Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Dva rychlé góly nasměrovaly Slavii k výhře. V sérii s Vítkovicemi vyrovnala

Hokejisté Slavie vyhráli ve druhém čtvrtfinálovém souboji s Vítkovicemi 3:2 a srovnali stav série na 1:1. Základ úspěchu položili hned v úvodu utkání: po 141 vteřinách vedli zásluhou Doležala a kapitána Beránka 2:0. Houževnatí hosté zápas zdramatizovali, ale na výhru tentokrát nedosáhli.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

noname76

Vitkovice - zklamani

myslel jsem, ze hrajou hokej, ale to ze 2x najeli do Dominika a co predvedl Ujcik, tak to je pro me zklamani. Takze at tahnou do (Y)

0/0
6.3.2009 8:20

cport

Re: Vitkovice - zklamani

co udelal ujcik?

0/0
6.3.2009 8:21

StAnger

Re: Vitkovice - zklamani

Je to PO, s tím se počítá, spíš nechápu, že to naši hráći nechají bez většího povśimnutí. Vůbec je to málo vyhrocené a nějaká bitka, by snad oba týmy probudila. Hokej se mi zatim nelíbí, ale Slavia nakonec postoupí, takže Vítky potáhnou z PO.;-D

0/0
6.3.2009 8:43

BedlamW

Re: Vitkovice - zklamani

Stanger se v tom moc nevyzna. Museli jsme vas nechat vyhrat, at se hraje vice zapasu a at se naplni jak vase tak nase pokladna. Zatim hrajete prd a v tom jsme se vam museli bohuzel vyrovnat z duvodu, ktery uz jsem uvedl. Jinak samozrejme Vitkovice pujdou dale .4:2!!

0/0
6.3.2009 9:24

Zdenda-69

Re: Vitkovice - zklamani

jo to je pravda, zatím je to poklidné, ale ono to přijde .....

0/0
6.3.2009 12:38

Zdenda-69

Re: Vitkovice - zklamani

jo jo, to jak Hruška při dojezdu v prvním zápase přetáhl Štěpánka hokejkou přes helmu, když golman ukryl vkleče na ledě puk - naprosto chtěně a komentátoři to okecávali stylem - no on se otáčel, neúmyslné zasáhnutí - kulový, vědomě a cíleně, otočka do rohu hřiště příšla až potom ..... mudruj mudruj. Ujčík nevím co udělal.

0/0
6.3.2009 12:36

kokr57

vážení....

včera jsem Vám psal,že play off se hraje na 4vítězný, což všichni víme a taky, že Slavii stačí vyhrát 4x 1:0, takže ještě 3x.:-)

0/0
6.3.2009 3:10

cport

Re: vážení....

rekneme si po zapasech v Ostrave ;-) Neverim, ze tam Slavka oba vyhraje ;-) Zase ruku na srdce - nemate tak vyrovnane petky jako vitkovicti a navic mate Furcha v brane. Porad si myslim, ze ho to PO polozi :-)

0/0
6.3.2009 8:05

Petr1234

Re: vážení....

no nevim, štěpánek se včera sotva držel na bruslích, dvakrát dokonce upadl, když se hrálo uplně někde jinde.

0/0
6.3.2009 10:15

Zdenda-69

Re: vážení....

no vidíš, ani led neumíte připravit, mistři ......:-P

0/0
6.3.2009 12:30

StAnger

výkon zatim nic moc

Z Furcha mám pořád rozpačité pocity. Utkání nemělo vůbec takovou tu jiskru, jak bylo v zápasech Slavie v PO  zvykem. Ale o tom, že slavia postoupí nepochybuji,příště to bude zase o néco lepší. Vítky hráli včerejší zaápas svoje maximum a hrály ho fakt dobŕe. Dnes to už byly zas starý dobrý celkem neškodný Vítkovice. 

0/0
5.3.2009 22:57

Zdenda-69

Re: výkon zatim nic moc

tož to o kozy 3-2 s neškodnýma teda nic moc ......Kromě dnešního úvodu jste dosud nic zásadního nepředvedli .... řeči typu stáli jsme 2 týdny neberu, to je váš problém ..... :-)

0/0
5.3.2009 23:02

StAnger

Re: výkon zatim nic moc

Náš problém to je a náš výkon se mi nelíbil, žádný osobní souboje, žádnej důraz. Kupodivu to na Vítky stačilo a dá se říct, že s přehledem.Celý mi to přišlo jak přátelák starých pánů.:-)Ani ten Růža to nějak moc neprožíval.

0/0
5.3.2009 23:09

hegi-CZ

Re: výkon zatim nic moc

pán je srandista ;-D;-D;-D

0/0
5.3.2009 23:13

StAnger

Re: výkon zatim nic moc

tak to jistě, ale nic to neméní na tom, že Slavia vyhraje 4 :1.;-D

0/0
6.3.2009 8:48

cport

Re: výkon zatim nic moc

naopak - vitky svoje maximum jeste nepredvedly :-) Ale mas pravdu, ze s Furchem v brance pri najezdech bude prdel - je tak pos*any z utocnika, ze konci na zemi jeste nez k nemu ten utocnik dojede. Tak si myslim, ze Furch jeste nerekl v tehle serii posledni slovo ;-D

0/0
6.3.2009 8:21

StAnger

Re: výkon zatim nic moc

Proto Slavia žádné nájezdy nedopustí.

0/0
6.3.2009 8:46

cport

Re: výkon zatim nic moc

v poslednich dvou zapasech dopustila dva a byly z toho dva kousky ;-D Vasi jedinou sanci je prvni tretina v o2 arene, jinak jste bezzubi. Vitky hraji kompaktneji, jsou vyrovnanejsi ...

0/0
6.3.2009 9:03

Petr1234

Re: výkon zatim nic moc

včera si nepamatuji, že by měli nějaké šance, seděl jsem v kotli slávie a druhou třetinu jsme furt jenom koukali přes celé kluziště co se před brankou vítkovic děje. První a třetí třetinu jsme to zase měli hned u nás. Slávia tlačila skoro celý zápas.

0/0
6.3.2009 10:18

xaeris

O fous

Jen žádné nesmysly o rozhodčích i Vítkovice hrály do třech a mohly rozhodnout.Z mého pohledu ale POZOR, hrají nejrychlější hokej, jaký byl v Praze letos k vidění a třeba takový Hubáček, to je hráč formátu Mistra LIGY.Takže suma sumáru, škoda že tyhle dva týmy na sebe narazily hned v prvím kole a slávisti, za dnešní návštěvu Rv  

0/0
5.3.2009 22:14

The Emperor

Re: O fous

Prosim? Hubacek? No to byl doufam jen vtip, jeste ted se budim v noci hruzou, ze je zase v reprezentaci, je to jen bojovnik, hokojevej um veskrze zadnej

0/0
5.3.2009 22:30

xaeris

Re: O fous

Uvidíme, jestli budeš už dál spát sladce (Vítky vypadnou), a nebo jestli tě bude Hubáček budit dál.Ake zkusím ti poradit, udělej to jako Lojza, ber si do postele mlaďounký kočičky a budeš mít vystaráno.....

0/0
5.3.2009 23:19

kelc

Dneska

to ta Slávka vyhrát musela, i kdyby trakaře padaly..... přece nemohla prohrávat 0:2. Nutno však dodat, že Vítkovice ty dvojnásobné přesilovky hrály fakt blbě......

0/0
5.3.2009 22:12

hegi-CZ

1:1

slavia byla lepší a zaslouženě vyhrála... bohužel to kazí jen rozhodčí, kteří ať chtěně či nechtěně nebyli objektivní a poměr vyloučení měl být jiný... rozhodne 6 zápas :)

0/0
5.3.2009 22:02

Ďourek

Re: 1:1

Čtyři minuty před koncem hráli Vítky minutu pět na tři...

Bez úspěchu - za to může Růža, nebo rozhodčí?

Proč třeba neodvolali brankáře - do konce už moc nechybělo... šest na tři, to na nás jednou úspěšně zkusili Kanaďané

Řekl bych tedy, že Vítky neudělali pro vítězství maximum.. :-/

0/0
5.3.2009 22:14

hegi-CZ

Re: 1:1

hráli 2x minutu 5 na 3...to nikdo nebere.. všichni víme, jaké mají vítky přesilovky... a ten zápas se rozhodoval někde jinde.. slavia byla lepší, ale na druhou stranu... gól na 3:1 padl z přesilovky 5 na 3... vyloučen byl hráč za to, že dal tělo slávistovi... výsledek: faul loktem :)) první třetina skončila snad na vyloučení 0:5... a bylo tam min. 6 zákroků, které se daly pískat... prostě nebyl tam stejný metr na obě strany..

no odvolat gólmana při přesilovce 5 na 3 je blbost... pak byla 5 na 4, ale bylo brzo.. pak ho odvolali.. ale jelikož se pak už jen vhazovalo před Štěpánkem........

a přístě si pořádně přečti na co reaguješ... tady nikdo nebrečí, slavia dneska vyhrála zaslouženě, hrála dobře, zvlášť 1. třetinu.. jen říkám, že na obě strany nebylo pískáno stejně... využití přesilovek, to je jiná...

0/0
5.3.2009 22:40

Zdenda-69

Re: 1:1

přesně, líp bych to neřek, nepískal stejně stejné věci, Krsteva zařezal, protože je to rebel Krstev, od Beránka se nechal zdupat bez problémů jen za dvojku, ten loket byl taky jeden z mnoha, které jeden sudí pískne a tři další ne ......... čímž netvrdím, že za to můžou sudí, přesilovky Vítky neumí dlouhodobě .... prostě slávisti dali dva góly ze startu, tam byli lepší a kdo si toto nepohlídá a své přesilovky nevyužije, tak prohraje, málo platné ...

0/0
5.3.2009 22:59

Ďourek

Re: 1:1

Sorry Hegi - přiznávám, že jsem reagoval spíše na Moucharda o vlákno níže, ale přišlo mi, že by to bylo moc nízko a nikdo by se k tomu nedostal.. Takže se omlouvám - nebylo to nic proti Tobě - ještě jednou se omlouvám..

To víše- celou základní část tady lidé vyřvávají, jak Růžička se vším manipuluje, už jsem z toho taky unavenej..

Abycho se bavili o hokeji:

Zápas jsem neviděl - pouze on-line, takže nemůžu soudit spravedlivost vyloučení...

Na odvolání brankáře mám opačný názor - Vítky měli dvoubrankové manko, do konce zase tolik nechybělo a šance těch tří na trefu do prázdné branky podle mě mizivá - mohli snížit, vrátit gólmana a byli by v zápase..

0/0
5.3.2009 23:18

Mouchard

...

no máme víc peněz na rozhodčí a růži se všichni bojí, takže do finále cesta volná...R^

0/0
5.3.2009 21:07

eQuido

Re: ...

A kam Ti máme posílat kapesníčky ? Do Vítkovic ? Nebo někam jinam ? ;-D

0/0
5.3.2009 21:25

Mouchard

Re: ...

i třeba do prdele...;-D

0/0
5.3.2009 21:28

telede

Teď to začne

Rozhodčí ,smůla atd. Ale že za celý zápas tahali za kratší konec ani slovo.

0/0
5.3.2009 20:57

Karlos1234

Re: Teď to začne

Máš pravdu. Čím více se bude blížit konec série, tím více budou rozhodčí přispívat na misku vah Slávie. Dnes to ještě Slávia se štěstím dala, příště tomu bude muset dát i něco jiného (peníze a rozhodčí), jinak každopádně prohraje :-)

0/0
5.3.2009 21:03

telede

Re: Teď to začne

Jsi 1

0/0
5.3.2009 21:05

pk203

Re: Teď to začne

R^R^R^

0/0
6.3.2009 1:49

Zdenda-69

Re: Teď to začne

jak vypadá ten delší ?? Rozhodl úvod. Jinak Slavia zas nic extra a bylo to těsné, klasický play off zápas. Krstev kecat nemůže (navíc takových situací za co dostal dvojku je v zápase plno), Beránek o pár minut později žvaní jak Palacký a sudí kouká na druhou stranu.  bez problému ....  ale rozhodovalo se samozejmě jinde a jindy .... jsem spokojen, nezklamali jsme, zkraje roku bych to nečekal ani náhodou ......

0/0
5.3.2009 21:07

ketis

Re: Teď to začne

Proč tahali? Protože si to pan Růžička už po včerejšku dobře pohlídal, jako už x let zpátky.Pan Turčan dostal pokyny a beze zbytku je splnil. Do dalších kol musí jít pražáci Slavia a Sparta. Jinak by ta liga přece za nic nestála. Zvláštní tvoři musí zvítězit, jestli v souladu z pravidly nebo ne to je jedno, hlavně že si zvednou sebevědomí jak všechny přejeli. Já bych to play-off vůbec nehrál, dal bych půl poháru Spartě a půl Slavii a je to. Stejně je to jen komedie. Takže ubozí pražácci - dobrou noc.  

0/0
5.3.2009 21:09

Mouchard

Re: Teď to začne

dobrou, ufňukaný chachare... ;-D

0/0
5.3.2009 21:12

aarghot

Re: Teď to začne

oleeee - tak zatim jasne vedes ;-D

0/0
5.3.2009 21:14

vindalooo

Re: Teď to začne

Ze neumite hrat hokej, to bych vam i odpustil. Ze jste ufnukany zebraci a zakomplexovany nuly, ktery hledaj puvodce svejch komplexu vsude jinde nez sami u sebe, na to uz sem si zvyknul. Ale ze vam prazaci lezej tak hrozne v zaludku, toho se nenabazim nikdy! Praha rules! ;-D (Holesovice a Letnou do toho nepocitam, holt ani Praha neni dokonala :-P )

0/0
5.3.2009 21:57

Zdenda-69

Re: Teď to začne

co by byla Praha bez naplavenin ? Vždyť  byste zdechli na lenost. Zbytek těch keců si narvi víš kam, joudo ..... ;-D A to jsou mi pražáci vcelku volní, v žaludku je nemám, ponvěvadž to nestojí za to .....

0/0
5.3.2009 22:04

Boleslav Hnipírdo

Re: Teď to začne

Holešovice ani Letná nemůžou za to, že jsi hloupý.

0/0
5.3.2009 22:18

StAnger

Re: Teď to začne

Tak kvůli lidem, jako seš ty, je to finále "S" nejlepším řešením.;-D;-D;-DSamozřejmě s vítězstvím Slavie.R^

0/0
5.3.2009 23:12

aarghot

kde je?

kde je MSTUCH???? a kdopak se dnes snizi na jeho uroven :)

0/0
5.3.2009 20:56

eQuido

Re: kde je?

Těch bude...

0/0
5.3.2009 21:26





Najdete na iDNES.cz