Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Hokejistům nevyšel úvod, nakonec Itálii nastříleli sedm gólů

Q u e b e c - (Od zvláštního zpravodaje iDNES.cz) - Hokejová reprezentace zvládla poslední vystoupení v základní skupině mistrovství světa a porazila Itálii 7:2. S jasným outsiderem však měla v úvodu utkání obrovské problémy a na začátku čtvrté minuty dokonce prohrávala 1:2.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

osvetitel

Hmm tak jai myslim ze nejdulezitejsi je ten respekt

jak tvrdi Lener,ktery Cesi u Talianu ziskali po te prvni tretine!Rusove samozrejme take pote sve vyhre museli ziskat respekt, ktery pred tim zapasem urcite nepocitovali!Doufejme ze pokud Svajcka porazi Svedy, ze tez ziskaji respekt!

0/0
7.5.2008 19:07

osvetitel

Re: Hmm tak jai myslim ze nejdulezitejsi je ten respekt

Nejlepsi natom je,ze nikdo nepozna zda to myslim ironicky nebo ne!;-D

0/0
8.5.2008 2:24

megapája

...

[>-]na hokej jsem nekoukal rotože jsem chrněl, ale koukám, že jsme dali zas 2 přesilovkový fíky a že se gólově prosadili i obránci což je taky gut[>-]R^

0/0
7.5.2008 14:52

Dadako

O retro dresech a hokeji

Nápad hrát na letošním MS v dresech připomínajících dřívější úspěchy národních mužstev je příjemným zpestřením hokejového zápasu, divák se dozví díky připaveným moderátorům a komentátorům spoustu zajímavého o historii jednotlivých mužstev.

Jednoznačně nejlepší match letošního MS, kdo viděl potvrdí, Canada x USA, na takový hokej je krása koukat R^ stejně tak duel ČR x Rusko, i když ten byl oproti zámořskému derby slabší :-/

0/0
7.5.2008 14:15

Dr.LuděkBukač

Koukám, že

to tu je samej expert!

0/0
7.5.2008 13:41

gesslish

Přítel dobrého hokeje ...

... určitě ano, ale odhadl bych poněkud pasivní přítel, co se týká vlastního přístupu ke sportu. Jinak by pro tebe asi nebyl problém vžít se do hráčů, kteří jednak mají v nohách náročnou sezónu, a dost zápasů, ve kterých se po nich bude vyžadovat 100% přístup ještě před sebou. Logicky pak musí přijít jisté podcenění soupeře, který je evidentně hokejově slabší. A trenér může motivovat hráče jak chce, sám hráč může sám sebe ubezpečovat jak chce, ale tomu podcenění so prostě nevyhne. Pak jen stačí, aby měl soupeř trochu štěstí, a problém je na světě. Vidím v tom zcela přirozenou věc, a rozhodně bych naše neobviňoval z nějakého flákání. Dobrej hráč se pozná až podle toho, jestli tu situaci zvládne.

A když už mluvíš o tom "dobrém hokeji", tak si nemyslím, že by náš hokej v první třetině nebyl dobrý. Rozhodně nás soupeř nepřehrával. To, že dal dva góly, ještě neznamená, že jsme hráli špatnej hokej.

0/0
7.5.2008 13:09

gcc file.c -o output -lm

KRÁSNÝ DRESY

VVV

0/0
7.5.2008 13:07

Tryskoprd

Vy hovní, tak proč to čtete?

Kupte si lepší noviny! (strašně by mě zajímalo který to jsou .-) )

Ale zadarmo je to lepší, což? A ještě můžete beztrestně debilně pindat. To je chrochtáníčko, pro českou lůzu.

Nástupy našich do zápasů, jsou prostě tragický! Kecama a napadáním redakce to nezměníte. Ostatně ani ničím jiným.

0/0
7.5.2008 12:49

byjec

Re: Vy hovní, tak proč to čtete?

Hmmm, „Tryskoprd“ se vybarvil jako česká honorace!R^

0/0
7.5.2008 16:04

jamil1

a to ste si vazeni

nevsimli, ze clanek psal JAROSLAV TOMAS?!? tak nevim proc se tu vzrusujete nad nejakym trapnym clankem, tenhle "pan redaktor" ukazal svoje umeni uz v PO, se divim, ze si ho tam Mafra drzi ... Rv:-© tenhle clovek nez neco napise, tak by se mel nejdriv podivat po ostatnich strankach, jak se pise reportaz ...

0/0
7.5.2008 12:02

tom206

Koukám

že ihojťácká žumpa ten debilní nadpis vyměnila.  To jsou saláti....

0/0
7.5.2008 11:49

Vlasta222

Hokej

Cetla jsem si tady par prispevku ohledne MS. MS v hokeji - uz to neni , co to byvalo. Asi od te doby, co jsou hraci v zamori. Upada to hlavne po Hlinkove smrti. Myslim si, ze chybi dobry trener i hraci. Letos vidim nejvetsi slabinu v brankari. Proc nehraje Tomas Vokoun.?? Nejak mne to uniklo. Bez dobreho brankare to bude desne tezky  - viz zapas s Italii. Nez se nadejes, mas 2 goly a ted dotahuj!! S Italii to jde, ale prijdou jini...Ze to v zamori nikoho nezajima, je mozna pravda, ale zato vcera hrali USA a Kanada - jako vzdycky - to zn. jako kdyby jim slo o zivot nebo alespon o zlatou. TAk uvidime dale..........Ahoj[>-]

0/0
7.5.2008 11:02

Peskeks

Re: Hokej

Vokoun zranen, klub ho nepustil.

0/0
7.5.2008 11:27

Vlasta222

Re: Re: Hokej

Dekuji mooooooooooooc za odpoved!!!!! V

0/0
8.5.2008 0:04

netbooster

Re: Hokej

Kanada ani náhodou nehrála včera jako o zlatou, natož "o život" - nikdy jsem neviděl v zápase NHL, že by tolikrát Jovanovski nebo Burns v souboji soupeři uhýbali namísto aby se s ním tvrdě srazili. Oni totiž kanadští hráči a fanoušci dokáží narozdíl od českých fanoušků rozlišit, kdy o něco jde, a je tedy třeba se nějak zvlášť snažit a dělat poté nějaké hluboké rozbory, a kdy v podstatě o nic nejde, a zápas pak nemusí mít takový náboj a intenzitu. Stačí se podívat do nedávné historie MS, jaké neuvěřitelné výsledky dokázala Kanada uhrát ve skupinách, a jak potom makala v playoff...

0/0
7.5.2008 12:20

znalecvina

system

no ja si myslim, ze ten system letos neni zas tak o nicem. podivejste se na skupinu se slovenskem. i belorusove potrapili zase svedy.. myslim, ze to rozdeleni se udelalo z duvodu toho, aby se rozsirila spicka a celkove hokej a msylim, ze to k otmu vede. pribyvaji nove staty napr. madarsko (i kdyz chudak zubar, pac to jsou vetsinou zase ty jeho nechtene z vychodu). pro hokej z dlouho dobeho hlediska je to urcite dobre. verim, vsak pro lidi, kteri chteji videt jen to nejlepsi to je nuda, ale kdo vam rika, aby jste se na to divali? vzdyt si pustte hokej az pristi tyden :))

0/0
7.5.2008 10:46

Eddy Merckx

Re: system

ale to právě si myslím není pravda, na co se to tedy hraje, když  to zajímá pár lidí nebo odborníky, to musí být od začátku přitažlivé nebo to ztrácí kredit.

Jinak jsme zvědav, jak se v Maďarsku hokej zpopulární, i Anglie byla mistr světa...a co teď poslední pokus s London Lions vyhořel. Myslím, že otevřením pro více států MS nezískalo

0/0
7.5.2008 10:52

znalecvina

Re: Re: system

nerikam, ze ziskalo MS, ale hokej urcite. ale preci zas kdyby se MS hralo jen top6 tymy, tak ho sleduje take mene lidi. myslim, ze lide ze statu, ktere maji ty slabsi reprezentace sleduji take tyto zapasy. a jinak to neni ani na fotbalovem MS, ktere se mi zda ze ma mensi uroven nez treba ME.... ale proste jde o to popularizovat ten sport. to je jedna vec, kterou tu obhajuji ja, ale i me je jasne, ze hlavni duvod je jsou predevsim penize. nebot a o to jde asi predevsim. dnes jde proste o prachy a ne v prvni rade o kvalitu. a jestlize ms v tomto formatu vydelava vic nez v mensim poctu ucastniku, tak to proste musime akceptovat. :) nebo snad rozdil mezi vydelkem s mensim poctem ucastniku a vetsim poctem ucastniku zaplatit ze sveho? jedinym dalsim zpusobem je pak bojkotovat zakladni skupiny ze strany divaku a pak trh udela sve :)))

0/0
7.5.2008 11:22

jiriiik

Re: Re: Re: system

Vemte si že v šedesátých-sedmdesátých letech byly na bedně pouze SSSR, Kanada Šmejdi a my, tedˇ má na nej čtyřku prakticky 8 mužstev. Třeba se nám to za 30 let zase zdvojnásobí :-)

0/0
7.5.2008 11:31

seabow

Re: Re: Re: Re: system

Nesmysl :-). Ty čtyři země tam byly proto, že USA a CAN na to pekli a my a SVK hráli ještě spolu. Jediný, kdo přibyl mezi TOP týmy byli Finové. SUI i při vší úctě k tomu pokroku, který udělali, na placku za normálních okolností nemají a z ostatních zemí na to nikdo nemá potenciál (i když Norové a Dánové se můžou lepšit, BLR - pokud tam budou mít prachy, možná někdy v relativně daleké budoucnosti JAP nebo za hóóódně dlouho Čína, pokud bue strana chtít :-) )

0/0
7.5.2008 11:44

BigpetBig

Re: Re: Re: Re: Re: system

No a myslíš, že tím, že je izoluješ mimo špičku se zlepší? Právě proto hrají mezi špičkou aby měli konfrontaci a možnost se zlepšit.

0/0
7.5.2008 12:08

Eddy Merckx

Je to ňáký divný

hokej mám rád chodím na něj přes třicet let mám permanentku, ale poslední roky nedokážu najít vztah ani k mistrovství světa a ani k legii co za nás hrává. Jsou to hráči které většinou neznám a v u nás je nevídám, jaký rozdíl proti Naganu, kde jsme špatně znali snad jenom Svobodu. Z televize nebo z netu si k nim vztah nevybuduji. A co je úplně katastrofální jsou termíny, kdy se hraje, venku 23 stupňů, když se hraje v Evropě tak radši si vyjedu na kole než ve čtyři koukat na hokej. Systém přejatý z fotbalu není taky nic moc, ale chápu to jako snahu zatraktivnit alespoň závěr MS. A že zájem klesá je pravda, s tím se nedá nic dělat. Snad posunout MS jinam?

0/0
7.5.2008 10:28

pesimista1

Re: Je to ňáký divný

Zájem klesá hlavně proto, že se MS koná každý rok. Kdyby bylo 1x za 2 roky, nebo za v roce LOH, tak by to mělo sakra jinou váhu.

0/0
7.5.2008 10:31

netbooster

Re: Je to ňáký divný

... kamaráde, nepřeháněj to s tím hulením, začínáš z toho být trochu "mimo" ;-D;-D

0/0
7.5.2008 10:31

Eddy Merckx

Re: Re: Je to ňáký divný

jo dobrý, takový chytrý a věcný....zřejmě je pán ynteligentRv

0/0
7.5.2008 10:33

netbooster

Re: Re: Re: Je to ňáký divný

A co jsi čekal za odpověď? Co to je za argument "znám je jenom z TV a z netu"? Tak žij polovinu roku na severoamerickém kontinentě jako já, a můžeš je vidět i na živo. Že se právě tam hraje doposud stále ten nejlepší hokej na světě, je prostě fakt. Co to je za argument "to si raději vyjedu na kole"? Tak když tě hokej nezajímá a nenajdeš si na něj čas, tak přiznej tu chybu u sebe, a nehledej ji tam, kde není. A v neposlední řadě - jen těžko lze MS nějak vyjmout z vlivu NHL, která je soukromým podnikem, a sleduje tak především svoje ekonomické zájmy - což je pochopitelně v pořádku - a nemá naopak zájem na tom nějak zvlášť podporovat jakýsi turnaj evropského rozměru, ze kterého nic nemá, a nikdy mít nebude. Pokud by si IIHF postavila hlavu, a nediskutovala o MS s představiteli NHL, tak půjde kvalita MS prudce dolů, až někam pod úroveň EHT, což nikdo samozřejmě nechce. Takže vždy je to něco za něco ...

0/0
7.5.2008 12:15

byjec

Re: Re: Re: Re: Je to ňáký divný

..nezlob se, ale ty jsi to samé v růžovém. Jemu se nelíbí termíny a vliv NHL a Ty jsi zcela pohlcen NHL a odmítáš respektovat IIHF. Finanční vliv je tu tak markantní, že zcela překryje radost ze hry!Srovnávat světový šampionát s jakýmsi turnajem evropského rozměru, sorry ale to vrcholová zaslepenost. Argument typu tak žij polovinu roku někde jako já, tím se tu neprezentuj, To není dobrá reklama, tady jsme v Evropě a ekonomické vlivy NHL zatím nic tak pozitivního IIHF nepřinesly. Všichni nejsou jako pan René Fasel. NHL bylo pro našince zajímavé, protože nebylo dosažitelné, dnes už je to jinak a nemusíme kvůli tomu žít někde v pr. . . . .!R^

0/0
7.5.2008 16:21

cyco

Re: Je to ňáký divný

s terminem nikdo nic nenadela, presouvat to nema cenu, snad jen kdyby se hralo treba jednou za dva roky. co se tyce nasich hracu z NHL, kteri nikdy nehrali ceskou ligu. dneska je prece spousta prilezitosti jak sledovat NHL, takze zas tak uplne neznami pro nas nejsou.

0/0
7.5.2008 10:36

Gasherbrum

Re: Re: Je to ňáký divný

asi by nebylo od věci dát MS co dva roky.Ono by to pak dostalo na atraktivitě ode všech..i od těch trpasličích zemí..ty jsou také schopny postavit lepší výběry,ale spoustu jejich hvězd to nebaví jezdit rok co rok dostávat nářezy a doufat,že se to zlomí...prostě jednou za dva roky by to podle mě obecně přidalo na atraktivitě.V roce mezi tím může být třeba ta slavná EHT,aspoň by byla prestižnější.

0/0
7.5.2008 10:40

Eddy Merckx

Re: Re: Je to ňáký divný

to máš pravdu, kdo má rád hokej si to najde, ale mistrovství by mělo být pro širokou veřejnost a strhávat i ty co na hokej tolik nekoukají / jako to bylo dříve nebo jak to dokáže fotbal i atletika/, ale bohužel v kolektivu 50 lidí kde dělám, známe třeba  Vrbatu nebo Fleischmanna dva. A ostatní to opravdu nezajímá

0/0
7.5.2008 10:48

jiriiik

Re: Je to ňáký divný

Jako jít v jednu ráno se projet na kole do půl čtvrté??  ;-)

0/0
7.5.2008 10:40

Eddy Merckx

Re: Re: Je to ňáký divný

ježíšmarjá, proč se nenaučíš číst, když se hraje v Evropě!!!!!

0/0
7.5.2008 10:43

Homer1

Re: Re: Re: Je to ňáký divný

To jsou perly sviním Edíku. Část má problém pochopit text, druhá ho pro jistotu ani nečte ale zato o to ohnivěji diskutuje...

Já to na sobě pozoruji také. Něco jako za komančů Lendl v tenise. Toho člověk viděl max. 10 sekund v BBS (a to ještě jenom když vyhrál Grand slamový turnaj - tam ho prostě ukázat museli).

Když třeba zdrhnul Klíma, člověk ho viděl v lize a taky v nároďáku tady u nás. Teď jsou to kluci 16-18 roků a než si jeden dokáže zapamatovat jak se jmenují už honí puk někde na univerzitě. Ale na rozdíl od toho Klímy je v lize nikdo nikdy neviděl... Jsou to tak nějak "cizí" kluci...

0/0
7.5.2008 10:49

aleale

Re: Re: Re: Re: Je to ňáký divný

to bych nerek ze sou cizi. to ze si udelali svoji budoucnost podle sebe a zacali na ni pracovat uz od utleho veku a byli ochotny pro to udelat cokoli - odstehovat se od rodiny - z nich nedela cizaky..

0/0
7.5.2008 10:52

Homer1

Re: Re: Re: Re: Re: Je to ňáký divný

Tak jsem to samozřejmě nemyslel. To je problém mého osobního - abych tak řekl - "ztotožnění se" s těmi hráči... Když je člověk viděl na staďáku u nás a pak je sleduje venku v NHL, je to něco jiného než když ti mladí kluci vyjedou a budují si sportovní kariéru aniž by kdokoli o ně u nás pořádně zavadil.

Takhle myslím to "cizí", samozřejmě že jinak si zaslouží obdiv že v takovém věku jdou do cizího prostředí a alespoň zkusí prorazit, proti tomu vůbec nic nemám. Mají co nabídnout, něco umí, je o to zájem - tak stačí sebrat odvahu a zkusit to.

0/0
7.5.2008 11:03

hřebícek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je to ňáký divný

Souhlas, taky už mi to nějak nejde pořádně prožívat. A když se tam objeví někdo z ligy -Klepiš, Rolínek - no, s těma bych se zase snad radši ani neztotožňoval...

0/0
7.5.2008 19:40

Eddy Merckx

Re: Re: Re: Re: Je to ňáký divný

tohle podepíšu

0/0
7.5.2008 10:54

hřebícek

Re: Re: Re: Re: Je to ňáký divný

No ty voe, BBS - tak to se fakt jen tak nevidí ;-D;-D;-D

0/0
7.5.2008 19:38

aleale

Re: Re: Re: Je to ňáký divný

ale ale ty si mi nervozní eda...

0/0
7.5.2008 10:50

netbooster

Blbost

Naši odehráli, co museli odehrát, zisk ze zápasu je nula, protože Italové do osmifinále nepostoupí, takže žádná blamáž, žádné problémy, žádné překvapení, i kdyby to utkání skončilo 7:6 nebo 1:1, tak to má na další vývoj v turnaji pořád stejný dopad. Zbytečnější utkání si lze jen těžko představit, a naši k tomu také tak přistoupili - viz zápasový rozhovor s Martinem Eratem, který třikrát zopakoval "hlavně aby se někdo nezranil". Patrik Eliáš dokonce ve třetí třetině už vůbec nenastoupil...

Navíc kdo zápas sledoval v přímém přenosu, tak viděl, že Italové hráli ještě méně než nic, místy jejich obrana připomínala krajský přebor, a útok spočíval ve snaze odstřelit puk co nejdále od vlastní branky. Možná jen opravdu skalní detailisté si ze zápas odnesli nějaké "důležité" poznatky, jinak to byl přesně ten typ utkání, který by se na MS hrát vůbec neměl...Rv

0/0
7.5.2008 10:15

Ravanelli

Pinčl se vyznamenal,

jedna střela a buly stačila aby dostal dva goly, a to se nehrálo snad ani dvě minuty. Co mi tam máme za sněhuláky, to se jen tak nevidí.8-o  Ještě, že alespoň ten trotl Lojza vyhodil po první třetině Klepiše a nehrály jenom dvě lajny.  Zranění Rolínka bohužel nebylo vážný, takže se budeme ještě chvíli koukat na tenhle zběsilej spolek hokejistů i kopyt typu Čáslava, Klepiš, Rolínek apod., než nás pošlou ve čtvrtfinále domů.  MS na dvě věci Rv  Zatím jediný plus byla hra USA Kanadu amíci válcovali a bylo to pěkný drámo, protože jsem měl vsazeno proti nim. 

Letos stačilo aby si Kanadaďani přizvali Rusáky, USA a třeba Švédy a rozdali si to mezi sebou o titul a ti ostatní se mohli dívat v TV, stejně jsou tam jen do počtu a alespoň by svět neviděl, jak mizerný máme brankáře.

0/0
7.5.2008 10:12

beatnuts

Re: Pinčl se vyznamenal,

kecáš nesmyslyRv

0/0
7.5.2008 10:21

Jakub76

Re: Pinčl se vyznamenal,

no tys ses taky vyznamenal...kolik že nás to rusové přejeli? Když jsme tam jen do počtu?

0/0
7.5.2008 10:24

Umlaufe

Re: Pinčl se vyznamenal,

Padají ti z huby samá lejna. Asi by jsi měl jít někde žvanit o fotbalu soudě podle tvého nicku.

0/0
7.5.2008 10:25

B.A.D.Y.

Re: Re: Pinčl se vyznamenal,

fotbal mu jde stejne jako hokej

0/0
7.5.2008 10:47

cyco

Re: Pinčl se vyznamenal,

ty ser se/res i do hokeje, znalce? co kdybys nas usetril svych "fundovanych" zaveru a pokracoval v onanii az v sobotu na Letny.

0/0
7.5.2008 10:27

netbooster

Re: Pinčl se vyznamenal,

Jasně, "všechno špatně, zpátky na stromy". Za ty dva góly mohl Pinc asi tak jako můj pes za válku v Iráku, obě to byly prudké a přesné střely z bezprostřední blízkosti, a především to naivně prohrané buly si Hanzal rozhodně do rodinného alba úspěchů nezařadí... Jenže to pořád mluvíme o naprosto nedůležitém utkání, na které naši museli jen těžko hledat správnou motivaci... Takže hodnotit výkony našich podle nejzbytečnějšího zápasu ze všech zbytečných, to je vyloženě slovo odborníka....

0/0
7.5.2008 10:28

Peskeks

Re: Re: Pinčl se vyznamenal,

Ne, to je slovo blba, cti Ravanelliho. :-)

0/0
7.5.2008 11:31

Ravanelli

Re: Re: Pinčl se vyznamenal,

Tak pokud si myslíš, že ta příkladná sklapovačka betonů po buly, když puk byl už v síti, byla jenom chybou Hanzala a Pinčl v tom byl nevině;-D, dávej si velký pozor na svého psa.  Vůbec bych se nedivil, kdyby uměl arabsky.

0/0
7.5.2008 11:35

netbooster

Re: Re: Re: Pinčl se vyznamenal,

Stál jsi někdy na bodu pro vhazování a viděl, jak velmi blízko je brance? Chytit takto prudkou střelu z tohoto místa je spíše otázka velkého štěstí, než nějakého umění. Navíc v opakovaném záběru bylo vidět, že naopak ten Ital měl notnou dávku štěstí, protože ten puk mířil Pincovi na "dřevěnou" nohu těsně vedle hole, kterou Marek měl tam, kde ji měl v tu chvíli mít. Nic než na jedné straně velká smůla, a na druhé velké štěstí...

0/0
7.5.2008 12:07





Najdete na iDNES.cz