Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Plzeňští hokejisté udrželi naději na semifinále. Rozhodne sedmý zápas

Poprvé v letošním play-off rozhodne o postupujícím sedmý zápas. Hokejisté Plzně si ho vybojovali po dnešní výhře na domácím ledě 3:1 nad Pardubicemi. Stav série je tak 3:3, rozuzlení nabídne nedělní utkání na ledě Pardubic. Závěr šestého zápasu poznamenala hromadná bitka, kterou vyvolal Čáslavův atak na domácího kapitána Straku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

varuker

je

Ty dva clanky mely byt v opacnem poradi :-(

0/0
14.3.2009 11:54

varuker

.

Zakrok byl naprosto zbytecny,ale svuj cil splnil ,ale je to hokej ,a nastesti bez zraneni!! Reakci hracu pote chapu,byla by vsude stejna!!libila se mi reakce v medii hrace ktery nebreci!!(Straka)jako nekteri tady. Hlavne se smeju prispevkum typu co v by kdyby v NHL.Piska se tam jinak,trochu jina pravidla,proste jina soutez. Myslim ze stav 3-3 je uz ted pro Plzen uspech vzhledem k velmi uzkemu kadru a Pardubky to doma nepusti.

Jeste se vratim k divakum protoze mi to neda. Medialni pozornost na jakykoli problem na Plzenskem stadionu je pro novinare urcite zajimavej a vdecnej . Predavani deti hracu bylo na Oscara,ale diky televizi!!!jak jsem psal te pani se vubec nedivim,delala v te situaci to nejlepsi co uznala za vhodne. Pardubky maj divacke prostredi jedno z nejslusnejsich a Plzenske opravdu slusne neni,ale ruku na srdce,ktery stadion nemel nekdy zasypanej led bordelem??o nadavkach nemluve a nekde i o napadeni divaku,rozhodciho atd.., hokej pritahuje takove lidi vsude.

0/0
14.3.2009 11:53

varuker

Jen ctu a koukam

Tak zacnu prispevkem od Plzenaka ktery se podivuje nad detma na stadionu.Je to sport a ten bavi i deti!!!pouzivej hlavu nez neco napises. Na hokej jsem chodil i na fotbal od 5 let,tak nevim proc v tom nepokracovat,jen premyslim kam si s detma sednu!!!. V Plzni je sektor, jak na hokeji tak na fotbale ,pro rodice s detmi!!! Vemu klidne dite i na fotbal ,ale nesednu si 15m od domaciho nebo hostujiciho kotle,coz stridacky hostu jsou vzdusnou caru na zimaku tak 10m,ja osobne bych sel do sektoru k tomu urceny!!!od toho tam je. To jak se ta pani(obe dve) zachovala ,ale dokazu naprosto pochopit!! Co se tyce cele teto serie byla zatim az prekvapive korektni na to ze to je payoff,myslim tim hrace,trenery a kupodivu i divaci az na tenhle vystrelek.

0/0
14.3.2009 11:52

sik

včera

Je to hokej! a likvidace to nebyly Stráča nekoukal a dostal jiR^! Chceme hokej a od toho máme play of! A Bitka jsou to chlapy ! I Radkoj se to Libylo:-)

0/0
14.3.2009 10:46

miliondj

Plzen z ligy ven

Beerstadt končí s hokejem - ještě že to je poslední letošní zápas v u ochmelků. Fanoušci se tam chovají jako bezmozci dlouhjo, ale včer to byla totální demence. neomlouvá je ani to, že o byl klasickej hit na jedinýho technickýho hráče co mají. Minář je blb, že se nechal unést a řek že to byl likvidační zákrok. Ale o něm je tzo známo skoro tak dlouho jako o těch co chodí chlastat na zimák v Plzni a pak si hrajou na fanoušky...

0/0
14.3.2009 10:22

Generální ředitel

Re: Plzen z ligy ven

Tak třeba o tobě jsem si myslel, že budeš docela normální. Nehájím fanoušky Plzně, ale skoro všude po Vary až Třinec, by lidé začali bouřit, kdyby jim sundali nějakou modlu. Navíc prostě v závěru utkání, Stráča ani nestřílel. Čáslava byl ten třetí, skoro jako to dělal Pilař při nájezdech do zlínskejch. Neříkám, že Čáslava nešel čistě, ale mohl si to odpustit, odplatu by za to přece musel čekat všude.

0/0
14.3.2009 10:37

miliondj

Re: Plzen z ligy ven

Tak kdyby Straku zranil, měl bych asi malou radost, ale ta by určitě brzy přešla. Je to výbornej hráč a Pardubky by ho měly přehrávat čistě. To je jasný. A přát někomu zranění to je zhovadilost o tom žádná.

Mimochodem Stráča by střílel pokud by mu dali šanci - a neřikej že si myslíš opak - s prázdnou bránou před sebou od modrý - ten by tam jen zapadnul ...

To že diváci bouří taky beru, ale zdá se mi že ta míra včera opustila vody přijatelného. Bohužel nebydlím leta v Pcích a tak chodím většinou na Pardubice když jsou někde hosti - Sla, Spa, Kla. Nikde se mi nestalo že by po mě někdo šel a to si šálu neodpustím. Nikde sem neviděl aby lítali lahve ani plechovky - nejvíc sem viděl kelímky.

0/0
14.3.2009 10:55

Georgik-I

Re: Plzen z ligy ven

To určitě, ale odplata tady asi nikomu nevadí, narozdíl od chování diváků (at si bouří jak chtějí, ale neházej bordel nastřídačku). A to, že Minář za tohle dá trest ve hře, to je prostě úplně mimo mísu8-o

0/0
14.3.2009 11:05

cerrt

Re: Plzen z ligy ven

ta odplata na lede taky byla zcela na miste, co ale bylo mimo veskere hranice bylo chovani divaku...

0/0
14.3.2009 11:12

Kei: polib si věrtel, Bingu...

...

Tady je zase "znalců", co se na hokeji objeví, jen když jde o nějaké "odsouzení" určité události. Běžně tu máme po zápase do stovky příspěvků, teď skoro tisíc... A samej znalec, co tu píše o brutalitě, bezmozcích a nejradši by všechny ty internety zakázali... ;-D

0/0
14.3.2009 10:20

Generální ředitel

Jsou věci které nepochopím

jedna věc je ta, proč ty ženy tahají na hokej takhle malé děti. Nebo spíš takhle, pochopil bych kdyby PCE hráli finále a měli tam manželky, ale takhle?

Dále další věc, Čáslavu mám rád. Ale myslím, že si střet se Stráčou mohl odpustit, nebo si vybrat někoho jiného. prostě, tohle už se v závěru utkání nedělá, mohl být frajer a třeba si to rozdat s někým rovným. A teď narážim na Jirku Cetkovskýho, jak ho znám, měl jsem tu čest hrát spoustu zápasu v jiných kategorích proti němu a všímal jsem se, že si k sobě nikdy nevybíral sobě rovného, ale tak zase to je jedno, Matějovský se mu párkrát taky do tý pusy trefil.

0/0
14.3.2009 10:20

Generální ředitel

Re: Jsou věci které nepochopím

neříkám ale, že ten hit na Stráču nebyl čistý, ale že byl zbytečný

0/0
14.3.2009 10:21

Kei: polib si věrtel, Bingu...

Re: Jsou věci které nepochopím

Cetka si ale nikoho nevybíral. Vybral si ho sám plzeňák a napadl ho v davu. Pak ho Cetka naprosto zaslouženě zmaloval...

0/0
14.3.2009 10:21

Generální ředitel

Re: Jsou věci které nepochopím

já myslím, že malinovka tekla na obou stranách, ale souhlasim s vybráním, jen jse ukazoval na to jak Cetku znám,´má trochu podobnou povahu jako jeden můj nejmenovaný bývalí spoluhráč ze Slávie

0/0
14.3.2009 10:34

Kei: polib si věrtel, Bingu...

Re: Jsou věci které nepochopím

Když jsi u té malinovky, tak nevím který hráč Pardubic, ale měl rozseklý nos. Zajímavé, že za to nikdo nebyl potrestán...

0/0
14.3.2009 10:53

bad_azz

Re: Jsou věci které nepochopím

R^R^ souhlasimm. Jen ten Cetkovsky si tam asi nemohl vybrat nikoho jinyho, pac mi tam moc tvrdych velkych hracu v Plzni nemame.

0/0
14.3.2009 10:23

miliondj

Re: Jsou věci které nepochopím

Brát děti na sportovní utkání je v civilizovaném světě normální, jestli se to ještě k vám nedostalo, tak přestaňte jednou chlastat a zajeďte se podívat do civilizace. Sám se chodil s tátou na hokej už když mě bylo 5. Mimo sprostých nadávek (které mne tenkrát samozřejmě taky zajímaly) sem se nemusel ničeho bát

0/0
14.3.2009 10:24

Generální ředitel

Re: Jsou věci které nepochopím

Milý pane. Bohužel práce s hokejem je má práce, sice už né jako hráč, ale v jiné pozici. Samozřejmě jsem viděl spoustu utkání, nejen na evropském kontinentu. Kde se berou sportovní utkání, jako rodinná událost. Ovšem v našich podmínkách, by si lidé měli uvědomit, jaké následky to může mít. Pořád se tu dokola píše o chování Plzeňských fanoušků, ale problém je to všude, po celé ČR. My spolu totiž neumí komunikovat jako lidé.

0/0
14.3.2009 10:32

miliondj

Re: Jsou věci které nepochopím

Chápu, že "rádoby tvrdé jádro" asi na schůzky fanklubu příliš nechodí... Proto to chce je opravdu eliminovat. I když zas atmosferu občas taky rozproudej - ovšem ta cena je občas dost vysoká (podle mne nižší návštěvnost v lize)

0/0
14.3.2009 11:09

Georgik-I

Re: Jsou věci které nepochopím

Uvědomuješ si, jak to deformuješ, když dle Tebe si vlastně za napadení (byť třeba jen verbální) můžou maminky s dětmi v náručí ony samotné, protože přišli na hokej? Kam to posouváte? Na hokej chodím desítky let, táta mě vzal poprvé v 5-letech, já beru své syny ještě mladší. Co zakážeme dětem dál? Tramvaje? Nákupní střediska?

0/0
14.3.2009 11:12

sik

Časy

Hokej se hraje do konce třetiny! Straka je dobrej hráč! Je to Hokej!

0/0
14.3.2009 9:11

kafka

Bezmozek Čáslava

Tak se mu povedlo tu klidnou sérii vyprovokovat,Strakovi se neomluví a za nic nemůže,dle některých fans to byl HIT zákrok. Doufam že frusrované Pardubice vypadnou,neumí totiž prohrávat,včerejšek toho byl jasnym důkazem.

0/0
14.3.2009 9:02

geron

Re: Bezmozek Čáslava

Asi si nečetl vyjádření samotného Straky - sám říká, že to faul nebyl ani náhodou!!!!!

0/0
14.3.2009 9:57

JAR-47

Re: Bezmozek Čáslava

jseš dosti mimo - 1/ čáslava určitě nepatří mezi bezmozky 2/ poslechni si samotného Straku  a podívej se na video ,,faulu nefaulu,, 3/ klidné ani náhodou - to by hokejka pro plzenáky musela být na hokej ne na šerm jako to je nyní !!

0/0
14.3.2009 10:11

Placirka

Zasloužený trest

Čáslava je vypatlanej hnup kterej o sobě dal vědět až na konci samotného utkáni.

Jinak sračkaR^R^RvRv

0/0
14.3.2009 8:36

JAR-47

Re: Zasloužený trest

udělalo se ti líp, nebo stále krize přetrvává  / rada : chocholoušek je na to dobrý /

0/0
14.3.2009 10:12

bad_azz

Pardubicky hysterky

1) Mate team labilů, uz jen ta Pisovo hokejko umyslne v obliceji Vlasaka, ktery ho prebruslil. Tohle mozna byl cistej hit, ale zaroven to byl likvidacni hit, ktery uz nic neresil. Tzn ze ta ochrana Martina Straky dalsimi hraci v teamu je jasna. Kdo hokej sleduje, vi.

2) nechapu, proc nejsou zeny s detma v pardubickym sektoru a proc lezou pod stridacku. To podavani deti hracum na led bylo opravdu na oskara R^

3) jste nahazeli lahve na Spartany tehdy, tak krotte reakce o plzenskym publiku. Vy to delate taky, navic ten Spartan v Pardubicich skoncil v bezvedomi. Argument, ze v kotli nejsou deti je k smichu. Tam ty deti nemaj co delat, nikdo je navic trefit nechtel. Tim ale neobhajuju hazeni lahvi na stridacky a led - naopak sem proti tomu.

0/0
14.3.2009 0:34

Arthur B.

Re: Pardubicky hysterky

Přesně tak, kašpařina s dětma začala ve chvíli, kdy byl víceméně už klid... No ale v TV to vypadá moc hezky - Plzeňáci, vrazi našich žen a dětí

0/0
14.3.2009 0:54

Rudý bolševický nok

Re: Pardubicky hysterky

přiveď svoje dítě, se mu budu trefovat Pilsnerem do hlavy,jo? Jsme domluveni,jasný? A kdo to je Martin Straka, že má nějakou speciální ochranu? To je nějakej paralympionik, že se neumí bránit?

0/0
14.3.2009 2:56

Rudý bolševický nok

Re: Pardubicky hysterky

Vlastně teď jsem si vzpomněl. Máte tam Vlasáka, ten chudák v civilu chodí o berlích, ale v zápase je z něj Meresjev. Všechno je to jedna velká plzeňská komedie. Ale že ten váš chcípák dostal po tlamě,co? To byl docela nářez... a ještě si pro něj přišel dobrovolně ze střídačky.

0/0
14.3.2009 2:59

mobilis in mobili

Re: Pardubicky hysterky

Čoveče, trpíš nějakým mindrákem8-o?

0/0
14.3.2009 3:15

mobilis in mobili

Re: Pardubicky hysterky

Než  začneš používat složitější slova, tak se je nejdřív nauč :-P. Naštěstí Martin ten brutální zákrok ustál.

0/0
14.3.2009 3:21

Placirka

Re: Pardubicky hysterky

Ty vypadáš, že sis šlehnul něco mimořádného.Na diskuse nechoď zhulenej ty Pardubický pako.(Y)

0/0
14.3.2009 7:40

pytexon

panebože

všechna zloba publika šla na hráče soupeře a jejich střídačku,nikdo nešel po dětech,jen v tý vyhrocený situaci přendavali asi dvě děti přes mantinel a všichni to zas přikrášlí,že borci mlátí malou holčičku a nevím co tu ještě bylo za kraviny a nejvíc tu křičí ti co tam ani nebyli a neviděli to.... k smíchu,aspoň maj pardubičáci jak brečet po prohře

ps: jsem obyčejnej fanda a nejsem z kotle

0/0
14.3.2009 0:31

mobilis in mobili

Re: panebože

dobrej názor R^

0/0
14.3.2009 1:43

vinnie22

!!!!

Dementni fanousci ze z Plzne opet budou argumentovat tim, ze maly deti se na hokej neberou...Maly deti se berou na hokej normalne, ale jen v Plzni je to problem. Ale za vsechno vlastne muzou novinari, jen ti delaji z plzenskejch fanousku dobytek....

0/0
13.3.2009 23:41

RJJ

Re: !!!!

Přesně tak, oni jsou prostě nepoučitelní. A pak se tu objeví nějaká testovina, která motá dokola "jak je tam mohli vzít":-/ Minule jim vadili Poláci, vepř, jejich fanynky (taky dostali přes hubu) a příště to bude já nevím co. Je to doby.ekRv

0/0
13.3.2009 23:50

Tiňťa

Re: !!!!

Jo no, každej kdo je Plzeňák je hold pako, jenom ty seš letadlo

0/0
13.3.2009 23:54

RJJ

Re: !!!!

Rozhodně jich je u vás zdaleka největší koncentrace v lize. A můžete si tady pindat co chcete a jistě máš i pravdu, že ne každý je pako, ale bohužel je to faktRv

0/0
13.3.2009 23:59

Tiňťa

Re: !!!!

No tak ty paka se jistě najdou všude, že jich je třeba u nás víc, je asi taky fakt, ale označovat tady Plzeňáky za dobytek je stejně tak ubohý

0/0
14.3.2009 0:00

plzenak8

Re: !!!!

Ani v Plzni to není problém!!!!To každý soudný fanoušek viděl,Ty soudný nejsi....

0/0
14.3.2009 0:45

vinnie22

Je nebezpecne

dotykat se hvezd!!!!

Za co trest ve hre???? Cistej hit!!!! Hraje se az do 60. minuty , to by mohl pan Straka z NHL znat!!! 

0/0
13.3.2009 23:35

Tiňťa

Re: Je nebezpecne

ty si asi nečetl jeho reakci na to, co? si to nejdřív přečti a pak dělej chytrýho

0/0
13.3.2009 23:41

socna

Re: Je nebezpecne

copak tresty ve hře uděluje straka 8-o

0/0
13.3.2009 23:49

mobilis in mobili

Re: Je nebezpecne

Čistej Hit?8-o Jestliže někdo najede do soupeře ze strany loktem, tak to to není nic jinýho, než úmysl zranit ho. Za to by dnes měl v NHL docela slušnej flastr. Naštěstí je Matin silnej na bruslích a periferně ho viděl, takže zákrok ustál

0/0
14.3.2009 1:52

Míra2

Pohled zblízka

Sedim v 8.rade nad stridackou hostu, lidi hazeli plastove lahve a susenky na tu stridacku. Pokud nekteri hraci povazuji za potrebne vozit s sebou pres Cechy manzelky s miminy a posazuji si je nad sebe, tak by se asi podle toho meli primarne chovat oni a neprovokovat. Caslavuv faul na Straku nechutnou provokaci byl. Rozhodne nikdo schvalne nenapadal zenske a deti, to je totalni nesmysl. Ale je mozne, ze je neco trefilo, na mne taky nejake odpadky pristaly. Dalsi nesmysl je obouvat se do plzenskeho kotle, ten je nad plzenskou stridackou, z nej papiry a prazdne plastove lahve na stridacku hostu nedoleti. Nazdar!

0/0
13.3.2009 23:28

Kei: polib si věrtel, Bingu...

Re: Pohled zblízka

Hmm, takže závěr - neberte na plzeňský staďák ani ženy, ani děti pod 18 let, zběř se musí vyřádit :-©

0/0
14.3.2009 11:21

RJJ

Otázku

Jestli byla kravina vzít tak malé děcka na hokej, bych já uzavřel takto:-P: samozřejmě, že to byla neskutečná kravina. Hrálo se totiž v PlzniRv

0/0
13.3.2009 23:25

Gazza2002

Re: Otázku

dalsi radoby vtipny argument od radoby vtipneho cloveka

0/0
13.3.2009 23:28

Míra2

Re: Otázku

Jinak normální rodiče běžně berou malé děti na půldenní výlet 250 km tam a zase o půlnoci 250 zpět - kamkoliv...

0/0
13.3.2009 23:34





Najdete na iDNES.cz