Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Experti tvrdí: Vrbata byl průměrný, Bednářovi chyběla souhra s Červenkou

Mezi jmény, která se objevila v sestavě českých hokejistů na Švédských hrách, byli brankář Kopřiva a útočníci Marek, Vrbata a Bednář těmi, jejichž výkony poutaly největší pozornost. Jak je hodnotí tři zkušení hokejoví trenéři: Josef Augusta, Josef Beránek a Václav Sýkora?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

forhend

Experti...

:-/ Když to jsou takoví EXPERTI, tak jistě ví, jak z tohoto hokejového srabu...Já jen, že ten srab trvá už několik sezon a pořád to jde od 10 k 5ti...:-/ To se musí opravdu všechno rozkrást???

0/0
9.2.2009 22:08

francoa

Re: Experti...

Hlavně proboha nečekejme změny k lepšímu. Pokud dají sponzoři do toho teátru nějakou tu kačku, tak budou spokojeně existovat naši hokejový mocipáni dál. Naopak se budou pasovat na hrdiny, že z toho mála vytěžili maximum a novináři jim to budou žrát.Rv

0/0
9.2.2009 22:38

francoa

Naši EXPERTI

By měli buď to říkat holou pravdu, nebo radši být ticho. Právě takové  experty, co zaspali dobu, opravdu náš hokej potřebuje;-D. To jako když Lašáka vloni v Pardubicích trénoval Holeček. Hokejový svět udělal obrovský krok do předu, ale mi zatím spinkáme a spoléháme na Kanadsko Americkou hokejovou školu, co nám trénuje naše hráče v NHL. Česká škola je již v (Y). Jediné co jsme z NHL převzali je odměňování hráčů, na což nemáme.

0/0
9.2.2009 20:56

francoa

Re: Naši EXPERTI

Pro Andzho - my s y.:-)

0/0
9.2.2009 20:57

1.sinner

Bednář..

Pominu-li přehnané ambice živené médii (Tv počínaje a novinami konče) a kaučem Růžičkou,nikdo z vás snad nečekal,že ve Švédsku bude Bednář procházet obranami jako v posledním ligovém kole v Plzni.Mezinárodní hokej má svou kvalitu,na tu se musí každý,kdo přichází z horší soutěže adaptovat.Někomu stačí 3 někdo potřebuje 10 zápasů.To co jste asi čekali,to by nesplnil ani nikdo z Rusů.

Nehledě na to, že sebevědomí hráče roste i s důvěrou ve spoluhráče.

Tak si na Bednářovi nevybíjejte frustraci z výsledku repre.Právě na Markovi je znát dlouhodobé působení v kvalitní soutěži,kterou KHL bezesporu je.

0/0
9.2.2009 18:51

Andee

Re: Bednář..

Můžu tě ujistit, výsledek EHT je to poslední, co by mě frustrovalo. Na Bednářovi si nic nevylejvám. Že je v repre DLOUHODOBĚ o ničem je nezpochybnitelný fakt. Vzhledem k tomu, kolik příležitostí už dostal, mám dojem, že jemu nestačí pět nebo deset zápasů, jak píšeš, ale že jich potřebuje tak 30, aby se aklimatizoval. Ostatně to už několikrát předvedl i na klubové úrovni. Vzpomeň si na to, jak špatnej byl zkraje ve Slávii. Další věc je to, co v článku říká Augusta - jeho přínos v defenzivní činnosti je téměř nulový a takoví hráči jsou na repre úrovni už dneska dost o ničem. Je to možné tolerovat u opravdu špičkového útočníka, kterým ale Bednář se vší úctou není.

0/0
9.2.2009 19:13

1.sinner

MY si je koupíme...

MY o mádežnický hokej zájem nemáme ,MY si hráče vychovávat nemusíme,MY si je koupíme!Slova jednoho  nejmenovaného plzeňského presidenta nebo generálního manažera,nebo jak si v devadesátých letech říkali.Tato filosofie se táhne celým českým hokejem od 90.let jako červená nit .....A i když v poslední době

slézají z vajec,ten propad dnes těžko zastaví ...

0/0
9.2.2009 18:32

Andee

Re: MY si je koupíme...

Souhlas, jen bych neřekl, že se to táhne celým českým hokejem, ale spíš jenom Extraligou a částí první ligy. Hodně prvoligových a druholigových týmů už dneska pochopilo, že bez výchovy hráčů půjdou dřív nebo později do kopru...

0/0
9.2.2009 19:15

francoa

Re: MY si je koupíme...

Ono už není co kupovat a ani prodávat.Rv

0/0
9.2.2009 20:36

Bedas

Já bych hledal pozitiva:

Bednář a Vrbata nikdy na mezistátní hokej neměli, nemají a už mít nebudou, teď se to alespoň potvrdilo. Růža je proto nemusí brát i kdyby o nich novinářský potrhla napsali cokoli.

0/0
9.2.2009 18:27

Bell.Bell

Re: Já bych hledal pozitiva:

a na tuhle myšlenku o Vrbatovi si přišel jak? Ten akorát nemá letos fazónu, to´t vše... Bednář to už bude jiná záležitost

0/0
9.2.2009 18:42

Bedas

Re: Já bych hledal pozitiva:

Vrbata: několikrát hrál v repre i na MS, ale většinou na nich končil na lavičce nebo ve 4.lajně, ale spíše skoro nehrál.

0/0
9.2.2009 20:52

samhowkins

Re: Já bych hledal pozitiva:

tak s Bednarem souhlasim, cekal sem jestli se zvedne, kdyz ma ted nejlepsi sezonu v zivote, ale opet prokazal ze na mezinarodni hokej nestaci.....Vrbata je ale uplne jina kategorie, na MS bude oporou, verim tomu ze je schopnej vyhrat nejlepsiho strelce sampionatuR^

0/0
9.2.2009 18:52

Bedas

Re: Já bych hledal pozitiva:

I když měl v NHL povedenou sezónu, tak na MS za nic nestál.

0/0
9.2.2009 20:57

francoa

Jiné názory odborníků jsem snad ani nečekal.

Ach jo, proč dělají z lajckého fandy hokeje debila. Neustále se snaží kecama omlouvat naprostou absenci výkonosti, kterou nemáme pro světový hokej. Vrbata už lepší nebude, Bednář je král Extraligy, protože ELH je o několik tříd pomalejší než světový hokej a má čas na svou šikovnost. Tady neměl čas na nic. Kopr sám přiznal, že rychlost hokeje na mezinárodní úrovni je někde jinde než u nás. Fyzicky jsme nestačili ani náhodou. Můžete mít chytrou hlavu a šikovné ruce, ale když se nedostanete ke kotouči jako první, je vám to k prdu. Vše se hodilo na obránce, ale naši útočníci taky zrovna nebránili. Začali se holt dostavovat výsledky lajdácké a alibistické trenérské a hráčské práce. Celá trenéřina v hokeji jde do (Y). Co umíme výborně, je každý měsíc šibovat z hráčema od Zlína do K.Varů, místo aby jsme pořádně trénovali.

0/0
9.2.2009 17:45

Profík

Re: Jiné názory odborníků jsem snad ani nečekal.

Úpadek hokeje u nás je nepopiratelný, ale na druhou stranu laičtí fandové ze sebe dělají hlupáky sami.

0/0
9.2.2009 18:19

Karlos1234

V trenérech to asi nebude....

.... byť mnoho diskutujících si myslí, že to je pouze a jen v trenérech...

Vladimír Růžička, Alois Hadamczik - 2 úplně odlišné osobnosti, ale na mezinárodní scéně úplně stejné výsledky. Přiznejme si, že český hokej se nachází ve sračkách...

0/0
9.2.2009 17:12

LaFemmeSpeedy

Re: V trenérech to asi nebude....

mě hlavně zaráží to, že když sme prohrávali za Hadamczika (a to zdaleka ne takovejma výpraskama), tak tady bylo asi vo 200 příspěvků víc, ve kterejch na něj "odborníci" nadávali. A to ještě byly dost primitivní nadávky typu "šišlavej polák" atd. Ted dostaneme klepec jak sviň, ve třech zápasech 17 gólů a nikdo tady nenadává, že by za to mohl Růžička (podle mě za to nemůže žádnej trenér repre, ale trenéři, který ty kluky trénujou od mala, dyt na ty Rusáky sme rychlostně ani kondicí v žádným případě neměli)

0/0
9.2.2009 19:23

zberanek

Obava

Švédské hry pro české holejisty skončily propadem. Jen aby naše áčko nejelo na MS  s plánem - nesestoupit so B skupiny.

0/0
9.2.2009 17:10

francoa

Re: Obava

To by měl být plán č.1!

0/0
9.2.2009 17:46

Hanf

Hlavně, že je na čem stavět...

Co takhle postavit ještě pár zimních stadionů, aby se naši budoucí reprezentanti měli kde naučit bruslit? Při zápase s Finskem říkal komentátor o jednom Finovi, že je rodák z Tampere, města, kde je 20 zimních stadionů. To číslo, to Tampere je město asi jako Plzeň nebo Hradec... Tak si v duchu říkám, kolik stadionů by se dalo postavit za ty dvě miliardy, které až dosud spolklo to MS v lyžování v Liberci, který je 450 metrů nad mořem? Proč to neudělají v Mnichově, ten je 515 m nad mořem... Před léty jsem na zimáku v Karviné fňukal, že je tam málo času pro bruslaře, kteří si tam jen tak přijdou zabruslit. Mají tam dva zimáky, jeden s tribunou, jeden jen na tréninky. Vzali mne dolů do takové chodby a ukázali mi tam na zdi dvě nástěnky s rozpisem obsazení. Sedm dnů v týdnu, obě haly od 6,00 do 22,00 hodin obsazeno, od žáčků až po chlapy, v SO a NE odpoledne dvě hodiny pro veřejnost. Pak Záruba v TV brečí, že naši hokejisté bruslí hůř než Rusové nebo Finové...

0/0
9.2.2009 16:23

Andee

Re: Hlavně, že je na čem stavět...

Trošku si protiřečíš... na jednu stranu kritizuješ umístění MS a na druhou chceš stavět mraky zimáků v relativně teplé klimatické oblasti :-) Je logické, že ve Finsku bude víc zimáků, když je jejich provoz oproti nám "zadarmo".

0/0
9.2.2009 16:38

Hanf

Re: Hlavně, že je na čem stavět...

Jde o to, do jaké míry bude využitý ten areál v Liberci, až tam to MS skončí a do jaké míry je u nás využitý kterýkoli stadion (třeba i malý a nekrytý) s umělým ledem, chceš snad říct, že se hokej u nás hraje jen v zimě?

0/0
9.2.2009 16:42

Andee

Re: Hlavně, že je na čem stavět...

Nepřu se s tebou, jen mi představa tolika ZS přijde poněkud mimo mísu, když provoz menšího zimáku stojí v našich podmínkách kolem 6 miliónů za sezónu (srpen-březen).

0/0
9.2.2009 17:58

Andee

Bednář

Bednář, bohužel, potvrzuje to, že v repre zdaleka nedosahuje výkonnosti jako v klubu. Je to škoda a nemyslím si, že je to Červenkou. Jemu prostě strašně dlouho trvá, než si někde zvykne (v klubech) a na to v repre není čas, obzvlášť v jeho věku :-(

0/0
9.2.2009 15:59

michalch

Re: Bednář

presne tak, nebal bych se byt jeste vice kriticky. Je to hokejista, ktery bezpochyby obohacuje nasi soutez, o tom zadna, ale kolikrat uz byl v repre a co tam zahral? Nikdy nic! Vubec bych ho do repre nebral, nemuze dostavat sance do nekonecna, k cemu to? Nejde to, tak to proste je, stejny pripad je ve fotbale Jarolim, k cemu nam je, ze je nejlepe hodnocenym fotbalistou v Nemecku, u nas nikdy nic nezahral, proste je nebrat a neni to tim, ze by ti kluci nedostali sance, maji uz neco odehrano.

0/0
9.2.2009 16:10

francoa

Re: Bednář

Musíte si uvědomit, že naše Extraliga je o kategorii - spíše o dvě pomalejší a tam kraluje. Tady mu potřebný čas soupeř prostě nedá. Zapněte si NHL a potom ELH, už vidíte ten rozdíl? To samé je Švédská a Finská liga. Jsme úplně jinde - řekl bych že v (Y).

0/0
9.2.2009 17:55

xxx!

Kopřiva

Nic proti němu, ale proti Rusku si lapačku ani brát nemusel, co mu šlo na lapačku to pustil - bylo to až komické (připomělo mi to Martina Pruska - ten též co šlo nahoru to pustil).

0/0
9.2.2009 15:38

majklos

Aspoň že je tam Růžička a hráči mají zájem hrát v repre..

..být tam Hadamczik tak nezhrajeme vůbec nic !

0/0
9.2.2009 15:32

Andee

Re: Aspoň že je tam Růžička a hráči mají zájem hrát v repre..

A bejt tam ty, tak by nepřijel nikdo... no možná někdo z odborářky... :-©

0/0
9.2.2009 15:57

michalch

Re: Aspoň že je tam Růžička a hráči mají zájem hrát v repre..

tak ty si prazdna hlava nejvic!!!! Tohle jsou ty nejstupidnejsi postoje. Jestli nekdo nechtel hrat za Hadamczika, byl to ko.....!! David Vyborny, borec, co nikdy neodmitnul repre prohlasil, ze s nim nemel jedinej spor, pohodove spolu vychazeli, jestli ma nekdo z hracu dutou palici, je to jejich problem, v Hadamczikovi hledal chybu jen ko....

0/0
9.2.2009 16:12

Andee

Re: Aspoň že je tam Růžička a hráči mají zájem hrát v repre..

Hlavně to byla nafouklá bublina. Růžovi odmítlo (co vím) minimálně deset hráčů a je tu jediný hnidopišský článek? Není... Hadamczikovi jich odmítlo cca stejně a hned tu z toho novináři dělali hrozný hálo. Nedovedu si představit, co by se tu strhlo kolem Jágra a jeho nemoci, kdyby byl dneska Hadamczik u kormidla... to by zase bylo "zaručených spekulací" Rv

0/0
9.2.2009 16:41

TarasBulba

Stejně je to marný

Růža to stejně zase poslepuje ze zklamanejch odpadlíků z NHL. Kdo bude ochotnej přijet, toho tam někam plácne a pokud se dostanem do čtvrtfinále, tak to ještě vyšperkuje nějakým čerstvým vyřazencem rovnou z letadla.

0/0
9.2.2009 15:26

gall4

Re: Stejně je to marný

Po výkonech ve švédsku jen v to už snad můžeme doufat ;-D

0/0
9.2.2009 17:09

sageorg

Mizerná obrana,.......

neefektivní útok plný neúčinných "rotací" v rozích kluziště,špatné bruslení a asi i fyzička nic moc.

0/0
9.2.2009 15:25

xxxxPetrxxxx

Hölzl, Dusík, Záruba,

hokeje je záhuba :-/

0/0
9.2.2009 14:31

black pirate

Re: Hölzl, Dusík, Záruba,

Prego hombré prego

0/0
9.2.2009 14:49

motoracekjede

reprezentace na MS

Nikdo přece neříká, že není na čem stavět. Je určitě na čem stavět, útočníci jsou velmi dobří, dokážou si podržet puk, obejít hráče, ale opravdu celé mužstvo nebránilo!!! Je třeba si ujasnit, kdo z útočníků má více bránit a kdo má méně bránit. Protože obráci na to sami nestačí při dnešní rychlosti... Jinak si přesto myslím, že obrana byla špatná, dříve při přesilovkách obránci stříleli od modré a to jsem ve třech zápasech neviděl.A brankáři Kopřiva a Mensator jsou mladí kluci, potřebují zkušenosti z mezinárodního hokeje, i přesto si myslím, že to jsou velice dobří brankáři a měli by jet na MS. Jenom by na MS měl jet zkušenější brankář, třeba Pavelec z Atlanty.R^Na MS to dotáhnem daleko[>-]

0/0
9.2.2009 13:37

huhuh

Re: reprezentace na MS

Ondrej Pavelec - 21 let. Opravdu zkusenost sama... ;-D

0/0
9.2.2009 13:53

Andee

Re: reprezentace na MS

Nejde o věk, ale o herní zkušenosti. Na konci sezóny bude mít ke 30 zápasům v NHL a to je lepší průprava, než 50 v naší extralize. Navíc je poměrně velkej, což je v dnešním hokeji taky nezanedbatelný plus R^

0/0
9.2.2009 15:56

Profík

Re: reprezentace na MS

Souhlasím. Přesto by ho to nejdřív trochu chtělo prozkoušet na mezinárodní úrovni.

0/0
9.2.2009 18:17

Andee

Re: reprezentace na MS

No, to máš recht, ale to je trochu problém. Tím, že je za mořem, není šance ho dostat na EHT, což je jedna z mála akcí, kde se může bez velkých následků (kdyby zklamal) předvést...

0/0
9.2.2009 19:19

pinglzprahy

Re: reprezentace na MS

Svatá pravda,a od toho je tam trenér aby tyhle věci organizoval,ale  ten žvejkal měl jen silné řeči.Je to prostě trenér pro naši extraligu,tady si může všechno vyřvat.

0/0
9.2.2009 14:15

Generální ředitel

Re: reprezentace na MS

no no no, jedna vlaštovka, jaro nedělá... no tak vybouchli. Potřebovali to, nikdo momentálně nemůže čekat, že budeme soupeře drtit jako dříve.

0/0
9.2.2009 14:24

Angi

Re: reprezentace na MS

Němec dal tuším gól od modré při přesilovce. Sice napálil rusákaR^, který to tečoval, ale od moré to bylo. Ale to jen tak štouram trochu, jinak relativně souhlasím

0/0
9.2.2009 16:08

pavelpu

Chyběla přesnost přihrávek

Byl jsem na zápase s Finskem a zbytek viděl v televizi. Za jednu z hlavních slabin vidím otřesnou nepřesnost přihrávek našeho týmu. Bylo to vidět hlavně v přesilovkách, kdy praváci dostávali puky na levou stranu. Pak trvá zpracování příliš dlouho a soupeř stačil přistupovat. Gólmani skutečně nepodrželi, přiliš mnoho střel vyráželi. Obecně útok vypouštěl obrannou práci (za přečíslení Švédů 3 na jednoho při naší přesilovce by celá lajna seděla i v krajském přeboru žáků).

Náš hokej dost trpí tím, že se u nás u mládeže zanedbává tzv. powerskating. Finové a švédové bruslili daleko lépe.

Dalo by se toho vyjmenovat víc, ale tohle nebyla hra, kterou můžeme hrát na mezinárodní úrovni. 

0/0
9.2.2009 13:33

Profík

Re: Chyběla přesnost přihrávek

Za to přečíslení ovšem mohou švédové děkovat neodpískanému cross-checkingu.

0/0
9.2.2009 13:49

Profík

Re: Chyběla přesnost přihrávek

Měli jít do tří. To by ale nesměli hrát doma.

0/0
9.2.2009 13:50

pavelpu

Re: Chyběla přesnost přihrávek

To je sice pravda, ale tím vysvětlíš jednoho hráče, který "přejel" faulovaného pravého beka. Jeden šel proti levému bekovi, takže by to mělo být max. 2 na jednoho. Co ten třetí? Tohle bylo tragicky zahrané i přes ten faul.

0/0
9.2.2009 14:05

pavelpu

Re: Chyběla přesnost přihrávek

A chytil ses jen jednoho bodu. Co ty ostatní?

0/0
9.2.2009 14:06





Najdete na iDNES.cz