Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nemáme sprostější fanoušky než ostatní, tvrdí plzeňský kapitán Straka

Jiný by se na jeho místě dlouho oklepával z nečekané rány, plzeňský útočník Martin Straka však chvíli po zápase s úsměvem rozdával rozhovory. A to ho jen pár minut předtím, v posledních vteřinách utkání ostře poslal hlavou na mantinel pardubický obránce Petr Čáslava, čímž odstartoval velkou melu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

venca z chodska

zpět v čase

Ještě jednou

Tak jste opravdu v Pardubicích takoví slušňáci-vy zvládnete zaházet led i 2x za zápas??!!

http://hokej.idnes.cz/sok-v-pardubicich-postupuje-plzen-d5d-/hokej.asp?c=A040313_194953_hokej_cig

Rv?

0/0
15.3.2009 13:25

Abe59

Nejvulgárnější fandoé jsou v Plzni

Vážený pane Strako,

moc si vážím Vašeho hokejového umění,,,,,,,,ale o svých fanouškách toho moc nevíte.

Nehodnotím tady co se semlelo v posledních vteřinách zápasu, pouze plzeňské vypatlance všeobecně.

0/0
15.3.2009 12:05

bixente72

Re: Nejvulgárnější fandoé jsou v Plzni

R^

naprostý souhlas, byl jsem v sobotu v Plzni jen na fotbale, ale i tam se projevovali jako vymaštěnci....

0/0
16.3.2009 13:52

klidný cholerik 2

fans Pbic...

A přestaňte už tady skuhrat.Tady to je diskuse,tak nám nevnucujte svoje představy,které se snažíte vnutit celé republice.Soudný divák viděl přenos,udělá si názor bez vašeho návodu.1.Faul to byl likvidační,možná,že by i trenér Sykora věděl.. .2.čekali jste,žeČáslava řekne pravdu?Přece  ji říci nemůže,ztratil by mezi hráči v lize kredit.3.Že se v rozhodujících zápasech může lecos semlít, a to nejen v zápasech Pň-Pce, se dá hnedle čekat a reakce diváků,jedno kde se hraje,se dá také čekat.Proto považuji účast nemluvňat na takovýchto zápasech za naprosto šílené,tím spíše,že za střídačkami.Naprosto chápu frustraci a obavy dam s dětmi,ale kam dali rozum Pčtí hráči a mámy těchto dětí?Hokej se hraje pro diváky,ti reagují na dění na ledě.Hrubá chyba pořadatelů,že tam ta mimina pouštěli.Bez ohledu na vaše názory,rozhodne se na ledě. je mě jedno kdo postoupí,ja chci v neděli vidět kvalitní hokej.R^

0/0
15.3.2009 1:23

Effenberg

A nejhorší je stejně

Zlín protože Murín posunul branku a strašně tak Plzni ublížil...že ?)))A ještě dobytek Balaštík a Leška simuluje a nikdo jiný ne.....ale že je v Plzni bordel.....to neva....pohoda....každý soudný fanošek  napříč republukou ví co hokejová Plzeň je a vždy byla...je to zaprvé Neverland.... a za druhé...ku.evsky neoblíbené mužstvo..:-P

0/0
15.3.2009 0:33

Effenberg

Re: A nejhorší je stejně

u,i

0/0
15.3.2009 0:34

Polárníliška

Pokutu by měly hradit hysterické manželky Pardubických...

Celou situaci jednoznačně vyprovokoval pardubický dobytek, který neunesl, že byli v zápase naprosto trapní a ubozí. Nakonec vyprovokují byku a jako by to nestačilo, ještě provokují plzeňské publikum. A celou situaci vyšperkují hysterické kravyk s haranty, které je začnou teatrálně cpát na hostující střídačku, která je v tu chvíli asi tím nejméně vhodným místem na celém stadionu. Blbost těch dam nezná mezí, stejně jako blbost hráčů Pardubic, kteří s parchantem v náručí provokativně mávají publiku...tým Plzně je v tomto případně jednoznačně obětí mediální kampaně a těm kravkám samozřejmě nic nehrozilo, stejně jako je tomu v desítkách utkáních za sezonu, ve kterých jsou házeny odpadky na let...to holt patří k vypjatým hokejovým utkáním.

Jinak samozřejmě nemám rád Plzeň ani Pardubice, ovšem mám nadměrně vyvinutý smysl pro spravedlnost.

Páááárdubice :-©

0/0
14.3.2009 22:54

davidoffcz

Re: Pokutu by měly hradit hysterické manželky Pardubických...

R^ Na hokeji jsem byl a lepe a vystizneji bych to nenapsal...

0/0
14.3.2009 23:15

Jachym73

Parchant

Skoda, zes tam toho parchanta nemel ty. Ale tobe asi bude kolem 7 let, takze mas čas. Ten tvuj příspěvek tomu napovida. Doufam, ze behem dalsich 10 let dostanes rozum. Muzes bejt totiz nastvanej, ale zajit takhle daleko. Sorry, to je primitivismus. Zvlášť když vím, že jsem o dva goly vyhral.;-O

0/0
14.3.2009 23:16

Jachym73

Re: Pokutu by měly hradit hysterické manželky Pardubických...

Ještě jedna věc. Nejsem fanouškem Pardubic.

0/0
14.3.2009 23:17

gronhag

Re: Pokutu by měly hradit hysterické manželky Pardubických...

no co ti na to napsat... bud se nejdriv nauc cesky, nebo nechlastej. Ja jsem tam nebyl, cili to nebudu hodnotit, ale ty si sedel asi tesne za nima.

0/0
14.3.2009 23:30

RJJ

Re: Pokutu by měly hradit hysterické manželky Pardubických...

No já nevím, na co máš vyvinutý smysl, ale Dr. Chocholoušek by pro vás mohl být dobrý tip.

A to nemluvím o byku, let;-D

0/0
15.3.2009 0:02

Kane

Re: Pokutu by měly hradit hysterické manželky Pardubických...

áááááno...máš pravdu..plzeň je ZASE obětí mediální šílenství.....jdi se vycpat kamaráde....si zaslepenej stejně jako straka...jeho kecy, že v plzni mají nejlepší fanoušky jsou do nebe volající....to uznam až se ti fanoušci co tam lezli na střídačku hostí budou chovat slušně a  NE JAKO DOBYTEK...to platí i pro další rádoby fandy plzně....

0/0
15.3.2009 0:24

Nick Slaughter

Asi otres mozku, ne?

jak jinak si to vysvetlit ten rozhovor:-©

R: Budete to nějak řešit? Straka: Asi ne.

R: Takže si myslíte, že to

bylo v pořádku to chování? Straka: Já nevím se zeptejte někoho jinýho!! RvRvRv

0/0
14.3.2009 22:22

venca z chodska

zpět v čase

Tak jste opravdu v Pardubicích takoví slušňáci-vy zvládnete zaházet led i 2x za zápas??!!

http://hokej.idnes.cz/sok-v-pardubicich-postupuje-plzen-d5d-/hokej.asp?c=A040313_194953_hokej_cig

0/0
14.3.2009 22:11

snuser

Tak se taky konečně vyjádřím :-D

1) Atak na Straku - faul to podle mě bohužel byl s jasným odhozením Straky rukama na mantinel. I když měl Časy ruce dole u těla, po kontaktu Straku hodil na mantinel. Že to je Straka podle mě věděl, protože na ten bodyček jel už od půlky hřiště.

2) Bitka - v pohoděR^ Ačkoli nechápu, jak se tam najednou zjevilo tolik hráčů - i za tohle by měly padnout nějaký tresty.

3) Házení lahví jako reakce na prohranou bitku - myslím, že by to bylo asi všude, sice třeba v menší míře, než v Plzni, ale všude.

4) Reakce manželek hokejistů s dětma - byly vystresovaný a rozklepaný, co se to děje - chlapi se jim tam rubou, obecenstvo běsní a nevěděly, jestli je ještě někdo nenapadne, tak daly radši děti hráčům, ať je odvezou.

Tak to vidím já. Jsem z Pardubic, snad zítra vyhrajem a budem řešit semifinále :-)

0/0
14.3.2009 22:06

klidný cholerik 2

Re: Tak se taky konečně vyjádřím :-D

stručně a celkem velice přesně vyjádřenoR^.Osobně bitky nesnáším,i v hokeji platí,že kde dochází umění a chytrost nastupuje brutalita a síla.Ty hity,co je tu řada jiných obdivuje?Strčte si je do (Y).Uznávám chytrost,hlavu a šikovné ruce.Všechno věci,které ti hitaři nemají!Dají pár metráků a jsou připraveni... .Proč ti obdivovatelé hitů nechodí na Kiksbox(neopravujte mě).Průměrný vzorek obyvatelstva je všech větších městech +-stejný.Poměrné zastoupení debilů musí proto nutně tedy postihnout i Pce.Ukřivdění adolescenti,moralisté a zaslepení kazatelé z Pbic,jděte raději do Theatru,

0/0
15.3.2009 0:37

klidný cholerik 2

Re: Tak se taky konečně vyjádřím :-D

Nepochybuji,že většina těchto přispěvatelů ani nepamatuje doby,kdy Pce hrály skvělý chytrý a technický hokej!Byly doby,kdy jsem se na ně těšil!Dnes řadový tým složený převážně z 2m.přetlačovatelů,stejně Slávie atd.Jo,Hokejisté vymírají,proto musí být hájeni!A přestaňte rozebírat články psoudonovinářů z IDnesu,jejich cílem je počet příspěvků v diskusi,ve své zaslepenosti jim to vrchovatě naplníte!

0/0
15.3.2009 0:39

Oponent Jarynů

ale máte

pane Strako,máte.

0/0
14.3.2009 21:56

Vezír

Nechte Pardubice

na pokoji,u nich by se to nestalo.Tak to je a tak to bude.Jestli jsem hovado a to už jste hoši z Plzně několikrát dokázali,tak neukazujte na jiné a nežalujte.Hledáte pořád vámluvy a pořád se jenom omlouváte.Nikdo už vám to nežere.Prosím!!!!

0/0
14.3.2009 21:12

mobilis in mobili

Re: Nechte Pardubice

Podívej se na tuhle diskuzi a pak povídej, jestli by se to v Pu stalo nebo ne. Příspěvek tuším 18.27

http://hokej.idnes.cz/diskuse.asp?iddiskuse=A090314_162941_hokej_par

0/0
14.3.2009 21:22

vasapro

Re: Nechte Pardubice

... tak si najdi neco o zapase z roku 2004 v Pardubicich a pak tady tvrd, ze v Pardubicich se nic nehaze :-P.... ja zase tvrdim, ze blbce najdes na kazdem stadionu :-/ ... Prosiiiim ;-D

0/0
14.3.2009 21:24

Oponent Jarynů

Re: Nechte Pardubice

a co rok 1965 v plzni a co rok 1986 v Plzni???Prosím tě co to tu píšeš?Teď je teď a co dokáží hrdinové z Plzně jsme už viděli,podívej se na třeba internet. Ale se závěrem s tebou určitě souhlasím,jenom dodávám,že do Plzně se snad přestěhovali ti největší z celé republiky. A je to škoda.čím hůř hrají,tím více se jejich fans ukazují.

0/0
14.3.2009 21:54

mobilis in mobili

Re: Nechte Pardubice

Já můžu srovnávat, protože jsem půl roku v Pardubicích žil a musím říct, že pitomci chodí na hokej tam i tam. Bohužel

0/0
14.3.2009 21:59

vasapro

Re: Nechte Pardubice

ted je ted a pak je pak ;-D ... proste plzensti fandove nejsou az tak moc odlisni od ostatnich v cele republice a to co se okolo toho deje je jen silne zmedializovana nafouknuta bublina :-/ ...  tvrdim, ze fanousci by takhle reagovali na kazdem stadionu .... proste v lidech je zakoreneny pud a sklony k animalnimu chovani v davu a je uplne jedno jestli je to na zapade nebo vychode nasi republiky ... ja s takovym chovanim nesouhlasim, ale tvrdit o plzenskem publiku, ze je vyjimecne, mohou jen lidi zmasirovani sdelovacimi prostredky, neschopni pouzivat vlastni hlavu a trochu soudnosti :-/

0/0
14.3.2009 23:24

Vezír

Nezlehčujte to,

plzeňští fanoušci jsou jací jsou,navíc když je "někdy" podporuje i místní hlasatel,tak proč se najednou divíte,že se chovali jak se chovali? A nevím,co to tu melete,že to Čáslava nevěděl,do koho jde. Ale to přece nemá nic společného s těmi,co perou na led co mají po ruce. Divím,se,že tam nějaký hrdina nevběhl a nechtěl dát Čáslavovi do budky,to bych se potom teprve nasmál,protože ty keci,že to bylo několik vteřin před koncem neberu.Na jednu stranu chceme ať hrají od začátku do konce na doraz,na stranu druhou toto.Takže si laskavě vyberme co vlastně chceme. Že jsou plzeňáci dost divní,viz Vojtek,to všichni víme,takže omlouvat je,viz Straka a ten jejich ing z vedení,to je pouze alibismus,kterým se snaží omluvit neomluvitelné. Snad nikdo nechce jezdit do Plně s nálepkou,"pouze na vlastní nebezpečí",nebo????

0/0
14.3.2009 21:08

ThomaszPlzne

Dokolečka dokola

Bla bla bal bla.Pořád dokola to samý, že Vás to ještě baví. Plzeňští fanoušci jsou hulváti, pardubický ubrečený, Čáslava fauloval, Čáslava nefauloval, tyranie malejch dětí a znásilnění manželek přímo na stadionu, špína sem, špína tam. Všechno už bylo řečeno aspoň osmdesátkrát.

0/0
14.3.2009 20:40

Ronald Reagan

Ubrečené Pardubice

1.Valná většina zde přítomných Pardubických fans zde reaguje na něco o čem se dočetla a doslechla pouze ze zaujatého tisku a ČT.2.V těchto médiích se nikdo nezmiňuje o provokacích,vulgárních pokřicích a gestech a dokonce úderech hokejkami ze strany Pardubických hokejistů do publika za jejich střídačkou.3.Manželky hokejistů nebyly napadány,jsou to pouze hysterky,které se chtěly mediálně zviditelnit.4.O divadle s dětmi se snad nemá ani cenu bavit,je vidět,že Pardubičtí se k postupu neštítí zneužít ani své rodiny.Závěr:Jsem velmi zvědav na "slušné" reakce Pardubických fans po zítřejším vyřazení Plzní.Plzeň do toho!!R^

0/0
14.3.2009 19:43

Nick Slaughter

Re: Ubrečené Pardubice

za to ty ses objektivni borec R^R^R^ ;-D

0/0
14.3.2009 19:51

Bertoluci

Re: Ubrečené Pardubice

hlavne ty herečky za střídačkou nemely co delat. sektory pro rodiny s detmi je uplne jine. a chtel bych videt fanouska kterej by si nechal nadavat.

0/0
14.3.2009 20:55

Nick Slaughter

Re: Ubrečené Pardubice

herecky tam nemaj co delat, huraaaaa na ne R^R^R^ poradne ztrestat aspon nakou pet lahvi, pokud nebudou trefeny tak prejit rovnou k inzultaci R^R^R^

0/0
14.3.2009 22:24

Nick Slaughter

njn

straka se projevil jako zkusenej player, co uz ma neco za sebou a vi, ze faul to nebyl R^

ale s tim nazorem na fanousky se projevil jako naprostej pit*mec a hodne u me klesnul :-©:-©:-©

0/0
14.3.2009 19:20

vasapro

Re: njn

PROC? Vsude na vsech stadionech se chova vzdy cast fanousku jako zvirata :-/ ... a jak spravne podotkli v TV ani sami hraci se chovat neumeji a sami takovou atmosferu vyprovokovavaji ... a media tomu nasadi korunu, protoze to vse vybicovavaji vybiranim si jen tech nejurvanejcich jedincu a ta vetsina normalnich fandu vetsinou zustane mimo zaber :-/ ... pro mne je kazdy jedinec pouzivajici vulgarismy na diskusich na stejne urovni jako tvrde jadro fans a hodne bych pochyboval, ze by se na stadione choval jinak ;-D ...

0/0
14.3.2009 20:04

Nick Slaughter

Re: njn

a to je naka omluva, ze je ta zver vsude? sami hraci a hlavne klub by se mel od nich durazne distancovat a udelat vse proto, aby se na stadion nedostali R^

a tv to dela spravne, je dulezity videt hlavne tu pakaz a diky temto dukazum davat klubum poradny palky, ne tech par kc, co ted dostala plzen :-©

0/0
14.3.2009 20:30

jeyjey.

plzensti fanousci

co se divite,jsou tam sami ksindli a sam krivak(Y)(Y)(Y):-©

0/0
14.3.2009 18:55

miri5

objektivita ct

he, dobře ČT..to by bylo, aby se k tomu nevrátili..házel snad někdo po Cetkovským odpadky, když si odvážel prcka do šatny? a sektor s manželkama hostí taky dobrej:) určitě první co všichni udělají, když přijdou na zimák je to, že se porozhlédnou, kde tak asi sedí příbuzní soupeře. O tom, co se dělo v Boleslavi, samozřejmě nikde ani zmínka:))

0/0
14.3.2009 18:55

musky

Re: objektivita ct

Jak jsem se doslechl v TV, tak tomu prckovi jsou 2 roky. Nevím, jestli je zrovna normální brát takhle malýho kluka na hokej nebo ať si ho vezmou do nějaký VIP zóny.

0/0
14.3.2009 20:47

moravak.jak.poleno

na ledě

budiž,ale v hledišti nééé:-©;-O(Y)  emoce !? no dobře !? a co tak příště rovnou střílet ??? ;-O;-ORvRv(Y)

0/0
14.3.2009 16:58

Kei: polib si věrtel, Bingu...

Dnes jsem se fakt pobavil

Miluju tyhle hokejové odborníky, co se vyrojí při nějakém incidentu a dušují se, že NHL sledovali i za bolševika, asi na dlouhých vlnách z Polska ;-DR^

0/0
14.3.2009 16:53

Oponent Jarynů

Re: Dnes jsem se fakt pobavil

bacha na to,možná sledovali i tebe;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
14.3.2009 21:58

Buccci

PARDUBICE SEHRÁLI PĚKNOU KOMEDII

Tak předně nesmyslný faul na konci zápasu, který nic neřešil, za druhý Čáslava lže, když nevěděl, že je to Straka, jenom pitomec může psát, že to bylo čistý, když stojí straka pul metru od mantinelu, bylo tam tělo, to ano, ale v tomhle postavení je to faul a poměrně nebezpečnej. Strhla se rvačka a dál bych to neřešil. Ale co se týče manželek a předávání dětí hokejistům, to je komedie, seděl jsem kousek vedle a vůbec nic se nestalo, akorát na sebe chtějí upozornit, manželky byly v bezpečí, byla tam pořadatelská služba a policie. Myslel jsem si, že Pardubice jsou velkoklub a že tohle nemají zapotřebí. Každopádně v neděli nebude hrát Čáslava a Cetkovský a to je velký oslabení. Zítra at vyhraje lepší.

0/0
14.3.2009 16:52

moravak.jak.poleno

Re: PARDUBICE SEHRÁLI PĚKNOU KOMEDII

asi tak nějak,ale uznej,že pro ty ženy to asi nebyl top zážitek :-©:-© no příště budou sedět doma a házet po sobě budou jenom "normální" diváci :-©8-o;-(:-/(Y)

0/0
14.3.2009 17:01

labradoras

Re: PARDUBICE SEHRÁLI PĚKNOU KOMEDII

Pitomec seš tak jedině ty !! Pořadatelská služba (důchodci a studenti) a policie (městská, takže taky odborníci) to absolutně nezvládli. Ukázala se jedině ubohost plzněnských fan. Dovolit si na ženský a děti.. Klobouk dolů, to chce fakt kus odvahy. Ale Straka a ostatní odborníci z Plzně jsou si jisti že pořadatelská služba udělala maximum. Doufám, že si to samé neboudou muset prožít plzenští hráči v Pardbubicích. Určitě bych jim to nepřál. A Bucci, zapoj hlavu až zas budeš něco psát.

0/0
14.3.2009 17:40

Buccci

Re: PARDUBICE SEHRÁLI PĚKNOU KOMEDII

Nikdo nic na nikoho neházel. Nebud ovce a přemýšlej.

0/0
14.3.2009 17:59

Mugabe

Re: PARDUBICE SEHRÁLI PĚKNOU KOMEDII

Je vidět co jsou Pardubice za sráče.

0/0
14.3.2009 18:58

voška

Jen další důkaz, že hokej hrají především primitivové

Manýry převzaté z NHL by měly být trestným činem. Nebo někdo stojí o to, aby zde byly další smrtelné úrazy s odůvodněním, že hokej je prostě takový? Bylo by dobré, kdyby sponzoři přestali takový dobytek podporovat, protože se se svojí podporou podílejí na utvrzování názoru, bitky do hokeje patří. Měli by si všímat spíš mládeže, dokud takové návyky nemá.  Kdyby takové bitky prováděly sportovci u všech sportů, dospělo by sportování k vlastní likvidaci. Bylo by dobré všechny bitkaře doživotně diskvalifikovat.  

0/0
14.3.2009 16:51

vinnie22

Strako,

az Pardubice zitra vyhrajou, tak chces bejt trefenej pernikem nebo flaskou? Vyber si, kdyz ti to prijde stejny...

0/0
14.3.2009 16:26

RJJ

Re: Strako,

;-DR^ 

Jinak zítra budu fandit Pardubkám jako nikdy předtím:-P

0/0
14.3.2009 16:31

Buccci

Re: Strako,

Stejně prohrajete.

0/0
14.3.2009 16:54

RJJ

Re: Strako,

Ty jseš evidentně inteligentní:-), takže ti to vysvětlím, jak potřebuješ. Já nejsem z Pardubic..

0/0
14.3.2009 16:57





Najdete na iDNES.cz