Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Trenér Hadamczik po vyřazení ve čtvrtfinále u reprezentace končí

Q u e b e c - (Od zvláštního zpravodaje iDNES.cz) - Alois Hadamczik končí u hokejové reprezentace. "Byl to můj poslední zápas," řekl trenér krátce po vyřazení ze čtvrtfinále světového šampionátu v Kanadě. Během tří let, kdy národní tým vedl, získal dvě medaile. Stříbrnou z mistrovství světa 2006 a bronzovou z olympiády v Turíně.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Wottan

nejak nechapu

proc tu vsichni porad melou neco o staveni novyho tymu, obmene generaci,atd. - tak pulka tymu reprezentuje uz nekolik let, tezko muze nekdo oznacit Kaberleho,Zidlickyho,Hejdu,Kubu,Erata,Eliase,Plekance,Vrbatu,Hlinku,Kotalika,Irgla,Hnilicku,Pince a Svobodu za nejaky vyjukany novacky, co se musej rozkoukat, pokud vim, Hadamczik prevzal tym pred olympiadou a mel k dispozici nejlepsi hrace, dokazal prejit pres Slovaky, kteri se porazili sami a pal totalne vyhoret se Svedama,na nasledujici MS pak uz skladal tym bez tech nejvetsich hvezd a presto jakousi setrvacnosti jeste dokazal ten tym uhrat stribro, ten stejny tym pak uz jen 2x vypadl hned ve ctvrtfinale a pochybuju, ze ti stejni hraci najednou zapomeli,jak se vyhrava ...

0/0
15.5.2008 15:40

samhowkins

Re: nejak nechapu

koukam ze ses uplne mimo...Erat, Kotalik, Plekanec, Irgl, Rolinek, Bulis, Michalek, Krajicek, Smid a spol zacli hrat az pod hadamzcikem

0/0
15.5.2008 15:51

Wottan

Re: Re: nejak nechapu

a kolik tech MS by podle meli jeste absolvovat, nez by jako meli zacit podavat odpovidajici vykony ??? Erat,Kotalik,Plekanec sou opory svych tymu v NHL, vis co znamena pojem opora ? to je hrac, na kteryho ten tym spoleha, mas snad pocit, ze z NHL prijedou na MS a sou najednou ze vseho vyjukany ???

0/0
15.5.2008 15:55

jirinec

Re: Re: Re: nejak nechapu

Jasně, každý tým má své opory, mělo je i Ústí, mají je Rokycany v II. lize, jenže jedna věc je dlouhodobá soutěž a druhá turnaj, kde o všem rozhoduje jeden zápas a nemusí to být rovnou čtvrtfinále,my to zřejmě prohráli s Běl. A na těchhle turnajích rozhodují osobnosti, nemusí být nutně staří věkově, ale služebně, Kotalík, Plekanec a spol. mají talent, ale potřebují zkušenosti, kolik mají za sebou sérií play off? sedmých zápasů? Kaberle byl prvně za hlavního lídra, ani to není jednoduché. Jediná dozrálá osobnost s pečetí top kvality v našem týmu byl Eliáš, ostatní potřebují ještě trochu času, bohužel padla vazba na předchozí veleúspěšnou generaci a ani to není dobře, protože bez Růžičky bychom OH nikdy nevyhráli

Ani takový supertalent Ovečkin Rusy k titulu zatím nedotáhl, prostě je vynikající, ale ještě nevyzrálý, aby ustál odpovědnost za všechny, i Jágr s tím míval v repre problémy, a to jsou jiní borci, jak to dnes můžeme chtít po hráčích jako je Vrbata a spol., všechno chce svůj čas

0/0
15.5.2008 17:05

Wottan

Re: Re: Re: Re: nejak nechapu

jo na tom se shodneme, ze tomu tymu asi chybela nejaka silna vudci osobnost,ale kdo jinej uz by tohle mel delat, pokud na to samotni hraci nemaji nez trener ?

0/0
15.5.2008 17:19

ctenar99

Re: Re: Re: Re: Re: nejak nechapu

Dobrý kouč dokáže povznést i průměrný tým do nečekaných výšin.

Průměrný dá týmu aspoň vhodnou taktiku.

Špatný, ale rozumný se do toho dobrým hráčům aspoň neplete.

A Hadamczik z nadprůměrných možností českých hokejistů udělal jen průměrné týmy.

0/0
15.5.2008 17:40

samhowkins

Re: Re: Re: Re: Re: nejak nechapu

to je kravina, trener muze byt sebelepsi ale vudci osobnost musi byt hraci!!trener na tom lede nehraje.. ty si nekdy neco hral????....nebo si vem priklad z Budejek, maj tym kterej je dobrej ale v play off to nikdy nikam nedotahl, pac nema vudci osobnost krome Turka, coz je ale golman takze to je tez k nicemu, a Jandac by se klidne mohl na te stridacce pretrhnout, ale pokud tam nebude hrac jako bejval Dopi ci Alby tak na ten titul nedosahnou

0/0
16.5.2008 14:20

wyatt

Re: Re: Re: Re: Re: Re: nejak nechapu

jenže když trenér není schopnej dát alepoň základní taktiku, tak sjou sbelepší hráči na nic. Protože nevědí, co hrát. Od toho tam trenér je - a Hadamczik jse možná super obchodík, ale v trénování je úplně mimo...

0/0
16.5.2008 16:26

samhowkins

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nejak nechapu

zajimavy ze takticky sme letos hrali velmi dobre;-Dnavic presilovky byli natrenovany perfektne a rekni ze tohle neni vec trenera,;-D

0/0
17.5.2008 1:54

hasan82

Gólmani

Hadamczikova éra u reprezentace je ovlivněná tím, že současný český hokej nemá

špičkového brankáře (snad s vyjímkou Vokouna).

Pokud jsme v minulosti slavily úspěchy vždy jsme se opírali o výborné výkony brankářů.Třeba letošní výběr mít za zády brankáře v lepší formě než jakou má Hnilička, bez medaile by se domů nevracel.

0/0
15.5.2008 14:42

pandrysek

Re: Gólmani

přesně v poli sme byli dobbří tento rok, ale nemáme golmana hnilicka sice vcera toho pochytal dost a predvedl na tomto turanji asi nejelspi svuj vykon  ale rekl bych ze ty posledni 2 goly byly jeho pri tom prvnim neni pravda ze by ho v tom branovisit ten sved nejak atakoval on si do neho v podstate sam najel a on s¨couval dozadu tak se srazili trochu ale sved nebyl v brankovisti... a ten v tom prodlouzeni to byla takova haluzisko svedska borec dorazel vedle on brusle a od betonu to si mel taky pokryt ale co uz ted mozu akorad kecat a kecama uz to nevratim tak snad priste, tento tym byl prislibem do budoucna... jestli se nam podari sehnat dobreho golmana tak myslim ze mame na dost... Tento rok to bylo oproti tomu minulemu nesrovnatele lepsi ... pristi rok bud vekoun a nebo co se tyka buoucnosti mozna Mensator jestli se bude zlepsovat, jine brankare mlade perpektivni nemame....

0/0
15.5.2008 15:42

Adam.Cipisek

Hadamczik

Hadamczikovi se neda uprit, ze udelal obmenu kadru a s tou kratkodobe neuspechy prijdou. Myslim, ze se mu podarilo udelat dobre muzstvo, ale stesti a nas golman byli proti.

0/0
15.5.2008 14:32

ctenar99

Re: Hadamczik

proti byl hlavně Hadamczik.Rv

0/0
15.5.2008 17:41

Pan Chrysopras

Hadamczik

Tak H. jsem nikdy moc nemusel, zvlást Eurotúry byly zoufaly, moc to neumi s hvezdama ( a asi lidma vubec ) a s brankarem to letos prokoucoval. Takze mi po nem smutno nebude. Ale na druhou stranu se mu neda uprit, ze par uspechu udelal a hlavne se neboji dat sanci mladejm - myslim ze letosni squadra byla velmi slusna a dobrej zaklad pro budoucnost. Je taky nutny vzit v uvahu, ze proste uz tolik dobrejch kluku nemame. Treba Rusum muzem jen zavidet.

Myslim ze zasadni ted bude resit post brankare - nemuzem se porad placat po ramenou, ze jsme je meli vzdycky skvely... Veril jsem Dubovi, ale ten mel hodne spatnou sezonu. Ted doufam, ze se na farme neutopi Pavelec, ten by moh bejt hooodne dobrej podle vykonu v nizsich repre kategoriich. Jsem zvedavej kdo H. nahradi.

0/0
15.5.2008 13:09

wyatt

Re: Hadamczik

Nahradí ho Růža - tak na 99%

0/0
15.5.2008 13:15

samhowkins

Re: Hadamczik

tak nerekl bych ze to Lojza prokoucoval s golmany, koho mel prosim te vzit???proste nemel na vyber, to ze je ceska brankarska skola vylozene v hajzlu, tak o tom neni pochyb, nemame ani jednoho spickoveho brankare pod 30let a nad 30 jen jednohoRvRv

0/0
15.5.2008 15:41

vime

Re: Hadamczik

celkem souhlas az na to, ze sanci mladejm dal jen proto ze ti strasi se mu vecne omlouvali, ze by s nim nechteli hrat? .-)

0/0
15.5.2008 16:53

chroustík

Ne každý si uvědomuje,

že jsme podojili, co jsme mohli ne včera, ale v osmifinálové skupině ! Kdybychom porazili šupáky z Běloruska v normální době nebo nedělali experimenty se Švédama a utkání zremizovali, nebylo co řešit, včera jsme měli Švýcarsko a dnes jsme byli jinde ! Na mistrovství se neexperimentuje, tam musí hrát nejsilnější sestava !

0/0
15.5.2008 12:55

glockwien

Hadamczik

Hlavně že jde pryč ,v nároďáku člověk takových morálních "kvalit" nemá co dělat. Je úplně jedno jestli má sto milionů nebo víc. Je to zejména (všeho) schopný obchodník. Naštěstí za prachy nejde uplatit a koupit všechno.

Doporučuji si přečíst poslední číslo časopisu Týden , tam je o Hadamczikovi napsán opravdu dobrý článek , kdo to je a co "umí".

Hlavně že už neví trenérem reprezentace! 

0/0
15.5.2008 12:51

Flyingkangaroo

Re: Hadamczik

Já ti řeknu že jeho bratr je ještě větší hajzl jak on...!!! Kluci se holt povedli(Y)

0/0
15.5.2008 13:03

glockwien

Re: Re: Hadamczik

tak to nevím , já jsem si myslel že jeho bratr Evžen již dávno umřel.

0/0
15.5.2008 13:06

Flyingkangaroo

Re: Re: Re: Hadamczik

A od kud byl?

0/0
15.5.2008 13:09

wyatt

Re: Hadamczik

je to někde na netu?

0/0
15.5.2008 13:08

NCS

Re: Hadamczik

nedivte se, je to přece "šlonzák" a k tomu není co dodat (Y)

0/0
15.5.2008 13:27

Homer1

Z TLUSTÉHO DO TENKÉHO

Pokud se podíváme na bilanci našeho nároďáku na MS, tak jakýkoli bod získaný v zápase s někým ze silné šestky rovnáse událost roku. Ta bilance je tristní. Posledních 5 let porážíme Itálie apod, vypotíme vítězství nad Švýcarskem nebo Německem ale od Švédů, Finů, Rusů, Kanady a USA dostáváme výprask nebo horko těžko plichtíme... Jsme z té silné skupiny spolu se Slovenskem tak trochu do počtu... A věčně se vymlouvat na "okrajovost" repre turnajů se taky nedá... potácíme se tam kolikátý rok na chvostu a děláme ostatním fackovacího panáka.

spíš než repre trenér by měl svaz řešit mládež atd... protože za pár let může trénovat sám bůh hokejových trenérů ale nebude mít koho...

0/0
15.5.2008 12:46

Tony I.

Od deseti k pěti...

To to trvalo! Trenér s minimálními hráčskými a trenérskými zkušenostmi, ale s neskutečným sebevědomím. Trenér, kterému pro jeho kvalitu odmítali hráčské hvězdy reprezentaci. Trenér, který národní tým dovedl samospádem až téměř na samé dno.

0/0
15.5.2008 12:46

samhowkins

Re: Od deseti k pěti...

;-D;-Dty se nech lecit ty experte:-©...uved jen jedno jmeno hrace ktery odmit jet kvuli Hadamczikovi, frajere:-©

0/0
15.5.2008 15:43

wyatt

Re: Re: Od deseti k pěti...

Výborný, Kubina, Hamrlík, Hejduk, Straka, Lang - mám pokračovat, ty smajlující "experte"? 

0/0
16.5.2008 16:24

samhowkins

Re: Re: Re: Od deseti k pěti...

zajimavy ze Vyborny pod nim dvakrat hral, lang byl pod nim na olympiade a byl Lojzovi sakra vdecnej pac zadnej jinej kouc by ho tam nevzal,Hamrlik nejezdi nikdy na ms at koucuje kdo chce, nebo mi chces snad rict ze byl na nekdy na ms??;-D;-D;-DHejduka nepustil klub, na to sou dukazy, a Straka je za prvy starej a za druhy vykonostne na urovni mladsich kluku, takze si v hlave srovnej koho je vyhodnejsi povolat, Hadamczik o nej ani nestal:-Ppuso

0/0
17.5.2008 1:52

NCS

Lojza

co člověk to názor některé jsou téměř shodné jiné diametrálně odlišné. Když nebudu mluvit o Hnildovi, tak zásadní je že Hadamčík skončil, "once for ever" a to je nejdůležitější

0/0
15.5.2008 12:29

juventus

ja to vitam

Lojza mi jako trener k srdci neprirostl. Myslim si, ze prohrat 2x se Svedy a vubec nevyhrat nad nikym z nejlepsi 6 je hlavne jeho vina. On mel tym pripravit, zejmena a uprimne, Svedi byli lepsi na brankari, ale jinak ne, tak proc ta nudna a hrozna defenziva, uplne jiny projerv muzstva, ktere melo na to, aby je prebruslilo, prestrilelo, prehralo a vyhralo? A tohle nezvladl trener. Jiste, muzeme se vymlouvat na nevylouceni Svedu ze hrali v sesti, na hooodne prisne vylouceni v prodlouzeni, nebo foul na Hnildu, ale byl mimo brankoviste. Proste Lojza vyhorel s tymem, ktery byl opravdu nejsilnejsi mozny, dvakrat proti stejnemu souperi a to je jeho vina. A tohle muj nazor. A myslim si, ze jedine Ruzicka ma dostatek autority, zkusenosti a odvahy, aby nas vratil, kam patrime, minimalne do semifinale ci finale.

0/0
15.5.2008 12:18

hbo

Jiná doba

Vinu bych nesvaloval na trenéra ani brankáře-situace v hokeji je taková jaká je,stále nemůžeme být na vrcholu ,mění se generace a v ostatních zemích vyrostlo více lepších hokejistů,když vezmu hokej jsme nehráli špatný,ale štěstí nám mnohdy nepřálo,kdo dělal sport ,pochopí a ti co stále nadávají většinou v životě stejně nic nedokázali-ještě,že mistrovství je každý rok a tak se těšíme na příští a Lojza udělal v mezidobí pro náš hokej,co šlo-Nagano je pouze jedno..............[>-]

0/0
15.5.2008 12:11

Sonny21

Lojza

Chtělo to trochu víc šteští, ale neva, fandil jsem. Hadamczik měl dobrý mužstvo, dobře ho složil. Díky trenére[>-]

0/0
15.5.2008 12:10

samhowkins

Re: Lojza

souhlas, skoda ze hnilda nemel lepsi formu, ale jinak muzstvo vyborne slozeny, taky se mi to libiloR^

0/0
17.5.2008 1:56

NCS

Ještě jednou Hadamčík

trener bez jakýchkoliv hráčských či trenerských špičkových zkušeností byl od začátku jenom panákem kterej koukal rozpačitě kolem a "něco" drmolil mezi zuby...zaštitil se F Musilem hráčem se zkušenostmi na úrovni....hodnej kluk, proto si ho H. vybral věděl že mu do toho nebude moc kecat a že ho ukočíruje ale, H. neovládá jazyk angl. to je obrovské minus !!!!!;-€, takže Musil to "zachraňoval" ale bez respektu u rozhodčích. Jestli někdo chce obhajovat Hadamčíka tak ať to dobře zváží, nula přínos pro národní manšaft od samého začátkuV

0/0
15.5.2008 12:10

dzinda

Re: Ještě jednou Hadamčík

Ty zase budes nula az do sameho konce :-P

0/0
15.5.2008 12:46

ctenar99

Re: Ještě jednou Hadamčík

Kdyby byl nula, mohl by si blahopřát

Bohužel byl jeho vliv byl záporný a táhl repre ke dnu.Rv

Doufám, že bude líp.

0/0
15.5.2008 14:35

samhowkins

Re: Ještě jednou Hadamčík

no ja nevim, ale podle me dokazal vytvorit zcela novej repre mancaft z cehoz jeho nasledovnik bude pekne profitovat, si vem ze Lojza privedl do tymu Irgla, Rolinka, Plekance, Fleischmana, Smida, Hubacka, Caslavu, Erata, Bulise, Michalka, Krajicka a tak dale...a ja sem za to rad, opravdu bych byl nerad, kdyby nekdo dalsi bral to repre znovu hrace jako Jagr, Straka, Dvorak a tak....a zkus uvest aspon jeden argument proc je Lojza nula:-P

0/0
15.5.2008 15:49

pegasik

"polák" trenérem CZ reprezentace

Dobrá zpráva, ale mnohem lepší by bylo kdyby ten polák odešel už před mistrostvím.[>-]

0/0
15.5.2008 11:55

hbo

Re: "polák" trenérem CZ reprezentace

Hlupák zůstane hlupákem-tahat do toho národnost,ubohost-chtěl bych tě slyšet,kdyby jsme uhráli zlato-tataříne........

0/0
15.5.2008 12:19

ctenar99

Re: Re: "polák" trenérem CZ reprezentace

kdybysme uhráli zlato...

...byl by to zázrak NAVZDORY kouli na noze jménem Lojza...V

0/0
15.5.2008 14:37

Homer1

Jediná dobrá zpráva tohoto šampionátu...

0/0
15.5.2008 11:24

jirinec

komentář

Omýlat téma gólman nemá smysl, H. byl z formy, to se stane každému, i Hašanovi, i přesto si nemohu pomoci, že při neúčasti Vokouna neměl H. jinou volbu!

Ale ten druhý gól padá na vrub Hniličky ne proto, že je z formy, ale proto, že se pro mě nepochopitelně nevěnoval hře s pukem a místo toho simuloval faul či co.

No a v prod. Erat nejprve laxně zahrál v út. pásmu, z toho pramenil jeho faul, když to hasil na druhé straně, no a po přesilovce jsme mohli puk vyhodit a prostě ho nevyhodili, pak už to byla souhra něšťastných náhod a zarputilost Weinhandla,která dle mého spoustě našich hráčů chybí. Nemohu se stále ubránit dojmu, že Židlický, Erat a další, byť jsou vynikající hráči, hrají mnohdy strašně laxně, a to si prostě ve čtvrt. nelze dovolit, ani na zlomek vteřiny!

Jinak dle mého klobouk dolů před T. Kaberlem (tomu jsem v defenzivě moc nevěřil, o to ví mě to těší), Eliášem, Kotalíkem,Vrbata se lehce vytratil, Plekancovi to letos tolik nesedlo, asi to vyřazení M. nastačil zkousnout...  

0/0
15.5.2008 11:21

jacih

Re: komentář

Ze by se Vrbata vytratil se me teda nezdalo. Kdo se ale uplna ztratil byl Erat.

0/0
15.5.2008 11:32

jirinec

Re: Re: komentář

to je věc názoru, ale křivka jeho výkonů mi připomínala zmenšenou kopii výkonů v NHL, vynikající start, a potom pomalé uvadání. S Eratem se shodnem, tomu to fakt nešlo...

0/0
15.5.2008 11:36

ProsteJenda

Nedekujem

vypadni:-©:-©:-©

0/0
15.5.2008 11:13

jirinec

Re: Nedekujem

Ty brďo, já Hadamczika také moc nemusím, ale po všech těch úspěších, Hlinkovi a Růžičkovi, prostě nový trenér musel být v pozici, ve které se H. byl, každý by se tam dostal.  

Prostě nebyl v pravý čas na pravém místě, možná to sám tušil a přesto do toho šel, pokud nastartoval novou generaci, tak někdo nový slízne jeho smetanu a jeho nikdo neocení. Kdo si dneska vzpomene, že pro MS ve Švédsku 1995 sestavil úplně nové mužstvo Bukač, on objevil pro repre Pateru, Procházku, Ujčíka, Dopitu, F. Kaberleho a další, základ generace a partu, která vyhrála MS 4x a byla nedílnou součástí OH v Naganu.

No a dneska všichni velebíme Hlinku, on to dotáhl, ale půdu mu připravil právě Bukač. Jenže Bukač neuměl zacházet s hvězdami viz SP 1996. No a Hadamczik tohle také neumí, zvládne mladé kluky, strašně talentované, jenže teď potřebujeme i lídry, kteří rozhoudnou v parvý čas, tak jako Reichel, Dopita, Patera, právě tenhle element tady včera chyběl

Tak snad za rok...  

0/0
15.5.2008 11:33

mh_ringo

A pak ze nejsme v TOP 5

horsi nez 5. misto nam uz nehrozi

0/0
15.5.2008 11:01

sparta_for_ever

Re: A pak ze nejsme v TOP 5

Lepší ale bohužel taky ne. Rusové nás předstihnou zcela určitě. A tak padáme každým rokem o 1-2 místa dolů. (2006 - 2. , 2007 - 4. a 2008 - 5.) :-(:-(

0/0
15.5.2008 11:13

mevina

Gólman

Jen málokteré mužstvo si může dovolit účast na MS bez gólmana. My to zkusili a výsledek....;-D

0/0
15.5.2008 10:51





Najdete na iDNES.cz