Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Chábera s Posmykem se musí vrátit do Budějovic

Smírčí komise hokejového svazu rozhodla, že se brankář Jan Chábera a obránce Marek Posmyk musí vrátit z hostování v Mladé Boleslavi do Českých Budějovic. Proti verdiktu není odvolání. Jihočeši pak musí nováčkovi extraligy vrátit odstupné za oba hráče ve výši 1 666 000 korun.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

White_bear

No, Budějky si pěkně nadělaly do vlastního hnízda...

Výsledek pro Budějovice je fakt super. Znepřátelily si třináct extraligových klubů, z pokladny musely vyndat 1.660.000 Kč a budou platit dva hráče, kteří budou jen sedět na tribuně a škodit, kudy půjdou :-) Jo jo, to se fakt vyplatilo :-)

0/0
21.1.2009 1:53

Bernard z Clairvaux

Re: No, Budějky si pěkně nadělaly do vlastního hnízda...

tak tohle je pohled fanouska Boleslavi....ostatni kluby jsou radi, ze uz tem boleslavskym podrazníkům zatnul nekdo tipec. Co se tyka Posmyka nema problem hrat v CB akorat chudak Chabera si posedi na tribune...kdyby Joun chtel tak mu tou dvouletou prestavkou muze de facto ukoncit kariéru.

0/0
21.1.2009 7:35

KáEm

Re: No, Budějky si pěkně nadělaly do vlastního hnízda...

No neboj se, ono se to panu Jounovi vrátí. Pokud takhle hodlá zacházet se všemi hráči, tak brzo budete s Kometou soupeřit o největší uplakánky 1.ligy. Já chápu že je to nad možnosti většiny hráčů Budějovic, ale kdyby se nad tím zamysleli, tak by jim došlo, že asi vedení příliš nedůvěřuje jejich schopnostem když místo aby se soustředilo na vlastní výkony, tak musí rozhodit soupeřící družstvo. Patrně dobře tuší, že to jeho vlastní stojí za prd. Však ona kdyby nebyla tenkrát výluka a nevytáhnul vás Látal zpátky, tak se v 1.lize možná plácáte dodnes. A kde se asi tak octnete, když Látala jste smrtelně naštvali?;-D

0/0
21.1.2009 8:18

Bernard z Clairvaux

Re: No, Budějky si pěkně nadělaly do vlastního hnízda...

tak ono vam s takovejma podrazama brzo prestne Skodovka prispivat na chod klubu a ten umelej pseudoteam pak poputuje  tam kam patri to znamena do(Y)...:-)

0/0
21.1.2009 9:51

KáEm

Re: No, Budějky si pěkně nadělaly do vlastního hnízda...

Tak sekačky taky nepůjdou moc na odbyt, když je ta krize, takže Mountfield možná brzo přijde na to, že sponzorovat takový chudáky, co se jako loňskej semifinalista bojej nováčka a  dokázaly ho porazit jen jednou ze tří zápasů, je taky zbytečnej přepych.:-P

0/0
21.1.2009 10:46

dolomiti

Re: No, Budějky si pěkně nadělaly do vlastního hnízda...

Asi máš pravdu :-) ale vysvětli mi proč boleslav nezaplatila hned? Nemusela se dneska tvářit tak překvapeně... a navíc jsme nemuseli poslední dva týdny přemýšlet jestli budou hrát a nebo pro jistotu raději néé... už to samo mluví za sebe..

0/0
21.1.2009 11:53

Hanf

Re: No, Budějky si pěkně nadělaly do vlastního hnízda...

Podle Budějic jim Bolka tu třetí splátku dlužila už tři měsíce. Proč teda tu smlouvu nezrušily Budějice a nezavolaly si ty dva hráče zpět už třeba před dvěma měsíci, kdy na to už teoreticky taky měly nárok? Jenže v té době měly v tabulce o 11 bodů více než Boleslav, proč tedy volat zpět dva hráče, u kterých není předpoklad, že se dostanou na led a platit je doma, když je mohla platit Bolka na hostování a oni za ně ještě shrábli 1.666.0000 korun, že?

0/0
21.1.2009 12:08

pindur

Ještě k tomu faxu

Tím nechci stranit Boleslavi, jenom jsem chtěl říct, jak strašný poměry panujou v hokeji. Tak si tam bože maj ty amatéří zavolat někoho, kdo tomu rozumí.......

0/0
20.1.2009 22:04

pindur

Fax není nic pane Šulc

No, tak pokud hrálo nějakou roli to, že odstoupení od smlouvy bylo zasláno dřív než bylo zaplaceno, tak se pan Šulc jako vždy plete. Faxové podání není právní úkon a Boleslav tak podle všeho zaplatila včas. Faxovat si může tak akorát Šulc, z právního hlediska není fax takříkajíc směroplatný. to je jakoby jim to třeba zavolali telefonem.

To jenom vypovídá o úrovni našich hokejových špiček, který rozhodujou o milionech zúčastněných klubů. podle zákona platí, že úkon ohledně smlouvy, která je sepsána písemně, musí být rovněž písemný. A fax tento požadavek nespňuje.

0/0
20.1.2009 22:02

Jarin123

Re: Fax není nic pane Šulc

ale blábol,...pokud byl ve smlouvě uveden termín splatnosti a ten neni dodržen pak zalezi na tom  jak je smlouva postavena..tj. zda-li je v obchodnich podminkach okamzite ukonceni ci nikoliv a je jedno jestli nasledne poslu pro info  fax nebo holuba.

0/0
20.1.2009 22:24

pindur

Re: Fax není nic pane Šulc

No tak jestli si čet pozorně (asi ne pane Blábol), tak rozhodující bylo, že Budějice asi v 11 odstoupili faxem od smlouvy, až odpoledne boleslav zaplatila, podle Šulce až potom, co Budějky odstoupili - jenomže faxem odstoupit od písemný smlouvy nelze, takže Boleslav zaplatila ještě před odstoupením Budějic. Pochopils to, nebo to mám zopakovat ?

0/0
20.1.2009 22:28

Jarin123

Re: Fax není nic pane Šulc

Za A) ""České Budějovice opakovaně vyzývaly Mladou Boleslav k zaplacení splátek odstupného. Na stole ležela fakta...."  takže ne jenom jednou a pouze faxem

Za B) nastuduj si obchodni zakonik...pokud je v obchodnich podminkach, ze ukonceni smlouvy je automaticke po nezaplaceni v terminu tak nemusi posilat ani toho holuba..pokud tam bylo, ze vypoved se dava faxem tak plati fax.

Takze ani jeden z nas nevi co v te smlouve bylo a proto se tu takhle muzem hadat do rana.:-)

Chapes to nebo to chces nakreslit :-)

0/0
20.1.2009 22:36

pindur

Re: Fax není nic pane Šulc

Kolikrát si v životě viděl obchodní zákoník ????? žes ho tak dobře studoval. Nebo vám o něm snad na střední škole paní učitelka vyprávěla ? Tak mě prosímtě neříkej, co je a co není v obchodním zákoníku.

Ano, Budějovice upomínaly o zaplacení , někdy v prosinci, UPOMÍNALY !!! Ale podle toho, co Šulc říká  - odstupovaly od smlouvy až nyní a FAXEM

0/0
20.1.2009 22:52

pindur

Re: Fax není nic pane Šulc

Pardon, spletl sem se -  Budějovice smlouvu vypověděli, ne že odstoupily od smlouvy jak píšu . Ale jako člověk znalý zákoníku nám jistě vysvětlíš, jaký je v tom rozdíl.... :-)

0/0
20.1.2009 22:58

Jarin123

Re: Fax není nic pane Šulc

docela casto ...me totiz neni "nact":-)). a s obchodnim zakonikem prichazim do styku pravidelne i kdyz  samozreme kompletni veci nam pripravuji pravnici..profesionalove.

Proste musis rozlisovat Zakonik prace nebo Trestni zákonik (kde pisemne doruceni faxem ljednoduse receno"neplati") a Obchodni zakonik kde je mozne (pokud ho ve smlouve definujes).

Ted jsem se dival do jedne smlouvy z lonska, kterou jsme uzavirali a je tam "Výpověď podaná jednou ze smluvních stran musí být  doručena písemně dopisem, faxem nebo e-mailem opatřeným elektronickým podpisem...."

Takže si   tu klíďo dál hoń triko as prupovidkama o pani ucitelce a stredni skole, ale pokud tu nechces byt za "Standu Blábola"..tak se do toho Obchodniho zakoniku podivej (na internetu urcite je" BTW: nebo si muzes najit zneni smluv..tam pisemne doruceni ve faxove podobe uvidis v noha pripadech....Stando:-)

0/0
20.1.2009 23:12

pindur

Re: Fax není nic pane Šulc

Jsem advokát, tak mi neříkej kde mám hledat zákony.

0/0
21.1.2009 12:55

Bernard z Clairvaux

Re: Fax není nic pane Šulc

;-D;-Dpaneboze jestli ty jsi advokat...(viz znalost uziti  faxu ve smlouvach)...tak musís chcipat hlady...to uz i ten Standa Gross je proti tobe Einstein.;-D

0/0
21.1.2009 18:40

dolomiti

Re: Fax není nic pane Šulc

To je akademická diskuze :-) proč boleslav nezaplatila hned poslední splátku a měla klid... Nemuselo se řešit jestli fax nebo holub!! Jste si jistý že kdyby nedostali fax tak by ve stejnou dobu zaplatili???

0/0
21.1.2009 1:05

pako_z_letne

konecne

jasny rozhodnuti. tyhle pseudokluby typu MB vedeny zkrachovalymi pinkalisty at tahnout k certu. vydlabany sindel a vygumovany sejba na lavce si mysli, ze neplatit je samozrejm. k tomu ten vylizanej henys, kteryho kyz clovek slysi tak se mu zveda kufr a kdyz ho vidi tak zvraci ...... nemam rad budejovice ale v tomhle jim fandim, misto boleslavi BRNO. viva SLAViAVVV

0/0
20.1.2009 21:53

srny

Re: konecne

ano... zjevně pouze slávista žije v přesvědčení, že trenér má cokoliv společného s financemi klubu...... Než napíšeš takovej blábol, tak se příště zamysli, ať se neztrapňuješ. X

0/0
21.1.2009 0:54

Vezír

nemáte tu někdo pocit

že chtějí Boleslavi ublížit???Těm ryzím charakterům;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
20.1.2009 21:52

pako_z_letne

Re: nemáte tu někdo pocit

R^R^R^

0/0
20.1.2009 21:55

matespa

Šindel...

A co si čekal ty pra se čí hlavo, jak se do lesa volá tak se z lesa ozývá, a tenista kecá co je zvykem v extralize, je tam tejden i s cestou, ale chytrej je jak prezident, Boleslavi to jedině přeju, je to banda blbců

0/0
20.1.2009 21:49

pako_z_letne

Re: Šindel...

...mlada.... buleslav

0/0
20.1.2009 21:56

francoa

Doufejme, že toto bude dost dobrý příklad

pro ČSLH, aby zakázala takovéhle hostovací guláše. Do 1.9. každého roku nahlásit sestavu, potom max 3 hráči a jeden golman v termínu od 1.12. do 15.12. a hotovo. Kdo nezaplatí kauci ve výši smluv hráčů na sezonu, nedostane licenci a hrát nebude. Je to tak jednoduché a nedalo by se v tom čachrovat.

0/0
20.1.2009 21:17

chassis hunter

tak to sem zvedavy komu tohle prospeje...

Chabera si letos ELH asi uz nezachyta...No a Motor,pokud touzi po hraci,ktery za ne nechce hrat,prosim jen tak dal;-D

Jedno je jiste na tomhle nejvic prodela Chabera...Takze Henys by se mel poohlidnout nekde v Rakousku nebo Dansku,aby chlapec vubec nekde hral...a vydelaval skvaru...:-P

0/0
20.1.2009 20:07

Jarin123

Re: tak to sem zvedavy komu tohle prospeje...

tak je otazka jestli mu to Joun neda "sezrat" a nevydusi ho minimalne rok (ma jeste 1,5 roku smlouvu s CB) na tribune.

0/0
20.1.2009 20:09

chassis hunter

Re: tak to sem zvedavy komu tohle prospeje...

na druhou stranu platit nekoho,kdo nehraje je trosku luxus...A pochybuji,ze hraci berou vic na premiich nez je jejich zakladni plat..:-/

0/0
20.1.2009 20:13

Jarin123

Re: tak to sem zvedavy komu tohle prospeje...

jak kde, ale myslim, ze jeden hrac sestavy nebude vyznamna polozka rozpoctu na to, aby pokud bude manazer chtit ,R^ nezneprijemnil Chaberovi nekolik nasledujiccih mesicu.

0/0
20.1.2009 20:20

bouky

15.2. MB-ČB

to bude asi zajímavý zápas a v překrásné atmosféře.Doufám,že Boleslav vyhraje:-P

0/0
20.1.2009 19:55

Profík

Re: 15.2. MB-ČB

Jasně, přetopené šatny a zákaz vstupu fandů ČB, že? :-©:-©

0/0
20.1.2009 20:45

Vezír

Re: 15.2. MB-ČB

hochu,vliv Šindela slábne.Navíc co má Suk co kecat co je v extralize zvykem?Jak dlouho ji hraje?Ale opět,my čerpáme výhody a vy se podřidťe.To je celá Boleslav.Co bylo zvykem v Bolehlavi už víme všichni.

0/0
20.1.2009 21:43

giuseppe22

CB :o(

Ja doufam ze Budejky spadnou, Neco je tam shnileho.

0/0
20.1.2009 18:12

Jarin123

Re: CB :o(

ja zase doufam, ze spadne ten pseudoklub plnej křiváků a podvodníků z Boleslavi.:-)

0/0
20.1.2009 18:32

Spalovač šancí

Re: CB :o(

a já doufám, že spadnou oba a místo nich postoupí dva tradiční hokejové kluby Dukla Jihlava a Vrchlabí  R^

0/0
20.1.2009 20:02

Jarin123

Re: CB :o(

spravne Vrchlabska tradice zastreseni mistniho rybnika a pocatku hokejove ery pred tremi roky by si to jiste zaslouzila, ale misto nehokejove Jihlavy bych navrhoval dalsi klub s dlouholetou tradici Kadaň:-)R^

0/0
20.1.2009 20:08

vstibyi

Re: CB :o(

toto je kvalitní názorR^

0/0
21.1.2009 17:07

Vezír

Re: CB :o(

a já doufám,že spadneš Ty a ten úder do makovice tě probudí.

0/0
20.1.2009 21:45

spadatko

překvapení boleslavi

hlavne ze sou ted hrozně překvapený... v podstatě nečekali nic jinýho...myslim ze jim to bylo jasný hned ze to takhle dopadne... uz proto v posledních zápasech chaberu nepostavili...

0/0
20.1.2009 18:08

Já, Claudius

Je

něco shnilého v Budějovicích.

0/0
20.1.2009 18:06

Bell.Bell

aaa

a k čemu jim to je, když Chábera vypověděl smlouvu... :-)

0/0
20.1.2009 17:55

mourning

Re: aaa

že nebude chytat za Boleslav a o tohle jde...

0/0
20.1.2009 17:56

kretek

Re: aaa

Chhábera bez jejich souhlasu nebude chytat nikde

0/0
20.1.2009 18:04

MassaBob

Re: aaa

no tak jestli uznaji jeho vypoved tak muze pak podepsat kde chce treba v MB

0/0
20.1.2009 20:37

pkweb.wz.cz

Re: aaa

To že podal Chábera výpověď neznamená, že je platná. Je to aktuálně hráč pod smlouvou s čb. On to může akorát dát k projednání ke komisi, popř k soudu, jinak je to hráč budějovic, ať se mu to líbí nebo ne.

0/0
20.1.2009 18:29

Bell.Bell

Re: aaa

výpověď je výpověď ta platí všude... s tím nic nenadělaj... a k čemu si nechávat hráče, kterej prostě nemá zájem, tohle nemá vítěze.... leda že se dočká navýšení platu, aby výpověď stáhnul

0/0
20.1.2009 20:03

fanda357

Re: aaa

Výpověď, která je v rozporu se smlouvu NENI výpověď, al ejen cár papíru bez platnosti.

0/0
20.1.2009 20:08

geron

Re: aaa

Až na to, že u nás hráči nejsou zaměstnanci, takže to nefunguje tak jako když já dám v práci výpověď s dvouměs. výp. lhůtou

0/0
20.1.2009 20:08

pkweb.wz.cz

Re: aaa

k tý výpovědi musí být nějaký důvod a to ohánění se ústní dohodou asi nebude. budějcká výpověď smlouvy s bolkou taky byla řešena komisí, stejně tak to nejspíš bude uset být v případu chábera vs. čb..

0/0
20.1.2009 20:10

Profík

Re: aaa

Smlouva na dobu určitou se nedá jen tak vypovědět.

0/0
20.1.2009 20:46





Najdete na iDNES.cz