Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Kovalčuk se zastal krajana Sjomina, jenž kritizoval Crosbyho a NHL

Crosbyho označil za průměrného hráče, NHL odsoudil za styl hokeje, který produkuje. Ruský hokejista Alexander Sjomin, jenž na sebe poprvé po čtyřech sezonách v zámoří upozornil tím, že se na chvíli usadil v čele kanadského bodování, si zkrátka nebral servítky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

interesantni

rusáci?

je to v jejich povaze...uzurpátoři

0/0
22.11.2008 16:00

Mapek

Sjomin není z té generace, která si může stěžovat

Amerika, nedejbože Kanada, léta čekala. Po letech, kdy jejich pocit nadřazenosti dostával pěkně na frak a sami si začali uvědomovat, že většina z těch, které obdivují jsou z jiného kontinentu, čekali na někoho, kdo bude jedním z nich. A o tom to je. Stejně mohli, bavím-li se o talentu, bláznit ze Selenneho, Forsberga, Jágra, Hejduka, Eliáše, Jašina, Bureho, v době jejich začátků. Jenže na to nebyl nikdo zvědavý. Dnes pro svou hrdost potřebují někoho, kdo pozvedne prapor Wayna, Maria nebo Joa. Tak si ho mediálně vytvořili, naočkovali mu sebevědomí, dali mu nejlepší spoluhráče, postavili ho k bráně a nechali ho projevit jeho nesporný talent. A zatíco mnou jmenovaní museli léta přesvědčovat trenéry, kteří nechápali, že přihrávka je rychlejší než chlap, nebo že klička je lepší než nahození, přesvědčovat diváky, že jejich evropský pas není důvodem, proč jim nefandit a přesvědčovat majitele (sponzory), že se vyplatí z nich udělat hvězdy do první lajny... A co Crosby? Hráč nebo spasitel?

0/0
22.11.2008 1:18

richdek

Re: Sjomin není z té generace, která si může stěžovat

tak to jsi spadnul ze stromu na hlavu. Kanada nikdy nepotrebovala evropske hrace a sve hvezdy vzdycky mela. Ti evropane jeste nedosahli te velikosti hvezd z 60, 70 a 80 let. Crosby je Ok hvezdou muze byt , jen statistiky to mohou podtrhnout , nic jinehoR^

0/0
22.11.2008 3:08

Mapek

Re: Sjomin není z té generace, která si může stěžovat

Myslím, že nějak nechápeš, že tohle zbožtění hráčů má na svědomí především mediální masáž. A čím míň jsi je měl možnost vidět, tím větší aureolu u tebe mají. Proto jmenuješ hvězdy z období, kdy jsi je hrát prostě vidět nemohl.

To je něco jako ohráté kecy, že nejlepším brankářem historie byl Treťjak. Spousta lidí to u nás má vmasírováno do hlavy a to tu lemru viděli v jednom kuse na vlastní oči. Tisíckrát opakovaná lež... Dnes už na tom nic nezmění fakt, že už prakticky všichni hráči, kteří proti němu nastupovali, klidně řeknou do televize, že Treťjak byl průměrný brankář za fantastickým týmem.

0/0
22.11.2008 10:15

Vanislav

Re: Sjomin není z té generace, která si může stěžovat

A proto si hraci kazdej puk kterej dostali do jeho site schovavali jako pamatku :) Tretjak rozhodne ke svetove spicce ve sve dobe patril a troufam si rici, ze je to jeden z nejlepsich golmanu.

0/0
22.11.2008 13:03

josemrk

Re: Sjomin není z té generace, která si může stěžovat

Jasin, Elias a Hejduk toho az tak vela na zaciatku svojej kariery nepredviedli. Selanne mal hlavne vynikajuci vstup, po ktorom ho mnohi pasovali na buduceho krala NHL, no uz nikdy nedokazal zopakovat svoju debutovu sezonu.

0/0
22.11.2008 14:56

taylor13

NHL

jak to je doopravdy můžete se mrknout tady live   www.ct4-sport.cz

0/0
21.11.2008 22:29

Dzondo

Podplateny Sykora :))

pred časom tu bol článok kde Sýkora porovnával Jágra a Crosbyho. Neviem ho nájsť, ale Crosby nebude zasa tak zlý...:-P

0/0
21.11.2008 22:07

RebelMe

Re: Podplateny Sykora :))

Rekl bych, ze z Jarouse ta hokejovost srsela jeste o trochu vic, ale Crosby je stejne skvely :).

0/0
21.11.2008 22:40

NCay

Gratzky, Lemiux

Ani jednoho jsem v době největší slávy hrát neviděl tak je nemůžu posuzovat. Pro mě je prostě nejlepší hokejista Jágr ne protože jsem Čech, ale protože jsem ho zkrátka viděl a uchvátil mě, kdyby to byl Slovák, Němec, Rus měl bych stejný názor. V dobách kdy hrál za Penns to byla radost pohledět a pak jak spolu hráli se Strakou to byla paráda. Jeho rychlost rukou a nohou to prostě nešlo přehlédnout, sleduju hokej a i NHL, ale prostě k Jágrovi v dobách Penn´s se tam vůbec nikdo ani nepřibližuje. Tak se hádejte kdo je lepší, jestli je Crosby hvězda to nevim, jenom vim, že když vjede na led Crosby tak si toho člověk na první pohled nevšimne, zatímco když tam vjel Jágr tak to nešlo přehlédnout vzal puk a klidně se proháčkoval celým hřištěm udělal i brankáře a zasunul do prázdné brány a kolik takových gólů dal panečku. Po odchodu Lemiuxa neměl Jágr v NHL dlouhou dobu žádnou konkurenci. A o tom protěžování, Jágr byl mnohem lepší hráč než Crosby a přitom je Crosby mnohem víc protěžovaný.

0/0
21.11.2008 21:13

Ico

Re: Gratzky, Lemiux

Je to poctivý názor a v mnohom s Tebou súhlasím. Ak dnes polovicu hráčov (a dve tretiny hviezd!) v NHL dodáva Európa, nech si Amerika zvykne, že im majú trochu právo aj do toho kecať. Crosby je symbolom ich hokeja, ktorý je ale trochu ako počítačová hra, máš malé klzisko, aby si príliš nemusel rozmýšľať a kombinovať, nauč sa dobre pár fínt a potom ich s joystickom (hokejkou) opakuj doblba. Samozrejme, v reálnom hokeji musíš mať fyzičku ako kôň, ale náš hokej je určite krajší (presne opačne ako vo futbale, kde čakáme na kumšt z J.Ameriky a my dodávame len nové a nové vyčurané taktické systémy). Akurát že český, ruský či iný európsky hokejista nie je pre amíkov taký "fotogenický" a preto nikdy nebude pre nich to pravé orechové, veď Jágr, Sjomin, Hossa, či nejaký Fín nikdy nepredá toľko coca-coly ako veľký Crosby.

0/0
21.11.2008 21:39

flames828

Re: Gratzky, Lemiux

To jako chceš říct, že kanadští hráči jsou neschopní blbci, kteří jenom nahazují puky a víc neumí? Není to trochu...krátkozraké?

0/0
21.11.2008 22:02

Ico

Re: Gratzky, Lemiux

Jasne, že to je trochu zjednodušené. Ja netvrdím, že kanadskí hokejisti sú blbci, takisto ako nie sú blbci nemeckí futbalisti. Ale na koho sa lepšie díva: na brazílsky či argentínsky mančaft vo futbale, alebo na český či - odpustite ten hriech - dokonca slovenský špičkový hokej??? Vyhrávať treba, ale ja si myslím, že aj s eleganciou. Keď sa s tou loptou pohral Romario alebo dnes Messi, tak je to predsa iné ako Schweinsteiger alebo nejaký švédsky half. A takisto sa budem radšej dívať na hokej našich dvoch krajín, z estetického hľadiska aj na ruský, aj Fíni sa mi páčia, než na pravý kanadský.

0/0
21.11.2008 23:15

flames828

Re: Gratzky, Lemiux

No ano, samozřejmě, taky třeba faul holí a sekání dovezli do NHL evropani. To je teď fuk, já na to extra názor nemám, v NHL je tradice mít prostě takové přechodné star, na které se všichni upínají, za rok/dva tu bude jiný a bude se mluvit zas jen o něm. Oni by řekli "show must go on" a nebohý Rus to nějak nechápe, že jim zas tak nějak o objektivní skutečnost nejde. A Crosby přeceněný až zas tak není, možná se z něho dělá ultrasuperman, ale vysoce nadprůměrný na ledě je, toho si nešlo ve finále na jaře nevšimnout.

0/0
21.11.2008 23:24

jsemtoja

Re: Gratzky, Lemiux

len tak pre info. v nhl je viac ako 2/3 hracov z kanady a usa. a neviem, podla coho definujes hviezdy, ale v kanadskom bodovani je to na prvych prieckach tak pol na pol medzi amerikou a europou.

zvysok textu sa mi ani nechce rozoberat, je rovnako mimo ako tie "udaje".

0/0
21.11.2008 23:22

flames828

Re: Gratzky, Lemiux

No když byl na ledě Gretzky, tak taky nešel nějak extra vidět, ale to bylo spíš jeho postavou, takže to bych nesrovnával.

0/0
21.11.2008 22:01

kolyvanov

Re: Gratzky, Lemiux

Taky v mnohem souhlasim. O nejlepsim hokejistovi jsem nikdy moc nepremyslel, ale ve fotbale - Pele nebo Maradona. No, Peleho jsem jaksi minul, takze pro mne je volba jista. K tomu jsem konzervativni, takze nejakej mladoch Ronaldo mne nemuze oslovit. Bejt hubenej a umet behat neni umeni - bejt tlustej a umet to, to je kumst:-)) Nicmene ke Crosbymu - urcite je to vyrobena hvezda, ale kdyz se vybiralo, kdo bude tvar NHL, tak mezi kandidaty byli jen ti dobri - a Crosby goly a asistence proste ma. A kontrakty se zpravidla taky nedavaji hracum, kteri daji 10 golu za sezonu. Takze omylem tam rozhodne neni. A jestli ma treba na goly stesti? No, je zajimavy, ze to stesti maji furt jedni a ti sami lidi...

0/0
21.11.2008 22:04

To-nejsem-ja

Re: Gratzky, Lemiux

Lidi já vás nechápu. Proberte se. Crosbymu je 21 let. Řekněte mi jednoho hráče za posledních 30 let (nepočítám Maria a Gretzkyho), kerej by už v takovým věku byl tak komplexní hráč a vedl tým????? Já myslím, že si Crosby tu svoji mediální publicitu a tzv. protěžovanost plně zaslouží.... už se nemůžu dočkat až bude v nejlepších hokejových letech. To se snad většina z vás přestane na hokej dívat k vůli tomu jak je možný, že taková nicka z takovou lehkostí ovládá tuhle hru.

0/0
21.11.2008 22:25

flames828

Re: Gratzky, Lemiux

Steve Yzerman...

0/0
21.11.2008 23:16

kolyvanov

Re: Gratzky, Lemiux

Obene jo, ale ani Yzerman nemel takova cisla. Kdyz mu bylo dvacet, tak mel 89 bodu. Crosby 120. Ale budis, rekneme, zeje to stejne. Jenze Yzerman... a dal? Moc takovejch neni...

0/0
22.11.2008 0:06

To-nejsem-ja

Re: Gratzky, Lemiux

jo.... ale Yzerman měl 89 bodů v době kdy první jich měl 180. Crosby měl v premiérovýnsezoně 103...... a vítez jich měl 120. Smozřejmě je taky památná nováčkovskámsezona Selanneho kdy dal 76 gólů tuším.... ale ten nemá vůdcovský kvality v pravým slova smyslu....

0/0
22.11.2008 0:39

Zla Lopata

A Oveckin?

Semin ma pravdu, ale na to zkritizovat spolurhace Oveckina jaksi zapomel. Ten je taky akorat tak medialni tvar a jinak to neni o nic prumernejsi hrac nez treba Crosby..:-)

0/0
21.11.2008 20:50

pecuchet

Crosby si názor na Sjomina raději nechá pro sebe....

On se idol Kanady urazil? Taková reakce je ještě hloupější než předcházející Rusovo hodnocení.

0/0
21.11.2008 18:51

To-nejsem-ja

Re: Crosby si názor na Sjomina raději nechá pro sebe....

A co měl jako říct. Snížit se k něčemu co vědí všichni. Že většina rusáků hraje naplno poslední sezonu kontraktu jenom aby měli dobrou vyjednávací pozici pro další miliónovej kontrakt??? To u většiny kanaďanů, američanů a většinou i ostatních evropanů neuvidíš. Tohle zvládaj fakt jenom rusáci.

0/0
21.11.2008 19:18

jsemtoja

Re: Crosby si názor na Sjomina raději nechá pro sebe....

preco? to sa maju cez tisk hadat o tom, kto je lepsi? to co povedal bola jedina moznost, co mohol urobit bez toho, aby to este viac nerozviril. na rozdiel od toho trapneho semina, ktory sa len potreboval urobit zaujimavym. aspon taky pocit mam z toho jeho prehlasenia.

0/0
21.11.2008 19:22

dual_tip2

Re: Crosby si názor na Sjomina raději nechá pro sebe....

ale to ze ma hloupou reakci byste napsal, at uz by Crosby rekl cokoli :D

Nic proti Sjominovi a jeho nazoru, v mnohem ma i pravdu ... ale ze se na tom snazi prizivit i takovi jako vy, to je typicky cechackovske .... :-©

0/0
21.11.2008 19:45

Necekana navsteva

soudruh Ivan krtikou NHL

kapanek ukazal je ze jednookym mezi slepymi kralem, kdyz tedy nyni je udajne nejlepsi v soutezi.

0/0
21.11.2008 16:55

Necekana navsteva

Zrejme prilis velky stakan stolicnaje

zatemnil uz tak malicky mozek ruskeho Ivana.

0/0
21.11.2008 16:54

gon

Re: Zrejme prilis velky stakan stolicnaje

asi tak nějakR^

0/0
21.11.2008 20:54

bjerndi

vsak je pravda ze Mario byl lepsi

R^

0/0
21.11.2008 16:46

To-nejsem-ja

Re: vsak je pravda ze Mario byl lepsi

Mario byl hráč absolutně z jinýho světa.... :D

0/0
21.11.2008 16:51

bjerndi

Re: vsak je pravda ze Mario byl lepsi

samozrejme sem myslel nez 99 ;-)

0/0
21.11.2008 17:09

Generální ředitel

Crosby

Sice je to mediální tvář, ale kdyby nebyl extratřída, nikdo si ho nevybere, měl jsem možnost sledovat jak hraje, ten kluk je fantastickej, je to i ryzí vůdčí typ a to z něj dělá tu hvězdu. Navíc není prostořeký, važí své kroky a chová se diplomaticky, ostatně i na adresu Semina. To že se ho zastal Kovalchuk mě neudivuje, jsou to podobné typy individualistů, až postupem času si uvědomil že nesmí hrát jen na sebe. Semin je typický nadutý Rus v NHL, anglicky se mu moc učit nechce, ale otvírat si hubu, to by mu šlo. Co nějaký Semin, když se kouknu na Ovecchina a Malkina, to jsou kompletní hráči, dopředu i dozadu, více tedy Ovecchin. Ale nehodnotí a drží krok, prosazují si svou výkony na ledě. Semin je také kvalitní hráč, ale typoval bych to tak, tahle a příští sezóna a zas padne kde byl.

0/0
21.11.2008 16:39

carmelo_anthony

Re: Crosby

ja bych nerek. semina sleduju u dlouho a v kazdy sezone se zlepsuje - co do bodu, tak herne stoupa. v narodaku taky hral vyborne. urcita nadutost a arogantnost tu je kazdopadne - stejne jako u dalsich ruskejch hvezd - oveckin, malkin, kovalcuk.

v historickejch tabulkach asi crosby semina predci (jestli i malkina nebo oveckina - to se uvidi), ale rozhodne se o seminovi neda rict, ze je to dvou sezonova hvezdicka ;-)

0/0
21.11.2008 17:04

Generální ředitel

Re: Crosby

Ano zlepšuje se, ale měl jsem možnost mluvit s Kubou Čuttou, který s ním byl letos na kempu, Semin je prý hodně zvláštní a pokud bude mít takovou morálku jako má, uteče jako Radulov do KHL, protože v NHL se s ním mazlit nebudou. Radulov nešel jen za penězi, ale i za volnějším režimem. Protože trenér Nashvillu je hodně náročný na hráče. A Radulov je lenoch, který furt jen remcal a takový je prý i Semin. Hokej hraje perfektně, ale jeho osoba mi prostě nesedí, i jeho zákeřné píchání a fauly. No Malkin je v některých ohledech stejný, svou hrou, ale je lepší. Ale já mám stejně slabost pro Ovecchina, prostě týmový hráč, prý je to super kluk, který prostě tmelí tým. Myslím že to bude liga těchto hráčů a neměli by se srovnávat, každý je jiný a jedinečný. Každý má jinou úlohu. ti kluci by se měli repektovat a spojit aby měnili ligu k lepšímu a né tohle.

0/0
21.11.2008 17:15

Ico

Re: Crosby

Ok, ok, len už prosím ťa nemachruj s tým Ovecchinom, ty kozmopolita...

0/0
21.11.2008 21:28

Generální ředitel

Re: Crosby

taky tě žere že tě nepostavili před branku a nemáš 100bodů za sezónu a 10mega v kapse?R^

0/0
22.11.2008 11:57

suicek

Re: Crosby

No nevím, jestli je v KHL volnější režim. Radulov byl nespokojený se svým vitížením i penězma, co bere.

Ohledně toho, co řekl Semin o Crosbym, tak to je fakt mimo mísu. Já jsem velký fanda Pens a Crosby je vyjímečný hráč, jeho přihrávky mají oči. A tváři ligy je oprávněně, je i velice vstřícný k médiím a hlavně dělá ty body a to nemá (když nepočítám přesilovky) vedle sebe žádné hvězdy.

0/0
22.11.2008 8:48

r.mrazik

Re: Crosby

nema vedle sebe zadne hvezdy?coze?Malkin,Sykora,Staal,Satan,minule Hossa...tak jestli tohle nejsou hvezdy tak ja nevim.... ;-D

0/0
22.11.2008 12:11

josemrk

Re: Crosby

Crosby hral s Hossom v zakladnej casti spolu asi tak 10 zapsov. Sykora a Satan uz davno nie su hviezdy, Staal je defenzivny hrac. S Malkinom a Sykorom si zahra iba v presilovkach. Crosby hra urcite v slabsom utoku ako napr. Zetterberg, Daciuk, Oveckin a Heatley a ini.

0/0
22.11.2008 14:46

RebelMe

Re: Crosby

Nadutost a arogantnost u Ovechkina? Kdy?

To je hrac s neskutecnym srdcem, ktery ten hokej doslova miluje. A pozna se to i z takovych malych veci - ted pred zacatkem sezony treba dostal na pripravny zapas volno a mohl se valet v D.C. Misto toho vzal auto, par kamaradu a jeli fandit tymu do Philadelphie.R^

0/0
21.11.2008 22:39

carmelo_anthony

mno

nerekl bych ze crosby je uplny nemehlo, ale na tom, ze je silne protezovanej je kus pravdy;-D

0/0
21.11.2008 16:12

Andee

Re: mno

souhlas, je to vynikající hráč, ale dělaj z něj víc, než je...

0/0
21.11.2008 16:14

Todd Bertuzzi - verze 2

Re: mno

Přesně tak R^

0/0
21.11.2008 16:24

To-nejsem-ja

Re: mno

Řekni mi kým je protěžovanej?????

0/0
21.11.2008 16:43

carmelo_anthony

Re: mno

a k cemu ti to bude dobry?;-D

0/0
21.11.2008 17:00

jsemtoja

Re: mno

aby ukazal aku blbost si napisal? ;-D

0/0
21.11.2008 17:29





Najdete na iDNES.cz