Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Pardubice vezou výhru z Plzně, zářil útočník Divíšek

Skvělý Tomáš Divíšek zařídil úspěch pardubických hokejistů na ledě Plzně. Ve čtvrtfinále extraligového play-off vstřelil dva góly a u dvou asistoval. Jeho tým zvítězil 4:3 a v sérii vyrovnal na 2:2. Páté utkání je na programu ve středu na východě Čech v 17:00.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Míra2

perníkáři začínají brečet!!!

když hraje Plzeň tvrdě, brečí, když hraje ukázněně, aby se nevyčerpávala ve zbytečných oslabeních, brečí zase ;-D

0/0
10.3.2009 7:37

Daniik_12

Re: perníkáři začínají brečet!!!

My to bez toho neumíme, stejně jako všichni bez argumentů nedokáží přijít s ničím originálnějším, než je brečení. :-P

0/0
10.3.2009 8:01

Míra2

Re: perníkáři začínají brečet!!!

Tak si přečti spoustu diskusních příspěvků tady i jinde a máš agrumentů dva tucty - přitom zrovna tahle série je zatím oboustranně ve velké pohodě, což demonstrovali i vaši fanoušci včera a předevčírem v Plzni

0/0
10.3.2009 8:06

Daniik_12

Re: perníkáři začínají brečet!!!

O fanoušcích ani týmu Plzně jsem neřekl ani slovo. Pouze jsem komentoval výkon rozhodčích, který byl i na české poměry dost hrůzostrašný.

0/0
10.3.2009 8:33

Míra2

Re: perníkáři začínají brečet!!!

Byl jsi v Plzni v pardubickém sektoru?? Protesty proti rozhodčím se odtud ozvaly jedinkrát, v 5. nebo 6. minutě 1.zápasu! To snad je dost výmluvné...

0/0
10.3.2009 8:39

Daniik_12

Re: perníkáři začínají brečet!!!

To je přesně ten rozdíl, oni tam jsou od toho, aby mužstvo povzbudili, stejně by nic nezmohli s už rozhodnutou situací a nemají zapotřebí vyhrocovat atmosféru, kdežto když Straka dostane čistý hit, tak to si člověk vyslechne.....

Přičemž to, že rozhodčímu nenadávám hned do čur.... není v rozporu s tím, že nesouhlasím s verdiktem. Ikdyž vysvětlovat ti to je asi jako házet perly sviním.....

0/0
10.3.2009 9:33

Míra2

Re: perníkáři začínají brečet!!!

no tak na téhle "úrovni" s tebou diskutovat nehodlám - užij si to, nazdar!

0/0
10.3.2009 9:48

Daniik_12

Re: perníkáři začínají brečet!!!

Myslím, že bonmot z Ivánka nijak nespadá do kategorie vulgarit, mé příspěvky jsou naprosto korektní, to k té úrovni. Tuto diskusi jsi odstartoval sám svým výpadem, který už ledacos vypovídá. To, že nejsi schopný mi ničím argumentovat je pak věc druhá a chápu, že tonoucí se stébla chytá, ikdyž to by musel posoudit někdo jiný, jestli jsem ti zavdal příležitost k úprku.....zdar.

0/0
10.3.2009 10:18

Tesik

Re: perníkáři začínají brečet!!!

My to jinak neumíme, začali sme brečet a teď už vás přejedem!!!!! ;-D  Těšte se na středu!

0/0
10.3.2009 8:14

Míra2

Re: perníkáři začínají brečet!!!

My se těšíme - takovou kliku, jako měli včera Divíšek s Lašákem, už víckrát mít nebudete!

0/0
10.3.2009 8:21

Daniik_12

Re: perníkáři začínají brečet!!!

Myslíš tu kliku, kdy ti odvolají regulérní gól?

0/0
10.3.2009 8:32

Míra2

Re: perníkáři začínají brečet!!!

Prosím tě, nebuď už s tím trapnej - Minář ukazoval jasně, že je sice puk v brance, ale že jede telefonovat. A jak natlačil Divíšek (?) svou hokejkou ležícího Cháberu i s pukem do branky bylo vidět snad dost jasně - to ale Minář zpoza branky vidět nemohl. Uznal to i Záruba, a to už je co říci, při jeho "vztahu" k Plzni!

0/0
10.3.2009 8:37

Daniik_12

Re: perníkáři začínají brečet!!!

Ačkoliv jsem to zhlédl několikrát a mám na to zcela opačný názor, tak to klidně přejdu. O tom, že tam byly dva fauly, které by ten zápas z 90% rozhodly ale není pochyb.

Tak si nech to svoje nebuď  trapnej a další "střízlivé" výlevy. Naštěstí od tebe nemám problém si přiznat, že bylo něco špatně i v náš prospěch. Bohužel jsou tací jako ty, kteří budou pořád dokolečka povídat o tom, jak sebemenší nesouhlas s výrokem rozhodčích je brečení, protože by museli připustit, že ten jejich tým měl v danou chvíli výhodu.

0/0
10.3.2009 9:27

Georgik-I

Re: perníkáři začínají brečet!!!

Víš problém je úplně někde jinde. Minář se brankového na nějaké fauly vůbec neměl ptát a videorozhodčí nemá fauly vůbec sledovat. Takže velebit rozhodčí za naprostou ignoraci pravidel je dost smutný!!! Bejt to obráceně, mluvil bys jinak. A právě proto jsou pravidla, která se mají ctít, jestli jsou špatná, pak je v moci klubů alespoň vyvolat diskusi o změně! Ale libovat si, jak lidé, kteří pravidla mají ctít a obhajovat, je zcela svévolně porušují, to prostě nelze.

0/0
10.3.2009 16:11

Daniik_12

Čároví...

Musím říct, že jsem se dlouho takhle nevztekal jako včera. Utkání dobře rozehráno, ale místo pečlivé defenzivy a hlídaní vedení o tři góly Pardubice dál útočí a málem si to prohrajou. To jsem nepobral, to by žádný jiný tým v PO neudělal.

Hlavní tam měli slabší chvilky, zejména před tou superšancí Straky v závěru tam bylo evidentní podražení hned po buly, ale spravedlnost naštěstí nebyla slepá. Ale co předváděli čároví, to už jsem dlouho neviděl a to koukám na hokej 20 let. Tak jednostranný okatý připískávání není hodné vrcholového hokeje. Icingy se pískaly jen na straně Pardubic, posledních cca 10 min. byl snad pokaždé vykázán náš útočník při buly a to protahování vhazování, aby si mohla první lajna Plzně odpočinout, no to fakt netřeba komentáře.

Jinak hokej i atmosféra korektní, ikdyž moc krásy ta utkání nepobrala. Plácali jsme to pořád stejně, jen to tam včera padalo. To samé Divíšek, nic extra, ale tentokrát se k němu odrážely puky.

0/0
10.3.2009 7:19

navstevak - nezrusitelny

Dneska jsem to nevidel

ale vcerejsi zapas byla jak Pardubice vs. Plzen (=5+1 + 2 hlavni rozhodci).

0/0
9.3.2009 22:58

nielssen

Včera jsem to tady napsal,

a dneska to tu napíšu zas: Plzni se v téhle sérii připískává. 

0/0
9.3.2009 21:53

miri5

Re: Včera jsem to tady napsal,

heh a to jsi usoudil z dnešního zápasu?? dneska byli rozhodčí tragický na obě strany a zvláště pan Bádal, díky kterému se zápas natáhl asi o půl hodiny, jak si tam pořád rovnal hráče na buly. každý trvalo asi minutu.Rv

0/0
9.3.2009 22:09

nielssen

Re: Včera jsem to tady napsal,

Já to ani nemyslím jako ublíženectví, mě to spíš znechucuje.  Ani si nemyslím, že by rozhodčí byli třeba ovlivnění... spíš myslím, že to je dílem neumětelství a dílem potřeba něco kompenzovat.  Ale nic se nevyrovná momentu z prvního zápasu- gól rozhodčím Minářem nejdřív rezolutně uznaný a pak po poradě se Strakou a s pánem u videa rezolutně odvolaný :-)

0/0
9.3.2009 22:25

miri5

Re: Včera jsem to tady napsal,

to je pravda no, ale tak o problému s rozhodčíma toho bylo napsáno dost a dost a každý se může přesvědčit na vlastní oči, jak to vypadá. A o tom Strakovi..většinou to bylo obráceně, že Plzeň zařízli rovnou a s nikým se nebavili..teď je tu Straka, tak alespoň s někým někdy mluví:) konkrétně tuhle situaci nemůžu posoudit, protože jsme koukali akorát přes net a tam toho moc vidět nebylo..ani signalizace rozhodčího a záběry videorozhodčího samozřejmě vůbec ne. Ale tak to občas je, no..že rozhodčí podlehne tlaku diváků i osobnosti.

0/0
9.3.2009 22:49

Jetojedno

Plzeň

V Plzni rádi křičí,když Plzeňák spadne na zem jako hruška,ale fauly hokejkou,což je specialita Plzně,nechtějí vidět.Tak když jede někdo za hráčem a celou dobu ho brzdí,tak v NHL tohle všechno pískají,stačí přiložit hokejku a jde. Buď mám na to,abych ho dobruslil nebo musím soupeře nechat. Sýkora to naznačil jasně,jen špatný rozhodčí může při dnešním hokeji odpískat za zápas 1 faul. To je super výkon,za takové přehlížení okamžitě rozbor videa a trest pro rozhodčího. Ale tady se to nemůže stát.     A na to může příště doplatit zase Plzeň

0/0
9.3.2009 21:35

Arthur B.

Re: Plzeň

Rozhodčí neřeš, prostě to dneska pouštěli hodně... těch nepotrestaných faulů tam bylo hodně na obou stranách, i když já jakožto Plzeňák jsem si samozřejmě spíš všiml, když někdo visel Stráčovi na zádech.... Od objektivity jsou tam rozhodčí, ne my... já objektivní nikdy nebudu protože přeju našim, ne?;-D

0/0
9.3.2009 21:53

gronhag

Re: Plzeň

jo kdyz se na to podiva clovek s chladnou hlavou, tak to bude na obe celkem vyrovnany (i kdyz je pravda, ze i pro me je prekvapeni, ze Pardubice jsou vice vylucovany v cely serii - ale ja ty nase fauly samozrejme moc nevidim :-))

jeste jke vcerejsimu zapasu... tak hroznej hokej jsem dlouho nevidel. Ze strany obou tymu... Plzen branila jak to jen slo a nic neukazala. Pardubice zase hrali bez nasazeni a bez napadu. Proste desnej hokej :)

0/0
9.3.2009 22:00

Arthur B.

Re: Plzeň

Mě se to náhodou líbilo, i když se divim, že to moje hercna vydržela... Ale je fakt, že pro člověka, kterej nefandí ani PLZ ani PCE to asi žádná krása nebyla... Dnešní utkání zase naopak trochu blázinec - hodně chyb na obou stranách, obrany takový průchodnější. Uvidíme ve středu... Štěstí vám přát nebudu, bylo by to ode mě pokrytecký, sami ho budem potřebovat :-)R^

0/0
9.3.2009 22:09

gronhag

Re: Plzeň

to je spravny, ja bych ti ty prani totiz ani neveril ;-D

0/0
9.3.2009 22:17

chalupňák

připomínka

napadá mě, jestli náhodou 5 zápas není až ve čtvrtek? nebo je nějaká termínová kolize v pardubické duhové areně?

0/0
9.3.2009 21:16

Jetojedno

Re: připomínka

Prosím tě nefilosofuj,žádná kolize v hale není.Hraje se ve středu,žádné odpočívání a jdeme na to

0/0
9.3.2009 21:40

Jetojedno

Divíšek

Včera na plzeňském foru jeden odborník řekl,že je Divoch matný a že je rád,že šel pryč. Tak děkujeme pěkně hokejový znalče,my jsme spokojení s tím,jak to je. Dnes byl Divíšek lepší než Straka a zaslouží uznání a poděkování.Ve středu dostanete rychtu.

0/0
9.3.2009 20:29

gronhag

Re: Divíšek

no tak to s tim plzenskym fanouskem souhlasim, protoze Divisek az do dnesniho zapasu presne takjovy byl... z formy, moc se mu nedarilo, ale zaplat pan buh, ze mu to dneska konecne vyslo :-)

0/0
9.3.2009 21:00

Jetojedno

Re: Divíšek

Tak se podívej na jeho statistiky v sezoně,tam je to podstatné a že v posledních zápasech nehrál na co má,tak to jich máme takových víc. V každém případě to dnes vyhrál hlavně on. Bude to kat Plzně!!!

0/0
9.3.2009 21:21

quarterbackDB

Re: Divíšek

byl jsem na zápase, a musím říct že Divíšek sice nazbíral body, ale to neznamená že byl lepší než Straka, nebyl tolik vidět jako Martin, jen zkrátka dal dva góly díky děravé obraně a troše štěstí, jen mě mrzí že Plzeň dobrovolně vzala úlohu týmu který se bude bránit a po prvních pěti minutách vypadaly jako že si hlídají dvoubrankový náskok, a jejich žalostný výkon v první třetině byl potrestán, Pardubice si výhru zasloužíli,

0/0
9.3.2009 21:13

Jetojedno

Re: Divíšek

No a ty Divíškovy body, o kterých mluvíš vás sundali z hrušky na zem. To je to hlavní v hokeji,jestli to nevíš

0/0
9.3.2009 21:23

quarterbackDB

Re: Divíšek

myslím že na zemi jsme byli ještě před začátkem, dobrovolně jsme slezli a se sklopenýma očima přijali triumvirát gólů, pan Hynek za to chlapcům vynadal, ale už bylo pzdě, a řekl bych že nerozhodujou body, ale schopnost dávat góly, to se Divíškovi povedlo ale Strakovi taky,

0/0
9.3.2009 21:29

Jetojedno

Re: Divíšek

No bez bodu není většinou ani golu. Většina golů padá po přihrávkách,jestli jsi si nevšiml.Divíškovi se to povedlo trochu líp.

0/0
9.3.2009 21:38

Arthur B.

Re: Divíšek

Hele, já mam Divocha vcelku rád, ale tak to prostě bylo. Do dneška byl dost nevýraznej. On tak koneckonců hrál i tady v Plzni, někdy neviditelnej, někdy excelentní... Jinak tu první třetinu to tam mohlo padnout prakticky komukoliv, protože tu jsme těžce pohnojili. Ale když jsem se pak bavil s klukama z Pardubek, tak většinou přiznali, že měli ve třetí třetině pěkně slepeno :-) a to je dobře, že je série vyrovnaná a Plzeň vám nědělá jen tréninkovýho partnera. Myslim, že středa rozhodne, kdo vyhraje, bude jednou nohou v semifinále...

0/0
9.3.2009 21:49

gronhag

Re: Divíšek

vystihnul si to skvele, jen mala pripominka, kterou mozna vy radi prehlizite... po zakladni casti byl mezi nami a Plzni rozdil 6 mist? ale jen 8 bodu... letos je extraliga hodne vyrovnana a vyhrat muze uplne kazdy. Jinak vy hodne tezite z prvni lajny... jsem zvedavej, jak dlouho to vydrzi fyzicky, protoze oni jsou na lede porad :)

0/0
9.3.2009 21:56

Tomf1

PARDUBICE

výborně, zvládli jsme velmi důležitý zápas.

R^R^

0/0
9.3.2009 20:24

drek

Re: PARDUBICE

jo ty jsi taky hrál ?

0/0
9.3.2009 20:33

Frank_Baron

Re: PARDUBICE

Nemůžeš si odpustit tyhle dementní reakce?Prostě někdo říká "my" někdo "Pardubice"...to je snad jedno ne?

0/0
9.3.2009 20:39

Frank_Baron

Re: PARDUBICE

Nemůžeš si odpustit tyhle dem*ntní reakce?Prostě někdo píše "my", někdo "Pardubice",fakt tě to tak žere?

0/0
9.3.2009 20:40

Frank_Baron

Re: PARDUBICE

Omlouvám se,myslel jsem že jsem to poprvé neodeslal,sorry

0/0
9.3.2009 20:41

Jetojedno

Re: PARDUBICE

To víš,že hrál taky,potil se u počítače

0/0
9.3.2009 20:44

Deathwing

Re: PARDUBICE

No Výborně to až tak nebylo. První dvě třetiny hráli dobře. Vedli 4:1 ale pak si to nechali zdramatizovat vlastníma chybama. Nejdřív to náš obránce nastřelí do útočníka a diví se pak, že ho nemůže dohonit a je z toho samozřejmě gol. A pak neuhlídali znovu Vlasáka se Strakou a Lašák by moc blízko u tyčky i když jeho chyba to nebyla zas až tak. Ve třetí třetině mohli být rádi, že to udrželi. Ke konci je Lašák zachránil kolikrát teda. Příště bych byl raději, kdyby se to obešlo bez obavy o výsledek.

0/0
9.3.2009 21:06

Jetojedno

Re: PARDUBICE

Nefilosofuj,ve středu dostane Plzeň porychtuňk a pojede dom

0/0
9.3.2009 21:42





Najdete na iDNES.cz