Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Hokejisté Slavie po dramatickém zápase vyrovnali semifinálovou sérii

Dlouho to vypadalo, že hokejisté Plzně vyhrají i druhý zápas semifinále play-off na slávistickém ledě. Ve třetí třetině však dokázali slávisté během 102 sekund otočit skóre. V závěru se hosté snažili vyrovnat, ale marně. Slavia vyhrála 6:5. Rozdílový gól vstřelil do prázdné brány obránce Kadlec.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

kokr57

záruba je trapnej

půl minuty před koncem stav 6:4 a on pořád- ještě budou dít věci a jakmile plzeňácí dali goal na 6:5, tak by snad rovnou prodlužoval, to je jako ten trapák čapoun ve fotbale, když nemají SK SLAVII PRAHA rádi, to se může stát, tak ať nekomplexujou a nechaj to komentovat objektivním spolupracovníkům.:-)Líbilo se mi jak čapoun chytil záchvat smíchu, když Pegy nedal goal,což by určitě s holendou neudělal, a jak mu vypadla čelist, když pravě Pegy skvělým goalem rozhodl v jablonci.:-)

0/0
22.3.2009 12:01

Viva la Slavia

Re: záruba je trapnej

čapek je malá rudá nula a záruba?tak toho snad ani nemá cenu komentovat.Nejlepší je vypnout si zvuk.

0/0
22.3.2009 12:21

kokr57

plzeň je

celá ztopořená, protože prožívá asi po 5letech, to co my SLAVIA prožíváme každou sezónu- hrát semi nebo o finále, či-li plzeňácí jsou jako v transu, no kryokomora vás ochladí. GO! SLAVIA GO!V

0/0
22.3.2009 11:56

clarac

Re: plzeň je

jsi tupá slávistická nula.

0/0
22.3.2009 14:30

palic

hovaďák

Už se přestaňte hádat. Jak to že se dnes nikdo neopírá do toho napapanýho frajera Vladimírka? Ono mu to tomu arogantnímu Ferdovi zase jednou vyšlo. Doufám, že teď Plzeň už Slávii vyřadí. Pro ti Slávce nic špatnýho, ale ten moula na střídačce si zaslouží, aby mu sklaplo.

0/0
22.3.2009 10:47

zapalik

Re: hovaďák

Proč? Jedinej inteligentní důvod prosím

0/0
22.3.2009 11:01

StAnger

Re: hovaďák

Proč, co ti tak špatnýho udélal? Je to nejlepši trenér, kterej dovede o5 Slavii  do finále.Chybou trenérskou bylo to jeho blahořečení o Strakovi. Hráći pak nevěděli co maj hrát a Slavii to stálo zbytećně první zápas.

0/0
22.3.2009 11:18

zapalik

Re: hovaďák

Jsi vedle jak ta jedle. Blahořečení Stračeny nemělo na výsledek z pátka vliv ani z jednoho promile

0/0
22.3.2009 12:43

aarghot

Re: hovaďák

mindracek vid

0/0
22.3.2009 11:36

Herry05

uf

:-))) R^

0/0
22.3.2009 10:22

dicky75

Straka

je skutečně výbornej, klobouk dolů. Ale pan Záruba to s obdivem k němu trochu přehání. Straka nahodí do třetiny a Záruba:"Ano, Straka chytře nahodil..."

0/0
22.3.2009 10:13

RCG

Re: Straka

Uplne to samy sem si taky rikal...Straka by mel jit do repre, ale Zaruba by mel prestat onanovat behem Strakovo stridani a komentovat trosku nad veci..

0/0
22.3.2009 10:59

StAnger

Re: Straka

Záruba je naprosto trapnej tím jak straní Plzni a vtírá se s tim Strakou.Rv Nejlepší je to sledovat u brankařů, když nastřelej Slavisti Cháberu, od kterého se to odrazí, je to "opět vynikající cháberův zákrok"..když to samé na druhé straně" Neruda kotouč opět jen vyrazil";-D..je to naprostej zoufalec, tenhle Záruba, je snad ještě více nesoudnej, než tenkrát Dusík ve finále Zlín xSlavia.  Ale naštěstí komentátoři hokej nerozodujou, tak ať si klidně leští kládu nad Plzní dál.

0/0
22.3.2009 11:15

aarghot

Re: Straka

presne tak zaruba je zoufalej

0/0
22.3.2009 11:35

Viva la Slavia

Re: Straka

tak dusík je sralťan,takže u něho se dá negativní postoj ke Slavii očekávat:-P

0/0
22.3.2009 12:23

Herry05

uf

To je docela pr*del to tady číst,jaký se tu řeší blbosti...........ale hokej super a Stračena je nejlepší hokejista v této sezoně a to bez konkurence ;-D Tak pojďte řešit blbosti ;-D

0/0
22.3.2009 9:56

zapalik

Re: uf

Další blbost: souhlasím s Tebou. Stračena je jak z jiný planety

0/0
22.3.2009 10:16

StAnger

Re: uf

Základní ćást byl bez konkurence lepší Bednář, teď v PO je lepší Straka. Lepši nakonec bude ten, kterej dovede svůj tým do finále;-D . Takže Bedýnka:-P

0/0
22.3.2009 11:21

clarac

Re: uf

Co umí ukázal Bednář bylo vidět na EHL. Je nula.

0/0
22.3.2009 14:32

Georgik-I

Smutný

Pokaždé když někomu dojdou argumenty, tak vytáhne nesmysly o brečení...  prostě, když máš jinej názor, než já a já už nevím, co bych na to řekl, tak Tě nazvu ubulencem - tak tomu říkám diskuze;-D

0/0
22.3.2009 9:41

dicky75

Re: Smutný

A druhej problém zas je, že fanoušci poraženého téměř vždy obviňujou rozhodčí - téměř nikdo neumí přijmout porážku. Jinak včera to byl nádhernej hokej, stav je 1:1 a můžem čekat sérii na 7 zápasů.....

0/0
22.3.2009 10:10

zapalik

Re: Smutný

Pokud postoupí Slávka, tak klidně. Ale nechci mít nervy. :-) Musím ale říct, že letošní play-off mě po dlouhý době zase baví. Včera to byl neskutečnej zápas, naprosto mimo úroveň cz extraligy. Hokej pro lidi.

0/0
22.3.2009 10:17

Martin111

...

Ještě nedávno jsem tady krapet hájil fanoušky Plzně, ale po včerejšku měním názor. Víc jak polovina z "fandění" se netýkala Plzně, ale urarážek Slavie. A nebyl to pouze kotel, to co sedělo kolem mě za zvěř...:-©

0/0
22.3.2009 9:37

Georgik-I

Re: ...

Jo, jo, bylo slyšet i v TV. Hlavně v prvním zápase za stavu 0:6 to bylo více, než trapné...  místo aby slavili

0/0
22.3.2009 9:43

Tomf1

Výborně

všem opravdu děkuju za parádní diskuzi, když jste ze mě udělali brečícího pardubáka, když o pardubice vůbec nešlo.

Nemám problém napsat, Plzeň postoupila po skvělém výkonu, tady se dá jen před soupeřem smeknout a popřát další úspěchy a poděkovat za pěknou sérii.

.Šestý zápas, byl emoční, to, že porvali cetka s matějovským k hokeji patří, to, že ten zákrok byl FAUL a ÚPLNĚ zbytečný zvláště od Čáslavy, docela slušného hráče.5do konce možná, ale na trest ve hře?Prostě mu rupli nervy.Likvidační ne, ano?.Ale dneska ty zákroky na Kracíka,Doležala byly skoro stejný, zezadu proti maťáku.A nic. Ani dvě minuty, pak se jeví rozhodnutí téhož rozhodčí na Trest ve hře jako selhání, nebo selhal dnes?Pokud si neudrží stejný metr, tak ať teda nepíská, to je ta ostuda.to je celý co jsem chtěl napsat, ne, abych otevřel diskuzi faul čáslavy a par

Šlo jen o to vypíchnout jak se rozdílne posuzují zákroky u nás v jiných zápasech u stejných rozhodčích. Leč zase jsem přeci pardubák tak jsem hajzl, že?Ahoj všem

0/0
21.3.2009 22:00

puchýřův stín 2

Re: Výborně

nikdo nepíše nic o hajzlovi, jen o tvém bulení. prostě nerozdýcháte likvidační faul pardubického hráče a tuhle ukřivděnost tu budeme číst snad do dalšího ročníku.

0/0
21.3.2009 22:02

Zdenda-69

Re: Výborně

ale houno likvidační faul. Do prrdele práce tak choďte na basket. Sám Straka to vzal naprosto profesionálně. Trest ve hře Čáslavovi byla Minářova absolutní kravina, u něj mě to dost zarazilo. Faul budiž, ale rozhodně ne na trest ve hře. To dostal jen proto, že tím faulovaným byl Straka. Bitka byla logická a bez divení, samozřejmě.

To by takový Machač svého času za nespočet bodyčeků byl za zločince .....taky hráči lítali nohama nahoru, padali na klíční kosti, natloukli si leckdy hlavu ....

0/0
22.3.2009 0:28

Zdenda-69

Re: Výborně

ale houno likvidační faul. Do prrdele práce tak choďte na basket. Sám Straka to vzal naprosto profesionálně. Trest ve hře Čáslavovi byla Minářova absolutní kravina, u něj mě to dost zarazilo. Faul budiž, ale rozhodně ne na trest ve hře. To dostal jen proto, že tím faulovaným byl Straka. Bitka byla logická a bez divení, samozřejmě.

To by takový Machač svého času za nespočet bodyčeků byl za zločince .....taky hráči lítali nohama nahoru, padali na klíční kosti, natloukli si leckdy hlavu ....

0/0
22.3.2009 0:28

Profík

Re: Výborně

Že se s někým takovým vůbec bavíš.

0/0
21.3.2009 22:33

zapalik

Re: Výborně

Nejsi hajzl, ale co je to Pardubice? Nespletl sis náhodou diskusi? ;-D

0/0
22.3.2009 10:19

The Emperor

No

Ja teda nevim, kde tady nektery dneska videli ty krasny goly, ja nevidel zadnej, mozna tak Plzen jeste dala slusny a Straka je famozni, ale Slavisti, to je vsechno akorat domlaceny az do brany, zadna pekna akce. Sice to je z jeji strany agresivni a rychlej hokej v tempu, kterej ma spad, samozrejme taky zaslouhou mini stadionu, ale hokejovy parady a napady veskery zadny, proste hokej zalozenej na hracich, ktery nemusi umet nic s pukem, staci jim jen vsechno mlatit u mantinelu, dorazet, tecovat a nahazovat puky, vyjma samozrejme Bednare a Cervenky

0/0
21.3.2009 21:33

puchýřův stín 2

Re: No

co čekat od rudého dementa. koukej si na ty svoje trapáky a přej si,at nedostanou ve varech dvakrát na (Y). když nerozumíš hokeji raději mlč

0/0
21.3.2009 21:34

The Emperor

Re: No

Hezky no a to sem si myslel, ze ses uz trosku uklidnil, ale je videt, ze ses stale trapnej slavistickej zaslepenec, kterej misto aby mi to vyvratil treba upozornenim na neco, co tam slavisti predvedli, tak radsi nadava a placa nesmysly, ze necemu nerozumim. Nicmene aspon je jasny, ze Slavisti nedali zadnej peknej gol, kdyz nejses schopnej reagovat jinak nez takhle. Ja napsal to co sem videl a myslim, ze to je pravda, ostatne jako dukaz si muzes pustit ty slavisticky dorazky nahozeni, po kterych padly goly a to ze ma Slavie zalozenej styl na bouracich(cest vyjimkam) a ne na technickejch hracich, musis sand videt i ty, ale tezko po tobe chtit abys to uznal, protoze ses opravdu hodne jednoduchej

0/0
21.3.2009 22:00

puchýřův stín 2

Re: No

nezlob se,ale po tom co zde pravidelně předvádíš je tvůj pohled vcelku mimo mísu. to že se hraje mnohem atraktivnější hokej než ve druhé serii trochu nerozdýcháváš.

0/0
21.3.2009 22:04

zapalik

Re: No

Hoď na něj bobek. Zase je pravda, že na krásu se nehraje, rozhoduje skóre :-)

0/0
22.3.2009 10:24

zapalik

Re: No

Asi jsem už starej (33), ale je fakt, že mi taky vadí, že se dneska už puky do útočný třetiny nezaváží, ale nahazujou a vybojovávaj. Parádičky abys pohledal. Ale evidentně to slaví úspěch, když jsou za poslední dobu dvakrát mistrem a párkrát ve finále.

0/0
22.3.2009 10:21

retkini

to Tomf 1

Jsi ubrečenej trouba. Kracík to přihrál, jak jen mohl. Vražení na hrazení? Ani náhodou. Nekažte tyhle zápasy svejma ubrečenejma kecama. Drobné nepřesnosti jsou v každé lize. U nás to neovlivňuje výsledky. Bohudík. Rozhodčí jsou letos celkem ready. Jsem nestrannej. Užívám si to . Dnes krásnej zápas. Opět. Straka zpět do Repre.[>-]

0/0
21.3.2009 21:24

Tomf1

Re: to Tomf 1

Je vidět, že nepochopíš příspěvek, takže si to přečti znovu a pak třeba pochopíš.

A když ne tak znovu a znovu.

Co že to Kracík přihrál jak ty to víš, šel hlavou proti mantinelu, to asi chtěl.

To máš pravdu s těma nepřesnostma, zvláště u pana Mináře.;-D Je na to asi expert

Neovlivňuje výsledky, to řekni Hadamczikovi?

0/0
21.3.2009 21:29

retkini

Re: to Tomf 1

z půl metru od mantinelu Ferdo? Po tom přistrčení měl co dělat, aby jí tam aspoň přiblížil. Nenech se vysmát plačko. To fakt nesnáším. Brekot nad rozlitým mlíkem. Slávie byla dnes o kousek  lepší. Jestli za to může Minář? Kdybys si zkusil písknout aspoň podnikovku. Jsi klasickej případ výchovy hokejového fanouška pořadu buly. Díky vymoženostem , co nám nabízí televizní technika se můžeme těmto simulantům vysmát. Akorát ty budeš plakat viď?

0/0
21.3.2009 21:43

Humor

Re: to Tomf 1

jojo, Kraca si skocil po leskovsku. Tomf1 je pravdepodobne pardubicak. Jeste nepobral vyrazeniRv

0/0
21.3.2009 21:30

Tomf1

Re: to Tomf 1

Proč bych se neměl probrat z vyřazení. Naopak jako soupeř jste byli výborní a postoupila Plzeň po bitvě zaslouženě.

0/0
21.3.2009 21:34

Humor

Re: to Tomf 1

Hm, tak ted jsi mne odzbrojil...dik za uznaniR^

Ale ten Caslava...Rv no pokud vim tak u vas konci...

0/0
21.3.2009 21:39

Tomf1

Re: to Tomf 1

Nemusíš děkovat, tady není co jiného říct, prakticky prodloužení 7zápasu, tam už jsou oba týmy tak vyčerpané, tak vyrovnaná bitva, a postoupit může jen jeden. Sám hráč to řekl, rozhodne jedna střela jeden gól. Ten gól jste dali, postoupili po skvělém výkonu, tady se dá jen před soupeřem smeknout a popřát další úspěchy a poděkovat za pěknou sérii.

Ten šestý zápas, byl emoční, to, že porvali cetka s matějovským k hokeji patří, to, že ten zákrok byl FAUL a ÚPLNĚ zbytečný zvláště o Čáslavy, kterej opravdu není GRÁZL jak si všichni plzeňáci myslejí, bylo na 2+2, i 5do konce, ale na trest ve hře?Prostě mu rupli nervy. Likvidační podle mě ne, podle tebe jo.

Ale dneska ten zákrok na Kracíka, či Doležala byly skoro stejný, zezadu proti maťáku. A nic. Ani dvě minuty, pak se jeví rozhodnutí téhož rozhodčí na Trest ve hře jako selhání, nebo selhal dnes? Pokud si neudrží stejný metr, tak ať teda nepíská, to je ta ostuda.

to je celý co jsem chtěl napsat, ne, abych otevřel diskuzi faul čáslavy a par

0/0
21.3.2009 21:50

puchýřův stín 2

Re: to Tomf 1

;-(;-(;-(;-(;-(;-(;-(;-(;-(

0/0
21.3.2009 21:58

puchýřův stín 2

Re: to Tomf 1

dle tvého brečení jde opravdu poznat že jsi pardubákRv

0/0
21.3.2009 21:40

Lord Fox

Re: to Tomf 1

smrk

0/0
21.3.2009 21:55

endymian

Re: to Tomf 1

Já, jakožto fanoušek nepokrytě stranící Plzni jsem Kracíkovo přifilmovaný pád na hrazení a následnou pauzu s ošetřováním vnímal tak, že šlo o taktický tah, který měl za cíl dát odpočinout Strakově formaci, aby mohla jít na další střídání a zkusit vyrovnat. Kracík se koneckonců za minutu znovu objevil na ledě. Howg!

PlzeňVR^

0/0
21.3.2009 21:42

puchýřův stín 2

Re: to Tomf 1

R^R^ kloubouk dolů všem nebrečícím

0/0
21.3.2009 21:43

retkini

Re: to Tomf 1

jsem rád, že i takovej se ozve. fandím hezkýmu hokeji a to v PO předvádí všichni. Hodně štěstí!!!R^

0/0
21.3.2009 21:46

carnivore

Re: to Tomf 1

R^

0/0
21.3.2009 21:59





Najdete na iDNES.cz