Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Šest důvodů, proč hokejisté na mistrovství neuspěli

Q u e b e c - (Od zvláštního zpravodaje iDNES.cz) - Velké očekávání vystřídalo hluboké zklamání. Jedině tak lze popsat vystoupení hokejové reprezentace na mistrovství světa v Kanadě. Proč ambiciózní mužstvo trenéra Aloise Hadamczika skončilo už ve čtvrtfinále?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

pnez

Hnilička je děravej jak řešeto ...

Bylo mi jasné od samého začátku mistrovství, že bez dobrého gólmana neuspějeme. Pan Hadamcik Rv vzhledem ke konci svého smluvního období už zkrátka moc dobře nepřemýšlel. Hnilička Rv byl vždycky béčkař a konečně se to projevilo, je děravej jak řešeto a v minulosti se jenom vezl na zlaté vlně. Vyhořeli jsme v hokeji a vyhoříme i ve fotbale, je to bída. ;-O Petr.

0/0
18.5.2008 1:02

osvetitel

Ale dyt je to jasne jako facka

Neuspeli , protoze vzdy dali nejmene o jeden GOL mene,nezli jejich protivnici,v tech zapasech kde o neco slo!Ze mam pravdu Hnilicko?!;-)Ostatni duvody jsou bezpredmetne!

0/0
17.5.2008 20:27

osvetitel

Duvod cislo jedna az sest -protoze SUCKS

stejne jako USA tym! Ale amikum se nedivim,protoze tady nato kazdej kasle.

0/0
17.5.2008 6:10

coyotte

Hlavní průser

byl už odzačátku Had. Nikdy jako trenér nic nedokázal vyhrát, ale zato patří mezi nejbohatší Čechy. Takže je nasnadě, proč taková nicka trénuje repre a bere své oblíbence typu Irgla, Hniloby, Pince a jiné nepochopitené tahy. Rv

0/0
16.5.2008 18:30

Junko

Skodi zavislost na hracich NHL

Precetl jsem si se zajmem ruzne clanky a s poslednim bodem clanku posledniho souhlasim.

Hraci NHL maji za sebou narocnejsi sezonu nez ti hrajici v ligach evropskych. Navic by od nich verejnost necekala tolik co od hracu NHL a "Evropani" by na sebe upozornit, coz hraci NHL nepotrebuji. Navic by to meli byt predevsim hraci mladi. Jsou silni, energicti, sebevedomi. Cekani puvodniho vyberu hracu na vypadnuti toho ci onoho hrace NHL z boju o Stanley Cup je take pro muzstvo demotivujici. Snad tedy do priste...

0/0
16.5.2008 18:06

alienated

todle že je článek?

já teda nevím, ale todle je jeden z těch nejdebilnějších čánků, co tady vyšly. Prostě někoho napadlo že potřebuje udělat analýzu alespoň o šesti bodech, a plácal jak to šlo. děte s takovou novinařinou do ... do pihele.:-©

0/0
16.5.2008 16:40

ppc1500

Re: todle že je článek?

A jaký článek očekáváš? Co by se ti líbilo? Ale to je jedno, protože to, co by se líbilo tobě, určitě by pobouřilo jiného čtenáře. Takže se tím netrap, že vyjde článek, který se ti nelíbí. Asi nejsi sám na zeměkouli a neřídí se vše dle tebe. Holt, smiř se s tím....

0/0
17.5.2008 20:00

krabat_

malo evropanu

to je jen pitomej alibismus a hledani much tam, kde nejsou.

ukazte mi 3 zdrave hrace z evropy, kteri by byli pro tym prinosem.

proste nejsou!

vsaxte to videli v minulych 3 rocnicich eurohockey tour. proste v evrope nemame hrace.

0/0
16.5.2008 16:02

coyotte

Re: malo evropanu

To asi sleduješ curling, protože finalisté ELH by byli 100x větším přínosem než mladí troubové NOVOTNÝ, kREJČÍ, nebo hvězdy typu Plekance, kteří buď nemají zkušenosti, nebo se nestačili sehrát s týmem. EHT není měřítko, tady se rozhodlo tím, že Lojza nikdy nebyl renomovaný trenér, nic nevyhrál, a sází na hráče, kteří jsou za zenitem, viz hniloba nebo Irgl

0/0
16.5.2008 18:26

krabat_

Re: Re: malo evropanu

tak jmenuj, ty curlingu... :-/

0/0
17.5.2008 5:00

nelde

Tým

Kdy už Hadě pochopí, že prostě nestačí jen dát dohromady několik dobrých  hokejistů. Je potřeba z nich udělat tým. A jak z nich ten tým není, tak náš nároďák není úspěšný. Tohle uměl Hlinka a umí to Růža. Tak snad se příští rok dočkáme.

0/0
16.5.2008 15:28

Tryskoprd

Re: Tým

Jistě to umí i Výborný. :-P

0/0
16.5.2008 15:36

Mempha

Re: Tým

No jistě tragéd Růžička. Ten měl z prrdele kliku, že měl tým složený Hlinkou, měl všechny hráče z NHL a ještě ta haluz ve čtvtfinále s američanama, jinak jel taky domů s prázdnou. A hlavně měl Vokouna. Svoje kvality ukázal 2x s Lenerem, jak míchal chemii týmu s Kadlecem, Dudou, Supem, Novákem a spol. ;-D

0/0
16.5.2008 18:03

nelde

Re: Re: Tým

Aha a vítězství v lize byla taky náhoda. Takže nám nezbývá než vytáhnout Ivana zpod hlíny a spojit ho drátem, aby držel pohromadě na lavičce.

0/0
16.5.2008 18:43

ppc1500

Re: Re: Tým

Růža žádný tragéd není. Už to párkrát dokázal. Ale tvoje nenávist vůči němu je asi větší, než zdravý úsudek. No nic, každý máme svoje mouchy....

0/0
17.5.2008 20:02

novyss

Bulvár

No toto je jak článek z blesku!!! Rejpat po bitvě umí každej, ale kdyby byl ten článek alespoň objektivní... Idnes fuj!:-©

0/0
16.5.2008 14:58

sttanny

hodnoceni?

Fleischmann zklamal? Hanzal zklamal?Predevsim zklamal pan Hadamczik, ktery tyto hrace rozhodil z jedne lajny, jinak diky Lojzikovi se to alespon trochu omladilo, to je asi jedine jeho pozitivum.R^..chybeli hraci z Evropy? kdyz se hraje na uzkem kluzisti, tak to uz vibec nechapuRv asi by jim dost dlouho trvalo, nez by si zvykli na mensi rozmery z tohoto pohledu byl pocet hracu NHL spravny.Tymu chybel hlavne kouc, nevsiml jsem si vubec, ze by Lojza hrace koucoval, oni si totiz sami rozhodli co budou hrat[>-]

0/0
16.5.2008 14:41

komunista11

no nevím

vzhledem k tomu, že jsme s posledních deseti zápasů se švédy 9x prdli tak jenom neskutečnej optimista musel věřit že tentokrát je dáme;-D

0/0
16.5.2008 14:28

komunista11

Re: no nevím

fuj z

0/0
16.5.2008 14:30

alienated

Re: Re: no nevím

fuj komunista;-D

0/0
16.5.2008 16:37

JohnX

dobre hodnoceni

urcite by se tam mnoho pravdivych postrehu naslo, nemyslim si, ze je to nejaka jednoznacna kritika, ale sumar faktu z pohledu smerem dozadu. jasne, ze mnoho veci se mohlo jevit jinak, kdyby se uspelo, ale uricte se priste da udelat sposusta veci podobne s jinym vysledkem. jen nesmi byt trener zabejceny a za kazdou cenu si prosazovat svuj nazor jako jediny spravny ...

kluci dekuju, hadamcziku, tobe taky, ze uz je toho utrpeni konec a ze jsi uz ukoncil svoje kratke, ale neuspesne pusobeni u ceske repre. ono opavdu plati, ze kdyz dva delaji totiz neni to totez :-).

0/0
16.5.2008 13:23

haj065

zaklady hokeje

Mam myslim jeden docela konkretni postreh, ktery vubec nesouvisi s vyberem tymu jako takoveho, ale se schopnostmi trenera. Pravda je ta, ze do prichodu Plekance se velice darilo lajne Hanzal,Vrbata ,Fleischmann - po prijezdu meho oblibeneho hrace zacal kouc experimentovat a prestalo se darit v presilovkach i ve hre 5 proti 5.

Druha dulezitejsi vec je ta, ze pan trener pri oslabeni v prodlouzeni poslal 2 krat pri jednom oslabeni na led stejnou trojku v cele s Plekancem - neni to o tom, ze by hral spatne nebo byl spatny hrac, ale at se na me p. trener nezlobi - uz toho meli plne brejle, tak proc proboha posila stejne hrace ob jedno stridani - to tam tech hracu bylo malo na stridacce?

A posledni vec - poku nektery z hracu - v tomto pripade Kohn, udela hned na zacatku takovy nesmyslny zakrok - za ktery mel dostat minimalne 2+2, pak uz by si v zapase nezahral....

tak hodne stesti za rok

0/0
16.5.2008 12:36

primorsko-fans

Re: zaklady hokeje

ten krosček na hlavu sem taky jaksi nepochopil...

0/0
16.5.2008 12:41

KevinCostnaty

hlavní důvod : Hadamčík

kdyby ten pán měl selský rozum , nemusí rozumět hokeji, stačilo kdyby rozeznal třeba čísla. Tak by zjistil, jak to vypadalo v Liberci za Hniličky a za Pince. Defacto libereckou dvojku udělá jedničkou na MS. Se Švejkama Hnilda zachytal svuj standard = průměr. 2x měl štěstí při střelách, u druhého gólu jednoznačně chyboval  a v prodloužení měl smůlu. Takže na náhody vyrovnaná bilance.

0/0
16.5.2008 12:31

pavelpu

Re: hlavní důvod : Hadamčík

Naopak - smůlu měl při druhém gólu. To bylo nedovolené bránění a měl to být faul. Střelu před gólem v prodloužení měl udržet. To byla jeho chyba.

0/0
16.5.2008 14:51

Mempha

Re: Re: hlavní důvod : Hadamčík

žádný nedovolený bránění to nebylo, na tom se shodli všichni. Dokonce i zaujetí komentáři a jejich přizvukovači. První gól byl taky jeho, žádnej dobrej golman nevyráží střelu od modrý 2 metry před sebe, ale buď ji chytí nebo ji vyrazí do boku.

0/0
16.5.2008 18:08

coyotte

Jiných 6 důvodů neúspěchu

1. Hadamczik:-©, 2. Hnilička;-€, 3. KohnRv, 4. Novotný:-/, 5. Krejčí8-o, 6. Hanzal:-(

0/0
16.5.2008 12:13

Andee

Re: Jiných 6 důvodů neúspěchu

pořád stejnej cocotte Rv

0/0
16.5.2008 12:22

coyotte

Re: Re: Jiných 6 důvodů neúspěchu

Piss off, cundeeV

0/0
16.5.2008 12:29

Captain-Morgan

poslední odstavec snad není myšlen vážně

Víc prostoru pro Evropany? Totální nesmysl! Evropané v kádru ČR zklamali! třeba smolař Čáslava...Irgl

0/0
16.5.2008 11:49

p.o.p.

Re: poslední odstavec snad není myšlen vážně

...a Rolinek taky nebyl vidět, viď?;-D

0/0
16.5.2008 11:53

gesslish

Re: poslední odstavec snad není myšlen vážně

Petra Čáslavy se teda musim zastat, podle mě to byla velká jistota naší obrany. Ono se hezky hodnotí ofenzivní výkony Kaberleho se Židlickým, defenzivní, spolehliví beci nejsou tak vidět, a pak dostanou nálepku "smolaře" jen kvůli líznutí brusle při rozhodujícím gólu. A když už jsem zmínil Kaberleho e Židlickým, tak co se týká defenzivní práce, byli dost mizerní.

0/0
16.5.2008 12:12

Andee

Re: Re: poslední odstavec snad není myšlen vážně

Přesně tak. Kaberle s Židlou mě dozadu hrozně zklamali. Nedůslední, v rozehrávce jim často chyběla rychlost a vznikaly z toho nepříjemné situace atd... Časi s Rolinkem zahráli nad očekávání dobře... R^

0/0
16.5.2008 12:24

Andee

Re: Re: Re: poslední odstavec snad není myšlen vážně

A předesílám, že Pardubky nesnáším, aby mě někdo nenařknul z patriotismu ;-)

0/0
16.5.2008 12:25

KevinCostnaty

Re: Re: Re: poslední odstavec snad není myšlen vážně

naprostý souhlas. kabelka ještě jakš-takš, Židla dozadu 0 a dopředu o trochu lepší. Čekal jsem od nich víc i v přesilovkách. Tam se mohlo se Švejkama rozhodnout.

0/0
16.5.2008 12:35

prasak_nad_prasaky

nic to nemění na tom,

že tohle byl (je) nejdebilnější turnaj v historii (alespoň co já pamatuju) ...

0/0
16.5.2008 11:44

Tryskoprd

Re: nic to nemění na tom,

R^ A to je taky pravda. Hlavně, že je to v kolíbce hokeje.  :-©

0/0
16.5.2008 15:34

Englaw

Můj návrh systému turnaje

4 skupiny po 4, ze skupiny postupují první dva do bojů o medaile, poslední hrají o sestup... Medailová skupina každý s každým, první dva finále, druzí dva o třetí flek... Bylo by to víc zápasů a asi by se muselo MS o pár dnů prodloužit, ale tenhle systém zaručuje v té medailové skupině vrcholné zápasy s těmi nejlepšími...

0/0
16.5.2008 11:39

nelde

Re: Můj návrh systému turnaje

Ani není potřeba více zápasů. Stačí 4 skupiny každý s každým. První dva do skupin, každý do jiné. Jen první dva z těchto skupin jdou do play-off. O zápas méně, více zajímavých zápasů, méně zápasů na rozehrání, ve kterých o moc nejde. Žádná čtvrtfinálová smrt v jednom zápase. A hlavně to nebude jako letos, kdy jsme hráli s Ruskem  a 2x Švédskem a jinak nic.

0/0
16.5.2008 16:25

tolwyn

Redaktor

Pane redaktore,

jste Dub s velkym D. Chapu, neco napsat musite, ale hlavni duvod je opravdu ten, ze jsme dostali smolny gol v prodlouzeni. Nejake takoveto analyzy jsou totalne nesmyslne. V roce 2004 jsme taky neuspeli, na penalty. Rok na to zlato a ejhle ve ctvrtfinale jsme na penalty uspeli. Kluci hrali jste dobre. Mejte chut dal reprezentovat a ono to zlato zase bude :-)

0/0
16.5.2008 11:35

ala.a

Re: Redaktor

no, kdyby meli nasi lepsi tym hlavne co se tyka obrancu a brankare, tak by porazili Belorusko a Svedsko v osmifinale, ve čtvrtfinale by diky tomu sli na Svycary a ted by se tesili na boje o medaile, takze smula to byla, ale nejen ona

0/0
16.5.2008 11:45

dzinda

Re: Redaktor

Presne tak, tyhle dementni analyzy at si strci nekam... kdyby se se Svedy postoupilo na najezdy, tak budou psat, jaky jsme meli silny a kompaktni tym podporeny vybornym vykonem Hnilicky...

0/0
16.5.2008 11:48

primorsko-fans

slávista tomas

dobře, že tohle je poslední článek o české repre na hokejovém MS, protože ten sešívanej redaktor už nebude mít prostor kde si vohřejvat svoji trapnou slávistickou polívku.

"chudák" svoboda (v lize výkonově extrémně nevyrovnanej) podle toho vola tomase nedostal šanci, zato pinc nepřesvědčil a plekanec zklamal.

že si nesáhnete do vlastních řad, pane rádobynovináři? že nenapíšete, že byl klepiš nejhorším hráčem celýho výběru?

a ten pisáleckej trotl eště tragéda klepiše polituje, že evropani nedostali šanci se ukázat. myslím, že tenhle útočník dostal sakra moc příležitostí předvést, proč nemá v nároďáku co dělat. trapný, alibistický výkony a navrch dvě trestný střílení u kterejch sám málem usnul (dánsko a rusko na EHT). rolinek předvedl, že evropani, když na to maj, můžou hrát i na "kanadským" mistrovství světa

0/0
16.5.2008 11:35

jirmisan

Re: slávista tomas

klidek liga už skončila, už by si to snad moh překousnout ten náš titul;-D

0/0
16.5.2008 12:16

Andee

Re: slávista tomas

S Klepišem naprostej souhlas... to byl největší omyl v nominaci...

0/0
16.5.2008 12:27

Englaw

Pro jvsa, já Claudius, Davida Pospíšila atd....

Vaše názory jsou jistě zajímavé, bohužel mají jednu velikou vadu na kráse. Díváte se totiž z pohledu těch, kteří jsou v hokeji opravdu dobří a na ty, kteří jsou o ten krok za námi se koukáte skrze prsty jako na jakýsi plebs. Pojďme zkusit malé přirovnání. Jistě je mezi námi i spousta fotbalových fanoušků, například Slávistů. Ti letos zažili slastný pocit, když se jejich tým probojoval poprvé v historii do Ligy Mistrů. Tam působil chvílema jako prvňáček mezi profesory, ale přesto byli fandové nadšení a účast by si s chutí v příštím ročníku zopakovali. Kdyby ale fotbaloví bossové přemýšleli jako oslovení v nadpisu, měla by Slavie šanci se do LM probojovat?? Nemyslíte že by Arsenal hrál radši 4x třebas s Barcelonou než 2x se Slávií a Steauou??  To že pustíme na MS i slabší týmy přináší hokeji více fanoušků, více budoucích hokejistů. Jde jen o to, jak nastavit systém turnaje, aby ti malí zbytečně neblokovali, ale přesto se turnaje zúčastnili.

0/0
16.5.2008 11:31

Cocotus_Interruptus

Re: Pro jvsa, já Claudius, Davida Pospíšila atd....

Mas pocit, ze by se hokej ve Francii, Italii, Slovinku, Madarsku, Japonsku, Polsku nebo kdekoliv z tech zemi, ktere se do A skupiny dostavaji, aby zase po roce spadly, stal masove popularnim sportem? Ja ne. Sorry, tudy cesta nevede.

0/0
16.5.2008 11:36

y-ray

Re: Re: Pro jvsa, já Claudius, Davida Pospíšila atd....

Nemusi se stat masovym sportem, ale maji sanci se potkavat s nejlepsimi mancafty, byt v televizi a zlepsovat se. Vyrazne lepsi cestu zvolil nicmene fotbal. Ani na MS ani na Euro se nehraji tri pr .. dele zapasu o nic,  zajimava je i kvalifikace, ctyrlety interval tomu dava mnohem vetsi naboj. Staci se podivat na tribuny pri Euro a MS v hokeji (kdekoliv).

0/0
16.5.2008 11:43

Cocotus_Interruptus

Re: Re: Re: Pro jvsa, já Claudius, Davida Pospíšila atd....

Byt v televizi? A kdo se tam na ty prohry o 5-10 golu diva? :-):-)MS jednou za dva roky, proc ne? 4lety interval je IMHO na hokej moc. Ale tyhle zeme tam vazne nemaji co delat; je to jenom o honbe Fasela za penezi.

0/0
16.5.2008 11:48

Klonslon

Re: Pro jvsa, já Claudius, Davida Pospíšila atd....

To je taky pravda. Já nejsem proti omezení účastníků MS, ale moc bych si přál, aby šlo o hodně ve více zápasech hned od začátku a aby pak jeden smolný čtvrtfinálový zápas nerozhodl o tom, že jedeme domů. A hlavně ať jsou na MS všichni nejlepší hráči světa!!!!!!!!!!!  

0/0
16.5.2008 11:36





Najdete na iDNES.cz