Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Sparta vyhrála i ve Zlíně a je krok od postupu do semifinále

Hokejisté Sparty ustáli drtivý tlak Zlína ze začátku utkání, inkasovali jen jeden gól, a pak udeřili. Celkem čtyřikrát, podobně jako v prvním vzájemném duelu. Pražané tak v sérii hrané na čtyři vítězství vedou 3:0 na zápasy. O postupu do semifinále mohou rozhdnout už v sobotu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Karlos1234

Zlín = nejslabší možný soupeř

Sparta má zase neskutečnou kliku. Narazila na až neuvěřitelně slaboučký tým. V podstatě jim stačí vymazat ze hry Balaštíka a na ten zbytek by stačili i její dorostenci. Zlín nemá v play off co dělat a bohužel to potvrzuje.

0/0
7.3.2009 12:03

Signa

Re: Zlín = nejslabší možný soupeř

Karlosi, karlosi, ty jsi ale Blbeček!

0/0
7.3.2009 12:45

Stojan Jakotič

Re: Zlín = nejslabší možný soupeř

To je sice možný, ale má pravdu, předsedo. Pro Spartu je Zlín opravdu nejslabší možnej soupeř.

0/0
7.3.2009 13:44

Mugabe

%

Nemůžu se nevrátit k otřesnému komentování zápasů Robertem Zárubou. Je to už zoufalý. Není schopen rozeznávat hráče. Ton nebo Langhammer, je to fuk. Splést si Výbornýho s Gulašim je fakt pecka. Začíná Vichnarovatět. Bohužel pro něj, ale v daleko mladším věku než Petr Vichnar. Ten měl tenkrát alespoň koule, aby se živého komentu vzdal. Jeho hulbu Zlínu ani nezmiňuji, to je samostatná kapitola. Je to fakt děs Roberte. V posledních letech tě už zachraňoval jenom Hosták a lepší to asi nebude.

0/0
6.3.2009 22:21

Stojan Jakotič

*

Spartička opět s přehledem. R^

Nejdřív je nechala vycukat a pak si s nima pohrála jako kočka s myší. R^

0/0
6.3.2009 21:20

JoeSO

Re: *

přesně :-) ale po první třetině se to dalo očekávat, možná měl Venera nasadit i 4. lajnu, aspon by zmírnil tu únavu hráčů.

Ale zitra tato serie končí, tak je to jedno ;-D

0/0
6.3.2009 23:52

bryan69

SEDLACEK

Zlin nema golmana na play-off. Ukazuje se ze tohle je uplne jina soutez nez zakladni cast....

Za 3 zapasy Sedlacek nepredvedl jeden jediny zakrok..

ja bych tam na ten ctvrty pustil Biegla.... urcite horsi nebude..

0/0
6.3.2009 20:40

penaltík

Tak kampak se poděli

ti blijící nad výkonem rozhodčího, jehož prohnilá a zkorumpovaná Sparta podplácí v každém zápase? :-©:-©:-©:-©:-©:-©:-©:-©:-P

0/0
6.3.2009 20:31

siven

pěknej zápas

Zlín na to vlítnul solidně a kdyby bejval dal 1-2 fíky za 1. třetinu, nikdo se nemohl divit. Spíš jsem se divil, že je nedali, chvílema to pro ně muselo bejt fakt frustrující. Hráli jinak moc pěkně, ten průvan, co tam točil Rachůnek! Gól, co dal Netík podle mne bude patřit k nejhezčím letošního play-off! Přikryl a obětavost SPA hráčů co skáčou do střel jednoznačně super R^

0/0
6.3.2009 20:30

forhend

Drtivý tlak???

;-D Tak drtivý tlak vypadá trošku jinak...:-P

0/0
6.3.2009 20:22

seesul1

Re: Drtivý tlak???

byl´s tam? 1/2 zápasu buzparta neexistovala

0/0
6.3.2009 20:29

siven

Re: Drtivý tlak???

neexistovala? kdyby ne, tak je to po půl zápase 30:0 pro ZLI! Podle mne to byla i součást taktiky - bejt zalezlí vzadu (asi ne tolik), nechat je vybšťavit a pak udeřit. Lze říct, že si to SPA se štěstím, ale i zkušeně pohlídala, ty buzparto :-P

0/0
6.3.2009 20:32

seesul1

Re: Drtivý tlak???

bylo...ale to by jsme museli mít střelce...ty buzparťane

0/0
6.3.2009 20:35

Fikos

Re: Drtivý tlak???

Máte vyhaslou hvězdu Balaštíka :-) Jinak jsi přiznejme všechno to byla jen vaše poslední křeč:-/

0/0
6.3.2009 20:48

The Emperor

Re: Drtivý tlak???

Otevri si pastiku a netrapci tady, Zlin ma prumerny hrace a jedinym cim mohl Sparte konkurovat je agresivita, bojovnost a jednoduchej hokej, coz se chvilku darilo, ja sice nesouhlasim, ze by Saprta neexistovala pul zapasu, ale nebudu ti brat tvoje jediny uspokojeni. Sparta ma proste o tridu lepsi hrace, coz se potvrdilo v dalsim prubehu utkani

0/0
6.3.2009 20:48

siven

Re: Drtivý tlak???

R^ ale sakra vždyť střelce máte - co ten Balaštík, co ten Leška? V Play off bych čekal, že půjdou nahoru, jen "chybělo trochu toho štěstíčka" ?

0/0
6.3.2009 20:49

seesul1

Re: Drtivý tlak???

o 'štěstíčku' mluvíš ty. Já jako zlínský fanda ne. Naše 1 5tka v PO prostě neexistuje.

Narozdíl od tebe jsem ale na dnešním zápase byl, a nechápal jsem, jak jde 1/2 zápasu Spartu tlačit ke zdi. A také jsem nechápal, že gól padnul až ve 23. minutě. A to rozhodlo.

O rozdílu kvality mančaftů se nemá smysl bavit, co si budeme nalhávat, nicméně vyřadit žoldáky je lákavé, leč nereálné...snad příští rok ve 1/4finále chytnete perníky nebo sešívky a my se potkáme později...

0/0
6.3.2009 21:16

Mugabe

Re: Drtivý tlak???

Žoldáky? Chtěl bych vidět, který klub hraje výhradně s odchovanci. Asi žádný.

0/0
6.3.2009 21:20

seesul1

Re: Drtivý tlak???

...to já taky...máš pravdu, asi žádný.

Máš na mysli třeba Tona, Látala, Kratěnu, Broše, Koreise, Pilaře, Gulašiho, Černoška, či Hudce?

Přečti si soupisku.

0/0
6.3.2009 21:45

Mugabe

Re: Drtivý tlak???

Já ji číst nemusím, vím odkud jsou. Jenom nechapu, proč zrovna Spartu nazýváš žoldáky, když tady všechny kluby střídaji hráče jako ponožky.

0/0
6.3.2009 21:50

seesul1

Re: Drtivý tlak???

Proč pak píšeš 'výhradně', když víš, odkud jsou? Žoldáci jim říkám pro to, proč do Sparty šli. Nikdo by jim nedal víc. To je ale normální, a za to nemůžeš ani ty, ani já. Tak by se zachoval každý.

0/0
6.3.2009 21:54

Mugabe

Re: Drtivý tlak???

Jo aha, tys to pochopil, jako že tady chci tvrdit, že Sparta má v mančaftu pouze samé odchovance. Tak jsem to vůbec nemyslel.

0/0
6.3.2009 21:58

seesul1

Re: Drtivý tlak???

Tak mi tuto větu znovu vysvětli:

Žoldáky? Chtěl bych vidět, který klub hraje výhradně s odchovanci. Asi žádný.

Není editována, jen zkopírována.

0/0
6.3.2009 22:01

seesul1

Re: Drtivý tlak???

Cvak, už to došlo. Máš pravdu a omlouvám se:-/

0/0
6.3.2009 22:04

Mugabe

Re: Drtivý tlak???

Myslel jsem to tak, že tady neexistuje klub, kde by hráli samí odchovanci. A tak je imho docelá divný nazývat zrovna Spartu žoldáky. To je stejné jako kdyby někde stálo deset vietnamců a devět z nich tomu desátému nadávalo do rákosníků :-)

0/0
6.3.2009 22:05

jakubisko

Re: Drtivý tlak???

Proč do SPA šli? protože Brošák, Kratěna za SPA už hodně odehráli, Látal hrál za SPA v mládeži, tak tady nemluv o tom že jedinej důvod proč šli do SPA byly prachy!!!!

0/0
7.3.2009 10:22

rychloslimejs

Re: Drtivý tlak???

zeru tobe podobny, chudacek, jehoz tym hraje tuzku, jehoz fanousci nejdriv breci nad rozhodcimi, kdyz zjisti, ze na to nemaji doma ani venku, ze na to nemaji at maji min ci vic vyloucenych, si nejdriv vymysleji kauzy o korupci, pak pisou o buzparte, pak o zoldacich. BTW kolik mate odchovancu a kolik jich ma Sparta, frajere. Je mi lito tobe podobnych lidi.

0/0
6.3.2009 21:47

seesul1

Re: Drtivý tlak???

Já jsem si na pruhovaný nikdy nestěžoval. Než mne odsoudíš, přečti si pár mých příspěvků a zjistíš, že tvrdím, že jsme si všechny zápasy prohráli sami nedisciplinou a a neschopností vstřelit branku. Pouze jsem reagoval na na vaše odchovance. Též mi je tě líto.

0/0
6.3.2009 21:51

seesul1

Re: Drtivý tlak???

pokud se ti nezdá, že Sparta byla 1/2 zápasu pod tlakem, tady máš něco z rozhovoru s Netíkem po zápase:

Ale to, že váš Petr Přikryl je velkou oporou, už potvrdíte?

Jasně, chytá výborně, musím to zaťukat. První třetinu jsme mohli klidně prohrát 4:0, ale Bingo nás drží neskutečně.

A to už je ode mne- Přikryl chytá skutečně fantasticky, klobouk dolů. Ale my jsme ho zatím moc neprověřili. Jsem zvědavý, jak mu to půjde dál.

0/0
6.3.2009 21:31

Fikos

Zase Ševce zařízli rozhodčí!!!

Jak nebude venku za zápas 20 sparťanů tak je to zaplacený ;-D;-D;-D;-D

0/0
6.3.2009 20:21

JoeSO

Re: Zase Ševce zařízli rozhodčí!!!

viděls vůbec dnešní zápas, že tak meleš?

rozhodčí právě pískali vcelku s přehledem, jen 2krát chybovali. A i některé Zlínské zákroky byly na hraně...

0/0
6.3.2009 23:56

ing.já

Taktika Venery

Myslím, ze to zvolil správne a jedine mozne - zkusil na zacátku Spartu ustvat a dát góly. Ale holt nedali a sami se logicky zatavili, ten rozdíl té jedné lajny byl videt a takovým úsporným hrácum jako Tonovi to evidentne víc a víc vyhovovalo.

A chytrý tah byl pro Spartu asi návrat Prikryla a cílený trénink s Brukem. Myslím, ze nejenom Sedlácek, ale i dalsí mladý gólmani v play-off vyhorí

0/0
6.3.2009 20:10

Jake

Odporní rozhodčí ...

... zase nepokrytě nadržují Spartě ... co paštiky?

0/0
6.3.2009 20:04

Fikos

Re: Odporní rozhodčí ...

;-DR^

0/0
6.3.2009 20:22

seesul1

Re: Odporní rozhodčí ...

to by si´s přál, takovou reakci, co? Vůbec ne...

První 2 zápasy jsme si prohráli sami nedisciplinou, dnes neproduktivitou. V 1. třetině Sparta neexistovala a docela by mne zajímal počet střel. Tipnul bych tak 12:2. Stav 0:0 a bylo jasné, že je zle. Pak se čekalo na sparťanské brejky či přesilovky, na které má sparta hráče, (...bohužel...žoldácký rozpočet nedoženeme nikdy...), no a ty rozhodly. 1. přesilovka-gól po 9. sekundách, 2. přesilovka-taky gól.

Ale divadelní vložka Vykoukala na začátku utkání-snad ve 2. střídání-mne opravdu pobavila. Za signalizované přesilovky pro Zlín následovaly minimálně ještě 2 fauly ze strany Sparty. Vykoukal se na to nemohl koukatt, tak po úderu do brady hodil třímetrovou šipku, ale tak s dvousekunduvým zpožděním. Rozhodčí to sežral, takže místo minimálně (i s jakoby faulem na Vykoukala)  2 minut 5 na 3 a pak 5 na 4, byla klasická přesilovka 5:4. V dalším průběhu si na rozhodčí rozhodně stěžovat nemůžu, a proč jsme prohráli, je o pár řádků výše.

0/0
6.3.2009 20:28

Good luck

Re: Odporní rozhodčí ...

Jestli se ti nelíbí nafilmovanej pád a zpoždění, tak ti doporučuju se podivat na www.ceskatelevize.cz , je to záznam úterního zápasu Sparta - Zlín, a podivej se na čas 2:19:30 (herní čase cca 45:00) a sám se zamysli nad tim, co tam předvedl Sedláček (opakovanej záznam z kamery z brány je hodně poučnej) :-)

0/0
6.3.2009 21:22

seesul1

Re: Odporní rozhodčí ...

To, že to filmoval Sedlo, jsem si všimnul už při tebou zmiňovaném zápase v TV, a byla to prasárna. Až budu mít link na Vykoukiho etudu, pošlu ho já zase tobě.

0/0
6.3.2009 21:47

Good luck

Re: Odporní rozhodčí ...

Tak na toho Vykoukala sem se podival a musim říct, že se mýlíš, toho souboje Vykoukala a zlínskýho neni opakovanej záběr, ale z toho, co je vidět v přímym přenosu, se zlínskej s rukama nahoře ohnal po Vykoukalovi (Vykoukal ho vyprovokoval), a ten okamžitě spadnul, tedy žádné zpoždění ani náhodou..

0/0
6.3.2009 22:42

djc

škoda

:-(

škoda zase ta sparta ...:-(

V ŠEVCIV

0/0
6.3.2009 19:57

Gorath

Prvni tretina

Musim rict, ze sem se na konci prvni tretiny divil, ze neprohravame 4:0. Tempo Zlinu vydrzelo jen tech 30-35 minut, pak odpadli. Jinak zapas super, postup je blizko.

Zlin hral opet dobrej hokej, ale kde nejsou goly neni vyhra. Popravde sem doufal v to, ze se serie vrati jeste na jeden zapas do Prahy, ale tak to bohuzel nevypada.

Slava vitezum, cest porazenym...

A po Katanovsku: SPARTA PRAHA VITEZ LIGY 2008/2009 :-P

0/0
6.3.2009 19:56

olegk

rozhodci

ale ze ti rozhodci zase spartu tlacili :-)

0/0
6.3.2009 19:55

ing.já

Re: rozhodci

Uz jsem se bál, ze se tady nejakej Gottwald nerozbrecí;-D

0/0
6.3.2009 20:05

seesul1

Re: rozhodci

...ale no tak ty voe pepo...;-D

0/0
6.3.2009 20:34

Black-eyed

Rozumná tradice...

... ty 4 fíky na zápas mi přijdou jako přijatelné minimum...R^

0/0
6.3.2009 19:50

Ondra_85

Ševci

Snad se zase po 2 letech nebudeme vymlouvat na štěstí... Prostě Sparta ma lepší manšaft a dnes se to projevilo. My tlačili ale nic. Pokud je nejlepší borec na hřišti devatenactiletý kluk, o něčem to svědčí. Ale dnes jsme bojovali, klukum se nedá nic vyčítat. Rozhodovaly individuality.:(

0/0
6.3.2009 19:49

Attica

...

sem zvědavej na co si budou zlíňáci stěžovat dneska:)))) Jinak Sedláček byl jistě dobrej golman v základní části, ale na playoff to neni. Jenže nějak se ty zkušenosti sbírat musí, budu mu fandit, má potenciál. Zatim pěknej poušťák.

0/0
6.3.2009 19:47

Ondra_85

Re: ...

Jsem rád, že jsme prohráli takto a né po 2 golech z 5 na 3. Zase by si idioti léčili mindráky házením bordelu na led.... + tady bude cca o 50 příspěvků o nadržování rozhočíma míň ;-D

0/0
6.3.2009 19:51

Fikos

Re: ...

R^

0/0
6.3.2009 20:24

dantetomas

Zlin ako Dukla

no zlinecek zrejme dopadne rovnako ako trenciankska Duklicka...sedlacek asi neuniesol tarcgu play off, predsa len je to mlady chalan, a Sparta ma velmi dobre a skusene muzstvo...

0/0
6.3.2009 19:42





Najdete na iDNES.cz