Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Máme zkušené beky, říká kouč Hadamczik

Nominace přizpůsobená okolnostem. Tak popsal svoji nominaci na světový šampionát trenér hokejové reprezentace Alois Hadamczik. V rozhovoru připouští, že v ní může dojít ještě k některým změnám. Jedno volné místo nechal pro Patrika Eliáše. "Máme eminentní zájem o jeho start," přiznal trenér.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

StAnger

Neviužít

Jardu Bednáře v jeho famozní formě, může opravdu jen Hadamczik:-/. A že by hrál ve 4. útoku??? No je to MS navíc v Kanadě, kde by se mohl připomenout, tak myslim, že by to v pohodě rozdejchal..

0/0
21.4.2008 16:19

StAnger

Re: Neviužít

sorry "nevyužít"..

0/0
21.4.2008 16:19

jamil1

Re: Neviužít

a jen tak ciste teoreticky, neni to nahodou kvuli tomu ramenu, hm?

0/0
22.4.2008 10:36

Aragorn

Golmani

Pane Hadamcziku, až necháte odchytat nejlepšího golmana v extralize alespoň jeden zápas a ne pět minut, tak možná nabere nějaké zkušenosti. Kdybste vzal mladého Mensatora na MS jako dvojku/ trojku, tak aspoň nasaje atmosféru, jak se říká. To je budoucnost českého hokeje, ne 35+letý Hnilička... Jako jedničku brát golmana, který půl roku nechytá, je nepochopitelné. Stejně tak jste mohl vzít cedník. Nedávno dávali v televizi sestřih z minulého MS a ty góly, co Hnilička dostával byly jeden za druhým, do jednoho, děsně tragické zákroky!!! Pusťte se ti, doporučuji, abyste viděl, co si tam berete za díru. A připravte se na to, že to bude to samé v bleděmodrém. Z celého srdce si přeju, abyste po tomto MS skončil...Rv

0/0
21.4.2008 15:11

rybizek

Re: Golmani

spadni na zem, mensator na to nema stejne tak jako hnilicka, malek, pinc, svoboda...a to svoboda s pincem jsou jeste z tech valecu po lede nejlepsi.

0/0
21.4.2008 16:52

Abdalazíz Chatran

Re: Golmani

to puštění sestřihu z minulýho MS doporučuju spíš tobě...třeba se ti tentokrát povede všimnout že se toho MS Hnilička tak nějak...ehm... neúčastnil...

0/0
22.4.2008 20:17

rybizek

kdyz na nicem jinym, tak urcite to zhori na golmanech!

Turek mel byt jasna jednicka. Ta skupina "valecu po zemi" Hnilicka, Mensator, Pinc, Svoboda, uz nemuze chytat ani nikde jinde v evrope. Podivejte se jak dopadl Malek. Stejnej styl jak Hnilicka i ten je v haji a ten zbytek golmanu co pisu maji stejnej styl. Jedinej Turek ma golmanskej styl, kterej je ucinej.

0/0
21.4.2008 13:46

vejmelka2

Re: kdyz na nicem jinym, tak urcite to zhori na golmanech!

Si mimo realitu! Turek přeci už dávno ukončil reprezentační kariéru. Hnilička je dobrej brankář, výkyvům se nevyhne, ale je aktuálně asi nejlepší varianta do branky! Spíš nechápu, proč nezval Kleslu s Colombusu, nevíte někdo co sním je? Klesla měl docela dobrou sezonu, bral bych ho radši než Šmída z Edmontonu.

0/0
21.4.2008 13:57

chenile

Re: Re: kdyz na nicem jinym, tak urcite to zhori na golmanec

no on smid taky dostal vynadano... a dost mozna nepojede..

0/0
21.4.2008 15:49

rybizek

Re: Re: kdyz na nicem jinym, tak urcite to zhori na golmanech!

nejsem mimo realitu, mel to alespon zkusit ho premluvit!  Klesla ma prej zdravotni problemy.....

0/0
21.4.2008 16:50

Tomf1

Re: kdyz na nicem jinym, tak urcite to zhori na golmanech!

Jak ten Turek podržel Budějky v play-off, skoro vůbec, naopak povaleč mensátor vaše útočníky úplně znemožnil;-D;-D;-D

0/0
21.4.2008 17:51

k5en

Hadamczik ven!!!

ubozak sesivanej, doufam, ze dostanou uz v zakladni skupine a budou hrat o sestup(Y)

0/0
21.4.2008 12:52

jamil1

Re: Hadamczik ven!!!

jo, vic takovych fanousku jako ses ty! prat svymu tymu aby sestoupil ... no kazdej si udela nazor sam ... (Y)Rv

0/0
21.4.2008 13:13

ples

Re: Hadamczik ven!!!

Jsi ... . Hadamczika taky moc nemusim, ale abych nam pral neuspech? Jsi holt pravy patriot...

0/0
21.4.2008 13:24

BíláKočkaPřevlečenáZaTrpaslíka

Re: Hadamczik ven!!!

Fakt si magor!!! Sice ho rad nemam, ale uspech si preju!!! Ale pevne doufam, ze po MS skonci!!;-O;-O

0/0
21.4.2008 13:27

antouniou

hmm

Zajímavý, že největší emoce vzbuzuje to, kdo bude otvírat dvířka na střídačce:-)

Pro vyhazovače Rolinka: kdo je letos nejproduktivnější hráč repre? Kdo odehraje nejvíc oslabení, kdo má zkušenosti z dvou MS?

0/0
21.4.2008 12:05

netbooster

Re: hmm

Tak to nevíme! KDO?;-D

To se ptáš na nejproduktivnějšího hráče série přátelských utkání pod hlavičkou EHT, které hrají B až C-týmy zúčastněných zemí?

0/0
21.4.2008 12:20

Washington Irving

Omluvenky

Já se moc nedivím - když si představím, že já v práci makám 48 týdnů v roce a pak místo 4 týdnů dovolené, kde si plánuji užívat volna, rodiny a regeneraci sil na dalších 48 týdnů v rachotě, za mnou přijde někdo, abych šel na další 1 až 2 týdny ještě makat někam jinam, z toho radost fakt nemám. To bych musel mít opravdu asi extra velkou motivaci ve srovnání s riziky, které to nese. Takže bych taky možná hledal výmluvy, zvlášť když mám té práce za těch 48 týdnů dost...

0/0
21.4.2008 11:50

pipopipo

re

Zajímavé čtení-:)) Vidim to ve dvou rovinách, ta první je samotná nominace a tedy jména vybraných respektive přesněji možných hráčů, ta druhá rovina je v osobě pana Hadamczika a jeho pomocníků. Co se týče dělání nominace, je to to jediné v čem se s ním dá v podstatě souhlasit, každý kdo se o hokej zajímá, by nakonec z těch možností které jsou, vybral podobné složení, na pár případech se neshodnete nikdy s nikým. Pokud jde o náš trenérský tým, tak mám mnohem negativnější postoj. Považuji je za fanoušky bez respektu ze strany hráčů, bez schopnosti vézt správně hru, reagovat na vývoj zápasu, prostě za nekompetentní osoby. To je veliká škoda, v dnešní době, kdy dochází k logické obměně hráčské generace v repre by byl mnohem více potřeba skutečný odborník, než kdy předtím. Omluvenky od hráčů budou přicházet i po změně trenéra, ať už tím že spousta jich má medailí plnej barák nebo zraněním, či smlouvou s NHL...

0/0
21.4.2008 11:42

Rendík

Nemám Hadamčika v oblibě

Těžko lze posuzovat zda má respekt před hráči z NHL,že je pořád tolik omluvenek?Na druhé straně asi tito hráči jsou někde jinde a morální pobinnost a čest reprezentovat vlast,která je vyliplala,je věc druhá.Těžko lze vidět do svědomí fráčů,ale po odehrání svého posledního zápasu v NHL jsou najednou až moc vážně zranění.Položme si otázku,kdyby jejich mužstvo postoupilo do dal ších bojů o Stenly cap,zda by hráli či nikoliv.To je zas otázka.Jenže v NHL další ročnák začne kempy v létě,tak proč si neodpočnout místo účasti na MS a riskovat případné další zranění.Takže co je důležitější?Odpověď si najděte každý sám.Pro trenéra to je složitá situce a tak vybírá z toho co má k dispozici a prozo je nominace taková,jaká je.A slova že tento hráč tam nemá být,že Hnilička není jedničkou,Že tam tam měl postavit tohoto a tohoto hráče je jen spaekulativní.Smiřme se s tím,co tam jede a až tam se ukáže zda volba byla správná či nikoliv a zda by měl Hadamczyk setrvat či se poroučet.

0/0
21.4.2008 11:39

BíláKočkaPřevlečenáZaTrpaslíka

Vsichni!!!!

Kdo tady pisete, ze krome Hnilicky nema nikdo z mezinarodni sceny zkusenosti! A cipak to je asi chyba??? Proc vicemene cely EHT odchytal jeden golman, Hnilicka? Proc nedostali sanci jiny??? Treba Mensator, aby ty zkusenosti nabrat mohl? Tohle je taky chyba golmana, ze si nezachyta na turnaji? A kdyz uz ho Had nominoval, tak si zachytal 5 minut za celej turnaj! To se pak ty zkusenosti sbiraj tezko!!! Doufam, ze po MS uz konecne Had z repre stridacky vypadne!!!! Nema tam co delat!!;-O

0/0
21.4.2008 11:10

rulemaniac

Re: Vsichni!!!!

+1 .. pszont je otresna ostuda naseho hokeje ktera si vlaci sveho analniho skialpinistu schnilicku neustale sebou a jinym sanci neda!!!

0/0
21.4.2008 11:16

BíláKočkaPřevlečenáZaTrpaslíka

Re: Re: Vsichni!!!!

Ja to vim, ale vysvetli to tem, co se ho tady porad zastavaj!!!! Na EHT se nadavalo dycky, a dycky se nadavat bude!! Je to turnaj celkem o nicem, stejne tam pokazdy jede nekdo jinej, tak aspon ti golmani by tam sance meli dostavat! Nebo jestli si jako nekdo mysli, ze ty zkusenosti naberou v ELH? Proste cim driv skonci era s Hadem, tim lip!!! Doufam, ze to bude uz po tomhle MS! Vim, ze se opakuju, ale nic jinyho mi nezbyva!;-O;-€

0/0
21.4.2008 11:21

jamil1

Re: Re: Re: Vsichni!!!!

tak hlavne ze v tom mas jasno !pokud si takovej odbornik, jdi, udelej si trenersky a za par let te chci videt u repre jak s tim budes valcit! odbornik je kazdej, ale kdyz je nekdo nespokojenej, tak ma neco udelat sam pro tu zmenu. nejvetsi "odbornici" sou ti, kteri ani nikdy na hokeji nebyli a videli ho jen letmo z televize. takovy mam fakt nejradeji !Rv ted to nemyslim na tebe ale obecne

0/0
21.4.2008 13:07

BíláKočkaPřevlečenáZaTrpaslíka

Re: Re: Re: Re: Vsichni!!!!

Pockej, a tobe jako pride normalni, ze na EHT bere porad hnilicku jako jednicku, a ten kdyz se pak zrani, tak se ohani tim, ze nemame brankare se zkusenostma??? Nebo kdyz neni nikdo jinej k mani??? Jako nezlob se na me, ale to je jen a jen chyba trenera!!! ;-O;-O

0/0
21.4.2008 13:20

BíláKočkaPřevlečenáZaTrpaslíka

Re: Re: Re: Re: Vsichni!!!!

Jo, a ohledne toho, abych sel ja trenovat!! Ja sem si zvolil jiny obor! Me hokej nezivi, ja ho mam pouze jako konicek, relaxaci a kdyz je moznost, tak si ho i rad zahraju! Takze ja nejsem ta prava osoba, ktera by mela vest narodak! Ale me proste prijde, ze tenhle "trener" nema absolutne zadnou autoritu a prijde mi, ze pomalu ani nedokaze priznat to, ze udelal chybu!!!

0/0
21.4.2008 13:29

jamil1

Re: Re: Re: Re: Re: Vsichni!!!!

fajn, tak pokud te hokej nezivi a mas ho jen jako konicek, coz tu sou temer vsichni, tak se u toho tolik nevzrusuj. jak sem psal - vynaset soudy umi kazdej, ale do zakulisi nevidi!!! to, ze si obcas zahraju z radosti hokej, jeste neznamena, ze vim co kde kdy a proc! nebo se pletu? trener nema zadnou autoriutu? podle ceho tak soudis? podle toho, ze kdysi neco novinari napsali a dikutujici se toho drzi zuby nehty, aby meli aspon nejaky pseudoargument, kdyz se zrovna nevozi zlate ale jen stribrne a bronzove???? nebo na zaklade ceho tak soudis? byl si primo v kabine, ze tohle tvrdis? sorry, ale tohle mi prijde vcelku ubohy. navic 80% procent "fanousku" ani nema svuj vlastni nazora a budou ze jen papouskovat to, co sem napisou prvni tri kritici. muj pohled ...

0/0
21.4.2008 13:46

pipopipo

Re: Re: Re: Re: Vsichni!!!!

Tak koukám, že jste si tady na téma mého příspěvku pěkně popovídali-:))) Já určitě nemám ambici stát se tím kdo povede po Lojzovi nároďák, i když pointou mého předešlého článku bylo, že tak jak to dělá Lojza, by to skoro zvládnul kdokoli s elementární znalostí.... Vybrat slavná jména ty co neodmítnou a naložit je do letadla směr MS není nejsložitější úkol. Ale zpět do reality, Lojza prostě neni trenér, je to ambiciózní zajištěnej pán s dobrými styky na svazu, přál si to dělat, zrovna to bylo holt průchozí, tak to dostal. Na olympiádě byl ještě silnej tým, MS byla souhra okolností a tpo dál je realita, bez trenéra se nedá hrát, chybí systém a důležitá správná rozhodnutí, víc jsem tím říct nechtěl. Český hokej potřebuje odborníka ne Lojzu

0/0
21.4.2008 14:14

BíláKočkaPřevlečenáZaTrpaslíka

Re: Re: Re: Re: Re: Vsichni!!!!

R^R^R^

0/0
21.4.2008 14:33

Tomf1

trocha ironie

Není to tak dávno, tuším rok 2001, kdy na MS chytal v ruské brance brankář, který se dělil ve svém klubu o místo jedničky s nějakým kanaďanem. Moc dobře si pamatuju, jak naši komentátoři, podívejte v ruské brance, stojí brankář, který ve svém klubu zahřívá lavičku, to se nám stát nemůže, ruští brankáři jsou prostě jalový.

O sedm let později máme českou jedničku, která v ruském klubu nezahřívá lavičku, ale tribunu. ;-D;-D;-D;-D, nu časy se mění

0/0
21.4.2008 10:47

alduša

Co se ....

.... stalo s Honzou Markem? Proč není v nominaci?

0/0
21.4.2008 10:41

don čičo

Re: Co se ....

zranění

0/0
21.4.2008 10:43

nagasaky

to je blazen

No ten Hadamczik semusel totalne zblaznit. Hnilda jako jednicka? kterej nechytal...to bude nejslabsi clanek muzstva...se nedivim ze kdyz dela takovy rozhodnuti ze pod nim nechteji hraci reprezentoval...jeste ze uz po MS konci.;-O

0/0
21.4.2008 10:40

jamil1

Re: to je blazen

aha ty chytroline a kdo by teda jako mel jet jednicka? vzhledem ke zkusenostem, k povaze, nelabilnosti atd.? jestli si nezaregistroval, tak nikoho lepsiho zatim nemame. jestli si videl zapasy EHT, kde chytal, tak naopak zachytal stabilne, byl dokonce vyhlasen jako nej brankar turnaje ... tak ted chci slyset jmena kdo? svoboda? tezko ... pinc je dobrej jako dvojka. a hlavne nepis mensatora, ted zachytal dobre, ale jeste na to nema, jeho cas teprve prijde

0/0
21.4.2008 10:52

don čičo

Re: Re: to je blazen

souhlasím - Mensatorův čas přijde- pokud teda udrží výkonnost- teDˇ nemá na MS zkušenosti

- příští rok pojede na EHT a pak může pokročit dál

0/0
21.4.2008 10:56

Davidak26

Re: to je blazen

Reprezentovat ma predevsim byt cest hrace. Hadamczik je jiny trener a hlavne ho od jeho zvoleni kazdej akorat kritizuje. Ale za co ???? Nevozi snad medaile z akci ? Sestoupili jsme z elitni skupiny ? Muzes kandidovat, az bude odstupovat, treba te zvoli a uz na pristi MS si vytvoris svuj tym snu, kde bude kazdy chtit hrat.A hraci nechtej reprezentovat, protoze se boji o zraneni a tim by ohrozili moznost vydelku v materskym klubu. A nez nekoho zase zacnes kritizovat, tak si projdi vsechny souteze . Ne jenom nasi Extraligu. Minimalne si tim rozsiris obzory.  

0/0
21.4.2008 11:46

BíláKočkaPřevlečenáZaTrpaslíka

Re: Re: to je blazen

Za co Hada kritizujou??? Ty nevidis ten uplne prisernej hokej, na kterej se neda pomalu ani koukat??? Sem tam je nejaka vyjimka, ale tech je malo a nestacej. Medaile z OH byla jenom diky tomu, ze sme hrali CF se slovakama, kteri se v tej dobe proti nam jeste porazeli sami. To uz ted nehrozi! Ted nas porazej uz i slovaci! Medaile z MS byla asi shoda nahod a priznivejch okolnosti!

Had me nepresvedcil, a myslim si, ze nejenom me! Hokej nekoukatelnej, i po naprosto tragickym vykonu rekne, ze je spokojenej... Co si o tom myslet???

0/0
21.4.2008 11:55

jamil1

Re: Re: Re: to je blazen

treba to, ze zadnej tym nemuze byt na vrcholu porad, pokud k tomu nejsou hraci!!! dnes se uz MS nebere neco jako prestizniho, to je tedy chyba ci? trenera? tezko anezko ... chce to mene emoci a vice reality

0/0
21.4.2008 13:02

Davidak26

Re: Re: Re: to je blazen

Myslim, ze tohle je nam Cechum dost podobny. Kdyz vyhravame, jsme bozi a pak je najednou i bronz z OH malo. Ale asi mas pravdu. Co to je vlastne znamena, byt jenom treti na svete..... prijde mi, ze svet vnimate jako Cechy, Rusko a Slovensko. Slovaci nas porazej. Ale podivej se, jaky maj hokejisty !!!! Neni slaby souper, chapes to ? A Hada byl zvolenej jinyma lidma, kteri taky hokeji, si myslim, celkem rozumi. A kdyby byl tak spatnej, tak uz ho davno odvolali.

0/0
21.4.2008 13:17

BíláKočkaPřevlečenáZaTrpaslíka

Re: Re: Re: Re: to je blazen

S tema jmenama, co sme meli na OH, tak to melo byt finale!! Ne-li prvni misto!! Jagr, Hasek, Lang, Rucinsky, Slegr, Straka, Kaberle... To se ti zdaj nejaky radovy hraci??? Tam sme meli hvezdnej tym! A kouzlo trenera spociva i v tom, ze dokaze z hvezd udelat tym! Coz se jemu ocividne nepodarilo!!! Na to byl Hlinka jedinecnej!!! Protoze pokud trener nedokaze vytvorit tym, tak potom nemuze mit uspechy!!! A od toho stribra tech uspechu moc nevidim!! A dycky sme hrali aspon koukatelnej hokej, sice sme nemeli uspechy, ale na ten hokej se nechalo koukat!! Jenze tedka nejsou ani uspechy, ani hokej, na kterej by se dalo koukat!!! A to jenom v hracich nebude!!

Kdyz vidim to vedeni hokejovyho svazu, a co dela za blbosti, tak mi to zrovna moc neprijde, ze by hokeji rozumeli:-/

Pripada mi, ze tam sedej jenom proto, aby si co nejvic namastili kapsu, ale co bude s ceskym hokejem, to jim je celkem jedno!! Hlavne, ze oni se maj dobre!!

0/0
21.4.2008 13:26

Davidak26

Re: Re: Re: Re: Re: to je blazen

Jsem rad, ze jsi to napsal. Vedel jsem, ze te tizi minulost v podobe pana Ivana Hlinky. Ale to srovnavas nesrovnatelny. panu Hlinkovi se momentalne nemuze nikdo vyrovnat. A zkus si predstavit, jaky to asi musi byt preebrat narodak po nekom takovem, jak pan Hlinka byl. Co dokazal a co jeste mohl dokazat. A to ze jsou hraci spatni, jsem taky nikdy nerekl. Ale ta jmena, co jsi napsal, jsou kluci, kteri toho za celou sezonu maji plny zuby. Uz taky nejdou nejmladsi. Jsou porad skvely a uzasny, ale casem musela prijit obmena. Oni dokazali co umi v Naganu. Tak byli vsichni spolu. Ale to u tehle generace bylo poprve a naposledy.

0/0
21.4.2008 13:36

BíláKočkaPřevlečenáZaTrpaslíka

Re: Re: Re: Re: Re: Re: to je blazen

Ano, minulost v podobe pana Ivana Hlinky me tizi, a dost!! Tenhle clovek jeste odejit nemel, a uz vubec ne takovymhle zpusobem! On si to nezaslouzil! Ale smrt si bohuzel nevybira:-(

A to, ze se mu momentalne nikdo nemuze rovnat, tak v tom s tebou nesouhlasim. Jedno jmeno se nabizi! Ruzicka! Ackoliv ho rad nemam, tak trener to je sakra dobrej a verim tomu, ze se v hodne brzkej dobe dostane na uroven pana Hlinky!

Ty hrace sem nepsal na MS, ale na olympiadu! A uznej, ze ta na konci sezony nebyla! To byl prostredek sezony a to by snad kazdej mel byt v plne sile, ne??

Ale od Hada mi prislo nediplomaticky, proc treba tajil kapitana, a hlavne, proc jim udelal zrovna Langa?? Uznavam, ze hrac to byl, asi jeste je, perfektni, ale neni to vudce!!

0/0
21.4.2008 14:31

Peskeks

Re: Re: Re: Re: Re: to je blazen

Ty delas, jako bychom na OH meli all-star team a ostatni tymy hrace podradnych kvalit. Na OH jsme meli hodne znamych hracu, ale bohuzel roky nezstavis a ze ty vidis Rucinskeho, Slegra ci Langa jako hvezdy svetoveho hokeje, to neznamena, ze jimi doopravdy jsou. Co se tyce kvality, i soupisky jen dle jmen, nemeli jsme tym rozhodne nejhvezdnejsi, to zdaleka ne!!!! Rv

0/0
21.4.2008 15:55

Korek

Hnilda, který si pořádně v Rusku nezachytal?

0/0
21.4.2008 10:27

cyco

vse dle predpokladu

vetsina hracu z NHL pod nim hrat nechce, takze se omluvej nebo nechaj zneschopnit doktorama. hodne bych se divil, kdyby jel Elias. z Nashvillu prislibi tak maximalne Hlavac, to by byla posila.;-D Rachunek? to je snad spatnej vtip! v brane poustak, co ani nechyta v klubu. snad udelame aspon ctvrfinale. uz se ani nerozciluju, prevlada rezignace, treba  to pristi rok vezme uz nekdo jinej.

0/0
21.4.2008 8:43

ladik01

Re: vse dle predpokladu

mohl bys mi prosimte tu vetsinu vyjmenovat?no jestli zacnes s Vokounem nebo F.Kabrlem,tak moc nevim.to chces,aby sme jeli na MS rovnou s polni nemocnici a tam je operovali?

0/0
21.4.2008 9:01

cyco

Re: Re: vse dle predpokladu

je to kazdej rok stejny, vsichni jsou zraneni, to je asi jen souhra nestastnych okolnosti, uz nekolik let.......... jeste uvidis, kolik bude zranemych hracu, co ted vypadli nebo vypadnou z play off. ti doktori nam proste neprejou.;-)

0/0
21.4.2008 9:12

ladik01

Re: Re: Re: vse dle predpokladu

no já si myslím,ze ti novy trener moc nepomuze.diky nove smlouve mezi hraci a kluby a taky spatne smlouve mezi iihf a nhl.klub proste muze,ikdyz je ten hrac minimalne zraneny,mu ucast zakazat.driv to bylo jen doporuceni klubovych lekaru.a kdyz se divas trosku okolo,tak se po nove smlouve mnozi omluvenky ci nepousteni hracu i u ostatnich reprezentaci.snad krome ruska.letos sem to docela sledoval a jedine,kdy se me to omluveni nezdalo,je kubina.ke konci tahal toronto jak lokomotiva,samy gol a prihravka a najednou mel zapal prudusek.

0/0
21.4.2008 9:37

lekop

Re: Re: Re: vse dle predpokladu

S tebou je to každý rok stejné. Za všechno může Hadamczik. Mě by zajímalo, co ti ten chlap udělal? A k těm omluvenkám. Něco jiného jsou dojmy, něco jiného fakta. Fakta - smlouva IIHF s NHL. Druhý fakt - spočti si všechny hráče, kteří mohli a jet a nejeli u Finů nebo Švédů. Loni i letos. A vzpomeň si, jak loni Švédové odehráli šampionát úplně bez hráčů z NHL. Že by to všude bylo trenérem? Ale jak se říká - kdo chce psa bít, hůl si najde.

0/0
21.4.2008 9:47

cyco

Re: Re: Re: Re: vse dle predpokladu

me osobne neudelal nic, ale pusobi na me dojmem bezradnyho kormidelnika barky, ktera klesa na dno rybnika, Milane........ stejne tak muzu rict, ze kdo ho chce obhajovat, pouzije vzdycky ty samy argumenyu (smlouva s NHL, medaile z r. 06), bez ohledu na soucasnou situaci. Svedove to odehrali bez hracu NHL a jak dopadli? no, porad vlastne lip nez nasi..... dalsi argument hovorici proti nemu, ze se neumi poucit z vlastnich chyb. loni udelal jednicku Cechmanka a ten se mu odvdecil ve vsech smerech. letos je jednickou dalsi poustak bez formy.....a kde je Mensator? nominace podprumernych hracu z NHL typu Rachunka je jeho dalsim omylem a projevem bezradnosti. no nic, rekneme si to po MS.

0/0
21.4.2008 10:05





Najdete na iDNES.cz