Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Strakovi se omlouvat nebudu, faul to nebyl, tvrdí pardubický Čáslava

Poté, co v posledních vteřinách ostře narazil na mantinel plzeňského kapitána Martina Straku, se stal terčem odvet domácích hráčů. Přesto pardubický obránce Petr Čáslava tvrdí: „Omlouvat se Strakovi nebudu. Faul to nebyl.“

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

milhouse91

Zlatá helma

Dává se Zlatá helma i za play-offs? Jestli jo, navrhuju Čáslavův krásnej hit na Stračenu! Tak čistej a pěkně trefenej hit se na našich kluzištích nevidí!!! V NHL by to mezi nejlepšími hity týdne určitě bylo.

PS: Rozhodčí by si to měli pouštět na seminářích, aby věděli, jak takový čistý tělo vypadá.

0/0
15.3.2009 14:33

Erciyes

komedie

Zápas jsem neviděl, ale podle hysterie, ktrerá se kol toho rozpoutala, podle trestů a podle toho, jak se o tom kecalo, jsem myslel, že to byl likvidační zákrok zezadu podobný tomu, kterým zmrzačil Morava Zelenku a ejhle: dneska koukám na opakované záběry a vidím nájezd zepředu a čistý hit tělem? Nejdřív jsem myslel, že je to něco jiného, ale pak jsem s údivem zjistil, že to byl ten surový a bekaný zákrok.... Za tohle dostal trest ve hře a všichni se mohli zbláznit???

Stračena sám říká, že to faul nebyl a ani nebyl otřesenej, vyskočil hned jak křepelka. No asi rozhodčí trošku podlehli prostředí v Plzni... Ale je to dobrá komedie - to se muší nechat...

0/0
15.3.2009 0:03

smich

V žádném případě se nezastávám

plzeňských fanoušků, ale chápe někdo počínání hráčů, kteří si v tak emocionálně vyhrocených duelech berou s sebou malé děti a posadí si je za svou střídačku na cizím stadionu?? Já jsem taky táta malých dětí a tohle nepochopím. Tam bych si nesedl ani jako dospělý fanda domácích.

0/0
14.3.2009 16:09

rad21

Re: V žádném případě se nezastávám

Naprosto souhlasím.Člověk který si vezme sebou na takový to zápas pomálu kojence, není normální.Ta ženská asi chtěla kojenci ukázat tátu na ledě nebo co?

0/0
14.3.2009 17:27

Nick Slaughter

Re: V žádném případě se nezastávám

ano, proto maj plzensti "fanousci" pravo je zasypat vselijakym svinstvem, ktery jim prijde pod ruku, popripade je i treba fyzicky napadnout...R^R^R^

0/0
14.3.2009 17:46

Nick Slaughter

Plzenska logika

flasky hazej i jinde, tak proc bychom je nehazeli i my v plzni R^ navic hvezda a kapitan naseho tymu to schvaluje a podporuje... takze pit*mci asi nejspis budou vsichni ostatni, kterym se to nelibi a rozhodne s tim nesouhlasi;-(

0/0
14.3.2009 16:06

brabecek

CASLAVA=ZMETEK

CASLAVA====ZMEEETEEK!!AT CHCIPNE!!

0/0
14.3.2009 15:10

napisu

Re: CASLAVA=ZMETEK

Hlupáku, likvidační faul to nebyl. Viz články níže. Zmetci jsou naopak někteří fanoušci Plzně, kteří se chovali jako hovada a házeli bordel na nevinné děti a manželky hračů... :-© Doufám, že to bude potrestané. To aby se pak člověk bál chodit na hokej...

0/0
14.3.2009 15:52

pk203

Re: CASLAVA=ZMETEK

Bordel nejázeli na nevinně děti ale na stádo typohlavých idiotů v dresu Pardubic. Který si jako největší ubožáci musejí brát děti jako živé štíty.....

Za to co Čáslava udělal bych si dovedl představit dištanc na 10 zápasů.

Rozjet se přes půl hřiště loktem proti hráčově hlavě ve chvíli kdy to vůbec, ale vůbec nic herně neřeší nemůže udělat normální člověk. Jedině magor a možná by za to měl dostat klidně i doživotní dištanc. Až někoho zabije bude už pozdě.....

0/0
14.3.2009 17:13

Nick Slaughter

Re: CASLAVA=ZMETEK

8-o8-o8-o dej si obklad !!!

0/0
14.3.2009 17:24

MartyKO

brabecek=ZMETEK

Rekl by jsi mu to i do oci? ;-D Asi ne co... :-P

0/0
15.3.2009 16:21

David04

reakce

Já si myslim, že moc dobře Čáslava věděl co dělá a chtěl Stráču vyřadit. O tom není sporu. Je mi líto jen jedné věci, že když házeli fanoušci odpatky na střídačku. To by asi být nemělo. Nejhorší bylo, že to pak padalo i na ty malé děti. Příště ať si dojdou přímo k tomu plexi a hodí to na ně z metru. Sedět za tou střídačkou, tak by se mi to taky nelíbilo, kdyby na mě cokoliv přilítlo.:-© Jinak jsou fanoušci v Plzni nejlepší v extralize. Heja Plzeň ole:-):-):-):-)

0/0
14.3.2009 14:04

Hery

Čáslava

Čáslava je obyčejnej vypatlanec, kterej sice umí hrát hokej, ale jinak má chlapec asi v hlavě nasráno. Tři vteřiny před koncem někoho likvidovat má asi jakej smysl? To ví asi jenom Čáslavova dutá palice. Hokej sleduji dobrých čtyřicet let, sám jsem hrál aktivně asi patnáct let a vím, že se najde v každým mužstvu taková hlava vypatlaná, negramotná, jako je Čáslava. Ten chlapec asi nemá všech pět pohromadě.

0/0
14.3.2009 13:52

pk203

Re: Čáslava

Přesně tak .. a ještš lže a vymlouvá se jako malej uličník viz jeho výroky :

Věděl jste, že je to Straka, když jste se na něj rozjel? Lhal bych, kdyby řekl, že jo. Nějak si to neuvědomuji. Divíte se reakci Plzně? Očekával jsem to. Když se dohraje takový hráč, tak oni ho jdou chránit. Nepřekvapilo mě to.

0/0
14.3.2009 14:13

demon3

Re: Čáslava

Co to meleš, vždyť se nepotřebuje na nic vymlouvat. Že věděl o Strakovi, v článku jasně přiznává a že nešlo o faul je normálnímu člověku taky jasný.

Nauč se číst.

0/0
14.3.2009 14:49

pk203

Re: Čáslava

Tak teda nevím ale já tady čtu tohle:

Věděl jste, že je to Straka, když jste se na něj rozjel?

Lhal bych, kdyby řekl, že jo. Nějak si to neuvědomuji. Byl to hráč, který chtěl dát gól, tak jsem tomu jel zabránit.

No a o kousek jinde zase přiznává, že to věděl....jasně to věděl a byl to jasnej pokus Straku zlikvidovat.

0/0
14.3.2009 17:06

demon3

Re: Čáslava

O kus dál říká, že chápe, že si soupeř hráče jako je Straka chrání, což se jaksi nevylučuje, že jo.

JAK ho chtěl zlikvidovat, když to nebyl faul ? Chtěl ho uchechtat k smrti ?

0/0
14.3.2009 17:10

pk203

Re: Čáslava

No takže vypatlanej Čáslava chtěl úmyslně zranit Straku aby záskal výhodu pro 7. zápas. Měl by dostat dištanc alespoň na 10 zápasů aby si to srovnal v tý svý malinkatý mozkovničce.

Chválím rozhodčí, dopadlo to tak jak mělo - Čáslava bude sedět na prdeli a koukat jak si Straka pochtnává na perníčku;-D

0/0
14.3.2009 14:13

Nick Slaughter

Re: Čáslava

Straka: Měl jsem si dávat bacha. Měl jsem dát puk do pásma a vyhnout

se tomu souboji, takové věci patří k Play-off.

asistent Razým: zákrok nebyl určitě

likvidační...

takže kdo je tady vypatlanec? 8-o

0/0
14.3.2009 17:10

Los Duč@nos

Názor

Mrzí mě, že včerejší zápas v Plzni měl takovou dohru, jakou měl. Viděl jsem jen část celého problému a účastnil jsem se jen zčásti dizkuse na onlinu idnesu k tomu zápasu. Dle mého názoru šel Čáslava do Stračeny trošku prudčeji a nelze vytýkat Plzeňským hráčům, jak v této vyhrocené atmosféře jednali, že se šli pomstít!? Mrzí mě to, že jestli diváci se dali do manželek s dětma hráčů Pardubic, to striktně ODSUZUJU!!! A nebudu se ani divit, jestli ty děcka z toho budou a jsou v šoku!!!

No jo no, to je vše ;o)[>-]

0/0
14.3.2009 13:47

Kane

co se stalo stalo se

s tím už nikdo nic nenadělá...vražení na hrazení to bylo, ale rozhodně ne likvidační..straka je holt menšího vzrůstu a takovou ránu by nesnesl skoro nikdo...ale už to neobhajuje chování plzeňských "fanoušků" (nemluvím teď o všech), kteří začali na hráče házet lahve apod.  chápu,že v tom byly emoce, ale měli by si uvědomit,že tím škodí nejenom sobě, ale i klubu.......viděl jsem to už na hodně stadionech, ale tam to pořadatelská služba pokaždý zvládla......tady se to bohužel opět nestalo...:-/

0/0
14.3.2009 13:08

varuker

Re: co se stalo stalo se

Pokazde zvladla??Nenech se vysmat, neni to tak davno co Kladenaci napadli Zlinaky atd.. nehodlam to hledat na netu ,ale ted mi napadla nedavno jihlava,a bordel na lede?tak ten jsem za ty leta videl na vsech stadionech. Jsou to kokutci ja vim,ale ta Plzenska histeria je zabavna.

0/0
14.3.2009 13:36

Kane

Re: co se stalo stalo se

promiň...ale jak jsem tu už několikrát psal tak jsem fanoušek energie....jeden z mála zážitků.....sektor pro hosty při derby byl napůl obsazen i fanoušky domácích..když je to sektor pro hosty tak proč je tam pořadatelé pustily a to včetně flašek apod...mě nepustili ani s párkem v rohlíku....neříkám,že je pořadatelská služba všude dokonalá....ale v plzni je to tragédie....o jihlavě či kladnu tu ted vůbec neni řeč...jen tak na okraj

0/0
14.3.2009 14:42

demon3

Prasárna

Normální rozhodčí by to ohodnotil 2 minutami pro Čáslavu - spíš pro uklidnění vášní, protože to faul nebyl, trestem 5+do konce pro Cetkovského za rvačku a trestem ve hře pro Matějovského za rvačku, protože se přijel rvát ze střídačky.

To co předvedli ty proužkatý kašpárci na ledě mi připomíná památnej zápas našich s Kanadou na MS 1997 ve Finsku. :-/

Navíc pochopitelně melounek pokuty po Plzeň za naprostý nezvládnutí pořadatelský služby.

P.S. Nejsem Pardubičák.

0/0
14.3.2009 12:58

kafka

Re: Prasárna

Ale vypatlanej jseš stejně jako ten pablb Čáslava.

0/0
14.3.2009 13:14

netbooster

Re: Prasárna

Rozhodčí situaci rozhodli naprosto správně - Čáslavu už jsem rozebíral jinde v této diskusi, takže se nebudu opakovat, a co se týká trestů ve hře pro oba "bitkaře", tak tam rozhodčí vcelku neměli jinou možnost, než to "odměnit" na obou stranách stejně, protože oba týmy měli v daný okamžik na ledě více hráčů, než by tam správně mělo být.

Plzeň samozřejmě pokutu dostane, protože si ji zaslouží, ale doufám, že o této pokutě bude rozhodovat někdo soudnější a objektivnější než ty, vážený nePardubičáku.

0/0
14.3.2009 13:37

demon3

Re: Prasárna

No uvidíme jestli si letos Minář ještě zapíská...

Že rozhodně nešlo o zákrok na trest ve hře se shodli úplně všichni, plzeňský trenéry a Straku nevyjímaje.

A jestli byl ten zákrok zbytečnej ? Zabránil gólu, takže imho nebyl.

0/0
14.3.2009 14:57

tato.prezdivka.jiz.existuje

Nafouknutá bublina

Na hokeji jsem byl, ale tento zákrok mi utekl. Následná bitka byla stejná, jako každá jiná bitka a reakce fanoušků byla zcela úměrná tomu, co údajně Čáslava provedl. Odpadky se na protest proti nesmyslnému a zbytečnému faulu na kapitána týmu házejí na led na všech stadionech. Když někdo nedohodí na led, padají i do vlastních fans sedících blízko u střídaček. Pokud pardubičtí měli zapotřebí teatrálně odjíždět se svými dětmi, je to jejich věc. Já jim to nežeru.

0/0
14.3.2009 12:51

CrimbleCrumble

Re: Nafouknutá bublina

no tohle jsme potřebovali vědět

0/0
14.3.2009 13:17

Votrc

Pardubice dotoho!

Petr bude hodně chybět, výrok našeho nejlepšího sudího byl hodně nešťastný! Měl by se omluvit! Plzeň hodnotit nebudu, ostudu udělala sama sobě a po neděli po ní neštěkne ani pes.. Pardubice OLÉ! SPA-KVA, PCE-VIT R^

0/0
14.3.2009 12:49

tato.prezdivka.jiz.existuje

Re: Pardubice dotoho!

Po neděli se Plzeň musí rychle zotavit. Další kolo PO čeká. A k té ostudě - tu si udělal především Čáslava.

0/0
14.3.2009 12:53

demon3

Re: Pardubice dotoho!

Poděli bude mít Plzeň nejspíš spoustu času na zotavení...

Čímpak si zrovna Čáslava uděla tu ostudu ? U mě zase hodně klesl Straka. Je to pořád dobrej hokejista, ale morálně naprostá nula. I když aspoň uznal, že ho Čáslava nefauloval.

0/0
14.3.2009 13:00

demon3

Re: Pardubice dotoho!

Po neděli... :-P

0/0
14.3.2009 13:01

Placirka

amadis von gallien

Patrne jste zhulenej nejakým sajrajtem.Nezlobte se,ale pár vterin pred koncem,to může omluvit hňup vašeho formátu a odborných kvalit.

0/0
14.3.2009 12:34

amadis von gallien

Re: amadis von gallien

Ne, "zhulenej" nejsem. Ale jsem toho nazoru, ze Caslava vedel, do ceho (tvrde zastavit hrace brusliciho s pukem podel mantinelu), za jakeho stavu (3:1), v jakem case (nekolik sekund pred vyprsenim zakladni hraci doby), v jake situaci (za nim uz byla pouze prazdna branka) a na koho se pousti (technicky hrac maleho vzrustu Straka). Vzhledem k tomu provedl zakrok tvrde ale dle meho nazoru nikoliv nedovolene (ne zezadu, ne holi,  ne se zdvizenyma rukama ani Straku nepodrazil).

Tot vse, nic vic, nic min.

0/0
14.3.2009 12:46

Hery

Re: amadis von gallien

R^R^R^

0/0
14.3.2009 13:55

kafka

Pardubický

Z M R D se jmenuje Čáslava. Naučte se prohrávat.

0/0
14.3.2009 12:23

kolčman

Souhlas

s Martinem Strakou , že je to hokej a PO a tam se to občas stává . Ovšem tvrzení Čáslavy , o tom že nevěděl že je to Straka , je naprosto směšné .

0/0
14.3.2009 12:11

ouagadougou

pro redakci idnes - můžete to prosím ověřit?

citát z hokej.sport.cz - Nesnažil se ale zapírat, že dobře věděl, proti komu se zrovna rozjel.

„Lhal bych, kdybych tvrdil, že jsem nevěděl, že to byl Straka. Chtěl

jsem ale jen zabránit gólu,“ přiznal Čáslava, který zároveň odmítl, že

by se snažil plzeňského kapitána zkontaktovat s omluvou. „Nemám důvod

se mu omlouvat, faul to nebyl,“ zopakoval." prase, aby se v tom vyznalo, co?

0/0
14.3.2009 12:18

amadis von gallien

Re: Souhlas

Ano, souhlasim. Dle meho nazoru nemohl nevedet, kdo proti nemu jede. Take uz jsem ale cetl, ze to nezapira, takze momentalne ponekud tapu. Kazdopadne fauly z kategorie likvidacnich do repertoiru Petra Caslavy dosud nepatrily, proto bych byl skutecne velmi opatrny s podsouvanim zakernych umyslu zranit protihrace (koneckoncu ruce nezvedl, kdyby to udelal, Straka by dopadl pravdepodobne o neco hur).

Straka hral v NHL, cili nemuze rict ani neci jineho

0/0
14.3.2009 12:26

kolčman

Re: Souhlas

Jo , já bych se v tom už nepitval , Straka sám řekl , že mu nic není , tedy může zítra hrát a to je podstatný .Tohle divadlo s toho dělají stejně jenom novináři a pár ubulených fanoušků z Pardubic.

0/0
14.3.2009 12:35

demon3

Re: Souhlas

Čáslava se ve všech rozhovorech vyjádřil ve smyslu, že věděl že jde o Straku, tak jak jsi přišel na tuhle blbost ?

0/0
14.3.2009 13:03

amadis von gallien

Zamysleni

Tak jsem si to tu precetl, podival se na zabery a muzu s klidnym svedomim napsat, ze likvidacni faul vypada ponekud jinak (pravdepodobne ne s rukama dole, pravdepodobne ne na hrace s pukem).

Co se "fanousku" Plzne tyce, jejich omluva, ze se nechovaji jinak nez fanousci jinych klubu je spise vymluvou. Koho muze napadnout hazet (cokoliv) na jineho cloveka? Je normalni, ptam se znovu, je normalni hazet na druheho nejakou lahev? Je jedno, zda to je hrac ci trener soupere. Je normalni, cili zdravemu lidskemu rozumu odpovidajici, hazet i jen plastovou lahev na stridacku soupere, kdyz vidim, ze mezi mnou a stridackou sedi dite? Je mi srdecne jednou, jestli je to dite z Plzne, Pardubic nebo treba z Ulanbataru, podle me to normalni neni.

Mimochodem, jaky umysl za hazenim predmetu na stridacku stoji? Je to snaha podelit se s nekym o napoj? Nebo nekoho zastrasit? Nebo je to vlastne umysl nekoho zranit? Kdyby dotycna individua mela po ruce jine nez plastove lahve, vahala by s jejich hodem?

0/0
14.3.2009 11:55

amadis von gallien

Re: Zamysleni

Domnivam se, ze podobym kreaturam by naopak sklenena lahev prisla pouze vhod, protoze by pro uskutecneni sveho zameru mely i odpovidajici prostredek, cili vlastne zbran. A tim se dostavame k vlastni podstate onoho "napadeni" zen a deti. Je nutne k tomu, aby se o napadeni mluvilo jako o napadeni, napadnout nekoho bezprostredne fyzickou silou nebo k tomu staci i nejaky objekt, jehoz prostrednictvim mohu nekoho atakovat i na vetsi vzdalenost?  

Pokud po nekom cokoliv hodim, musim, opakuji musim pocitat s tim, ze letici predmet nemusi zasahnout pouze mnou zamysleny cil, ale muze trefit i osobu jinou. Pokud touto osobou muze byt dite (coz vcera zcela zjevne byl ten pripad), stavam se v okaziku hozeni predmetu odpovednym i za pripadne zraneni tohoto ditete.

A ted si to v Plzni preberte.

Je vase chovani omluvitelne a v souladu se zdravim rozumem? Chcete ho nadale omlouvat?

0/0
14.3.2009 12:03

netbooster

Re: Zamysleni

A já ti zase říkám, že ačkoliv výraz "likvidační" je příliš tvrdý, tak minimálně zbytečný a nebezpečný ten zákrok byl, zejména v případě rozhodnutého stavu těsně před koncem. Sudí svým rozhodnutím tak jasně řekli, že nebudou tolerovat jakékoliv náznaky vybíjení frustrace tímto způsobem, což je naprosto v pořádku.

Co se týká házení předmětů na ledovou plochu, tam v tom s tebou polemizovat nebudu, jen ti řeknu, že už kdysi v 80tých letech jsem jako malý kluk pozoroval, jak se na Dukle dva "ctihodní" pánové v letech baví házením drobných mincí na ledovou plochu, a pak se smějí tomu, pokud se o tuto minci "přezrazil" hráč nebo dokonce rozhodčí. O tom, jak je taková činnost nebezpečná, snad nemá smysl se více rozepisovat.

Pokud bys tedy vyškrtl ze svého příspěvku to "fanousku Plzne", pak by se dal považovat za seriózní úvahu nad tím, jaký smysl má házení předmětů kdykoliv kamkoliv, protože to není ojedinělý jev. Takhle je to ale stále jen zbytečné přilévání oleje do ohně...

0/0
14.3.2009 12:08

ouagadougou

Re: Zamysleni

promiň, ale hokejová pravidla neznají cosi jako "zbytečnost" zákroku. buď to je faul nebo ne. kdy se tak stane, komu se tak stane, to je zcela mimo posuzování rozhodčích, takže očekávám, že minář dostane stopku.

0/0
14.3.2009 12:13

netbooster

Re: Zamysleni

Ale znají, kamaráde, znají, každoročně se na seminářích opakuje a zdůrazňuje, na jaké zákroky a jakých kontextech se mají sudí zaměřit. Kdyby se postupovalo v duchu tvé logiky, tak by se zřejmě nikdy nemohlo nařídit například trestné střílení nebo tzv. technická branka. Jistěže se sudí nezabývají tím, zda to byl Straka nebo kdokoliv jiný, zabývají se pouze tím, že zákrok směřoval na hráče s jasným úmyslem nikoliv získat puk, ale atakovat hráče, a to zvlášť nebezpečným způsobem v blízkosti mantinelu. Pokud jsou tedy na svazu soudní, rozhodčího se zastanou.

0/0
14.3.2009 12:23

amadis von gallien

Re: Zamysleni

Vidim, ze o posuzovani zakroku vis vic nez ja (to myslim uprimne). Mohl bys mi vysvetlit, v cem spociva ten zvlast nebezpecny zpusob? Ja bych pod tim pojmem rozumnel napr. faul ze zadu, loktem nebo holi. U toho vcerejsiho zakroku mi ta zvlastni nebezpecnost zatim unika, snad az jen na blizkost mantinelu, ale on ho netrefil ze zadu.

0/0
14.3.2009 12:30

netbooster

Re: Zamysleni

Nebezpečnost je právě v té blízkosti hrazení, rychlosti jakou se Čáslava pohyboval, a směru, jakým se pohyboval tj, kolmo na hráče zády k mantinelu a v jeho blízkosti a v plné rychlosti. Také pravděpodobně zasáhl Straku do hlavy (a tam se pak neřeší, zda měl ruce "vysoko" nebo "nízko", jakýkoliv kontakt s hlavou je zakázaný), ale to není ani z televizních záběrů úplně jasné. Pokud vím, tak už před sezónou se říkalo, že po vzoru NHL se budou velmi tvrdě posuzovat nájezdy do hráčů v blízkosti hrazení zejména v případech, kdy pozornost napadaného hráče směřuje jinam než na najíždějícího hráče. Jedno zda zezadu, zepředu nebo z boku. Řekl bych, že Čáslava měl bohužel tu smůlu, že jeho atak splňoval hned v několika parametrech přesně to, na co byli sudí upozorňováni jako na velmi nebezpečnou hru, a ti tedy velmi správně neposuzovali následky, ale samotný průběh akce.

0/0
14.3.2009 13:33

amadis von gallien

Re: Zamysleni

"Fanousku Plzne" jsem napsal v reakci na to, co se vcera stalo. Ze se tak deje i jinde je smutnou realitou (ve Vrchlabi priletelo na hradeckou stridacko dokonce sklo).

Caslavovo svedomi nechci nejak komentovat. Videl jsem i zakroky tvrdsi, za ktere tak tvrde tresty nepadly, proto me zarazi verdikt rozhodcich. Pravdepodobne se nechali unest situaci, nevim, zkratka mi ten trest pripada neprimerene tvrdy, navic muze mit nemaly vliv na posledni utkani. Ale to si mel uvedomit i Caslava sam. Na druhou stranu takhle od klavesnice se to lehce rika.

0/0
14.3.2009 12:20





Najdete na iDNES.cz