Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Kvi, kvi, posmívali se plzeňští fanoušci Vojtkovi. A ještě mu sprostě nadávali

Fanoušci hokejové Plzně se v předkole play-off zaměřili na třineckého brankáře Martina Vojtka. Během prvního duelu série mu nejprve sprostě nadávali, pak se mu začali posmívat a nakonec obě varianty průběžně střídali.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

jewelinka

Bohužel nejde jen o zápasy s Třincem

bohužel Plzeň už se stala proslulou nejhoršími fanoušky extraligy a nejde vůbec o fandění, ale o chování, do jisté doby jsem si toto spojovala se Spartou (tímto se jejím fans omlouvám), neházím všechny do jednoho pytle, vím, že to je dílo skupiny ignorantskejch buranů, kteří se snaží konkurovat fotbalovým hooligans..

klidně se teď do mě pusťte, upřímně, takové co tomu fandí, mám u (Y)

0/0
25.2.2009 20:19

Martin HSJ

Plzeňský hokejový kotel, věčná studnice článků

pro některé redaktůrky, někteří by tam pomalu mohli mít trvalé bydliště :-P

0/0
24.2.2009 15:42

Roggi

Re: Plzeňský hokejový kotel, věčná studnice článků

Čím to asi bude???????????:-©

0/0
24.2.2009 17:33

Martin HSJ

Re: Plzeňský hokejový kotel, věčná studnice článků

Lenost a pohodlnost ?

0/0
24.2.2009 17:59

endymian

pane redaktore Tomasi,

proč tu nikde na iDnesu nevidím podobně tendenčně laděný článek o tom, jak slávističtí fanoušci včera během celého fotbalového zápasu sprostě nadávali plzeňskému Pavlu Horváthovi? Váš kolega to odbyl jedinou otázkou v interwiev, není to málo?

PlzeňR^V

0/0
24.2.2009 11:54

20pack

chudinka brankaricek

tak to je udalost mesice:), na chudinku profesionalniho hrace nekdo nadava, meli bysme se mu skladat na odskodneni... bubu to je takovej chudacek, dela to jen z lasky ke sportu a ti osklivi fanoucsi jsou tak zli:))) tyhle nadavky samozrejme neschvaluju, ale delat z toho medialni aferu je stejna ubohost... pani "novinari" piste o necem co ma vahu, a nebo jdete k lopate..

0/0
24.2.2009 10:59

Jetojedno

Re: chudinka brankaricek

Tak máš pravdu v tom,že číst takový článek o plzeňských fanoušcích,čili o buranech s inteligencí šimpanze,není nic příjemného,ale počítej s tím,že se o tom psát bude a ty s tím nic neuděláš. Máš zajímavou logiku,jen by mne zajímalo kolik ti asi tak je let a kolik máš tříd.

0/0
27.2.2009 8:26

20pack

Re: chudinka brankaricek

hehe:) takze to vezmem postupne, buranem mestsky lid nazyva obyvatele venkova, nadavat fandum z druheho nejvetsiho mesta v cechach do buranu je nonsens, srovnavat inteligenci lidskou se zvireci je stejne jako psat ze jablko ma chut hrusky:) O hokejove Plzni se v podobnem stylu pise uz pekne dlouho, a je to jen povel pro vsechny nadavajici moralisty, aby se taky pridali a kopli si. Plzenakum je v podstate putna. Jedina vec, ktera je na te "hruze" z ochozu zajimava je hokejista, ktery svoji frustraci z prohraneho zapasu ventiluje v mediich stezovanim na fanousky soupere. Tohle neni chlap, ale ublizena chudinka! To, ze na to nekteri "novinari" slysi a udelaji z toho aferku je vec druha...jinak me to, kolik mas trid a kolik ti je vubec nezajima!

0/0
2.3.2009 10:13

Flate

Idioti

Jsem z Plzně, na hokej chodím pravidelně a za tyto exoty, co křičí takovýdle věci se stydim!, protože to hází špatný obraz nejen na hokejovou Plzeň, ale na Plzeň jako takovou, a to jen kvuli několika desítkám individuí, kteří mnohdy ani nejsou z Plzně. Takže pokud to někdo čte z těch, co si to rádi zakřičí, tak ať si navzájem vyleští (Y)

0/0
24.2.2009 7:26

Zdenda-69

ještě bych pochopil, kdyby mu takto vraceli

nějaké jeho mediální vyjádření, jako měl svého času velkou pusinku v Plzni sráč Duda, který navrch všeho ještě padal, ledva kolem něj profouk vítr od soupeře, jak projel kolem. Ale Vojtek je kliďas, neprovokuje, je to dost pohodář ....... No, doufám, že vás Pardubice pošlou domů na čtyři a bude klid ..... (tuším, že by to mělo jít na Pardubice - druhý na sedmého)......nevěřím, že Třinec otočí, ztratili už poslední zápasy formu ......

0/0
23.2.2009 23:12

m.a.s.t.e.r

Re: ještě bych pochopil, kdyby mu takto vraceli

No, to máš tak, minule byli první a Plzeň osmá. Plzeň na perníkáře vždycky uměla zahrát, a nedělá si nic z toho zda jsou první, druzí nebo osmí..., takže, připravte si hodně perníku, prej je dobrej na nervy... ;-)

0/0
24.2.2009 15:28

Ravanelli

Vojtek by měl prostě zhubnout.

Plzeň je naše nejzápadnější velké město, lidé tam přijímají rychle všechny nové trendy v oblasti zdravé výživy a pohled na sádelnatého sportovce odkudsi z východu je zřejmě urazil. Nejlepší by bylo, aby Vojtek hned poté, co Třinec vypadne, zahájil přísnou dietu. Bude pohyblivější a určitě i oblíbenější !

0/0
23.2.2009 16:46

Deathwing

Re: Vojtek by měl prostě zhubnout.

Myslím, že by to chtělo trochu úctu k soupeři je celkem od tebe ubohý a od dalších, že se mu posmíváte. Přitom někteří, kteří se mu posmívají neumějí bruslit. Vojtek se dostal na rozdíl od těch, co se mu posmívají do extraligy. Sice nejsem Moravan ani fanoušek Třince. Ale myslím, že soupeř si zaslouží úctu.

0/0
23.2.2009 16:55

Dr. Nick Riviera

Re: Vojtek by měl prostě zhubnout.

Presne tak, jestli mu to vadi, tak by mel zhubnout. Kdyby me nekdo rekl, ze jsem tlusty prase, tak se nad sebou zamyslim, upravim jidelnicek a zacnu pravidelne sportovat. Takova zdrava kritika nezaskodi R^

0/0
23.2.2009 16:59

sun.alex

Re: Vojtek by měl prostě zhubnout.

Plzeň...plzeň...?Tam kdysi vařili dobré pivo...Dneska to je město,kde cizinci točí autokabely a pivo vaří i v Polsku-děs!...Jestli Vojtek má zhubnout,to je jeho věc.Přeji mu,aby plzeňáky vychytal a mohl si pak  na tribuny zakřičet: Je lepší bejt tlustej,než blbej -jako vy...!

0/0
23.2.2009 18:01

pecuchet

Re: Vojtek by měl prostě zhubnout.

Já myslím, že se jen opět potvrdilo, že Plzeň má z extraligových týmů mezi svými fanoušky ty největší pitomce. :-(

0/0
23.2.2009 19:56

Zdenda-69

Re: Vojtek by měl prostě zhubnout.

souhlas ....

0/0
23.2.2009 23:04

endymian

Re: Vojtek by měl prostě zhubnout.

Tím, že je urážíš, se jim pouze stavíš po bok. Proč tu třeba není článek o tom, jak včera nadávali fanoušci Slavie Horváthovi? 

0/0
24.2.2009 11:57

Zdenda-69

Re: Vojtek by měl prostě zhubnout.

ty už hlavně začni proceduru u Chocholouška, sice ti to nepomůže, protože u tebe ani smrt nic nevezme, když tam nikdy nic není a nebude, ale aspoň bude chvíli pokoj ......

0/0
23.2.2009 23:05

razer12

A co další?

ne že bych to schvaloval, ale na dalších stadionech se děje to samé ale články o tom nikde nevidím.

0/0
23.2.2009 16:22

vinnie22

A je to tu zase!

Dalsi nechutny medialni utok na slusne fanousky Plzne! :-©

My nic, my mame jen nejlepsi fanousky a ostatni nam zavidi! Vsude se nadava, jen o Plzni se stale pise! Za vsechno muzou novinari, proto nas nikdo nema rad!

Prasata jsou Plzensti fans a ne Vojtek. Nerikam, ze uplne vsichni, ale valna vetsina jejich kotle. Nikde se v takovy mire neurazi souper jako v Plzni. Vrcholem vseho uz byly rasisticke odznacky. Ano, nadava se obcas na rozhodci a na zakerny hrace typu Balastik, Beranek, Duda apod., ale vsude jinde je prioritou fandit svemu klubu a ne urazet a nadavat souperi.

0/0
23.2.2009 15:40

kolčman

Re: A je to tu zase!

To je kravina co jsi napsal, já tam chodím celkem pravidelně už nějaký ten pátek a můžu Ti říct , že je to jenom mediálně zveličovaný .

0/0
23.2.2009 16:00

Andee

Re: A je to tu zase!

Tak to teda neni kravina. Takový křupky, jako je plzeňský kotel, by člověk pohledal. Nejsou takoví určitě všichni, ale ti, co mají na zápasech hlavní slovo, rozhodně ano Rv

0/0
23.2.2009 19:07

Generální ředitel

kozlozlordik

Ach hochu, já nikoho neurážel, jen jsem se pozastavil nad logikou věci. Urážky a gesta, jsou nejen na zimácích tak na všech stadionech nešvar. Každý fanclub, má něco, čím se snaží rozhodit některé hráče soupeře. Ono se né nadarmo říká, že fanoušci jsou 6hráčem v hokeji. Když jsem ještě hrál, poznal jsem i slušné fancluby, ale je pravda, že někteří fanoušci a to všude, občas přehání. Ale něco s tím udělat, se buď nepovede, nebo se s tím nic dělat nechce. Ale to, že někdo napíše, že plzeňské publikum je hrubé, neznamená, že celé město je plné neandrtálců.

0/0
23.2.2009 14:51

ouagadougou

Re: kozlozlordik

no zrovna plzeň je dost nechvalně proslulá... něco jako kladno.

0/0
23.2.2009 15:20

Garion.

Zajimave

Jak tak tady diskutujeme, vzpomnel jsem si na jednu zvlastnost. Plzensky stadion zrejme stoji v nejake depresivni patogenni zone :-) Znam osobne par kotelniku z plzenskeho zimaku a obcas je potkavam, kdyz  jdu v Plzni na hazenou. A je zajimave, ze tam vulgarni skandovani od nich neslysite. Asi je to tim, ze tam nejsou v takove anonymite, jako v kotli na zimaku anebo je to tou patogenni zonou 8-o;-D

0/0
23.2.2009 14:24

tato.prezdivka.jiz.existuje

Re: Zajimave

Přesně o tomhle spekuluji níže. Vidím to stejně.

0/0
23.2.2009 14:26

eman3

Re: Zajimave

Ano, může to být i ten toxický plyn:-)

0/0
23.2.2009 14:28

Garion.

Re: Zajimave

Myslis z vedlejsich plynaren? ;-D Ten tam uz neni, vyhorel tenkrat, kdyz jsme si samou radosti zapalili zimak ;-D Stejne nejlepsi atmosfera byvala v Plzni, kdyz se jeste nosili prskavky a ohýnky. Nastup muzstev na vesmirnou odysseu za tmy a horicich ohnu jeste za totace, to vsem behal mraz po zadech.

0/0
23.2.2009 14:42

eman3

Re: Zajimave

Ano, a když si ještě vzpomenu na otevřený zimák když začal padat sníh!!!;-D

0/0
23.2.2009 15:09

mobilis in mobili

Re: Zajimave

Pokud se pamatuju, tak do hlediště se vešlo 11600 diváků.

0/0
23.2.2009 15:22

tato.prezdivka.jiz.existuje

Ó ta hrůza...

"Fanoušci" se mu posmívali. A ještě mu sprostě nadávali.  A ke všemu mu Plzenští hokejisté dávali góly.

0/0
23.2.2009 14:17

herbiraff

podivná_kritika II

Co je ale horší, je to, že se zde spojuje Plzeň jako město a vulgární fandění. Hned je Plzen špína, hned jsou plzenáci brání jako hlupáci apod. Jen pro představu. V rámci republiky je hned po Praze nejvíce lidí na 10 tisíc obyvatel se středoškolským vzděláním. To samé platí i pro vysokoškolské. Pokud zde někdo uráží Plzeň asi si ožná neuvděomuje, že krom těch 3 tisíc fanoušků, uráží i dalších 150 tisíc obyvtel Plzně. Možná někdo z Prahy se tomu někdo zasměje, ostatně tam si každý dovolí co chce. Ale v rámci republiky je to hloupé. At se každý, kdo tu něco vulgárně píše, nad sebou zamyslí. Neni o ni lepší, než ti fanoušci, za které já se jinak stydim.

0/0
23.2.2009 13:56

tato.prezdivka.jiz.existuje

Re: podivná_kritika II

téměř 180 tisíc...

0/0
23.2.2009 14:07

aludog

Ten kdo to pouštěl

Milánkové,nic proti pokřikům publika. jejich věc, jejich právo. Ale zástupce klubu, který pouští muziku ? Aby se přidával. Aby podněcoval ? No nevím, nevím. To si nepamatuju.

0/0
23.2.2009 13:55

herbiraff

Re: Ten kdo to pouštěl

Na některých stadionech je i tendenční fandění moderátorů proti hostujicímu klubu. V čem se podle tebe tohle liší oproti zcela nezávislé písni? Navíc zpěváka, jenž pochází z míst, nedalekými od Třince.

0/0
23.2.2009 13:58

eman3

Re: Ten kdo to pouštěl

Např. nedaleké  Vítkovice: A povzbudíme naše mužstvo: A vuí a vuí a vuítkovice....někdy se toho i  zaleknu:-)

0/0
23.2.2009 14:11

herbiraff

Re: Ten kdo to pouštěl

A co když moderátor na stadionu tendenčně fandí proti hostujícíimu klubu. Jaký vidíš rozdíl oproti písni? Já tedy žádný. A to se vyskytuje na několika stadionech.

0/0
23.2.2009 14:00

herbiraff

podivná_kritika I

Tak rád bych se vyjádřil, jak člověk z Plzně, k tomu co se zde píše, pač se mě to týká. Myslím si, že jsme se zde dostali až za hranici hokejové soutěže a už se zde řeší zcela nesportovní věci. Nejprve však bych chtěl zdůraznit, že z hanlivými pokřiky od Plzně nesouhlasim. Je to ostuda Plzně a je škoda, že si to fanoušci neuvědomují. To že jsou prý nejhorší v lize, to je věc jiná. Tahle skutečnost se vytvořila před xx lety novinářema převážně z Prahy a Plzni se udělala nálepka týmu, jenž má nejhorší diváky. To několika zdůraznilo několik novinářů, několik redaktorů pražské ČT a také i v radiu si to člověk několikrát poslechne. Proto jsem před třemi lety si udělal výlet na několik stadionů, abych zjistil realitu. Zároveň sleduji i online zápasy a vždy se i dívam i na jiné zápasy, kde Plzen nehraje. Výsledek? Plzeň patří tak mezi 5 nejhorších, ale nejhorší neni. Někde se nefandí vůbec, někde uměle a někde tři slogany pořád dokola.

0/0
23.2.2009 13:52

Krell

Re: podivná_kritika I

ale vy jste to nepochopil... tady prece nejde o hlasitost fandeni nebo kvalitu fandeni. Tady jde o urazeni soupere a to takovem, co ve sportu at uz jakemkoliv nema co delat.

Jinak ja jsem nikdy nezaregistroval, ze by byli novinari nejak extra vysazeni na Plzen (mozna si toho vic vsimate, kdyz se vas to tyka), ale ja si na vase publikum udelal svuj vlastni. Televizi nesleduju, ani radio neposloucham. Na hokeje jen chodim a jezdim a sleduju bez komentare na o2.

0/0
23.2.2009 13:58

tato.prezdivka.jiz.existuje

Re: podivná_kritika I

Skutečně mám pocit, že jdou novináři proti plzeškým rádoby fans ( i když ti jsou všude ). A spousta takydiskutérů to tu pak papouškuje.

0/0
23.2.2009 14:05

herbiraff

Re: podivná_kritika I

Tak když jsem jednou psal panu Zárubovi ohledně toho, že fandí proti Plzni, tak mi řekl, že on fandí zcela stejně Spartě, Slavii a dalším klubům českého a moravského venkova, včetně Plzně. Když jsem napsal, že udělal během komentování na adresu Plzně asi 30 chyb, odpověděl mi, že jich nejspíš 30 udělal i na adresu soupeře. Asi tak ta demagogie vypadá. Bohužel je pravda, že si některýma excesama vše jen podtrhujeme:-/

0/0
23.2.2009 14:09

Krell

cira zavist

kydyz to shrnu, tak skutecnost je takova, ze... Plzen je nejvic nejlepsi ze vsech hokejovych mest v CR, maji nejlepsiho divaka a taky nejvetsi zimak, nejlepsi atmosferu atd.... kdyz nadavaji do prasat protihraci tak je to vlastne dobre, protoze golman ma na sobe vestu velkou jak prase...

Skoda, ze taky nejsme u nas v Pardubicich tak dokonali... ;-(

0/0
23.2.2009 13:34

Garion.

Re: cira zavist

at zije sarkasmus.

0/0
23.2.2009 13:39

tato.prezdivka.jiz.existuje

Re: cira zavist

Nemysli si, nás v Plzni to mrzí víc než Tebe... Ale máš pravdu, na všechna naše nej jsme právem hrdí.

0/0
23.2.2009 13:40

Krell

Re: cira zavist

ja to chapu, kdyz jsme byli "ubrecenci" za vlady krale Rihy, tak mi to taky vadilo, protoze jsem vetsinou hodnotil dost objektivne a vadilo mi, ze nas vsichni hazi do jednoho pytle. Ale musel jsem si rejpnout no ;-D

0/0
23.2.2009 13:41

Garion.

Re: cira zavist

Jo, bohuzel mas pravdu. Tomu se rika kolektivni vina. Dokud se to odehrava na poli diskuzi, je to v poho. Horsi je pak prakticke reseni, viz odsun ze Sudet. Klasicke musketyrske jeden za vsechny.....

0/0
23.2.2009 14:00

tato.prezdivka.jiz.existuje

Re: cira zavist

Rejpnout si je v pořádku. Brečet je ubohé. To víš sám. Touhle přitroublou diskuzí padá mnoho z nás na úroveň těch, co si to tam včera dávali. Nějaký stadion musí mít logicky více takových trotlů.  Ale trotlové jsou všude. Možná jich je nejvíc v Plzni. Pokud však nejsem schopen to ustát, tak nemohui hrát profesionálně hokej. Na volejbalu jsem tyhle přitroublíky nikdy neviděl. Tam nejsou v takové anonimitě. P.S.: na Pardubice se těším velmi... I když po výhře nad Vámi nás čeká Slávka a tu už asi nedáme...

0/0
23.2.2009 14:02

endymian

Konkurz

Z kvality, slušnosti a objektivity poloviny zdejších přispěvatelů soudím, že plzeňský kotel pořádá konkurz na volná místa do svých řad a to z lidí z celé republiky ;-D.

0/0
23.2.2009 13:31

m.a.s.t.e.r

Zdar moralisti...

Vážený pane redaktore,

myslíte si že to skutečně byla sprostá nadávka? No jeli hubenej, mohl se nad tím pousmát, ale že je to váleček se ví všeobecně. A jeli ještě vztahovačnej, nemám co dodat. Písnička od Nohavky se hraje na všech stadionech, a nějak sem si nevšiml že by jinde byla brána jako urážlivá, ale vztahuje-li si jí na sebe, nemám k tomu co dodat. Zažil jsem na různých stadiónech mnohem horší nadávky a nikdo to nerozpitvával. Chápu že Plzeň je komusi trnem v oku, to byla už za bolševika a na tom se jen pomalinku něco změní, nicméně asi by jste se měl více zabývat vlastním písečkem, nebo si myslíte že co se dělo v Plzni bylo horší než - http://zpravy.idnes.cz/chuligani-v-barvach-sparty-demolovali-bar-a-napadli-ochranku-pl8-/krimi.asp?c=A090222_124807_krimi_jan 8-o Pane redaktore, vám Rv

0/0
23.2.2009 12:55





Najdete na iDNES.cz