Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

V reprezentaci chyběli hokejisté z Evropy, kritizuje Josef Augusta

Bývalý trenér hokejové reprezentace Josef Augusta ostře zkritizoval složení Hadamczikova výběru, který neuspěl na mistrovství světa. "Mladíci ze zámoří mě zklamali nejvíc," říká bývalý kouč.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

BedlamW

jj

Co to je cesky hokej? Pomalost, simulovani, sekani, 24 prihravek v obrannem a strednim pasmu, krouzky, neduraznost a chytrost??[>-]

0/0
16.5.2008 9:53

BedlamW

hmm

Augusto, jak muzes srovnavat nejaky Euro pohar a MS? Na MS hrali Kovalcuk, Lundqist, Koivu, Fedorov ........a z techto hracu by se ty nase lemry z Gambrinus ligy podelali. Vzdy kdyz hrajou nasi beci z nasi ligy na MS, tak to hrozi pruserem, protoze nejsou narozdil od hracu z NHL zvykly na rychly hokej z nasazenim. A Irgl uz ma neco za sebou, tak ho neuvadej jako priklad z nasi ligy....

0/0
16.5.2008 9:50

Bedas

Je to trošku

Nechci Ti do toho kecat, ale Gambáč ligu hrajou nekopové, ne hokejisti.

0/0
16.5.2008 10:03

Bedas

Re: Je to trošku jinde

Samozřejmě: Je to trochu jinde.

0/0
16.5.2008 10:07

TarasBulba

Půl na půl

To je asi ideální stav. Taky by se mi to líbilo kdyby bylo stabilnější jádro, ale nemůžu si pomoct, na mě Rolinek s Irglem nemluvě o Klepišovi nebo Kohnovi velkej dojem neudělali. Hanzalova lajna se mi líbila asi nejvíc. Doma není kde brát, hráči z naší Extraligy výrazně zaostávají.

0/0
16.5.2008 9:30

Loša

Teda Pepo

jak si tě vážím jako trenéra, tak před tímto rozhovorem jsi trošku bumbal ne??? 8-o8-o8-o

0/0
16.5.2008 8:14

mh_ringo

A

To ze se nasim dari v nejake Evropske soutezi - no proc asi, proti komu

asi tak hraji? Proti Ruskemu ci Svedskemu vyberu hvezd z NHL urcite ne.

Nemluve o vyberu Kanady a USA, ktere EHT nehraji a na mistrovstvi se s

nimi potkavame.

0/0
16.5.2008 7:30

Copr

Re: A

Ono ale v tu chvili ani nas tym neobsahuje hrace z nhl :-P

0/0
16.5.2008 9:11

mh_ringo

Augusta byl vyborny trener

sice v podstate prevzal po Hlinkovi tym, ktery Hlinka poskladal, nicmene zlaty hattrick, to neni jen tak, myslim ze to byla osobnost, ktera to umela tymu vtlacit do hlavy. Touha za vitezstvim je sice vzdy, ale chce to k tomu i jakousi prirozenou naladu. Docela bych privital jeho navrat do repre. Nicmene, s jeho kritikou moc nesouhlasim. Me osobne se treba Irgl nelibil vubec, zatimco Fleischman hral slusne a dokonce dal i nejake ty goly. Naopak bych rekl ze vybouchli ti z extraligy. Nic proti hracum z Evropy, ale povetsinou v Evrope hraji ti, kteri nemaji v NHL zrovna formu, nebo se terpve vyvijeji a na NHL jeste nemaji. Tak nevim proc takove tahat na mistrovstvi. Podle me je docela prirozeny vyvoj Extraliga - Evropa - NHL - Mistrovstvi. Takto stoji podle me vyvojova hierarchie hokejsty a nemelo by se nejak zbytecne preskakovat.

0/0
16.5.2008 7:30

airwar

kolektivní sport

Fotbal i hokej jsou kolektivní sporty a už mockrát bylo vidět že mužstva poskládaná z hvězd nemusí fungovat a naopak mužstva "druhořadých" s jednou dvěma vůdčíma osobnostma šlapou.

Strategie poskládat během roku kostru mužstva kterou doplním o pár špičkových hráčů z NHL slavila v minulosti úspěch.

Těžko ale říct zda by to dopadlo lépe, po bitvě je každý generál.

0/0
16.5.2008 6:07

benedikt16

Má asi pravdu

Částečně má asi pravdu předsedo... má pravdu.... Když mladí borci odejdou v 17ti do Ameriky tak nemohou umět český hokej....

0/0
16.5.2008 5:25

BedlamW

Re: Má asi pravdu

Co to je cesky hokej? Pomalost, simulovani, sekani, 24 prihravek v obrannem a strednim pasmu, krouzky, neduraznost a chytrost??

0/0
16.5.2008 9:53

behringer

co s tím

Hokej sleduju od 70 let .Bohužel teď jsme v největší brankářské mizérii od těchto časů.A to nemám nic proti Milanovi Hniličkovi ani Lojzovi prostě nebylo kam sáhnout

Mensator-jedině jako trojka.Jednotka tak za dva roky,ale ne v extralize.

0/0
16.5.2008 2:12

TonyClifton

Ale pánové...

Tak je to tady...první hrdinní kapitánové Kormoránové (pane Augosto, pane Šindeli,von se ten hokej takhle dělat nedá kucí ušatí). Odvolávat se na to, že jádro týmu nepochází z Evropy je poněkud nešťastné. Tým byl poskládaný zajímavě s výhledem do budoucna. Samozřejmě Evropa: Rolinek si pozici obhájil (ba co víc byl vidět i bez lupy), naproti tomu, Irglovi jak tvrdí pan Augusta šampionát příliš nesedl, přiznejme si pamatujeme od něj o dost lepší výkony (v jeho případě potřebujeme). Z NHL : zmladších jednoznačně vyčníval Fleischmann, který byl hodně šikovný na puku a dokázal sbírat i body, ostatní mladí působili spíš zakřiknutě á nebo měli v mužstvu jinou roli (přiznejme si to, v třetím a čtvrtým útoku se dá vyniknout jen zřídka platí i k Irglovi). Generační výměna je nutná a vítaná. Jen škoda, že se bál Lojza ze mlejna zkusit ji i na brankářským postu. Hnilička se snažil, ále výpadek z Ufy se na něm projevil. A na pozici 2. či 3. golmana by se třeba Mensator rozhodně neztratil...

0/0
16.5.2008 0:44

lumberjack

how are you , Expert?

Ze s tim vylezl "expert" Augusta az ted, slozeni tymu zna uz dost dlouho sulin.... kdyby sme nedostaly blby gol na 2:2 tak by koktal jinak. Ja osobne nominaci mladiku z NHL chapu vzhledem k hristi na kterem se sampionat hral

0/0
16.5.2008 0:25

fm jack

Re: how are you , Expert?

Zbytečně Augustu napadáš, složení týmu kritizoval několikrát. Naposledy minulý týden přesto, že se našim dařilo. Přečti si rozhovor na http://www.impuls.cz/josef-augusta/article.html?id=219983

0/0
16.5.2008 0:40

ples

Re: how are you , Expert?

Augusta svymi reprezentacnimi uspechy dokazal, ze je mnohem vetsi expert, nez H...

0/0
16.5.2008 7:33

Copr

Re: Re: how are you , Expert?

spis byl ve spravny okamzik na spavnem miste :-P 

0/0
16.5.2008 9:12

behringer

názor

Naše extraliga bohužel stagnuje a má určitě nižší úroveň než za koučování pana Augusty,hráči jako Kumstát a Skuhravý ,kteří v Česku boří obrany soupeřů při tréninku nároďáku nestíhaj oproti hráčům z NHL a Ruska.

Místo aby se v extralize začali prosazovat mladí hráči stále zde kraluje Reichel,Patera,Procházka,Beránek atd.

0/0
16.5.2008 0:19

tomgeo

Složení týmu

Taky si myslím, že to pan Augusta zbytečně přehnal.

Hadamczik složil dobrej tým a jak píše Jarda Holík, je dobře, že tam bylo tolik mladejch. A ti se potřebujou otrkat, to je bez debat. Takže ano je to neúspěch, ale rozhodně nejsem zklamanej, že tam byli takoví lidi jací tam byli. Naopak - Vrbata, Fleischmann, Kotalík, Hanzal, Novotný - ti všichni nám to ještě mockrát vrátí.

A Hnilička taky za všechno nemůže - tady je jenom škoda, že zrovna u gólmana se Hadamczik neodhodlal vzít nějakýho mlaďocha a poslat ho do pekla proti Rusům - i kdyby jsme prohráli, tak by to mančaft nakoplo i Hniličku....to jediný mě mrzí.

0/0
15.5.2008 23:05

Mikkeee Bossy

Srovnání

Bilance Ivana Hlinky na MS v rolki hlavního kouče- 3., 3., 7., 1.

na ZOH- 3.,7.,1.

Bilance Josefa Augusty na MS 1.,1.,5.

na ZOH-5.

On Ivan Hlinka v počátcích na začátku 90.let také neměl žádnou oslnivou bilanci...

0/0
15.5.2008 22:36

franta_straka_unban

Re: Srovnání

no to je fakt taky si rikam proc delaji vsichni z hlinky takovou modlu...vetsina je stejne o hracich mas hrace vyhravas nemas hrace nevyhravas

0/0
16.5.2008 1:25

Mikkeee Bossy

Nesmysly zdejších pisálků

Nechápu, jak se mohlo vyrojit tolik zloby a nenávisti vůči bývalému trenérovi Augustovi. Prostě vyslovil svůj názor, i podle mě mylný, protože v Evropě již opravdu hráčů moc nezbylo a jejich výkonnost je prostě nedostačující na mistrovství světa. V tom také s Augustou nesouhlasím. Ale nechápu tu zlobu ve většině příspěvků a zcela zcestné nesmysly typu- pouze setrvačností dojel práci Hlinky v dalších letech, měl štěstí na silnou generaci apod.Setrvačností se může dojet tak  jeden turnaj a ne další MS v průběhu dalších 3 let, kdy 2x titul mistra světa. V roce 2000 odřeklo kvůli konání v Rusku hodně hráčů, nakonec jeli 4 a ne zrovna hvězdy- Buzek, F.Kaberle, Prospal a Varaďa a přesto jsme obhájili titul a v roce 2001 dovršili zlatý hattrick. Občas měl hvězdné hráče, ale ty dokážeme nominovat všichni- umění trenéra je najít optimální složení útoků, zareagovat na vývoj utkání, zredukovat případně při nepříznivém vývoji hru na 3 útoky- to je umění trenéra- někdo to umí nebo uměl-Hlinka

0/0
15.5.2008 22:15

Mikkeee Bossy

Re: Nesmysly zdejších pisálků

Růžička ,Bukač nebo třeba Augusta, někdo to neuměl i přes hvězdné mužstvo nikdy- třeba Lener a myslím si, že to moc neuměl ani Hadamczik.

Jinak Augusta byl výborný hokejista, má několik titulů jako hráč Jihlavy, patřil k základním kamenům sestavy jako bránící levé křídlo v 1.řadě s Martincem a Novým na slavném 1. Kanadském poháru, jako trenér má titul s Jihlavou a s outsiderem Olomoucí v r.1994 a vzpomínané 2 tituly jako hlavní kouč na MS. Nepovedl se mu rok 2002- 2x čtvrfinálové stop s Rusy na MS a ZOH. Na MS koučoval jako hlavní trenér celkem 26 zápasů a prohrál pouze 2- na vyrovnanou světovou špičku bilance vynikající. Opravdu si od vá zaslouží pohrdání a nadávky?

0/0
15.5.2008 22:22

krabat_

Re: Re: Nesmysly zdejších pisálků

ten chlap byl proste ve spravny cas na spravnem miste. zadna velkej trener to neni.

navic ma iq slepice...

0/0
15.5.2008 23:37

ples

Re: Re: Re: Nesmysly zdejších pisálků

A jak to poznas? Ty jsi mu delal testy? Jsi hnup, kdyz mluvis o nejakem IQ na zaklade clanku, ktery se ti nelibil...

0/0
16.5.2008 7:35

seabow

Re: Re: Nesmysly zdejších pisálků

Úspěchy jako hráče mu nikdo nebere, jako trenér měl oproti Hadovi nebo Lenerovi výhodu, že ho ti kluci respektovali, dokázal je postavit do latě a vyhecovat... ale jinak tu roli s Martincem měli o dost ulehčenou díky souběhu několika faktorů...

1) tu kostru týmu už jim dali dohromady Bukač s Hlinkou

2) měl k dispozici silnou generaci 1. poloviny 70.let v nejlepším věku

3) měl kliku, že v 90.letech ještě neutíkali všichni hned za moře, takže doma hrál třeba Vejba, Čaj + hráče, kteří se v NHL sice neprosadili, ale nebyli horší - Dopita (v té době asi nejlepší hráč mimo NHL), P+P, nebo se z NHL vrátili (viz níž)

4) lehčí soupeře, CAN začala silnější výběry posílat až tak od 2002-2003, RUS většinou jen s klukma z ligy, o USA nemluvě

0/0
16.5.2008 0:27

seabow

Re: Re: Nesmysly zdejších pisálků

a btw. třeba ten Petrohrad 2000, nezapomeň že tam nikdo neměl moc posil, kromě RUS, kteří na to dojeli... a k těm našim 4 z NHL počítej taky Reichela, Kučeru a Sýkoru, kteří měli za sebou několik dobrých sezón za mořem

0/0
16.5.2008 0:27

franta_straka_unban

zrovna augusta ma co kecat

minimalne 2 z tech jeho mistru sveta byly neskutecny haluzeRv

0/0
15.5.2008 22:07

Mempha

Re: zrovna augusta ma co kecat

Ale byly !!! To Lojza udělal ze 4 pokusů velký ho... - myslím tituly. A poslední dva roky je to přímo tragedie (Y)

0/0
15.5.2008 22:16

franta_straka_unban

Re: Re: zrovna augusta ma co kecat

s lojzovym materialem by augusta hral skupinu o udrzeni tim se nechci lojzy zastavat:-)

0/0
16.5.2008 1:22

ples

Re: Re: Re: zrovna augusta ma co kecat

To jsou pouhe spekulace. Ale fakta mluvi o necem jinem...

0/0
16.5.2008 7:36

Mikkeee Bossy

Re: zrovna augusta ma co kecat

Tak si nastuduj tu haluz než budeš něco plkat- 1 prohra ve čtvrfinálové skupině, díky tomu postup z 1.místa, lehčí soupeř ve čtvrfinále a pak samá vítězsztví až k titulu

mimo jiné 2x výhra nad Kanadou- Hadamczik za poslední 2 roky na MS neporazil silnějšího soupeře.

http://historie.hokej.cz/index.php?view=clanek&lng=CZ&id=0&menu_id=220&open_id=230

0/0
15.5.2008 22:41

franta_straka_unban

Re: Re: zrovna augusta ma co kecat

ten odkaz jen potvrzuje ma slova 2001 megahaluz 1999 trochu haluz 2000 v pohode;-)

0/0
16.5.2008 1:13

forhend

Trenéři

každý ze zdejších pisálků by byl špičkový trenér...v hospodě u piva...jako pan Katano...;-D

0/0
15.5.2008 21:31

Vezír

Šindel???

prosím Vás to je ten pán, co pro úspěch nařizuje zapnout naplno topení v šatně,nevpustí lidi na stadion a dělá další prasárny? Tak toho jsme tam měli vzít místo Kusého a byli jsme mistři.Takové praktiky tam nikdo nezná a padli by na zadek. K Augustovi se vyjadřovat, je zbytečné.pane Šindel,prosím nechejte si svpje rady do Boleslavi a pane Augusto,když se cítíte nedoceněný,vezměte si pod palec Jihlavu a ukažte nám,co ve Vás ještě dřímá. Teď budou vylézat hrdinévé,co ví jak by to dělali oni. Hnus velebnosti.

0/0
15.5.2008 21:29

Burzoa

to sou nesmyslný kecy

augusta je trapnej ubožák :-©

0/0
15.5.2008 21:02

pablo23

augusta blee

no tak to je neskutecnej blivajz co z augusty vypadl!!! stacilo, ze nam chytal hnilicka z evropy a uz byl prusvih!!! Tabulka +/- mu nerika nic, Fleischmann +6!!! kdyz byl vcera pri puku meli svedaci poradny fofry. jasne, treba krejci zklamal, ale taky je skoro nejmladsi!!! atd! Hrouda augusta, kterej se nachomytnul k zlaty generaci si neuvedomuje, ze se ten hokej za 10 let od jeho titulu hodne zmenil!!! je rychlejsi, fyzictejsi atd. a hlavne mnoho mladiku hraje od mlada v nhl, ne jako driv, ze zde byli tak do 23-24 let a odesli! proste ten je rad ze ho kluci placaj po zadech, ale trener to nikdy pro me nebyl! A mladici vubc nezklamali!!! naopak! augusto bez zase do grandu a pri pivku to rikej svej kamosum a nevotravuj tady:-P

0/0
15.5.2008 20:53

ppc1500

Kritika

Já si pana Augusta vážím jako trenéra, je to osobnost, ikdyž taky dělal chyby (kdo ne, viď?). Ale takto kritozovat neměl. Četl jsem zatím všechny jeho komentáře a celou dobu tvrdil, že tým je dobrý, že na to kluci mají, jenom trošku štěstíčka (to je normální, na této úrovni to bez toho štěstí ani nefunguje). Takže buď lakoval v předešlých komentářích, nebo je "po válce generálem"... ani jedno ho není hodno. Škoda této - dle mého názoru neopodstatněné - kritiky. Ač pana Hadamczika nemusím, tak tento rok složil dobrý tým. Ale není každý rok posvícení. Snad příští rok s jiným trenérem. Budu jim fandit do smrti!!! [>-][>-][>-]

0/0
15.5.2008 20:11

šufánek

Re: Kritika

R^R^R^

0/0
15.5.2008 21:44

pako_z_letne

aqugusta ma pravdu

novotny, krejci hanzal, rolinek, irgl, caslava, hnilicka, vubec nemeli hrat, to je parta looseru.

0/0
15.5.2008 20:08

ppc1500

Re: aqugusta ma pravdu

........a to jsi věděl už i před turnajem, nebo se v tom utvrzuješ až nyní, po vyřazení?! Mluvil bys stejně, kdyby se vrátili s medailí? Ono k tomu neměli daleko, fakt jenom to štěstí chybělo...

Ale vážně: myslím si, že tomuto týmu nejvíc chyběl osobnost, která by byla schopna kluky "nakopnout" v momentech, kdy to nejvíce potřebovali. Osobnost, jakou byl třeba Reichel, nebo pan Hlinka, Růža. Kdokoliv. Pan Hadamczik tuto roli nikdy nezvládal, bohužel.

0/0
15.5.2008 20:15

vzajcev

Re: aqugusta ma pravdu

Jo a ty jsi ten nejvetsi. Hele kdyz nerozumis hokeji, tak sem radeji nic nepis. Nikdo tu neni zvedavej, na tve trapne, nesmyslne komentare.

0/0
15.5.2008 20:50

Deathwing

Augusta

Pan Augusta by se měl mírnit ve svým kritizování Hadamczika sice Lojzik nebyl dobrej trener nedokázal vybrat správnýho golmana ale to byla jeho letos jediná chyba kromě toho že možná nemá takový respekt u hráčů jako Růžička a nedokáže je podpořit jinak ale ten výběr vybral dobře.Pan Augusta by si měl vzpomenout na ZOH  2002 tam jsme měli nejlepší tým a přes to jsme díky tomu že nic nedokázal udělat vypadli ve čtvrtfinále už  a to měl v týmu jména jako Hejduk,Petr Sýkora který ted hraje výborně za Pittsburgh a nebo Eliáš co hral ted vcelku dobře na MS plus největší osobnost Jágra a v brance Haška v obraně Hamrlíka a Kubinu s Kaberlem přesto nedokázal s touhle silnou generací vybojovat zlato což Hlinka dokázal v Naganu

0/0
15.5.2008 19:46

Kapitalista-telem-i-dusi

Re: Augusta

uuuff, tak souhlas jako nikdy před tím. Augusta se pouze vezl na tom co postavil Hlinka a dělá chytrého.

0/0
15.5.2008 20:07

Velho

Re: Augusta

na druhou srtanu ale zase Augustovi dáváš za pravdu. Tvůj vyjmenovaný team z 02 je vlastně to co bylo k dispozici nyní.

0/0
15.5.2008 21:19

Deathwing

Re: Re: Augusta

no co bylo k dispozici předtím on měl před tím i dobrýho golmana Hašek je tam držel protože v roce 2002 ještě dokázal něco pochytat a navíc s Jágrem a bez Jágra máš taky rozdíl ,který dokáže na sebe natáhnout dva hráče plus Harmlík takovej obrance by se hodil

0/0
15.5.2008 22:35

madqwert

augusto, ty si taky nevidis do huby co?

staci se podivat na statistiku +/- a je to jasne... fleischmann +6, nejlepsi z nasich a tebe nejvic zklamal ;-D

http://stats.iihf.com/Hydra/132/IHM1320CZE_83_7_0.pdf

0/0
15.5.2008 19:46

Blbec z Xenemunde

<>

povolat z NHL všechno, co je volný po základních skupinách, začátku plej off a nemá zlomenou páteř dokáže i cvičená opice :-©

0/0
15.5.2008 19:41

pipopipo

augusta vs hadamzik

lidi hádáte se tady nad rozepří dvou debilů, těžko říct kterej je větší-:)) jediný co had dělá dobře je, že povolá dobrý jména, pak už jim nic neporadí, přestože do všeho mele a roztrhává lajny, augusta, jak tady již někdo trefně napsal, se nachomejt k silnej generaci a ochotě reprezentovat, jeho jediná trenérská rada byla střílej to k tyči vole-:))

0/0
15.5.2008 19:32





Najdete na iDNES.cz