Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Hokejové finále snů vyhrálo v prodloužení Rusko

Hokejové mistrovství světa vyhrálo Rusko! Ve třetí minutě prodloužení rozhodl o jeho výhře Kovalčuk, který v přesilovce vstřelil branku na 5:4. Rusko se dočkalo titulu po patnácti letech. Už dvaadvacet let naopak trvá prokletí pořadatelských zemí, Kanada v nádherném utkánína titul nedosáhla, i když dlouho vedla.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

LaFemmeSpeedy

Super zápas

Strašně moc jsem to přál Rusům, už jenom pro to, že tak hokejová země takhle dlouho nevyhrála velkej turnaj. A taky pro to, že se mi nelíbí kanadský styl hokeje :-) Přistihl jsem se, jak při každé vstřelené brance Rusů jsem si zakřičel "Góóól" :-) A také se mi ohromně líbíla nefalšovaná a upřímná radost a dojetí Rusů po vstřeleným gólu v OT. Nemůže být nic krásnějšího než rozhodnout finále MS brankou v prodloužení R^

0/0
19.5.2008 12:03

osvetitel

Re: Super zápas

Najezdy na Hasana v Naganu bylo hezci!R^;-)

0/0
19.5.2008 12:08

LaFemmeSpeedy

Re: Re: Super zápas

to sice jo, ale bylo to "jenom" semifinále ;-)

0/0
19.5.2008 12:21

osvetitel

Re: Re: Re: Super zápas

Ktere predcilo to finale,protoze Rusove na Hasana nemeli zadnou vylozenou sanci,kdezto Cesi spalili nejmene tri,nezli dal Svoboda Gol!

0/0
19.5.2008 12:29

osvetitel

To vylouceni in OT to Rusum vyhralo

at byli cele utkani "lepsi" nebo ne!Ale podobna vec se stala Cechum proti Svedum a USA proti Finum stou bocn sitkou.Pouze nechapu tu Euforii nekterych svejku,co si leci sve Canadske mindraky prez to Ruske vitezstvi!Kdyz pominu ze Rusove navas se*ou vice nezli Canada,tak kdejste seto tak zdokonalili,ze jste konecne dlouho po USA mohli vyhrat Olympijske zlate?Ano u tech "zlejch a nabubrenejch" Canadanu,kteri by se bez vas zarucene "neobesli";-D[>-] DA?

0/0
19.5.2008 11:56

osvetitel

Re: To vylouceni in OT to Rusum vyhralo

PS.A takto obektivne pisi navzdory tomu,ze od te doby co v Canade fandili pri hre USA proti Rusku rusum a amikum piskali pri hymne,Canadu moc nemusim!;-)

0/0
19.5.2008 12:06

petr-pavel

pěknej hokej

R^  Rusové vyhráli zaslouženě, narozdíl od Kanaďanů šli Rusové víc za vítězstvím až do konce utkání, Kanada byla lepší (i když i díky rozhodčím) jen první třetinu...

0/0
19.5.2008 10:55

Barneby

Za vast a za lidi

Já sem to Rusákům strašně přál. Kanaďany nesnáším protu jejich namyšlenost, protože oni jsou kolébkou hokeje, tak se z nich všichni musíme posrat! Sem se musel po finále doma škodolibě usmívat jak měli protáhlý ksichty a neveřícný pohledy. Dobře jim tak blbečkům Kanadskejm. Rusáci hráli jako utržený ze řetězu a dali jim tři fíky po sobě a zaslouženě vyhráli. Doufám, že Kanada bude dostávat takovouhle čočku na každym MS!!!!! Zdravím tímto naše soudruhy do Moskvy!

0/0
19.5.2008 10:42

Ravanelli

Re: Za vast a za lidi

A já přidávám ještě vzkaz pro švýcarské imperialisty -

SOVĚTSKÝ BUDÍK, NEJLEPŠÍ NA SVĚTĚ !

0/0
19.5.2008 11:45

osvetitel

Coto tam "tryskoprde" dole blabolis o cumeni do

"zlatejch" hochu p*dele?To me ma jako bolet nebo co,ze USA v te tabulce skoncila za CR?8-o;-DOtevri oci pytliku,USA alespon nesebrali bod podradne tymy jako Belorusko a nejen ze jedina prehrala Canadu herne ,ale vyrazena byla az Finama,a ne slabejma Svedama ,kteri si proti Finum ani neskrtli!;-DTu tabulku kde skoncila USA za CR,jsi musel delat ty bambulo!;-D

0/0
19.5.2008 9:44

jordan23

Skvělý Nabokov - proč ho kritizoval Záruba s Hostákem?

Nechápu jak mohou komentátoři ČT2 tvrdit, že Rusy nepodržel brankář Nabokov. Vždyť chytal supr. R^ Dostal gól v oslabení 5na3 a druhý po evidentním faulu kanaďanů na ruského obránce. Rusy spíš nepodrželi rozhodčí.

Nevím co by pak museli říkat o Hniličkovi! Rv Kdyby chytal aspoň z poloviny tak jak Nabokov, nepochybuji, že bychom ve finále s Ruiskem hráli my.[>-]

0/0
19.5.2008 9:38

LaFemmeSpeedy

Re: Skvělý Nabokov - proč ho kritizoval Záruba s Hostákem?

přesně tak, ale se subjektivníma názorama našich komentátorů se prostě počítat musí :-) Bych chtěl slyšet, jak Záruba říká, že nás na MS Hnilička rozhodně nepodržel ;-D...Jinak tento rok se mi překvapivě mnohem víc líbíla komentátorská dvojice Michal Dusík - David Pospíšil. Zasloužili by si komentovat finále R^

0/0
19.5.2008 11:58

pablo23

jooo

Super zapas, super vysledek a vyhra sborne!!! jooo! nejvic jsem se bavil, kdyz uz meli v prodlouzeni rusove presilovku a pul stadaku skandovalo : šajbu! šajbu!! mazec!! hodne jsem jim to pral! Kanada ok, ale proste rusove meli toho stesticka o neco vic;-D

0/0
19.5.2008 9:36

Ravanelli

V souboji nesympatických

byla kupodivu ještě méně sympatická Kanada, hlavně díky tlačence rozhodčích, která byla  někdy až obludně slávistická. Takže to nakonec dopadlo spravedlivě a hokejově to bylo asi nejlepší finále za poslední léta.

Na druhé straně se ukázalo, že země jako Kanada, není schopna uspořádat regulerní MS v hokeji a je dobře, že tento experiment byl první a snad i poslední. Ani s rolbou tam jezdit neumí. Se ani nedivím, že  NHL už se nehraje v takovém Qubecku, ale klidně  se hraje hokej pro Apače a Navajos někde v Arizoně nebo pro zasloužilé povaleče v Tampě..

0/0
19.5.2008 9:35

Black Out

Re: V souboji nesympatických

"obludně slávistická" - ty musíš být zamindrákovanej sparťan co neunese fakta co? Je mi tě líto...

0/0
19.5.2008 14:07

StAnger

krásné finále

ani nepamatuju, jestli mě mezinárodní hokej někdy takhle upoutalR^

0/0
19.5.2008 9:31

Loša

Gratulace

Rusku za titul a krásnej hokej ve finále. Jsem rád, že dokázali změnit předem naplánovanej scénář R^R^

0/0
19.5.2008 8:31

pepta

Kdyby mi někdo před dvaceti lety řekl, že budu fandit Rusům

proti Kanadě, asi bych ho poslal do (Y). A přesto se tak stalo. Rusové hráli nejlépe a po těch 15 letech si už titul zasloužili. Kanaďané vyhrávají pořád.

0/0
19.5.2008 7:48

pancho10

Re: Kdyby mi někdo před dvaceti lety řekl, že budu fandit Rusům

Taky jsem fandil Rusům,byli nejlepší.A u stolu prej já tě prásknu že fandíš bolševikům;-D

0/0
19.5.2008 8:07

widlewewoku

Re: Kdyby mi někdo před dvaceti lety řekl, že budu fandit Ru

přesně tak, taky jsem sám na sebe čuměl :)

0/0
19.5.2008 9:15

Já, Claudius

Finále snů

Prosím nepřehánějte. Byl to normální hokej, byť docela hezký. Ale finále snů pro nás Čechy vypadá úplně jinak.

0/0
19.5.2008 7:35

Loša

Re: Finále snů

No tak hodně hezčích a kvalitnějších hokejů v historii nenajdeš.......

0/0
19.5.2008 7:59

Dadako

Re: Re: Finále snů

tak tak - na dnešní mnohdy přetaktizované zápasy to byla lahůdka podobná zápasu Kanada x USA na letošním MS nebo Canda Cup ČR x Kanada - SF R^

0/0
19.5.2008 11:49

Kire

Dotaz

Gratuluji Rusku, snad poprvé jsem jim to přál, jednak kvůli přerušení kanadské dominance na světových turnajích posledních let, druhak kvůli pěknému hokeji, který tady předváděli a tretiak kvůli kanadskému metru rozhodčích v první třetině. A k tomu mám dotaz, konkrétně k zákroku Proškina na Nashe hokejkou do obličeje. Nebezpečná hra vysokou holí je v pravidlech popsána jako zákrok holí na protihráče v momentě, kdy se hůl nebo její část nachází nad úrovní vlastních ramen. Je to tedy faul i v případě, když hráč trefí do obličeje hokejkou soupeře v momentě, kdy mu postižený např. klečí či sedí a má obličej ve výši kolen či pasu? Nezná někdo přesný výklad? V tomto případě byl totiž Nash krátce po bully dost v předklonu, ale do ksichtu dostal, to je bez debat.

0/0
19.5.2008 7:19

lizart

Re: Dotaz

Hrac v kazdem pripade zodpovida za svoji hokejku, tedy jakykoliv kontakt hokejky s oblicejem je povazovan jako faul. I kdyz ho trefis nechtene nebo nevedome, pujdes si na dve minuty sednout, v pripade ze tece krev, sou to dve minuty navic.

0/0
19.5.2008 8:02

tnx

Re: Re: Dotaz

Ale tezko muze byt rec o "nebezpecne hre VYSOKOU holi" v pripade, ze ji mas nekde pod urovni pasu. Pak by se to mozna dalo brat jako sekani, ale i tak ....

0/0
19.5.2008 9:16

tom206

To teda

bylo mistrovství na prd. My vypadli a mistři jsou Ivani.  Hůř už to dopadnout nemohlo....

0/0
19.5.2008 6:42

Já, Claudius

Re: To teda

Ale mohlo, viz Slováci...

0/0
19.5.2008 7:36

pazur

Re: Re: To teda

jojo aj ja vam prajem ;-D

0/0
19.5.2008 9:24

babca

Re: To teda

nevidím na tom nic špatného. Rusáci si za předváděný hokej zlato plně zaslouží. A to hráli celej zápas (v první třetině tuplovaně) proti devíti... 5 kanaďáků a 4 rozhodčí. Já jim naaopak přál hned po našich nejvíc.

0/0
19.5.2008 11:16

airwar

Díky bohu

Už jsem se bál že vyhraje Kanada, a té bych to po těch pořadatelských minelách a po tom co občas předváděli rozhodčí pro jejich podporu fakt nepřál, naštěstí funguje spravedlnost, závěr zápasu byl infarktovej ale krásnej. Super.R^

0/0
19.5.2008 6:28

blejboy2

Rusko to vyhralo, protoze byli skoro v te nejsilnejsi

sestave, jakou mohli mit,  chybel jim snad jenom Malkin.Meli dobreho brankare a  snad jako jediny tym na MS meli sehranou utocnou trojku z jednoho tymu NHL.......Silnejsi v tomto pripade vyhral......Kanada mela silny tym, ale dalsi 2 petky ji chybely do plne sily.....To same se da rict o Finsku a Svedsku.......Nasim chybel jenom Michalek a mozna Vinny Prospal, ale nejvice jim chybel brankar.....Toho proste nemeli.....O dalsich tymech nema cenu psat, snad to kazdy videl nebo cetl.....

0/0
19.5.2008 5:12

BedlamW

Re: Rusko to vyhralo, protoze byli skoro v te nejsilnejsi

Souhlas s tema Rusakama, ale s nasima nesouhlasim.....Jenom Prospal? Kdyz se bavime o nejsilnejsich sestavach, tak nam chybeli treba: Jagr, Sykora, Kubina, Hamrlik, Hejduk,Hudler, Hemsky,Smid.......ne?!

0/0
19.5.2008 5:37

pan Pávek

Re: Re: Rusko to vyhralo, protoze byli skoro v te nejsilnejs

kdyz se bavime o nejsilnejsich sestavach, tak rusakum chybeli makarov, fetisov, krutov;-D

0/0
19.5.2008 7:36

halv

lepší než Kanada

Poprvé jsem přál Rusákům.Kanadani mají rypáky moc nahoře.

Jo a béčko Kanady tam nehrálo.

0/0
19.5.2008 4:59

BedlamW

Re: lepší než Kanada

Jasne ze hralo......mozna cecko!!

0/0
19.5.2008 5:37

airwar

Re: Re: lepší než Kanada

Hráli tam ti nejlepší hráči které měla Kanada v danej moment k dispozici. To že někteří Kanadští hráči v daném čase hráli jakousi "pofiderní polosoukromou" ligu je jejich problém.;-D

0/0
19.5.2008 6:30

richdek

Nebyo to finale snu

to je blbost. kanada si to sama prohrala , ale je to jen MS druhorady turnaj. Tam hraji jen becka. Tak ze nic se nedje Kanada stale rulesR^

0/0
19.5.2008 3:41

username

vyhráli zaslouženě

já myslím, že vyhráli zaslouženě, byť v tom hráli velkou roli rozhodčí. Mám dojem, že v první třetině byli rozhodčí vyloženě prokanadští, a že pak dostali o přestávce ťafku od komisařů, že jestli nezačnou pískat férově, tak že už si zapískaj tak maximálně dorost. Takže druhé dvě třetiny to bylo OK a rusové naštěstí dohnali ztrátu, kterou jim jejich špatné rozhodování způsobilo. No a kdyby to v prodloužení nepískli, tak si myslím, že by zaslouženě sklidili ohromnou kritiku, protože prostě dvakrát takhle poslali sedět protihráče a to se neokecá, je jedno že je to prodloužení.

Myslím hlavně, že si to rusko zasloužilo. Jak je obecně nemám rád, tak prostě na celém turnaji hráli lépe a i v tomhle zápase jasně dominovali, když vynechám první třetinu, kde ovšem přes devět minut, tj. polovinu hráli v oslabení a zbytek ve stavu nasranosti na nefér rozhodčí.

No a pak ještě takový nesoutěžní názor - kanada si to nezasloužila i kvůli svým mizerným pořadatelským schopnostem.

0/0
19.5.2008 1:41

Andee

Re: vyhráli zaslouženě

další blb... kanada byla prostě v první třetině jasně lepší, pak se cccp boys probrali a zaslouženě vyhráli.....;-)R^

0/0
19.5.2008 3:02

Tryskoprd

Re: Re: vyhráli zaslouženě

Lepší nebyla ani náhodou.

Rozhodčí měli za úkol v každý 1. třetině zajistit Kanadě náskok. Stejně jak v první třetině s Norskem. 2x  5na3, vždy, když bylo potřeba vyrovnat. Aby se náhodu domácí neztrapnili.

0/0
19.5.2008 3:08

Andee

Re: Re: Re: vyhráli zaslouženě

na cos čuměl, slinto ;-D

0/0
19.5.2008 4:01

airwar

Re: Re: vyhráli zaslouženě

První a druhé vyloučení hráče Ruska bylo enormě přísné, na druhou stranu zákroky Kanaďanů proti pravidlům rozhodčí přehlížel, a gól Kanady ny 2:1 padl po faulu Kanaďana - podražení, takže místo 2:1 pro kanadu mělo hrát Rusko přesilovku.

0/0
19.5.2008 6:34

traveler

Re: Re: Re: vyhráli zaslouženě

Taky bych to tak viděl. Naštěstí to dobře dopadlo. Rozhodčí byli vůbec divní v celém mistrovství...

0/0
19.5.2008 7:17

Predators

Re: Re: Re: vyhráli zaslouženě

Tak ten faul na Sušinského to asi byl, na druhou stranu Ovečkinovi byl třikrát odpuštěn nájezd do hráče, který se nedá rozhodně považovat za čistý hit takže já se domnívám že se pískalo oboustraně s chybama. Kanada si to prohrála sama ve třetí třetině vůbec nehrali.  

0/0
19.5.2008 7:26

Já, Claudius

Re: Re: vyhráli zaslouženě

Blb jsi ty, nebo blbě vidíš. Vyloučení Rusů v pořádku, ale rozhodčí nějak nevěděli, že se smějí vylučovat taky Kanaďané.

0/0
19.5.2008 7:38

VAE2006

MOLODCI.

Gratuluji sborné. Odvedla super výkon a i když prohrávala, nevzdala to.R^

0/0
19.5.2008 1:37

pius99

směju se, když

tady někdo svaluje vinu za prohru kanady na rozhodčí. Jen ve 3. třetině byly minimálně tři zákroky kanady na hráče bez puku , které nikdo nepotrestal, v první třetině to vypadalo, že 4 sudí hrají za kanadu. :-))))

0/0
19.5.2008 1:35

Andee

Re: směju se, když

ubožáku :-©

0/0
19.5.2008 3:00

Tryskoprd

Re: Re: směju se, když

Blejt se chodí na záchod, kašpárku!

0/0
19.5.2008 3:10





Najdete na iDNES.cz