Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Byla to chyba, měl jsem to ustát, litoval svého pádu plzeňský Smrek

Zezadu jej sice lehce zahákoval pardubický útočník Tomáš Divíšek, jenže pád, který plzeňský obránce Peter Smrek předvedl, se samotným zákrokem neměl moc společného. Také proto rozhodčí faul nezapískal a Pardubice z následné akce vstřelily třetí gól. "Měl jsem to ustát. Byla to chyba," uznal po zápase Smrek.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

siven

anketa o největšího simulanta

když už ČT dělá Zlatou helmu, měla by udělat i její protipól a vyhlásit největší simulanty sezony jako odstrašující příklad. Jako cenu by mohli předávat třeba fotbalový dres se jménem "vítěze" a gel na vlasy :-)

0/0
12.3.2009 16:18

vsez(a)nálek

Re: anketa o největšího simulanta

Ja bych tam spis dal C.Ronaldo misto jmena ;-D

0/0
12.3.2009 16:21

siven

Re: anketa o největšího simulanta

JO! To je asi úplně nejlepší varianta. No a nějaký plastický chirurg by mohl zasponzorovat hlavní cenu - zkrášlení obličeje ála Kristián Ronald :-)

0/0
12.3.2009 16:28

siven

Re: anketa o největšího simulanta

tak že co tu soutěž pojmenovat: "O nejodpornější Kristiánku"?

0/0
12.3.2009 16:31

Stojan_Jakotyc

Re: anketa o největšího simulanta

třeba tohle:   http://www.youtube.com/watch?v=B53W-7tk4Uw

0/0
12.3.2009 16:56

siven

herecký výkon

hodný fotbalisty včera předvedl obránce Smrek, to teda jo ;-D Za takovýhle ostudný etudy by měli vylučovat snad do konce a ještě k tomu pár zápasů navíc...

0/0
12.3.2009 16:15

vsez(a)nálek

Re: herecký výkon

I kdyby, tak se ma prerusit hra a vyloucit oba.

0/0
12.3.2009 16:16

siven

Re: herecký výkon

souhlasím, hlavně když simulant půjde "do konce" :-)

0/0
12.3.2009 16:19

aidy

Re: herecký výkon

dokud se budou vylučovat oba, nepřestanou simulanti simulovat, protože nebudou nic riskovat - v nejhorším se můžou spolehnout, že to bude 4/4. bud se jako kompenzace nema vyloucit ani faulujici (vcerejsi pripad), nebo ma jit jenom simulnat, aby si to priste rozymslel. anebo ma simulant odstat delsi trest. jinak se simulovani nikdy nevymiti

0/0
12.3.2009 18:02

vsez(a)nálek

Re: herecký výkon

Akorat obhajujes vcerejsi rozhodnuti Rv To jako kdyz nekdo vydrzi vic nez druhej , dam priklad nekdo nekoho sekne ten spadne tak ze to vypada ze padat nemusel protoze jiny hraci nepadaji, ale on to proste ustat nemohl. Faul se ma trestat vzdycky!!!!! to znamena i v zapasech Pardubic. Trest za simulovani je adekvatni, protoze hrac pripravi svy muzstvo o presilovku! Nevymyslej si Rv

0/0
12.3.2009 18:34

britva

baráž....

a dokáže mě pořád srát,že když někdo vyhraje 1.ligu tak musí hrát baráž !!!! každej rok jsem nasranej ;-€ celej rok Mla.Bol. hraje prd,tak šup do 1.ligy a né že kluby investujou v 1.lize a pak musí hrát o extraligu.... je to bordel....;-O

0/0
12.3.2009 16:03

bad_azz

Re: baráž....

No ja jsem zvedavej, co bude hrat treba Kometa v pripade postupu. Ten rozdil mezi ELH a 1. ligou je neoddiskutovatelnej a ja silne pochybuju, ze s tema hracema, s kteryma teamy hrajou v 1.lize, nastoupi i v ELH. Budou muset nejaky hrace privest, tech kvalitnich je ale malo volnych. Pak se rozese*e cele muzstvo a uz je to uplne jiny team...

0/0
12.3.2009 16:12

britva

Vítkovice.....

 halvně at dneska  SLÁVIE padne a doma. stejně tam bude 4000 lidí,víc né a z toho bude půlka z Vítkovic... stačí že jim to jde ve fotbale a ještě se serou do hokeje,stejně nemají tradici,ale jen prachy,halu za postavenou z našich daní !!!!!! fuj ;-O

0/0
12.3.2009 15:54

britva

finále ??????

JÁ bych chtěl finále Plzen - Vary !!!!! to je sen, pro nás západočechy.... :-)

0/0
12.3.2009 15:27

vsez(a)nálek

Re: finále ??????

R^R^R^

0/0
12.3.2009 15:32

Caretaker

Re: finále ??????

Tak sni svůj sen, co Ti brání??? Slabá výkonost? Rozhodčí? Soupeř? Nespavost?

0/0
12.3.2009 15:39

britva

Re: finále ??????

objektivně???? kádr není širokej,málo sponzor nakoupil hráčů. ale já psal že je to jen sen,ale co jsem zatím viděl,tak Perníkáři na to taky nemají a o Slávii ani nemluvě 

0/0
12.3.2009 15:47

Don_Alex

Re: finále ??????

no myslím že to je vcelku problém celý ligy, že buď není kde kupovat nebo co kupovat a když náhodou je oboje tak není za co.... A je to na fandech, jsme ochotni platit několikanásobně větší ceny vstupnýho jako to je jinde nebo ne... :-/

0/0
12.3.2009 15:51

britva

Re: finále ??????

hlavně to kupování nejde,jakmile se někdo ukáže,tak šup a ven do světa...dyt nedávno psali že na olympiádu budou naši reprezentovat jen hráči NHL.... a je to tak... a s tou návštěvností,dyt vy patříte do první dvacítky v EVROPĚ ,takže dobrý..my jsme taky na tom slušně... za to ta SLÁVIE to jsou chudáci,zadarmo hala a kolik jich tam chodí !!! pepanů z Prágu....;-D koukal jsi na Brno??? to byl hukot !! KOMETA,ty by měli jít do ligy 

0/0
12.3.2009 15:59

bad_azz

Re: finále ??????

Neni to jen o fandech, je to taky o zivotni urovni. Dokazes si predstavit listky za 500? Si spocti, kolik bys dal za lupeny mesicne. Lidi co vydelavaj tezky prachy spis sedi v praci nez na hokeji a studenti a chudy ty prachy mit nebudou. My jsme ted odehrali 10 utkani v 18 zapasech, kdyby chtel clovek byt na vsech, tak by mel 5000 litru v hajzlu za lupeny + pricti prachy za vyjezdy. Tim bys tady navstevnost pohrbil uplne. Jeste ze nejsi ve vedeni, by te meli lidi radi, za nekolikanasobne vetsi ceny...

0/0
12.3.2009 16:03

Don_Alex

Re: finále ??????

ach jo, dokazes ty bejt chvilku normalni? Ty asi nejsi zvykly mit svuj vlastni nazor a diskutovat o nem co, kdyz ti to vadi u jinych... ja jsem nerekl ze je to jedina cesta, jen sem to hodil spis jako dotaz, jestli jsme ochotni si priplatit za to ze u nas budou hrat kvalitni hraci. Nerikam ze je to jedina spravna cesta a rozhodne sem nenapsal ze by to melo tak bejt... Uz se trosku sklidni.... Na druhou stranu znam hodne lidi kteri nejdou na hokej kvuli hulvatum a kdyby byla trosku slusnejsi uroven tak by sli. Vsechno ma svoji kladnou stranku i zapornou.

0/0
12.3.2009 17:58

britva

ŠKODA,ŠKODA....

no tak se tu shodnem... hlavně SLAVIE VEN !!!!! no a co se týká rozhodčích,tak vymlouvat se na to nedá..protože třeba v neděli taky něco nepískli proti Plzni,byl jsme tam.prostě když to nejde, tak to nejde.... ale jinak PLZEN JEDEM !!!!! at je to na 7 zápasů a uvidíme..... třeba si na to rádi Pardubičáci vzpomenou a prožíjí to znova to zklamání :-) halvně at se dá na to koukat.... mě bude spíš zajímat kdo bude sponzor v novém ročníku,jestli budou peníze,pak jsou i hráči a o tom to je !!!!!

0/0
12.3.2009 15:23

Don_Alex

Re: ŠKODA,ŠKODA....

hele jen dej pokoj... ja už to zklamání po sedmým zápase s Plzní nechci znova prožít :-/. Letos to musíme dát... Ale hlavně jak píšeš, ať se na to dá koukat... uvidíme komu víc sedne třináctýho pátek :-). A kdyby byl problem se sponzorem, tak si vezmem Stračenu, myslím že u nás by se mu taky bruslilo dobře... :-P

0/0
12.3.2009 15:44

britva

Re: ŠKODA,ŠKODA....

toho nedáme,na něm Plzen stojí a hraje o 100% líp.musím říct,že když přišel,tak jsem si říkal že to jen tak odbruslí ale nic extra...musím ale před ním smeknout !!! je fakt výbornej a má na to... doufám že to někam dotáhne jako šéf a jestli vyhrajem někdy titul, tak on u toho bude.bud jako hráč nebo jako šéf... ale mohli by jste nám to pustit,né?????:-)

0/0
12.3.2009 15:51

Don_Alex

Re: ŠKODA,ŠKODA....

zapomen...  Pardubkam chybi takova vyrazna osobnost bohuzel, na druhou stranu si myslim ze to vyrovnavaji tim ze maji vice kvalitnejsich formaci, kdezto u plzne to spis tahne ten straka. Mit nekoho jako je on, kdo by ty hrace stmeloval a sel prikladem mladikum, tak by to bylo super... Na druhou stranu to je taky dvousecna zbran, kdyz jsme měli Sýkorku ve formě, tak mě přišlo že na něj všichni spolehali a když ho protihrači smazali a uhlídali, tak nám to nešlo....inu uvidime, ale zadarmo kuzi nedame :-)

0/0
12.3.2009 18:02

vsez(a)nálek

Plzenaci

Neberte toho dementniho chudaka Don_Alexe vazne, ma nejakej mindracek a snazi se ho tady lecit ;-D

Jinak samozrejme ze to melo byt oboustranne vylouceni a je zajimave ze se vylucuje celou sezonu, ale zrovna v tomhle zapase se udela vyjimka :-P

PLZEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN R^VR^

0/0
12.3.2009 13:45

Don_Alex

Re: Plzenaci

aaa starej znamej s diskuze, co se mu smali i normalni Plzenaci, toz vitej ;-D;-D;-D

0/0
12.3.2009 14:17

vsez(a)nálek

Re: Plzenaci

Opravdu sssssss diskuze? ;-D Ty jsi takova nula ;-D

0/0
12.3.2009 15:12

Don_Alex

Re: Plzenaci

no myslím že není těžké z toho co píšeš si udělat obrázek o tom kdo si tu léčí mindrák... ;-D

0/0
12.3.2009 15:45

vsez(a)nálek

Re: Plzenaci

Ubozacku to staci ;-D Uz me boli bricho z toho jak se ti smeju ;-D

0/0
12.3.2009 15:56

KristianGhedina

Plzeňáci,

musí to být hodně frustrující pocit fandit týmu který nikdy nevyhrál a pravděpodobně ani nikdy nevyhraje titul:-P

Jedině TESLA !V

0/0
12.3.2009 13:00

britva

Re: Plzeňáci,

 já ti dám TESLA ...... ;-D DYT TY VAŠE TV nebyly nic moc.... to ŠKODA to je podnik..:-)

0/0
12.3.2009 15:24

Georgik-I

Co k tomu dodat?

Slušný PR

0/0
12.3.2009 12:15

maso18

To Don_Alex

Tak ja nevim, podle me tam zakrok na Vlasaka byl. Dostal hokejkou presne do toho mista, kde se potom drzel kdyz odchazel do kabin. Nerikam ze to bylo na zlomeni hokejky o jeho zada, ale proste to tam bylo.

Cítil jste, jak vás Koukal udeřil do zad?

Já jsem to hlavně vůbec neviděl, protože jsem dělal obrat. Pak jsem ucítil takovou tupou ránu.

0/0
12.3.2009 11:17

Don_Alex

Re: To Don_Alex

no podle me jak sem to videl, tak to byl klasicky hit, ktery byl cistej, ale nejsem sudi abych rozhodl jestli byl za hranici nebo nebyl. Spis bych to videl na nejaky skryty zraneni, vis jak to chodi v playoff, nikdo nerekne jak na tom hraci opravdu jsou z taktickejch duvodu...

0/0
12.3.2009 14:19

britva

pozdrav

ahoj Plzenáci a Pardubičáci,měl jsme za to ,že oba tábory se umí k sobě chovat slušně a korektně,ale koukám že se to tu vymyká...já fandím vždy Plzni,ale mám pocit, že asi na to mít nebudem,aby jsme šli dál.mančaft už nemůže,je jich málo a ten Třinec byl moc náročnej... tak když přejdete přes nás,tak stejně nemáte šanci,Varáci nebo i Sparta vás přejede jak nic... to byly zápasy úplně o ničem jiným..

a na to ani jeden mančaft momentálně nemá !!!!!  

0/0
12.3.2009 10:59

gronhag

Re: pozdrav

Ahoj, no Sparta je ted ve forme a bude oriskem pro kaydzho. Vary ale k porazeni podle me jsou... Budou hratelnejsi nez treba Vitkovice (at uz s nima bude hrat kdokoliv... klidne i Plzen ve finale...). tot muj nazor. Vary meli ve CF asi nejlehciho soupere ze vsech. Navic kazdej zapas je jinej

0/0
12.3.2009 13:54

Don_Alex

Re: pozdrav

ono tezko rict, ja sem plzen jako soupere nechtel, protoze vim ze s nima Pardubaci vzdycky meli problemy a vsechny zapasy byly nahoru dolu. Co se tyce ostatnich tymu tak jediny koho sem se chtel zbavit byla Slavie, protoze na tu ti nasi taky spis neumi. Ale se Spartou vetsinou zvladaj hrat a vetsinou to jsou hodne pekny zapasy a s Varama myslim taky. Ty Vitkovice me prijdou takovy jak ve vlnach, nekdy jsou schopny prejet kdekoho a jindy vybouchnout taky s kymkoliv...

0/0
12.3.2009 14:22

badatel

Faul-simulování

Hokejka patří na led a ne na tělo soupeře. Jak bylo komentováno v TV, tak způsob zavléknutí hokejky ala Divíšek, znemožní plnohodnotné ovládání puku. JInak simulování tam bylo, ale až po zákroku Divíška. Ahoj.

0/0
12.3.2009 10:56

DeDust

Re: Faul-simulování

koukni na nejakej zapas tak pred deseti lety. Dyk dneska uz to nema s hokejem nic spolecnyho, jezdej kolem sebe a skoro si uhejbaj, aby nesli ven... Hokej je dneska o tom, komu sezere rozhodci nejakou simulaci a o golu z nasledny presilovky, hnus... :-©

0/0
12.3.2009 11:37

Georgik-I

Re: Faul-simulování

Bohužel máš naprostou pravdu...;-(

0/0
12.3.2009 12:09

gronhag

Re: Faul-simulování

mas urcite pravdu. NA zacatku minuly sezony to zacali piskat a byly samy presilovky. To se ale divakum taky nelibilo. JInak kontakt tam urcite byl, ale takovych neodpiskanych bylo na obou stranach nepocitatelne. Kdyby tohle udelal treba Snopek, tak bych mu nemohl prijit na jmeno. Meli byste urcite zacit ve svych radach. Me to docela pobavilo, kdyz jsem to v televizi videl...

0/0
12.3.2009 13:58

vinnie22

Simulovani

Simulovani se vymyti jedine tim, ze budou trestany jen simulujici hraci a ne alibisticky vylouceny oba dva, jeden za faul a druhej za filmovani. Budto je to faul a nebo filmovani. Takto nema filmujici hrac co ztratit, budto ziska presilovku nebo se maximalne bude hrat ve ctyrech...  

0/0
12.3.2009 10:40

r72

Re: Simulovani

Souhlas. Jenže problém je i v rozhodčích, protože zatím většina vylučuje jen když hráč spadne. Konkrétně Husička je schopen se dívat na faul i z metru a rozpažit, pokud tomu hráč něco nepřidá, dokud to ustojí tak to za faul nepovažuje, i když se průběh hry hrubě ovlivní. Ve skutečnosti v současnosti jde jen o divadlo t.j. o umění správně spadnout.

0/0
12.3.2009 12:20

r72

Re: Simulovani

Úplně nejlepší by bylo, kdyby nafilmovaný pád byl trestán zdvojeným trestem - nafilmovaný pád + nesportovní chování, protože nevěřím tomu, že rozhodčí jako Husička se někdy změní a bez upozornění se na faul se stejně neobjedou. Potom by se, taky mohlo stát, že by se na ten hokej už nedalo koukat vůbec.

0/0
12.3.2009 12:29

bad_azz

Plzenaciii...

Vykaslete se na to, tady diskusi ovladli dva bezmozci z ty vesnice vedle Hradce, a akorat se tu chteji hadat. V patek se uvidi. Jestli Pce neprehrajou nase torzo teamu, tak si nezaslouzi postup. R^R^

0/0
12.3.2009 10:20

vinnie22

Re: Plzenaciii...

Ano, Pardubaci breci a Plzenaci pouze poukazuji na nektere skutecnosti. To prece vi kazdej...

0/0
12.3.2009 10:41

Don_Alex

Re: Plzenaciii...

;-D jak jinak... a zatimco pet zranenych plzenaku dela z tymu torzo, 5 zranenych pardubaku prece nemuze bejt ani poznat...;-D

0/0
12.3.2009 14:27

Caretaker

Re: Plzenaciii...

A teď ještě tu uplakanou o Budulínkovi...

0/0
12.3.2009 15:43

hanyz.dx

Re: Plzenaciii...

zraněných máme oba tak stejně :)

viděls naši sestavu? po ledě lítalo v našem dresu 5 hráčů, co v sezóně nehrálo snad jediný zápas

0/0
12.3.2009 10:42





Najdete na iDNES.cz