Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Mrzí mě, že mi Lojza nepodal ruku, říká slávistický kouč Růžička

Hokejová Slavia dokonala v sérii s Vítkovicemi obrat z 1:3 na 4:3, postoupila do semifinále play-off a její trenér Vladimír Růžička byl plný euforie. Její prvotní nával polevil už na ledě při závěrečném podávání rukou. Marně totiž vyhlížel svého trenérského protivníka.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

skoroblb

Běžte už do r.i.t.i.....

s tou rukou. Co ho mrzí už myslím víme tak by tento zbytečný článek mohl zmizet...(Y)(Y)

0/0
18.3.2009 7:47

aarghot

Re: Běžte už do r.i.t.i.....

neboj uz klesa a pak zmizi v archivu - pak ti bude lip?

0/0
18.3.2009 9:00

francoa

Jako člověku bych Růžičkovi ruku nepodal

ale trenér trenérovi určitě ano. To k sportu zkrátka patří.

0/0
17.3.2009 19:24

ppc1500

(ne)Podaná ruka

Je zajímavé, jak se názory diskutérů dají rozdělit na dvě hlavní skupiny: ny Slávistické fanoušky a na ty, kteří nesnáší vše, co je pruhované.. čest výjimkám, kteří jsou nějak uprostřed.

Již delší dobu sleduji příspěvky a je legrační pozorovat, jak si někteří vždy najdou něco, proč tu Slávii - a hlavně Růžičku - kritizovat. Připadá mi to jako hon na čarodějnice: jestli Růža udělá něco nebo ne, jestli řekne něco, nebo ne, vždy se to obrátí proti němu. Není to podle mě správné, ale každý jsme nějací.

I v tomto případě: To pan Hadamczik nepodal ruku Růžičkovi, přece se najde hodně diskutérů, kteří se navážejí do Růži. To jsem zvědav, co by dělali, kdyby on nepodal tu ruku.

Já vím, že on není žádný svatoušek a i sám to tvrdí. Ale ta kritika některých lidí je neúměrná k tomu, co dělá, jak se chová.

A taky si vůbec nemyslím, že by podplácel svoje zápasy a všichni se ho báli. To jenom závistiví lidi o něm šíří.

0/0
17.3.2009 18:03

pecuchet

Re: (ne)Podaná ruka

Růža je kouč, který byl vyhlášený tím, že po prohraném zápase posílal na tiskovku svého zástupce. Možná, že už opravdu mentálně dospěl, jde příkladem ve vystupování a proto (právem) očekává totéž od jiných. :-P

V každém případě se mi zdá, že se opravdu kultivuje. Bylo na čase, rozhodně je to výrazná osobnost nejen minulosti, ale i současnosti českého hokeje a nebylo příjemné pomyšlení,  že v čele českého hokeje stojí obhroublý buran.

0/0
17.3.2009 18:52

Zdenda-69

Re: (ne)Podaná ruka

asistenta posílá na tiskovku nejen Růžička, v tom bych nic nehledal. To je domluva mezi nimi, někdo si chce řešit i ty rozhovory, někdo ne (z prvních trenérů). Had taky většinou nechodí, chodí Konečný, občas Moták ... Jelínek místo Výborného, Hubl s Rosolem se střídají, Muller s Kasíkem taky ..... jen namátkou.

0/0
17.3.2009 22:29

retkini

Re: (ne)Podaná ruka

tuhle jsme se nedobrali shody. Dnes s tebou souhlasím. Pokud jsem si všiml , tak Růžička nechodil  ani po vyhranejch zápasech,

0/0
17.3.2009 22:48

Brácha Jardy

Re: (ne)Podaná ruka

A proč tohle sleduješ. Podle tebe se pořádají hony na čarodějnice. Podle mě je to prostě normální reakce masy lidí... Myslím, že z toho nemusíš dělat vědu...

0/0
18.3.2009 9:11

RadeCzech_

A mě se líbí jedno :)

Sparťani si nestěžujou (hráči a trenéři). Myslim tim hokejisté. Proto jim ještě fandim :) Na fotbalisty jsem zanevřel po všech možnejch skandálech ...

0/0
17.3.2009 17:47

KáEm

Re: A mě se líbí jedno :)

A nevíš, na co by si asi tak stěžovali? Na to, jak dobře umetenou cestičku do semifinále měli?

0/0
18.3.2009 8:05

fabosek

Re: A mě se líbí jedno :)

on psal o sparťanech  né o slávistech :-P

0/0
19.3.2009 7:38

Dadako

Růžičko

R^ .... kde se v tobě bere tolik pokory R^

0/0
17.3.2009 17:16

jacek097

Ostravaci tady na chatu uklazujou, jak jsou povahove nizci!

Je videt, ze ostravaci jsou banda zamindrakovanejch chacharu, co neumi prohravat!!!! UZ to ukazali ve Vitkach, kde odesli predcasne ze zapasu a vlastni hraci je museli kritizovat, tedko korupcnik na entou Wolf v TV, kdyby nebylo ostravy, bude CR lip!!!!!!

Ostrava RvRvRv

0/0
17.3.2009 17:00

Profík

Re: Ostravaci tady na chatu uklazujou, jak jsou povahove nizci!

To je pravda, bez Topolánka by nám bylo líp :-P

0/0
17.3.2009 17:09

Kleki Petra

Re: Ostravaci tady na chatu uklazujou, jak jsou povahove nizci!

Co má podle tebe chlap z Valašska společného s Ostravou?

0/0
17.3.2009 17:13

Profík

Re: Ostravaci tady na chatu uklazujou, jak jsou povahove nizci!

krajskou organizaci ODS.

0/0
18.3.2009 8:41

valášek

Re: Ostravaci tady na chatu uklazujou, jak jsou povahove nizci!

tak milý jacku 097 nebo 000 nic podle tvé výše inteligence či IQ, Já  jsem v pohodě a klidu, protože to že vás Vsetín tolikrát zostudil a úplně zdeptal, mi za život stačí. A vím, že peníze v Praze jsou a budou, to je věc známá. A tak bude finále Sparta a Slavia a protože jich má Sparta více, tak ty titul slavit nebudeš. A my jsem se ho naslavili dost a nám to stačí. Tak nech ty d......e s vysokou povahou laskavě ostraváky na pokoji. A že jsi našel jednoho jediného korupčníka v republice jenom z Ostravy, to  také svědčí o tvé povahové vysokosti. ale my nízcí ti to odpustíme.

0/0
17.3.2009 17:16

Dadako

Re: Ostravaci tady na chatu uklazujou, jak jsou povahove nizci!

chudáčky, ty asi žiješ jen hokejem co ;-D

0/0
17.3.2009 17:16

pecuchet

Re: Ostravaci tady na chatu uklazujou, jak jsou povahove nizci!

Proboha, nešťastný Jacku - to je přece hrůza, jak z Tebe ta Tvá blbost stříká! 8-o

0/0
17.3.2009 18:01

The Emperor

...

Jo jo v prvnich dvou tretinach rozhodci slusne tlacil karu Slavii, kdyz si mohla branit jakymkoliv zakrokem a nebyla vylucovana, pak uznal pochybnej gol a nasledne udelal komedii v zaveru s poslanim Slavie do tri, aby to nebylo tak smesny ten prubeh zapasu a vitkovicaci si nemohli tak brutalne stezovat, krom toho oba zakroky fauly byly celkem jasny a rozhodci moc dobre vedeli, ze uz to nemuzou nechat bez povsimnuti. Ale slavisti podle me darovany presilovky nemeli, jak se snazi naznacit Lojza nebo sem si toho aspon nevsim. Ale ono k tomu poslednimu zapasu stejne ani nemuselo dojit, kdyby byl Lojza poradnej trener a nemel v hlave seno a nestridal Stepanka v 6tym zapasu a neposlal tam super diru Pince, tak by Slavie asi uz byla na dovoleny, krom toho nechapu, jak je mozny ze nedali moc golu Nerudovi, to je absolutne podprumernej golman, kterej neumi chytat

0/0
17.3.2009 16:50

Zdenda-69

Re: ...

jasně, že se nerozhodlo včera, ale ve druhé polovině pátého a v šestém, naší pasivitou, resp. Lojzovým geniálním střídáním.

0/0
17.3.2009 17:09

RadeCzech_

Re: ...

Neboj, teďka to tam slávistům napadá :) Vostřák, Vlasák a Straka tam toho nasázej jako zemědělec brambor :)

0/0
17.3.2009 17:39

Zdenda-69

Re: ...

s tím, co mají v bráně by to nemusel být tak obrovský problém. Jít víc do Červenky s Bednářem a zahrajete si finále ......Samozřejmě, pokud to unese i Chábera .... jen zas neprovozujte nějaké kvičení nebo jiné nesmysly.....publikum tam máte dost divné, teda, než by se blbci nenašli všude, ale takové "oficiální" úlety nebrat.

0/0
17.3.2009 17:44

kretzschmar

foukani

nepovazuju se za primitiva, ale bohuzel nejde si nevsimnout, jak se v hokeji fouka pro slavii. v hokeji nikomu nefandim, jen obcas sleduju play-off a pokazde kdyz jsem to videl, tak se jim slo na ruku. ten gol vysokou hokejkou at byl nebo nebyl regulerni, tak su pevne presvedcenej o tom, ze kterymukoliv jinymu druzstvu by se to neuznalo. jinak play-off at vyhraje ten nejlepsi na hristi (cimz nevylucuji tu slavii)

0/0
17.3.2009 15:58

Kleki Petra

Re: foukani

Napiš nějaký konkrétní případ. Ten gól po možném zahrání vysokou holí neměl vůbec videorozhodčí právo zkoumat, to by měl podle pravidel pouze v případě, kdy by po vysoké holi gól bezprostředně padl. Takže nevím, co tam chtěl vymyslet.

To připískávání, prosím, specifikuj. Já to viděl celé, a jsem sice Slávista, ale rozhodně ne ten "fundamentalistický" typ. Takže rád se podívám na archivu ČT, jak se Slávii připískávalo.

0/0
17.3.2009 16:04

Zdenda-69

Re: foukani

jo, takže kdyby mu vysokou holí třeba přihrál a pak padl gól, tak je všechno v pořádku , vůbec nemá právo to zkoumat ..... takhle je to obecně myšleno ? To asi ne ....

0/0
17.3.2009 16:13

socna

Re: foukani

je to tak. jsou dány konkrétní případy kdy to může videorozhodčí zkoumat a přihrávka vysokou holí k nim nepatří. to je v kompetenci těch dvou na place aby to okamžitě foukli.

0/0
17.3.2009 16:21

Kleki Petra

Re: foukani

Pesně tak to je. Gól nepadl vysokou holí, takže nebylo co zkoumat. Pokud sudí viděl vysokou hůl, měl zapískat předtím, než se další hráči aktivně zapojili do hry. I kdyby totiž videorozhodčí tu vysokou hůl potvrdil, nemohl by sudí udělat vůbec nic. Gól prostě púadnul až poté, kdy se puk odrazil od zadního mantinelu, a všechno další je nezpředmětné.

0/0
17.3.2009 17:15

RadeCzech_

Re: foukani

No jako zastávat se dá kohokoliv, ale rozhodčí měl prostě písknout přihrávku vysokou holí jak se tomu běžně děje a o nějakym golu po tom se neměl ani bavit ... prostě prohřešek proti pravidlům se stal předtim a kdyby zapískal a on stejně vypálil, měl by dostat ještě na boudu :) :) :)

0/0
17.3.2009 17:42

Kleki Petra

Re: foukani

V podstatě to tak je.

0/0
17.3.2009 17:57

aarghot

Re: foukani

s tim podstatnym detailem, ze ta vysoka hul byla jen tve zbozne prani:-/

0/0
17.3.2009 19:22

Zdenda-69

Re: foukani

o což ale tady vůbec nejde, v tomto vlákně.

0/0
17.3.2009 22:36

pan_Feroslav

Re: foukani

gól vysokou holí nepadnul, Jelínek to loupal z ledu. že to rozhodčí ještě sledoval na videu, to byla jen a pouze jeho chyba, protože v takovejhle situacích se video nepoužívá. a kdyby s tim připískávánim to bylo jak píšeš, tak pak mi hlava nebere, že pět minut před koncem poslal rozhodčí Slavii na 1:11 no třech...

0/0
17.3.2009 16:08

Zdenda-69

Re: foukani

video se používá, když si ho vyžádá rozhodčí, pokud situace souvisí s nějakou nejistotou ohledně branky ..... Ano do třech, protože přesně na tohle Vašíček spoléhal, že je přece do tří nepošle, akorát že je to taková guma, že to naprosto posrral a sejmul ho jak nějaký janek v žácích ..... co ti na tom hlava nebere ?

0/0
17.3.2009 16:18

aarghot

Re: foukani

sejmul ho ciste - to jen lojza zacinkal

0/0
17.3.2009 19:23

Zdenda-69

Re: foukani

na to už se nedá nic říct ...... kde nic není, ani smrt nebere ....... vy jste fakt hloupí, pražáci (čest a omluva těm slušným co zapojí taky mozek). Jsem tady četl vagon doporučení o objektivitě ......tak snad příště ......

0/0
17.3.2009 22:34

AceBird

Zrovna Ruzicka....

Ze zrovna Ruzicka si stezuje, ze mu nebyla podana ruka. Z jeho chovani na hokeji se chce :-© Po kazde tretine az odejdou hraci ceka na rozhodci a odchazi do saten s nima. Po kazdem uklouznuti slavisty jim sproste nadava, ze nevylucuji ve smyslu: "Tak tohle jsme si hosi nedomluvili." Po kazdem vylouceni slavisty si vola rozhodciho a vysvetluje mu, ze takhle se nepiska. Pokud prohraje zapas, tak zmizne v utrobach stadionu ani jeste nedozni zaverecna sirena. A hraci za nim. Je celkem smesne, kdyz se predava cena pro nejlepsiho hrace zapasu, kdyz tam zadny hrac slavie neni (Y)

0/0
17.3.2009 15:56

aarghot

Re: Zrovna Ruzicka....

je to je taky tak moc roztomily - skoro jako tokiohotel juuuuuuuuu

0/0
17.3.2009 15:59

6tero

Je to škoda...

... že Hadamczik tu ruku nepodal a jen tím panu Růžičkovi nahrál a ten má teď potřebu toto rozebírat. Zrovna on, který by měl o chování mlčet...

To redakce: Jděte s tím týmobajlem do ř.i.t.ě...

0/0
17.3.2009 15:37

ppc1500

Re: Je to škoda...

Já si zasa myslím, že to nebyla Růžičkova aktivita vyjádřovat se k tomu v novinách. Pravděpodobně se ho na to novináři ptali a on odpovídal. Jsem zvědav, co by jsi na jeho místě dělal: neodpověděl by jsi na položenou otázku?

0/0
17.3.2009 17:56

Hlodavec_vodni

Tak přemýšlím,

kterej z nich je větší Lojza...

0/0
17.3.2009 15:37

Zdenda-69

O Lojzovi

iluze nemám, bez ohledu na podání nebo nepodání ruky a hokej vůbec. Ale na co čekal Růžička půl hodiny proti Spartě ?? To je problém si najít trenéra soupeře, odchytit ho na pět vteřin, potřást mu ploutví, poklepat po rameni a odejít ??? Přestože je mumraj na ledě ??

0/0
17.3.2009 15:07

Kleki Petra

Re: O Lojzovi

Existuje něco, jako závěrčný ceremoniál. Jen balík, nebo tupec, to nerespektuje a zdrhne.

P.S. Sorry, Lojzo.

0/0
17.3.2009 15:24

Zdenda-69

Re: O Lojzovi

no dobrý, ale jak to souvisí s tím, co jsem psal ?? Já se Lojzy přece nezastávám. Ale co se týče toho, jak Růža měl půl hodiny čekat - vždyť je vždycky nějakou dobu po konci zápasu chaos na ledě a hromada lidí, než začně nějaký ceremoniál , to je takový problém zajít aktivně za Výborným (který má samozřejě ten moment koem sebe hafo lidí), během pěti vteřin si s ním potřást a odejít za svým mančaftem ??

0/0
17.3.2009 15:32

socna

Re: O Lojzovi

on růža si chodí potřást se všema hráčema nejen s trenérama tak proto asi čekal tak dlouho dokud neproběhlo klasický podávání rukou mezi hráčema.

0/0
17.3.2009 16:19

Viva la Slavia

Re: O Lojzovi

Možná až budou hrát někdy vítkovice finále,tak to pochopíš.....

0/0
17.3.2009 16:57

Zdenda-69

Re: O Lojzovi

no co bude v lize Slavie v O2 areně, tak ta pravděpodobnost je malá, to je fakt..... JInak to klidně zkus vysvětlit, nestyď se .....

0/0
17.3.2009 17:16

kruza_

Je to tu jak sobotní večer u zdi nářků

Psal jsem to už ráno. Než začnete kritizovat sudí tak si zameťte před vlastním prahem. Příležitostí na to, abyste dorazili Slavii bylo dost a dost. Vymlouvat se navyšší síly je alibismus ze strany hadamczika i ze strany fanoušků. Tu a tam se objeví rozhodnutí rozdhodčího, které je přinejmenším diskutabilní, ale vymlouvat se na to?

0/0
17.3.2009 15:03

noname76

Ruzo,

Lojzik zapomnel, ze to je posledni zapas ;-D

0/0
17.3.2009 14:33

Kleki Petra

Re: Ruzo,

...v roli trenéra.

0/0
17.3.2009 14:57





Najdete na iDNES.cz