Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Z hokejové oslavy se stala jasná exhibice. Češi rozdrtili Slovensko

Důstojným způsobem přispěli reprezentanti k oslavám sta let českého hokeje. V přátelském utkání deklasovali před vyprodanou O2 Arenou Slovensko 7:0.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

sittingsnake

Hanba.

Tak toto bolo k oslavám 100 ročnice CZ hokeja fakt nedôstojné zo strany SK tímu. Alebo ,toto by mal byť tím ,na ktorom sa má stavať ,tak to teda poteš....

0/0
5.11.2008 11:43

bazaly picho

škoda

Škoda že na rozloučení jsme pozvali provinční celek ze Slovenska. Hokej jim tam nikdy nešel, na jedno náhodné vítězství nad nám v celé historii a jednu ušmudlanou medaili měli pozvat někoho ze světové extratřídy kam patříme, když už ne Kanadu a USA, tak aspoň nám rovné soupeře - Finsko, Švedsko, Rusko a ne Maďarsko

0/0
5.11.2008 8:41

neron

Re: škoda

nevravim, ze sme nejaka extraklasa ako rusaci ci kanadania, ale po tri medaily mame..tvoje tvrdenie by som teda obratil: "Hokej nam kedysi siel"..

0/0
5.11.2008 8:47

bazaly picho

Re: škoda

No to sice máte, ale když už historie... to je před vámi ještě Anglie, tam má dva tituly mistrů světa....

0/0
5.11.2008 8:50

neron

Re: škoda

u anglie by som pouzil predminuly cas..my sa este v tom acku drzime a zatial aj vo velkej sedmicke

0/0
5.11.2008 8:52

babca

Re: škoda

a to je právě to, kdyby ste sem poslali alespoň trochu tým na úrovni, ne Cčko, tak by to nebyl takový trapas. Bezpečně vím, že se na čobolsku prohání víc lepčích hokejistů, než bylů ten včerejší odpad. kdyby tohle udělali čobolům češi, tak by ste řvali, jak sme vás chtěli zesměšnit a podobně. jste propradnej národ, včera se mi to jen a jen potvrdilo...

0/0
5.11.2008 10:55

neron

Re: škoda

no mna to mrzi, co viac chces pocut? neviem preco realizacny tym urobil to co urobil..

0/0
5.11.2008 12:47

Barney8

Re: škoda

proč vůbec reauguješ na takhle trapný provokace?

0/0
5.11.2008 15:49

josemrk

Re: škoda

Nuz ak by prisli naozaj Madari, ti by narozdiel od slovenskeho C-timu sedmicku nedostali. Moc moznosti koho pozvat nebolo... proti o dve triedy lepsim Rusom by ste mali sancu iba vtedy ak by ste 60 minut zufalo branili a to sa na exhibiciu nehodi. Americania a Kanadania maju dobrych hracov za morom, Svedom sa momentalne dari... mozno ste mali skusit tych Finov.

0/0
5.11.2008 10:10

fidelito

Re: škoda

a teď tu o karkulce!!!

0/0
5.11.2008 11:40

josemrk

Re: škoda

Vsetky Karkulky pozrali ruski vlci.

0/0
5.11.2008 12:18

duschman

Re: škoda

A my žádný hráče v NHL podle tebe nemáme, nebo co???;-D;-D;-D A Rusové v Evropě nemaj tak silný tým, abychom se museli bránit.

0/0
5.11.2008 12:51

josemrk

Re: škoda

Pravdu povediac reprezentaciu narozdiel od NHL moc nepozeram. V NHL hra vela dobrych hracov, ale taki sa najdu aj v Rusku. Naozaj dobrych utocnikov nie je v NHL az tak vela: z Cechov hlavne Hemsky, Havlat, Elias, zo Slovakov uz iba Gaborik a Hossa. To su vsetko utocnici, ktori su vzdy produktivni a dlhodobo tahaju svoj utok. Ostatni su dobri vtedy, ked hraju v dobrom utoku. Rusi tam maju vela hviezd, to je pravda: Daciuk, Ovechkin, Malkin, Kovalchuk, Semin, Kovalev...

0/0
5.11.2008 13:29

Rinat_Dasajev

Re: škoda

hvězdy samy o sobě ti nikdy nic nevyhrály, rozhoduje tým.

0/0
5.11.2008 14:22

josemrk

Re: škoda

Ja som skor reagoval na kvalitu hracov. Timovy duch je dolezity ale v poslednych rokoch sa vdaka prisnejsim pravidlam pri braneni presadzuju skor hviezdne timy. A netyka sa to len hokeja.

0/0
5.11.2008 14:50

duschman

Re: škoda

Tak hlavně to nebylo žádný loučení,ale oslava sta let ČESKOSLOVENSKÉHO hokeje a proto se na hřišti hrál ČESKO-SLOVENSKÝ duel.

0/0
5.11.2008 12:48

jordan23

Ona to nebyla exhibice???

To se mi nechce věřit, že to nebyla exhibice. Slováci vůbec nebránili, neútočili, nehráli do těla, vyhýbali se osobním střetům.... V průběhu druhé třetiny jsem nabyl dojmu, že je to domluvené a že výsledek bude symbolicky 10:0 - dárek ke 100 letům českého hokeje. Až třetí třetina byla trošku "opravdovější".

[>-] V R^

0/0
5.11.2008 8:14

jordan23

Vybrodáno ani náhodou nebylo

Vyprodáno rozhodně nebylo. Když je z kapacity haly 20000 obsazeno 15200 tak je snad jednoduché se dopočítat, že téměř 5000 míst zůstalo neobsazeno.

Horní patro bylo téměř celé zaplněno, spodní tak ze dvou třetin.Rv

0/0
5.11.2008 8:11

gas01

Re: Vybrodáno ani náhodou nebylo

A kde jsi vzal, ze kapacita je 20 000? Oficialne je kapacita 18 000 (vcetne vsech skyboxu. klubovych sedadel atd.)

0/0
5.11.2008 8:27

jordan23

Re: Vybrodáno ani náhodou nebylo

To je ale slovíčkaření. Komu tím prospěješ? Co?

Prostě tam bylo 15000 z kapacity 18000, což znamená že vyprodáno nebylo a klidně se mohlo přijít podívat o tři tisíce lidí víc. To je oč tu běží. Tečka.

0/0
10.11.2008 13:07

pvomackova

Re: Vybrodáno ani náhodou nebylo

Ale lístky už se sehnat nedaly - vyprodáno bylo, ale asi všichni nepřišli:-/.

0/0
5.11.2008 8:29

jordan23

Re: Vybrodáno ani náhodou nebylo

Když tam bylo tři tisíce volných míst tak to znamená že vyprodáno nebylo. Ještě před zápasem se prodávali lístky. Protože se ale nesly kecy, že je vyprodáno tak k hale moc lidí bez lístku nedorazilo. Škoda.

0/0
10.11.2008 13:08

peejay7

Z těch slovenských keců tady

bych blil. Tím víc, že pocházím taky ze Slovenska. Hodně lidí má na tuto nominaci jiný názor. Mrkněte třeba tady.

www.hokej.sk;forum=show

0/0
5.11.2008 2:00

neron

Re: Z těch slovenských keců tady

tak teraz neviem..

vidim tam mnozstvo ceskych provokaterskych prispevkov, zrejme od nastrocnych a

apatickych slovakov..

btw: ty si tiez nastrocny vsak?

0/0
5.11.2008 8:24

peejay7

Re: Z těch slovenských keců tady

už dlho nie, otázka je, čo je pre teba množstvo. Väčšina reaguje k veci. (ak sa bavíme o hokej.sk)

0/0
5.11.2008 8:52

neron

Re: Z těch slovenských keců tady

ak myslis kritiku slovakov do vlastnych radov, tak to bolo k veci..o ostatnom netusim...

0/0
5.11.2008 12:49

peejay7

Re: Z těch slovenských keců tady

Presne to myslím. Diskutovali k veci a netvárili sa urazene po prvej výtke z druhej strany (veľmi slušne podanej). Tu sa zvyknú tváriť po prvej kritickej poznámke megaurazene, akoby im celý svet ubližoval. Možno máš veˇmi citlivé senzory, ale ja som nič moc extra provokačného z českej strany nevidel. Netreba sa brať tak vážne.

Toť moj názor.;-)

0/0
5.11.2008 14:55

neron

Re: Z těch slovenských keců tady

vazne sa berie slota nie ja ;-)

0/0
5.11.2008 15:31

jacek097

No hlavne ze ten wasserpolak je v pdel....

Ruza je nejlepsi trener v nasi historii, to mi nikdo nevezme....R^R^[>-][>-]

0/0
5.11.2008 0:15

mazlikuzlik

Re: No hlavne ze ten wasserpolak je v pdel....

Růža je sice lepší než Hadamczik, ale podle tohoto zápasu se nedá usuzovat vůbec na nic - vzhledem k soupiskám.

A pak s tímhle výběrem by vyhrál i Hadamczik...i když tomu by asi někteří nepřijeli, takže nevyhrál;-D

0/0
5.11.2008 0:19

Milan1

Re: No hlavne ze ten wasserpolak je v pdel....

Irgl by přijel a Hnilda taky ;-D

0/0
5.11.2008 0:49

antouniou

Re: No hlavne ze ten wasserpolak je v pdel....

Už to nehul.  K Bucknovi a Bukačovi má ještě hodně dalekoV[>-]

0/0
5.11.2008 0:32

Milan1

Re: No hlavne ze ten wasserpolak je v pdel....

a k Hlinkovi ještě dál.

0/0
5.11.2008 0:37

Milan1

Re: No hlavne ze ten wasserpolak je v pdel....

... a taky Bokrošovi a předtím i Gregorovi se letos u nás daří :-)

0/0
5.11.2008 0:48

jewelinka

Re: No hlavne ze ten wasserpolak je v pdel....

Sorry, ale nejlepší trenér byl a dlouho ještě bude Hlinka.. [>-]R^V

0/0
5.11.2008 10:48

Huczín von Szinágl

Slovenská ostuda

Po deseti minutách jsem od téhle holomajzny odešel. Můj čas je příliš drahý než abych ho utrácel podobnými exhiby. Slováci by se měli stydět za to, co za partičku do Prahy poslali. Stehlík, Hudec, Graňák, Skladaný...ten zbytek měl potíže i s bruslením. Za co se nám to pomstili? Trapný byl i projev toho umaštěného předsedy svazu. Ani zmínka o tom, že hlavní část z těch sto let byl český hokej vlastně československý.

0/0
4.11.2008 23:56

Milan1

Re: Slovenská ostuda

Oni ti nejlepší SVK hokejisti nemohli přijet, byli totiž na oslavách maďarského hokeje ;-DR^

0/0
5.11.2008 0:48

dnr

Re: Slovenská ostuda

Mozno by si sa mal zamysliet preco to spravili.

0/0
5.11.2008 3:21

neron

Re: Slovenská ostuda

preco by sa Vam mal niekto mstit, Filc skusal novy vyber..ako trener to zobral vazne..

ak by sme poslali to najsilnejsie co mame a nahodou Vas vyprasili tiez by si rozpraval o pomste?

0/0
5.11.2008 8:28

prtcakus

Dobre ste im na je bali

kok otom spr ostým.;-D Si mysleli, že sa tam budú krasobrusliť.:-©Rv Gratulace...;-DR^

0/0
4.11.2008 23:38

neron

Re: Dobre ste im na je bali

dalsi dokaz toho ako krasne vedia narabat zo slovickami ceske deticky

0/0
4.11.2008 23:46

prtcakus

Re: Dobre ste im na je bali

No tak sorry, ale ja som fakt Slovák. Myslím, že možno ma tu aj poniektorí poznajú podľa nicku a vedia, že som vždy písal po slovensky. A to je už nejaký piatok. Síce som tu už dosť dlho nepísal, ale za všetkým tým, čo je hore, si proste stojím.R^ Je to tak. Slováci sú nuly vo futbale aj v hokeji a pred každým sa poserú...;-DRv

0/0
4.11.2008 23:52

neron

Re: Dobre ste im na je bali

nie si ty nahodou ten co mu weiss na online rozhovore v pravde povedal, ze je mimobratislavsky zakomplexovany pajac?

popravde, fakt na to vyzeras..:-/

0/0
5.11.2008 8:30

malej pipík

Re: Dobre ste im na je bali

Tak to asi ťažko. Ale fakt je to tak. Naši sa vždy pred každým poserú a začnú nerváčiť. Pozri sa... Keby jazdili po riti a snažili sa a prehrali by, nepoviem ani mäkké f, ale toto je proste hanba. Predsa hrali proti jágrovcom a tak, ale nemôže tam byť predsa rozdieľ 10 tried. Takto to vypadá, že tí hráči si asi len namiesto korčúl zabudli obuť kopačky. No, čo tam do prdele robia roky na tých tréningoch? Krasobruslia?:-©Rv

0/0
5.11.2008 9:34

malej pipík

Re: Dobre ste im na je bali

BTW: A inak s tými maďarónmi je to tak. A teraz nemyslím obyčajných ľudí. Mám informácie, že promaďarsky orientovaní politici na obidvoch brehoch Dunaja sa snažia už dlho dehonestovať Slovensko v očiach sveta. Asi si skutočne pripravujú pôdu pod nohami, aby mohli uskutočniť niečo v zmysle Kosova alebo tak...:-©Rv

0/0
5.11.2008 9:36

josemrk

Re: Dobre ste im na je bali

 "krasobruslia" ty budes bud Golonkova rodina alebo si na Slovensku nikdy nezil.

0/0
5.11.2008 10:13

prtcakus

Re: Dobre ste im na je bali

Keby som napísal krasokorčulujú, tak by to vyznelo dosť sucho a tunajší by možno ani nerozumeli. Niektoré české slová sú zábavnejšie a trefnejšie. Bolo to myslené skôr zo srandy týpek...;-D Snáď mi nechceš povedať, že hovoríš iba spisovnou slovenčinou a nepoužívaš poslovenčené slová typu: sakra, človeče, do pr dele, neni... BTW: Inak som aj Slovák aj Čech, takže tak...R^

0/0
5.11.2008 10:51

josemrk

Re: Dobre ste im na je bali

Inak som aj Slovák aj Čech, takže tak...

To je predsa jasne... jediny brusliaci Slovak je Golonka. 

0/0
5.11.2008 11:14

prtcakus

Re: Dobre ste im na je bali

To je jasné. To vy post93 generácia nepochopíte...;-D

0/0