Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Medailový sen končí! Čeští hokejisté prohráli v prodloužení

Je konec medailových nadějí! Čeští hokejisté podlehli ve čtvrtfinále mistrovství světa Švédsku 2:3 v prodloužení. Vítězství trefil v 64. minutě Mattias Weinhandl. Dorážkou, která se ještě otřela o Čáslavovu brusli, překonal Milana Hniličku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

storo

smola

Smola, uz v podstate nie je komu na MS fandit. Snad by som to doprial Finom a Rusom, ti uz na to cakaju dost dlho ...

0/0
15.5.2008 11:52

richdek

Re: Kanada dotoho

Ja fandim kanadanum R^ hraji nejlepsi hokej. Je radost se na ne divat. Spojeni techniky s tvrdosti a dobre brusleni. Tez takticky hraji na vysi. R^Evropsky hokej se me vubec nelibi , neni ucelny. Tak se hravalo pred 30 lety Rv

0/0
15.5.2008 21:25

gagaryn

***

Vzpomeňte na film Tři veteráni. Ti medaile dostali a k čemu jim nakonec byly. Naprd.:-)

0/0
15.5.2008 11:22

mihla

Sebevědomí

Škoda je jediná, že po vedoucím gólu přestali hrát svoji hru a zbytečně se zatáhli a tím dostali Švédy do sedla a ruku v ruce s tím i trochu toho štěstíčka, které nám třeba chybělo. Vždycky to je o chybách (jinak by skoro góly nepadaly) a malou chybu udělal nakonec i Hnilička při posledním gólu, když mu vypadl puk. Předtím však udělalo mužstvo chybu, která skončila naším vyloučením a ty síly prostě chyběly. Byl to zápas, který jsme mohli klidně vyhrát jako Švédi. Parádní zážitek jsem si letos odnesl ze zápasu se Švýcary. Tam jsme hráli fantasticky, ale ono to tak pořád asi chodit nemůže. [>-]

0/0
15.5.2008 10:20

TurboFrank

Re: Sebevědomí

Štěstí přeje připraveným. A po většinu zápasu byli lepší Švédi. Měli jsme taky lepší chvilky, ale když se Švédi dostali do naší třetiny, byl to mazec. Mám strach, že my stačíme akorát na ty Švýcary. Pamatuje si někdo, že by Lojza stál někdy na bruslích? A co se týká Hniličky, tak to byl jednoznačně nejslabší článek na hřišti. Většinu střel se Švédy mu pochytali obránci. Jinak to mohlo být ještě horší. Ale je pravda, že za stavu 2:1 4 minuty před koncem by málokdo  uvěřil, že prohrajeme.

0/0
16.5.2008 7:51

bloommight

svedi

tak nas prejelo svedske becko i podruhe. nam chybeli z hvezd mozna sykora, vokoun a milan michalek. Svedum Franzen, batri sedini, naeslund, zetterberg, kronwall, axellson, samuelson, grossman alfredson. stare hrace jako jagr, sundin, lidstroem a forsberg nepocitam

0/0
15.5.2008 9:46

ultras vítek

Re: svedi

No tak, uklini se. Nám chyběli třeba Havlát, Hemský, Prospal, Kubina, Hejduk. ;-)

0/0
15.5.2008 12:28

bloommight

Re: Re: svedi

driv nam chybelo vic hvezd a vyhrali jsme to, cim to? jasne je to o stesti, ale na celym turnaji jsme neporazili jedinyho poradnyho soupere (ch, Den, It) a vsichni uvazuji o zlatu... problem c 1 brankari - driv - turek, cechmanek, prusek, hnilicka, vokoun... velky vyber nyni jen vokoun trochu dobry 2. bez vudce to nejde - vyborny, patera, dopita, reichel hrac ktery to strhne na sebe nic takoveho tam nebylo, elias bohuzel takovy neni 3. starnou hvezdy - nejmarkantneji to jde videt v obrane jediny michalek ma pod tricet, z tech mladych mozna smid doroste. R^

0/0
15.5.2008 13:58

majkii

hráli jsme dobře

Hráli jsem dobře, chybělo štěstí. Zápas to byl celkem vyrovnanej, v 3. třetině jsme byli lepší, jen škoda když jsme vedli 2:1 tak jsme jen vyhazovali a nehráli porád ten samej hokej co pred tim ..

0/0
15.5.2008 9:42

Charles_Davy

Re: hráli jsme dobře

Jestli tohle hráli dobře, tak jsi asi ještě neviděl pořádný hokej. Vždyť se na to nedalo koukat. Pomalí, nefungovala souhra, před branku se ani pořádně nedostali. A to hráli proti béčku Švédska.

0/0
15.5.2008 9:50

majkii

Re: Re: hráli jsme dobře

sis vsadil na naše, co? ;-D

0/0
15.5.2008 10:05

kentaur9

hra

Většina zdejších příspěvků viní Hnildu, že neudržel puk a pak dostal góly...OK, to byly chyby, ale něco chytil. Ale co mě daleko víc zklamalo, tak přístup našich ve hře dopředu. Doteď všechny soupeře přehrávali bruslením, kombinací, rychlostí. Včera? Nahrávky mimo hokejku, pomalý, nedůrazný (až na vyjímky), bez střelby...prostě hrůza!! Kde jsou ty opěvované mladé české hvězdy z NHL, Hanzal, Fleischmann, Krejčí, Novotný, Erat? Tam je učej nahazovat nebo střílet z každý pozice, ale včera to nikdo nedělal. A navíc, myslím, že Lunqvist není žádná bránkářská špička, Rangers kolikrát nedokáže podržet. Naši ho buď trefili nebo to šlo vedle, když už byla kloudná šance, nemusel nic moc předvést. Holt pořád se vyhrávat nedá, něco málo chybělo, takže zase příště.....:-P

0/0
15.5.2008 9:34

Charles_Davy

Re: hra

Hanzal, Novotný, Krejčí jistě nejsou žádné hvězdy NHL. Ani neumí hrát český hokej (neuměj si přihrát), takže v repre nebyli přínosem. Fleischmann dobře začal, ale nevydržel. Podobně jako celý mančaft. Nechápu, co se to s nimi po zápase se Švýcarskem stalo.

Nesouhlasím s tím, že Lunquist není špička. Nemít ho Rangers, ani by se nedostali do play-off.

0/0
15.5.2008 9:46

Hook24

Re: hra

No nevím.... nevím Lunqvist je odborníky hodnocen jako jeden z nejlepších golmanů světa, ...což potvrzují jak jeho spoluhráči, tak i protihráči.

0/0
15.5.2008 16:05

prasak1

tak jsem se koukal asi na jinej hokej ...

Hnilička chytal sqěle? Hnilička to posral. A jak jsem ho tu včera hájil, tak dnes musím konstatovat, že QF prohrál právě Hnilička. Jak druhej, tak hlavně poslední gól byl jeho. Ten druhej tím, že neustále nesmyslně vyjíždí v nepravou chvíli a koleduje si o sejmutí, jak se mu to stalo včera. A ten třetí gól bylo v podstatě jakési nahození, které mu vypadlo z lapačky a pak už měl teda jako smůlu, ale prvopočátek byl u toho vypadnuvšího puku. Jo a naši hráli to včerejší utkání taky nějak divně. Dozadu makali, lehali do střel a pomáhali brankáři, klobouk dolu, ale potom asi chyběli síly dopředu, protože se mi zdálo, že tam chybí nasazení, oproti zápasu s Ruskem.

Jinak nedá se nic dělat, náš hokej je zrovna ve fázi útlumu, po zlatých letech, to je normální, teď je potřeba zamakat na návratu zpět na výsluní ... [>-] 

0/0
15.5.2008 9:12

Lupiny

Re: tak jsem se koukal asi na jinej hokej ...

s tim se neda nez souhlasit...to ze hnilda pred tim neco chytil a team podrzel, se prece od TOP golmana ocekava, pak dva takovydle goly, no podelal to..stane se[>-]

0/0
15.5.2008 9:23

dicky75

Re: tak jsem se koukal asi na jinej hokej ...

Prvopočátek byl jeho "famózní" výkon proti Bělorusům....

0/0
15.5.2008 9:35

Charles_Davy

Re: tak jsem se koukal asi na jinej hokej ...

Ano, správné hodnocení! Rozdíl mezi Lunqistem a Hniličkou byl markantní. Hráli jsme to divně už potřetí. Jakoby v útlumu, pomalu, nefungovaly přihrávky. Nevím, co se s nimi po Švýcarsku stalo. Najednou jiné mužstvo, nežli v 1. polovině turnaje. Nevím, jestli chyběly síly. Měli přeci teď 2 dny volna. Po zápase s Ruskem jsem si dělal naději, i se Švýcary hráli dobře, pak ale najednou deka. Nedalo se na to ani koukat.

0/0
15.5.2008 9:39

bubici

Re: tak jsem se koukal asi na jinej hokej ...

Nevsiml jsem si, ze by byl Hnilda srazeny mimo brankoviste pri tom golu. Kde byla v tu chvili obrana???? Ten posledni gol si zavinil sam, to je fakt, na tu dorazku neme, ale nemuselo k ni dojit. Kazdopadne si nemyslim, ze by nam to prohral on. Tak strasnej hokej jako po Vrbatove golu se jen tak nevidi.

0/0
15.5.2008 9:51

popteam

Re: tak jsem se koukal asi na jinej hokej ...

taky souhlas líbilo se mi včera povídání jirky šlégra s vichnarem  - prostě ty kluci si  to popředí zase získaj to su klidný - jediná věc že musíme zapracovat na pozici golmana abysme nemuseli vybírat jenom podle zkušeností věřím že česká brankářská škola se taky zase prosadí:-)

0/0
15.5.2008 10:45

Hufner

Vyloučení

Nechat se vyloučit v nejvypjatější a rozhodující fázi utkání může jen trouba....;-D;-D;-D

0/0
15.5.2008 8:52

Enti

Re: Vyloučení

Erat musel zasahnout, Sved sel do sance, hlavne to byla obrovska chyba obrancu na modre care...

0/0
15.5.2008 9:01

Hook24

Re: Vyloučení

To jo ty Jelimane.... Kdyby ten Erat nefauloval mohli jsme jít do kabin o 2 a půl minuty dřív!

0/0
15.5.2008 16:10

zebrazebra

růžička

Někdo to s hráči umí, někdo ne.

Růžička patří zjevně do té první skupiny, Hadamczik je poněkud chladnější podnikatel, kterej je má za zaměstnance a ne za partnery. Růžičkovy potence zvolna mizí, protože už nezná všechny ty mladé a byla škoda ho nevyužít v tu pravou chvíli.

0/0
15.5.2008 8:52

hcportos

Re: růžička

Jezisi jenom ne Ruzu. To by potom byly zapasy jako Svedsko-Slavia atd. Me osobne stacilo jak dodrbal repre v dorostu Rv

0/0
15.5.2008 8:53

majkii

Re: růžička

Růža by do repre stejně nešel ...

0/0
15.5.2008 9:24

a-c

paradni zapas

Koukali jste na to vubec? Hnilicka chytal paradne... tech golu, co vychytal. A ze to obcas vyrazil a nase obrana tam nechala nepokryteho Sveda... co dodat. A nasi hrali vetsinu zapasu skvostne a ve treti tretine Svedy znatelne prehravali. Jenom nam to tam nikdy nepadlo. Myslim, ze Svedove byli hooodne radi, kdyz jim to tam v prodlouzeni dost velkou nahodou padlo... odrazem od brusle naseho hrace. Ostatne uz po pul minute prodlouzeni jsme mohli mit hotovo a jeli by domu oni. Kazdopadne paradni zapas az do posledni minuty a Hnilicka si odchytal svoje.

0/0
15.5.2008 8:52

Pavlik z Danska

Re: paradni zapas

Ja jsem Hnildovi veril ale musis uznat ze kdyz se lamal chleba byl vidt rozdil mezi TOP brankaren a prumernym Hnildou.  3 gol jasna chyba.. ma otevreny vyhled a neudrzi puk a vyrazi ho DOPREDU a ne do strany.Ta dorazka potom je nestesti ale nemelo k tomu vubec dojit. 2 gol take jeho,proc vyjizdi do sveda ktery ho ( jasne) trosku drbne kdyz ma sanci.

A kdyz neveriz me tak na SWE tv, DAN tv jednoznacne rozdil HNilda a jeho rozhodujici minely.Ale diky za to co pro cesky hokej udelal ale na ms nemel jet( a mel to rozhodnout sma ze na to nema). Tot muj nazor

0/0
15.5.2008 9:26

jelitoVNIK

Re: Re: paradni zapas

To same bych mohl rict na adresu vami opevovaneho SWE golmana-kdyz jsme davali nas prvni gol, trapne to vyrazil pred sebe primo na hul Rolinka, to je ale maslo ten Henrik, ze?:) A pak misto nejake reakce vypadal, jak doma ve vane, kdyz tam neco hleda pod vodou :)

0/0
15.5.2008 9:53

Hook24

Re: Re: Re: paradni zapas

Myslím, že ten první gól do SWE branky se dá srovnat přesně s tím co padl do té naší. Hráč vystřelí brankář puk nevyrazí do rohu a z dorážky to tam jeden z našich doklepne. U Hnildy to bylo úplně stejně! Ten rozdíl TOP golmana vidím jen v tom, že zatímco švéd měl při dorážce 100% branky volné, poněvadž jednou s Hniličkových specialit je vyjíždět při většině zákroků hodně před branku. Tak náš Rolinek byl rád, že tam ten gól nějak procedil. Švédský golman totiž i při té opakované dorážce dobrých 90% brány vykrýval. Dobří golmani totiž mají cit pro to, kdy je třeba být zalezlí v brance a kdy je lepší a méně riskantní vyjíždět a snižovat střelecký úhel. Hnilička bohužel tenhle cit postrádá a je to vidět při většině jeho zákroků! 

0/0
15.5.2008 16:22

jelitoVNIK

Když se daří, všichni jsou borci. Pokud ne, ukřižujte je

Zdravim všechny, co tady spílají treneru HADovi a HnildoviV...Skoda, ze se nemuzu dostat do paralelni reality, kde bychom vyhrali a cetl bych ohlasy od stejnych lidi v tehle diskuzi, jak se Hnilicka vytahl a jak to HAD dobre poskladal, a ze jim celou dobu verili;-D. Je to sport !!! Kazdy muze mit nazor na nominaci brankaru a trenera, ale pokud nema v hlave uplne vakuum, dojde mu, ze moc jinych a hlavne lepsich variant tam nebylo.. A navic nemuzu Hnildovi v tomhle zapase nic vytknout a preju nejen mu, at se dari...Jo a k Mensatorovi-vzal bych ho jako max 3-ku. Sice mel formu, ale proti takovym strelcum, kteri se objevuji na MS, jeste nechytal a je to trochu jina liga!!! Zaverem:NESVADEJTE TO VSECHNO NA DVA LIDI!!! Hezký den

0/0
15.5.2008 8:47

hcportos

Re: Když se daří, všichni jsou borci. Pokud ne, ukřižujte je

R^

S tim mensatorem...no to byla trochu takticka chyba od HADa protoze ty mlade golmany mel brat na EHT. Tam se nauci hodne a pokud s nimi mame do budoucna pocitat, meli by zacit co nejdrive.

0/0
15.5.2008 8:50

zebrazebra

knokaut

No, když jsem před turnajem psal, že by z širšího kádru měli odejít Hadamczik a Hnilička, tak se na mě asi čtyři obořili, že to je právě ten základ úspěchu. Tak nevim.

0/0
15.5.2008 8:45

Partana

Hnilička není vinen, nehraje na ledě sám

Jestliže mnozí v diskusi dávají vinu Hniličkovi, tak nemají pravdu.

Několikrát nás podržel a góly dostával po chybách hráčů v poli.

Vyražený puk musí být přikryt obránci. Švédům se to dařilo. Zbytečná vyloučení taky nejdou na vrub brankáři. A vyklizení útočného pásma po gólu na 2:1 je také věc hráčů. To byla největší chyba. Po gólu přestali naši útočit a Švédové se usádlili ve středním a útočném pásmu. Při rozměrech jednotlivých pásem hrůza. A dávat góly ze hry je taky povinnost, která se k uzoufání nedařila. Přesto hoši děkujeme. Příště to snad bude lepší. P:S: Nechat se vyloučit na začátku prodloužení je zřejmě naše podivná taktika na letošním MS.

0/0
15.5.2008 8:44

hcportos

Re: Hnilička není vinen, nehraje na ledě sám

No to vylouceni v prodlouzeni jsem moc nepochopil...takove veci se v prodlouzeni nepiskaji. Ale holt rozhodci to asi videl jinak. Z toho vylouceni mam hodne trpky pocit.

0/0
15.5.2008 8:46

Partana

Re: Re: Hnilička není vinen, nehraje na ledě sám

To je pravda. Nechal jsem se unést.

0/0
15.5.2008 9:13

hcportos

Jo

a chlapi...HLAVNĚ SE Z TOHO NEPOS....!![>-]R^

0/0
15.5.2008 8:44

Síťa

Čekalo se víc!

Myslím si, že tendle rok sme mohli dojít daleko. Po Rusku a Kanadě sme asi měli nejsilnější tým.... Švédi hráli bez opor z NHL, Finové letos nejsou taky moc silní, až na trojku Peltonen, Selanne, Jokinen... jenom to ukazuje to, že proti soupeřům z té silné pětky - USA, Kanada, Rusko, Švédsko a Finsko - neumíme hrát... neviděl sem  sice první třetinu zapasu, ale druhou třetinu odehrali naši celkem laxně, podle toho, co sem viděl, ale za tu třetí třetinu si měli zasloužit vyhrát..... bohužel dva usmolené goly....  a k brankářovi, hnilička se kvalitami rozhodně nemuže rovnat vynikajícímu Lundqistovi... Brankář, ktery puky vyráží, určitě nechytne víc, než ten, který puky chytá.... Tak škoda hoši, snad příště :-(;-(

0/0
15.5.2008 8:43

puck1

.

Kdyz uz tady ctu ty prispevky, chybi mi tu jediny fakt, ze Hnilicka byl na sampionatu jediny golman ze vsech, ktery pred MS nechytal, sedel v Ufe na lavce a hledal formu po ochozech. Uz jen tohle dost napovi tomu, jak chytal. Dle meho mel byt jednicka jednoznacne Mensator, Vary do finale elh vylozene dotlacil svou vybornou formou. Njn, sice po bitve kazdy general, ale i tak, alespon uleva, ze nebudou nervy u TV. Jinak hracum dik za pekne vykony. R^[>-]

0/0
15.5.2008 8:18

Loša

Re: .

promiň, ale je vidět, že hokeji vůbec nerozumíš. Mensator chytal v extralize skvěle, ale v konfrontaci se světovou špičkou by vyhořel jak papír. Nemá absolutně žádný zkušenosti s velkým turnajem.  Nehledě na to že mezi nohama má díru jak do stodoly. Takže být on na MS jako naše jednička, tak jsme hráli se Slovákama o udržení......

0/0
15.5.2008 8:34

Johny-M

Re: Re: .

Ano, s tebou se dá souhlasit ve všem, kromě toho udržení... Tím bych si tak jistý nebyl, jinak máš pravdu, Mensator je mladý, nezkušený, potřebuje vyzrát a vychytat mouchy (viz díra mezi nohama)...

0/0
15.5.2008 8:36

hcportos

Re: .

JJ mas recht, Mensatora tam mel postavit...nebo jej vzit jako dvojku. Hnilda vcera chytal dobre, musim jej pochvalit. Ale 2 goly proti svedum proste nestaci.

Mensatora tam mel vzit proto, aby vychoval nejakeho mladeho brankare pro repre. Hnilda, voky, turek, pinc - to jsou dobri brankari, ale maji vsichni pres 30 a do budoucna jsou uz neperspektivni. Tak kdyz uz Lojza tak sympaticky poskladal mlade muzstvo, mel vzit i jednoho mladeho brankare.

Jinak s hrou cechu jsem spokojeny. Byl to vzdyx hezky technicky hokej. Ale jak rika bracha trener..."hokejovy panbicek obcas nebyva spravedlivy"

Hosi diky R^[>-]

0/0
15.5.2008 8:38

jelitoVNIK

Re: .

chlape, mensator se muze do repre nekdy dostat, ale ti strelci na MS a v extralize-DOST VELKY ROZDIL...Jo a dostal by jeden blby gol  a, prominte p. MENSATOR za ten výraz, SESYPAL BY SE..

0/0
15.5.2008 8:51

Johny-M

Proč jen pořád Hnilička?

Nevím, Hniličkovi bych to nevyčítal... Plyne to z toho, že není až tak kvalitní brankář a navíc se nepotkal s formou. Snažil se, makal, bohužel to nestačilo. Nejhorší je, že nikdo jiný v té bráně být nemohl. Při vší úctě Pinc ani Svoboda by nic navíc nechytli, Mensator má slabinu mezi nohama (časem se snad do repre vypracuje - ještě má ča) a Vokounovi se nechtělo. Bohužel pro nás, jiná alternativa než Hnilička nebyla. A jen si vzpomeňte, jak ho národ velebil po OH v Turíně, když nám vychytal čtvrtfinále...

0/0
15.5.2008 8:18

Loša

Hoši děkujem!!!!!!!

šlo vidět, že jste dřeli, chvilkama byli i lepší, ale bohužel chybělo trochu toho štěstí navíc!!! Hnilda zachytal super, škoda jen toho vyraženýho puku v prodloužení. Trenére taky dík, dělat svou práci pod permanetním tlakem, kterej v české repre nebyl ani nepamatuju, to chce silný nervy. Bohužel u nás pořád platí, že co čech to nejlepší trenér. V tak vyrovnané špičce prostě medaile nebudou každý rok. Kluci díky a za rok to zkusíme znovu R^R^[>-][>-]

0/0
15.5.2008 8:16

JP007

3.gól

Já ten 3.gól asi nezkousnu. Střela od modré, švihem, brankář nemá zakrytý výhled, je na nohou, puk ho trefuje do hrudníku a on ho pouze vyráží?!?! Navíc před sebe?! Bohužel ten závěrečný gól byl docela signifikantní pro celé jeho působení na turnaji. Ach jo. Aspoň, že Lojza končí. Aspoň něco pozitivního.

0/0
15.5.2008 8:12

filli

Neudržel střelu...

:-/... pokud každej dobře koukal, tak 1 a 3 gól co jsme dostali byl, že Hnilička neudržel střelu a Švédové doráželi:-/ Neříkam, že chytal špatně, podržel nás, ale letos byl brankář naše slabina

0/0
15.5.2008 7:44

rada07

Re: Neudržel střelu...

máš pravdu, kdyby Hnilička ty puky co vyrážel chytil, tak sme vyhráli, a když už je vyrazil, tak to mělo byt do rohu a ne před sebe

0/0
15.5.2008 7:47

rulemaniac

Re: Neudržel střelu...

prvni byla na beton to se udrzet neda to bych mu nehazel na hlavu .. ale druhy gol? si delal srandu s tim "upadnutim" ne? vyjede z brankoviste a chtel jako faul nebo co.

a v prodlouzeni nechytit puk na hrudnik to je fakt sen, navic kdyby mu padl pod nohy ..ale neeee odrazec hnilicka ho hodil metr a pul pred sebe .. eh pardon doprava z jeho pohledu .. hezky na dorazku ... Weindhandl mu mel podekovat za darecek!

0/0
15.5.2008 7:48

Pavlik z Danska

Re: Re: Neudržel střelu...

Presne.Hnilda chytal vcera ok, ale ok neni dost a ten 3 gol je jasne jeho, kdyz uz ten puk nechyti tak vyrazit do bolu a ne pred sebe( jak rizas metr pred sebe).Strucne: rozdil mezi CF a moznym sf byl brankar. Ten druhy gol taky jeho a faul nebyl.Diky za to co udelal Had a Hnilda ale ted uz prosim kvalitni trener a goalie.( mensator,voky,pavelec) a trener?

0/0
15.5.2008 8:45





Najdete na iDNES.cz