Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Příběh chomutovského kouče Pešouta: O ztrátě paměti a muži s kudlou

Kterak hokejový trenér o paměť přišel - námět Martin Pešout, hlavní kouč prvoligových hokejistů Chomutova. Tak nějak by možná mohl v budoucnu znít titulek nové české pohádky pro dospělé...

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

ThisIsMy

redaktor Sportu

JAK TO VIDĚL REDAKTOR SPORTU

Trenér Martin Pešout přišel ke stolu, u něhož se v jihlavské místnosti VIP pravidelně odbývají tiskové konference sám, bez jakéhokoliv doprovodu, ať už přítele právníka či klubového manažera. Usadil se na židli a sám od sebe, aniž byl kýmkoliv vyzván, začal mluvit o tom, jak sudího napadl fanoušek s nožem a jak bylo dobře, že jiní fandové zabránili nejhoršímu. Jeho slova slyšela a zaznamenala asi desítka novinářů a ve stejném duchu jako Sport jej také prezentovala svým čtenářům a posluchačům. Jakmile trenér Pešout domluvil, přišel Josef Augusta a začala ofi ciální tisková konference.

JAN HRABÁLEK

R^[>-];-D

0/0
18.2.2009 17:37

Duck Egg

Re: redaktor Sportu

No, kdyby to byla pravda, tak asi těžko otisknou tohle: http://deniksport.blesk.cz/clanek/hokej-domaci-souteze-prvni-liga/67533/pesout-netvrdim-ze-jsem-videl-nuz.html

Ten článek dává asi tak šestnáctkrát větší smysl, než tahle žlučovitá slátanina, která není ničím jiným, než osoní mstou týhle pisálky Chomutovu za to,že přejel její milovanou Jihlavu. Jak jsem již napsal, je to písa jak barák a zjevně silně emocionálně instabilní...

0/0
18.2.2009 19:39

jann

Re: redaktor Sportu

Vážený pane Hrabálku, kdyby Vám p. Pešout řekl že se tam střílelo tak běžíte a hned to dáte do tisku? Není Vaší prací ověřit si informace než něco vypustíte na veřejnost?

Za to co otisknete nesete odpovědnost Vy a ne p. Pešout.

  Díky takovým Hrabálkům a spol. si plno lidí přestalo kupovat tisk. Divíte se?

0/0
19.2.2009 10:47

uguaglianza

Re: redaktor Sportu

není pochyb o tom, že Sport a další média informaci o incidentu v Jihlavě pojali hodně povrchně a se špatným zdrojováním. Tahle reakce je ale mimo mísu. Pan Hrabálek nenese odpovědnost, za to co otiskne. Tu nese jedině vydavatel. Hrabálek je jen redaktor, sběrač materiálů z terénu. Aby byl text novinářsky správný a kvalitní řeší editor. Novinář je jen dělník. A u článků je to stejné jako v továrně. Když vyrobí zmetek, je to problém hlavně chyba vedoucích.

0/0
19.2.2009 15:18

Duck Egg

Re: redaktor Sportu

Á, koukám, rychlokvašený novinářský teoretik (Cvach)... Editor není od toho, aby ověřoval zdroje, za zdrojování si odpovídá redaktor a pokud se ukáže, že napsal kravinu, nebo někomu skočil na špek, pak si za to nese u vydavatele zodpovědnost. Díky bohu za součsnou takzvanou krizi, která je de facto darem znebes, protože se zavře řada nesmyslných titulů a bude přebytek písavců, takže si budou vydavatelé moci konečně vybírat kvalitu. V normálních podmínkách by si podobná "verlyba", jaká vypotila (asi v podpáždí) tenhle výblitek, neškrtla. Tak doufám, že budou už konečně ty normální podmínky... 

0/0
20.2.2009 0:16

benedikt16

Re: redaktor Sportu

Pan Pešou je svéprávná osoba, a pokud přišel na tiskovku a řekl to co řekl, tak si novinář nemusí nic ověřovat. Kde by si to taky měl ověřit? U koho? V článcích taky byl dovětek, že o noži mluvil pouze pan Pešout. Do té chvíle byl pan Pešout důvěryhodná osoba, a nikoho by nenapadlo, že má halucinace a mluví bludy. Novinářům se nedivím.

0/0
20.2.2009 9:44

vydmar

pozor na NI!

jo to je ta "paní" redaktorka z Jihlavy, její objektivita byla vždy nulová, z jejich článků mi bylo vždy na :-©:-©:-©

mám pro vás jedno doporučení, vaše články by se hodily do Blesku!

0/0
18.2.2009 15:33

Duck Egg

Paní redaktůrka...

...je překvapivě z Jihlavy! Jak překvapivé, to se potom vysvětluje "objektivita" a nezaujatost celého článku. Vypadá to, že prohru 0:4 na zápasy v Jihlavě nemůže skousnout pomalu ani pes městský policie. ;-D Dámo, zajímejte se při své silné (téměř jateční) nadváze raději o odtučňovací kůry ;-D;-D;-D

0/0
18.2.2009 15:30

honza_

Re: Paní redaktůrka...

a jaká je "objetivita" té dámy? Dá mi?

0/0
18.2.2009 16:43

Duck Egg

Re: Paní redaktůrka...

Ty woe, kdybys jí viděl, tak tě přejdou roupy. Aspoň je mi jasný, z čeho má ten mindrák... Ono se říká, že pánbůh nadělil každému podle svého uvážení, ale občas ve své zlomyslnosti pravil: "Když už budeš hnusná, ať jsi aspoň blbá" ;-D

Viz zde: http://www.ksn.cz/index.php?dok=00710000001977,det R^

0/0
18.2.2009 17:27

jann

Pro fanoušky Jihlavy

Ať plácnul Pešout cokoliv, udělal z novinářů idioty, ze sebe taky ale nic to nemění na tom co se stalo. Fyzické napadení rozhodčího Jihlavě nikdo nesmaže a jestli to nebude po zásluze potrestáno tak je to jen příklad pro další idioty, že si mohou dělat co chtějí.

 Teď to vypadá tak že nůž tam nebyl tak se vlastně nic nestalo. Můžete být na sebe hrdí a nacvičit si nový chorál třeba o jihlavské beztrestnostiRv

0/0
18.2.2009 14:29

peepakuk

Re: Pro fanoušky Jihlavy

výstižně napsané

0/0
18.2.2009 14:35

ThisIsMy

Re: Pro fanoušky Jihlavy

Hlavě, že v Chomutově chodí na hokej 2200 lidi. Co řvou akorad .....Hola Hola Finlandia...

0/0
18.2.2009 14:37

peepakuk

Re: Pro fanoušky Jihlavy

já teda Dukla fandím, ale je mi šumák kolik v Chomutově chodí lidí ... ale rváči na zápasech a prolhaní trenéři mi vadí. Rád bych na hokej vzal svého 5-ti letého syna ... ale copak tam člověk může jít s dítětem, aniž by mu na hlavě přibyly šediny.

0/0
18.2.2009 14:43

ThisIsMy

Re: Pro fanoušky Jihlavy

Bohužel se stalo... 3000 lidi neuneslo nervy na uzdě.

0/0
18.2.2009 14:48

jann

Re: Pro fanoušky Jihlavy

Tak v Chomutově chodí dětí s rodiči poměrně dost a v poslední době se zvedla i úroveň fandění. Tím myslím, že se omezilo dost hanlivých pokřiků.

0/0
18.2.2009 14:49

hahaha

Re: Pro fanoušky Jihlavy

A pro tebe:) Je hezké jak se tady všichni pohoršují nad Jihlavskými fanoušky,ale možná je lepší léčit příčinu (ale tou se bohužel nikdo nezabývá),než teď si hrát na ty mravné a být strašně překvapený a pohoršený! Jenomže léčit důsledek to je to poslední.

Fanoušek příjde na hokej a zaplatí si vstupenku,prvně se dívá na to,jak jeho mužstvo (jméno mužstva si můžeš dosadit jaké chceš,je to jedno) řeže celý zápas rozhodčí (kterému za to hrozí minimální trest),takže se dostaví emoce!Pak se na konci zápasu seřežou obě mužstva,která taky žádný trest nedostanou,další emoce!

A ty mravokárce čekáš že ten fanoušek decentně za to divadlo zatleská a v klidu odejde domů!Při různosti lidských povah,máš docela zajímavý pohled na svět!

0/0
18.2.2009 14:52

peepakuk

Re: Pro fanoušky Jihlavy

já osobně teda chci vklidu odejít vždy !!! Pokud se mi líbí - zatleskám, pokud ne - nezatleskám, zapískám, zabučím . Ale rvát se je kravina, na led také nic házet nebudu -nejsme primitiv.

0/0
18.2.2009 14:58

hahaha

Re: Pro fanoušky Jihlavy

jistě jsi si všiml že se nikde nezastávám nějaké rvačky,jen mě vadí že se všichni pohoršují nad důsledkem (což je ta rvačka),ale nikoho nezajímá příčina a to je stav rozhodčích v této zemi,to už všichni berou jako samozřejmost?

Nebo se ti zdá normální že ze 3 zápasů 2 hrubě ovlivní rozhodčí,vždy ve prospěch jednoho mužstva,že by náhoda,nebo běžná chyba?

0/0
18.2.2009 23:28

jann

Re: Pro fanoušky Jihlavy

My jsme to řezání od rozhodčích užili za poslední roky několikrát, ale nikdy se to neřešilo inzultací jako u vás.I některé zápasy s vámi byly prapodivné, to jste byli v klidu. Ale pozor když se to stane vám, to je ukřivděných lidí a rychle najít (nejlépe zbít ) viníky.

 Promiň, ale takové jednání může schvalovat nebo omlouvat jen omezený člověk.

0/0
18.2.2009 15:03

BobTheSinc

Re: Pro fanoušky Jihlavy

V KLH chodi rodice s deckama na hokej??? A kde tam jsou??? To stoji na tech drevenejch prknech, kterym rikate tribuna?? ;-D Pred 2 lety na PO jsem u vas byl na oba spily a takovou cocku co nam davali rozhodci jsem nevidel... ale co uz, ted je cas na vendetu, Kometa vas sfoukne jako svicku... R^V

0/0
18.2.2009 15:19

jann

Re: Pro fanoušky Jihlavy

Musíš přijet střízlivý a podívat se pořádně, potom uvidíš celý stadion a kde jsou děcka a ne jen špičku svého nosu;-D. Kometa nás třeba sfoukne, protože na rozdíl od nás má trenéra, ale to se teprve uvidí[>-]

0/0
18.2.2009 15:28

hahaha

Re: Pro fanoušky Jihlavy

1.Chtělo by to trošku být objektivní,já osobně nejsem fanoušek Jihlavy a nesměřoval jsem to k žádnému klubu jmenovitě!

2.ale když už to chceš:tím že budeš okolo sebe kopat,nezabráníš dojmu většiny ostatních fandů o tlačení Chomutova!

0/0
18.2.2009 23:23

jann

Re: Pro fanoušky Jihlavy

Je mi jedno čí jsi fanoušek, celé je to o tom že se řeší Pešout a ne to co se stalo.

 Rozhodčí stop do konce sezony, Jihlava pokuta a odehrání několika zápasů na jiném stadionu, kde jsou schopni zabezpečit pořádek.

 O nic jiného mi nejde a to se netýká jen tohoto zápasu, stačí se podívat na výkony rozhodčích v ELH.

0/0
19.2.2009 10:39

david.ledvinka

Balkán?

Nevím, ale myslím se, že novinářské titulky by mělo hlavně plnit, že v Jihlavě to vypadalo jak někde na fotbalovém utkání na Balkáně, v Jížní Americe či černé Africe - a místo toho to vypadá jako hon na čarodějnice, pardon - na Pešouta.

To, že pisálci lační senzací si informaci ani neověří a hned to rozmáznou palcovými titulky, tak to je spíš otázka pro jejich zaměstnavatele, jestli takto kvalitní a seriozní žurnalisty má cenu dále zaměstnávat. V Blesku bych to ještě pochopil, ale MF Dnes po případě Idnes? To snad ne... :-©:-©:-©

0/0
18.2.2009 14:03

peepakuk

Re: Balkán?

že to vypadalo jako v jižní Americe máš pravdu: suroví fanoušci, vymýšlející si trenér.... Takže takto je to celé a souvisí to spolu.

0/0
18.2.2009 14:09

ThisIsMy

Re: Balkán?

No, ono je to totiž ověřené. To že to není ověřené si zase někdo vymyslel.R^[>-]

0/0
18.2.2009 14:11

LukynR

Re: Balkán?

Je to ověřeny? Chci vidět nějaký důkaz.

0/0
18.2.2009 14:13

ThisIsMy

Re: Balkán?

Kdyby to nebylo ověřený, tak se o tom tady ani nebavíme. A když to co řekl zachytilo par diktafonu a všichno co byli tiskovky přitomní. Myslím, že tady neni co si dokazovat. Pan Pešout sám víc co řekl za kravinu.R^[>-]

0/0
18.2.2009 14:25

LukynR

Re: Balkán?

Zajímavé je, že byly zapnuté diktafony, když ještě neprobíhala oficiální tiskovka. Kdyby to někdo vytáhl, tak být trenérem CV, podám na něj trestní oznámení. Pochybuju, že dal někomu souhlas, aby ho nahrával před tiskovou konferencí. ;-€;-O(Y):-©Rv

Je tady jasně vidět evidentní snaha jihlavských novinářů zamést incident napadení rozhodčích pod koberec!

0/0
18.2.2009 14:30

ThisIsMy

Re: Balkán?

Je vidět, že evidentně o té situaci nic nevíš. Takto to probíhá na každé tiskovce kdekoliv  v ČR. Asi jen u vás v Chomutově jde vše jen tak jak má. Btw. ten kdo napadl rozhodčího má zakaz vstupu na stadion a je trestně stíhan. Další 3 lidi jsou ve vyšetřovaní. Zbytek davu jen koukal a řval. Stači?

0/0
18.2.2009 14:35

LukynR

Re: Balkán?

Tak za prvé, nejsem z Chomutova a za druhé: zapnuté diktafony jsou asi jen na tiskovce v Jihlavě. Končím diskuzi se zaslepenci v barvách červenožlutých. ;-D

0/0
18.2.2009 14:39

ThisIsMy

Re: Balkán?

Njn, tak si najdi moje jméno na ARLH. Pak uvidíš, že zaslepencem nejsem.R^[>-]

0/0
18.2.2009 14:53

david.ledvinka

Re: Balkán?

no evidentně to bylo ověrené z agentury JPP - JEDEN PEŠOUT POVÍDAL....:-P

0/0
18.2.2009 14:17

ThisIsMy

Re: Balkán?

Autorká článku se sama zučastnila pozápasové tiskové konference. Sama má diktafon, jako ostatní novinaři. Je zvlaštní, že všichni zachytili totež...R^[>-]

0/0
18.2.2009 14:27

Kubrt7

Re: Balkán?

tak at pani novinářka nahodí hlasovej záznam a je všechno vyřešeno ,když teda má ten diktafooon !!!!!! ale on asi žádnej záznam neexistuje cooooo ;-€;-€;-€ srač*ky samý :-©;-€

0/0
18.2.2009 15:20

ThisIsMy

Pešoutovi lži

Tiskovky po zápase se zúčastnilo cca 10 novinářů. Všichni co tam byli to slyšeli co pan Pešout po utkání řekl, což je dokázané a i natočené.

1) regulerní gol

2) fánoušek s kudlou

3) Pešout a pan právník

1) Jihlava obdržela při své přesilové hře gol na 1:1 poté co si sudí nevšimli, že 12 sekund na ledě bylo 5 chomutovských hráču včetně golmana. Pan Pešout "Gol byl naprosto regulerní". Rozhodčí se po třetině kapitánovi Dukly omlouvá za chybu. V zápise je zapsáno, že branka padla v EQ což znamená stejný počet hrářu na hřišti, ale hrač hostí seděl na trestné lavici, kde byl čas 1:41. 2) Naprostá fáma, kterou zaznamenalo několik reportéru před tiskovou konferencí. K neštěstí pana Pešouta vše bylo zaznamenáno na diktafony novinářů. 3) Neexistující právník. Nikdo kdo byl přítomen na tiskové konferenci si nevšimnul nějaké žádné další "záhadné osoby", která by v tu chvili doprovázelá pana Pešouta na tiskovou konferenci.

0/0
18.2.2009 14:02

ThisIsMy

Re: Pešoutovi lži

Jinak fanoušci Chomutova, otevřte oči.

0/0
18.2.2009 14:08

BobTheSinc

Re: Pešoutovi lži

R^ Stejne ty Chomouty ted v semi vyradime, takze bude za chvilu klid ;-D;-D

0/0
18.2.2009 15:14

Duck Egg

Re: Pešoutovi lži

No tak jestli bylo v oslabení na ledě pět hráčů včetně gólmana, tak je to snad v pořádku, ne ty joudo? ;-D  

0/0
18.2.2009 15:23

BobTheSinc

Re: Pešoutovi lži

V oslabeni se hraje 4+golman, ve dvojnasobne oslabeni se hraje 3+golman.... ale to by chtelo ten hokej jednou videt chlapecku... !

0/0
18.2.2009 15:27

whismen

Re: Pešoutovi lži

srovnej si to v hlavě.....5hráčů včetně golmana = 4hráči + golman.Mělo tam být napsáno 6 hráčů včetně golmana

0/0
18.2.2009 16:15

peepakuk

pro fandy Chomutova

Vážení fandové Chomutova snažící se níže zesměšňovat novináře - nadecheněte se, zkuste stranou nechat emoce a  nalejme si čistéhé vína: Pešout plácnul kravinu, teď se vytáčí jako malej kluk a hlupáka udělal především ze sebe. O tom to je -  je jedno komu to řekl ... řekl to. Tak atˇsi za tím stojí nebo uzná , že chyboval - víc variant prostě není.

Co můžeme čekat od fandů, když trenéři se chovají jako malí kluci na písku.

0/0
18.2.2009 13:48

labradoras

Re: pro fandy Chomutova

R^

0/0
18.2.2009 13:59

postul-cv

Re: pro fandy Chomutova

Emoce stranou by měli především nechat příznivci Jihlavy. Nevšiml jsem si, že by se někdo zastával trenéra Pešouta. Zato někteří se tu snaží zastávat pseudonovinářky, která si neověřila informaci a navíc na své chybě založila snahu o medializaci kauzy "nůž-nenůž" na úkor v profesionálním hokeji prakticky bezprecedentního napadení rozhodčího fanoušky

0/0
18.2.2009 14:06

peepakuk

Re: pro fandy Chomutova

no tak já vidím, že Pešouta se zastávají fanoušci Chomutova, což chápu, ale i oni sami snad musí vidět, že  o tom "noži" jaksi podivně mlží. Já jako fanda Dukly se stydím za ty trotly co tam napadli sudího, ale chování pana Pešouta mi přijde také přinejmenší podivné a klukovské a působí to na mě tak, jako by v tu chvíli chtěl být zajímavý a přiživit se na tom.

0/0
18.2.2009 14:14

postul-cv

Re: pro fandy Chomutova

Neřek bych, že se ho tu někdo zastává. Shodnem se na tom, že jeho chování v celý záležitosti je zvláštní. Ale házet vlastní blbost (neověření informace) na někoho jinýho mi přijde ubohý i na regionální plátek, natož na idnes

0/0
18.2.2009 14:22

BobTheSinc

Re: pro fandy Chomutova

Co tady porad operujes s overenim informace???

to jako kdyz trener na tiskovce zhodnoti zapas, tak ma prijit jeste jeho asistent, aby to potvrdil? Snad pokud clovek stoji pred novinari a neco jim rekne (coz Pesout udelal), musi pocitat s tim, ze to muzou zverejnit. To je jako kdyby me nekdo prepadl v parku, ale cajti by mi to neverili, protoze nemam svedka.... :-©:-©Rv

0/0
18.2.2009 15:11

postul-cv

Re: pro fandy Chomutova

Neřek to na oficiální tiskovce, takže tvoje přirovnání dost pokulhává. Jestliže nejsi schopnej pochopit, v čem je problém, tak nemá cenu dál diskutovat

0/0
18.2.2009 15:39

whismen

Re: pro fandy Chomutova

odkud jsi?....nadecheněte,čistéhé ;-D

0/0
18.2.2009 16:18





Najdete na iDNES.cz