Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Gól dosažený silou vůle, píše švédský tisk a zase kritizuje Hniličku

Gól dosažený silou vůle. Slabý zákrok brankáře Hniličky v prodloužení. I tak píše švédský tisk o vítězném čtvrtfinále hokejového mistrovství světa a porážce českého týmu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Homer1

Vynikající výsledek...

...vezmeme li v potaz že jsme se tam propracovali hrou bez brankáře...

0/0
15.5.2008 22:26

Matus11

Mají naprostou pravdu!

Dál není co dodat. Češi měli vždycky oporu v gólmanech, ale Hnilička byl tentokrát naše největší slabina!

0/0
15.5.2008 21:08

jointick

.

Doufam ze skonci 4

0/0
15.5.2008 16:57

kostakurta

Švédi jsou haluzáři

Švédi jsou haluzáři, haluzáře nemám moc rád. Rozhodně nebyli lepší (ale ani horší), jen výrazně lépe bruslili a v obraně dobře zametali před Lundkvistem (např. také smetený Vrbata). Hnilda chytal celkem dobře, ale v rozhod. chvílích nepodržel. Škoda. Švédi však by se neměli navážet do našich hráčů, jako taktika jim to teď vyšlo, ale je to zbabělé. Proto bude pro mně jako satisfakce, když skončí na 4. místě.

0/0
15.5.2008 16:20

Martin HSJ

To je fakt divný, že zase krititujou Hnildu

asi to bude tím, že nejsou připos r aný jako čeští novináři a zejména komentátoři :-©

0/0
15.5.2008 15:04

Usmolená štětina

Nejistý Hnilda

Mají částečně pravdu. První gól vyrazil před sebe, zaspali ale hlavně beci. Druhý neudržel v lapačce a ještě se rozhodil z postoje, třetí byl biliár, kde se už asi moc nedalo dělat. Suma sumárum: Hnilda měl řadu pozorných zákroků, ale v rozhodujících chvílích selhal. Lundkvist byl proti němu jako zeď. Celkově působili Švédové hokejověji, líp bruslili, byli přímočařejší, ale pravda je, že nakonec mohli prohrát v normální době. Inu, štěstí.

0/0
15.5.2008 13:50

Korek

Re: Nejistý Hnilda

Gólman nemůže vyrazit puk metr, metr aa půl před sebe. Lundquist to udělal jednou, Rolinek vyrovnal. Hnilička dvakrát, byly z toho góly na 1:0 a 3:2. A na ten druhý gól Milan myslím dlouho nezapomene, to bych mu vyčítal nejvíc ten pád...

0/0
15.5.2008 14:37

ellinas

Re: Re: Nejistý Hnilda

Přesně tak,všichni se ho snaží omlouvat.Ano chytal dobře celý zápas,ale na všech třech golech měl svůj podíl.Při prvním nahrál Svedovi přimo na hůl lehkou nahrávku,sice tam nebyl náš obránce,ale vina jednoznačně na Hnilickovi,druhý gol uplně jesnej celej jeho a třetí,to se na mě nezlobte,ale když nechytí lehkou střelu která na něj jde,vypadne mu a ještě ji ani neodpálil pryč.......

0/0
15.5.2008 15:19

Matus11

Re: Re: Nejistý Hnilda

stačil by svými výkony na 2. NHL ČR

0/0
15.5.2008 21:09

tewr

Re: Nejistý Hnilda

Se třetím gólem se právě dalo dělat to, že když mu jde puk na hruď, tak ho ztlumí a nepustí na led metr před sebe !

0/0
15.5.2008 15:46

djdave2

diky

hosi velke diky i trenerovi za to jake sestavil skvele muzstvo ktere predvedlo supr hru. Chybelo kousek stesti. Ale nevadi, velky prislib do budoucna !!!R^[>-]

0/0
15.5.2008 13:32

gambleralkac

Re: diky

Ano, diky trenerovi, ktery neumi ani cesky ani anglicky a neni si proto schopnej vymoct kontrolu golu s videorozhodcim...

0/0
15.5.2008 13:34

eman3

Re: Re: diky

Co bys chtěl zase kontrolovat?!? Byl puk v brance? Byl. Byl dosažen holí? Byl!...

0/0
15.5.2008 13:52

gambleralkac

Re: Re: Re: diky

No mel jsem v tu dobu v sobe 11 piv, ale podle me pred samotnym golem mozna doslo k faulu na brankare a to se proverit melo. Bohuzel, trener nerek nic a asistent delal gestem sluchatko, to mohlo rozhodciho leda pobavit.

0/0
15.5.2008 14:20

Zdenda-69

Re: Re: diky

Kontrolu bys potřeboval spíš ty, ale ne od videorozhodčího....

0/0
15.5.2008 14:05

Korek

Re: Re: diky

myslím, že v tomhle případě ani video nemohlo být použito, protože video nemůžeš použít na to, jestli hráč fauloval nebo ne. Pouze na to, jestli byl v brankovišti nebo ne, což v žádném případě nebyl. Bohužel

0/0
15.5.2008 14:42

kostakurta

Re: Re: diky

Musil anglicky umí a rozhodčímu určitě o video řekl, ale rozhodčí se na něj vykašlal. Kdežto švédského trenéra okamžitě poslechl, když mu připomněl, že k faulu došlo ještě před modrou, a proto by buly mělo být ve středním pásmu. Nechci si stěžovat na rozhodčí. Zákeřní určitě nebyli, ale v jistých momentech prostě rozhodli tak, jak rozhodli. To vyloučení v prodloužení jsem ale nechápal. Kdo ví, jestli by si dovolil toto zapískat v Stanley cupu?

0/0
15.5.2008 16:05

eman3

Re: diky

No, na takové oslavy bych ta zase až tak také neviděl...:-P

0/0
15.5.2008 13:47

donrej

ČR

Já nevím všichni tu dost nadávají a dá se z toho vyčíst dost věcí co je pravda, ale já se obávám, že z týmem bude ještě hůř. Tato generace okolo Plekance, Erata či Vrbaty má na to něco vyhrát či uhrát, pokud se ještě sejdou a doplní o některé zkušené borce a samozřejmě i kvalitního brankáře, ale po ní už bude hodně prázdno, nevím o žádných kvalitních mladých hráčích např. v NHL nemluvě u nás v lize. Bude hůř a bojím se, že ani čtvrtfinále si brzo nezahrajem. A k zápasu byl vyrovnaný i když švédové měli občas optickou převahu, ale rozhodují maličkosit, a že budeme mistři každý rok či co dva to je nereálné. A kecy typu, že je to konec našeho hokeje navždycky jak tu někdo psal to je ubohost. Vždy byly roky bez medaile, 60 léta, 50 léta či 77-85 nebo 85-96 taky nebylo zlato pořád a teď za 12 let 5 zlatých medailí to není zlé.Co mají říkat rusové.

0/0
15.5.2008 13:28

slon75

Re: ČR

Na tom něco je. Na pravidelné vození medailí se rychle zvyká, ale těžko odvyká. Ale já neustále sleduju statistiky českých nováčků v NHL a není to tak špatné - letos Hanzal 35 bodů (i na MS hrál slušně), Krejčí 27 bodů / 56 záp., Kreps 25 bodů.

A to nezapomeňte na Michálka, Hudlera, Fleischmanna (všichni 24 let) a Olesze (22) atd. Fleischmann mě velmi příjemně překvapil. Tak snad to tak hrozné nebude.

0/0
15.5.2008 20:32

rudik

HNILIČKA

ZA NEÚSPĚCH MŮŽE HNILIČKA A NEJVÍCE TRENÉR Hadamczik.

;-€

Ten už doufám nevezme své slovo zpět a opravdu vypadne, dále tam nemá co dělat Hnilička, nikdy více!!!! A dále slabý kapitán Kaberle!!! jeho hra na :-© plno chyb a nevýraznej. Dle mého by byl lepší Eliáš. Ten byl vidět a hrál nejlépe z našich!!

0/0
15.5.2008 13:12

eman3

Re: HNILIČKA

Jen jednu připomínku: hokej je to, při čem se bruslí na ledě a používá takovej vohnutej klacek na honění zmrzlé černé žáby, víš?:-P

0/0
15.5.2008 13:21

Davidak26

Re: Re: HNILIČKA

Myslim si, ze si pod pojmem vyrazny totiz predstavuje to, ze by si Kaberle mel vzit treba klaunsky oblek se spoustou pozlatek. plete si zrejme hokej s cirkusem nebo kabaretem.

0/0
15.5.2008 13:30

eman3

Re: Re: Re: HNILIČKA

Asi, nebo černé síťované punčocháče:-)

0/0
15.5.2008 13:46

anawarr

dlouhodobý (ne)úspěch

no smiřme se s tím, že ČR je natolik malá země, s malou hokejovou základnou, že nemůže dlouhodobě vyhrávat světové turnaje. doby vídně a nagana jsou definitivně pryč a dalších 20 let bude pro nás čtvrtfinále úspěchem[>-]

0/0
15.5.2008 12:59

Matus11

Re: dlouhodobý (ne)úspěch

Milý synku, ani nevíš, jak se mýlíš! Představ si, že máme víc organizovaných hokejistů než Švédsko i Rusko!

0/0
15.5.2008 21:14

Zdenda-69

Kdo bude trenér teď ??

Vidím to zase na Růžičku (otázka osobních pocitů a klubismu-neklubismu jde v této debatě stranou) anebo experiment s cizincem.....   Nový šéf svazu bude chtít možná být něčím viditelný ..... :-P

0/0
15.5.2008 12:37

Cocotus_Interruptus

Re: Kdo bude trenér teď ??

Hmm, experiment s cizincem - nejak mi to moc nesedi, ale presto - mas na mysli nekoho konkretniho a realneho, kdo by tu nabidku vzal?

0/0
15.5.2008 13:04

Zdenda-69

Re: Re: Kdo bude trenér teď ??

osobně nemám, ale do zákulisí jim člověk nevidí. Možná Bokroš ..... to bychom měli teprve co dělat vydýchat to .... ;-D:-P - ale toho Budějky nedají ani omylem.  Nebo Šupler.  Nebo Curt Lindstroem. Ale to byl jen námět na oživení , moc nevěřím, že by k tomu s cizncem došlo ...... Možná překvapí a nechají to Musilovi, ale on asi nemá potřebnou licenci trenéra ..... nevím 

0/0
15.5.2008 14:03

Cocotus_Interruptus

Re: Re: Re: Kdo bude trenér teď ??

Supler... no hele nevim, ale osobne bych se nerad dockal toho, abych musel na Lojzu nostalgicky vzpominat. 8-o:-P

0/0
15.5.2008 14:22

gambleralkac

Re: Kdo bude trenér teď ??

Proc bychom meli OPET zkoset cizince, kdyz se to ted jednoznacne neosvedcilo?

0/0
15.5.2008 13:17

Cocotus_Interruptus

Re: Re: Kdo bude trenér teď ??

Tak tohle me dorazilo... ;-DR^

0/0
15.5.2008 13:46

LechTP

Re: Re: Re: Kdo bude trenér teď ??

;-D;-D;-D  (hele, hoď  voko ještě k tý diskusi o prokoučování.. ) dal jsem tam ještě takovou pozn..

0/0
15.5.2008 14:34

Zdenda-69

Re: Re: Kdo bude trenér teď ??

ty máš nějaký mindrák ?? tyhle kecy mimo mísu jsou adekvátní možná tak žákům zvláštní školy .....

0/0
15.5.2008 13:57

vernus

Nesvádějte vše na brankáře

I ten Hadama přizná, že musíme dát góly ze hry.... jeden je málo. Hra celkově málo nápaditá. I když celkově mě to celé mistrovství přijde slabé. Ani opěvovaná Kanada - nic moc. Může to vyhrát kdokoliv.....

0/0
15.5.2008 12:37

Jean-Jacques

Re: Nesvádějte vše na brankáře

Jenže to byl právě Lojzík, který před mistovstvím útočníky vyřazoval z týmu a nahrazoval je defenzivními hráči. Že by už tehdy tušil, že na Hnildu nebude moc spolehnutí?

0/0
15.5.2008 12:47

Kire

Re: Nesvádějte vše na brankáře

Já bych řekl, že i ofenzíva souvisí s výkonem brankáře. Včera byla z naší strany znát snaha zejména o pevnou obranu, protože se v předchozích zápasech přesvědčili, že to za ně brankář většinou nezachrání. O to méně kvalitní byla útočná fáze, v které do té doby naopak CZE tým vynikal. Jinými slovy: když tušíš, že to gólmanovi nejde, tak to raději zavřeš vzdadu a utrpí tím ofenzíva.

0/0
15.5.2008 12:49

Filip007

A tak to zase

Lojza z.......il !! Brankář, který stabilně nechytá, nemá v nároďáku co dělat.

Zásluhy jsou prd platný !![>-]

0/0
15.5.2008 12:30

NickTwisp

Dobře,že se na to ten polák vybod.....

...škoda toho vyrovnávacího gólu....

...škoda, že tam sou rozhodčí schopný ovlivnit výsledek....

[>-]Ale neva, teď vyhrajem EURO !!!![>-]

0/0
15.5.2008 12:13

xxx!

Re: Dobře,že se na to ten polák vybod.....

jsem velký optimista, ale slova "[>-]Ale neva, teď vyhrajem EURO !!!![>-] " to mě hodně rozesmálo. ps. pokud postoupíme ze skupiny bude to mít cenu zlata:-/

0/0
15.5.2008 12:30

Warden75

Re: Dobře,že se na to ten polák vybod.....

Ale neva, teď vyhrajem EURO !!!!   Bwahaha,tak to jsem se mocně zasmál;-D Buď jsi tak naivní nebo už to nehul ;-)

0/0
15.5.2008 12:42

mars777

Škoda že neudržali stav 2:1

dva hlúpe góly

0/0
15.5.2008 12:09

Janina7

asi takhle

Je to fuk jak to dopadlo. Ať už by postoupil kdokoli, tak by se v pátek pakoval domů. Finále Rus-Can.

0/0
15.5.2008 12:03

sparta_for_ever

Re: asi takhle

To asi těžko - odbornice - v sobotu se hraje o 3.místo, víš? :-P:-P:-P

0/0
15.5.2008 12:19

anawarr

Re: Re: asi takhle

no a ona snad píše, že se hraje v sobotu něco jiného "ODBORNÍKU"?;-D;-D;-D

0/0
15.5.2008 13:03

marvit

Re: Re: Re: asi takhle

hm v pátek se asi nikdo nikam pakovat nebude, že???

0/0
15.5.2008 13:06

sparta_for_ever

Re: Re: Re: asi takhle

tak si to alespoň přečti, než budeš zase "perlit" LAIKU !!!;-D;-D;-D;-D

0/0
15.5.2008 13:49

anawarr

Re: Re: Re: Re: asi takhle

meakulpa... máš pravdu

0/0
15.5.2008 14:26

marvit

Re: Re: asi takhle

jen ji nech....chtěla to zhodnotit a nevyšlo to ;-D;-D8-o pokus dobrej

0/0
15.5.2008 13:05

miguels

příprava brankářů

Jak se opět ukázalo, největší slabinou byl výběr brankářů. Švédský gólman chytal ještě minulý týden playoff NHL a je opravdu rozchytaný. Hnilička seděl půl sezóny na střídačce a sezóna pro něj už dávno skončila. Nikdo mimo Svobody a Mensatora(kterého ani nevzali) již delší dobu nechytal. Proč nebyl jedničkou Mensator, dvojkou Svoboda? Určitě by se dobře doplňovali. Trenéři jsou odborníci na hráče v poli. Nemají tam nikoho, kdo by rozumněl gólmanům. Kde to žijeme?! To samé je to v lize. Dnešní samouci v bráně nemají šanci proti gólmanům ze zámoří, kteří mají individuelní přípravu se svými trenéry a také díky celoroční specielní přípravě nedělají tolik chyb ve standardních situacích.  Celá repre i extraliga by se měly zamyslet...

0/0
15.5.2008 11:49





Najdete na iDNES.cz