Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Vrbata: Lístky na NHL jsou drahé, radši bych jel na fotbal do Anglie

Když přestoupil do Tampy Bay, sesypaly se na hokejového útočníka Radima Vrbatu prosby od známých a kamarádů: "Sežeň nám lístky na zápasy NHL v Praze!" Všichni chtěli vidět tu slávu na vlastní oči, ale mnoho z nich si ji nemohlo dovolit. Vstupenky byly příliš drahé.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

porubak

nejaci PEPICI

se zase zahoji;-D

0/0
1.10.2008 7:33

LAPD

dobrej zamer

v US stojej listky od 300,- Kc, ja kdybych to v CR poradal, tak si taky namastim kapsu, dokavad budou lidi ochotni platit jakekoliv castky, nikdy se nic nezmeni. Zisk za lisky, za prava, za boxy, za pronajmy, za obcerstveni resp. pronajem ploch to je mazec, to je castka, kterou prumerny cech nevydela ni za 100 let ;-)

0/0
30.9.2008 19:15

feedhunter

Re: dobrej zamer

Ja na NHL v USA  chodim a za 300 korun pod strechou muze chrapat tak akorat ozralej bezdomovec.Dobry listky jsou od 60 dolaru nahoru.Dotahnout NHL do Prahy znamena pro par podnikavcu jen vydelat par melounu a zmizet .Nikomu nejde o fanousky-v Cesku rozhodne ne.

0/0
30.9.2008 19:54

chassis hunter

Re: Re: dobrej zamer

ja na NHL prestal chodit...;-D

Dat za zapas okolo 150$ se mi uz nechce...;-)

0/0
30.9.2008 20:43

PKB2008

Re: Re: Re: dobrej zamer

Já bych na to vůbec nechodil a natož na NHL v Praze. Hokej musí mít atmosféru, fanoušky podporující tým, aby se hrálo pro zvědavce a snoby, to za to nestojí. Měl jsem to štěstí se na zápas NHL dostat,možná blbej zápas, ale tam jsem pochopil, proč se u přenosů NHL v TV ozve publikum, když se na ledě neděje nic zajímavého. No, přece amíci reagují na kostku nad ledem a když se tam objeví "Make noise" s barometrem, tak se snaží trhnout rekord. V reklamních pauzách křepčí jak pominutí, protože chtějí upoutat pozornost kameramana a zažít si pár vteřin slávy, když se objeví na kostce oni. Hokej samotný? No, když je na ledě vetší počet evropanů, tak se na to dá i koukat. Největší sranda je, že nejdražší lístky jsou ty nejblíž hrací plochy, kde není pořádně vidět, ale máte zase detailní pohled na své idoly. No za ty prachy na NHL v Praze ani náhodou. Je jasný, že jsou i špičkový zápasy, ale neřekl bych, že to je něco extra

0/0
30.9.2008 21:41

chassis hunter

Re: Re: Re: Re: dobrej zamer

ono je to tezke...je to jina kultura...lidi chodi na hokej se pobavit,samotny zapas je pro ne druhorada zalezitost...v Kanade je to o necem jinem + nektera mesta v Americe(Detroit,Chicago,Minnesota)...na jihu hokeji nerozumi vubec...tam je to neco jako jit do divadla nebo na koncert...a dalsi a mozna i ten nejzakladnejsi problem je to,ze lide neznaji pravidla a tudiz jim unika smysl teto jinak "vzrusujici hry";-D...takze pak se nikdo nemuze divit,ze nejvetsi rozruch vzbuzuji tvrde hity a rvacky...tem rozumet netreba

je to uplne to same,jako nasinci by se meli divat na baseball,rozumi tomu malokdo a nudnejsi je to vic jak nejaka 10.000 dilna brazilska novela..ale pro americany je to narodni sport...i kdyz na druhou stranu,ty zapasy od zacatku do konce sleduje minimalni procento lidi,mozna promile...ale je to narodni sport a tak ho vsichni sleduji...footbal je na tom obdobne,holt jina kultura

0/0
30.9.2008 22:17

Generální ředitel

MaraMary VS. Speedo

Nechte toho už, i když Speedo, souhlasím lehce MaraMary, protože do toho taky lehce vidím. Jinak v sobo si rád stoupnu s kolegy před arenu a budem shánět ty lístky za 500, pokud seženem, dej sem svůj kontakt, rád ti ten lístek dám zadarmo!

0/0
30.9.2008 16:05

Speedo

Re: MaraMary VS. Speedo

pockej si a budes je mit ;-)

0/0
30.9.2008 16:09

Generální ředitel

Re: Re: MaraMary VS. Speedo

hm jak říkám, lístek mám zadarmo, jelikož v hokeji pracuji, ale jestli tam seženu lístek za 500, udělám si transparent "Čekám na Speedo" a dám ti ho!

0/0
30.9.2008 16:29

Generální ředitel

Nevíte

někdo, zda dávaj dneska ten Victoria cup, někde na netu?

0/0
30.9.2008 15:43

razer12

Re: Nevíte

není náhodou až zítra?

0/0
30.9.2008 18:35

Mouchard

...

za 8 živě fotbal ManU - Live a to se prostě nedá srovnat s nějakejma hokejkama...

0/0
30.9.2008 14:33

Generální ředitel

Re: ...

Spíš opačně Liverpool - Man.U., to je hukot. "and U´ll  never walk, alone 

0/0
30.9.2008 14:37

Mouchard

Re: Re: ...

já byl v Manchesteru, letos bych rád El Classico

0/0
30.9.2008 14:39

Generální ředitel

Re: Re: Re: ...

Já jsem kdysi dostal lupen na LM Liverpool Barcelona, no to bylo něco, jinak v 1.anglický jsem se byl podívat jen na Chelsea a to kvůli Čechýnovy, to nám sehnala lístky agentura a na Newcastelu, ani jedno nic moc.

0/0
30.9.2008 14:41

Generální ředitel

Lidi???

kde maj ty lahváče za 3,- ? Rád bych ochutnal tu vodu z trubek.

0/0
30.9.2008 14:14

cyco

Re: Lidi???

nemaj to v Lidlu?

0/0
30.9.2008 14:16

Generální ředitel

Re: Re: Lidi???

Ty jo a kde je ten Lidl? Lidi o tom mluvěj a já se tam nemám čas stavit.

0/0
30.9.2008 14:28

cyco

Re: Re: Re: Lidi???

to je skoda, protoze v tom pripade asi nikdy neokusis lahvac za 3,- :-)

0/0
30.9.2008 14:37

Generální ředitel

Re: Re: Re: Re: Lidi???

hrozně mě to mrzí, i když kvalitou i gambáč bych hodil na tu cenu, to se teď vážně nedá pít! :-©

0/0
30.9.2008 14:38

cyco

Re: Re: Re: Re: Re: Lidi???

to mas recht, me je po nem vzdycky druhej den strasne zle, uffffffff. kdyby ho prodavali v pet flaskach, bylo by to odpovidajici jeho kvalite.

0/0
30.9.2008 14:41

Generální ředitel

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Lidi???

asi tak, ale tu novou G12 maj docela dobrou, ono už ani Prazdroj neni co bejval, nedávno jsem byl na náštěvě v jednom rodinným pivovaře a musím uznat, pivo opravdu jako křen.

0/0
30.9.2008 14:42

MaraMary

ČR není jako Severní Amerika

Je to tady asi fakt samej hňup...

Diskuze s náctiletýma chytrolínama nikam nevede (Y)

Proboha žijeme v Čechách - nikdy se tady NHL nehrálo a nikdy se tu hrát nebude... Nemám ČAS (nemluvím o penězích) na to abych letěl přes oceán na zápas, kterej mě může stát míň než tady v ČR... Koncert kapely Metallica bude u nás taky dražší než za vodou... Tak o co vám jde? o žvejky?

2 natvrdlýho Speedo: match si náležitě užijem, to se neboj...

howgh!!

0/0
30.9.2008 13:11

Generální ředitel

Re: ČR není jako Severní Amerika

Já bych na to nereagoval, pochybuji že někdo venku před halou sežene lístek za 500, možná tak od někoho, kdo je od spozorské firmy vyfasoval a bude chtít něco trhnout. Protože jak sám vím, někteří sponzoři, NHL v Praze, prodávali svým zaměstnacům lístky kolem 2500,- . Tím ale neříkám že by to nebylo drahé, sám jsem měl možnost v zámoří pár zápasů shlédnout, v některých halách si nemyslím že by fanoušci nefandili, nebo tam byli kvůli nějaké show. Třeba hokejová Kanada, nebo sever USA, tam se fandí perfektně a nejen v NHL, polovina lidí, co tu kecá, nikdy nepoznala co se tam děje a pak tu jen blafe o něčem co jen slyšela. Stejně jako to že většina amíků je hloupá, ono to tak neni, jen mají jiné směrnice, vše jim ovládá ekonomika více než nám, ale obyčejný amík je stejné úrovně jako jsme my.

0/0
30.9.2008 13:18

cyco

Re: Re: ČR není jako Severní Amerika

ja mel permanentku na Rangers a fandi se tam docela dost, rekl bych, ze i vetsina tech lidi, co tam chodi, hokeji rozumi. vyjimkou jsou snad jenom zapasy o vikendech odpoledne, kdy chodi rodinky za zabavou, ale to samy jsem zazil v minulem play off na Slavii

0/0
30.9.2008 13:47

Generální ředitel

Re: Re: Re: ČR není jako Severní Amerika

Mě osobně se líbili zápasy v Ottawě, měl jsem to kousek a potom v Edmontonu a Calgary, nebo spíše ta atmosféra v celé Kanadě, pak třeba Chicagu a Detroitu. V Madison Square Garden jsem si připadal divně.

0/0
30.9.2008 14:08

cyco

Re: Re: Re: Re: ČR není jako Severní Amerika

ja bohuzel v jiny hale nez v MSG nebyl, takze mam srovnani jenov z tv. nejlepsi atmosfera mi pripadala v Edmontonu, to byl hukot. samozrejme i jinde v Kanade je atmosfera prvotridni. ovsem treba, kdyz koukam na Detroit, prijde mi, ze je tam strasny ticho, i kdyz se rika, ze je to nejhokejovejsi mesto v US. me se v MSG libilo, i kdyz ta hala ma samozrejme svoje nejlepsi leta za sebou.

0/0
30.9.2008 14:14

Generální ředitel

Re: Re: Re: Re: Re: ČR není jako Severní Amerika

Já jsem měl výhodu že jsem byl ve dvou týmech v blízkosti Kanata a pak Edmontonu a Calgary a tak jsme chodili, lidi to tam prožívají jako u nás a stejně tak i v nižších zámořských soutěžích, kam přijde třeba řeknu 8 000 lidí jako chodilo na nás, to by si mohla naše ELH, nechat zdát. Jinak v Detroitu lidi také fandí parádně, byl jsem tam sice jen 3x ale  jsou nápadití a ticho mi tam vůbec nepřišlo, jen ta jejich hymna je dost hrozná. Jinak já byl naposledy MSG v době kdy tam byl Leetch, Messier, Lindros a Bure a tehdy to bylo dost hrozný. Poslední zápas který jsem v NHL naposledy viděl bylo play off minulého roku mezi Washingtonem a Philadelphií a musím uznat že to bylo paráda, ale taky play off, tam je to o něčem jiném. Škoda že jsem nikdy neviděl play off v Montreálu, to je prý božské.

0/0
30.9.2008 14:27

cyco

Re: Re: Re: Re: Re: Re: ČR není jako Severní Amerika

to je fakt, ja tam byl v tyhle neslavny ere taky, to tam jeste hral Peta Nedved, nic moc.:-/ ale v tech poslednich sezonach, kdy tam hral Jagr, to bylo dost dobry. i lidi se tam projevujou podobne jako u nas, nadavaj, vztekaj se, i jsem videl, jak po sobe fanousci hazeli piva.:-) atmosfera taky vcelku dobra, jen kdyz se nedari, tak jsou zticha.

0/0
30.9.2008 14:35

Generální ředitel

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ČR není jako Severní Amerika

to muselo být zajmavé s tím pivem, to jsem zase nikde neviděl já. Takže jako u nás, nedaří se a zmlknou, nebo když si na někoho zasednou, tak pískaj, viz. Malík.

0/0
30.9.2008 14:39

cyco

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ČR není jako Severní Amerika

jj, vzdycky si tam najdou nejakyho obetniho beranka, pred Malikem to byl Poti, tohle mi trochu nesedelo.

0/0
30.9.2008 14:42

Generální ředitel

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ČR není jako Severní Amerika

s Tomem Potim jsem se setkal v jednom týmu, to byl spíš útočník než obránce, v juniorce dal za 14zápasů 19gólů, ale svůj talent v NHL neprodal. Škoda ho, ale přesně je to typ Amerických obránců, Leetch, Suter, ... spíš všichni v útoku a přesilovka, ale obrana, tragédie. Jinak myslím že Marek si za to mohl trochu sám, já když sledoval jeho hru, tak hrozně vyměkl, s jeho postavou to byl posera co nejezdil k mantinelu a nedomýšlel, že taky žádnej rychlík není, ale omluva Márovy jestli to čte, v Ovy zase zapijem.

0/0
30.9.2008 14:47

cyco

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ČR není jako Severní Amerika

ja Malika nepoznaval, to ze mel byt ten hrac, co mel pred prestavkou nejlepsi +/-? presne jak pises, byl dost mekkej, na to jakou ma postavu a v obrane vyrabel priserny hrubky. ani do zadny rvacky nikdy nesel. tys tam hral v nizsich soutezich?

0/0
30.9.2008 14:52

Generální ředitel

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ČR není jako Severní Amerika

Naprosto přesně, on se během výluky nechytil moc ani tady. Nevím co se v něm tak změnilo, v době kdy hrál v Carolině, hrál tvrdě, ale v Rangers. Připadalo mi, jako když se plouží. Má sice šikovný ruce ale to je všechno. Dost mě jeho hra zklamala, jj hrál jsem nižší zámořský, ale už je to pryč.

0/0
30.9.2008 15:01

black_gamespot

Re: ČR není jako Severní Amerika

Ja si myslim, ze tady nikdo nezpochybnuje kvalitu zapasu, potazmo NHL. Zazitek to urcite bude. Lidi tady akorat rikaj, ze ta cena je smesna a absurdni. Jak uz sem psal, dobra zvejkacka je taky super, ale je imbecilita za ni zaplatit deset tisic.

0/0
30.9.2008 13:25

Speedo

Re: Re: ČR není jako Severní Amerika

presne. natvrdli ale stejne zustanou natvrdlymi

0/0
30.9.2008 14:01

cyco

Re: ČR není jako Severní Amerika

prestoze je NHL nejlepsi liga na svete, ty listky jsou zkratka predrazeny. ja bych to za to nedal, protoze to podporuje vydridusstvi poradatelu, kteri polovinu listku rozdali kamosum a zpratelenym firmam, takze druhy pulce mendiku nezbyva nez solit nehorazny sumy. je to pro me osobne vec principu tam nejit, ale kdyz s tim nemas problem, tak je to samozrejme tvoje vec.

0/0
30.9.2008 13:39

cyco

Re: Re: ČR není jako Severní Amerika

omluva, spratelenym

0/0
30.9.2008 13:41

Generální ředitel

Re: Re: ČR není jako Severní Amerika

R^ souhlas, jako vždyky!!! R^

0/0
30.9.2008 13:42

Janina7

dotaz k přítomným

No a kolik tedy ty lupeny stojí? Jestli víc jak třista, tak bych na to taky kašlala. V sobotu u nás hrály fotbalovej mistrák Miskolezy a vstupné se vybíralo jako vždy v poločasové pauze a dobrovolně. A protože jsme po půli tekly 0:4, tak jsem samozřejmě nic neplatila.

0/0
30.9.2008 12:52

Jonathan 007

Re: dotaz k přítomným

Za branku 8 řada 6.990,- Kč Je to krev, ale co se dá dělat;-)

0/0
30.9.2008 12:59

Janina7

Re: Re: dotaz k přítomným

No to si děláte srandu, že!? Chápala bych třeba 3 hrušky za lepší flek a jednu hrušku za místo v rohu za sloupem. Vždyť 7 hrušek je pro leckoho měsíční splátka hypa, pro vostatní třeba tisíc lahváčů! R^

0/0
30.9.2008 13:05

Generální ředitel

Re: Re: Re: dotaz k přítomným

Bylo tady dobře napsáno, že se to platí bandě darmožroutů, kteří si z toho udělali byznys. Myslím, že lístek si koupil jen ten kdo byl opravdu zvědaví, né tak kvůli show, ale že chtěl na živo vidět ty hráče, které možná v životě neviděl a možná neuvidí. Tak si myslím, že někomu nadávat, je hloupé. Kdybych neměl lístek zadarmo, taky bych nešel.

0/0
30.9.2008 13:13

Good luck

Re: Re: Re: dotaz k přítomným

1. v O2 areně žádný sloupy nejsou :-P a dodám, že možná i paradoxně z vyšších pater a z rohu je výhled lepší, já osobně bych například před místem za trestnou dal přednost místu nahoře v rohu.. (takže ty nejlevnější lístky jsou možná i nejlepší) :-)

2. někoho baví chlastat a kouřit (a tak platí za tenhle "požitek"), někoho baví hokej a regulérní zápas NHL u nás si nechce nechat ujít, tak si zaplatí za to - dám příkad - známej vykouří krabičku tejdně - když vezmu cenu jedný cca 60 Kč, tak utratí cca 3.200 Kč - to znamená, že za rok nekouření jsem si "vydělal" na jeden lístek na NHL, a nestálo mě to žádnou námahu.. - dobrý, ne? :-P

0/0
30.9.2008 14:01

Generální ředitel

Re: Re: Re: Re: dotaz k přítomným

Pravda je ta, že v kyslíkárně je opravdu paradoxně lépe vidět z míst položených výš. Navíc sklon tribun je udělán tak, že z nejvyšších míst v aréně to stále není tak daleko k ledu, hold aréna pro 16 500, lidí. V NHL je běžné 17 000 a víc.

0/0
30.9.2008 14:13

cyco

Re: Re: Re: Re: Re: dotaz k přítomným

nesmis se ale octnout nahore za branou, to misto je za trest. mi ho dostali v ty loterii na posledni zapas finale. kdyz se lidi pred tebou nahnou dopredu, nevidis ani na branu. navic tam furt nekdo dole na ochozu nekdo chodil, no des. a i komfort sezeni je v ty hale dost hroznej, ale chapu, ze ty mista museli nahustit, aby se tam veslo co nejvic lidi.

0/0
30.9.2008 14:29

cyco

Re: Re: Re: Re: Re: Re: dotaz k přítomným

my, sakra

0/0
30.9.2008 14:31

Generální ředitel

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: dotaz k přítomným

máš pravdu, v některých vlastnostech kyslíkárna, nesahá komfortně arénám z NHL, ani po kotníky.

0/0
30.9.2008 14:35

rykenzo

Vašek

a bude to komentovat Tittlebach?;-D;-D;-D

0/0
30.9.2008 12:46

LAPD

ma zkusenost

NHL v TV s anglickym komentarem je lepsi, nez NHL na stadionu. NHL na stadionu je show a pochybuji, ze tu dokazi cesti pepici udelat tak jako v NHL. NHL na stadionu je dobry v Play-Off!

0/0
30.9.2008 12:27





Najdete na iDNES.cz