Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Vlasák poslal Plzeň do vedení ve čtvrtfinálové sérii s Pardubicemi

Útočník Tomáš Vlasák byl hlavním strůjcem vítězství hokejistů Plzně v prvním čtvrtfinálovém souboji na ledě Pardubic. Nejprve v 52. minutě vyrovnal na 1:1 a vynutil si prodloužení. A poté proměnil rozhodující samostatný nájezd. Stejní soupeři se utkají v Pardubicích i ve čtvrtek.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Míra2

Pozdrav z Plzně

všem pardubickým i plzeňským fanouškům dobrého hokeje! To je balzám, po těch sprosťárnách z Třince, číst tyhle diskuse :-)  (snad akorát Tomf1 by se mohl zklidnit). Tak ať je dneska zase pěknej match!

0/0
5.3.2009 10:58

Georgik-I

Re: Pozdrav z Plzně

Prosím Tě, ale už bez Mináře a Hribika...:-)

0/0
5.3.2009 12:45

eman3

Re: Pozdrav z Plzně

Za odměnu dnes dostanete Husičku.:-)

0/0
5.3.2009 14:20

Míra2

Re: Pozdrav z Plzně

No, myslím, že první polovinu zápasu se dost v diskusích rozebíralo, jak může pískat a Pardubicím připískávat Hribík, když je z Pardubic. Ale nechme to být...

0/0
5.3.2009 15:21

Buccci

Plzeň

Gol platit neměl. Cháberu za tu brankovou čáru dostrkali. Není o čem diskutovat.

0/0
5.3.2009 9:51

Georgik-I

Re: Plzeň

Prohlídni si tyhle fotky a řekni mi kdo ho tam dostrkal8-o

pardubicky.denik.cz

0/0
5.3.2009 9:56

Buccci

Re: Plzeň

Fotky jsem viděl, podívej se na video. Tam je to jednoznačný.

0/0
5.3.2009 10:01

Georgik-I

Re: Plzeň

Je, to máš pravdu, stejně jako na fotkách...:-) nebo myslíš, že na fotkách je něco jiného než na videu?

0/0
5.3.2009 10:14

Nikola Tesla

Re: Plzeň

fotky jsou jen vhodně nafázovaný, aby nebylo vidět, kdo a kdy do Chábery strčil...video je jasný...

0/0
5.3.2009 10:23

Nikola Tesla

Re: Plzeň

prohlídni si video a uvidíš, že hráč č.19...nejdříve do něj najel bruslema do betonu a pak při nekontrolovanem pádu asi rukama je postrčil do brány...

0/0
5.3.2009 10:22

gronhag

Re: Plzeň

ted jsem to videl na videu. A ja bzch gol asi uznal, kdybych ho neuznal, tak mel byt voucen nekdo z Plazenskych, protoze Chabera byl odstrcen MOZNA pardubickym hracem, ktery byl atakovan plzenskym.... zadnou snahu natlacit tam Chaberu od pardubickych hracu videt neni. Skoda, rozhodlo to cely zapas... I kdyz kdyby PArdubice promenily nejaky golovky, tak se tohle nemuselo resit

0/0
5.3.2009 10:13

Garion.

Re: Plzeň

Meli jste na to, rozhodnout to drive (jak rikas). Netvrdil bych, ze ten sporny moment rozhodl zapas. Spise naopak. Kdyby ho uznal, pak by to Minar rozhodl. Pokud by se ukazalo, ze gol regulerni nebyl, bylo by to horsi. Takhle i po neuznani byly sance 50/50. Zapas rozhodlo stesti pri najezdech. Kdybyste meli Sykoru, tak verim, ze byste ty najezdy vyhrali vy. I kdyz Blazek je taky slusnej exekutor. Jen si ho Chabic vychutnal.

0/0
5.3.2009 10:23

Nikola Tesla

Re: Plzeň

já myslím, že v pravidlech je to jasně daný, že brankář v brankovišti nesmí být atakován..a na základě toho nemůže být gol uznán...druhá věc je, proč to šel konzultovat s videorozhodčím, ten nemá právo o tom rozhodnout...a vyloučení plzeňského asi mělo být, ale taky se dal pískat faul pardubického před celou akcí...

0/0
5.3.2009 10:26

Votrc

..neřešte to

Včera byl Minář a nadáváte kvůli jedné situaci.. buďte rádi, že nepískala Husa ;-€ gól mě mrzí, platit jednoznačně měl ( hokejzive.ct24.cz), holt musíme díky tomu výroku vyhrát i venku, což bude těžký. Plzeň si u mě šplhla tím, že nehrála prasácky, je to fajn mančaft. Dnes musíme vyhrát a do 1:3 :-/ Pardubice OLÉ

0/0
5.3.2009 9:08

eman3

Re: ..neřešte to

Ale Plzeň už dávno nehraje prasácky, jestli tedy někdy... To se říkalo např. o Spartě v době Šímy také. Tenkrát hrála Sparta na naše poměry tvrdě, ale férově, stejně tak Plzeň o několik let později. Že Pepa Řezníček, o dvě hlavy menší než valašský obr Jirka Dopita, vždy z něho udělal obrovský mušinec na plexiskle a Jirka to nevydýchal, stejně tak Čechmánek. To tenkrát byly moderátorské hvězdy, např. takový Záruba vlastně ani jiné hráče neznal, nebo ještě lépe, ani znát nechtěl.Proto se neustále citovali jejich přihlouplé výroky, tenkrát si totiž jezdila Plzeň do Vsetína pro body jako do záložny, jako jediné mužstvo v lize a mnoho lidem se to nelíbilo.:-) 

0/0
5.3.2009 9:39

Signa

Re: ..neřešte to

Emane, emane, ty jsi ale Blbeček!

0/0
5.3.2009 11:46

Tomf1

Po zhlédnutí této fotodokumentace

pardubicky.denik.cz říkám jedno, Chábero jsi lhář!!!!

0/0
5.3.2009 8:48

Nikola Tesla

Re: Po zhlédnutí této fotodokumentace

a z těch fotek je přeci vidět postavení pardubického hráče v brankovišti..to pak nemůže platit gol...Rv

0/0
5.3.2009 9:08

Daniik_12

Re: Po zhlédnutí této fotodokumentace

470 - DEFINICE BRANKY

Branka se uzná:7. Jestliže je útočící hráč v brankovišti v okamžiku, kdy puk přechází brankovou čáru a žádným způsobem neovlivní brankářův zákrok s výjimkou případů po psaných v Pravidlu 471.

471 - NEUZNÁNÍ BRANKY

a) Branka se neuzná:4. Jestliže útočící hráč stojí nebo drží svou hůl v brankovišti, když puk vniká do branky, ledaže je v brankovišti následkem zákroku bránícího hráče a neměl podle názoru hlavního rozhodčího dostatek času z brankoviště vyjet nebo pokud není uplatněno Pravidlo 470.

0/0
5.3.2009 9:22

Georgik-I

Re: Po zhlédnutí této fotodokumentace

Nikolo, pokud je puk v brankovišti dřív než hráč, pak tam hráč být může!!!

0/0
5.3.2009 9:39

Nikola Tesla

Re: Po zhlédnutí této fotodokumentace

no podle videa je spise videt, ze tam byl pardubicky hrac jeste pred tim, nez puk skoncil v brankovisti...ale je pravda, ze nechapu, jak o tom mohl rozhodnout videorozhodci...tenn jen urci, zda puk je a nebo neni za carou...

proste se to dalo pisknout jako gol a i se to pisklo jako ze nebyl...

0/0
5.3.2009 10:11

Arthur B.

Re: Po zhlédnutí této fotodokumentace

Ta fotografie je ze začátku celé situace, podle toho opravdu závěr dělat nelze. Jinak jsem přesvědčenej, že gól uznán být neměl. Nicméně jsem Mináře nepochopil, nejdřív ukáže gól, pak jde telefonovat, docela by mě zajímalo, co mu videorozhodčí řekl, protože ten přeci může rozhodnout pouze jestli puk přešel brankovou čáru.... Minář je dobrej sudí, ale v naší lize mi přijde dost nejistej a těch přehmatů má docela dost. Ale to si člověk nevybere, když si vybavim takovýho Poláka nebo Turčana....

0/0
5.3.2009 9:21

Georgik-I

Re: Po zhlédnutí této fotodokumentace

Prohlídni si všechny fotky, ne jen tu první, pak i pochopíš proč gol nejdřív uznal, celou dobu totiž puk viděl a viděl ho i za brankovou čárou... a musel ho tam vidět i videorozhodčí, který pokud vím posuzuje pouze to, jestli puk přešel brankovou čáru nebo ne, takže obrovská ostuda našich úžasných rozhodčích!!!

0/0
5.3.2009 9:53

Daniik_12

Tady je video...

...musím říct, že teď jsem opravdu naštvanej. Tohle může rozhodnout sérii, vždyť to byl regulérní gól a ještě min. jeden faul k tomu. Nechápu, na co tam ty rozhodčí potom jsou.

hokejzive.ct24.cz

0/0
5.3.2009 7:26

Daniik_12

Re: Tady je video...

...ještě foto: pardubicky.denik.cz

0/0
5.3.2009 8:02

nokjos

Re: Tady je video...

doufám, že toho Mináře zase vyrazí z PO hned na začátku jako loni...jasně ukazuje při tom gólu/nególu do branky, takže puk za čárou vidí....to je taky to jediný, na co se může jít ptát videorozhodčího...puk byl za čárou, tak musí na ledě rozhodnout, jestli to bylo s faulem nebo ne, jestli to nebylo při postavení v brankovišti atd, ale v žádném případě se na tohle nemůže jít ptát k videorozhodčímu...Rv

0/0
5.3.2009 8:02

eman3

Re: Tady je video...

S vysvětlením nakonec přišel za Divíškem kapitán Pardubic. „Honza Snopek mi říkal, že videorozhodčí prý na videu viděl hráče, který lehl na brankáře, takže doporučil gól neuznat,“ osvětlil kontroverzní situaci Tomáš Divíšek.

„Věřil jsem, že rozhodčí takový gól nemůže uznat,“ uvedl hrdina zápasu Jan Chábera (na snímku).

„Držel jsem puk pod sebou hodně dlouho. Myslím si, že se mělo písknout o trošku dříve, protože jsem držel puk pod betonem. Pak přijel jeden pardubický hráč a zatlačil mi celého do branky. Rozhodčí nejdříve gól uznal, když viděl, že jsem i s pukem v brance. Ale podle mě to bylo neregulérní a taky se to tak ukázalo,“ okomentoval ze svého pohledu situaci plzeňský gólman.

0/0
5.3.2009 8:11

eman3

Re: Tady je video...

Jinak, jak čtu reakce pardubických hráčů, nijak nebrečí, tak si to taky odpusť. Říha už vás přeci netrénuje, buď chlap jako oni.:-) 

0/0
5.3.2009 8:16

nokjos

Re: Tady je video...

on je hlavně problém v tom, že se rozhodčí nemůže jít ptát k videu, jestli tam byl faul či cokoliv jiného, ale jen na to, jestli puk přešel brankovou čáru...

0/0
5.3.2009 8:29

Daniik_12

Re: Tady je video...

Já nevím, co je brečení na tom, když hodím do placu důkaz o tom, že to byl regulérní gól. Pokud nejsi, jak ty říkáš, chlap a nedokážeš si přiznat, že Pardubicím neuznali rozhodující gól a vaši hráči neříkají pravdu, tak to je tvůj problém.

Ale chápu, že když nejsou argumenty, tak se přijde s brečením.

0/0
5.3.2009 9:09

Garion.

Re: Tady je video...

Asi bych reagoval stejne, byt pardubak. Je fakt, ze se to odehralo cely hrozne rychle. Ale pokud jsem to dobre videl, tak puk zmizel pod Chaberou a pak se vynoril vedle jeho praveho betonu a on puk prikryl vyrazeckou. A pak na nej spadli 4 hraci a Pivko tim svym padem posunul Chaberu do branky a puk mu vyjel zpod vyrazecky. Uznat se to dalo i nedalo. Minar to fouknul s gestem golu ale zaroven ukazal telefon. Takze to neni, ze to uznal a pak odvolal. Piskal to uz s tim, ze jede telefonovat. Pamatuju, jak takhle uznali gol Haskovi prti Kanade a byl jsem desne nastvanej. Ted me tesi, ze to neuznali :-)

0/0
5.3.2009 8:33

Daniik_12

Re: Tady je video...

Vždyť tam na něj nikdo nespadl! Dva naši byli faulováni a dopadli před něj a ne na něj. Z fotek i videa je to naprosto zřetelné.

0/0
5.3.2009 9:11

Garion.

Re: Tady je video...

S tim faulem opatrne. Zadnej sprostej kroscek jako se to deje u jinych tymu tam nebyl. Dojizdeli k brankovisti zahaknuti do sebe, jen to Pivko neustal. Nic mu nevycitam, zadny umysl ala Balastik tam nebyl. Ale Chabic kleci celkem v jiste pozici a najednou znicehonic odjede svizne do brany. Z pozice kamery to neni videt. Domnivam se, ze padajici Pivko pouzil Chabice jako zabranu proti padu. Pisknout se to dalo na obe strany, nevidim to jako jasny gol ani jako jasny faul. Proste sporny moment a rozhodl to ve prospech hostu. Vidim to jako odvazne rozhodnuti, takze nejak asi musel byt vic presvedcen o neuznani.

0/0
5.3.2009 9:58

Nikola Tesla

Re: Tady je video...

regulérní gol? vždyť tam jeden pardubický ležel v brankovišti a to se píská a nehledě, že byl brankář do branky s pukem dotlačen...to se taky nedá nazvat regulérní...

0/0
5.3.2009 9:03

Daniik_12

Re: Tady je video...

Přečti si pravidla, pokud je puk v brankovišti, tak tam může být i hráč. Že tam Plzeň faulovala a Cháberovi pozici stížila je taky jen a jen její problém. Pardubice se žádného prohřešku proti pravidlům nedopustily. Navíc brankový rozhodčí nerozhoduje, jestli tam je nebo není nedovolený zákrok, to musí posoudit hlavní, který gól uznal.

Já nechci opakování zápasu, ani aby se z toho stala omluva prohry, když netrefíme 3x prázdnou bránu. Jen mi vadí, že taková situace rozhodne zápas a to tam jsou čtyři rozhodčí a ve chvíli kompletně předělají pravidla k obrazu svému.

0/0
5.3.2009 9:16

Garion.

Re: Tady je video...

Ta situace nerozhodla zapas. Zapas rozhodly samostatne najezdy. Kdyz uz, tak ho ovlivnila, ale nikoliv nerozhodla. To by musel byt verdikt rozhodciho opacny, aby ho rozhodla.

0/0
5.3.2009 10:26

Nikola Tesla

Re: Tady je video...

souhlasím s tím, že tohle neměl rozhodnout videorozhodčí....

ale zdá se mi, že tam byla věc na odpískání nedovoleného bránění. hráč č.19 hned na začátku celé šlamastiky najíždí do betonu brankáře a tím jej rozhodí...to se asi dá pískat, ale nevím...myslím, že to bylo to celé hlavní proč se to neuznalo...jinak tam pak už žádný problém nevidím...

0/0
5.3.2009 10:30

Spalovač šancí

hokej není v TV

neb není dostatek přenosových vozů, neb se musejí dát po MS v lyžování do pořádku:-P

0/0
5.3.2009 0:04

mobilis in mobili

Plzeň

výborně R^:-). Jinak, nedávali loni v televizi vždy souběžně i druhý zápas čtvrtfinále na ČT4? Nebo to bylo až od semi? Anebo se pletu?

0/0
4.3.2009 22:20

onelll

Re: Plzeň

tv.hokej.cz - ze všech zimáků, kde je kostka - bohužel jsme přišli o zápasy v Třinci...

0/0
4.3.2009 22:36

quarterbackDB

Re: Plzeň

máš pravdu, ti šmeidi z čt sou asi na hlavu padlí, čekal jsem že by mohli vysílat i předkolo a voni se vy..rali i na druhej zapas play off

0/0
4.3.2009 22:37

Arthur B.

Re: Plzeň

No na čtyřce radši dávali poker, svět motorů a ohlédnutí za MS v Liberci. Nejsem si jist, ale řekl bych, že to je tím, že ota černý je solidní ko.kot

0/0
4.3.2009 22:40

Boleslav Hnipírdo

Re: Plzeň

Ano dříve to tak bylo. ALe holt ta podle Otíka Piggsyho "nejlepší televize" na hokje místo toho na ČT4 vysílá jiné pořady minoritních sportů.

0/0
4.3.2009 22:42

ghurtik

Re: Plzeň

Taky mi to trochu mrzi, ze davaji jenom jeden zapas...a semifinalove zapasy se take hraji oba ve stejny den?

0/0
5.3.2009 8:34

Roob

Minář2

Trochu pomáhá že na play-off pískají dva rozhodčí, ovšem při vyloučení se bavím jak  velice často zvedne ruku rozhodčí, který je dál od zákroku. ;-D;-D

JInak si Minář nemá nechat radit od hráčů, to je taky velice častý jev na našich kluzištích, dokonce po intervenci hráčů, rozhodčí často mění rozhodnutí.

To se v NHL nevidí...

0/0
4.3.2009 21:50

Deathwing

Re: Minář2

No zase naši rozhodčí pískají i na mezinárodní scéně a celkem kvalitně, takže na jednu stranu umějí podat výborný výkon a na druhou stranu u nás v elize. Mají nahnáno z hvězd a třeba i z Růžičky. Měli by být neutrální ti rozhodčí pískat na obě strany stejně.

0/0
4.3.2009 22:04

Roob

Minář

Jěště se vrátim ke svému předchozímu příspěvku;

nemyslím že by Minář připískával Plzni, od jen dělá špatná rozhodnutí jako většina našich rozhodčích, tentokrát to odnesli Pardubice.

Je všeobecně známo že rozhodčí jsou nejslabším článkem našeho hokeje, a nestačí jak na extraligu tak ani na 1. ligu.

Při posledním jeho zápase v Hradci, zase Minář předváděl svoje alibistické rozhodnutí.

0/0
4.3.2009 21:49

pako_z_letne

hnusna sprosta plzen

splachla podobne hnusny pernik. nutno priznat, ze polaci dnes predvedli pekny vykon a slavka nemela co hrat. to se to vyvivji zajimave. 

0/0
4.3.2009 21:23

eman3

Re: hnusna sprosta plzen

A hele, normální sparťan!:-P

0/0
4.3.2009 21:25

bengalsky_tygr

Re: hnusna sprosta plzen

on fandí slavii

0/0
4.3.2009 21:38





Najdete na iDNES.cz