Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Eliáš je zraněný. Stihne čtvrtfinále?

Q u e b e c - (Od zvláštního zpravodaje iDNES.cz) - Velká rána postihla hokejovou reprezentaci před klíčovým duelem na mistrovství světa. V posledním zápase osmifinálové skupiny proti Švédsku si útočník Patrik Eliáš přivodil kuriózní zranění stehenního svalu a není jisté, zda bude schopný nastoupit ve čtvrtfinále.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

AKSAMIT

Ale ty trable s hnilickou

aspon ukazuji,jaky je zaruba pokrytec.Hnilicka je jeho dobry kamos,nikdy neodmita rozhovory,tak je pro nej nemyslitelne se jen zminit o tom,ze chyta spatne a ublizuje muzstvu.Zarubo,vzpamatuj se.Dobry komentator chvali,nebo kritizuje.Ty jen chvalis,a nebo hrajes mrtveho brouka.Ale tenhle pristup nasemu hokeji nepomuze.

0/0
12.5.2008 15:07

Anubis0077

a neni to jedno

kdyz máme tu slabotu v bráne?

0/0
12.5.2008 14:16

Ex-treme

faktem je, jak už tady zaznělo

že bez Eliáše by to bylo těžký, ale pokud nám nezachytá golman, tak je i Eliáš na zisk titulu krátkej. A byla by to škoda, vždyť tým je na MS velmi dobrej.

0/0
12.5.2008 14:03

ou_Jo

Eliáš je výborný a byla by to ztráta,....

...ale když nedáte dohromady Hnildu, tak to bude všechno na.....:-©

0/0
12.5.2008 13:28

Franfišek Dobrota

No jasně...

...červená modřina ;-D

0/0
12.5.2008 13:05

ppc1500

Re: No jasně...

;-DR^

0/0
12.5.2008 13:09

Pavlik z Danska

nahradni golman

Vim ze je to velky risk, ale proc nenasadit bud Pince nebo Svobodu do cf?.SWE uz jsou pripraveni na Hnildu a budou strilet porad po lede(nebo tesne nad) a dorazet protoze Hnilda vyrazi dost puky a moc je nechyta.Prekvapili by jsme tim swe a mozna by jim to zacalo vrtat hlavou jestly to je zamernej tah Hada zvlast kdyby(nutnost)v zacatku bud Pinc nebo Svoboda chytali dobre.Uz to prekpapeni ze nemji jisty ten "trumf"Hnildy by mohol mluvit v nas prospech.Cekat ze se Hnilda nahodou rozchyta je podle me ( a podle jeho stats) jeste vetsi risk

0/0
12.5.2008 13:04

milenec_Petty_ a_ Selmy

Re: nahradni golman

Já to říkám furt. Nemůže to být větší hrůza než dneska v noci.

0/0
12.5.2008 13:48

Ex-treme

Re: nahradni golman

taky bych risknul Svobodu. Hnilka je dobrej na závar před brankou a možná na nájezdy, ale jinak na střely z dálky je děravej jak řešeto. Rozhodně je menší riziko postavit do brány Svobodu, než změnit sestavu způsobem Klepiš a Skuhravý do hry.

0/0
12.5.2008 14:06

Mácin

Hnilička

Jen ho nechte na pokoji, teď mu dáváte kapky, ale až chytne ve finále rozhodující nájezd Ovečkinovi, tak bude zase jako vždy bůh, že ?

0/0
12.5.2008 12:59

Pavlik z Danska

Re: Hnilička

Nanestesti nebude,ja jsem mu vzdy veril,ale stats nelzou,a buh s podprumernym procentem uspesnosti okolo 80% nemuze byt.To co me stve je ze si to takovy borec jako je on neprizna a nerekne Hadovi at cf chyta nekdo jiny,ale kdyz bude stat tak mu samo drzim palce[>-]

0/0
12.5.2008 13:15

ou_Jo

Re: Re: Hnilička

...Hnilda byl dobrej, ale teď dělal v Rusku trojku, takže nemá nárok!

0/0
12.5.2008 13:30

krabat_

Re: Hnilička

jenze jde o to, ze on ho nechytne. a nechytne i dalsi strely.

ale ty i po tom, co je nechytne budes rikat, abychom ho nechali na pokoji, ze, kdyby je nahodou chytil, tak o nem budem, ze je buh, ne..? :-P

0/0
12.5.2008 14:28

ppc1500

Czech team

Tak si myslím, že není správné tady nadávat ani na pana Hadamczika, ani na Hniličku. Za prvé, pan Hadamczik sestavil kvalitní mužstvo. Za druhé s tím Hniličkou to už na začátku byla z nouze cnost: pokud mě paměť neklame, tak trenér počítal s Vokounem. A jenom když on vypadl, tak přišel ke slovu Hnilička. Jestli správný výběr, to se nedovíme, protože nyní již logicky si nemůže troufnout zkoušet brankáře ve čtvrtfinále.

Jinak pana trenéra moc rád nemám, nelíbí se mi jeho styl, ale je to subjektivní názor. On je trenér, tak to nezměníme a tím, že tady síčkují někteří, ničemu nepomůžou. Vařit se má z toho, co je dáno. Osobně bych byl rád za Růžičku, ale není, tak není. Snad jednou bude (čím dříve, tím lépe pro družstvo)

S tou nevraživostí hráčů NHL k trenérovi jen tolik, že je to pravděpodobně nafouknutá bublina a týká se to jenom některých hráčů a ne všech.

Spíše mě mrzí, že v minulosti tak kvalitní česká brankářská škola chybý. Vždyť jsme měli vždy kvalitní brankáře!!

0/0
12.5.2008 12:51

Dr.LuděkBukač

Kurňa,

Lojzo! Proč stavíš do zápasu, ve kterým o nic nejde, nejlepšího hráče a prvního golmana??? Hlavně když o tom meleš při rozhovoru do TV!;-O

0/0
12.5.2008 12:51

gesslish

ach jo, zase jedna perla z idnes

Nevím, na co se v noci díval autor článku, ale ta činnost, co Eliáš prováděl, když se zranil, se dá pojmenovat všelijak, ale určitě ne napadání... :-/

0/0
12.5.2008 12:33

Erciyes

Re: ach jo, zase jedna perla z idnes

Nesouhlasím. Já na to koukal a viděl jsem, že Eliáš napadá....           na pravou nohu.

0/0
12.5.2008 12:37

brlayz

Hnilička

Všichni nadávají na Hniličku, ale řekněte mi, jestli je někde lepší český brankář. Bohužel prostě letos slabá brankářská generace. A taky bych řekl, že hodně z Hniličkových neúspěchů pramení z pročítání diskuzí jako je tahle. Tak toho nechte a radši držte palce. A propos, kdo z vás umí hrát hokej?

0/0
12.5.2008 12:26

The.Edge

Re: Hnilička

Turek, Vojtek,.. Já jsem chytal krajskou soutěž...;-D

0/0
12.5.2008 12:31

brlayz

Re: Re: Hnilička

Turek už chytat nechce a Vojtek je kdo?

0/0
12.5.2008 12:38

The.Edge

Re: Re: Re: Hnilička

Chlapík z Třince, který měl nevyšší úspěšnost zákroků v Extralize.

0/0
12.5.2008 12:41

Erciyes

Re: Hnilička

No nevím. Já bejt reprezentantem v hokeji nebo ve fotbale - a navíc psychicky labilnějším, rozhodně bych nepročítal internetové diskuse. :-) Hnilička prostě letos nechytal - a je to znát, i když extratřída nebyl nikdy... Ale solidní období měl.

0/0
12.5.2008 12:36

aleale

skoda

ze se neprastil hnilickaRv

0/0
12.5.2008 12:19

Burzoa

Re: skoda

to fakt "škoda" pak by chytal Pinc který dostal ze 3 střel Italků 2 góly....

0/0
12.5.2008 12:22

Erciyes

Re: Re: skoda

Nebo se to dá otočit a říct, že ze zbývajících dvanácti nedostal ani gól (úspěšnost sto procent). :-)

0/0
12.5.2008 12:38

Boldrick

turek

Oslovil Had Turka nebo ne?

0/0
12.5.2008 10:47

wyatt

Re: turek

Turek řekl už vloni, že s reprezentací skončil!

0/0
12.5.2008 10:51

aidy

Re: Re: turek

tak. a ve skutečnosti s ní skončil už v roce 1996...

0/0
12.5.2008 22:12

Pavlik z Danska

Hnilda =slabina teamu

Kdyz vzal Had nahradnika Hnildu tak vedl ze je to risk,a statistiky nelzou(iihf).Videl jsem zapas na tv 6 sverige a aji pred a po zapase rekli ze nasi velkou slabinou j golman,ze ma min. 1 minelu za zapas a to je pravda.2 gol 100% jeho,a obrana podle toho hraje bez jistoty super brankare za sebou.Nas team je jasne lepsi nez swe ale Lundquist holt tohle manko swe vice nez vyvazi.V CF uz maji taktiku porad strilet na Hnildu a hlavne po lede kde vidi jeho nejvetsi slabinu+dorazky.jestly se nestane zazrak(viz jeho satistiky) tak doplatime na brankare ktery nema vubec kvalitu ostatnich top 6(Ward,Lundquist,Esche,Backstrom,Gerber,nabokov).Skoda ze se neskusil Mensy jelikoz horsi prumer nez Hnilicka by mel tezko.Super team cr asi skonci v cf:-(

0/0
12.5.2008 9:45

Klitorek

Re: Hnilda =slabina teamu

svatá pravda ... jenže Had ti řekne , že Pinc či Mensator nemají zkušenosti ... asi mu nikdo nevysvětlil , že když je golman z formy , tak ani zkušenosti nepomůžou ... to mohl klidně vzít Holečka nabo Králíka ... ti maj zkušeností dost ...

0/0
12.5.2008 9:56

Burzoa

Re: Re: Hnilda =slabina teamu

meleš blbosti .. Pinc je na to s formou ještě hůř než Hnilda a Mensator je na to aby dělal jedničku nezkušený ... zvlášť když se hraje na úzkém kluzišti což je pro brankáře úplně jiné chytání... souhlasím že Hnilda nemá formu, ale bohužel lepší brankář k dispozici není....

0/0
12.5.2008 12:20

gesslish

Re: Re: Re: Hnilda =slabina teamu

Když už říkáš, že tady jiní melou blbosti, tak mi vysvětli, kde jsi přišel na to, že Pinc nemá formu? Viděl jsem většinu zápasů Liberce v playoff, a chytal skvěle.

Já se Hniličky odjakživa zastával, ale letos je to prostě ceďák, to mi nikdo nevymluví.

0/0
12.5.2008 12:29

sCZECH

btw

kdo vcera dival USA-FIN tak si musel vsimnout, ze amici se vratili do starych koleji, jsou to pekne prasata, ten zakrok po konci posledni tretiny vcera od Browna, to je na 5 zapasu stop minimalne, bohuzel IIHF je z CAN/USA podelana, takze chudaci Fini, kterym potrestaji par zapasu za potycku, kdy jen reagovali na ty prasacke zakrokyRv

0/0
12.5.2008 9:40

kubas_86

Re: btw

Jj naprostý souhlas ,byla to prasárna na konci s cílem trefit hlavu.Takovejdle sráč nema na hokeji co dělat...

0/0
12.5.2008 9:57

Erciyes

Re: btw

Možná, že se amíci dostali do starejch kolejí, ale možná, kdyby si rozhodčí nevymysleli gól v jejich síti, což se ještě - myslím - na vrcholný akci nestalo, že by zůstali v "novejch kolejích". Jinak Kanaďanům stačil k frustraci a k tomu, aby mlátili Nory hokejkama do hlavy stav 1:1 ve 3. třetině.

0/0
12.5.2008 12:43

Klitorek

tak to je v pr...

pokud se nedá Eli do kupy , tak to bude velkej problém ... další průser vidím v tom , že proti Švédům nechytal Pinc nebo Svoboda , protože i kdyby dostali deset , tak jsou to jen druhej a třetí gólma ... takhle se před čtvrtfinále tým utvrdil , že na gólmana se spoléhat nelze :-( Při prvním gólu  jeho tradiční bolest , vyrážení puků metr před sebe a druhej jednoznačně jeho ... další věc kterou jsem nepochopil , bylo nenasazení nejsilnější sestavy ... vzhledem k tomu , že při případné výhře nad švédy by nás ve čtvrfinále pravděpodobně čekalo Švýcarsko , říkám si jestli to nebyl zbytečnej luxus ...

0/0
12.5.2008 9:37

xyndel

Re: tak to je v pr...

Bude problem?? On uz problem je...a ne malej...tam, kde jsme se drive chlubili, se ted musime docelůa stydet....1/4 finale je nase konecna, pokud nebudem hrat s SUI, coz nebudem....

0/0
12.5.2008 11:44

p19p

stručně

Hnilda Rv

0/0
12.5.2008 9:20

Andee

Re: stručně

Jj, nechytil "nic navíc", jak se říká a ten gól z pravého křídla mezi

betony jde jasně na jeho vrub... ještěže na něj obrana nepouští moc

střel, je to naše největší slabina. Nicméně pochybuju, že by některý z

náhradníků byl lepší... :-(

0/0
12.5.2008 9:27

Jyrka111

Re: Re: stručně

U Hniličky si pamatuju jen jeden solidní zápas v reprezentaci - čtvrtfinále na OH 2006 se Slováky... Jinak Rv

0/0
12.5.2008 9:50

Andee

Re: Re: Re: stručně

No, tak to zas nesouhlasim. Měl dobrý turnaje i špatný, jako skoro každej. Musíš si uvědomit, že třeba Mensator sice exceloval v naší extralize, ale co si budem nalhávat, na Skuhravém s Klepišem je jasně vidět, že nejlepší hráči naší domácí soutěže jsou při konfrontaci s NHL sotva do počtu... :-(

0/0
12.5.2008 11:19

Gasherbrum

Pokud se dá Eliáš dokupy

tak bych čtvrtfinále neviděl tak tragicky.Tradičně hrajou hráči pod Hadamczikem v zápasech,kdy relativně o nic nejde takový rybníkový hokej,bez toho,aby do toho šli nadoraz...ale každý zápas,který měl náboj a kdy šlo o hodně,tak se naši vždycky dokázali vybudit k velkému výkonu,včetně brankáře.Takže věřím,že to teď ve čtvrtfinále znovu zopakují.A přál bych si Rusko.

0/0
12.5.2008 9:03

sCZECH

Re: Pokud se dá Eliáš dokupy

no to ne jen pod Hadem ale pod vsema, proste takova ceska vlastnost, s horsima se hraje hur

0/0
12.5.2008 9:36

Reinkarnace Obraceče kalendáře

....

Zjímalo by mě ,kdy si konečně novináři přiznají ,že Hnilda je sněhulák ,je divný ,že i  hosté ve studiu mají bobky říct to nahlas.......  ,přitom se stačí  mrknout na statistiky %úspěšnosti , náš sněhulák je na 17 místě (předposlední) ,úspěšnost 87%,za ním je už jenom nějakej taloš

0/0
12.5.2008 8:26

seke

Re: ....

Ahoj, bohužel máš pradvu :-(  Vzal bych raději Mensatora !!! Byl rozchytanej jako sviňa....

0/0
12.5.2008 8:39

Andee

Re: Re: ....

Já nevim, nejsem si jistej, že by to Mensator zvládnul... jednička určitě ne, ale jako trojku ho rozhodně vzít mohli...

0/0
12.5.2008 9:30

Jyrka111

Re: Hnilička ....

No Hnilička je letos vážně slabej (jako vloni):

1.(Dán.) - Hnilička 88,2% x Hirsch 89,4% Rv

2.(Rus.) - Hnilička 81,5% x Biryukov 92%, Eremenko 88,8% Rv

3.Pinc - 85,7%

4.(Švýc.) - Hnilička 100% x Gerber 84,8% R^ (jen 12 střel)

0/0
12.5.2008 9:39

Jyrka111

Re: Hnilička ....

5.(Běl.) - Hnilička 88,8% x Koval 93,2% Rv

6.(Švé.) - Hnilička 84,6% x Lundqvist 92,3%

CELKEM - 87,00%

Ani v jednom zápase se naši golmani nedostali přes 90%... Co je nám pak platný, že soupeře přestřílíme v každým zápase minimálně o 10 střel. :-/

0/0
12.5.2008 9:40

lvice-tomas

Smůla

To by byl asi poslední hřebíček do naší rakve, stačí už to, že Hnilička začal pouštět podivné góly. Pokud by nemohl nastoupit, znamenalo by to ztrátu lídra na ledě i v kabině a hlavně ofenzivní trumf do přesilovek. Fleischman se hodně snažil a měl tam dobré záblesky, ale určitě se s Eliášem srovnávat nemůže ;-(

0/0
12.5.2008 8:04

kubas_86

Re: Smůla

Já myslim že rakev jménem mistrovství světa v Kanadě je už zavřená a zatlučená a uvnitř je náš tým :) .Chyba je v trenerovi, už tam nemá co dělat.Chce to někoho kdo umí řvát a mluvit a né chrchlat jak v posledním tažení.., to že ho nemají radi hráči z nhl řikat snad nemusim, doufam, že až ted vypadnem že už ho tam neuvidim...

0/0
12.5.2008 8:39





Najdete na iDNES.cz