Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Jágr už nevěří, že bude hrát za Rangers

Doba Jaromíra Jágra v dresu newyorských Rangers podle všeho pominula. Slavný hokejista se s klubem stále nedohodl na nové smlouvě a manažer Glen Sather mezitím navíc nakoupil řadu jiných hráčů. "Nemám pocit, že jsem pro ně důležitý," prohlásil Jágr pro deník Daily News.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

BedlamW

hmm

Jarous je porad jako male dite a dost velky jesita.....

0/0
4.7.2008 4:54

Andee

Re: hmm

Spíš bych řekl, že není blbej, aby udělal další podobnou chybu jako s Washingtonem :-P

0/0
4.7.2008 8:51

Batigol

Rangers to nebudou

Tak Naslund do RAngers za 4,5 mil na 1 rok....tak tim je Jarda danej...snad ne ten Omsk:-(

0/0
3.7.2008 22:45

Gasherbrum

Re: Rangers to nebudou

jn,ale celkem se potvrdilo ten Jágrův důvod, že ten zájem až zase tak opravdový z Rangers nebyl,když byli schopni okamžitě podepsat hned několik nových hráčů a udělat trejdy. Já to na ten Omsk fakt vidím. Potom co vypadli Detroit (Hossa) a Pittsburgh (Šatan) už ve hře moc týmů,které by měly na to hrát v lize top není a Jágr než do týmu bez šancí tomu Omsku dá přednost.

0/0
3.7.2008 23:39

chassis hunter

priority

me zajimalo co je u neho na prvnim miste...SC nebo penize???Oboje v teto chvili dohromady nejde...

0/0
3.7.2008 21:05

Andee

Re: priority

Jestli si můžu tipnout, tak SC to nebude...

0/0
3.7.2008 21:30

Rosomak

Re: Re: priority

Jde o to, aby byl v mužstvu číslo jedna a měl s kým hrát, kdo umí pochopit jeho hru, příhrát či slepě střílet na jeho přihrávky.

0/0
3.7.2008 22:40

chassis hunter

Re: Re: Re: priority

to je prave jeho problem...V prumernem muzstvu bude tahounem vzdycky,avsak SC v nedohlednu...V dobrem muzstvu(napr.Detroit) uz tahounem byt nemuze,za to vsak ma sanci si zahrat dobry hokej + nemala sance na SC...A hlavne mit znovu radost z hokeje na stara kolena...

No ale v teto chvili je videt,ze bude hrat urazeneho,ze Rangers ho nechcou...Ale ono taky nevypada,ze by nejak moc chtel zpatky do Rangers...

Kdyby mel vsech 5 pohormade,tak se nabidne sam...Prijde do Detroitu a rekne,ze za 2 melouny odehraje sezonu a po ni se muze napit sampana z poharu a pak se sbalit a jit na vychod,vydelavat $$$ na duchod...;-)

0/0
4.7.2008 3:13

hapalpaja

Re: Re: Re: Re: priority

:-)

0/0
4.7.2008 6:31

Všejsoucí a všeprostupující

Trochu dilema by pro mne bylo

kdyby přestoupil do Edmontonu. Tomu fandím snad už 20 let a Jágra teda zrovna nemusím. I když v poslední době Jágr začíná mluvit rozumně a na minulotýdenní tiskovce mne hodně překvapil, samozřejmě púozitivně. Uvidíme...s Horcoffem a Hemským by tvořili zajímavou trojku.

0/0
3.7.2008 20:03

Andee

Re: Trochu dilema by pro mne bylo

No, nevim, jestli by zrovna Edmonton byl ochoten dát tolik peněz jedinému hráči... ale všechno je možné, takové jméno by se jim po letech hodilo...

0/0
3.7.2008 20:16

Gasherbrum

Re: Re: Trochu dilema by pro mne bylo

Montreal nebo Toronto.Ale nejpravděpodobněji už fakt vidím ten Omsk.Pittsburgh vypadl ze hry,když podepsal Šatana. Možná ještě teoreticky ti Rangers pokud by přitáhli Sundina,tak by tam možná Jágr ještě zůstal s vidinou Stanley-cupu.

0/0
3.7.2008 20:32

Všejsoucí a všeprostupující

Re: Re: Trochu dilema by pro mne bylo

Mají vyprodaný každý zápas, ale kromě epizodky Prongera už dlouhe nebyl v kádru Oilers hráč extratřídy. Navíc se zbavili několika hráčů 2. a 3. lajny (Torres, Glencross), takže dají větší šanci levnějším mladíkům jako Gagner apod. Ale v NHL je možné všechno, kdo ví, kde skončí. Je to teď jako na dobytčím trhu... 

0/0
3.7.2008 20:50

cyco

ja vazne nechapu

kdo muze na dnesni rusko pohlizet pozitivne. agresivni reakce svedci jen o tom, ze pro pravdu se clovek vzdycky nejvic zlobi. jasne, dnesni rusko uz neni ona rise zla, ale nema do ni zase tak moc daleko. takze, kdo si da na zada cislo 68, asi by se nemel nechat zlakat mafianskym rublem. ja doufam, ze tam nepujde, ale kdyz jo, svet se nezbori. za rok bude doma, kdo by v tom shitu vydrzel tri roky? vsem komousskejm rusofilum ukazuji vztyceny prostrednicek.

0/0
3.7.2008 19:31

Andee

Re: ja vazne nechapu

Perfektně demonstruješ svou omezenost a xenofobní myšlení... ještě nezapomeň napsat, že bys ho nerad viděl v nacistickém Německu, případně fašistické Mussoliniho Itálii a bude to komplet. Docela by mě zajímalo, jak bys reagoval, kdyby tu podobně psal nějaký Slovák o ČR... to by ses z toho pomalu po... viď? :-PRv

0/0
3.7.2008 19:41

cyco

Re: Re: ja vazne nechapu

tvoje argumentace se blizi demagogii. nechapu, jak prislusnik naseho naroda muze mit pozitivni vztah k rusku, po tom vsem, co jsme si tu prozili. a samozrejme budou hrozit prstikem dal, ted je to kvuli radaru, jindy zas kvuli necemu jinemu. pokud si to chces nazyvat xenofobii, posluz si, ale myslim, ze xenofobni nejsem, mluvi ze me jen zkusenost. oslavujte si mafiansky rusko, to ale neznamena, ze musi vsichni souhlasit.

0/0
3.7.2008 19:49

Andee

Re: Re: Re: ja vazne nechapu

Pořád jsi mi neobjasnil, co má nabídka hokejového klubu společného s komunistickou či jinou politickou propagandou Ruska...? O nic jiného mi celou dobu nejde, Rusko mě vůbec nezajímá, po pravdě bych tam asi nejel ani na dovolenou...

0/0
3.7.2008 19:54

cyco

Re: Re: Re: Re: ja vazne nechapu

nevim, jestli mas tak kratkou pamet, ale zkus se podivat niz, na jake tema byla tvoje agresivni reakce. psal jsi tam neco o moralistech, to ale presne sedi na tebe. bezesporu jsi kultivovany a objektivni, kez by vas takovych bylo vic.R^ do ruska bych taky nejel, ale rozhodne me zajima, co se tam deje a musim rict, ze toho mnoho pozitivniho nevidim.

0/0
3.7.2008 20:03

Andee

Re: Re: Re: Re: Re: ja vazne nechapu

Moje reakce byla možná podle někoho agresivní, ale z jakého titulu si zrovna ty hraješ na Jágrovo svědomí - to zaprvé. A zadruhé už se poněkolikáté ptám, jaká je souvislost mezi politickou situací v Sovětském Svazu nebo aspoň Rusku a nabídkou Omsku našemu hokejistovi?

0/0
3.7.2008 20:12

cyco

Re: Re: Re: Re: Re: Re: ja vazne nechapu

na Jagrovo svedomi si nehraju, jen jsem se pripojil k nazoru o cisle 68.

pred devatenacti lety jsme ryli drzkou v zemi pod ruskym utlakem a ted se mame tvarit, ze se nic nestalo? to neni zas tak dlouha doba, abychom zapomneli. kecy o "prekonanych politologickych geosfer vlivu" si nech do kavarny, pokud teda o tom, ze jsou prekonane, nerozhodujes ty sam. v tom pripade by to bylo v poradku.

0/0
3.7.2008 20:25

Andee

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ja vazne nechapu

Takže jsi mi opět neodpověděl, jak to spolu souvisí... ono to titž spolu vůbec nesouvisí, ty gubernátore s uřezanou hlavou... ;-D A doporučuju ti přečíst si alespoň základy politologie a až pak komentovat třeba teorii geosfér vlivu, protože evidentně vůbec nevíš, o čem je řeč... :-P

0/0
3.7.2008 21:28

Homer1

Re: Re: Re: Re: ja vazne nechapu

Jenže Rusko by tě zajímat mělo, chlapče. Pro tuhle necivilizovanou asiatskotatarskou pakáž jsme jen dočasně, pod tlakem okolností opuštěná kolonie.

Dokud tahle verbež neměla přes zimu co žrát, bylo nám dobře, protože věčně ožralí rusácký generálové nemohli vymýšlet jak se vrátit do střední Evropy - "oblasti životního bezpečnostního zájmu Ruska"... Teď, co díky plundrování nerostných surovin vydělali, už mají v zimě co do huby a doba kdy zase budeme poslouchat jejich velkohubé výhrůžky a vydírání (případně nějakou tu drobnou vojenskou okupaci) není daleko...

0/0
3.7.2008 20:05

Andee

Re: Re: Re: Re: Re: ja vazne nechapu

Pro ty pomalejší z nás ještě jednou - jak tahle (mimochodem dost nepravděpodobná a dávno překonaná politilogická teorie geosfér vlivu) souvisí s Jágrem a jeho angažmá v Omsku?

0/0
3.7.2008 20:10

Homer1

Re: Re: Re: Re: Re: Re: ja vazne nechapu

Já jen reaguji na tvůj příspěvek o tom, že tě Rusko nezajímá...

To, že je Rusko zprdelezemě nemá nic společného s tím, co nazýváš "dávno překonaná politilogická teorie geosfér vlivu"... A ta souvislost na kterou se ptáš je celkem nasnadě - pokud tam Jágr bude hrát, bude brát peníze nějakého místního "gubernátora" (čti mafiána), který uřezal hlavy svým konkurentům dříve než oni stihli udělat to samé jemu. Pár procent z těch rusáckých ksindlů co stihli utéct, dnes "žije" v Karlových Varech apod... Takže tam ta souvislost je, a je celkem zjevná... My rychlejší ji vidíme, tobě a ostatním pomalejším rádi vysvětlíme... :-P

0/0
3.7.2008 20:44

Andee

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ja vazne nechapu

Souvislost žádná není... to vidí každej soudnej člověk... jen pár zaslepenců v tom hledá něco víc...Rv

0/0
3.7.2008 21:30

Two-by-four

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ja vazne nechapu

Myslim, ze jsi se "prepsal".  Nechtel's napsat: 

  "Souvislost žádná není... to vidí každej soudRUH... jen pár zaslepenců v tom hledá něco víc...Rv  "

0/0
3.7.2008 22:09

Andee

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ja vazne nechapu

Oh, to tedy bylo mega vtipné... jak dlouho jsi to vymýšlel? Asi dost, co? ;-)

0/0
3.7.2008 22:14

Two-by-four

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ja vazne nechapu

Cau, tos napsal docela vystizne.  Myslim, ze to by mohlo stacit i pro Ty pomalejsi.

0/0
3.7.2008 22:06

Andee

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ja vazne nechapu

Proč to velké T? Nikoho přece neoslovuješ... ;-D

0/0
3.7.2008 22:15

Two-by-four

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ja vazne nechapu

Jo, to je preklep.  Puvodne jsem chtel napsat trochu neco jineho a tohle je vysledek spatneho editorovani.

0/0
3.7.2008 22:24

vrabček

UZ JE ASI ROZHODNUTE.

Ze vraj podpisal na tri roky zo ZPA Presov.  Neviete co je na tom pravdy ?

0/0
3.7.2008 19:30

sarumánek

jeho věc, jeho rozhodnutí

Kdyby mu bylo 6 milionů dost, může zůstat. Když je pro něj důležitější dostat třeba 10, 12 nebo kolik mu nabízejí v Omsku, může jít. Jeho věc. Není to o tom, že ho v NYR nechtějí. Je to o tom, že po zvážení všech pro a proti se rozhodli, že pro ně má tuto (stále nemalou) cenu. Vzhledem ke všem okolnostem,rozpočtu, nákupům atd. Zbytek je na něm. Může si říct - mám na kontě za svou kariéru naspořených řekněme přes sto milionů dolarů, tedy přes miliardu korun, to bude stačit forever nejen mně, ale snad na doživotí k velmi "slušné existenci" i mým případným dětem, vnukům či pravnukům, takže to nehraje roli. Může si říct, že vyšší nabídka logicky vždy bere a jít třeba do tramtárie. Záleží jen na jeho prioritách a postojích. Žádné rozhodnutí tady není správné nebo logické nebo nečekané. Ani nevím, co by bylo prioritou pro mě, ale v té jeho situaci opravdu nikdy nebudu... :-)

0/0
3.7.2008 18:22

NHLPR0cz

Re: jeho věc, jeho rozhodnutí

Omsk ty prachy nenabízel, byla to zas nějaká kachna;-O

0/0
3.7.2008 18:42

Gasherbrum

Re: jeho věc, jeho rozhodnutí

To je těžké...Jágr se bojí toho,aby mu neudělali to samé, co udělal Sather už několika dobře placeným hráčům,kterým končil kontrakt...sezonna se nevyvíjela nějak extra,tak ho poslal za min.peníz na farmu. Viz. loni Kasparaitis...který by pořád by herně nejlepší běk Rangers směrem dozadu...ale Sather s ním zamával.Jágr asi chtěl vědět,jestli to bude on na kom to bude stát a nebo ne.

0/0
3.7.2008 18:54

Andee

Re: Re: jeho věc, jeho rozhodnutí

To by musel ale mít dvoucestný kontrakt, aby ho mohli poslat na farmu, což je v případě Jágra docela legrační představa ;-)

0/0
3.7.2008 19:43

chassis hunter

Re: Re: Re: jeho věc, jeho rozhodnutí

nemusi..staci kdyz te daji na "waiver" a nikdo si te nevybere,jdes na farmu...V pripade Jagra je to sci-fi,protoze by po nem sahlo hned 29 tymu...Ale na farmu muzes jit i s jednocestnym kontraktem...;-)

0/0
3.7.2008 21:10

Andee

Re: Re: Re: Re: jeho věc, jeho rozhodnutí

Ano, ale předchází tomu právě ta nabídka ostatním... navíc Jágr může odejít do toho Ruska i v průběhu sezóny, když by na něco takového došlo... ale to se tak jako tak nestane :-)

0/0
4.7.2008 8:50

Spalovač šancí

Re: jeho věc, jeho rozhodnutí

myslím si, že tam zbytečně taháš ty prachy. Řekl bych, že Jágr je motivován dosáhnout nějakých osobních úspěchů a hlavně chce vyhrát SC. A jak sám říká, aby podával špičkové výkony, potřebuje cítit důvěru - což zrovna asi není momentálně případ Sathera

Druhý faktor, který mluví proti NYR je, že mu nabízejí pouze jednoletou smlouvu, přičemž JJ chce dvouletou.

Závěrem - klidně se může stát, že nakonec vezme nabídku jiného klubu se slušnou šancí na SC, který mu nabídne 2letou smlouvu za 3-4 mega ročně :-)

Anebo půjde do Omsku, protože o něj stojí, ale to bych si nepřál :-/

0/0
3.7.2008 19:06

Buster

Re: jeho věc, jeho rozhodnutí

V takových případech nejde přece o to, zda si vyděláš 6 nebo 10 mega, ale o to, že přijmutím nižší gáže dáváš najevo, že souhlasíš, že nejsi vyjímečný a že je mraky hráčů lepších, než ty. Je to hra o ego, ne o prachy na kontě - ten rozdíl není pro něj podstatný.

0/0
3.7.2008 19:14

NHLPR0cz

Jarda

Podle Edmonton Journal dostal Jaromír Jágr od Oilers nabídku v podobě jednoletého kontraktu na více než 7 mil. dolarů.

R^

0/0
3.7.2008 18:06

Tutek

jj měl by jít do ruska

koneckonců přece proto nosí dres s 68-kou

0/0
3.7.2008 17:14

cyco

Re: jj měl by jít do ruska

kdyz jde o prachy, jdou idealy stranou, alespon u vetsiny lidi.:-(:-(

0/0
3.7.2008 17:17

Andee

Re: Re: jj měl by jít do ruska

A můžete mi, vy dva chytráci, říct, co má angažmá v Omsku společného s partou komoušů, která byla zodpovědná za to, co se v roce 1968 stalo? Moralisté za každou cenu, co... jste k blití... :-©Rv

0/0
3.7.2008 17:31

celoush

Re: Re: Re: jj měl by jít do ruska

Moralisti, když se jim to hodí ;-)

0/0
3.7.2008 18:03

Two-by-four

Re: Re: Re: jj měl by jít do ruska

Proc by byli k bliti ?  Jen ze maji jiny nazor nez Ty a ktery pritom vyjadrili velmi slusne.

Poukazali jen na paradox, ze zrovna nekdo, kdo si da na dres c 68 je prave jeden z ne mnoha hracu, kteri jdou hrat do Ruska (nebo to zvazuje), zeme nasich nedavnych okupantu (a i dnes s agresivnimi choutkami ).  

Jiste ani jini hokejiste neschvalovali ruskou okupaci v 1968, ale zvlast od nekoho, kdo si da c 68 na dres by se dal cekat vice zasadovy pristup.  Zkratka poukazali na tento  paradox.  Nic ho k tomu nenuti, dokonce, v jeho pripade, ani financni situace.

0/0
3.7.2008 18:06

sarumánek

Re: Re: Re: Re: jj měl by jít do ruska

Rusko není Sovětský svaz, Putin nenařídil žádnou okupaci Česka a Omsk s tím souvisí už opravdu houbeles. Ano, každý může mít svůj názor, ale když je nějaký názor výjimečně hloupý, lze na to po právu upozornit... :-)

0/0
3.7.2008 18:12

Two-by-four

Re: Re: Re: Re: Re: jj měl by jít do ruska

Upozornit a nebo rikat, ze je to k zbliti je rozdil a nevede to ke konstruktivni diskuzi.

0/0
3.7.2008 18:18

sarumánek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: jj měl by jít do ruska

Je pravda, že slova, v netových diskuzích příliš často používaná, typu "je mi z toho na blití" jsou výjimečně hloupá a nevkusná, obzvláště při použití názorných symbolů ke zvýraznění argumentace. :-)

0/0
3.7.2008 18:25

Andee

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: jj měl by jít do ruska

Nevkusný to možná je, ale mě je z pokrytců a hlupáků prostě špatně... místy i k zblití... ;-)

0/0
3.7.2008 19:38

Two-by-four

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: jj měl by jít do ruska

Z ceho usuzujes, ze  jsou hlupaci a POKRYTCI ?  Nevim sice, jak by se zachovali, kdyby na Jagrove miste byli oni, ale nevis to ani Ty. 

Ale posuzujes asi lidi podle sebe, takze " za prachy asi cokoliv ",  ze.  Ale ne vsichin lidi jsou tak bezzasadovi.  

0/0
3.7.2008 22:23





Najdete na iDNES.cz