Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

S hokejistou Čerepanovem se v Omsku rozloučily desetitisíce lidí

Desetitisíce lidí se dnes přišly v Omsku naposledy rozloučit s hokejistou Alexejem Čerepanovem, který ve věku pouhých devatenácti let v pondělí náhle zemřel na zástavu srdce během zápasu omského Avangardu v Čechově.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

mipsport

Je ho škoda.

Svět přišel o velkou naději v ledním hokeji.Je ho velká škoda.I Rangers za něho drželi minutu ticha, aby uctili jeho památku.

0/0
16.10.2008 0:44

BenediktSpinoza

skvely Jardo

jen co si mistni sudici vybiji  na Kunderovi frustraci ze vlastni ntelektualni podmerecnosti, tak si na tobe kvuli te pasce na rukavu zacnou vybijet frustraci z vlastni fyzicke neschopnosti:-)

0/0
15.10.2008 20:58

tommi77

Tak rychle?

Nevim jestli mam uplne informace, ale vzdyt ten kluk umrel teprve vcera. Za nejasnych okolnosti. Myslim, ze by mela probehnout soudni pitva a testy co mel vlastne v krvi, aby se nasla nejaka pricina. To snad neni mozne, ze to nikoho nezajima.....

0/0
15.10.2008 20:25

truhero

Re: Tak rychle?

on zemrel v pondeli, pitvu uz proveli. A jeste v Rusku je zvykem delat pohreb na treti den

0/0
15.10.2008 20:30

Vanguard

Jágr

si tu ruskou trikoloru na rukávu mohl odpustit.

0/0
15.10.2008 17:59

michalch

Re: Jágr

tak to me mnohem vice nas.al tvuj prispevek! :-©

0/0
15.10.2008 18:26

UriahHeep1973

Re: Jágr

Spravne! Mel si navlict peruanskou!

Ze te mama nespolkla...Rv

0/0
15.10.2008 18:29

Konys1

Re: Jágr

No ja se teda musim priznat ze to taky moc nechapu. Proc Ruska vlajka? Proc vubec nejaka vlajka. Normalne se nosi cerna paska ne? Ja se v tomhle moc nevyznam, ale te vlajce nerozumim (coz neznamena ze to je spatne ze ji mel).

0/0
15.10.2008 19:52

frystensky

Re: Jágr

Tohle muze napsat jen nas mily Cechacek. Neni to kur.a jedno,jakou tam

vlajku,pasku nebo jestli to pres oci. Zrejme ji meli vsichni,tak chtel

timto vyjadrit soustrast. Neverim vlastnim ocim,kdyz vidim,jak to tu

nekdo resi. Kdyz umre blizky clovek,tak se prece takove hovadiny neresi

a nastesti se takovy nazor ubozaku k Jagrovi ani nedostane.

0/0
15.10.2008 20:09

Vanguard

Re: Jágr

;-D jen se nezblázni...nemůžu napsat svůj názor? Co má ruská trikolóra společného se smutkem?

0/0
15.10.2008 22:07

porubak

Re: Jágr

TU pasku melo cele muzstvo co jim mel rict ja jsem cehun tak si tam dam ceskou?8-o

0/0
16.10.2008 0:22

Tuřínek

Re: Jágr

to by se dalo brát u reprezentace, u takového klubu...no, to je fuč. Ne že by mě ta vlajka naštvala, to ne, ale je to dosti bezpředmětný gesto.

0/0
16.10.2008 11:19

Tuřínek

Re: Jágr

souhlasím! Je to dost bezdůvodné... a fakt nechápu, proč se všichni tak rožčilují.... že si někdo dovolil nevynášet do nebe Jágra? ;-)

0/0
16.10.2008 11:20

Vilém Hynek Jarmila

škoda mladýho kluka, ale je to trochu hysterie

Takovejch lidí umře každej den spousta. Akorát nehrajou hokej. Tohle neštěstí je zajímavý jen tím, že je víc vidět.

0/0
15.10.2008 16:20

hezoun2002

Re: škoda mladýho kluka, ale je to trochu hysterie

Ne každýmu příjde na pohřeb 60.000 lidí, a ne každej je největší hokejový talent ve své zemi.....

0/0
15.10.2008 17:05

Gott Karel

Re: škoda mladýho kluka, ale je to trochu hysterie

Ano, někomu přijde na pohřeb 50 lidí, někdo třeba hokej nehraje ale dokáže žít život krásně a naplno. Chceš snad říct, že ten tvuj případ je něco víc?

0/0
15.10.2008 18:05

don čičo

Re: škoda mladýho kluka, ale je to trochu hysterie

pro ostatní lidi asi jo....

0/0
16.10.2008 8:34

looney

hm

je mi ho lito, ale aspon umrel u toho co mel rad, troufam si tvrdit, ze by ho zivot bez hokeje moc nebavil ....

0/0
15.10.2008 15:33

Good luck

Re: hm

njn, všude píšou, jak zemřel hráč se skvělou hokejovou budoucností, a nakonec to vypadá tak, že kdyby se nestala tahle tragédie, stejně by do roka s hokejem skončil, protože při nástupu do NHL by musel projít vyšetřenim, na kterym by se na to srdce přišlo, což by pro něj znamenalo konec..

0/0
15.10.2008 16:44

Behoun

Re: hm

Ono je na tom divne, ze uz tou prohlidkou v Rangers prosel a nic mu nenasli. Resp. mozna nasli, ale nerekli...

0/0
15.10.2008 17:17

Good luck

Re: hm

Kde jsi vzal, že prošel prohlídkou v Rangers? Docela by mě to zajímalo..

Kdyby v Americe doktoři opravdu někdy na něco přišli, absolutně neměli důvod to tutlat, protože by si maximálně tak akorát přivodili problémy..

0/0
15.10.2008 17:23

Behoun

Re: hm

Moje chyba, sorry. Cetl jsem tohle

http://hokej.idnes.cz/zdrceny-jagr-stal-ve-vystroji-pred-halou-a-plakal-pise-rusky-tisk-pyl-/evropa.asp?c=A081014_100710_evropa_mah

a nejak jsem z toho asi spatne usoudil, ze prosel uz zdravotnimi testy v NHL, ale on prosel zdravotnimi testy podle standardu NHL, coz bude asi trochu neco jineho. Navic jsem si rekl, ze kdyz ho draftovali, tak ze hraci z draftu musi projit zdravotnimi testy, ale asi nemusi, takze se omlouvam.

0/0
15.10.2008 17:43

Hajens

Re: hm

Pri draftu musi (spise vsichni absolvuji) zdravotni prehlidku...

0/0
16.10.2008 11:05

elbouda

Smutné.

Míň zbrojit, víc myslet na lidi !  ;-€

0/0
15.10.2008 15:24

red pirate111

S hokejistou Čerepanovem se v Omsku rozloučily desetitisíce

To je smutný a ne že ne. A s kecama vo dopingu jdětě do řitě. u tohodle kluka tomu snad ani nelze věřit. :-/

0/0
15.10.2008 15:04

multikulturista

Re: S hokejistou Čerepanovem se v Omsku rozloučily desetitisíce

R^ Konecne rozumny nazor !  Diskusi sice detailne nesleduji, ale predevsim kvuli tem nejapnym kecum o dopingu. Nekteri "diskutujici" by zrejme potrebovali trochu nadopovat sve mozky...

0/0
15.10.2008 15:24

Tuřínek

Re: S hokejistou Čerepanovem se v Omsku rozloučily desetitisíce

Asi by to chtělo naučit se psát slušně, jinak je dobře, že do diskuzí nechodíš. Nikdo netvrdí, že doping určitě bral a ani že to není smutné.

0/0
15.10.2008 15:35

donvito2

Re: S hokejistou Čerepanovem se v Omsku rozloučily desetitisíce

R^R^R^R^R^R^

0/0
15.10.2008 15:36

Tuřínek

...

říkala jsem si, nakolik má na tohle asi vliv doping či všelijaké "podpůrné" prostředky...

0/0
15.10.2008 14:21

michalch

Re: ...

chci verit, z v tomto pripade to o nich nebylo..

0/0
15.10.2008 14:26

francoa

Re: ...

Potom tedy fatálně selhali doktoři v Rusku i v Americe, měli by se k tomu vyjádřit hlavně ti amíci, proč výsledek byl OK a dnes je KO. Taková nemoc není nachlazení, které se oběví a za 3 dny přejde. Zeptejte se na názor i vašeho obvoďáka.

0/0
15.10.2008 16:12

Good luck

Re: ...

A proč by se měli vyjádřit "Amíci"? Ty jsi snad někde viděl lékařskou zprávu z USA, ve který se píše, že byl Čerepanov zdravej? Samozřejmě že ne, protože žádnej klub NHL neměl důvod ho vyšetřovat, protože nikam nenastoupil na přípravnej (předsezónní) kemp, před kterym se takový testy dělaj.. v Rusku zemře při hokeji ruskej hráč, kterej nikdy nehrál v zahraničí, a podle tebe za to můžou Američani? Zajímavá dedukce..

0/0
15.10.2008 16:38

francoa

Re: ...

Před podpisem smlovy se dělají lékařské testy. Smlovu měl, jenom chtěl hrát ještě jednu sezonu doma. Před MS do 20 let prošel taky vyšetřením a určitě to nebylo u stejných doktorů jako v Omsku. Za poslední 1,5 roku musel projít min přes 3 lékařské tými. Pokud mu vyslovili souhlas s čiností, pak pochybyli a měli by se z toho zodpovídat. Leda by se někde našel - zázračně objevil - podepsaný reverz od Čerepanova, ale tomu fakt nevěřím. Můj názor je ten, že dneškem to končí a s velikým otazníkem nad jeho smrtí si nebudou již dál Rusové lámat hlavu. 

0/0
15.10.2008 16:54

Good luck

Re: ...

Samozřejmě že Čerepanov nebyl v Rangers pod smlouvou, byl jimi akorát draftován, ale před draftem týmy prohlídky nedělají, protože do poslední chvíle nevědí, koho si vyberou (lépe řečeno kdo bude při jejich výběru ještě nevybraný), to by musel každý tým prohlédnout všechny účastníky draftu, což je nesmysl..

A ještě jedno - věř, že kdyby Americký doktor přišel na zdravotní problém ruského hráče, tak nemá důvod to tutlat, protože mu z toho pak hrozí jen problémy (právě v případě takové tragédie, které se Čerepanovovi při hraní hokeje dřív nebo později musela stát) - u ruských klubových doktorů si nejsem tak jistý, přece jenom kdyby problém zjistili a šli s ním na veřejnost, tak by to znamenalo, že ukončí kariéru velkého talentu ruského hokeje..

0/0
15.10.2008 17:05

francoa

Re: ...

Kariéru mu ukončili tak i tak. Te pohřeb byl pokud dobře počítám za míň jak 48 hodin. Na podrobnou pitvu asi čas nebyl a na Rusko je ten pohřeb opravdu brzo. Vypadá to jako rychlý úklid. Dle mého, tím celá kauza končí.

0/0
15.10.2008 20:12

KapitánPejsek

kolik

Kolik ješte o trokm bude článků? Je to tragedie, ale furt se v tom nimrat... nevim

0/0
15.10.2008 12:43

dworka

Re: kolik

hodne. Nejen ja si myslim, ze ruska liga se stala asi sledovanejsi kvuli jagrovi. priznam, ze ja driv sem jen koukal na vysledky, nic vic, a ted si i procitam clanky. Dokonce vic, nez NHL, u ktere sem sotva postrehnul zacatek.

0/0
15.10.2008 13:33

michalch

Re: kolik

prijde mi logicky, ze se o tom pise, kazda podobna tragedie byla komentovana, navic si uvedom, ze ho dnes pochovali a loucili se s nim, stejne tak si uvedom, ze nezemrel zadnej Franta Vopicka z Horni Dolni, co dal denne 16 kuzelek, 7 fernetu a 40 cigaret, proste clovek, kterej byl svetu ukradenej, pro hokejovou oblast je to tezka rana, zemrel mladej kluk, velmi talentovanej, uz v tomhle mladym veku velmi znamej, s obrovskou budoucnosti a zemrel zpusobem, ze nad tim zustava rozum stat (je mi strasne divny, ze ho nechali hrat, tohle doktori museli vedet,prochazi takovyma prohlidkama, ze to snad ani nejde neco neobjevit). Cest jeho pamatce a pokud Te to tak moc trapi, necti to, ja si radeji otevru clanek o tomhle klukovi (ackoliv bych byl o moc radsi, kdyby to bylo v jine souvislosti), nez napriklad clanek o vzrustajicim cisle dopujicim cyklistu z Tour de France..

0/0
15.10.2008 13:48

francoa

Re: kolik

Dopujících cyklistů - jsou to podvodníci, kteří to kazí ostatním. Tuto smrt má možná na svědomí taky nějaký preparát, protože jak píšeš a správně, prošel spoustu vyšetření s výsledkem - zdravý!! Mýslím že lidi kolem něj, pro které byl hlavně zdrojem příjmů a ne člověk nemají právě teď čisté svědomí, pokud vůbec nějaké svědomí mají. O to je ta tragedie větší, protože se to může opakovat. Takových podivných úmrtí za poslední 3 roky bylo až příliš mnoho!

0/0
15.10.2008 16:22





Najdete na iDNES.cz