Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Brankář Pinc si chce zlepšit děsivý průměr

Q u e b e c - (Od zvláštního zpravodaje iDNES.cz) - Na den přesně po roce si na mistrovství světa zachytá hokejový brankář Marek Pinc. A ačkoli v zápase proti Itálii o nic nepůjde, má před sebou velkou výzvu. Vylepšit si děsivý průměr 156,52 gólu na zápas!

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

seabow

LOL

Pincák na tom průměru fakt začal pracovat.... po třech minutách 2 fíky ;-D

0/0
7.5.2008 1:09

petrucciani

Brankář Pinc si chce zlepšit děsivý průměr

Kdyz uz Lojza experimentuje, tym vubec spatne slozil, naopak, ma u me velkou pochvalu ale proc sazi na starou dedkovskou brankarskou gardu, ktera uz je za zenitem a zrala na vystridan, to mi hlava nebere. Jak jinak ma brankar ziskat zkusenosti a rict, bud na repre mam nebo jeste ne a budu muset na tom zamakat, abych byl priste oporou a ne divakem.

0/0
6.5.2008 19:45

Milan_Seliga

Ať se Pincovi daří

Hezky ať vychytá nulu a Hnildově výkonu se Švédskem se třeba do brány vrátí natrvalo.

0/0
6.5.2008 13:33

RodneyXV

Obrana / brankáři

Teď jsem si projel tady ty příspěvky a musim se jen velmi hluboce zasmát!!! Co je to za názor, že obrana hoří? Co by pak měli říkat Rusáci, které jsme přestříleli snad o 20 střel?! :-/ Je to rozhodně na brankáři, tak tu nekecejte o špatný obraně! Dnes si Pinc asi moc nezachytá, ale uvidíme... Dodneška nejhorší rozhodnutí Hadamczika s Lukášem Mensatorem, nepochopim, jak místo něho radši povolá 30 letýho brankáře... ;-D

0/0
6.5.2008 13:16

BobTheSinc

Re: Obrana / brankáři

S Mensatorem souhlas, ten mel jet. Ale ze obrana hori je holej fakt, kolik golu slo za ty dva zapasy pred prvni obranu?? Kabelka zatim tezkej utlum, kdyz ho vykouril i dan...

0/0
6.5.2008 13:32

wyatt

Re: Obrana / brankáři

ale Kabelka zatím hraje nic moc...A Hilička - z těch našich brankářů má největší zkušenosti, ale toho Mensatora taky nechápu. A nechápu ani proč Had nevyzkouší někoho z AHL..

0/0
6.5.2008 16:05

Pycan_10

Re: Re: Obrana / brankáři

Z AHL??? A koho jako??

0/0
6.5.2008 16:38

Czech-fan

Re: Re: Re: Obrana / brankáři

Koho? Říká ti např. něco jméno Jakub Kovář? Asi ne, viď? Byl v prosinci na MS20... To jenom jako příklad...

0/0
6.5.2008 16:45

Pycan_10

Re: Re: Re: Re: Obrana / brankáři

Řekl bych, že Kovář v AHL nechytá... Chytá v juniorce v Kanadě... Opravdu si nemyslim, že by měl na reprezentaci... (zatim samozřejmě) Jo, vyzkoušet v přípravě nebo v EHT, prosim, ale na MS? To se na mě nezlob, ale to fakt ne... Z mladejch golmanů by přicházel v úvahu jedině Pavelec, ale ten je ještě v play off...

0/0
6.5.2008 16:57

milenec_Petty_ a_ Selmy

Re: Re: Re: Re: Re: Obrana / brankáři

jÁ BYCH SE OPRAVDU NEBÁL pINCE. i KDYŽ pAVELEC MÁ NĚCO DO SEBE.pŘEXE JENOM BYCH POČKAL. Omlovám se za Caps lock. Už jsem to nechtěl měnit.

0/0
7.5.2008 0:28

dobrý Will Hunting

Re: Obrana / brankáři

No proč nejel Mensator ... protože jel A. Svoboda. A proč jel A. Svoboda? Protože je ze Slávie. To samá se dá říci i o Klepišovi. Trenér si takto "uklidní" Růžičku. Kusého si "uklidní" Rolinkem a ze strany ČSLH má "klid na práci". Těžko ho tyto dvě významné osobnosti teď budou kritizovat. Podívejte se na nomonaci na MS z předešlých let. Vždycky tam Hadamcik má někoho ze Slávie a z Pardubic. No nic ...

0/0
6.5.2008 17:56

milenec_Petty_ a_ Selmy

Re: Re: Obrana / brankáři

Já bych Klepiše bral.

0/0
7.5.2008 0:31

Langobard

Dříve se Sovětským svazem, dnes s USA

Napadlo mne, že pokud nám USA část území pro svou vojenskou základnu nakonec opravdu seberou, tak hokejové zápasy s tímto soupeřem - a vlastně nejenom hokejové - mohou mít stejně emocionální náboj jako před několika desítkami lety se Sovětským svazem. Zápas s okupantem, mohla by to být docela bomba, co říkáte ? Skoro si přeju, aby sem USáci ty své válečníky nacpali.

0/0
6.5.2008 11:49

chenile

Re: Dříve se Sovětským svazem, dnes s USA

ja myslim ze rivalita proti rusku.. se presunula na Kanadu.. pac to jsou prasata faulujici a provokujici... si snad nepamatuju zapas s kanadou kde by se to neporvalo

;-D

0/0
6.5.2008 11:51

BedlamW

Re: Dříve se Sovětským svazem, dnes s USA

hmmm, ty jsi zase chytrolin. USA nam nic neseberou, ale budeme jim to pronajimat, takze vlastne na tom vydelame.....ne?! Rusaci byli okupanti, amici jsou samozrejme ferovi!!

0/0
6.5.2008 12:33

BobTheSinc

Re: Re: Dříve se Sovětským svazem, dnes s USA

No mam pocit, ze v poslednich 2 dekadach napadli USA vic zemi nez Rusko za cele minule stoleti... :-©:-©

0/0
6.5.2008 13:31

vasapro

Re: Re: Re: Dříve se Sovětským svazem, dnes s USA

... hmmm nic na tom nemeni ale fakt, ze Rusaci na rozdil od USA ublizili hlavne Ceskoslovensku (Y)

0/0
6.5.2008 13:41

wyatt

Re: Re: Re: Re: Dříve se Sovětským svazem, dnes s USA

hmm, ale taky Afghánistánu, Vietnamu atd...(Y)

0/0
6.5.2008 16:07

DeDust

Posun

Potesujici je pro me uz jen fakt, ze budeme stridat brankare a ne spolehat na jednoho, jak to casto delavame...

0/0
6.5.2008 11:46

milenec_Petty_ a_ Selmy

Re: Posun

Mám obavu, že ho tam pustí na jeden zápas, což nám moc nepomůže.

0/0
6.5.2008 11:55

chenile

uz Lojzu nechte proboha

On opravdu nemel zas moc na vyber... zadny trener si nikdy nedovoli rozehrat turnaj z golmanem ktery odehral jen par reprezentacnich zapasu a jeste nekde v EHT... Hnilda ma proste nejvetsi zkusenosti... to ze nehral nic neznamena... dulezity je stejne trenink a brankar se klidne muze chytit.. a alespon ma duvod k tomu se fakt hodne snazit... co se tyce zapasu proti rusum tak predvedl par fakt dobrych zakroku... a to ze dostal tolik golu nic neznamena... na to si zvyknete protoze toto mistrovstvi to tak proste bude.  Vsak svedove dostali pet golu od Belorusu !!!

0/0
6.5.2008 11:25

milenec_Petty_ a_ Selmy

Re: uz Lojzu nechte proboha

Já se do trenéra nikdy neopíral jako ostatní. Jenže pro golmany on opravdu nemá cit. Hráče v poli omladil pěkně. Já tvrdím, že co chytne už starší Hnilička chytnou mladí taky.

0/0
6.5.2008 11:30

chenile

Re: Re: uz Lojzu nechte proboha

Jako jo... me by se taky libilo dat sanci nekomu mladsimu... ale ty zkusenosti jsou proste dulezity... a taky to je pro nej trochu alibi... kdyz tam da pince a on to zkazi... muze za to Lojza... kdyz to zkazi Hnilda.. muze za to hnilda :-D  je to presne jak Lojza ale rikal... proste to ze se nekomu podari sezona na repre nestaci.. je potreba podavat porad dobre vykony.. a pokud Pinc formu udrzi.. repre ho nemine.. mozna uz pristi rok

0/0
6.5.2008 11:34

milenec_Petty_ a_ Selmy

Re: Re: Re: uz Lojzu nechte proboha

Hnilička že podával stále dobré výkony? No to snad ne. Vždyť tam trenér v sezoně prakticky nepustil nikoho dalšího. To je myslím obrovská škoda. Golmani se brali vždycky mladí. Sám Hnilička byl už v sestavě na Kanada cup v 91. Já to prostě považuju za největší trenérovu chybu. Už loni se mu to vymstilo a letos to opakuje.

0/0
6.5.2008 11:39

chenile

Re: Re: Re: Re: uz Lojzu nechte proboha

ja nerikam ze on ... ale on neni novacech... proto tam je... se podivej kolik ma hnilda reprezentacnich startu a kolik Pinc nebo Svoboda...

0/0
6.5.2008 11:42

milenec_Petty_ a_ Selmy

Re: Re: Re: Re: Re: uz Lojzu nechte proboha

Vždyť o tom tu mluvím. Určitě v těch startech máš pravdu, ale já bych se toho nebál. Když se v 99 zraninil čechmoň kolik měl Hnilička startů na MS? Nikdo mě nevymluví, že tam nemá dat Pince.

0/0
6.5.2008 11:46

chenile

Re: Re: Re: Re: Re: Re: uz Lojzu nechte proboha

jiste.. ale to je presne ono hnilda cekal... cechmon se zranil a on se chytl sance... Pinc ma jeste cas... ale to ze ho postavi proti Italii taky schvaluju... je dulezite aby si to MS osahal

0/0
6.5.2008 11:48

milenec_Petty_ a_ Selmy

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: uz Lojzu nechte proboha

To mi připomíná tu scénu z Macha a Šebestové: napij se pořádně Kropáčku, takové cucání to nemá smysl. Ten zápas s Italama je takové to cucání. Hodit Pince do vody, to ho naučí plavat.

0/0
6.5.2008 11:53

BedlamW

Re: uz Lojzu nechte proboha

A taky jde o to, ze se hraje na mensich hristich a s tim ma Hnilicka na rozdil od ostatnich nasich brankaru velke zkusenosti. A kdo si to nezkusil, tak nema tuseni jaky to je rozdil.Specialne, kdyz na vas vlitne Kanada a nebo USA a puky se budou odrazet uplne jinak nez na evropskych kluzistich!! Taky bych vybral Hnildu byt Hadamczikem

0/0
6.5.2008 12:37

p.o.p.

Doufám,

že se předvede a už do brány toho sněhuláka Hnildu nepustí. Myslím si, že máme dobrej team, jen jsme si nevzali na MS brankáře.

0/0
6.5.2008 11:23

vinnie22

Pinc

Horší než Hnilička být nemůže, i když s Italama by to možná odchytal i Holeček...

0/0
6.5.2008 11:20

Matysek71

Pinc

Vždy jsme měli špičkové brankáře a to stále platí. Však oni vám to všem ještě ukážou[>-]

0/0
6.5.2008 10:32

jobh

Gólman

Loni udělal Lojza fatální krok, když garantoval post jedničky Čechmánkovi. Ten na tom byl podobně jako Hnilda - v play-off pořádně nechytal, měl sotva průměrnou formu a vyšel mu jeden přípravný zápas před MS. Výsledek známe - mužstvo nepodržel, nakonec se urazil a špatní byli ti okolo. Letos bohužel tenhle krok zopakoval. Hnilda je sice solidní, ale od doby, kdy se vrátil z Kanady má jeho výkonost klesájící tendenci. To, že většinu jara proseděl mu určitě nepřidalo. V dané chvíli bych asi zkusil spíš Svobodu. Nejsem zrovna jeho fanda, ale pay-off chytal dobře, ukázal, že je schopný chytat pod tlakem a hlavně byl pořád v zápřahu. Bohužel jaksi nedostal příležitost alespoň v jednom přípravném zápase.

0/0
6.5.2008 10:15

trbnjy

Re: Gólman

Já myslím, že s tou garancí jedničky je Lojza trochu ve vleku dějin, když mu Vokoun své mizerné olympijské výkony omlátil o hlavu s tím, že mu Lojza dopředu neřekl, jestli bude jedničkou nebo ne. Faktem je to, že je pro tým i brankáře lepší vědět na čem jsou, ale na druhou stranu by měl trenér umět operativně reagovat. Ale nevím, jestli už doba na reakci nastala, přeci jen turnaj se teprve rozbíhá. Vzpomeňme třeba právě na Vokouna na MS 2005 ve Vídni: všichni mu tenkrát spílali a vyzývali Růžičku, ať dá do branky Hnildu. Ale Růža vydržel a nakonec byl Vokoun (tuším) nejlepší na turnaji. A přitom si dobře pamatuju Jágrovu větu, kterou řekl po turnaji: "Po několika prvních zápasech jsem si říkal: S tímhle gólmanem tady nevyhrajeme." :-)

0/0
6.5.2008 10:27

moiazza

Re: Gólman

Nevěřím tomu, že by Pinc nebo Svoboda mohli chytat hůře než Hnilička. To snad ani nejde. I sněhulák by zachytal lépe. Obrana není brankář a proto nemůže všechny střely pochytat. Proto se jeví jako děravá. Zatím Hnilička pouze něco občas chytil.

Bohužel, nepodržel!  :-(

0/0
6.5.2008 10:40

Meescha

Děravá obrana + průměrní brankáři

To není dobrá kombinace, snad se kluci vzadu sehrají a na gólmanovi nebude tolik záležet, když si uvědomím, že Rusku přijede Nabokov, Švédové mají Tellqvista, Kanada Warda, USA Thomase, Finsko Backstroma a my... Myslím, že není co řešit, máme jednoznačně nejslabší brankáře, je třeba lépe bránit, aby "nevynikli"...

0/0
6.5.2008 9:58

yardell

dostáváme góly

Sice musím uznat, že Hnilička není ve formě, ale to samé se dá říct o naší obranné hře. Mám nějak dojem, že v poslední době dostáváme docela hodně gólů a to nejen od silných soupeřů. Takže bych to zase tak neobracel jen proti Hniličkovi, že je díra.

0/0
6.5.2008 9:55

trbnjy

Re: dostáváme góly

Jo, to je dobrý postřeh. Hru obrany proti Dánsku komentovat nebudu, ale třeba proti Rusku jsme 1., 2. a ten neuznaný gól dostali vždy poté, co Hnilička zasáhnul proti první střele a vždycky to byli Rusové, kdo byl u odraženého puku dříve a vcelku v klidu bez nějakého většího ataku naší obrany mohli dorážet nebo dokonce kličkovat. Uznávám, že druhý gól byl v oslabení 5:3, ale ty ostatní zmiňované situace byly při hře 5:5.

0/0
6.5.2008 10:03

Wes Parmalee

Vylepšit si děsivý průměr 156,52 gólu na zápas!

8-o8-o8-o8-o

0/0
6.5.2008 9:46

Gott Karel

Re: Vylepšit si děsivý průměr 156,52 gólu na zápas!

a co jako?

0/0
6.5.2008 10:08

BigpetBig

Re: Re: Vylepšit si děsivý průměr 156,52 gólu na zápas!

Nezdá se ti divné, že chytá jeden zápas, pustí jeden gol a má takovej průměr? Branky se na minuty nepřepočítávají. Rv

0/0
6.5.2008 17:31

coyotte

Největší slabinou jsou gólmani

Hniloba - to nechápe asi nikdo, proč je tam pořád tahle díra, Pinc budiž, přál bych mu to, ale tímhle Hadovo čachrováním s gólmany daleko nedojdem. Nerozumím, proč nechytají Svoboda s Mensatorem, zdaleka nejlepší brankáři ELH (jasně, i Turek)Rv:-©X8-o

0/0
6.5.2008 9:42

trbnjy

Re: Největší slabinou jsou gólmani

Turek už reprezentovat nechce a Mensator tam měl rozhodně být. Jestli místo Pince nebo Svobody je podle mne fuk, oba jsou na tom přibližně stejně. A to že vzal Hniličku? Z toho co měl na výběr to byl (bohužel) logický krok. Má zkušenosti a v důležitých zápasech většinou nezklame. Snad to bude platit i letos. :-/

Jinak nejlepší v ELH není bohužel žádná velká kvalifikace: vzpomeň si na Málka, Trvaje a další (a to je mám oba docela rád). Na MS jeli jako domácí hvězdy a pak se v brance ani nestačili otáčet...

0/0
6.5.2008 9:57

tomgeo

156 gólů na zápas??

Co to je za hloupost? 156 gólů na zápas? To jste se někde páni novináři ustřelili ne?

0/0
6.5.2008 9:41

vtech

Re: 156 gólů na zápas??

(3*20*60+23)/23=157.5

priblizne to sedi

0/0
6.5.2008 9:48

phillak

Re: Re: 156 gólů na zápas??

presne tak si me predbehl... neni dobry vzdy vsechno hodit na novinare a nezapojit logicke mysleni :o)

0/0
6.5.2008 9:49

tomgeo

Re: Re: 156 gólů na zápas??

No a co to je za čísla?

0/0
6.5.2008 11:13

vtech

Re: Re: Re: 156 gólů na zápas??

3 tretiny, po 20 minutach a 23 sekund prodlouzeni. Pinc chytal jenom tech 23 sekund a dostal 1 gol.

0/0
6.5.2008 11:48

Buster

Re: Re: 156 gólů na zápas??

Tobě to nesedí - stačí 3600/23. Tzn. jakoby každých 23 sekund dostal gól.

0/0
6.5.2008 11:43

vtech

Re: Re: Re: 156 gólů na zápas??

Zapas ale trval 3623 sekundy, proto to pocitam takhle.

0/0
6.5.2008 11:47





Najdete na iDNES.cz