Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Velké emoce: Slávisté už už slavili gól, který však sudí neuznal

Slávistický trenér Vladimír Růžička se na střídačce rozčiloval a odmítal pustit hráče na led. Diváci bouřili a na hřiště dokonce přilétla plastová láhev a pár dalších předmětů. Při prvním semifinále hokejové extraligy mezi Slavií a Plzní vládly obrovské emoce.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

sancheezo

Pravidla!

Muze mi nekdo konecne vysvetlit, jestli plati zakaz pousteni spornych monentu ze zapasu na kostce? Nebo tohle pravidlo plati az za ceduli hl.m. Prahy?:-©

0/0
21.3.2009 14:16

Karlos1234

Podle nadpisů bylo Slávii neskutečně ublíženo...

Realita - naprosto správné posouzení....

Aneb rozpoutáme hysterii, aby rozhodčí příště pískali (jak je zvykem) minimálně 10% ve prospěch pražských klubů...

Vary a plzeňáci - držte se proti těmto hyenám!

0/0
21.3.2009 13:51

coen

*

Trochu nadhledu slávisti. Nejde se jednou radovat při gólu který rozhodne celou sérii a to za pomoci vysoké hole a při dalším sporném momentu ve váš neprospěch se uřvat.... To co se nepochopitelně nepovedlo Vítkovicím (čti hladce vyřadit v play-off slabou slávii) to se povede průměrnému klubu s jedním dobrým útokem.

0/0
21.3.2009 11:31

rui

slávistická taktika

rozpoutat hysterii proti rozhodčím, aby měli strach cokoliv v neprospěch kůžičkova týmu písknout má pokračování. Brekot místo aby uznali že přestřelili. za jejich chování by měly následovat pořádně mastný pokuty !!!  Rv

0/0
21.3.2009 10:46

Ravanelli

Re: slávistická taktika

Je to sice již obehraná písnička, dělají to rok co rok, ale vyplácí se to a je to účinné.  Nicméně to chce mít slávistický žaludek, aby takto někdo přistupoval ke sportu.

Naštěstí  krom slávistů není nikdo v lize schopen dopouštět se těch nejhorších sviňáren a zhovadilostí.

Když pak člověk vidí zmateně hajlujícího zfanatizovaného Kalouse se zakaleným bělmem a výrazem šílence, nedivím se, že se rozhodčí nechávají neustále Slavií zastrašovat a raději ji jdou celou sezonu na ruku.  Postavit se sešívané mafii není žádná sranda, tady už může jít o život.

0/0
21.3.2009 11:08

rui

Re: slávistická taktika

Jo...rozhodčího rozhodit se jim podařilo už včera...spoustu zákroků proti nim  neodpískal. Ale včera to už je jedno.

Horší je že jim jdou na ruku i některý média...stačí se podívat na titulky. Pomalu všude hlásají že slávii nebyl uznán gól. Přitom je to pnesmysl. Puk přes brankovou čáru nepřešel tak asi nemoh ani padnout. Je to chlív :-©

Tohle má slavyje vážně zmáknutý ...

0/0
21.3.2009 11:29

cantare

Růžička

;-D;-D;-D a tohle je trenér repre... :-/

0/0
21.3.2009 9:49

KOMON

JASNÁ TYČ,DIVNÝ KOMENTÁTOŘI

Nevím jak komentátoři chtějí posuzovat podle záběrů ze zcela nevhodného úhlu platnost gólů,ale vpodstatě je chápu,přáli Slávii gól klvůli průběhu zápasu,což je pochopitelné(nebo Slávii prostě fandí,ale nechci je z toho obviňovat :-) )

Jinak záběry  z jedný z nejlepších hal u nás sou dost žalostný,včetně zátylků vstávajících fanoušků,ale to asi není chyba Čt.

Reakci Slávie naprosto chápu,po tom uznaném prvním gólu,který na kostce vypadal, že snad ani neby,l se cítily poškozeni,ale asi nebyli,ikdyž ten první gól je možná spornější,nicméně má-li videorozhodčí slušnej záběr z kamery nad bránou tak je to celkem jasný a dle krátké doby telefonování si byl dost jistý-a to i u druhýho gólu.

Tyhle záběry by měla mít Čt,ale proč je nemá to netuším....   

0/0
21.3.2009 9:40

Pan plzenak

Růžička chtěl dát gól sám :-)

Každému, kdo chodil na základku a nehrál jen hokej, musí být jasné, že to byl odraz od tyčky. Zatemněný mozek kouče Slavie, který byl naprosto zoufalý z výkonu svých hráčů, se pokoušel alespoň o jediný zásach (v tomto případě to vypadalo nadějně). Jinak doufám, že slávističtí hráči sehrají ještě tři podobná utkání :-)

0/0
21.3.2009 8:09

mobilis in mobili

Re: Růžička chtěl dát gól sám :-)

Každej, kdo chodil na základku ví, že se píše zásah :-):-P. S třemi mači souhlas, ale čekám, že to bude ještě boj R^

0/0
21.3.2009 8:23

Pan plzenak

Re: Růžička chtěl dát gól sám :-)

máš pravdu, ty abys neudělal chybu, raději píšeš jakoby nespisovně viď  R^

0/0
21.3.2009 13:46

mobilis in mobili

Re: Růžička chtěl dát gól sám :-)

Jasně, to se dá spoustu věcí schovat :-P:-)

0/0
21.3.2009 16:32

elbeso

Růžička a jeho svěřenci

... podali naprosto zoufalý výkon. Onen gól negól byl možná tak zbožné přání hulváta Růžičky. Ostatně exceloval i jeho asistent. Výborně Slávie, zase jste ukázali, že jste slušný tým, na který si věky věků hrajete. Je mi vás upřímně líto a nejvíc toho užvýkaného hovada na střídačce. Už se vážně těším jak nás jako trenér bude reprezentovat na olympiádě. Ufňukaný buran - budou psát všechny světové deníky ...

0/0
21.3.2009 3:38

Stapler

je fakt zajímavý

kolik vždy vznikne po nějakém takovémto podobném zápase hokejových odborníků;-D;-D;-D

0/0
21.3.2009 0:06

jordan23

Nebylo co slavit

Slavia slavi gol, ktery ne ze rozhodci neuznal, ale gol ktery nebyl!

Tak sou blby nebo co slavit gol, ktery nebyl.

0/0
20.3.2009 23:05

jordan23

Jaroslav Tomas alias jat

Pane Tomas, drive nez zacnete psat o hokeji tak se naucte alespon zakladni pravidla. Pokud rozhodci po prozkoumani videozaznamu rozpazi, znamena to totiz, ze GOL NEPADL. A ne jak mylne uvadite vy, ze neplati.

0/0
20.3.2009 22:49

Luboczech

Re: Jaroslav Tomas alias jat

Tento příspěvek bych hodnotil jen jako ubohé rýpnutí... jaký je rozdíl mezi tím, že gól nepadl a že neplatí? V podstatě pořád ten samý - skóre se nemění... je mi jasné, že směřujete k tomu, že když gól neplatí, tak sice padl, ale mezitím se třeba provinil hráč útočícího družstva (např. hrál v brankovišti) a tudíž gól nemohl platit... ale jestli tady studujete články vašeho očividně neoblíbeného autora s cílem najít nějakou byť sebemenší chybu a následně ji okomentoval v diskuzi a tím ho nějakým způsobem zesměšnit nebo si něco dokazovat, tak běžte, zažádejte o práci u novin a těším se na vaše články, když jset tak skvělý a bezchybný člověk...Rv

0/0
21.3.2009 0:25

Fandor80

Zitra vyhrajerm

dnes byla chyba ze jsme do nich nesli tvrde. Straku body-checkovat. Proste zneprijemnit mu zivot. Plzen dnes jela pekne tvrde tak zitra to uciti na vlastni kuzi. :-P

0/0
20.3.2009 22:33

mobilis in mobili

Re: Zitra vyhrajerm

Otázka je, jestli ho někdo z těch vašich hlemýžďů vůbec stačí registrovat. Dneska to bylo jako jedni na bruslích, druzí o berlích

0/0
20.3.2009 22:43

fakticky nekecám

no,

celkem by mě zajímalo,kolik si ti naši parchanti vsadili na prohru +5 gólů.Kurs asi musel  být hodně zajímavý.No nic,přejme jim to,ale sere mě to.Dneska to fakt přehnali!Holt zase budeme trpět do sedmého zápasu.;-€

0/0
20.3.2009 22:23

venca z chodska

Re: no,

???-to je ve Slavii možný-super klubXXXX

Zlatá Plzeň i jejími "nepřízpusobívými fanoušky"VVV

0/0
20.3.2009 22:33

fakticky nekecám

Re: no,

zlatá plzeň?to si děláš srandu,nebo to myslíšn vážně?aha, no nic venco,asi jsi nic nepochopil :-)

0/0
20.3.2009 23:02

Stapler

Re: no,

venco, já radši budvar:-)

0/0
21.3.2009 0:08

Zdenda-69

Re: no,

Asi ne, tak 4-2 pro Plzeň. Ta má momentálně víc indidvidualit než Vítkovice a to v play off rozhoduje,jejich momentální forma a prosazení se. Může se sice říct, že Plzeň má jednu top lajnu a zbytek nosiče vody, ale popravdě řečeno, Slavia na tom teď není o moc líp, uhlídat B+Č a je nyní poloviční. Beránek a Hruška se dost plácají .....Jestli se neposmolí Chábera, máte dovču v dohledu ......Ale uvidíme, samozřejmě.

0/0
21.3.2009 1:40

venca z chodska

Nejhorší na tom byla ČT

Pánove Záruba (kterýho jsem vždy bral jako velkého hokejového odborníka( aZajíc (blb od přírody) by se měli zamyslet nad způsobem jednostraného protiplzeňského komentování.GÓly negˇoly,fauly - nefauly-ještě že Plzeň měla dnes tak navrch že nám to nevadilo.Nikmu moc nevadilo,jak se choval slavistický asistent.lavně že v Plzni jsou diváci hnejvětší hovada-slavistickej asistent flašky může házet???R^RvRvRvRvRv

0/0
20.3.2009 21:54

mobilis in mobili

Re: Nejhorší na tom byla ČT

U Hostáka je to dlouhodobý a jinak mi to zas tak nepřijde. Víc bych to neřešil

0/0
20.3.2009 22:39

bad_azz

Re: Nejhorší na tom byla ČT

Jsem Plzeňák a nemůžu s tebou souhlasit. Záruba komentoval objektivně! Na Hostákovi a Zajícovi je trochu znát, že Plzni moc nepřejou. Ale Zárubu byl dneska opravdu objektivní!

0/0
20.3.2009 23:17

venca z chodska

Re: Nejhorší na tom byla ČT

Dneska by bylo hodně těžký kritizovat Plzeń , ale při posuzování faulů agólů byl i Záruba nakloněn Slavii (počkej do zítřka)-my jsme prostě prašivý-kdyby vyhrála Savie nebo kdokoli v jiný 6:0 tak by to byla v televizi óda na radost.????

0/0
20.3.2009 23:23

bad_azz

Re: Nejhorší na tom byla ČT

Nevim, koukal jsem na to a kolikrát i Záruba upozornil, že našeho hráče faulujou, a že to rozhodčí neodpískal apod. Dneska mi to přišlo fakt férový a nebudu mít předsudky do dalších dnů. Až nebudou mluvit objektivně, rád je zkritizuju. Daleko horší pro mě byl Látal. :-P

0/0
20.3.2009 23:28

venca z chodska

Re: Nejhorší na tom byla ČT

Při posuzování zpomalenejch záběrů nebyl puk za Nerudou poznat že tam je i když to bylo téměř 100% ale když se to u nás odrazilo od tyčky k tyčce a ven tak to byli podle záruby dlouho skoro janej góol-nejsem až tak neobjektivní abych neuznal pravdu druhý strany ,ale dnes jsem měl o obou gólech jasno skorom už před zpomaleným záběry-ale ČT to neuznala skoro ani po skončení přenosu-prostě Plzeň je prašivá a všichni mají vždycky něco protži nám.

0/0
20.3.2009 23:48

Doktor Tomáš

Re: Nejhorší na tom byla ČT

Lidi buďte probůh fakt trochu soudný. :-/Nebo jste sledovali nějakej jinej hokej. Dyť na ČT oba sporný góly posoudili naprosto správně - a shodou okolností ve prospěch Plzně - ale poprávu. R^ Ale kdyby neukázali ten pohled z druhý strany, taky bych si myslel, že to byl od Slávky gól. Ale 2x, nejdřív Zajíc ve studiu a pak Záruba v hale ukázali ještě ten druhej záběr, kde je jasně vidět, že puk se odráží od tyčky. TAk tady zase nebrečme na komentátory, vypadáme pak jak banda upatlanců. Plznička forever!!

0/0
20.3.2009 23:45

Plzéénka

Re: Nejhorší na tom byla ČT

Já to pozoruju už delší dobu - a nejsem fakt sám: na co porád brečíme na komentátory. Zajíc to ukázal tak jak to bylo a jasně řek: Vostřák gól, Slavia spíš ne - ale z jeho pohledu to nebylo vidět. Pak Záruba ukázal na stadionu tu střelu znova - a  záběr, kterej ukázal, že to byla jasná tyč!! ty seš fakt venca, žeš to neviděl, nebo seš slepej. A taky hluchej: fauly - nejmíň 3x Záruba upozornil na fauly Slavie, který rozhodovači pustili. Proč to teda dělaj, když nás takzvaně nemaj rádi ? Flaška ze střídačky Slavie - kdyby to neřekli v TV, tak jsem o tom taky nevěděl.  Tak zas kucí abysme to s tou ukřivděností nepřeháněli - ať brečej Slávisti, ne my.

0/0
21.3.2009 0:09

Stapler

první vyhrání z kapsy vyhání

tak mi nějak ty niže uvedené namachrované příspěvky připomínají příspěvky některých vítkovických fandů, kteří si kasali triko jak Slávku v PO přejedou ;-D

takže hráčům plzně gratulace nikoliv ovšem jejím fanouškům:-/

0/0
20.3.2009 20:37

Kei: cenzorova noční můra

Re: první vyhrání z kapsy vyhání

Co se zase dělo?

0/0
20.3.2009 20:55

Stapler

Re: první vyhrání z kapsy vyhání

až na pár prostoduchých příspěvků zde v diskuzi, celkem nic, ale hokej se mi líbil :-)

0/0
20.3.2009 21:02

vasapro

Re: první vyhrání z kapsy vyhání

mno zase na druhou stranu to byl, alespon pro priznivce Plzne fajn hokej ;-D ... samozrejme neni nic rozhodnuto, kazdy zapas je jiny :-) ... ale neodpustim si rypnuti do remcalu, kteri prorokovali po vyrazeni Pardubic jednoznacne a snadne vitezstvi Slavii :-) a houfne kritizovali plzenske fanousky za hazeni predmetu na led. Zase se ukazalo, ze ti fanousci jsou vsude stejni a moc vyjimek neexistuje  a to ani moc nevypichuji fakt, ze tentokrat byly vycitky a emoce za neuznany gol uplne mimo, protoze evidentne nebyl :-)

0/0
20.3.2009 21:30

clarac

je to tam

Jsem rád, že sudí nepodlehli Růžičkovu nátlaku a dopískali vcelku férově.

0/0
20.3.2009 20:32

Stapler

Re: je to tam

co když ale podlehli nátlaku pana Hynka? ještě štěstí, že to pískali tito rozhodčí, ostatní by pískali jen pro Slávku a skóre mohlo být otočené ;-D

zkus číst méně Blesk a neposlouchat Novu - blbne ti to hlavu :-(

0/0
20.3.2009 21:05

CrimbleCrumble

omluva

doufám že se růža omluví za svoje hysterický scény, když si tolik potrpí na fair play chování

0/0
20.3.2009 20:22

mc_cormic

Růžička

je psychopat a patří do klecového lůžka. ;-O

0/0
20.3.2009 20:20

Kei: cenzorova noční můra

...

Kdybys Růžo neřval jak tur, nemuseli tví demotivovaní svěřenci dostat šestku. A gól to samozřejmě nebyl, ze záběrů je to jasná tyčka, až to samozřejmě v dvourozměrné soustavě souřadnic vypadalo všelik matoucně.

0/0
20.3.2009 19:58

Kei: cenzorova noční můra

Re: ...

až = ač

0/0
20.3.2009 19:58

Alma Wade

Re: ...

Ano. V tom to je. Že se od tyčky puk nevracel po ledě, ale odrazil se do vzduchu. Pak to vypadalo "jakoby" za lajnou z jednoho toho záběru. Vzpomínám si, že jak byla výluka v NHL, tak tehdy Omsk s Jágrem a Bednářem dostal podobný "negól" v playoff. Tehdy ho ale rozhodčí uznali (chybně) a rozhodlo to o jejich vyřazení.

0/0
20.3.2009 21:00

m.opo

pro slávii

Pro slávii mluví jediné a to , že tam jsou OMYLEM,je to ostuda ligy, fuuuuuuj

0/0
20.3.2009 19:54

Lacim

Re: pro slávii

A já měl dojem, že je to MISTR ligy ?????

0/0
20.3.2009 20:04

Dominička

Slávističtí ufňukánci

Jasná tyčka, nevím co se tak vztekali. Ani bych se nedivila, kdyby po vzoru svých fotbalových kolegů šli plakat do kabiny;-D

0/0
20.3.2009 19:47

Martin HSJ

Re: Slávističtí ufňukánci

Jednu chvíli už to tak vypadalo R^ ;-D

0/0
20.3.2009 19:50

Dominička

Re: Slávističtí ufňukánci

je to zvláštní živočišný druh, ti ufňukanci;-D;-D

0/0
20.3.2009 19:51

Andee

Re: Slávističtí ufňukánci

Homo ubrečenius :-)

0/0
20.3.2009 19:54

iskp

Re: Slávističtí ufňukánci

nikdo nefňuká, jenom se čílíme, to víš, je to vypjatý, holt semifinále play-off, to nehraje jen tak někdo, natož extraligu :-P

0/0
20.3.2009 22:33





Najdete na iDNES.cz