Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Ruská hokejová KHL se nemůže měřit se slavnou NHL

Ty zkratky by se vám mohly plést. Dvě hokejové ligy se spoustou klubů, které působí na ohromném území. Nadnárodní hvězdy v nich vydělávají miliony dolarů. Ale pozor, KHL není NHL. Ruská Kontinentální hokejová liga nemůže konkurovat severoamerické National Hockey League. Důvodů je spousta.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Bertok

Khl versus Nhl

Myslím že nám jde o hokej a to sledovat hokejové zápasy a radovat se ze hry a z kombinací.Start Khl sleduji a nevynechal jsem jediný zápas v přenosech na Planeta Sport ..(družice Hotbird 13 stupňů východně nebo i Live přenosy na webu http://video.sportbox.ru ..Co se týká Nhl nevynechám jediný Live zápas na satelitních stanicích Nasn 1 a Nasn 2 a na různých přenosových kanálech. můžu pomalu začít porovnávat...NHL tam je hra rychlejší..(jiné kluziště  menších rozměrů) a tady to je...hráči mají méně místa a není zde moc prostoru na kombinace..hráči většinou do sebe narážejí ..spousta bodyčeků a hlavně hodně nahozených puku na zadní mantinely,kde puky dojíždějí křídla...u KHL je to trochu jiné...pěkne kombinace,které kvalitním hráčům umožňuje větší kluziště a to je pro oko hokejového fandu opravdový zážitek. Jestli se ta nebo ona liga hraje v Usa nebo v Rusku mě je to jedno ...jde mi o hokej a zážitek z podívané..takto se já dívám na hokej...Nejde mi o to jak dlouhou tradici má Nhl

0/0
20.10.2008 2:32

chorimehbooba

tohle je hodne dobry clanek,objektivni kritika

 jinak preju KHL vse nejlepsi.

0/0
16.10.2008 7:23

Mahojakotič

Soutěž v plenkách..

KHL sice začíná,vítězný pohár se mohl jmenovat i jinak,nicméně se tam hraje oku lahodící hokej,Knap nepřekvapuje, v novinách napsal spoustu pitomějších a tendečnějších článků,jako "odborník" jistě "odborně" posoudil tu selanku v Praze od klubů NHL a porovnal s výkonem Ufy.Proto to porovnání... .Nejsem v žádném případě rusofil ale hhokej prostě umí.Ajsou to především Rusové,kdo zvedá kvalitu NHL.Ta samozřejmě cítí těžkou konkurenci a tak bude kopat,to je vcelku přirozené,možná za nějakého kapříka se dají napsat i jiné věci,kdo ví?:-):-):-)

0/0
15.10.2008 23:35

zavlekov

pochybuju

Pochybuju, ze  byznysmani z NHL  dotuji sve kluby z penez vydelanych na botech ci odevech.Vsechno je to stejna pakaz, drogy, chlast , zbrane.......Takze zadny rozdily bych nevidel, jen to, ze tam uz ta NHL bezi uz 90.let a tady par mesicu,a NHL ma strach a ted bude kopat okolo sebe.

Jen by me zajimalo, proc mu tu vadu na srdi neodhalili uz v NY, jeste ze je Jarda pryc...,

0/0
15.10.2008 14:27

josemrk

Re: pochybuju

Rozdiely tam samozrejme existuju, timy v NHL si z vacsej casti na seba zarobia. Zo vstupeneho a z vysielacich prav v Rusku si tamojsie kluby nezarobia mozno ani tolko co lepsie kluby v Cechach. K tej vade - oni mu to mozno aj odhalili a napriek tomu pokracoval v kariere. Nebolo by to nic nezvycajne. Vela sportovcov, ktorym sa zisti podobna vada v 18-19 rokoch, nechce ukoncit karieru prave vtedy, ked ma konecne prist cas na lizanie smotany.

0/0
15.10.2008 15:00

pepsi2

...

RUsofilní komouši by měli viset.

0/0
15.10.2008 14:26

Mahojakotič

Re: ...

A ty už nepí pepsi ,hloupneš.:-):-):-)

0/0
15.10.2008 23:38

anticom

vzkaz autorovi: KRAVINA

Rozhodně nejsem rusofil ani zaprodanec americkýho kapitalismu. Ona ta roztahovačnost a nabubřelost patří oběma. Rusáci mě s..rou za ty roky bratrské pomoci nejen nám a amerikáni za hru na světovýho policajta. Ale pane autore, srovnáváte nesrovnatelný. KHL začíná, zatímco NHL má za sebou bezmála století práce. A ten bordel kolem zdravotnictví? Což nežijete v Česku? Tak znovu. Demokracie v Rusku začín (doufejme), zatímco v ...

0/0
15.10.2008 14:16

Generální ředitel

Re: vzkaz autorovi: KRAVINA

Něco podobného jsem chtěl napsat také. Článek byl vydán na základě smrti hráče v KHL, kdyby to byl hráč xxx z týmu moskevské oblasti, napsali by o tom maximálně 3články, tady se z toho dělá senzace, protože zemřel kvalitní hráč a spoluhráč Jardy.Co se týče Jardy, myslím že do Omsku byl vyslán jako vyslanec NYR, stále o něm mají zprávy, stará se o hráče o které má NYR zájem, kanadský trenér, návštěvy vyslanců zámořského týmu. Ono vůbec, celé to bylo divné proč Jarda odešel, pisálci psali bůh ví co, jak o něj neměli zájem, přitom Jágr i Sather, mluví tak uvědoměle a mile. Co se týče bordelu, ten je fakt všude.

0/0
15.10.2008 14:24

jakub117

Alex

Jen by mě zajímalo,jestli vůbec ten klučina věděl,že má ty problémy se srdcem,nebo to raději tajili i před ním aby si mohli rusáci alespoň nějaký čas mastit kapsy...Je to prostě hrůza;-(RIP

0/0
15.10.2008 13:57

josemrk

KHL

Napriek nizsim daniam sa do KHL pre vacsinu hokejistov zatial neoplati prestupovat. Okrem Rusov je to vyhodne najma pre hracov, ktori hrali v NHL v 3-4. utoku a v Rusku s nimi pocitaju ako s oporami.

0/0
15.10.2008 13:50

josemrk

tabulka

Prehlad platovych rozpoctov klubov KHL k 1. oktobru (sme.sk)

1. Lokomotiv Jaroslavl - 482,5 mil. rublov (406,7 mil Sk),  2. Avangard Omsk - 442,8  (373,2), 3. Atlant Moskovskaoblast 438,9  (370 ), 4. Severstal Cerepovec - 421,8 (355,5), 5. Metallurg Magnitogorsk - 405, 4 (341,7), 6. Salavat Julajev Ufa - 397,2 (334,8), 7. SKA Petrohrad - 397,2 (334,8), 8. AK Bars Kazan- 397,1  (334,7), 9. CSKA Moskva - 374,3 (315,5), 10. Lada Togliatti - 332,3  (280,1), 11. Torpedo Niznyj Novgorod - 330,1 (278,2), 12. Barys Astana - 314,3 (264,9), 13. Dinamo Moskva - 291,3(245,5), 14. Spartak Moskva - 242,2 (204,1), 15. Sibir Novosibirsk - 223,4 (188,3), 16. Neftechimik Niznekamsk - 214,6  (180,9), 17. Metallurg Novokuzneck - 211,9  (178,6), 18. Vitaz Cechov - 207 (174,5), 19. Traktor Celabinsk - 197,2 (166,2), 20. MVD Balasicha - 192,8 (162,5), 21. Amur Chabarovsk - 192  (161,8), 22. Dinamo Riga - 150 (126,4), 23. Dinamo Minsk - 112,5 (94,8), 24. Chimik Voskresensk - 111,1 (93,6)

0/0
15.10.2008 13:53

blade

BLBOST

zase mame clanek od nekoho kdo hokeji vubec nerozumi at de nekam jeho  kecy  nas nezajimaji nas bavi hokej ;-D ja se osobne koukam na KHLR^

0/0
15.10.2008 13:28

opeth

x

tohle srovnani ma hodne daleko k tomu, co je v obou soutezich k videni na lede. NHL se sice v poslednich letech upravou pravidel hodne zlepsila, ale jinak je americky hokej v porovnani s ruskym hokejem, uz asi apadesat let, nudna zalezitost. a to je podle mne podstatnejsi nez jaky ma kdo dresy Rv

0/0
15.10.2008 12:53

jacih

Re: x

R^. Taky jsem mel zato, ze v hokejove lize jde kvalitu hokeje a ne o nejaky nablejskany pohary a hezky dresy.

0/0
15.10.2008 13:31

Belzebub Pekelný

....

Tak ono srovnávat něco co funguje 90let a něco co funguje 3 měsíce může akorát dement. Ano jsou tam chyby, ale porovnávejme třeba za 3 roky to už si myslím že KHL bude někde jinde, a jestli někomu vadí petrodolary tak jsou to peníze jako každé jiné!

0/0
15.10.2008 12:00

Reinkarnace Obraceče kalendáře

......

Nojo ,snem každýho hokejisty je vyhrát aspon jednou v životě Gagarinův pohár ........  ;-D

0/0
15.10.2008 11:51

svarak z krabicoveho vina

Re: ......

Co není, může brzo být (není to moc pravděpodobné, ale už tak za 10 let budeme chytřejší).

0/0
15.10.2008 17:02

Kei: politický vězeň

Tradice?

Autor si neuvědomuje, že začátek konce NHL přišel s migrací NHL pod palmy. Docela dobře jsem se pobavil u té "tradice", když si vzpomenu o stěhování Quebec Nordiques, Hartford Whalers, Winnipeg Jets... Tam někde chcípla tradice a začal palmový byznys...

0/0
15.10.2008 11:20

olo

Re: Tradice?

přesně R^

0/0
15.10.2008 12:00

Strasak

:-)

:-) Tohle je spíš měřítko mezi Ruskem a USA než mezi KHL a NHL. Konec konců, pokud se třeba ruskému týmu podaří vyhrát ligu mistrů a bude hrát ve Victoria cupu s vítězem NHL, tak uvidíme, jestl ise to dá srovnávat  v tom v čem by se hokejové ligy srovnávat měli nejvíc.

0/0
15.10.2008 11:19

Andee

Re: :-)

Souhlas. Asi je jasný, že celkové prostředí je v NHL na vyšší úrovni a je to o USA v. Rusko, ale odepisovat kvůli tomu projekt KHL je nesmysl. Za dvě sezóny už pomalu nerozenáme rozdíl mezi zápasem NHL a KHL... tedy asi kromě trochu odlišného herního stylu...

0/0
15.10.2008 11:43

spiko70

Pro Rusofily

1) Nevím jestli si to uvědomujete, ale KHL platíme i my všichni v přemrštěných cenách ropy a zemního plynu, hliníku, železa a mědi. Až to ty ruské cary přestane bavit sponzorovat, bude po KHL, protože ze vstupného a reklamních a vysílacích práv se neuživí. NHL nestojí nikoho kromě platících fanoušků ani cent.  

2) Prošel jsem si na //video.sportbox.ru textový záznam ze zápasu a 21:10:50 píše že "Komu-to z Avantgarda stalo plocho", 21:11:20 "Oni jego unosjat",  21:12:46 "Oni pokazyvajut, čto vse v porjadke",  21:12:58 se vhazuje a 21:15:52 hra slavně končí, zatímco Alex bojuje v šatně o život. Na amatérském videu je vidět, že hráči ve výstroji ho jak střelenou srnu vynáší z lavičky, předávají borcům v teplákách a jdou dohrát zápas. Jediný Jágr shodil přilbu a bylo vidět že odchází dozadu a na zápas sere (přestože prohrávali 2 minuty před koncem 5:4). Pokud si takto budou kluby v KHL vážit svých hráčů, budou jim muset těm dobrým platit 2x víc než v NHL, aby je udržely.

0/0
15.10.2008 10:45

spiko70

Pro Rusofily 2

 Zdravotnickou pomoc

nemá smysl komentovat - o tom už se napsalo dost. To je prostě ruský

přístup "...nas mnogo" a s tím se civilizovaný člověk špatně smiřuje.

Vznik KHL je asi dobrá věc, ale ještě budou muset odehrát moře zápasů, než budou moct pomyslet na srovnání s NHL.

3) A vy všichni Rusofilové a Gringobijci - vaši dědové byli komunisti, fotři jim to zbourali a vy se dneska negativně vymezujete vůči svým fotrům. U těch mladých si to jinak nedokážu vysvětlit. A vám starším, vám už nepomůže nic;-€.

0/0
15.10.2008 10:47

Profík

Re: Pro Rusofily 2

roflmao ;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
15.10.2008 11:02

Andee

Re: Pro Rusofily

NHL nestojí nikoho ani cent kromě vstupného ;-D;-D;-D;-D;-D A ty různý pepsicoly a jim podobní to sponzorují z čeho? Ty seš ale vtipálek ;-D;-D;-D

0/0
15.10.2008 11:39

jerry8

KNAPE, ty jsi VŮL!!!

Za 20 roků může být vše jinak!

0/0
15.10.2008 10:33

svarak z krabicoveho vina

To je panečku novinařina.

Je fakt legrační, jak KK po pár týdnech (!!!) fungování KHL dochází k závěru, že se tato soutěž nikdy (!) nevyrovná americké lize. Pánko Knap je zřejmě reinkarnovaná Sybila, ale spíš je to jen užitečný idiot.

0/0
15.10.2008 10:31

files

Ljoša

Článek je hodně zkratkovitý a byl napsán jen kvůli tragédii, která se stala. Sice souhlasím s některými tvrzeními při porovávání obou lig, ale takovýto článeček má k fundovanému porovnání obou lig hoooodně daleko.

0/0
15.10.2008 10:29

MudaFuka

Proste rusko

Oni jsou ty muzici trosku jednodussi a delaji vsechny veci na pul. Takovej dojem na me ta zeme udelala. Jako Varak tezce nesu, ze si tahle skupina vybrala prave moje mesto..

0/0
15.10.2008 10:08

jacih

Re: Proste rusko

tvoje mesto?? Tak se podivej jak to tam vsechno zrekonstruovali! Bud rad ze si ho vybrali, jinak by to tam u vas vypadalo jak v teplicich!

0/0
15.10.2008 13:34

risan

polemika

souta lisí tady nějak polemizuje co je a co bude lepší .. tak se zeptám , byl jste někdo v rusku ? a byl jste někdo v usa ? kdo navštívil obě tytro země, je mu vše jasné ,, mentalita, kultura, vychování a tradicě a technickou vyspělost nikdy nepřebijí petrodolary nebo spíš petrorubly

0/0
15.10.2008 9:44

martin8562

Clanek je nespravedlivy 2

pokracovani

2. Rusove nestahuji nejlepsi hrace ze zahranici za babku, ale klubum, ktere tyhle hrace vychovaly, pry dobre zaplati.

3. Taky verim, ze v KHL jde i o sport, v NHL jen o byznys. Rusove miluji hokej, Kanadane sice taky, ale NHL ovladly USA, kde je hokej okrajovy sport. Ale dobre se na nem vydelava...

0/0
15.10.2008 9:37

martin8562

Clanek je nespravedlivy

Samozrejme se ruska liga zatim NHL nemuze vyrovnat. Ale to by asi nebylo za tak kratkou dobu mozne. Myslim, ze tam, kde je dost penez, se behem casu dostavi i kvalita.

Toho kluka je mi lito, ze sanitka odjela pred ukoncenim zapasu, je skandal, ale to uz nejak tak k tomu ruskymu slendianu patri. Jestli by se ho povedlo zachranit, je samozrejme spekulace.

Me nezbyva nic jineho, nez ty rusky lize fandit, protoze

1. Cim mene hracu v NHL, tim vyssi uroven MS

0/0
15.10.2008 9:37

Andee

Proboha...

To je zase snůška keců... autor by si měl o zástavě srdce aspoň něco přečíst. Tomu klukovi by defibrilátor s dost velkou poravděpodobností vůbec nepomohl. Viz nedávno Puerta a spousta. Jirka Fišer měl hodně velkou kliku, při takovýmhle kolapsu se vzpamatuje jeden z deseti :-(

0/0
15.10.2008 9:17

Hulimír

NHL

Souhlas s clankem..... kvalitni hokejova liga s tradici je jen jedna..... Ta mafianska sovetska napodobenina se s tim neda srovnat.... podotykam, ze mluvim o soutezi a ne o hokejistech a stylu hry.....:-P

0/0
15.10.2008 9:02

kafka

Jděte

S vaší slavnou a namyšlenou NHL do (Y)

0/0
15.10.2008 8:49

petrk195

No...

Tak 2 roky nazpet vyletel v NHL puk za branku do  hlediste a zabil mladou holcinu.. Stat se to v KHL, znelo by myslim dost hlasu ve stylu "tohle je mozne jen v Rusku". Jisteze NHL vede, ale KHL bych a priori nezatracoval.

0/0
15.10.2008 8:11

starej_vul

:-) korektnost

Já si myslím, že je dobře že khl vznikla. A dík za to rusákům. Kde na to berou peníze nevím. Z nafty? Z drog? A v NHL kde na to berou taky nevím. Mohu se domnívat.

Ale co je podstatné je, že to zatím "nějak" funguje. Bylo mnoho pokusů o jednotnou hokejovou soutěž v rámci Evropy. Není, tak zaplat pámbu za KHL.  V době, kdy všechno utíká do NHL a na naši ligu se nedá pomalu koukat ... Výborných ruských hokejistů je hafo. A tak to v Rusku začalo. Začalo to na bázi toho co je v Rusku zvykem. A já věřím, že se to bude zlepšovat. Ano NHL je v současnosti lepší. Ale i třeba kosmonautika je v USA lepší, ale byla i v nedávnu doba -když spadl jejich raketoplán- že za ně do vesmíru létali rusáci.

Takže popřejme KHL dobrý start, dobrý vývoj a pozorujme co se stane s hokejem v Karlových Varech ... uvidíme, uvidíme, uvidíme ...

0/0
15.10.2008 7:45

uran235

Re: :-) korektnost

kde na to berou... z drog? podstatne je, ze to funguje....

;-D;-D

ty jsi bud rusak nebo vul....

0/0
15.10.2008 7:52

postul-cv

Re: :-) korektnost

nebo ruskej vůl

0/0
15.10.2008 8:29

artaxerxes

Re: :-) korektnost

Jenom pro zajímavost, z čeho myslíš, že berou peníze naši majitelé hokejových klubů. Bohužel platí, že sport obecně je výbornou pračkou špinavých peněz.

A co se týče NHL, tak v jejich začátcích (ve 20.-30.letech) byli vlastníky klubů lidé velmi úzce napojení na mafii. A o tom, že i v dnešní době není všechno v NHL OK, svědčí případy Sázkařské aféry, zpronevěry majitelů LA Kings a Anhaimu.

0/0
15.10.2008 9:00

cipis2003

NHL vs. KHL

Koukam , ze pan pisálek je trochu proamerickej, no v podstatě jako celé idnes.

0/0
15.10.2008 7:06

deiwitch

Re: NHL vs. KHL

To jsou fakta, neoddiskutovatelná fakta. V Rusku se na bezpečnost kašle, hlavní je show, ukázat, že na to mají a že nejsou pozadu. Rv

0/0
15.10.2008 7:23

Los Duč@nos

KHL

Já jsem už sem psal někdy v minulosti, že KHL nemůže a ani nebude dosahovat věhlasnosti a tradici NHL. Snad jen penězma, to jí asi možná přesáhne.

Toť vše k této diskusy, mejte se DušanBe ;o) [>-]

P.S.: kde je kolébka hockeje, Rusáky jsme učili hjezdit na šlajfkách my Češi

0/0
15.10.2008 6:13

blade

Re: KHL

jo;-Dnekecej???a psat te asi nikdo nenaucil jak vidim;-D [>-]Rv

0/0
15.10.2008 18:46

Mahojakotič

Re: KHL

Co bylo,to bylo... .Dneska hokej umí, kolébka sem,kolébka tam..A co se týče Čechů..budeme muset hodně přidat

0/0
15.10.2008 23:50

rybizek

Pane Knape, mam jiny nazor.

KHL je v plenkach....zacina. Hlavne Rusy nepodcenovat. Ani nevite kolik majitelu ruskych klubu ma podily treba v juniorskych kanadskych a americkych tymech, i v AHL, IHL..., managementy KHL tymu jsou plne byvalych ruskych hracu, kteri hrali NHL....ti vi co je potreba. Tretjak, Fetisov.....uvidite za cas! Zmenili fungovani sve juniorske souteze, druha ruska liga dnes funguje uplne na stejnem principu jako AHL...narozdil napr. od ceska. Nesouhlasim s Vami, nemate dostatek informaci. Ten clanek bud to pisete v afektu nebo mne unika smysl....Podivejte se na ruskou fotbalovou nejvyssi soutez jak udelala vyznamny krok vpred, co se tyce sportovni urovnei zazemi, fungovani! Velky vyznam na dalsi vyvoj KHL bude v pristim roce jeji prvni draft a nasledne rozhodovani jednotlivych hracu......

0/0
15.10.2008 4:42

zee

Re: Pane Knape, mam jiny nazor.

bez se ulkidnit a vyspat!!!!!!!! Chci opravdu videt ,kde bude tva KHL za par let..........je videt,ze jsi jeste asi nikdy NHL nevidel na vlastni oci a KHL asi taky ne............tak nech hloupych kecu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Rv

0/0
15.10.2008 4:48

rybizek

Re: Pane Knape, mam jiny nazor.

milej fesaku, ted narazils do zdi. me tohle zivi, ty trdlo.

0/0
15.10.2008 5:31





Najdete na iDNES.cz