospělých za hříšné peníze, aby se ušetřilo na výchově vlastních hráčů. Stačí se podívat na fotbalovou, volejbalovou, basketbalovou ligu. Za nějakou dobu dobu zde budou hrát jen cizinci. Budeme se chodít dívat na sportovní divadla, kde hráči neumí ani pořádně česky.  

0/0
22.4.2008 10:47

karibik

Gratuluji

Doufam že nebudete hrat baraž přišti rok.R^

0/0
20.4.2008 15:25

Jasemja

No

tak bolka v extralize...to jsou věci. bože, když si vezmu, co chybělo k tomu, aby skončili v semifinále... a že brno je vlastně jedinej mančaft, kterej je dokázal potrápit na sedm špílů... no, tu šanci dlouhána budu asi ještě hodně dlouho mít před očima. dát to na 2:1, nebylo co řešit... nedělám si iluze, že bysme takhle hladce přehráli chomutov a ústí, ale... no co už. škoda jen, že nemůžu říct obligátní frázi "je to jen hokej". to v případě boleslavi opravdu nelze, ti to posunuli trošku jinam:-))

0/0
20.4.2008 15:15

karibik

Re: No

Pořad nebreč!

0/0
20.4.2008 15:25

juventus

jak muze hrat MB ELH

kdyz nema splneny podminky pro hrani? Minimalne tu se stadionem pro 5000 divaku? Bylo 4200 a vyprodano a to jenom pro baraz?

0/0
20.4.2008 12:07

nipol

Re: jak muze hrat MB ELH

ano maš pravdu,momentálně nemá stadion exraligové parametry. V nejbližších dnech však začnou úravy na stadionu, které přinesou zvýšení kapacity. Rekonstrukce satdionu už začala v loňském roce kompletní výměnou systému na mražení ledu a výměna dřevěných lavic na modernější plastové sedačky. Jedna z tribun by měla být puštěna až k ledu. Toto opatření zvýší kapacitu stadionu. Když už je ted Boslev extraligové město, bude nutno plno dalších úprav. Pro mě jako fanouška je nedostačující třeba občerstvení či WC. Dočkáme se konečně možná i kostky nad ledem.

0/0
20.4.2008 14:50

nipol

Re: jak muze hrat MB ELH

Máš pravdu, že momentálně nesplňuje stadion kapacitu na extraligu. V těchto dnech by měly být zahájeny úpravy stadionu , které přinousou zvýšení kapacity. Jedna z tribun by měla být puštěna až k ledu. Rekonstrukce začala již v loňském roce kopletní výmenou systému na mražení ledu a staré dřevěné lavice v hledišti byli nahrazeny modernějšími plastovými sedačkami. Ted, když je Boleslav extraligová, bude muset vedení klubu zapracovat i na občerstvení a Wc, které je pro mě jako fanouška nedostačující. Snad se dočkáme i kostky nad ledem :)

0/0
20.4.2008 14:57

m.a.c.e.k

Re: Re: jak muze hrat MB ELH

proč takové úpravy na jednu sezonu v extralize. Boleslav tam posbírá míň bodů než letos Ústí a příští rok ji baráž nemine. V extralize nebude slabšího mužstva.:-P

0/0
21.4.2008 7:40

KáEm

Re: Re: Re: jak muze hrat MB ELH

Abys nebyl překvapený!

0/0
21.4.2008 7:43

m.a.c.e.k

Re: Re: Re: Re: jak muze hrat MB ELH

Hvězdy Boleslavi jsou hráči , kteří už na extraligu neměli, tak šli prostě hrát 1.ligu. Boleslav nemá ani brankáře pro extraligu. Z týmů, které hráli playoff tam nikdo nepůjde, tak vezmete pár drahých hráčů z Ústí, možná přetáhnete někoho z Chomutova a to je váš strop !!!

0/0
21.4.2008 8:15

KáEm

Re: Re: Re: Re: Re: jak muze hrat MB ELH

Neměj péči, my si poradíme. Určitě lépe než Ústí. Podívej se na vaše brankáře a pochopíš, že jeden boleslavský je lepší než tři ústečtí. ;-D

0/0
21.4.2008 9:37

m.a.c.e.k

Re: Re: Re: Re: Re: Re: jak muze hrat MB ELH

my jsme s Fraňkem letos spokojeni. Do Playoff jsme se v pohodě dostali. Za to vy se příští rok podíváte znova do baráže !!! ;-D;-D;-D

0/0
21.4.2008 11:59

Tomf1

Fanoušci

možná by bylo korektní, aby všech 13týmů zakázalo na svých stadionech fanoušky Mladé Boleslavi, aby náhodou jim nezničili stadion jako Brnaci, nejlépe už nyní vystavit na všechny utkání boleslavi venku vyprodáno.

celou sérii s Brnem se škodovka hodně snažila a občas možná rozhodčí přijel s puntem odjel se superbem.

Nicméně po hokejové stránce, přehráli všechny až na sérii s Brnem .

0/0
20.4.2008 9:47

bouky

Re: Fanoušci

Ty jsi dobrá Čech,tvoje maminek chodila do sokolovna?Nauč se pořádně pravopis a pak pomlouvej.

0/0
20.4.2008 14:02

Tomf1

Re: Re: Fanoušci

S tím pravopisem začnu až se ho naučíš ty, protože ten je skvostný též.

0/0
21.4.2008 9:24

bouky

Re: Re: Re: Fanoušci

Ta první věta byla napsaná v tvém stylu,jestli jsi to nepochopil.

0/0
22.4.2008 15:59

Dufi

Re: Fanoušci

Ale má pravdu! Za to svinstvo, co provedli Brnu, by si opravdu  zasloužili  bojkot jejich  fans na  všech  stadionech...

0/0
20.4.2008 15:19

kaspi

Ústí nemá na ligu...

Ukázalo se, že Ústí nemá na ligu, když se tam nedostali regulární baráží se Vsetínem, tak musel přijít na řadu administrativní zásah s vyřazením Vsetína a postupem Ústí bez boje, kdyby hráli regulérní baráž, tak se tam nikdy nedostanou!

Proto gratuluji Bolce...

0/0
20.4.2008 9:43

pupack

Re: Ústí nemá na ligu...

kdyby si aspon nelhal... usti postoupilo do eligy dle platnych pravidel jako vitez 1.ligy. pravidlo o zrusene barazi pro dany rok schvalilo APK a to je kdo? nikdo jiny nez sefove vsech eligovych tymu.. takze zadny administrativni zasah. co tymy extraligy odhlasovaly to meli. druhou veci je, ze to melo byt prostor pro postup boleslavi, ktera ovsem ten rok necekane vyhorela a usti se tam dostalo zrejme "necekane" ovsem letos se udelo jak koukam vse pro to aby se to napravilo a v elize byla Boleslav... R^

0/0
20.4.2008 20:26

Tomas07

:-))

Ono to je celkem jedno, kdo si to zasloužil nebo nezasloužil. V dnešním sportu mají hlavní slovo peníze a ty MB má. Smutný je, že třeba o vyřazení Vsetína, kterej hrál něco podobného jako Ústí a to skoro jen s juniorama, rozhodl zelený stůl. Pro ty, co říkají, že jim to vyhrály lehké topné oleje, tak sem znovu zkoukl nějaké videa na netu a příjde mi, teda pokud nejsem slepej, že tam v té první sezoně v extralize, kterou hned vyhráli, mají na prsou DADAK, Hm...,že by lekhé topné oleje?:-))) Minimálně první sezonu v tom ty prachy nebyly, takže to jen tak pro korektnost a kdo si to zkoukne, tak zjistí, že jim přezdvívali "farma Zlína", protože vzali hráče, který v extralize nikdo nechtěl a světe div se, oni tu extraligu vyhráli. To jen tak pro úplnost, protože v ČR se rychle zapomíná na to, co bylo a vytahuje se na světlo jen to, co se hodí:-)

Každopádně sem zvědavej, kolik bude průměrná návštěva na utkání MB v extralize. To bude vizitka:-))

0/0
20.4.2008 9:09

Kladýnko

Re: :-))

K tomu Vsetínu... ten postoupil během 5ti let z krajského přeboru do extraligy, takové zázraky se fakt bez peněz nedějí, ani kdyby vychovávali samé supertalenty, a oni ani žádnou základnu neměli, dorost a juniory koupili kompletně tuším z Olomouce, což také u nás nemá obdoby. Na dresech měli sice Dadák, ale peníze tam tlačil Zubík, kterej teď dostal 11 let, a to mu ještě neprokázali vraždu toho slováka atd. Takže dobře, že jsou pryč!

0/0
20.4.2008 9:50

nic.ole

Re: Re: :-))

No první příspěvek se asi neodeslal :), tak eště raz. Být stejný losos jako ty, tak napíšu, že Stehlík sponzoroval Kladno za ukradené peníze z Poldovky a ani to na titul nestačilo.

0/0
20.4.2008 10:36

Kladýnko

Re: Re: Re: :-))

Kladno si svých 6 titulů vyhrálo před Stehlíkem, který navíc skoro žádné peníze do hokeje nedával, se znakem Poldi Kladno hrálo spíše z tradice a ne protože to byl nějaký významný sponzor. Nelze vůbec srovnávat rozpočet Kladna  a Vsetína z té doby. Navíc Stehlík nebyl ani tak tunelář, jako moula, kterému ještě stát házel klacky pod nohy.    

0/0
20.4.2008 11:44

nic.ole

Re: Re: :-))

Pravda je taková, že Zubík a spol přišli do klubu až v první lize, těžko teda spojovat postup z kraje do Eligy. Z Olomouce přešli dorosti a junci, ale na Vsetíně se jim nebývale dařilo, několikrát skončili v první čtyřce, dvakrát z toho byl dokonce titul. Při loňském finále proti ševcům fandilo skoro 5 tisíc diváků. Prostě mladí měli dobré zázemí a hlavně, dostávali šanci ve vyšších kategoriích včetně mužů, obdobně jako je tomu na Kladně. Jinak ty "vlastní" mladé vychovávali logicky až s časovým odstupem. Jo a co je to vlastní?

 

Přečti si soupisku prvního ročníku a zamysli se, kolik hráčů v té době lze považovat za hvězdy. Nezapomeň, že spousta z nich se stala známými až po prvním titulu. Celkem výstižný je výrok komentátora, který o Vsetínu hovoří jako o týmu sestaveném z odložených hráčů, takovém Zlínském Béčku.

0/0
20.4.2008 10:37

Tomas07

Re: Re: :-))

Pravdou je, že E-liga dorostu se koupila, ale junioři postupovali v sezone 94/95. A za poslední 2 sezony to byli vsetínští odchovanci, co za A tým hrali... Tak jenom pro upřesnění...

0/0
20.4.2008 19:51

flajboj82

hokej v UL

No, když to nakonec vidím, tak jsem rád, že hokej v UL padl níže. Poslední 3 sezóny  v UL zabily basket, kterej v UL byl dlouho. Fotbal jde taky do kelu. Volejbal se udržel díky výborným výkonům. Mr. Kubata doufám už konečně pochopí, že si nebude moct z městské kasy sponzorovat svojí zábavu. Nebudu urážet, ale problém byl hodně v managementu. Bolce gratuluju k úspěchu. Někdo jiný musí posoudit, jestli to bylo košér.

 

0/0
20.4.2008 9:03

novyss

Něco divnýho tam je, ale což.. Extraliga si pomůže

Furt mi neni jasný, proč se nemohly fanoučci Brna dostat na zápas do Mladé Boleslavi... Dál tam Brno dalo gol, který se neuznal.. Nevím tedy jestli po právu či ne, ale prostě tohle je divný.. Jinak v Boleslavi peníze jsou a tak si myslim, že to extraligu určitě oživí a nebude to žádné zkomírání. Troufám si říct, že Bolka bude hrát hoodně ve předu. (Jo nejsem Brňák, jen řikám co mi přišlo divný)

0/0
20.4.2008 3:09

teofilek

Re: Něco divnýho tam je, ale což.. Extraliga si pomůže

No ,tak už hlavně sklapni a běž zpátky do hospody, nebo si běž lehnout. A nekecej, že nejseš z brna. Když rozhodčí zapíská a hráč potom dá branku, tak ta neplatí. To je novinka co? to jenom aby ti to nebylo divný.

0/0
20.4.2008 3:21

Entwickler

Re: Re: Něco divnýho tam je, ale což.. Extraliga si pomůže

Nereaguj tak podrážděně. Kdo neviděl, neuvěří. ;-D

0/0
20.4.2008 9:57

alandelon

Re: Re: Něco divnýho tam je, ale což.. Extraliga si pomůže

Lehnout si běž ty StBáku z Bolehlavy.Gol byl regulerni,ale neuznanej.Vymyšlený fauly na tr.střílení v Brodě byly taky zaplacený.V Chomutově jste vy StBáci zramovali úmyslně Domina.A Brno vás přejelo jak malý kluky.Abyste vyhráli,museli jste zaplatit sudí.Svině:-©

0/0
20.4.2008 10:15

Entwickler

Re: Re: Re: Něco divnýho tam je, ale což.. Extraliga si pomůže

Ty nejenom že jsi vulgární pablb, ale ani se neobtěžuješ zjistit si fakta...;-D;-D Kolik ti je? 8?

0/0
20.4.2008 17:10

cspatriot

Smutné,ale je to tak

Jak dlouho už Škodovka sponzoruje MS v hokeji?Logo na ledě a vystavená embéčka vídávám už řadu let.Bylo otázkou času kdy bude M.B.dotlačena do 1.ligy.

0/0
20.4.2008 1:56

teofilek

Re: Smutné,ale je to tak

      tak jste nás měli porazit. Měli jste na to pět pokusů. A podívej se na vyloučený. V rozhodčích to nebylo ty chytráku.

0/0
20.4.2008 3:25

dr.obeck

plky

docela se bavim nad příspěvkama s korupcí.Jestli někdo něco víte ,tak proč s tím nejdete na světlo světa?

0/0
20.4.2008 1:34

cspatriot

Re: plky

Až děcko půjdeš spát,tak Tvůj příspěvek zase posunu níž ;-D

0/0
20.4.2008 1:42

dr.obeck

Re: Re: plky

aspon někde jste nad námi,vid? ;-D

0/0
20.4.2008 12:21

pbitch

usti a hokej?

A usti nekdy hralo hokej? Myslim, ze mesto, kde uplatky frcej vsude a tak hanebne ma v tom hokeji uz hokej. Jejich kufricky, ktery tam nosili pri 1 lize uz asi na exraligu nestaci, sponzori po tech trapasech co predvadej chtej dat ruce pryc a preci jen, mit "uspech" v 1 lize je pro sponzory furt lepsi, nez mit ostudu z tech naklepu v extralize - tak co to vypustit, namastit si kapsy a pak to hodit na par ovecek !? RvRvRvRv

Je to svinstvo, velky svinstvo a to chtej za to vstupenky? Na posledni zapas prisli lidi jen, ze to bylo zadarmo.

0/0
20.4.2008 1:27

teofilek

Re: usti a hokej?

nekecej. ste si mysleli, že vyhrajete.

0/0
20.4.2008 3:27

cspatriot

Sport zaplakal

Vážení diskutující.Pro vaši informaci tato baráž byla prodaná.M.Boleslav má zájem hrát nejvyšší soutěž jak ve fotbale a v hokeji a udělá pro to vše.Škodovka (majitel z Německa) už dlouho sponzoruje hokejová MS  a je divné že by i v hokeji M.B. nehrála nejvyšší soutěž.Stálo to jistě hodně peněz,ale ony se vrátí.Kdo se pohybuje v byznysu,tak jistě ví co znamená reklama.Tak budeme muset trpět do budocna v nejvašších soutěžích týmy typu M.B.

0/0
20.4.2008 1:00

dr.obeck

Re: Sport zaplakal

nasedni dni do toyoty a jed si koupit permici na první ligu,btw asi jsi

si hodně namastil kapsu,když jsi věděl,že to je prodaný,kolik byl

kurz?a příště už raději mlč,když nemáš důkaz a nebo nám ho ukaž.

0/0
20.4.2008 1:13

cspatriot

Re: Re: Sport zaplakal

Stačí sledovat několik let vývoj M.B. sportu (fotbal,hokej) a každý rozumný pochopí.

Jasně,že M.B. fanoušek je zahleděný do svýho týmu a věci kolem sebe nevidí nebo nechápe.Mimochodem mlčet nebudu protože to není Tvoje diskuze ani Tvůj web portál.

0/0
20.4.2008 1:20

dr.obeck

Re: Re: Re: Sport zaplakal

tak v extralize by jsme byli už loni,kdyby nepřišli s tím dorostem v extralize těsně před finále

to bylo myšlený tak,aby jsi neříkal něco na co nemáš důkaz,jinak si piš klidně co jsi měl včera k obědu,protože to mě nezajímá

0/0
20.4.2008 1:24

cspatriot

Re: Re: Re: Re: Sport zaplakal

Jseš ještě malý dítě,které nerozumí světu dospělých.Ale nevadí fandíš M.B. a je to v pořádku.Bohužel právě fanoušci jako jsi jsou ostatním pro srandu.A když Tě to nezajímá,tak proč na to reaguješ?

0/0
20.4.2008 1:38

Entwickler

Re: Re: Re: Re: Re: Sport zaplakal

Mindráček? Chápu...;-(

0/0
20.4.2008 10:00

dr.obeck

Re: Re: Re: Re: Re: Sport zaplakal

za to Ty seš strašně chytrej.Mě nezajímá co si měl k obědu,ale o Bolce mě zajímá vše a když tady meleš vopičárny tak se musim ozvat.

0/0
20.4.2008 12:15

teofilek

Re: Sport zaplakal

zaplakal nad výkonem ústí!

0/0
20.4.2008 3:29

rakoska

Re: Sport zaplakal

prosim te, nepis tu zase zadne bludy....neco jineho je hokej na svetovem foru a neco jineho je v MB...cela leta nedostal hokej v MB ani korunu od Skody, to ti mohu dat pisemne a ted ze firma nejak zasponzorovala sport ve meste je spravne....totoiz od se ten sponzoring ridi jistymi pravidly, ale o tom ty asi nic moc nevis:-)

0/0
20.4.2008 8:12

kanco

Ach jo..

Rv..tak moc jsem to těm prasatům nepřál....:-© Prasatům proto, co udělali fanouškům Brna s lístkama (Y) 

Navíc, kdyžÚstí hrálo tak super v Play - out jsem myslel, že to budou chtít vyhrát, a že Bolku převálcují s prstem v nose....Neveřím tomu, že by Bolka hrála nějak skvěle..tedy o tolik lépe, aby Ústí porazila 4:1 na zápasy...Jestli pak tam nebylo "něco víc" v tom.....Ale nevím...hokej mne moc neba, tak mne to nedráždí, jen škoda, že Ústí neprošlo...jen a jen z výše uvedeného důvoduRv

0/0
20.4.2008 0:10

chassis hunter

Re: Ach jo..

patrne si nezaregistroval,ze ostatni to v play-out tezce vypustili...Takze o nejakych tezkych zapasech nemuze byt ani rec...Jinak ve finale je to jedno..Usti nebo Boleslav stejna pakaz,stejna tragedie;-)

0/0
20.4.2008 0:18





Najdete na iDNES.cz