Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Tohle vyřazení mě bude mrzet celý život, říká Hadamczik

Q u e b e c - (Od zvláštního zpravodaje iDNES.cz) - Alois Hadamczik chvíli po prohraném čtvrtfinále se Švédskem a o den později? Žádný rozdíl. Trenér hokejové reprezentace na mistrovství světa v Kanadě měl v obou případech ve tváři pořád ten smutný a zklamaný výraz.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

LaFemmeSpeedy

Hemský

Vím, že hrát tady na ňáký kdyby není zcela relevantní, ale myslím si, že kdyby se Hemák nezranil a na mistráku hrál, tak by nás dotáhl až do finále. Je to výbornej, nedoceněnej hráč, kterej kdyby dostal šanci hrát "evropskej" hokej s českejma plejerama, byl by nejvetší hvězda šampionátu R^

0/0
18.5.2008 14:15

TristanTzara

Re: Hemský

To vis ze jo Rv

Chytal by, branil i utocil. Tohle je realnej hokej, zadny NHL 08 na PC :-P

0/0
19.5.2008 6:58

bloommight

HAD

musime zvynout ze budeme od ted radi za medaili, jinak seskladal trener to nejlepsi co bylo mozne, pod 30 hraci uz nejsou takovy slava jako byvala JAgrova generace: 29- Skoula, Kotalik, Rachunek 27- Havlat, Vrbata, Erat 25- Zbynek Michalek, Plekanec, Prucha, Hemsky, Novotny 24 - Fleischmann, Hudler Milan Michalek z nejmladsich Olesz, Smid, Hanzal, Krejci. Kdyz to srovnam s KAnadou a Ruskem tam je obrovsky rozdil. USA i SVedsko maji take lepsi hrace v tehle vekove kategorii

0/0
17.5.2008 9:15

osvetitel

Lojzo ty komiku!Myslis ze Canada to MS pripravila

pro Cechy aby snima mohla "rupnout" ve vyrazovacim zapase?To by te prohrat s Canadou tak nemrzelo?8-o;-D[>-]

0/0
16.5.2008 22:12

osvetitel

Re: Lojzo ty komiku!Myslis ze Canada to MS pripravila

Poprat se o medaili je sice hezke ale skoncit ctvrty by bylo jeste bolestivejsi!Sam povidas ze ten krasny hockey co jste predvadeli vam byl prd platny!;-DTi Finove byli take hrozna sila pro amiky,kteri predtim dali Norum 9 golu,ale hrat proti nim pokazde pouze v jedne tretine nebyl dobry plan!:-)To Slovaci je hrali o moc lepe!

0/0
16.5.2008 22:21

osvetitel

Re: Re: Lojzo ty komiku!Myslis ze Canada to MS pripravila

Ps.A podivejte se na ty Rusky molodce,jak ty Finy knicemu nepustili,prezto ze proti Svycarum v tom prvnim zapase museli Svycari uvolnit branku,aby Rusove to vedeni udrzeli!;-DA ty bys chtel ty zlej Lojzo,aby Rusove,ta hlavni atrakce toho Canadskeho MS,musela hrat Svedy na misto Ementalu?8-oOd ceho maji Ceske pobratimy aby tomu zabranili,ze?;-D;-)

0/0
16.5.2008 22:26

osvetitel

Re: Re: Re: Lojzo ty komiku!Myslis ze Canada to MS pripravila

Ps.Chtel jsem napsat Ceske a Amicke pobratimy,co si dali zalezet aby meli Rusove i Canada lehkou plavbu do finale!;-);-D

0/0
16.5.2008 22:28

transalp96

Nedelej kravu Lojzo.

Hokej je jen hra a vy jste proste prohrali...Sice sem ti nikdy neveril, ale stejne diky.Porad vyhravat se neda.

0/0
16.5.2008 21:27

xaeris

Proč ten alibismus?

Hašek párkrát nezachytal a už je v play off venku z brány. Nc proti Hnildovi, ale ten už v té bráně něměl také co dělat.Vždyť i švédský tisk si znás dělal legraci.A správný  trenér musí mít alternativní řešení, vždyť na to měl na to celou sezónu.A za druhé, myslím si, že hráči jake ji Skuhravý, Klepiš a jim podobní, by na ledě nechali opravdu duši, kdyby dostali šanci.A i kdyby vybouchli, tak třeba já bych to toleroval, kdo nic nedělá nic neskazí.A z uvedeného vyplývá, že je velký rozdíl mezi panem trenérem a obyčejným lepičem mužstva, třeba repre.A Lojza jen šíboval se známými jmény, resp.se za ně tak trochu jen schovával. A je asi i dobře, že mu takový alibismus nevyšel. 

0/0
16.5.2008 17:30

Ravanelli

Re: Proč ten alibismus?

Klepiš;-D;-D;-D;-D;-D;-D

Teď jsi mě pobavil.  Klepiš tu šanci dostal emile a byl tak trapnej, že si toho všimnul i poděs Lojza.

0/0
17.5.2008 9:37

xaeris

Re: Re: Proč ten alibismus?

Emane, poděs Lojza si tak akoráz všimnul, že jsme prý hráli krásný hokej.Doufám, že se díval včera na Rusáky, aby opravdu viděl, co to krásný hokej je, navíc dotažený do vítězného konce.A dát někomu šanci znamená třeba ho i podržet, a ne hned stáhnout, vědí, milej zlatej?Klepiš toho přece zas tolik za repre neodehrál a o tom to přece je.Nejen dát novým hráčům šanci, ale i se za ně postavit a podržet je.

0/0
17.5.2008 10:45

TRIPLE H

...

jeho plus bylo že udělal oporu narodáku třeba z Erata či Plekance... ale s těmi mladíky to přeháněl.... přiznejme se Hanzal,Krejčí,Novotný tam něměli co dělat....

0/0
16.5.2008 15:43

TRIPLE H

co dodat

Co dodat,Lojza neni zlej,ale je nutno podotknout že hůř než on si vedl už jen Sláva Lener.... Růžička at trenuje klub, nebo repre...Mysím,že šanci by opravdu měl dostat Jandač nebo Výborný.... klidně i třeba ještě Augusta...aspon by některří hráči z NHL chtěli přijet,....

0/0
16.5.2008 15:40

netbooster

Všetko v klude

trenére, odvedl jste kus dobré práce, a máte za sebou medailové výsledky, tak nač to nějak hrotit? Někdy se to štěstí prostě nesejde, ať herní, nebo nominační, ale tak to ve sportu chodí. A z českých "fanoušků" si, trenére, nic nedělejte, pamatujte, že každý český pivní "mol" je vyhlášeným "odborníkem" na všechno, zejména pokud se jedná o sporty, o kterých alespoň dvakrát v životě slyšel v rádiu. Tito "molové" bývali dříve koncentrováni především v putykách IV. cenové, dnes si přibrali ještě jedno moderní médium - internet. Možná jste byl horším trenérem, možná lepším, to ať posoudí kolegové trenéři, sami hráči a kvalifikovaní odborníci, nicméně český pivomol má "jasno", tak mu jej ponechte - vždyť pro takového mola je to jediná světlejší stránka v jeho jinak k smrti nudném životě.

Ať se vám daří...R^

0/0
16.5.2008 15:36

seke

Re: Všetko v klude

musím jen souhlasit, když se vyhrává je vše OK a skoro každej z týmu je nejlepší. Situace kdy přebíral repre nebyla vůbec jednoduchá ! Končila určitá generace hráčů a jak jinak někoho vybrat, než je jen zkusit..... odvedl kus dobré práce a hlavně se nebál zkoušet nové hráče. Teď to bude pro jeho nástupce situace daleko jednoduší!!! Vytvořil se nový základ týmu a nebude tak složité ho vhodně doplnit. Já osobně bych řekl, že udělal opravdu moc moc práce a díky trenére za to....R^[>-]R^

0/0
16.5.2008 16:34

ondra-pro

Boli to i fanouska

je to smula, ale zivot jde dal [>-] V

0/0
16.5.2008 15:02

Loša

Trenére díky

pod takovou neustálou vražednou kritikou jsi udělal plno práce i když na tebe většina nicneznamenajících nicek plive. Díky za obměnu kádru, hezkej hokej a jsem rád, že odcházíš se vztyčenou hlavou i přes tu typicky českou nenávist (když se nedaří) R^R^

0/0
16.5.2008 14:17

samhowkins

ja ho mel rad

myslim ze repre vedlo v minulosti nekolik mnohem horsich treneru, treba Lener,Hlinka v prvni polovine devadesatych let byl taky tragickej a meno si udelal az na kadru ktery sestavil Bukac...po Hadamzcikovi je videt spousta odvedeny prace a kazdej nasledujici trener z ni bude jenom tezitR^

0/0
16.5.2008 14:04

seesul1

Re: ja ho mel rad

:-)

0/0
16.5.2008 14:06

Andee

Re: ja ho mel rad

Naprostej souhlas R^

0/0
16.5.2008 14:07

Loša

Re: ja ho mel rad

R^R^ podepisuju

0/0
16.5.2008 14:17

wyatt

Re: ja ho mel rad

jo??? tak já ho teda ráda neměla - trenér kvůli kterýmu 1/2 hráčů odmítla reprezentovat, trenér, který nemá přirozenou autoritu a vynucuje si ji povinnými večerkami, trenér místo kterého si sami hráči určují taktiku, trenér, který opomíjí 3 roky brankáře a pak to svádí na zranění  - to není trenér. Jediné jeho plus je, že do repre nominoval mladé hráče - ale to by musel udělat každý... To, že si i Plekanec - nejlepší Čech v NHL, stěžuje na systém - resp. nesystém českého nároďáku, svědčí o všem. (Y)

0/0
16.5.2008 14:33

Loša

Re: Re: ja ho mel rad

tobě asi hodně chybí sex co?

0/0
16.5.2008 14:44

wyatt

Re: Re: Re: ja ho mel rad

bezva reakce... Spíš bych řekla, že chybí tobě, když o něm meleš v diskuzi o hokeji;-D

0/0
16.5.2008 14:47

transalp96

Re: Re: Re: Re: ja ho mel rad

;-DR^

0/0
16.5.2008 21:29

vavken

Re: Re: ja ho mel rad

Dovoluji si s Tebou totálně nesouhlasit.  Kdo letos odmítl repre ? Kromě Výborného nikdo. A večerky jsou u sportovních týmů běžné. Podívej se třeba na Anglickou fotbalovou ligu. A nesoudná informace, že neurčuje taktiku je odkud ? Víš o tom prd.

0/0
16.5.2008 15:06

wyatt

Re: Re: Re: ja ho mel rad

kromě Výborného - právě Výborného, který je rekorman v repre a odmítnutí už o něčem svědčí. Dále Kubina, Fr. Kaberle, Hemský, Lang, Hamrlík ... mám pokračovat...?? Večerky u týmu NHL běžné nejsou, hráči jsou profesionálové, vědí, co můžou a nemůžou, jestli si daj po večeři pivo, nebo budou hrát PS.. Anglickou PL do toho netahej, to je výjimka sama o sobě, kde se k snídani baští fazole a párky. Kulový víš ty, tak sklapni. O taktice mluvil Záruba v přímém přenosu 1/4 finále, že si sami hráči na tréninku určovali, CO budou hrát. Stačí poslouchat...V případě že jseš hluchej si přečti ofiko deník Záruby na stránkách ČT..(Y) 

0/0
16.5.2008 15:53

chassis hunter

Re: Re: Re: Re: ja ho mel rad

ses krava....Kubina nemocny,Kaberle,Hemsky,Lang - zraneni a Hamrlikovi otravil repre Ruzicka se svym "zetakem" v Praze...Ja si jenom preju,at to vezme Ruzicka a potom uvidis,kolik hracu opet a zase nebude moci prijet....Pak jsem zvedavy co zase budes kefrat o nejake autorite....;-D;-D;-DRv

0/0
16.5.2008 16:24

wyatt

Re: Re: Re: Re: Re: ja ho mel rad

wow, takže když mám jinej názor jsem kráva... Takže frajere... Kubina nemocný není, Kabelka na operaci nutně nemusel a pustil ho i klubovej lékař, Lang zraněnej taky nebyl a Hamrrlík už vůbec... Víš úúúplný ******o hokeji a urážíš mně jen proto, že jsem že jsem holka a vím toho víc než ty, ubožáku... (Y)

0/0
16.5.2008 16:54

chassis hunter

Re: Re: Re: Re: Re: Re: ja ho mel rad

Kubina - prudusky.Kaberle - operace,Lang - problemy se zady...a Hamrlik - se nauc cist;-D....nejsi ty nahodou Novakova "girlfriend"???...to by totiz hodne veci vysvetlilo;-)

0/0
16.5.2008 17:58

Doubledecker

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ja ho mel rad

Jsi ubohej. Ja s wyatt nahodou souhlasim. Teda az na toho Zarubu. V tech rozhovorech s Hadamem na MS nepusobil zrovna jako jeho kritik. Spis mi pripadalo ze Aloise obhajoval. A co se tech "zraneni" tyce. To jsi opravdu tak naivni, ze veris, ze hraci budou do novin vyrvavat svou nechut reprezentovat pod timhle trenerem?!? Lidi jako ty by je pak definitivne odepsali. K tomu poslouzi prave tyhle "zraneni" s kteryma mnohdy odehrali pul sezony a ikdyby byl snad hrac uplne fit, tak klubovej felcar uz neco vymysli. Je to prece i v jeho zajmu...

0/0
16.5.2008 22:48

wyatt

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ja ho mel rad

tak jsem ráda, že konečně má někdo podobnej názor jako já. Ale s tím Zárubou - ve 1/4 finále se Švédama říkal, že sami hráči na tréninku si vymohli sezení s Hadamczikem a sami se rozhodovali o taktice... Jinak já mám sousedy hráče, co reprezentovali a pak ještě starší hráče - Richter, Hrdina atd. a co říkaj o Hadovi je příšerný.. taková nejlepší hláška je, že by se měl věnovat byznysu, že ten mu jde,ale hokeji ne..

0/0
16.5.2008 23:02

Doubledecker

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ja ho mel rad

Ted jsem si precetl ten Zarubuv blog a jsem mile prekvapenej. Je tam o dost otevrenejsi nez v TV. Ja bych Hadamczikovi dokazal odpustit skoro vsechno. Nejsou jen dobri treneri... Co je ale pro me neomluvitelne a je to pekna kudlicka do zad, tak to je jak se zachoval k Vujtkovi. Ten chlap mel za sebou vsemozny uspechy a mel svoji posledni moznost trenovat narodak a on mu to takhle bezcharakterne vyzere. Jak kdyby to nemohl vzit az po nem. Hold byznysman.

0/0
16.5.2008 23:26

wyatt

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ja ho mel rad

nauč se číst ty... Když Kubina oznámí, že je OK, jeho klub oznámí, že prošel zdravotní prohlídkou, všichni s nim počítaj a a najednou přijde z klubu fax, že se spletli a Kubina je nemocnej...???  Jseš hodně naivní a nevíš o čem mluvíš, já na rozdíl od tebe o tom vim... Taklže si svý krávy a podobný urážky nech, jenom se ztrapňuješ, bobánku přiblblej...:-©

0/0
16.5.2008 22:54

chassis hunter

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ja ho mel rad

z tech kvanta jmen co jsi vyjmenovala je na hrane akorat jedno - KUBINA....Zbytek jsi nevvyratila,tak by me zajimalo oc ti jde???????Jenom skoda,ze jsi nenapsala,ze repre odmitli Havlat a Jagr,protoze Hadamczik....;-)R^

0/0
17.5.2008 2:43

wyatt

Re: ja ho mel rad

A to, že byl Hlinka tragickej- ano musel být, když mu po revoluci všichni schopní hráči utekli do NHL a pak se tvářili jak milostpáni, že se uvolili reprezentovat. Ty si nepamatuješ na SP 96, kdy Bukač nároďák opustil?? Na to, jak Jágr v zápase proti Němcům zlomil hokejku a nikdo mu nepodal novou a on třísknul rukavicema a řekl, že nehraje?? Tenkrát by ty hráče neukočíroval nikdo...

0/0
16.5.2008 14:35

seesul1

''Mrzí mne, že jsme nešli

v ČF na Svýcary'', říká teď Hadamczyk. Trenére, proboha, nebyl jste to Vy, kdo před 8finálovým zápasem se Švédy  v televizi tvrdil, že o nic nejde???

Právě tento zápas a zápas s Běloruskem náš tým asi stál semifinále. I když je otázkou, jak by pak kalkulovali Rusi...

0/0
16.5.2008 14:03

svarak z krabicoveho vina

Plusy i mínusy

Pozitiva 3 let AH u nároďáku: 2 medaile, u toho jedno překvapivé finále. VYBUDOVÁNÍ NOVÉ KOSTRY TÝMU. Je pravda, že se Hadamczik nebál zkoučet nové hráče, jen škoda, že hlavním kritériem pro něj bylo to, zda příslušný mladík hraje v Kanadě. Přitom Irgl mu jasně ukázal, že i v lize má hledat kvalitu, protože ji tam najde.

Negativa: To je snad jasné.

Osobně budu na tyhle 3 roky vzpomínat jako na začátek nového období. Snad přijdou lepší roky, třeba se tým zkonsoliduje už do ZOH za 2 roky.

0/0
16.5.2008 13:55

Profík

Co mrzí mě

Mě bude celý život mrzet, že svaz vybral za trenéra národního mužstva takovéhoto nesoudného losera na úkor lepších trenérů (Vůjtek, Výborný). Je snad ještě jiný trenér, který zvládl s naší reprezentací dosáhnout záporné bilance?

0/0
16.5.2008 13:15

wyatt

Re: Co mrzí mě

přesně tak. Trenér, co nemá přirozenou autoritu u hráčů a vynucuje si ji, trenér který neumí určit taktiku a určují ji sami hráči je na NIC. Jediný jeho přínos byl v tom, že se nebál vzít mladé hráče - ale upřímně, to by asi musel udělat každý. S brankářema to totálně podělal, vypráví o tom, že Mensátor byl vloni zraněný, ale letos ne - mohl ho vzít na EHT, aby nabral zkušenosti - ale to ne, radši vezme 30 letý gólmany, z nichž 2 chytaj na mezinárodní úrovni imrvére kulový... Zapalťbůh, že už u repre tenhle pakoň končí...:-)

0/0
16.5.2008 13:41

samhowkins

Re: Re: Co mrzí mě

tak pakon ses ty;-Dnez  budes blejt takovyhle nesmysly do novin, tak se trochu zamysli:-©...hod sem jeden dukaz ze Lojza nemel autoritu, jeden dukaz ze si taktiku urcovali hraci;-D;-D;-D

0/0
16.5.2008 14:01

wyatt

Re: Re: Re: Co mrzí mě

Pusť si záznam zápasu se Švédskem a uslyšíš Zárubu jak to vyhlašuje do éteru. Jestli znáš nějakýho hokejistu, co někdy reprezentoval - já jo, tak ti tohle o Lojzovi řekne...A jinak si těch smajlíků naházej třeba 100, když tě to baví...Nesmysly bleješ akorát ty a ještě tomu sám věříš, "hahahaha"(Y)

0/0
16.5.2008 14:40

vavken

Re: Re: Re: Re: Co mrzí mě

Jo, ten Záruba, co během dvou týdnů 2x změnil pravidla TS ? Jinak 2 současné reprezentanty znám a nikdo takové kraviny jako ty tady maluješ neříkal.

0/0
16.5.2008 15:11

wyatt

Re: Re: Re: Re: Re: Co mrzí mě

ale a povídej který znáš? Já jich tady mám víc, jsou to mý sousedi, tak že bychom porovanali informace;-D Jsem jedno velký ucho..:-P

0/0
16.5.2008 15:56

harryd

Mě ani tolik ne.

Konečně ukončil u reprezentace působení  tento trenér.R^

0/0
16.5.2008 13:07

ljuke

Re: Mě ani tolik ne.

myslis pseudotrener? jinak taky sem zastancem toho, na vsem hledej neco positivniho a tady sly dve mouchy jednou ranou,  jen je skoda, ze ta dira skoncila az s nim

0/0
16.5.2008 13:11

p.o.p.

Nás taky

...i když ne tak dlouho...

0/0
16.5.2008 12:54

Homer1

Hadamczik: Tohle vyřazení mě bude mrzet celý život

Lojzo, fanoušky ani ne - vezmeme li v potaz že jsi díky tomu konečně ODTÁHNUL DO ).(

0/0
16.5.2008 12:53

TarasBulba

Re: Hadamczik: Tohle vyřazení mě bude mrzet celý život

Pokud vím, tak letošní Lojzův odchod byl hotová věc už krátce po loňském šampionátu.

0/0
16.5.2008 13:09

Homer1

Re: Re: Hadamczik: Tohle vyřazení mě bude mrzet celý život

to nic nemění na tom,že je to náplast na vyřazení, sice malá alle přece... :-)

0/0
16.5.2008 14:30





Najdete na iDNES.cz