Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Hokejová reprezentace zaujala. Rád jsem se díval, říká Augusta

Nesledovali jste utkání českých hokejistů na Karjala Cupu? Přišli jste o kvalitní podívanou. Reprezentace pod vedením Vladimíra Růžičky odehrála tři povedené duely, ani jednou neprohrála v základní hrací době. "Rád jsem se na ty zápasy díval," říká Josef Augusta.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Generální ředitel

Koukám koukám

opět řada odborníků, kterým kritizovat nepřísluší. Nemyslete si, že vám vítězství spadne do klína samo, když máte tolik dobrých hráčů, musíte s nimi umět vyjít, seskládat je k sobě, umět improvizovat. Protože pokud se něco zadrhne, nemusí se týmu dařit. Osobnost Vládi Růžičky je nevyvratitelná, sám jsem ho měl možnost poznat jako trenéra a už jako mladí kluci, jsme hltali vše co nám říkal, vytknul a za co nás letmě pochválil. Má hokej prostě v krvi. Lojza z Vítek, také není špatný trenér, ale je to spíš trenér pro mladší generaci hráčů, či klubové úrovně. Do repre se mu povedlo zahrnout mnoho mladých hráčů, kteří cítili šanci. Co se týče pana Augusty, vážím si ho jako legendy, trenéra, ale osobně ho jako většina z vás neznám. Ale rozhodně si nemyslím, že měl na růžích ustláno

0/0
11.11.2008 12:45

frantisek

Augusta_Hadamczik

Hadamczik musel prejit premenou generace, jedine, co udelal behem trenovani v repre spatne bylo, ze loni v Kanade nenechal hrat Skuhraveho a nevzal Mensatora. Nerikam, ze pod nim hrala repre super hokej a uznavam Ruzicku jako naseho nejlepsiho kouce. Blaboly chudacku, kteri ho tu kritizuji a nic nedokazali ignorujme. Jen bych rad upozornil, ze takovy Augusta prevzal tym po Hlinkovi a nemusel delat nic a vitezstvi mu padlo do klina samo. (1.petka Patera, 2.petka Dopita, 3.petka Reichel a 4.petka kdokoliv dobry z NHL nebo ligy) Jestli nekdo zaslouzi kritiku, tak Augusta na olympide to byl des a omluva Fleurymu po zapase je na :-©...Je dobre se zamyslet

0/0
10.11.2008 16:45

Profík

Re: Augusta_Hadamczik

Hadamczikovi obdivovatelé :-©:-©:-©:-©

Bukač taky dělal generační obměnu a výsledky měl, pouze Hadamczik je trubka, která se pořád na něco vymlouvala a někteří jednodušší jedinci mu to i žerou :-©:-©:-©:-©

0/0
10.11.2008 17:06

frantisek

Re: Augusta_Hadamczik

Ale brepto jeden, mas tak 15let dle poctu smajliku, ale odbornik jsi, to je videt. Myslis Bukac pred rokem 1989(doufam,ze ne) nebo 1995-6? Pokud MS1996, tak uber, protoze Bukac prebiral tym  uz rok pred tim a byl ctvrty a z toho rocniku mel 13hracu, kteri pak byli mistri sveta1996 a pak byl nestastny World Cup(nic proti Bukacovi nemam)Lojza 2medaile ze tri velkych akci!!! Tak o cem se bavim???Neobhajuju slepe Hadamczika, jen rikam, ze takova kritika neni na miste...

 

0/0
10.11.2008 17:21

Profík

Re: Augusta_Hadamczik

Když už, tak Bukač před rokem 86, starče ;-D V roce 94 Hlinka skončil na MS už v QF a Bukač měl přes rok výborné výsledky v EHT, na MS bohužel placka unikla (i tak šlo o zlepšení). V té sezóně si např. vytáhl 17-letého Hlaváče, Výborného (toho možná o rok později), začlenil blue-line... Napřesrok bylo zlato a pak onen nešťastný světový pohár, po němž bylo mužstvo v morálním rozkladu. Lojza má 2 medaile ze 4 akcí, ne ze tří, přičemž na OH to bylo spíše jemu navzdory a v Rize klika jako blázen. Ten trouba skončil s celkovou bilancí nároďáku ZÁPORNOU, na hokej pod ním se nešlo koukat :-©, s výjimkou posledního půlroku, což ale na MS stejně podělal tím, že se celou dobu bál dát důvěru mladým brankářům. Prostě jsem rád, že je pryč, a pokud ho někdo kritizuje, tak jen proto, že si to naprosto zaslouží

0/0
10.11.2008 17:57

frantisek

Re: Augusta_Hadamczik

To samozrejme bylo mysleno pred revoluci(to bylo v roce 1989). Sam jsi mi nahral, tenkrat a  ted byl rozdil v hracich....tehdy byl mnohem silnejsi rocnik a bylo z ceho vybirat.  Lojza byl trenerem na dvou MS a jedne Oh = 3 SVETOVE AKCE. Celkova bilance neni tolik dulezita, protoze turnaje Euro hockey jsou o nicem.. Tvuj argument, ze mel kliku je asi tak kvalitni, jako, ze Bukacovi "bohuzel unikla placka". ;-D K tomu co jsi dal napsal, neni co dodat. Neuznas jinej nazor a bezhlave meles furt to same. Tohle vestinou byva spojenom s nizkym sebevedomim a touhou se anonymne prezentovat-vytahovat. OPAKUJU JINAK, ZE LOJZU HAJIM  A I KRITIZUJU A MYSLIM, ZE OSTUDU NEUDELAL.  Napr. Lener dopadl mnohem hur a je ticho..

0/0
10.11.2008 18:15

Profík

Re: Augusta_Hadamczik

Nauč už se počítat, boha jeho!!! Ty mě chceš o něčem poučovat nebo soudit??? Lojza byl trenérem na OH 06 a na MS 06, 07 a 08. To jsou 4, slovy "ČTYŘI" akce. Budeš seš divit, ale já jsem velmi tolerantní člověk, jenže neuznávám alibizmus. Dobří hráči jsou, jak jsme nyní viděli a výmluvy Hadamczika a jeho obdivovatelů, že nejsou, jsou zcela mimo. EHT nikdy nebyla o ničem (resp. vždy byla o něčem), je to tvorba týmu na MS během sezóny a zkoušení nových hráčů. Jenom když se nám nedaří, tak "beztak jsou hrozny kyselé". Lojza na MS či OH dokázal 3x skončit ve skupině 4., což hlavně s kádrem, jako měl k dispozici na OH rozhodně ostuda byla. Zázrak, že 2x jsme šli dál. Jeho prohry s Německem nebo Švýcarskem se staly normou, snad jako jediný trenér v historii má zápornou bilanci. Ostudu rozhodně udělal, v situaci, kdy byl volný Vůjtek rozohodně neměl být vybrán za repre kouče a je dobře, že už vypadl. To jsou zcela zásadní argumenty a pokud je nedokážeš pochopit, je to tvůj problém k zamyšlení.

0/0
10.11.2008 18:39

Profík

Re: Augusta_Hadamczik

Co se Lenera týče, ten tím, že si nechal nacpat do první obrany na MS Nováka, a téměř nepouštěl na led Hamrlíka dokázal, že nemá autoritu hlavního kouče, a přestože jsme jinak měli skvělý tým, který vyprášil kožich mistrům světa (tehdy doslovně i obrazně) z Kanady, stálo nás to postup přes QF. Za dvě sezóny stihl jen dvě velké akce a vypadl, takže mě nestihl tolik vytočit.

0/0
10.11.2008 18:46

1.sinner

Re: Augusta_Hadamczik

Tady souhlas,i když těch pitomostí z jeho strany bylo více.

0/0
11.11.2008 0:20

frantisek

Re: Augusta_Hadamczik

3 AKCE, omlouvam se a uznavam...chyba! EHT je presne o zkouseni hracu a proto je treba se nedivat na vysledky. Letos se do Evropy vratili hraci, kteri tu za Lojzy nebyli a proto tvrdim, ze mel horsi vyber. Na OH se zranil Hasek a Vokoun delal urazeneho...chyba byla, ze si tam nechal Weissmana, ktery tam zrejme nedelam dobrou krev. Pan Vujtek je super trener, ale nevybrali ho...o trenerovi se hlasuje a to vyhral Lojza. Lojza se sam trenerem nejmenoval. Abych nezapomnel, medaile z MS20, ma taky svou vahu. Lojza je dle me skvely kouc na extraligu a na urovni repre lepsi prumer. Lojza nemuze za to, ze nezvolili Vujtka a naopak!!! Jeho hlavni sila je, ze dokaze i z prumerneho hrace vymackat max., "bohuzel" v repre to chce vic. Ruzicka je nejlepsi, co pro repre ted mame, ale vadi mi, ze se "spina" haze jen na Lojzu a Lener a Augusta jsou bez poskvrny...Argument je pekna vec, ale pokud vidis cerno-bile jsou zbytecne...

0/0
10.11.2008 19:40

Profík

Re: Augusta_Hadamczik

Ne, rozhodně to nevidím černobíle a s takovouto formulací se dokážu ztotožnit. Jenom jak Růžička ukazuje, že některá Hadamczikova tvrzení byly jen výmluvy, jímá mě zpětně vztek, částečně za to, že jsem některé z nich Hadamczikovi zblajznul. Na ELH je rozhodně jedním z nejlepších trenérů -- i když otázka je, jak se hodí do jiných mužstev než ve východním cípu republiky.

0/0
10.11.2008 19:54

Profík

Re: Augusta_Hadamczik

Opravuji se. Takovouto formulaci dokážu tolerovat, ne se s ní ztotožnit. Rozhodně když někam jedeme, jedeme to vyhrát, stotisíckrát by to měla být jen příprava. Když si vzpomenu, z jakých odpadků stavívala tým Kanada, a jak Ti se vždy bili (někdy i doslova) za svou čest a nikdy nechtěli prohrát!!! A co si dovolíme projet my, jen proto, že to "není důležité", z toho mě jímá smutek.

0/0
10.11.2008 19:57

frantisek

Re: Augusta_Hadamczik

Nevim, co jsi zblaznul Lojzovi to je tvoje vec...treba ted neco zblaznes zase Ruzickovi..Pravdou je, ze Lojza v Praze uhral dobre vysledky a presto mu hazeli klacky pod nohy. On tam sel Spartu postavit na nohy, ale nejakej malomestak nezvladl to, ze je Lojza z vesnice u Opavy. Sparta je totiz (ne) normalni tym. Kdyz tam byl Riha taky mu neproslo to, co prochazi napriklad ted Vybornemu.

Co se tyce Kanady, tak vsichni nasi hraci, rikaji, ze to, co hraje Kanada v Evrope je hnus a ne boj a jestli to tak vydis, tak to vysvetluju mnoho....zakerna hra neni boj! A Kanada nikdy z odpadku nestavela..., ze neznas hrace je tvuj nedostatek. Kanada ma zakladnu o ktere se nasi male republice ani nezda, takze pokud nehraje Heatley, Lindros nebo Murray, tak to nezname, ze prijelo becko... 

0/0
10.11.2008 21:10

Profík

Re: Augusta_Hadamczik

Člověče, nechytej mě za slovo, to byla samozřejmě nadsázka s těmi odpadky... Sympatické mi je, že chtějí za každou cenu vyhrát, prostředky, jaké k tomu někdy volí, to už je samozřejmě druhá věc...

0/0
10.11.2008 21:27

White_bear

Re: Augusta_Hadamczik

Františku, Euro Hockey Tour je skutečně o zkoušení hráčů. Ale bylo hodně jasně vidět, že hráči, které zkoušel Hadamczik, nebojovali. A prakticky stejný tým pod Růžičkou dřel, makal a bojoval na doraz. Takže asi tak. Hadamczik zkoušel, ale nic nevyzkoušel. Hráči byli na výletě, všichni to brali tak, že vlastně o nic nejde. A v tom je dost podstatný rozdíl mezi Hadamczikem a Růžičkou. Stačilo se ve Finsku dívat na tréninky a srovnat to s minulostí.

0/0
11.11.2008 11:24

frantisek

Re: Augusta_Hadamczik

Nesouhlasim, ale tady to tezko rozebereme...ZDAR

0/0
11.11.2008 16:44

1.sinner

Re: Augusta_Hadamczik

Jak tak čtu,profík určitě nejsi,možná,že jsi nějakou přefik.Hadamczik měl mužstvo poskládané dobře,chyboval v brankáři,bohužel,při nominaci bral na zřetel i jiná kritéria než výkonnost,to se mu vymstilo.Nicméně to jako chlap přiznal:-).

0/0
10.11.2008 17:57

Profík

Re: Augusta_Hadamczik

Další Hadamczikův rektální alpinista ;-D;-D;-D

0/0
10.11.2008 17:59

1.sinner

Re: Augusta_Hadamczik

Velmi se pleteš profíku,je mě úplně jedno kdo ten nároďák trenuje ale takhle to vidím.Velmi mě ale vadí zaslepenost a nekorektnost některých profíků.Chci jenom vidět hokej ke koukání,ten jsem na tom Karrjala moc neviděl....

0/0
10.11.2008 18:30

Profík

Re: Augusta_Hadamczik

To musíš hledat jinde -- já jen velmi rád dráždím neobjektivní Hadamczikovy obdivovatele. To už bych mohl obdivovat trenéra Pospíšila, který udělal jeden bronz na MS.

0/0
10.11.2008 18:47

Profík

Re: Augusta_Hadamczik

Jinak pokud si odmyslím ty osobní narážky, dokážu s tímhle názorem souhlasit s jedním doplněním -- něco Hadamczik přiznal, na jiné věci se zase vymlouval. Trvalo mu dlouho, než se naučil složit dobré mužstvo do pole, s brankáři to ale vůbec nezvládl. Do Moskvy vzal Čechmánka, který mu v mužstvu dělal rozbroje, znechutil repre Čajánkovi i dalším borcům. Po posledním MS prohlásil, že s Hniličkou nemůže být spokojen, přestože ten chytal skoro stejně mizerně jako na MS v Rize. Když se ukazuje, že jeho omluvy zase nebyly tak pravdivé, když to pod Růžou jde, jaksi se "zpětně" nakakávám. A jeho zastánci mě tím pádem nakakávají taky.

0/0
10.11.2008 18:55

frantisek

Re: Augusta_Hadamczik

Osobni urazky mas velmi lacine, takze to ignoruju.

0/0
10.11.2008 19:44

Profík

Re: Augusta_Hadamczik

To byla reakce na "1.sinner", ne na tebe.

0/0
10.11.2008 19:54

1.sinner

Augusta...

Augusta asi viděl jiný turnaj.Ten co jsem viděl já,tak tam té české krásy moc nebylo.Především urputná defenzíva,té bylo podřízeno vše.I když několik záblesků tam bylo.Na zápasy,kdy se hraje na "především nedostat branku" se moc dívat nedá.Pravda je,že tentokrát branilo mužstvo výborně,nicméně na úkor útočné činnosti.Taktika "hlavně nedostat,dopředu se možná něco povede" je dobrá pro trenéry ,ovšem divák ,který jde na hokejové představení ,bývá zklamán.Jinak celý Karalaja podle mého soudu byl slabší než loni.Švédové,Finové a ve dvou zápasech i Rusové,to byl "slepičí vývar".Takže raději počkáme.....:-):-):-)

0/0
10.11.2008 16:30

Profík

Re: Augusta...

Mně se ten hokej taky líbil. S tvým porozuměním hokeji se nedivím, že obdivuješ Lojzu ;-D;-D

0/0
10.11.2008 18:00

1.sinner

Re: Augusta...

Nejspíše jsi více poslouchal Dusíka se Zajícem a Zárubou než jsi se díval... .Nasazení mužstva,zarputilost,nasazení v osobních soubojích-všechna čest.Odvaha každého hráče,jeho snaha něco vymyslet,puk přidržet , chladnokrevně rozehrát byla okamžitě pod palbou komentátorů,těm se hokej také líbil.....Mě ne.

0/0
10.11.2008 18:38

Profík

Re: Augusta...

Nevím, co chceš vidět lepšího. Mně se ten hokej líbil bez ohledu na to, co říkají komentátoři -- ti jsou příliš často mimo mísu na to, abych si z nich něco dělal.

0/0
10.11.2008 18:41

sageorg

Po Hadamczikovi........

už může být jen a jen lépe.Nic lepšího se nemohlo stát,než tohoto hokejového "experta" poslat zpět do Ostravy.R^

0/0
10.11.2008 15:36

frantisek

Re: Po Hadamczikovi........

Aaaaa odbornik se ozval:-©

0/0
10.11.2008 16:33

Profík

Re: Po Hadamczikovi........

Proti tobě je odborník každý, ty nulo ;-D;-D

0/0
10.11.2008 18:00

duch07

:-)

Tak to vypadá, že konečně zase po letech začnu sledovat reprezentační hokej. Za předchozího "trenéra" nepohledná hra a nedobré výsledky. Výsledky člověk i překousne, ale navíc ta hra byla ubohá. Proto jsem rád, že teď to vypadá na pěknou hru. Přinejmenším je zajímavé, že hráči jsou, ale předcházející trenér se jen vymlouval, že hráči nejsou a musíme si na to zvyknout.

0/0
10.11.2008 13:28

Garma

Re: :-)

přesně tak,konečne zase repre hraje hokej a ne nějakou "hadamčikovu plácanou".ať je "růča" jaký chce,ale jako repre trenér je super. dík hoši za pěknou podívanou.R^

0/0
10.11.2008 13:43

Duck Egg

Re: :-)

Růča? Ten má na trénování ještě čas, momentálně léčí zranění :-) Asi jsi chtěl napsat Růža, ne? :-) Taky jsem rád, že to vzal po vasrpolákovi, i když tomu se s Vítkovicema v Elize dost daří...  

0/0
10.11.2008 14:34

Profík

Re: :-)

To je dobře, že se mu daří v ligovém mančaftu, aspoň se už nebude cpát do reprezentace.

0/0
10.11.2008 15:01





Najdete na iDNES.cz