Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Zlín dal neregulérní gól! zlobí se Třinec. A podal stížnost na rozhodčí

Vedení hokejistů Třince podalo po středečním extraligovém utkání ve Zlíně stížnost na hlavní rozhodčí Antonína Jeřábka s Vladimírem Šindlerem, kteří prý uznali neregulérní gól domácího útočníka Romana Vlacha.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Fonon

to pískal Jeřábek?

tak to se není čemu divit

0/0
13.2.2009 10:25

switch

ježkovo voči ....

koho zajímá nějakej Třinec ....

0/0
13.2.2009 8:56

vavken

Re: ježkovo voči ....

Ty jsi vymazaná palice. ;-D

0/0
13.2.2009 9:10

Ondra_85

Neregulérní

Podlě mě si třinečáci nestěžují na kontakt hrače s Čechnmánkem, ale na to, že ve chvíli, kdy puk vnikl do brány Mokrejš stál v brankovišti. To je bez diskuze. Útočící hráč nesmí stát v brankovišti dřív než padne gol. Takže byť jsem Zlíňák, asi to nemělo platit.... Pokud se mýlím, prosim opravtě mě.

0/0
12.2.2009 16:06

seesul1

Re: Neregulérní

takže znovu:Branka se uzná:  Jestliže je útočící hráč v brankovišti v

okamžiku, kdy puk přechází brankovou čáru a žádným způsobem neovlivní

brankářův zákrok s vyjímkou případů popsaných v Pravidlu 471

Jinými slovy, v době, kdy Mokrejš stál v brankovišti a padl gól, žádným způsobem Čechmánkovi ve hře nebranil. Takže podle pravidla 470/7 (a toto pravidlo je nové), gól platí.

0/0
12.2.2009 16:42

vavken

Re: Neregulérní

Jenže hra měla být už dávno přerušená. Cizí hráč v bankovišti bez puku je důvodem přerušení hry. Rv

0/0
13.2.2009 9:06

seesul1

Re: Neregulérní

Vážně? Jakpak si četl tohle?

Branka se uzná:  Jestliže je útočící hráč v brankovišti v

okamžiku, kdy puk přechází brankovou čáru a žádným způsobem neovlivní

brankářův zákrok s vyjímkou případů popsaných v Pravidlu 471

Kolikrát to budu ještě kopírovat?8-o

0/0
13.2.2009 10:03

Fonon

Re: Neregulérní

ty tomu moc nerozumíš, viď?

0/0
13.2.2009 10:26

vavken

Re: Neregulérní

Jenže jiné pravidlo říká, že útočící hráč může do brankoviště přijet pouze, je-li tam kotouč. V opačném případě je hlavní rozhodčí povinnen přerušit hru pro postavení útočícího hráče v brankovišti. Musíš si přečíst celá pravidla, nikoliv jeden odstavec. ;-D. To co tady píšeš , platí pro situaci, kdy je útočník i s pukem již v brankovišti.

0/0
13.2.2009 10:32

seesul1

Re: Neregulérní

Pokud takové pravidlo existuje, nebude mi dělat problém nechat se přesvědčit. Sem s ním, rád si počtu. V pravidle, které jsem uvedl, se píše 'útočící hráč'  a ne 'hráč s pukem'.

Já jsem pravidla našel tady http://www.hokej.cz/files/cslh/pravidlalh/Pravidla2006-2010cast4.pdf

0/0
13.2.2009 11:02

vavken

Re: Neregulérní

Ok. 471 a) bod 4. a) Branka se neuzná:4. Jestliže útočící hráč stojí nebo drží svou hůl v brankovišti, když puk vniká do bran ky.

a) Branka se neuzná:4. Jestliže útočící hráč stojí nebo drží svou hůl v brankovišti, když puk vniká do bran ky.

4. Jestliže útočící hráč stojí nebo drží svou hůl v brankovišti, když puk vniká do bran ky.

0/0
13.2.2009 11:21

vavken

Re: Neregulérní

Pardon, nějak se mi to zaseklo. ;-D

0/0
13.2.2009 11:23

seesul1

Re: Neregulérní

no to je přesně to pravidlo, které jsem tu také vypsal, viz níže. Není to o přerušení hry, které si avizoval, ale o neuznání branky.

A bod 4, který jsi tu popsal, pokračuje dále- ledaže je v brankovišti následkem zákroku bránícího hráče a neměl podle

názoru hlavního rozhodčího dostatek času z brankoviště vyjet nebo pokud

není uplatněno Pravidlo 470.

Takže pokud bylo uplatněno Pravidlo 470, které jsem tu kopíroval několikrát, konkrétně bod č.7, který je mimochodem nový, branka platí, protože Mokrejš Čechmánkovi v brankovišti ve hře nebránil...

0/0
13.2.2009 11:49

zlinacek

Myslím, že je protest naprosto zbytečný

Sice se tam Tonda rozčiloval, ale já jsem si opravdu nevšimla, že by náš hráč atakoval Čechmánka :-)

0/0
12.2.2009 15:19

seesul1

Takže podle mne,

pokud srážka Mokrejše s Čechmánkem před brankovištěm bylaposouzena jako nahodilá, byl gól regulérní, protože i když byl při dosažení branky Mokrejš v brankovišti, neovlivnil brankářův zákrok a byl uplatněn bod č. 7 (nový) Pravidla 470.

Vše ale záleží na posouzení hlavního rozhodčího.

0/0
12.2.2009 13:00

Jerry Dammers

regulérní gól

Hezky jsi tady ta pravidla vypsal... z nich a hlavně teda z videa se docela divím, že Třinec podává protest, když ke kontaktu došlo jasně mimo brankové území. Navíc v tu dobu ani nikdo z třineckých nijak neprotestoval... 

0/0
12.2.2009 13:00

seesul1

Re: regulérní gól

Stavjaňa protestoval. Ale jak vidíš, výklad pravidel 470 a 471 ponechává rozhodnutí na rozhodčím. Ale pokud byla srážka Mokrejše s Čechmánkem posouzena jako nahodilá, což podle videa byla (Mokrejš se nedíval na Čechmánka, ale otáčel se na spoluhráče), nebyl jiný důvod gól neuznat.

0/0
12.2.2009 13:08

seesul1

471- NEUZNÁNÍ BRANKY

a) branka se neuzná

4. Jestliže útočící hráč stojí nebo drží svou hůl v brankovišti, když puk vniká do branky, ledaže je v brankovišti následkem zákroku bránícího hráče a neměl podle názoru hlavního rozhodčího dostatek času z brankoviště vyjet nebo pokud není uplatněno Pravidlo 470.

6. Jestliže útočící hráč vyvolá kontakt s brankářem, ať už nahodile či jinak v okamžiku, kdy je brankář v brankovišti a je dosaženo branky.

7. Jestliže útočící hráč vyvolá kontakt s brankářem jinak než nahodile v okamžiku, kdy je brankář mimo brankoviště a je dosaženo branky

0/0
12.2.2009 12:54

seesul1

470- DEFINICE BRANKY

Branka se uzná:

7.  Jestliže je útočící hráč v brankovišti v okamžiku, kdy puk přechází brankovou čáru a žádným způsobem neovlivní brankářův zákrok s vyjímkou případů popsaných v Pravidlu 471

0/0
12.2.2009 12:48

seesul1

Je to docela sporný moment,

, ale v době, kdy ke gólu došlo, se Čechmánek srazil s Mokrejšem, a to PŘED brankovištěm. http://hokejzive.ct24.cz/article.asp?id=4708

Spíše tato srážka mu znemožnila zasáhnout, než postavení hráče v brankovišti.

Neví někdo, jak je to s postavením hráče v brankovišti při vstřelení gólu? Gól se automaticky neuznává vždy, anebo jen pokud hráč v brankovišti nějakým způsobem brání brankáři v zásahu?

0/0
12.2.2009 12:26





Najdete na iDNES.cz