Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Jágr byl u tří gólů, Rangers stále žijí

Hokejisté Rangers ve čtvrtém pokračování semifinále Východní konference NHL ukončili neporazitelnost Pittsburghu a po vítězství v poměru 3:0 oživili svou naději na postup snížením série na 1:3 na zápasy. Hlavním hrdinou New Yorku byl český kapitán Jaromír Jágr, který dvě branky vsítil a na třetí přihrál.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

The.Edge

Pens

Však nevadí, že Pens poprvé v play-off rupli. Elegantně si jedce povodí na domácím a ledě a sklidí postupové ovace od domácích fandů se vší gloriolou.

0/0
2.5.2008 21:44

donvito2

JÁGR

AKORÁT SEM NENAŠEL PŘÍSPĚVEK KÓDELKY S TĚMA JEHO ŽVÁSTAMA JÁGR ZASE ANI BOD :-©:-©:-©:-©

0/0
2.5.2008 16:22

michalch

mimochodem

kdo videl v noci to utkani, docela jsem nepobral tu situaci okolo trestneho strileni, to melo byt bez debat, o tom zadna, ale oni nejdriv kontrolovali kamerou, zda nebyl gol, cili prvni moznost, ve chvili, kdy se ukazalo, ze nebyl, rozpazili jsme a fajn, tady mas jeste najezd?????  Tak bud jen kontrola kamerou nebo najezd, prece neni mozne mu dat jednu prilezitost, no a kdyz ji nevyuzije, pak tady mas druhou. Ja myslel, ze jede proste najezd, to by bylo v poradku

0/0
2.5.2008 15:13

don čičo

Re: mimochodem

sice jsem to neviděl, ale jak to popisuješ, tak to vcelku chápu - to trestné střílení (kterí jak píšeš bylo) by bylo zbytečné, kdyby i přes daný faul dosáhl branky - proto ta kontrola...a jelikož (i díky faulu) gol nebyl, takl jel trestné střílení :-)

0/0
2.5.2008 15:23

michalch

Re: Re: mimochodem

ja rozumim, proc to bylo atd., ale mne to proste prijde jako dve moznosti, byl gol? NEbyl, tak tady mas najezd, proste bych spis pocital, ze pisknul najezd, tak se jede trestny strileni, to je vse, nic vic, nic min

0/0
2.5.2008 15:34

gawy

Re: Re: Re: mimochodem

Nevim, co ti na tom pride divny.

V momente, kdy se nejaky hrac (v tomto pripade Malkin) stane obeti faulu, rozhodci jen zvedne ruku, ale faulovany hrac muze v pohode pokracovat v akci a vstrelit gol. Pokud je gol vstrelen, trest je zrusen, v opacnem pripade dojde k trestu.

Proto se nejdriv zkoumalo, jestli byl gol. Kdyby byl, k trestu by nedoslo. Kdyz nebyl k trestu doslo - uplne normalni situace.

0/0
2.5.2008 19:32

TRIPLE H

...

Co dodat.... stále je to nejlepší český hokejista....

0/0
2.5.2008 15:11

donvito2

Re: ...

PLNĚ S TEBÓ SÓHLASÍM A PŘIDAL BYCH, ŽE CELÉ HISTORIE HOKEJA V ČSR, ČSSR, ČSFR, A ČR. R^R^R^R^V

0/0
2.5.2008 16:20

TRIPLE H

Re: Re: ...

Tak celé historie to je samozřejmé... o tom ani pochyb...ale myslel jsem že i momentálně,když mu je 36,tak je pořád nejlepší

0/0
2.5.2008 18:10

clickman

JAGGERS

lets go !

0/0
2.5.2008 15:10

clickman

JAGER-MAISTER

V[>-]V    R^:-)

0/0
2.5.2008 15:07

The Emperor

No

Jak sem kritizoval po minulym zapase Henrika, tak ted teda musim rict, ze zachytal fantasticky, za to Jagr byl podle me lepsi v tom prvnim domacim zapase, ale i tak byl dneska jednoznacne nejlepsim hracem Rangers na lede, korm brankare samozrejme a jen diky nemu a Henrikovi je to snizeny, nedovedu si predstavit, co by bez nej delali, ty pseudohvezdy Drury a Gomez jsou naprosto trapny prumerny hraci, to i ten starej Shannahan je platnejsi, tem bych nedal ani 2 miliony natoz tech jejich 10 nebo kolik to berou.

0/0
2.5.2008 14:37

t0taldave

Re: No

tak zrovna Gomez je hned po Jagrovy nejlepsi z NYR. Jak mu to ze zacatku neslo, tak tem musim rict ze je hodne videt a hraje fakt dobre. Ovsem Drury je hodne spatnej.

0/0
2.5.2008 19:50

VelkyBurak

Jarmila Džegerová

si ji teď holí na proužek

0/0
2.5.2008 14:29

clickman

Re: Jarmila Džegerová

zmen si pismeno B  na C    ;-)     to odpovida tvymu "prispevku"    ;-D

0/0
2.5.2008 15:08

chassis hunter

Klidek...

0/0
2.5.2008 13:50

chassis hunter

Re: Klidek...

je to jenom klinicka smrt...V nedeli se Pittsburgh da dohromady a bude klid...;-D

0/0
2.5.2008 13:52

michalch

pittsburgh

to vcera nejak neunesl, Crosby s Malkinem nekolikrat behem zapasu provokovali a dokonce se snazili vyvolat sarvatku, je sice sympaticky, ze se neboji, ale oni dobre vedi, ze jak nekdo sahne na jednoho z nich, prijde ihned trest, takze je to od nich spis ubohe, vcera to bylo prave tak. Malkina rad nemam, to je kunni ksicht, jak retard, ale u Crosbyho me to prekvapilo, kazdopadne Jagr jim vcera ukazal. Celou svoji karieru je na spici bodovani, je to proste trida. Modlim se za obrat obratu! Rangers!§§§§§§§§

0/0
2.5.2008 13:09

chassis hunter

Re: pittsburgh

to dela kazde muzstvo za takoveho stavu...nejde to po dobrem,tak to pujde po zlem...Delas,jak bys videl prvni zapas v NHL;-)

0/0
2.5.2008 13:54

michalch

Re: Re: pittsburgh

pozor, ja nekomentoval ty praktiky jako celek, poukazoval jsem na Crosbyho s Malkinem, kdo fandi pittsb. ci jednomu z tech dvou, nebude souhlasit, ale je videt, ze se hrdinsky snazi delat ramena, ovsem jak rikam, dobre vedi, ze jakmile na nekdo nekdo sahne, bude odveta, zkratka ja muzu vse, ale ty na me nesahej. Jen at je poslou jeden na jednoho, pak se uvidi, Jagr je oproti nim poradnej kus chlapa, ale k tomuhle se nikdy nesnizoval, nema to zapotrebi, naopak prave vcera se to snazil uklidnovat.

0/0
2.5.2008 13:57

chassis hunter

Re: Re: Re: pittsburgh

To jsou normalni praktiky kazdeho muzstva.ktere prohrava...Nezapomen,ze Jagr je o 15 let starsi nez ti dva,ale pochybuji,ze vis co delal na zacatku kariery,kdyz mu bylo taky 20...On clovek prece jenom jednou dospeje...

0/0
2.5.2008 14:17

gawy

Re: Re: Re: Re: pittsburgh

Jagr zamlada umyslne sejmul rozhodciho a dostal trest myslim deset zapsu :-)

0/0
2.5.2008 18:08

rawisz

Re: Re: Re: pittsburgh

Ja s tim celkem souhlasim, obecne styl NHL je jedna vec a potom druha nekteri chraneni hraci a brankar. Je to jak by Jagr, Mario, Wayne a jini v jejich veku, tedy 15 let zpatky a vice, delali neco podobnyho....nedokazi si to moc predstavit, ale hlavne oni proste davali ty goly a hrali jak mohli, tvorili hru a jini byli od te "spinave prace". Takze to bylo jasny a provokovalo se take nejak v duchu fairplay, jestli se to tak da nazvat ;-D .

0/0
2.5.2008 14:22

rawisz

Re: Re: Re: Re: pittsburgh

Ale bohuzel za posledni roky ta tendence malosti zacina byt i u jinych

dobrych hracu jako Inginla...proste jak pises, je v nich tak trochu

ubohost,

0/0
2.5.2008 14:23

rawisz

Re: Re: Re: Re: Re: pittsburgh

pricemz se take neni moc cemu divit, kdyz z nich delaji az

premrstene nebeske hvezdy :-(

a pri tom jde jen o cloveka jako kazdy jiny....ze, Ani jednomu klubu

nejak zvlaste nefandim, takze kdyz to bude na 7 zapasu, bude to fajn,

bude aspon hokej....

0/0
2.5.2008 14:24

chassis hunter

Re: Re: Re: Re: Re: Re: pittsburgh

ted je trosku jina doba, v muzstvech uz nejsou rvaci jako kdysi,pri tech pravidlech co jsou nastaveny,tak si kazde muzstvo rozmysli jestli se budou rvat nebo ne...A hvezdy uz nejsou chranene tak jak byly kdysi...Kdysi to byl respekt ze strany vsech hracu,dnes je to volnejsi,a tak zelenou maji provokateri typu AVERY nebo RUUTU...15 let zpatky by si tihle dvai ani necichli k NHL...

0/0
2.5.2008 14:33

michalch

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pittsburgh

tak v tom s tebou nesouhlasim, mrkni treba jen na youtube, zadej nejake jmeno a fight, uvidis, ze driv to bylo o tom stejnym, v kazdem tymu byl nejaky ten rvac, je to tak i dnes, v tom se nezmenilo vubec nic. A to rozmysleni rvat se ci ne, vzdyt temer v kazdem zapase mas moznost videt konfrontaci v podobe pestniho souboje. Hvezdy se dnes chrani uplne stejne, v kazdem tymu je nejaky ten Koci. Pravdu mas v tom, aspon si to taky myslim, ze driv byl respekt k hvezdam mnohem vetsi.  Ale Avery a Ruutu by hrali uplne stejne i driv, Dome, Probert, Oliwa jsou taktez prikladem, rozhodne bych mohl jmenovat i vice

0/0
2.5.2008 15:07

chassis hunter

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pittsburgh

nahore jsi presne ukazal,ze tomu opravdu rozumis;-D

Drive byly "stars & goons"...Hvezdy hraly mezi sebou a bitkari mezi sebou...Bylo nemyslitelne,aby nekdo se jen krive podival na hvezdu tymu...No a pokud se hralo v ramci nepsanych pravidel,tak si to bitkari rozdali mezi sebou,aby nevysli z treninku...Ukaz mi dneska napr. dvojici typu Probert - Domi....Koci to je parodie na bitkare...

To co dnes dela Avery,to by si pred casem nedovolil...To same plati pro Ruutu...

BTW:Nehrat Avery za Rangers,tak nekteri zde skacou zlosti 2 metry do vzduchu a vykrikuji jake je to hovado...:-P

0/0
2.5.2008 15:51

michalch

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pittsburgh

Jsem rad, ze jsem Te pobavil. Dnes je to stejne tak, zajimalo by me, na jaky to hokeje vlastne koukas.Dnes se bitkari mezi sebou nervou? Naopak, ve finale to resi zase oni, je to stejny jako kdysi. Laraque, Brashear, Orr, Avery. Ti se odlisuji od Domeho s Probertem cim? V cem jsou tak jini? Mimochodem, tim Kocim jsem rozhodne nemyslel uplne toho nej, ale rikat, ze to je parodie, ale je to Tvuj nazor. To, co dnes dela  Avery, to delal driv prave treba Dome, Probert, nevidim v tom zadny duvod si myslet, ze by driv schoval vocas mezi nohy a pelasil pryc. Ti provokateri tu byli i driv, jsou tu i ted a budou tu i dal, ale ty se tomu pochopitelne zase nezapomenes zasmat :-P

0/0
2.5.2008 16:05

chassis hunter

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pittsburgh

Dneska rvaci uz nemaji tak vysadni postaveni jak to mu bylo drive...Dneska nestaci se jenom umet rvat,ale je treba taky umet bruslit,dokonce se vyzaduje i prihravka a strela na branku taky neuskodi...

Avery neni rvac,je to jenom provokaterske hovado,ktery u zbytku ligy nema ani spetku respektu...

0/0
2.5.2008 16:39

Martin HSJ

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pittsburgh

Proboha jak můžeš srovnávat Averyho s Domim nebo Probertem 8-o tihle skuteční bitkaři by z něj udělali fašírku a vůbec v této debatě souhlasím s hunterem, ty furt tak nějak mícháš hrušky s jabkama.

0/0
2.5.2008 17:35

michalch

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pittsburgh

ja taky nikde nepsal, ze Avery by vyhral, kazodpadne je to hrac, ktery se neboji ranu dat, ale ani prijmout.  Jsem si dobre vedom toho, ze ma o kolecko min, ale nevidim zadny rozdil mezi nim, Domim, Probertem (to byli uplne stejny paka), mimochodem v letosnim playoff ma z 8zapasu 7bodu, v zakladni hraci dobe 57zapasu, 37 bodu,  rekl bych, ze prece jen ten hokej aspon trosku umi, ale o to nejde, ja ho nezeru, navic ta debata se strhla uplne nekam jinam, ne moji vinou, kazdopadne dik za rozsouzeni :-P 

0/0
2.5.2008 18:05

frystensky

Henrik

Kdo videl zapas,tak nemuze napsat,ze Jarda byl hlavni postavou. Prvni gol byl paradni. U druheho tu akci rozhodne nijak nevytvoril,jen to posunul a treti gol do prazdne. Jednoznacnou hvezdou byl golman Lundqvist. Minimalne 3x resil najezd 1 na 1 a spoustu lozenek pochytal. Jagr sice hral dobre,ale za ty prachy si tam muzou poridit celou petku vybornych hracu a udelaji lip.

0/0
2.5.2008 12:02

dsdsdsds

Re: Henrik

tou celou petkou myslis borce jako drury a gomez, kteri stoji oba vic nez jagr a jsou proti nemu sotva polovicni?

0/0
2.5.2008 12:07

frystensky

Re: Re: Henrik

Tim myslim hrace jako Plekanec,Sykora,,Zetterberg,Lupul,Prospal,Vrbata...co ja vim. Takovych hracu je spousta. Uhrali by rozhodne vic,nez jeden Jagr. To,ze rangers vzdycky koupi hrace za nesmyslne penize, je jejich boj.

0/0
2.5.2008 12:28

umbob

Re: Re: Re: Henrik

To ze vyse zminovani hraci hraji v soucasne dobe dobre(vyborne) za "malo" penez znamena jedine.Pri podpisu nove smlouvy budou jejich pozadavky mnohem vyssi.

0/0
2.5.2008 12:39

frystensky

Re: Re: Re: Re: Henrik

Jenze oni hrali vyborne i pred tim,jen se proste nejmenujou Jagr nebo Gomez. Jsou to hraci,kteri rostou s tymem,zadne hvezdicky. Proto jsem taky napsal,ze je lepsi mit vyrovnanou petku,nez jednoho Jagra. NYR samozrejme stavi jen na jmenech,taky proto SC jeste dlouho neuvidi.

0/0
2.5.2008 12:48

Petr900

Re: Re: Re: Re: Re: Henrik

Sorry, ale šíleně blábolíš. Vždyť ani netušíš, kolik Jágr Rangers stojí. Víš vůbec, že velkou část jeho platu musí zatáhnout Washington? Pro Rangers se nemohlo stát nic lepšího, než takhle levně získat jednoho z nejlepších hráčů v soutěži.

0/0
2.5.2008 13:37

frystensky

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Henrik

Tak $3.4M je castka,kterou WSH prispiva,cili zhruba 5M plati NYR. Jednoduche srovnani s vyse jmenovanymi hraci a jejich platy uz rozepisovat nebudu.  Taky podle vsech dostupnych informaci uz v rangers pokracovat nebude. Samozrejme patril Jagr k nejlepsim hracum souteze,ale uz ne k nejlepsim 10 ani 20. Jako vyhodny byl tento obchod urcite pro rangers v prvnich letech Jagrova pusobeni,ale ted tam smysl nevidim.

0/0
2.5.2008 14:18

chassis hunter

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Henrik

tohle tezko nekomu vysvetlis...V Americe se na zasluhy nehraje...Jagr odvedl pro Rangers kvalitni praci,ale cas ani vek se zastavit neda...Takze bud se spokoji s platem okolo 3 mil nebo pujde hrat nekde jinde za vic nebo za jeste vice si pujde uzivat do Ruska...Takova je realita

BTW:Jagr na rozdil od Haska si muze vybirat...Hasek v Detroitu nesel pod cenu,protoze chtel hrat jenom hokej...Sel tam proto,ze jinde by se uz tezko uchytil a letosni sezona to jenom potvrdila - hlavne play-off;-)

0/0
2.5.2008 14:28

Petr900

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Henrik

3 mega jsou samozřejmě nesmysl, takovým platem by v Rangers ani Jágra neuráželi. Určitě nabídnou něco 5+, i kdyby část měla být v lehce splnitelných bonusech (např. odehraje 10 zápasů)....

0/0
2.5.2008 15:57

chassis hunter

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Henrik

platovy strop ti asi nic nerika,,,Prave proto bude mit Jagr nizkou cenu a je to i s ohledem na vek..Tezko mu asi nekdo nabiden kontrakt tak jako Ovechkinovi...Bonusy se rovnez pocitaji do platoveho stropu,takze prave proto jsou spekulace o tom,jestli pujde do Ruska nebo ne...Rangers si ho dovolit muzou,ale je treba myslet na budoucnost a ne jenom na jednu nebo dve sezony dopredu...Jagr ta jednani o setrvani v Rnagers "usnadnuje" i tim,ze proste nevyvraci,ze pujde hrat do Ruska...Je to trosku nefer vuci Rangers,ale na druhou stranu to vypada,ze jejich nabidka bude akorat formalni...;-)

0/0
2.5.2008 21:24

blumfeld

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Henrik

Meleš kraviny, Jágr vede bodování letošního play off... co chceš od hráče víc?

0/0
2.5.2008 14:50

Petr900

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Henrik

Tak jestli bude nebo nebude hrát v Rangers bych nepředbíhal. Tady mimochodem docela solidně naběhl. Právě v Rusku mu totiž chystají kontrakt zhruba 6 mega čistého....Ze strany Rangers samozřejmě zájem bude a tak bude záležet na Jágrovi, o koli níž se svým platem kvůli platovému stropu půjde. Jinak mi sestav pětku, která bude brát dohromady Jágrův plat  a zároveň bude platnější než je Jágr v play-off :D.

0/0
2.5.2008 16:01

ondra-pro

Re: Henrik

Ty jsi trouba, je videt ze hokeji nerozumis :))))))

0/0
2.5.2008 12:18

Olda25

Re: Henrik

Lunqvist byl vyhlášenej hlavní hvězdou tohoto utkání a zaslouženě, ale když vezmeš celé play off, tak hlavní postavou a vůbec vůdcem je Jágr. Jiní hráči za stejné peníze mohou být třeba dobrou pětkou, ale nikdy nebudou takovým vůdcem a stěžejním bodem Rangers jako je Jágr. Ty to převádíš na peníze, ale všechno se prostě na peníze převádět nemůže a ani nejde...

0/0
2.5.2008 12:36

frystensky

Re: Re: Henrik

Tak to je samozrejme volba kazdeho GM,zda mit na konci roku SC nebo vudce - Jagra. Koho mel loni ANA nebo predloni CAR takhle vyrazneho? Nikoho,jen vyrovnane petky.

0/0
2.5.2008 12:53

Olda25

Re: Re: Re: Henrik

Ale to není Jágrova chyba, že ostatní lajny Rangers stagnují a téměř všechny nebezpečné útoky tam táhne hlavně on a jeho lajna. Ostatní lajny by měly něco začít hrát a dávat goly...

0/0
2.5.2008 12:57

frystensky

Re: Re: Re: Re: Henrik

Kdo pise,ze to je jeho chyba? Precti si prosim jeste jednou muj puvodni prispevek. Tohle je takova ceska klasika,hlavne nejak zareagovat...vzdyt to nemusi byt vubec k veci,ze? :-(

0/0
2.5.2008 13:03

Olda25

Re: Re: Re: Re: Re: Henrik

Jagr sice hral dobre,ale za ty prachy si tam muzou poridit celou petku vybornych hracu a udelaji lip....tvoje slova. Já na to jen reaguji tak, že Jágrova pětka hraje výborně, ale ostatní jsou za očekáváním, tak proč by měli Jágra měnit za jinou pětku, když ta jeho je nejlepší v Rangers.

0/0
2.5.2008 13:08





Najdete na iDNES.cz