Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Slovenská média: Hokejista Kolník na spoluhráče donášel kontrarozvědce

Měl donášet na Vladimíra Růžičku, Jaromíra Látala nebo třeba na Zdeno Cígera. Podle slovenských médií hokejista Ľubomír Kolník spolupracoval jako mladý hráč Dukly Trenčín před revolucí s vojenskou kontrarozvědkou. Kolník obvinění popírá.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

fidelito

ja_sir je ignorant

podle co to dole mele

0/0
25.11.2008 6:59

ja_sir

Re: ja_sir je ignorant

Když pominu to, že tvá věta nedává smysl, co takto přispět do diskuze a ne jen cosi blekotat?;-D

0/0
25.11.2008 9:00

miker100

Jeden z mnoha

zkorumpovaných bratí.. Wehrmacht nebo bolševik, proutek se ohýbá pořád.. Nejangažovanější tajtrdlici a bezkostnatci v EU. Těch porobenejch ne Maďarů a hrdejch Slováků bez 1,1 mil. Morgů je jen hrstka. Znám pár kluků, kteří mají charakter, nejsou podlízáci, práskači a kdoví co ještě.. Jsou z Prievidze. :-/  

0/0
25.11.2008 2:29

supebay

Re: Jeden z mnoha

pokud jsi dobre vzpomínam tak ve volbách 48 na slovensku zvítezili demokraté, ten mor komunistický jsme tam vyexpedovali my. A jsem taky rád, že my nejsme angažovaní tajtrlíci a bezkostnatci v EU. Za protektorátu nadšene vyrábíme pro fuhrere, pak tleskáme Klementovi když prijel z hradu a ted stvíme radar. A to nic nerikam o Kosovu, jastlipak nelýžeme tu pravou prdel a jestlipak se slováci nepostavili za bratrský srbský nárok.

0/0
25.11.2008 9:25

Štvavá vysílačka

Chtěl jsem napsat totéž:

Jaroslav Laifer, bývalý manažer Dukly Trenčín. "Vy tu řešíte Kolníka a přitom ti, co to celé řídili, jsou opět ve funkcích."

Řeší se ve své podstatě oběti režimu (sportovci, umělci), ale ti, co to celé řídili za sebou zametli stopy...:-©, případně nestydatě se rvou zpět k veslu: http://www.ceskatelevize.cz/vysilani/10175540660-mate-slovo-komuniste/208572230800033-20.11.2008-21:00.html

0/0
24.11.2008 20:32

mikulastan

sari

je to nezmysel ze tato informacia je tu. vsade na svk mediach sa z nej smeju a tu je to ako hotova vec a senzacia. Kolnik je legenda nasej extraligy.R^

0/0
24.11.2008 20:02

ja_sir

????

Co to má být cenzore? To snad přestává všechno, proč si smazal můj příspěvěk? Kodex diskutéra jsem neporušil, tudíž je tvé chování nepřípustné a TRESTNÉ, protože potlačuješ svobodné vyjadřovnání a výměnu názorů (shodou okolností bod 2 v Kodexu diskutéra) Nehodí se ti do krámu? Jestlipak ty taky nemáš nějaké ty kostlivce ve skříni...;-O

0/0
24.11.2008 19:10

ja_sir

Re: ????

Čeho jsme se to dočkali? V MF Dnes potlačovat názory. Víš proč a kdy MF Dnes vznikla?

0/0
24.11.2008 19:12

Štvavá vysílačka

Re: ????

Možná ti chtěl cenzor předvést realsocialismus v praxi.

 Ta beznaděj, že s tím nic nemůžeš udělat je děsná, viď?:-P

0/0
24.11.2008 20:26

Matyas Sandorf

Někdo to dělat musel, no a co?

Rozvědky a kontrarozvědky fungovaly, fungují a budou fungovat v každém režimu, v každé době. A kdo si myslí, že dnes je tomu jinak, je naivní trouba.

0/0
24.11.2008 18:53

moiazza

Re: Někdo to dělat musel, no a co?

Přesně tak. Za 40 let se nezměnilo vůbec nic. Místo STB je BIS, donášeči jsou informátoři a pod!  Je to stále stejné. Jen názvy se změnily. Žádný stát se bez těchto  "informátorů" neobejde.  Pouze zloděj křičí chyťte zloděje! Naprosti hlupáci a naivisté si to nemyslí. :-)

0/0
24.11.2008 19:46

Milan1

Re: Někdo to dělat musel, no a co?

A Prasoubek výstižně připomíná ty aparátčíky z UV KSČ a KNV atd. ;-D

0/0
24.11.2008 19:50

Georgik-I

Re: Někdo to dělat musel, no a co?

Božínku! Co to tu melete? Nic se nezměnilo? Vy jste v těch sračkách evidentně nežil anebo jste úplný ignorant...

0/0
24.11.2008 20:13

ja_sir

Politruci

Politruci na nás vyvíjeli nátlak...viz předposlední odstavec, kdopak nebo co byli POLITRUCI?8-o

0/0
24.11.2008 18:17

pivak

Re: Politruci

To si delas srandu, nebo to fak nevis?

0/0
24.11.2008 18:27

lolopopo

Re: Politruci

Doufám, že si děláš srandu. Jestli ne, tak se podívej sem http://cs.wikipedia.org/wiki/Politick%C3%BD_komisa%C5%99

0/0
24.11.2008 18:27

ja_sir

Re: Politruci

ano, strýček Google stále funguje, ale já nevím co si pod tím mám představit, to byl jako nějaký provokatér nebo jenom tzv. "usměrňoval názory" ?

0/0
24.11.2008 18:32

Milan1

Re: Politruci

Kolik ti bylo v r.1989 let?

0/0
24.11.2008 18:34

ja_sir

Re: Politruci

1

0/0
24.11.2008 18:36

Milan1

Re: Politruci

Tak vynadej rodičům, že ti to neřekli. Jestli teda nebyli oni sami těmi politruky ;-D

0/0
24.11.2008 18:38

ja_sir

Re: Politruci

Jelikož CENZOR smazal můj příspěvek, který neporušoval Kodex diskutéra, napíšu to ve zkratce...Myslím, že kdyby obyčejní lidi byli proti tomuto režimu, nikdy by tady nefungoval a všichni měli možnost NEBÝT VE STRANĚ, otázkou zůstává, proč většina lidí ve straně byla... já jen myslím, že mnoha lidem to tak vyhovovalo. Takže to hlavně řekni vlastním dětem, máš-li nějaké:-)

0/0
24.11.2008 19:15

Milan1

Re: Politruci

Hele ty odrostlé děcko, 1)já dítě mám 2) v r.89 bylo v 15ti milionovém Československu (jestli víš co to bylo) 1,3 milionů komunistů, takže rozhodně ne většina. Lidi do KSČ vstoupili buď z naivity a že se nechali zblbnout a nebo proto, že jim to přinoslo prospěch na úkor ostatních lidí. Pravda je ta, že lidi byli líný se tomu postavit dřív než v r.89, protože komunistům docházel v 80letech dech a Rusové by to už neřešili, měli starosti sami ze sebou. Před tím to ale nešlo, protože mlčící většina nekomunistů byla pasivní (i mí rodiče bohužel).... Málo o tom víš. Mimochodem: oni ti Havlové, Dintsbierové atd. se zase tak špatně po ekonomické stránce neměli, ale zase si poseděli v kriminále...

0/0
24.11.2008 19:40

ja_sir

Re: Politruci

1) tak poučuj jeho 2) Hm, a proto volilo komunisty 1,3M lidí že? V 15milionovém Šeskoslovensku volilo komunisty 1,3M lidí se stranickou knížkou, zbývajících 10M voličů se rozdělilo mezi ostatní strany, 3,5M lidí k volbám nešlo a komunisté vesele vítězili, tak to bylo? Nenech se vysmát. Nehaž tu čísly, která nic neznamenají. Ti špatní jsou i ti, kteří se tomu nijak nepostavili a byli pohodlní, ač měli třeba rodiny a "nechtěli riskovat"...

0/0
24.11.2008 19:49

Milan1

Re: Politruci

Hele v r.89 si chcal do plenek, tak nehodnoť tu dobu:-©

0/0
24.11.2008 19:53

ja_sir

Re: Politruci

Zatímco ty jsi udával kamarády, že?:-©

0/0
24.11.2008 19:55

Milan1

Re: Politruci

Ty jsi fakt nenapravitelný kretén :-©:-©:-©:-©:-©:-©:-©:-©:-©

0/0
24.11.2008 19:59

ja_sir

Re: Politruci

Nesnáším lidí, kterým dojdou argumenty a začnou urážet. Jsi chudákRv

0/0
24.11.2008 20:02

Milan1

Re: Politruci

Vzhledem k tvé neznalosti obsahu slova "politruci" bude jakýkoliv tvůj další příspěvek prázdným tlacháním....;-O;-O;-O;-O(Y)(Y)(Y)(Y)

0/0
24.11.2008 20:02

ja_sir

Re: Politruci

Myslím, žes to byl ty, kdo tady zvracel cosi o 1,3M komunistů v celém Československu.

0/0
24.11.2008 20:03

Milan1

Re: Politruci

Ty už za žádnou další reakci nestojíš

0/0
24.11.2008 20:52

ja_sir

Re: Politruci

A proto ses rozhodl zareagovat;-D

0/0
24.11.2008 21:16

R.Jan.

Re: Politruci

Ano, lidem to vyhovovalo, kromě toho, že nemohli cestovat. Těžko si ale dnes tu dobu vůbec představit. Akce proti byly vzácné z několika důvpdů: Nejvíc asi to, že děti vyhodí ze školy. Ztráta práce a roky v nepohodlí u něčeho ponižujícího, to se už dalo skousnout líp. A hlavně všeobecná rezignace po tom, co pokus o změnu k lepšímu v 68 zničili. Národní zfanatizování u hokeje v Naganu je nic proti tomuhle neustálému tlaku. A taky podpisové akce vedli lidi jako Havel a ti už tehdy nebyli moc upřímní, spíš jen vypočítaví jiným způsobem. Takže zůstávali jen samizdat a underground, ale to politku změnit nemohlo. Jediná účinná byla emigrace, jenže ta byla jen pro nejsilnější, jinak často skončila katastrofálně. Pro představu: Co byste udělal, aby tady nesmrděli Paroubek, Topolánek, Klaus a vůbec nikdo, aby se úplně všechno změnilo?

0/0
24.11.2008 20:46

ja_sir

Re: Politruci

Aby se změnilo uplně všechno, tak je asi jediná možnost revoluce? Otázka je, kam by se měla ubírat. Viděl jsem to někde hezky napsáno, že nám to tu za těch 20 let sklouzlo od extrémní levice k extrémní pravici. Jakou udělat tedy revoluci?

0/0
24.11.2008 21:19

Matyas Sandorf

Re: Politruci

POLITRUK by většinou absolvent Politické akademie Antonína Zápotockého v Bratislavě, dnes konvertovali do Armády ČR a stali se z nich tzv. kaplani ...

0/0
24.11.2008 18:50

ja_sir

Re: Politruci

Děkuji za přínosný názor, narozdíl od pár předchozích googlemanů a poučovatelů...;-)

0/0
24.11.2008 18:54

Matyas Sandorf

Re: Politruci

jsou to důstojníci, kteří v každé době umí ideologicky zdůvodnit, zda-li je správné střílet z lesa, či do lesa.

0/0
24.11.2008 19:01

Verstappen

Re: Politruci

díky jednomu politrukovi (bývalému) jsem na vojně seděl v base, v lednových mrazech odsekával led z přistávací dráhy pro letadla a v noci spal pouze na dřevěné desce :-©

0/0
24.11.2008 19:25

Verstappen

Re: Politruci

a to prosím několik let po tzv. revoluci

0/0
24.11.2008 19:26

ja_sir

Re: Politruci

Já jsem porevoluční dítě, ale ve školách se po revoluci toho taky moc nezměnilo, spousta lidí neví, že dějepis se učil po konec 2.světové války a začínalo se až od Havla a já se ptám proč? Nevím jak je to teď, ale toto se ve škole opravdu zamlčovalo.

0/0
24.11.2008 19:31

Matyas Sandorf

Re: Politruci

jestlipak to spíš nebylo z tvé strany porušení vojenských řádů a povinností?

0/0
24.11.2008 19:29

chroustík

Obávám se,

že jako hokejista DUKLY Trenčín to prostě dostal rozkazem. S tím, že pokud nepodepíše, jde k bojovému útvaru. A jako voják z povalování srazil podpatky a řekl provedu. Protože je víc než jasné, že vojácí po návratu ze zápasů na Západě byli vyslýcháni kontráši jeden jako druhý. Protože když státní zaměstnannci museli o služební cestě psát zprávu pro Zvláštní útvar ... A pište si, že to, co řekl někdo z hokejistů už kontráši věděli odjinud, jenom si ověřovali, jestli někdo nelže. Protože každý mančaft měl nejen doprovod z StB, ale navíc ho sledoval místní rozvědčík z velvyslanectví.

0/0
24.11.2008 17:53

Blackhawks

by mne zajimalo jestli to melo osoh....

Jestli nekomu zavaril....

0/0
24.11.2008 17:22

Milan1

SPORT BYL A JE PROLEZLÝ KOMUNISTY A DONAŠEČI...

.. před lety se psalo o tom, že Ján Starší a také Pospíšil byli pro StB aktivní. I takový Ivo Viktor se ve své slavné knize Můj dres č.1 dokonce iniciativně "pochlubil" jak v r.1975 z vlastního přesvědčení vstoupil do KSČ... Dnes kluby ve fotbale, hokeji atd. vlastní a řídí spousta komunistů a StBáků.

P.S.:Říkat - je to BÝVALÝ STBák a BÝVALÝ KOMUNISTA je zavádějící. Copak se dá o někom říci, že je BÝVALÝ černoch? Snad kromě M.Jacksona;-D.

Prostě to v nich je zakořeněný a nikdo jim to neodpáře

0/0
24.11.2008 17:10

White_bear

Re: SPORT BYL A JE PROLEZLÝ KOMUNISTY A DONAŠEČI...

Takovýhle falešný moralisty mám fakt nejradši. Není ti ze sebe špatně?

0/0
24.11.2008 18:45

Milan1

Re: SPORT BYL A JE PROLEZLÝ KOMUNISTY A DONAŠEČI...

Nejsem moralista. Ale tvůj příspěvek mi připomíná takový ty bezcharakterní vychcánky se "soudružským" myšlením...

0/0
24.11.2008 19:46

chenile

to nic

Langer ho zakaze

0/0
24.11.2008 16:37

Effenberg

JJ

Tady této zemi nepomůže nic.Komunismus je rakovina tohoto národa.KSČSSD naslibují prdel nesmyslů a český chamtivý lenoch na to skočí..jj to jsme MY Rv

0/0
24.11.2008 16:32

alialahahmed

Re: JJ

máš naprostou pravdu, ale hlavně to jsou neskuteční lháři a alibisté.

kvůli moci podepíšou spolupráci i s ďáblem.

ale to se stejně dozvíme, až bude pozdě, přibude povalečů, nezaměstnanost poletí nahoru, znova si zažijeme fronty na všechno a všichni budeme v  ( ! )

0/0
24.11.2008 18:29

ajk

....

tu poslední větu vytesat do zlata......

0/0
24.11.2008 16:26

Štvavá vysílačka

Re: ....

R^

0/0
24.11.2008 20:38





Najdete na iDNES.cz