Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Prospal dal vítězný gól, Kočí se rval a zaznamenal první bod v NHL

Hokejisté Tampy Bay překvapili v utkání s favorizovaným Bostonem, když po brance Václava Prospala z 59. minuty zvítězili těsně 4:3. Bod za přihrávku si za Lightning připsali Josef Melichar a bijec David Kočí, jenž v zápase změřil síly s Shawnem Thorntonem. Obránci Michal Rozsíval (1+1) a Pavel Kubina (0+3) bodovali ve vzájemném duelu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

marty_27

...

Jeste ke Crosbymu. Vy co nadáváte, že hraje zákeřně, možná já si to nemyslím ale kolik z nás mu vidí do hlavy, kdo tady na diskusi je nejsledovanějším člověkem nejsledovanějšího sportu ve své zemi který by se dal považovat za náboženství?

Je na něho vyvýjen enormní tlak od 15let a je mu vtloukáno do hlavy že on je ten vyvolený. Ještě to umocňuje, že je kanaďan kteří berou jen výhry a to se od něj taky čeká. Nedělal bych aféru že se popere když to tymu nejde(sice to nebylo zrovna fér boj)ale není za něco podobného obdivován Iginla, že umí i přitvrdit. Až Sidney dospěje bude z něho podle mně typický kanadský lídr. A určitě mu pomůže až do ligy vstoupí Tavares protože toho čeká stejná situace.

0/0
23.2.2009 17:01

marty_27

Re: ...

jestli chcete videt zakernyho hrace podivejte se nekdy na Jordina Tootoo pomuze vam to

0/0
23.2.2009 17:03

josemrk

Re: ...

Nic nechapes, Crosby nevie hrat hokej, zbiera iba druhe asistencie ako sa pise v diskusii a je len nahoda, ze ma podiel bodov ku druhym asistenciam lepsi ako Malkin, Daciuk, Parise. Tak isto je nahoda ze je to v sucasnosti jediny aktivny hrac s celkovym priemerom nad 1.3 bodu na zapas. Do tretice je nahoda ze bol v poslednom play-off lepsi ako Malkin a Oveckin. Crosby je proste absolutne priemerny hokejista, presne ako pisu nizsie odbornici a napriklad Krejci, Hossa, Gaborik, Hemsky, Elias a podobne esa su ovela lepsi, ale zle zamorske media im vobec nepraju ;-D

0/0
23.2.2009 17:50

marty_27

Re: ...

tak ted me na nove dostali:crosby nemuze prekousnout ze oveckin je lepsi protoze dal uz o 20 golu vic.tem by sport.zpravy meli zakazat

0/0
23.2.2009 20:06

josemrk

Re: ...

Ano? ;-D V tom pripade poctivi investigativci z Novy opat raz zabodovali. Nie vsetko je na prvy pohlad tak jasne ako mizerne umiestnenie Pittsburghu v tabulke. Samozrejme u Crosbyho ide o kombinaciu vrodenej zavisti voci playboyovi Oveckinovi a frustracie  z kazdeho hokejistu, ktory nastriela viac golov. Energickym a nenavistnym stuchanim hokejkou postupne odstavi vsetkych lepsich strelcov, az kym sam nevyhraje trofej Art Rossa, co je inak jediny dovod preco este hra hokej.Navyse Oveckin ma aj coraz viac pubertalnych fanyniek a to uz je vec, ktoru Crosby vobec nezvlada;-D

0/0
23.2.2009 21:07

marty_27

nechapu

Nechapu jak muzete porovnavat Crosbyho a Oveckina. Sid je centr a precizni nahravac. Alex zase hraje na kridle a je rozeny kanonyr. Coz je vetsinou u tehle pozic dany, jasny oba jsou utocnici ale maji trochu jine ukoly. Porovnavat muzete Crosbyho a Spezzu a Oveckina s Kovalcukem. Ale kdyz uz je chcete porovnavat nema to smysl stejne jako porovnavat Gretzkyho a Lemieuxe, protoze kazdej takovej hrac je jedinecnej. A je jenom dobre, ze se prosazujou mladi hokejisti jako jsou oni. To hokeji jenom pomaha.

0/0
23.2.2009 16:00

josemrk

Re: nechapu

Predbehol si ma. Prave som chcel porovnat Rosickeho s Kollerom...

0/0
23.2.2009 16:05

Generální ředitel

Re: nechapu

R^

0/0
23.2.2009 16:07

josemrk

Re: nechapu

Predbehol si ma. Prave som chcel porovnat Rosickeho s Kollerom...

0/0
23.2.2009 16:09

josemrk

Re: nechapu

Sorry za duplicitu.

0/0
23.2.2009 16:12

Generální ředitel

Ač jsem byl taky ...

spíš nahravač, tak obdivuju pár hráčů, jako Ovechkin, Nash a pár dalších, jak si dokaží poradit s nabídnutou šancí, ale stále moje hvězdy budou Iginla a Thornton

0/0
23.2.2009 15:54

Generální ředitel

Trochu mi něco říká dost!

Kolik z vás tady, kromě mě, kouká na zápasy z NHL, kolik z vás má předplacenou nhl.tv, či najde nějaký match na stránkách klubu či jinde. Myslím, že z celé diskuze jsme tak 2-3. Nechápu, jak můžete hodnotit hráče ze statistik, úryvků a doměnek. Já jsem dokonce rád, že řada mladých hráčů, jako je Alex, Sid a ostatní jsou v lize. nedělám rozdíl, kdo je větší stár, protože každej má hru založenou jinak. Proč má Crosby takové statistiky, když je to vlastně průměrnej hráč. Protože to tu plácá někdo, kdo se ani nenaučil pořádně bruslit, ale bude rozdávat rozumy. Ovšem Crosby není mým oblíbencem, mě se líbí Alex. jak někdo může jen říct, že Ovechkin není týmový hráč. Ano často střílí, já bych s jeho pumelicí střílel taky. Řada gólamů si po zápase proti Washingtonu stěžuje, že jsou polámaní po těch ránách, ale kdo viděl, jak celý zápas Alex maká, jak si pěkně naraží s ostatními, ale je to prostě pan střelec, narodil se pro to, aby zakončoval akce a o ty góly přece jde.

0/0
23.2.2009 14:40

Generální ředitel

Re: Trochu mi něco říká dost!

Ale Hemák je Hemák

0/0
23.2.2009 14:43

carmelo_anthony

Re: Trochu mi něco říká dost!

hehe, taky se mi libi jak si hemak s pukem hraje a nema snad zadny nervy :)

stejne tak souhlasim se srovnanim oveckin crosby. crosbyho rad nemam a psal sem proc. hokej sleduju a asi budu ten ctvrtej v diskuzi kdo si ho i predplaci ;)

0/0
23.2.2009 14:52

Generální ředitel

Re: Trochu mi něco říká dost!

jj, taky už párkrát ochutnal led.;-D

0/0
23.2.2009 14:55

frank_mahovlich

Re: Trochu mi něco říká dost!

tim ze jsem rekl ze alex moc nenahrava jsem nemyslel ze neni tymovej hrac,coz je dokaze tym strhnout a narodil se pro strileni golu coz mu taky neberu.mne proste vic potesi milimetrova prihra pres 2 pasma nez vykyr z kruhu.a uz vubec nehodnotim podle statistik protoze to bych mohl rict ze Malkin je lepsi strelec nez Oveckin protoze ma lepsi % strelby.ale kazdej vzdycky na nekoho neco bude mit ze ten je lepsi nez tenhle protoze tamhleto.

0/0
23.2.2009 15:12

Henry Kissinger

Re: Trochu mi něco říká dost!

předplacenýho nic nemám, ale nhl sleduju docela pravidelně přes net čili nás už je asi 5

0/0
23.2.2009 15:37

Generální ředitel

Re: Trochu mi něco říká dost!

tebe tu aspoň nevidím hlásit plky R^

0/0
23.2.2009 15:39

Prethorian68

Re: Trochu mi něco říká dost!

NHL sleduju podobne intenzivne jako ty, takze nas bude aspon 6 ;-D.

Kazdemu se asi libi nekdo jiny z teto hvezdne dvojce a oba dva jsou urcite skveli hraci, z meho pohledu je taky lepsi Alex, hlavne po strance herniho nasazeni. Vzdy odvadi maximum i kdy Caps prohravaji, stale bojuje a neneustoupi v zadnem souboji. U Sida mi vadi, ze kdyz se Pens nedari, tak jeho frusrtace vede k zakernosti, ktera u k hracum jeho formatu rozhodne nepatri (jak ukazal naposledy vcera).

0/0
23.2.2009 16:40

frank_mahovlich

Ovečkin

Mně zas připada, že u nas jsou vsichni hotovy z Oveckina.Mne zas tak vyjimecny neprijde dava hodne golu, ale kdyz ma hrac skoro 7 strel za zapas, tak je otazka casu kdy mu tam neco spadne, vubec nenahrava coz je podstatna vec u kolektivni hry, jeho A v kan. bod. jsou dorazene strely.Kdyz nekomu da hit vsichni reknou jo to je borec, kdyz to udela Malkin nebo Crosby reknou hrabe jim nebo co?Mne se jeho hra moc neliby.Pro me jsou Malkin a Crosby daleko lepsi nez Oveckin.

0/0
23.2.2009 14:26

Generální ředitel

Re: Ovečkin

v technice a přehledu jsou Malkin s Crosbym třída, ale dynamice a překvapení, je Ovechkin zas lepší

0/0
23.2.2009 14:43

carmelo_anthony

Re: Ovečkin

taky si prilezitosti pro tech sedm strel musi vypracovat a aby mu to tam "spadlo" musi se umet trefit, ne? takze bych to nebral jako neco, co snizuje jeho vyjimecnost coby strelce ;)

0/0
23.2.2009 14:56

frank_mahovlich

Re: Ovečkin

jak uz jsem rekl neberu mu ze je strelec ale proste mam radsi hrace ktery mu gol pripravej. tim padem jsou v mych ocich lepsi.

0/0
23.2.2009 15:21

Tomas17

Re: Ovečkin

Jasný....keždej jsou trochu jiní hokejisti, ale co se týče zákeřnosti, tak 100% vede sidney!!! A ty střely....každej hráč, co bude mít tolik střel, co Ovečkin, tak bude hvězda, protože připravit si tolik příležitostí, umí jenom velcí borci!!!!

0/0
23.2.2009 15:21

frank_mahovlich

Re: Ovečkin

on je na hristi sam vzdycky projede cely hriste a da gol?kdyby nemel centra tak ma tak polovinu golu.a zakernosti takovejch situaci jako je tady ze se hraci srazej kdyz jdou stridat a jeden se ozene a zacnou se postuchovat je za zapas hodne.a alex taky neni zadnej svatousek jako jakejkoliv jinej hrac

0/0
23.2.2009 15:27

hellper

Re: Ovečkin

 Tady je jasne videt , ze nemas predplaceno!!!!!!!!! Jinak bys vedek , ze Oveckin je momentalne nejlepsi a to WSH moc nemusim!!!!!!!!1:-/

0/0
24.2.2009 2:09

pawn

Ovečkin vs. Crosby

Stačí porovnat postavení WAS a PIT v tabulce a je jasné pro koho srovnání nyní vychází lépe. Pokud se nic nečekaného nestane, Ovečkin obhájí skoro všechny trofeje.

0/0
23.2.2009 13:29

Prethorian68

Ovechkin vs. Crosby

Crosby nesaha Ovechkinovi ani po kotniky, je to umele vytvorena Kandska hvezda sbirajici nekdy velice pochybne druhe prihravky a jak uz mnohokrat ukazal, kdyz se mu nedari (nebo Pens nevyhravaji) uchyluje se k zakernostem, ktere k hokeji vubec nepatri. Coz je pripad i teto potycky s Ovechkinem. ... zkratka Sidney opet neunesl prohru a taky to ze ho Alexei ve vzjemnem souboji o5 zastinil. Ovechkin rulezzzz R^.

0/0
23.2.2009 12:44

Generální ředitel

Re: Ovechkin vs. Crosby

děkuji, že jsi nás poučil. Ovechkin je extratřída, ale mezi skvělé hráče patří i Sidney. Žádná uměle vyvolaná megastár to není, myslím že i on převyšuje řadu hráčů o hlavu, navíc je stál dost mladý.

0/0
23.2.2009 13:09

carmelo_anthony

Re: Ovechkin vs. Crosby

je to reklamni maskot. ma nespornej talent, ale pekne zku*enou osobnost. je to zakernej bastard a uplakanek. ve vysledku pokud nejsem fanda penguins (coz nejsem), tak mu nemuzu fandit. ve srovnani s oveckinem pak crosby nemuze obstat, protoze oveckin je ve vsech hokejovejch cinnostech podle me lepsi - rychlejsi, silnejsi, ma vetsi vybusnost, lip strili a tahne muzstvo. crosby asi lip prihrava, nebo mozna jenom vic - oveckin je spis strelec - taky dal skoro stejnej pocet golu jako crosby s malkinem dohromady:-P

0/0
23.2.2009 13:22

Generální ředitel

Re: Ovechkin vs. Crosby

koukám, to vypadá jak když jsi se Sidem vyrůstal R^

0/0
23.2.2009 14:44

Prethorian68

Re: Ovechkin vs. Crosby

Nemate zac pane reditel :-P ... nikde jsem nepsal, ze Sid nepatri mezi skvele hrace, v porovnani s Alexem je vsak hodne pozadu. Na svuj vek se dostal jiz hodne daleko, ale takove "hvezdne manyry" by si mel odpustit. Mel by se vice soustredit na svou hru a makat na sobe, jestly chce byt opravdu nekdy The Next One (jak mu Kanadska media od zacatku busi do hlavy), zatim do nej ma hodne daleko Rv.

0/0
23.2.2009 15:58

pawn

Re: Ovechkin vs. Crosby

Crosbyho vůbec nemusím hlavně kvůli tomu, jak se někdy chová a že mu to prochází, zžatímco u jiných by to neprošlo - zejména filmování, napadání nic netušících protihráčů, což je z mně neznámých důvodů často považováno za bitku, plno keců apod. To, co předvedl nyní proti Ovečkinovi do toho přesně zapadá. Pouštěl jsem si ten záběr hodněkrát a zpomaleně a Ovečkin neudělal vůbec nic. NHL by měla rychle přijmout nové pravidlo, že když se Crosbíček projíždí kolem střídačky soupeře, je střídající hráč povinen udržovat alespoň dvoumetrový odstup jinak bude vyloučen.

Na druhou stranu je Crosby neoddiskutovatelně skvělým hokejistou se skvělým myšlením, viděním a přihrávkou. Pláč nad 2. asistencemi je trapný evergreen. NHL přitom dbá na statistické přesnosti více než kterákoli jiná soutěž na světě.

0/0
23.2.2009 13:26

Henry Kissinger

Re: Ovechkin vs. Crosby

Crosby neni špatnej hokejista o tom žádná, ale podle mě lepší jak on je jak Ovečkin, tak i Malkin, páč ten tahne Pittsburgh mnohem víc (nemyslím včerejší zápas, ten jsem neviděl, ale celkově). Crosby někdy zahraje opravdu skvěle, ale jen občas a poslední dobou mi připadá, že je to čím dál méně často, Malkin má ty zápasy vyrovnanější. Co se týče jeho prezentovanosti v médiích, tak tam nemá crosby konkurenci - nhl sleduju v americ. tv přes net a to jak ho prezentujou je skoro až neuvěřitelný, vždy když se objeví na ledě, tak kamery na něj, komentátor to taky nikdy nezapomene oznámit, před zápasem je s nim rozhovor, o přestávce v reklamě vystupuje taky on, kdykoliv zabere kamera na střídačku, tak taky jedině na něj...no média dělaj hodně

0/0
23.2.2009 13:49

blade

Re: Ovechkin vs. Crosby

tahne pits???to si delas srandu ne;-D mrkni na statistiku R^

0/0
23.2.2009 14:17

Henry Kissinger

Re: Ovechkin vs. Crosby

nevim kterou statistiku myslíš, ale pokud body, tak víc jich má malkin (87 cs 79) , pokud body +/- tak malkin má +17 crosby +3, čili statisky hovoří jasně, ale já nemyslel statistiky ale výkon na hřišti, když je na něm malkin, tak je to znát, umí podržet puk přihrát, rozhejbat to, u crosbyho je to horší

a pokud si myslel statistiku Pit, tak letos se do play off asi nedostanou, ale to nic nemění na tom, že by je mohl "táhnou" malkin, bez něj by byli ještě horší

0/0
23.2.2009 15:36

blade

Re: Ovechkin vs. Crosby

mas pravdu crosby je jen medialni hveza:-©ktera hraje prumnernej hokej....a nemuzeme ho srovnavat s ovechkinem on je proste nejlepsiR^

0/0
23.2.2009 14:12

Tomas17

Re: Ovechkin vs. Crosby

Ovečkin je momentálně nejlepší hokejsta, bez debat.....Crosby je mladej a neunáší ten medialní tlak na něj+že je kapitán!!! Alex měl na začátku sezony taky krizi, ale kde je teď! Prostě megastar je momentálně Ovečkin

0/0
23.2.2009 15:16

GANDOHAR666

Prospal dal vítězný gól, Kočí se rval a zaznamenal první bod

Tak sou to takový mladý drzý vopice noR^. Ale crosby by potřeboval pár výchovnej na tlamu, vo tom žádná :-)

0/0
23.2.2009 11:19

Prethorian68

Re: Prospal dal vítězný gól, Kočí se rval a zaznamenal první bod

JJ Sidney be se mel vratit zpatky na zem a uvedomit si, ze nejvetsi hvezda NHL (kterou z nej delaji Kanadska media) zdaleka neni. Rv

0/0
23.2.2009 12:46

Generální ředitel

Re: Prospal dal vítězný gól, Kočí se rval a zaznamenal první bod

z Crosbyho dělali hlavně naše média hvězdu, tím jak lezli zámoří do pr... ale Crosbey mezi hvězdy patří.

0/0
23.2.2009 13:10

carmelo_anthony

Re: Prospal dal vítězný gól, Kočí se rval a zaznamenal první bod

ze by? ja bych rek ze v kanade ho maj za nejlepsiho hrace soucasnosti i bez pricineni nasich medii.. crosby patri mezi hvezdy, ale mega hvezda nebo nej rhac nhl urcite neni - to je momentalne oveckin

0/0
23.2.2009 13:25

divočákoš

Re: Prospal dal vítězný gól, Kočí se rval a zaznamenal první bod

Já bych bral Kočího na MS,konečně po J.Šlégrovi někdo,kdo bude bránit naše hvězdy a nebude čumět a pak mít blbý keci jako Kubina když ten Fin sejmul J.Jágra na MS,myslím že to byl Ruutu ale nejsem si jistej,je to obránce a nebojí se[>-]

0/0
23.2.2009 15:33

Prethorian68

Re: Prospal dal vítězný gól, Kočí se rval a zaznamenal první bod

Myslim ze ze Sida delaji hvezdu hlavne Kanadska media .... a nekdy mu ty obrovske ocekavani evidentne skodi a lezou na mozek.

0/0
23.2.2009 16:47

Chiqi

Bruins

Prohrat 4:3, kdyz soupere prestrilite 43:18 je vazne k vzteku ;-€. Golman Tampy pochytal fakt nemozny, klobouk dolu R^.

0/0
23.2.2009 8:30

Generální ředitel

Re: Bruins

Bruins se teď vážně trápí. Soupeře drtí, ale góly nepadají.

0/0
23.2.2009 9:15

Prethorian68

Re: Bruins

Snad to tam Krejcimu a ostatnim mladochum z Bostonu zase zacne padat a brzy se vrati na viteznou notu ... myslim ze to letos muzou dotahnout hodne daleko.

0/0
23.2.2009 12:48

Generální ředitel

Re: Bruins

no pokud se pořádně proberou z této krize

0/0
23.2.2009 13:11

pawn

Možná tam bylo ještě něco jiného,

ale podle těch záběrů, Ovečkin do Crosbyho vůbec nestrčil a jen projel těsně kolem něho. Spíš to vypadá, že si na něj Crosby počkal (jestli mu zezadu Ovečkin něco řekl, z toho nelze zjistit). Jediná nervóza byl ale Crosby.

0/0
23.2.2009 8:14

BedlamW

Re: Možná tam bylo ještě něco jiného,

No, zase tak kosher to od Oveckina nebylo......Jasne s umyslem ho predjel a zabrzdil pred nim a chtel skakat pres mantinel i kdyz to mohl v pohode udelat za Crosbym. Crosby by musel zabrzdit na fleku aby do neho nevrazil....jasna provokativni legracka.

0/0
23.2.2009 12:41





Najdete na iDNES.cz