Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Co dál? Nebát se dát do branky dvacetiletého kluka

Po fanoušcích to bude vyžadovat velkou trpělivost, po trenérech potřebnou dávku odvahy. Jinak se český hokej v budoucnu na postu brankáře jen těžko dočká dalšího velkého jména, s nímž budou spojovány nové úspěchy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

chassis hunter

docela perspektiva

7 brankaru - 3 se vratili ze zamori,protoze se neprosadili,2 co se jen tak rychle neprosadi,1 co neunesl tlak play-off a 1 co sice odchytal par zapasu,ale je mu teprve 20...Opravdu je z ceho vybirat...R^R^R^;-D

0/0
16.5.2008 15:53

samhowkins

novinari

trosku me mrzi ze s timhle prichazi novinari az letos, pritom to ze nemame golmany neni nova situace, my je nemame uz dva tri roky, proc tohle treba nekritizuji Zaruba ci Dusik nechapu, neverim ze si toho nevsimli, staci se kouknout kolem sebe, Finove maji v nhl 5 spickovych golmanu, Svedi a Rusi taky nekolik, my krome Vokyho nikoho

0/0
16.5.2008 14:34

samhowkins

tak o kriźi golmanu sem tu

psal loni, nechapu proc se to vytahuje az letos, na prvnim miste je to samozrejme chyba extr. klubu. Je naprosto absurdni ze cestni mladici chodi chytat do Finska kde jim v klidu sveri pozici jednicky viz. Salak a pred lety Duba, zatimco v ceske ELH, ktera je kvalitativne mnohem horsi nez finska sm liiga, chytaji zombie typu Orct, Altrichter, hraci kteri tomu tymu nemaji co dat...a nejtragictejsi pripad je pripad golmana mistru sveta do 20let z roku 2000 (jmeno mi vypadlo) ktery ukoncil asi pred dvema lety karieru pac nesehnal odpovidajici angazmaRvRv

0/0
16.5.2008 14:31

sttanny

Brankari

Mam obavu, ze se pojede dal v tomto trendu a to sice takovem, ze to vypada jakoby se  misto repre golmana dedilo, takze na rade je Pinc-do extraligy golman jako vysity, ale jakmile jde o mezinarodni duely, vicemene prumerny, Svoboda v blede modrem to same...je treba dat moznost tem mladsim, ale ne za rok za dva hned od zacatku sezonyR^

0/0
16.5.2008 14:11

Francescu

No

tak neco podobnyho jsem tu uz psal vcera...mladochy se tam bojime davat ale stredni generace golmanu na to nema, jelikoz porad krijí zada jen Hnildovi, Cemanovi, Turkovi a Vokounovi. Proto musime jim musime dat sanci a Euro Hockey Tour je asi jedina moznost. Jinak myslim ze Spartansky trojlistek Duba, Schwarz (i kdyz za morem) a Pepperle je nase budoucnost. Jen potrebuji chytat dulezite zapasy a nabrat zkusenosti aby se ve ctvrtfinale nepolozili R^

0/0
16.5.2008 12:49

Andee

Mno...

Ještě ych zmínil jedno jméno - Pavelec. Mladej kluk, letos už má pár zápasů za Atlantu... myslim, že je to jeden z mála, kterej by mohl během 2-3 let zazářit...

0/0
16.5.2008 12:18

jirinec

...

na postu brankáře je momentálně krize, je třeba dát šanci mladým, aby získávali zkušenosti, při vší úctě Pinc ani Adam Svoboda nejsou typy na to, aby nahradili Haška a spol. Mensator na MS měl být, jako trojka nebo dvojka. Hnilička byla letos nejlogičtější trenérská volba, ale teď je třeba hledat, hledat a hledat novou dlouhodobou jedničku. Na Vokouna se spoléhat nedá, sezonu v NHL, trejdy atd. předvídat nejde a on může hrát opakovaně play off...

Vsadil bych na Mensatora a nechal ho chytat většinu zápasů EHT, jenže jet potom na MS rovnou v roli 1, když na takovéhle turnaji nikdy nebyl ani u otvírání vrátek..., o to větší byla chyba, že jej nenechali je otvírat letos

0/0
16.5.2008 10:08

jamil1

Re: ...

ano, porad se to tu resi dokola ... ano mensator mel jet jako max trojka, ano mel dostavat vice sanci v EHT ale tot vse. nekteri zde diskutujici by ho porad cpali do branky jako jednicku! to bych pak chtel videt jejich reakce - ted se samozrejme dusuji, ze by rikali, je mladej, je bez zkusenosti atd., ale skoncilo by to stejne ne-li hur! pak by ti sami vykrikovali - prohrali nam to trener a brankar! je treba si taky uvedomit, ze extraliga se nerovna MS!!!

0/0
16.5.2008 10:47

BedlamW

hj

Je fakt, ze Lojzovi nic jineho nezbyvalo nez vzit Hnilicku a nekoho dalsiho. Vzit tam Mensatora , ktery mel dobrou sezonu je obrovsky risk, protoze ten mlady kluk nema zadne mezinarodni zkusenosti a brankar je neco jineho nez obrance ci utocnik. Brankar kdyz neni ve sve kuzi, tak pusti za sebe skoro vsechno......Mlady brankar se musi trosku otrkat, nez ho nasadim proti nejlepsim hracum sveta.

0/0
16.5.2008 10:00

Aragorn

Re: hj

Ale to už se přece řešilo milionkrát... Kde se má otrkat, když ho nenechá odchytat třeba tři turnaje EHT? A místo toho staví Hniličku, kterého dle svých vlastních slov "nepotřebuje zkoušet"...

0/0
16.5.2008 10:27

Ravanelli

Re: hj

S tebou je sranda Marcelko, když si hraješ na chytrolína ;-D a začneš dělat "fundované rozbory".  ;-D 

Jasně si představuji, jak tě na šachtě popadne podobný záchvat moudrosti a když začneš rozumovat, tvým natvrdlým umouněným kolegům se tak rozjasní oči, že můžou klidně zhasnout čelovky.

A když se pak vrátí ze Staříča dom k robě, tak jej poví - tož Marcelka to je Bedla jak sviňa, do piče.

0/0
16.5.2008 10:28

BedlamW

Re: Re: hj

ravanelli...radeji mi povez tu pohadku o te sparte!!;-DR^

0/0
16.5.2008 10:32

BedlamW

Re: Re: hj

Ravanneli...na Starici jsem nikdy nedela.Bud Hlubina a nebo Jeremenko...vis?!;-);-D

0/0
16.5.2008 10:35

Ravanelli

Nahradit jej Pincem nebo Svobodou by si dovolil málokdo.

Pozoruhodné 8-o  Proč tam tedy ty dva exempláře tahali, když byli nepoužitelní ?  Naštěstí nás to do budoucna zajímat nemusí. Jedničkou bude Svoboda a osa týmu Bednář, Beránek, Klepiš, Červenka, Vondrka, koučovaná přežvykujícím svetromilem dá definitivně zapomenout na nějaké semifinálové ambice a budeme se soustředit na souboje se Slovákama, kdo z nás to víc pohnojí.  Italům a Dánům bude ještě tak dvacet let trvat, než se dotáhnou a Švédové a spol. nás stejně porážejí jak se jim zachce už teď. 

Když brankář, tak vycházet z trojky  Schwarz, Popperle nebo Duba, záda by jim mohl krýt vcelku solidní Vokoun a Mensator by mohl zaskakovat a učit se od nich. 

0/0
16.5.2008 9:55

BobTheSinc

Re: Nahradit jej Pincem nebo Svobodou by si dovolil málokdo.

Pan je trochu spartan, ne? Mensator dokazal svou kvalitu vic, nez kdokoliv z tebou jmenovane trojice... R^ Brno zdravi!

0/0
16.5.2008 10:10

BedlamW

Re: Nahradit jej Pincem nebo Svobodou by si dovolil málokdo.

Ravanelli, cim to je, ze ty kdyz neco napises , tak je to spartanska KRAVINA!!:-/

0/0
16.5.2008 10:34

johnny_b_good

Re: Nahradit jej Pincem nebo Svobodou by si dovolil málokdo.

Kluku ty mas asi temne rudy i trenyrky a pravdepodobne taky vsechno mezi usima ;-D. Kdo chce kam..... 8-o

0/0
16.5.2008 10:41

usual suspect

Re: Nahradit jej Pincem nebo Svobodou by si dovolil málokdo.

Ravane zapoměl si,že Sparta se nedostala ani do semifinále...;-DRv

0/0
16.5.2008 11:30

pablo23

Re: Nahradit jej Pincem nebo Svobodou by si dovolil málokdo.

ty we, ty ses dabel. Vsechny 3 spartansky golmany mam rad a bude to spolecne s pavelcem, Koprivou a Neuwithem solidni zaklad, ale jen pro zajimavst - Schwarz na farme, popperle na farme - nebyli by pro ms uvolneni, Duba absolutne z formy!! Co vic chces? Vokoun - nezpochybnitelna 1 a tyhle kluci museji dorust!! nemame za vokouna nahradu, golmani v letech 25-30 pro zapasy svetove spicky zatim uplne chybi!!!

0/0
16.5.2008 12:45

Felix DeSouza

-*//*-

Kdyby chytal Mensator, nedopadlo by to o moc líp a všichni tihle růžíčkový kapusty a nedochlastaný augustiniáni by zas vykřikovali něco o tom, co to je za amatéra, kterej bere na šampionát takhle mladýho nevyzkoušenýho nrankáře. "No dyk si to vemte, já to hrál, ten kluk tam přinde, vidí poprvně ňákýho toho Kozičkina nebo tohondle, jo, no dyk to se mu rozklepou kolena, to je jasný... Dyk já to hrál, né, tak vim vo čom muwim, kurňa. Né jako tyndlencty vodporníci, jo, s těma svejma analýzama... My prostě přišli na let, a hrálo se, že jo, a jakej to byl panečku hokej... Když sem trénoval Pateru a Dopitu, mysítesí, že sem já jim něco řikal? Né, prostě přišli na let, a hrálo se. Sem jim řek kucí a teď dejte gól a zatáhněte to, a bylo!"

0/0
16.5.2008 9:46

jamil1

Re: -*//*-

:-)

0/0
16.5.2008 10:40

toruba

Co dál? Nebát se dát do branky dvacetiletého kluka

Myslím si, že brankáře dost podceňujete. Kdyby trenéři vzali jen mlaďasi na MS, tak by fanoušci třeba neměli takový nároky, stačilo by čtvrtfinále, ale hlavně aby na nich bylo vidět, že chtěj hrát a že to umí (taky důraz a ochota pomáhat vepředu i vzadu). A třeba by i překvapili, protože by je ostatní týmy neznali tolik a mohli by je podcenit, ale také by tu byl tým do budoucna, který by se po několika zápasech určitě suprově sehrál a mohl by dělat problémy jiným týmům při boji o medajle. Jen se nebát riskovat. Doufám, že Růžovi to nabídnou a bude trénovat i on a když ne tak ať je to hlavně trenér, kterej by měl respekt pře všema hráčema a to i z NHL.[>-]R^

0/0
16.5.2008 8:15

dobrota2000

Re: Co dál? Nebát se dát do branky dvacetiletého kluka

Růžičkovo typické hodnocení ala "po bitvě, každý generál".

Navíc, dovolím si s tebou nesouhlasit, že s mladým v bráně by fanoušek měl menší nároky. Upřímně, lidé jsou tu rozmazleni a nic jiného než titul se na každém šampionátu nečeká.

A krásná vlastnost fanoušků, že se rychle zapomíná, tomu ještě přidává. Takový Hlinka, do Nagana nevyhrál vůbec nic a každý mu říkal Bronzový Ivan. Jenže stačí jedno zlato a je zapomenuto...

0/0
16.5.2008 8:23

Loša

Re: Re: Co dál? Nebát se dát do branky dvacetiletého kluka

R^

0/0
16.5.2008 8:32

jacih

Re: Re: Co dál? Nebát se dát do branky dvacetiletého kluka

ja si to teda moc dobre pamatuju ze nevyhral nic az do roku  1996, kdy ho musel vystridat ludek bukac a ten vybral kostru budouci zlate generace (Patera, Prochazka atd. ) v Naganu pak mel k dispozici svoji oblibenou Litvinovskou generaci v nejlepsi forme + jeste zkusenej ex litvinovak Ruzicka. Vyslo to a byla to parada. A pak prisel Augusta a zlatej hatrick - podle me nejlepsi trener za poslednich 15 let.

0/0
16.5.2008 9:14

daadyy

Re: Re: Re: Co dál? Nebát se dát do branky dvacetiletého kluka

Augusta teda dle mě převzal hotovej tým..Když se mu pak "zlatá generace" začala rozpadat, tak nevěděl co dál..

0/0
16.5.2008 9:33

jamil1

Re: Re: Co dál? Nebát se dát do branky dvacetiletého kluka

tak tak, naprosty souhlas R^

0/0
16.5.2008 10:38

aidy

Re: Re: Co dál? Nebát se dát do branky dvacetiletého kluka

no a divíš se, nagano neblo jen tak obyčejné zlato. nebyl to jeden z titulů mistar světa, bylo to první zlato z OH, navíc z turnaje, kterému se celkem právem říkalo "turnaj století".  na tom není nic divnýho, že u jéna ivan hlinka zůstane zapsáno: první olympijské zlato v historii českého hokeje. to zlato má opravdu mimořádnou cenu... 

jinak pořád lepší bronz než nic ;-)

0/0
16.5.2008 13:24

doktor_q

Brankáři

Zaujalo mě toto: "Dříve jsme se mladým brankářům celostátně věnovali. Každý rok se

podařilo najít aspoň jednoho nového pro ligu,“ srovnává Holeček."

A proč to nejde teď? To má svaz tak málo peněz, aby se věnoval více perspektivním mladým? Zrovna Holeček jezdil pár let do Pardubic za Haškem a piplal z něj brankáře světové extratřídy. Kde jsou Šindel, Králík, Bříza a další, aby předávali zkušenosti?

Tohle jsou jen hosdpodské kecy, chce to činy.

Přestože Růžičku jako trenéra moc nemusím, player to byl famózní, má autoritu a je tvrdej. Ve Slávii se vypracoval, s klukama to umí. Když z nároďáku neudělá výtah pro hráče ze Slávky, tak mu budu fandit.

0/0
16.5.2008 7:56

kvetazalcik

saša

Pozapomnělo se na sašu "želvičku" hyláka, mohl by také dost šanci. Go Saša go!

0/0
16.5.2008 7:51

Cocotus_Interruptus

Re: saša

Jo, Sasovi by se mel nekdo venovat. Pamatuju ho, jeste kdyz v Koline chytal na stridavy start 2. ligu a vypadal fakt nadejne. R^

Jo, kde jsou ty casy, ted je kolinskej hokej uplne v <|> :-(

0/0
16.5.2008 9:42

bozipepe

Trenér a gólman - ostuda týmu.

Bohužel s křížkem po funuseRv skončil trenér a brankář, kteří jsou příčinou neúspěchu. Hadamczik asi myslel na to jak prostřednictvím dcery pumpne stát o miliony:-© (spekulace s pozemky na sev. moravě - pro nezasvěcené) a po té mu nezbývá čas myslet na hokej. No a Hnilička na to prostě nemá. Ten kluk je ještě docela dobrej pro naší ligu, ale na vrcholné akce ne;-(, bohužel.

0/0
16.5.2008 7:43

aljav

Re: Trenér a gólman - ostuda týmu.

Hnilička by byl možná i pro repre dobrej, ale bylo strašně znát že v Rusku nechytal !

0/0
16.5.2008 9:30

Hook24

Re: Re: Trenér a gólman - ostuda týmu.

No to nevím ....loni chytal a bylo to samé jako letos!

0/0
16.5.2008 10:07

Hook24

Zkušenosti

Přesně, jak tady někdo píše, jak můžeme mít zkušeného reprezentačního brankáře, když se jim na šampionátu už X let nedá šance! Chápal bych to, kdyby Hnilička oplýval nejlepšími statistikami, tak jako to bylo v případě Haška, Turka či Vokouna. Ale Milan posledních pár let nejlepším statistikám sice vévodil, ale nějak to bral z druhého konce! A tak nějak z mého pohledu nepochopitelně, zabíral neustále místo někomu ...ať už komukoliv, který ty zkušenosti mohl nasbírat....

0/0
16.5.2008 7:25

Profík

Jěště že už vypadl ten Hadamczik

Jen zabíral místo lepším trenérům.

0/0
16.5.2008 7:23

AKSAMIT

v clanku se porad pise,

ze nemame brankare,ale to neni pravda.Oni jsou,ale musi dostat sanci a ne porad rikat,ze nemaji zkusenosti.Tak at si je udelaji,ne.V EHL je zapasu dost.

0/0
16.5.2008 7:14

Cocotus_Interruptus

Re: v clanku se porad pise,

R^

0/0
16.5.2008 9:44

Lionel

Pokud bude trenérem Růžička

tak je jasná jednička Svoboda, pokud někdo jiný tak mají šanci i Mensátor, nebo gólmani ze zámoří...snad Pavelec, Neuvirth nebo Schwarz dostanou víc šancí

0/0
16.5.2008 7:10

Tryskoprd

Tak nějak nevěřím

Růžičkovi, že by vzal Mensátora místo Svobody.

0/0
16.5.2008 6:43

QT1

Re: Tak nějak nevěřím

Tak tohle Růžičkovi klidně věř, on moc dobře ví, proč vyhráli titul až v sedmém zápase a moc dobře sledoval, proč se do finále dostaly Vary namísto očekávaných Budějovic. Samozřejmě že si do repre vezme jednoho nebo dva hráče ze Slávie, který by tam někdo jinej nezval, ale v poli se to tak nepozná a navíc občas potřebuje někoho, koho zná, ví jak hraje, jako má psychiku, kdo má ale třeba trošku horší statistiky. Protože ty statistiky jsou vždy v kontextu týmu - kdo hraje vedle Ovečkina, tak nadělá hromadu bodů, když ale stejnej hráč bude hrát vedle Hanzala, tak to dopadne jako to dopadlo. Zvlášť když Ovečkinovi má nahrávat, zatímco v repre se po něm chce střelba...

0/0
16.5.2008 9:46

bojovnik

Mensator

!

0/0
16.5.2008 6:23

bozipepe

Re: Mensator

Souhlasím. Lépe než Hnilička by zachytal i třeba Pešek nebo Janda i přesto, že na bruslích možná nikdy nestáli.

0/0
16.5.2008 7:45

Loša

Re: Re: Mensator

možná i ty že debile???

0/0
16.5.2008 8:32

rykenzo

Popperle

R^R^R^R^

0/0
16.5.2008 6:18





Najdete na iDNES.cz