Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Holík, hokejista na hraně, kterého v New Jersey postrádal i Eliáš

Většina fanoušků tenhle typ hráčů nesnáší. Bobby Holík je totiž hokejista na hraně. Zajíždí do gólmanů, doráží na protihráče a po odpískání dohraje víc soubojů než většina ostatních za celý zápas.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

josemrk

Holík, hokejista na hraně, kterého v New Jersey postrádal i

Spominam si ze ked podpisal tu megazmluvu, na Nove hovorili nieco v tom zmysle, ze mal udajne este 2 lepsie ponuky ale jeho snom bolo hrat v Rangers. Zaujimalo by ma, ktore 2 kluby mu vtedy chceli ponuknut viac nez 45milionov na 5 rokov. Dnes by sa k tomu uz aj tak nepriznali :-)

0/0
22.9.2008 21:15

cecilka82

---

Je to hodně dobrej hráč. U nás by stál za nic, ale jeho hra je v NHL důležitá, prachy mi přijdou o trochu přestřelený, ale tolik se ani nedivim :-)

0/0
22.9.2008 19:11

Generální ředitel

Re: ---

myslím že i u nás by se prosadil lépe, než mnozí jiní, jde o ten přístup!

0/0
23.9.2008 9:19

Witty1

Mozna

je to prakticky mit ho v tymu ale koukat se na to neda.

0/0
22.9.2008 18:29

steve007

Young Guns...

Reichel-Holík-Jágr... R^

0/0
22.9.2008 17:30

Taffey

Re: Young Guns...

Nebo Old Gunstocks.

0/0
22.9.2008 18:19

gall4

Re: Young Guns...

Jo tenkrat to byla krasa, Bern 90 myslim? Kdyz hrali tuhle lajnu. Pak se rozprchli do statu...

0/0
22.9.2008 19:04

steve007

Re: Re: Young Guns...

Přesně tak;-)

0/0
22.9.2008 19:07

Catumbelan

Robet

stejně jako jeho táta mohou být příkladem pro mnoho našich hokejistů. Tolik dřiny co oni absolvovali nejen pro úspěch svůj, ale i úspěch kolektivu za který hráli, nikdo jiný nevynaložil.

0/0
22.9.2008 17:27

Leon20VT

Re: Robet

Jojo,nemohl být jako táta.Ten nadával na komouše a přitom byl u nich.

0/0
22.9.2008 21:44

Euronymos

Re: Re: Robet

Vždyť u komančů byla půlka populace. A drtivá většina "vrcholových" sportovců měla rudou knížku a "pracovala" v ČKD.

0/0
22.9.2008 23:17

pecuchet

No konečně!

Konečně u nás  trochu kladných ohlasů na adresu tohoto hráče! Hokej není jenom o sbírání bodů do kannad. bodování, to je také spousta tvrdé černé práce, která není tolik vidět. Bez hráčských typů jako Holík se prostě nevyhrává. Holík je z těch, kteří vedou a burcují tým, jdou vlastním příkladem. Když se nedaří, tak nekoukají na střídačce do země nebo ve zlomových momentech neodcházejí do šatny nechat přebrousit brusle. Motivují hráče na ledě i mimo něj.  Před lety ještě při prvním angažmá u Devils dostal kontakt na více než 8mil. dolarů ročně, kdyby jako hráč tu cenu neměl, nikdy by je nedostal.

0/0
22.9.2008 17:20

cyco

Re: No konečně!

pro me osobne je zahadou, ze dostaval tak vyhodny kontrakty, asi je ditem stesteny. NJD meli tenkrat opravdu spickovej tym, takze i kdyby tam byl ve treti lajne nekdo jiny je pravdepodobny, ze by dosahli stejnych uspechu. o tom, jak je nepostradatelny, presvedcil v Rangers ci Atlante, je to jen jeden z mnoha "bezejmenych" hracu.

0/0
22.9.2008 17:31

KOMON

Re: Re: No konečně!

V NJD by možná ty Stanley cupy bez Holíka ve třetí lajně vůbec neměli,v tý době byl branej jako vůbec nejlepší bránící centr,na týhle pozici je v Americe legenda dodnes.Navíc je velice úspěšnej businessman,svýho času byl kvůli výluce nejlépe placeným hráčem vůbec(měl klauzuli ve smlouvě a platili ho i v době výluky a nějaký ty odstupný(byl v Atlantě)) a to se v Čechách neodpouští.

Nicméně koukat se na to jak hraje se moc nedá.

Občanství bych mu nevyčítal ,v době kdy utek to tak prostě bylo,v Americe žije a je prostě Američan....  

0/0
22.9.2008 19:05

josemrk

Re: No konečně!

Mne sa zda ze Holik vtedy zarabal 3,1 miliona rocne. V New Jersey su setrni a prave preto isiel prec.

0/0
22.9.2008 21:20

baloun

Prostě celej táta :-)

R^

0/0
22.9.2008 16:40

Beerdy

Holík říkáte..?

Hm...to je ten jráč, co se vzdal občanství a na to nás chtěl reprezentovat na světovém poháru a v Naganu? Ten člověk je zřejmě silný v zajíždění do brankářů, ale silně slabý v pojmu příslušnosti k národu...

0/0
22.9.2008 16:27

we.ah

Re: Holík říkáte..?

A je to tu opet. Vyblitky radoby narodnich vlastencu, nebo skutecnych zaslepenych sympatizantu mistniho Kocourkova, co porad maji pocit, ze kdo se tady narodil, tak je AUTOMATICKY cosi dluzen. Je to k smichu, nebo uz je to k zbliti? :-/

0/0
22.9.2008 16:52

Generální ředitel

Re: Re: Holík říkáte..?

Hele dneska bych to někam zapsal, souhlasím s tebou! Napsal si to přesně a stručně, měl volbu zvolil si to, co bylo v tu dobu pro něj a jeho kariéru v NHL lepší, nemusel se starat o víza a o vše s tím spojené, jen to si lidi neuvědomují. Co se týče Nagana, Bobby Holík ač jako američan, nezůstává nic dlužen tomu kde se narodil, třeba co se týče svého příjmení, všude uvádí Holík a ne Holik, to jen komolej skripty a novináři (hl. na netu). Jo chtěl jsem k tomu Naganu, Bobby už jako cizí státní příslušník vůbec neuvažoval o startu za Český nároďák, taky se o tom diskutovalo.

0/0
22.9.2008 16:56

cyco

Re: Re: Re: Holík říkáte..?

ja nechapu diskuze na tema je dluzen, neni dluzen, zvolil si a podobny pi/coviny. proc nekoho zajima Bobby Holik? takovych hracu jsou v NHL desitky a za par let si na ne nikdo nevzpomene, coz bude zcela jiste i jeho pripad. takze spis nez tim co predvadel na lede, se nam zapise do povedomi tim, jestli je dluzem........imho, neni, je kazdyho vec, kde si zvoli zit a v pripade Holika to opravdu nebyla pro cesky narodak velka ztrata.

0/0
22.9.2008 17:25

Generální ředitel

Re: Re: Re: Re: Holík říkáte..?

Jistě, ale špatně si to formuloval! Je sice pravda že po kluzištích se prohání spousta hráčů. jako je Bobby. Ale on je taky jen jeden Bobby Holík. Navíc Bobby se během výluky, hodně angažoval v NHLPA a pomáhal skončit výluku.

0/0
22.9.2008 17:52

gall4

Re: Re: Re: Re: Holík říkáte..?

Naopak si myslim, ze podobny typ hrace nam na poslednich par velkych akcich chybi cim dal tim vic. Nekdo jako Holmstrom, strom zasazenej pred branou, se kterym (mozna o to vic diky prisnejsimu posuzovani) nelze hnout. Podobne to obcas brousil treba Varada, ale co odehral na vrcholnych turnajich? Pak se radsi vzdycky vzal nejakej malej technik do treti ctvrty lajny a priciny neuspechu se hledali jinde.

0/0
22.9.2008 19:11

Generální ředitel

Re: Re: Re: Re: Re: Holík říkáte..?

R^ mám stejný názor

0/0
23.9.2008 9:19

Dinkylinky

Re: Re: Holík říkáte..?

Jedinej k smíchu jsi ty. Je zcela normální v každé zemi, že když se tam narodí a hokej se tam naučil, tak jí reprezentuje. Zvláštní, že tenhle pocit má naprosto drtivá většina, nejen našich, hráčů v NHL. Fakt mi řekni o nějakém hráči, který se chová jako Holík (na reprezentaci kašlu, chci hrát jen NHL) a zároveň je ve svý zemi oslavován jako hrdina.

0/0
22.9.2008 18:45

Euronymos

Re: Re: Re: Holík říkáte..?

Ale vždyť on reprezentoval. Jak za Československo, tak i USA.

Ty mu pouze závidíš, že on něco dokázal a ty jsi nula.

A proti Lendlovi, Navrátilové budeš říkat to samé, když reprentovali USA ?

0/0
22.9.2008 20:52

Dinkylinky

Re: Re: Re: Re: Holík říkáte..?

Jsi opravdu znalec. Napiš mi, kdy teda reprezentoval USA;-D.

Ano, reprezentoval Československo v r. 90 - bylo skvělé se předvést pro NHL - tehdy mu byla reprezentace dobrá.

Takže za jakoukoli kritikou hráče je závist a člověk je hned nula. A nějakej jinej argument by jsi vymyslet nedokázal? Asi ne, pak jsi ale nula spíš sám ty.

Lendl, Navrátilová emigrovali. Holík šel do NHL po revoluci, tedy po r. 1989.  Doufám, že víš, jakej režím tu vládl před r. 1989.

 

0/0
22.9.2008 21:38

Euronymos

Re: Re: Re: Re: Re: Holík říkáte..?

Měl jsem vsugerováno, že hrál na kanadském poháru v '96, ale co jsem koukal na sestavy, tak ne. Ale to přeci nemění fakt, že to bylo rozhodnutí kvůli jeho kariéře a bylo to jenom jeho rozhodnutí a abych se přiznal, tak se mu vůbec nedivím.

Ale co třeba takový argument: jeden z nejlepších bránících centrů, držitel 2 prstenů, kapitán Atlanty a všeobecně uznávaný hráč ? Myslíš si, že by to dokázala nějaká nula, za kterou ho tu všichni máte ?

O důsledcích režimu vím více jak ty a také věřím tomu, že by ta slavná sametová revoluce neproběhla bez tichého souhlasu Moskvy a nemám tento názor sám.

Ano Lendl, Navrátilová, Švejnar sice odešli za totality, ale proč se tedy neprojevili vlastenectví ? Navrátilová ano, Švejnar jen když chtěl být prezident a Lendl, ten ČR naprosto ignoruje. Takže v čem se tito lidé liší od Holíka ?

A navíc nechápu proč být členem národa, který si za hrdiny bere sportovce, pseudo celebrity, atd. Vlastenectví pouze po medailích. Kdežto tvůrčí lidé jsou odepsaní.

0/0
22.9.2008 22:24

Dinkylinky

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Holík říkáte..?

Pokud jde o jeho schopnosti, nezpochybňuju je.

Sám jsi to napsal dobře - kvůli kariéře je pro mě i zatěžko odehrát pár zápasů jednou za 4 roky. Ne, nevadí mi, že tam nehrál, protože vzhledem k těm zlatům to bylo jen dobře. Jde o princip a o to, co jsem psal - naprosto drtivá většina hráčů se takhle nerozhodne. Kterej Švéd, Slovák, Kanaďan se takhle rozhodl ? Vím jen o Hullovi, ale to bylo proto, že si myslel, že v repre Kanady nemá šanci. Pro úplnost dodávám, že by se našlo docela dost Rusů v devadesátých letech, kteří opravdu nehodlali reprezentovat - to o něčem svědčí, hlavně o charakteru.

Já Lendla nevyzdvihoval, jen psal, že zatímco on se mohl vymluvit na komunismus, u Holíka to neplatilo.

0/0
22.9.2008 22:43

Euronymos

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Holík říkáte..?

To je sice hezké, ale proč pleteš do toho státy, které jsou velmoc, popř. v té době neexistovaly, nebo měli s US bezvízový styk a s pracovním povolením neměli a narozdíl od ČR ani aktuálně nemají problémy. A vím to z vlastní zkušenosti. Já pracovní povolení dostal narozdíl od kamaráda bez problémů a jediný rozdíl byl v občanství. A nebylo to tak dávno, tuším 4 roky z5. Takže pro mě to byl naprosto logický tah kvůli kariéře.

A když jsi zmínil Slováky, tak co třeba Peter Stastny ? To je mladý kluk a taktéž američan. A podle tebe je taktéž bezcharakterní ?

A nechápu, proč do toho pleteš repre, ta s tím neměla nic společného a je možné, že by reprezentoval i rád, ale to je domněka.

A když to vezmeme kolem a kolem, tak na co může být obyčejný Čech hrdý, když zde nefunguje ani pořádně trh ? Aktuálně mě napadá pouze princip motoru, který vyvinuli na ČVUT a odkoupila jej Audina a bohužel takové úspěchy nejsou ani na poslední straně, kdežto Jágr je na první. Prostě národ s pošahanými hodnotami

0/0
22.9.2008 23:15

Dinkylinky

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Holík říkáte..?

Tak kterýpak hráč NHL má nebo měl někdy problém s pracovním povolením? Ani bych nečekal, že se ještě večer zasměju. Protože s tímhle měli problém jejich rodiče, nebo přítelkyně, ale hokejista nikdy.

Jen mimochodem, ty státy jsem psal proto, abych ukázal, jak absolutně vyjímečný to je jev. Hlavně, jak by repre vypadala, kdyby se choval každej jako on? Ale uznávám, pro někoho je holt charakter, když hráč říká, kašlu na repre, potřebuju odpočívat, co bych dělal na nějakých OH, leda se tam tak zraním. Proč se tak nechovaj ostatní? Proč jsou tyhle případy naprostý vyjímky?

Peter Štastný - sám jeho otec to v rozhovoru na idnes řekl jasně. Nejdřív Slovenský hokejový svaz vyhodil mně, a pak se mi doneslo, že mýho syna nikdy do repre nevezmou. Podívej se někdy na stránky hokej.sk. Pak bys pochopil, jaká nenávist mezi Štastmým a Širokým panuje (obviňuje ho, že byl Stbák). Jinak by prý reprezentoval Slovensko, tvrdil.

A k tomu zbytku: hypoteční krize v USA je ukázka fungujícího trhu?

0/0
22.9.2008 23:37

Euronymos

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Holík říkáte..?

Já vím jaká nenávist mezi těmito pány existuje a je mi jedno, jestli byl někdo u stb, nebo ne. Ale když jsi zmínil charakter, tak snad podle tebe znamená dobrý charakter si hned vzít jiné občanství, když mu hážou kameny přes cestu ? A to, že panáček říkal, že by klidně hrál za slováky, tak to se mu to mluvilo, když už byl členem amíků :). A víš, že se říká. Pro pravdu se každý zlobí a zase to není tak nepředstavitelné, že Šťastný byl v stb. A jak budeš hodnotit charakter teď. A co když tvrzení z x-té ruky ohledně Petera ml. a repre byl pouhý zastírací manévr ?

I když jen vůl ve vedení si může zavřít do repre takovýmu hráči

Já psal, že maj v US fungující trh ? Nepsal, spíše se divím, že jim vůbec něco funguje.

0/0
23.9.2008 0:02

Dinkylinky

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Holík říkáte..?

Souhlas, že to, zda by za Slováky hrál, nevím. Proto jsem psal prý. Tak dobře, klidně připustím, že je bezcharakterní taky. Mohl pár let počkat, až se situace zklidní. Tím jsi mně jen ale přesvědčil, že je stejně bezcharakterní jak Holík. Vždycky se najde černá ovce.

S tím trhem jsem to myslel tak, jakože u nás nefunguje.

0/0
23.9.2008 0:11

Catumbelan

Re: Holík říkáte..?

zato Ty máš něco s hlavou

0/0
22.9.2008 17:22

V.I.P. blogger Patrik Zpalmyspad

Holík je taková hrana

až guma.

0/0
22.9.2008 16:00

perpartes

Nejblbější hokejista,čumí jako veverka.

0/0
22.9.2008 15:45

Brácha Jardy

Re: Nejblbější hokejista,čumí jako veverka.

Ty jsi Veverka na této diskuzi

0/0
22.9.2008 15:50

spadatko

odepsanej holík

já mám pocit ze odepsanýho holíka vidí pouze novináři v česku... já jsem ještě od nikoho jinýho neslyšel že by byl holík odepsnej...ba naopak vsichni chválí jeho poctivý přístup k treninku, jeho hru apod....  koukám že prostě nestačí napsat ýže holík jde do devils ale že se musí napsat ze je tro starej odepsanej hokejista který vlastně dle odborníků nikdy hokejistou nebyl....

0/0
22.9.2008 15:34

Generální ředitel

Re: odepsanej holík

přesně, uhodil si hřebíček na hlavičku. U nás novináři už neznají serióznost, ale hlavně chtějí co nejvíc senzace a proto často přidávají něco, co vůbec není pravda. Pokud někdo hokej sleduje, zvláště NHL, zabrousí na nějaké servery kde jsou informace o NHL, nejen v češtině a zvláště oficiální stránky NHL a klubů, dal by si dohromady. Bobby Holík nikdy nebyl typem hráče, který by patřil do top 10 kandidátů na trofej Arta Rosse. I když by na to bezpochyby měl. Spíš do teď patří mezi top 10-15, nejlepších powerforvardů, které NHL nabízí. Navíc o jeho pojetí hry a zápalu se v NHL nepochybuje, je to velký mentor i pro mladé hráče, osobnost, která i mimo led vystupuje velmi seriózně a hlavně i inteligentně. A že má plat jaký má, kdo se kouknul na managering přestupů a podpisů hráčů, každý tým z NHL, měl Bobbyho na seznamu, pak už jde jen na přihlédnutí k věku a smlouva je na světě. Navíc jeho práce a přístup, jak už jsem psal, skutečný profesionál.

0/0
22.9.2008 16:27

majklss

Re: Re: odepsanej holík

R^R^R^

0/0
22.9.2008 17:55

krabat_

Re: Re: odepsanej holík

souhlas, az na:

"Bobby Holík nikdy nebyl typem hráče, který by patřil do top 10 kandidátů na trofej Arta Rosse. I když by na to bezpochyby měl"

to je uplnej nesmysl. v lize je mnohem daleko sikevnejsich hracu, nez je on. to by musel hrat v lajne s crosbym a oveckinem, aby se do prvni 10 dostal... ;-)

0/0
23.9.2008 10:53





Najdete na iDNES.cz