Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Hokejová tragédie: před třemi týdny se při zápase popral a teď zemřel

Bylo mu 21 let a hrál v nižší kanadské soutěži. Svým spoluhráčům z týmu Whitby Dunlops už ale nepomůže. Mladý obránce Don Sanderson v pátek zemřel. Na následky zranění hlavy, které utrpěl před třemi týdny při rvačce se soupeřem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

pánbůh německy hudební nástroj

ZAKAŽTE SPORT ! ! !

0/0
4.1.2009 1:06

Yaroukh

Re: ZAKAŽTE SPORT ! ! !

;-D;-D;-D

0/0
4.1.2009 7:45

w2004

Re: ZAKAŽTE SPORT ! ! !

ale to nejni sport, to je tehlecten bussiness ;-€

0/0
5.2.2009 16:00

Joshua+

Rvacky v hokeji nemaji co delat!!!

A kazdy, kdo tvrdi, ze k nemu "patri" za a) nezna hokejova pravidla b) popira jeden ze zakladnich principu sportu (zastraseni soupere fyzickym nasilim ma k fair play na mile daleko). Recicky o tom, ze rvacky zabranuji faulum atd. jsou uplne mimo. Od trestani faulu jsou tady rozhodci (to, ze to casto nedelaji je vec jina, a melo by se na tom pracovat, ale bitkari by je nemeli zastupovat), nehlede na fakt, ze v pripade rady predevsim zamorskych tymu (jak na klubove tak narodni urovni) jsou bitky velmi casto "taktickym tahem", ktery je trenery primo ordinovan za ucelem "rozhozeni" soupere. To uz ma k myslenkam sportu opravdu daleko a mne osobne je z toho doslova blivno. Nedokazu si predstavit, ze by napr. v basketu bezne Shaq O'Neal

"skladal" pesti  soupere, ktery ho neustale trapil drobnymi fauly ci

jen tak "pro zastraseni".  Kecy a vymluvy o tom, ze hokej je tvrdym "kontaktnim sportem" si take nechte od cesty.

0/0
4.1.2009 0:43

Joshua+

Re: Rvacky v hokeji nemaji co delat!!!

Obcas se divam napr. na rugby (obzvlaste na All Blacks), ktere je mnohem tvrdsim a "bolestivejsim" sportem uz kvuli minimalni ochrane hracu a pri nekterych stretech clovek doslova slysi praskat kosti a potycky v nem prakticky neexistuji. Bitky v hokeji zacali byt popularizovany obzvlaste v zamori bohuzel kvuli dusevne slabsim jedincum, kteri o hokeji samotnem vi casto kulove a na hokej chodi prave kvuli rvackam.Toto "zpestreni" hry tak NHL prinasi dalsi divaky, ktere by samotny hokej na stadion neprilakal (v USA je hokej v popularite daleko za amer. fotbalem, basketem, baseballem atd.), a proto vedeni NHL bohuzel bitky nepotira, ba je svou shovivavosti naopak spise podporuje ke smule skutecnych hokejovych fanousku. Nektere zapasy tak spise pripominaji boxerske zapasy obcas prerusovane hokejem. :-© Jestli se chcete koukat na pestni souboje, divejte se na box, ne na hokej!!

0/0
4.1.2009 0:45

1.sinner

Re: Rvacky v hokeji nemaji co delat!!!

Naprostý souhlas! R^

0/0
4.1.2009 2:04

tommi77

Re: Rvacky v hokeji nemaji co delat!!!

Souhlasim s tim co tu píšete, čím víc narážení, faulů a bitek, tím méně samotné hry, kombinace, myšlenky a všeho co dělá hokej chytrou hrou..

0/0
4.1.2009 10:21

1.sinner

Re: Rvacky v hokeji nemaji co delat!!!

Naprostý souhlas!R^ A proto abychom vytvořili prostor pro chytrý hokej zmenšíme hřiště na neregulérní plácek,nabereme Micky ,Ivany atd.(nic osobního ,jen typ hokejisty ) a je to.A máme třeba tzv.mistrovskou Slavii.

0/0
4.1.2009 15:07

kecyvklecy

Jak jiš napsal jeden soudruch níže, soudruch Vanislaf...

... hokej toje rvačka, ke rvačce patří hokej, to je to hlavní, vo co tam de, se divím, že tam ještě těma hokejkama míchaj  a raději se furt nervou,to je to, co tam lidi táhne. DEJ MU!!! TAK!!! JEŠTĚ!!! Vosum zubů a tři zlomený nosy ku pěti zubům a jednomu nosu vyhrály Piraně Postoloprty nad Zlámanejma grešlema.To by bylo vončo.Jo jo...

0/0
3.1.2009 20:53

dos santos

Re: Jak jiš napsal jeden soudruch níže, soudruch Vanislaf...

Libi se mi jak ti tvuj nick slusi:-P

0/0
3.1.2009 21:18

1.sinner

Re: Jak jiš napsal jeden soudruch níže, soudruch Vanislaf...

Věřím,že řada bafuňářů nosí tuto myšlenku v hlavě již dávno.A není špatná!Krize nepochybně zasáhne i hokej.Hokejky jsou šíleně drahé,proč neušetřit?Špatný nápad?

0/0
4.1.2009 15:25

pecuchet

Až se divím,

že podobné tragédie se neodehrávají častěji. :-(

0/0
3.1.2009 19:33

ragingox

Joo kdyz delaj z hokeje

zabavu pro idioty se spoustou rvacek necht se nedivi kam to vede.

0/0
3.1.2009 19:18

Vanislav

Re: Joo kdyz delaj z hokeje

Hokej jsem hral pomerne dlouho a musim rici, ze takova rvacka k hokeji jiz patri. At uz po takticke strance tak pro pobaveni divaku. Toto je umele vyvolana histerie. To ze hrac zemrel je smula, ale kolik takovych umrti v hokeji je? Jen si vem, kolik hokejistu v posledni dobe zemrelo na zastavu srdce....nemluve o tom, ze se nikde nedocteme, kolik slibnych hracu muselo ukoncit karieru kvuli vaznemu zraneni kolene kdy souper zamerne neuhnul s nohou a poslal hrace defacto do duchodu.

0/0
3.1.2009 20:18

1.sinner

Re: Joo kdyz delaj z hokeje

Nehrál si sám,znám ti chvíle s pěnou u huby,kruhy před očima,pocit flustrace....Nicméně si nemyslím , že tyhle bitky přináší hokejovým divákům nějaký zážitek.Naopak , dovedou rozjebat i pěkný zápas.Naprostá většina bitek je vyvolána špatnou prací rozhodčích,je to určitá  a okamžitá reakce hráče , ve většině případů by však měla směřovat směrem k  rozhodčím, k  jejich špatné práci a neumětelství.No a pak jsou tu takydiváci,těch je prostě menšina,těm se to moc líbí.Ti však o hokeji v naprosté většině nic neví ...

0/0
4.1.2009 2:03

siimm

hokej

jo hokej už není co byval dříve jsem hokej sledoval skoro pravidelne poslední 3 roky sou z toho ale takova jatka že nemíním zvracet po každém zapase na který koukam ...naposledy s Ruskem ...no kdyby dali led do boxerského rigu udělali by možná lepé Rv

0/0
3.1.2009 19:11

ragingox

Re: hokej

ze by ICEBOXING ?

0/0
3.1.2009 19:18

2mirek2

Re: hokej

Máš naprostou pravdu.R^

0/0
3.1.2009 19:39

papazian

Neměl se rvát, šlo mu jen o peníze a slávu, tak

je v hrobě, tam si je užije...

0/0
3.1.2009 19:02

Blbec z Xenemunde

<>

Čajánek si taky urval hlavu o mantinel a helmu měl - holt to jsou atypické scény ;-O

0/0
3.1.2009 19:00

quido

Re: <>

Čajánek? Nemáš na mysli spíš Luďka Čajku? ...

0/0
3.1.2009 19:05

Blbec z Xenemunde

Re: <>

sakra plete se mi to - samo že Čajka - to jeho harakiri jsem viděl - hlava byla stočená nějak do pravýho úhlu, páč si urval páteř ......

0/0
3.1.2009 19:09

xyndel

Re: <>

No, jestli si dobre pamatuju, tak to byla dost nestastna nahoda, spadl v souboji s kymsi, jeli proti mantinelu, on hlavou napred, a ten druihej na nem klecel, takze Cajka nemohl nic delat...ale byl jsem docela malej....a pestni souboj neslo, tak nevim, co to sem pletes, hlawo...

0/0
3.1.2009 20:00

Mácin

Re: <>

Pletete se i Vy, nikdo na nikom neklečel. Pamatuju si to dost dobře, Čajka jel proti zadnímu mantinelu, aby tam byl rychleji a dotkl se puku dříve než košický hráč a bylo z toho zakázané uvolnění (staré pravidla), bohužel najel na rýhu v ledu a letěl hlavou přímo proti mantinelu. Od této tragédie se změnily pravidla o zakázaném uvolnění, teď stačí, aby puk přejel brankovou čáru a píská se. Čajka hrál za Zlín a proto se jmenuje stadion ve Zlíně stadion Luďka Čajky.

0/0
3.1.2009 20:38

xyndel

Re: <>

tak vidiš:-))). Ja jsem ve Zline 10 let zil, chlastal a v neposlední řadě studoval....na cem se ale shopdnem, ze neslo o rvačku, tudíž je zde jméno Ludka Cajky zcela  mimo mísu...a navic to nebyl nejaky neumětel z divize, ale reprezentant...

0/0
3.1.2009 21:20

Vanislav

Re: <>

Take "diky" Cajkovi mame pravidlo o odpiskani zakazaneho uvolneni predtim, nez se puku dotkne branici hrac.

0/0
3.1.2009 20:19

DeWalt

Klasický kanadsky pojatý hokej zvaný dutohlav

kolikrát se o tom naši hráči na různých zápasech přesvědčili. Slavná scéna mluví za vše http://www.youtube.com/watch?v=gsCAoOOjHRw&feature=related

0/0
3.1.2009 18:48

ivabublan

je to tragedie

:-(

0/0
3.1.2009 18:42

Říman

Pravidla pro bitky?

Si ze mě děláte srandu? V pravidlech hokeje je něco o tom, jak mají probíhat bitky?

0/0
3.1.2009 18:28

black pirate

Re: Pravidla pro bitky?

No jistě že ano. Základní pravidlo zní: řezej do něj dokud z něho neteče krev. ;-O

0/0
3.1.2009 18:38

buttplug

To se holt nekdy stane.....

Sh(Y)t happens!!:-(

0/0
3.1.2009 18:20

Streit

Je to svinstvo

Můj názor je zde:

http://streit.blog.idnes.cz/c/63909/Bitkari-hokejovy-hnus.html

0/0
3.1.2009 18:19

LiDoOp1

Jojo, talent od přírody

Viz http://www.hockeydb.com/ihdb/stats/pdisplay.php?pid=97502.

Je to samozřejmě smutná událost, ale proč si vymýšlet, že milí páni redaktoři.

0/0
3.1.2009 18:05

vojtexx

:-)

už to,že amíci mají dovoleno se prát, jen kvůli tomu, že to přinese vyšší sledovanost ukazuje, že tahle společnost je nemocná.......

0/0
3.1.2009 18:04

kyoko suriko

Re: :-)

Myslíš asi kanaďany, ne? ;)

0/0
3.1.2009 18:06

Catumbelan

Re: :-)

hraje tam víc ami klubů i hráčů

0/0
3.1.2009 18:38

harlejicek

Re: :-)

 no zato naše společnost je velmi zdravá  :-©

0/0
3.1.2009 18:15

investor76

Talentovaný hráč???

a používal u hry i hlavu anebo jen svaly a emoce...Rv

0/0
3.1.2009 17:56

moiazza

Sport

A o co vlastně v tom zápase šlo? Stálo ta lidský život?  No jo, lidé jsou nanásytní. Sport je jim málo. Chtějí vidět krev, bitky, prostě vzrůšo! A o to se mnohdy hráčí snaží. Nechápou, že tou obětí mohou být i oni sami. Je to ještě sport? :-/

0/0
3.1.2009 17:39

kyoko suriko

Re: Sport

hmmm a ze stejného důvodu jsi čtl/a ty tento článek...

0/0
3.1.2009 18:07

Damik

talentovaný hráč

smrt talentovaného hráče??? Někdo, kdo ve 21letech hraje provinční ligu v Ontariu, ze které se ani nechodí do NHL (pozor neplést s OHL) rozhodně není talentovaný. Ta liga je někde pod úrovní naší juniorské ligy.  Je to tragédie, ale je to spíš nešťastná náhoda.

0/0
3.1.2009 17:26

Damik

talentovaný hráč

0/0
3.1.2009 17:21

francoa

Na to se nedá nic napsat. jaká koli kritika se mine účinkem.

Rv

0/0
3.1.2009 16:53

Mirek_S

Re: Na to se nedá nic napsat. jaká koli kritika se mine účinkem.

Přesto se něco napsat dá. Hokej se hraje kvůli gólům, ne kvůli počtu vyražench zubů soupeře. Proč tedy tolerovat bitky. Někdo se bude možná cítit omezen na své svobodě, ale organizátoři si jistě nepřejí úmrtí mladých lidv rámci hokeje.

0/0
3.1.2009 17:17

osvetitel

Nato aby si hrac zranil mozek staci bouchnout

hlavou do hrazeni a nemusi ho zachranit ani ta helma!To ze siji pri pestnim souboji strhavaji neni ten problem! Problem je kdyz se oba zahakuji a snazi se jeden druheho strhnout na led,v podobnych "taneckach" vynikaji hlavne Evropane!Tenhle hrac bouchnul pri tom strzeni nestastne hlavou o led!Ale neni ani prvni ani posledni ,kdo sni bouch do ledu! Bohuzel jemu to bylo osudne!

0/0
3.1.2009 16:46

chassis hunter

Re: Nato aby si hrac zranil mozek staci bouchnout

nejvetsi "stardance" je Stortini z Oilers....

P.S.doby kdy se Bob Probert a Tie Domi bili jak v ringu jsou nenavratne pryc:-/

0/0
3.1.2009 17:01

DOYEN

To není hokej,to je hnus

;-€Při sledování tzv hokeje v nižších kanadských a amerických profesionálních soutěžích/bohužel i MS do 18 či 20let/nabývám dojmů,že se částečně jedná o ultimativní zápasy,částečně o korridu.Z hokejem to nemá pranic společného,takový druh sportu si mohou nechat za oceánem.Společně s "demokratickými" misemi za americkým snem,se nelze divit,že  podle sociologických průzkumu,vzrůstá agresivita americké společnosti!!Rv

0/0
3.1.2009 16:45

pablo23

Re: To není hokej,to je hnus

omg, ty ses dobrej jouda. Videls nekdy hokej jinde než na idnes.cz? běž sledovat sachy a neopruzuj tu "ty americkej sne"Rv

0/0
3.1.2009 17:14

bubak.velkej

Re: To není hokej,to je hnus

Souhlas ke sportu to ma hodně daleko....:-©:-©:-©

0/0
3.1.2009 17:53

wagner007

life is life

Ježiš to je přece hokej! Bitky k zápasu patřej. Kdo se popere tak se vystavuje nebezpečí že to špatně dopadne jako já když jedu rychle do práce tak se vystavuju nebezpečí že do mě někdo napálí a taky chcípnu. Proberte se poserové, life is life

0/0
3.1.2009 16:39





Najdete na iDNES.cz