Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Chomutov už také oslovil Znojmo, chce extraligu

Už i hokejový Chomutov se oficiálně uchází o extraligovou licenci Znojma. Potvrdil to Jaroslav Veverka, šéf chomutovského klubu. „Byli jsme na jednání ve Znojmě, kde jsme vyjádřili svůj zájem na odkoupení extraligy. A teď čekáme, jak se vyjádří pan Vlasák,“ zmínil Veverka bosse znojemského klubu. „Do neděle dá všem zájemcům vědět.“

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

nottingham

CESKO-SLOVENSKA LIGA

Jsem proto, aby se to protnulo se Slovaky. Oni dodaji tak 7 nejlepsich tymu, my dodame 14, rozdeli se to na 3 skupiny po 7, zapadni, ceskomoravska a slovenska. V kazde skupine bude hrat kazdy s kazdym 4(2x doma, 2x venku) a s tymy s ostatnich skupin 2x(1x doma, 1x venku). To dela porci 52 utkani za sezonu. Nejlepsich 16 postoupi do play off. 2 nejlepsi z 1.ligy v CR a nejlepsi z 1.ligy na Slovensku se pripoji k 2 nejhorsim tymu cele ligy a systemem kazdy s kazdym 4x(2x doma, 2x venku) by bojovali o 2 mista v pristim rocniku. Pro fanousky by to melo uplne jiny naboj, bylo by tam vice tymu...

0/0
31.3.2009 18:26

(db)

Re: CESKO-SLOVENSKA LIGA

není špatný nápad ale už vidím jak se ozývají slováci že by měli v soutěži míň týmů :)

0/0
31.3.2009 18:57

Zanys

Re: CESKO-SLOVENSKA LIGA

jak míň, 7 češi, 7 moraváci a 7 slováci. Tak by to mělo být.

0/0
31.3.2009 19:14

luka_luka

Re: CESKO-SLOVENSKA LIGA

na Moravě hrajou hokej taky?

0/0
31.3.2009 20:53

ViKo1

Re: CESKO-SLOVENSKA LIGA

Moc pěknej nápad... Škoda že tohle nikdo probírat nechce... Liga by byla vyjímečná...

0/0
31.3.2009 23:02

kokr57

je to slabý....

tak ať udělají takovou podligu čekatelů- barážistů a extraligu stáhnou na 12 teamů.

A z těch barážistů by vždy 2doplnily 14 teamů.

Hele to je Boleslav, Ustí, Kometa,Jihlava, Chomutov,Hradec,Olomouc, a třeba Vrchlabí a ty ať to mrskaj do zemdlení a dva první si zahrajou extraligu. A hned vypadnou a tak:-)dokola.

0/0
31.3.2009 18:02

Homer _ 3

Dohayzlu se všema a ligu smrsknout na 10 týmů.

0/0
31.3.2009 17:08

George78

Re: Dohayzlu se všema a ligu smrsknout na 10 týmů.

souhlas je tam spousta týmů na ho*no

10 by bylo akorát alespoň by ty zápasy měli nějakou úroveň

včera Bolehlav a Ústí děs běs :-©:-© ty tam určitě nepatřej ani jeden ;-€

0/0
31.3.2009 17:25

Clifford

Tisková oprava

Omlouváme se všem čtenářům za chybu uvedenou v článku, zájemcem o extraligu není Kometa Brno ale Hvězda Praha:-)

0/0
31.3.2009 16:33

Polarni punta

Už dávno je rozhodnuto

že to bude Komanta. Nač ta komedie ?8-o

0/0
31.3.2009 16:05

Belzebub 16

Re: Už dávno je rozhodnuto

že kometa to nebude,chybí peníze a přebývá Onderka.

0/0
31.3.2009 16:17

namor

Další zájemci!

Tak prý jsou i další zájemci, zatím v pozadí, ale brzo prý vystoupí. Mluví se o Hradci Králové, Vrchlabí a Havířovu. No uvidíme. A extraliga by se měla rozšířit, v 1. lize je dost dobrejch týmů, ale nahoru se prakticky nemůžou dostat. R^

0/0
31.3.2009 15:21

Andee

Re: Další zájemci!

Koukám, že za chvíli budou zájemce i Benátky, Třebíč a sestoupivší Poruba a Most a pak už to bude komplet první liga ;-D

0/0
31.3.2009 15:28

ViKo1

Re: Další zájemci!

Poustupuchtivé vrchlabí je hovadina. :o) Sice jsou to nadšenic ale nemají halu pro 5000, která je podmínkou pro ELH.. Vary hrály na vyjímku, kterou ukončí letošním stěhováním. Přeju to kometě... už kvůli tomu projektu se kterým přišel Zábranský.

0/0
31.3.2009 16:21

jaaatro

Re: Další zájemci!

Myslíš projekt, který okoukal jinde? Nezlob se, ale tenhle argument je zcestný. Rv

0/0
31.3.2009 16:29

Andee

Re: Další zájemci!

Ona je blbost i ten Hradec... proto jsem tak reagoval...

0/0
31.3.2009 21:16

cecilka82

Re: Další zájemci!

V Hradci chtějí extraligu tak leda fanoušci... [>-][>-]

0/0
31.3.2009 21:35

Andee

Re: Další zájemci!

Hradec má vedení, který ví, na co (zatím) mají.R^

0/0
1.4.2009 0:03

clarac

extra

A co tam bude dělat. Vařit párky.

0/0
31.3.2009 14:50

sobak

penízky a licence

no snad nám neubide další blízký soupeř, stačí že musíme jezdit přes celou republiku ke 3-4 týmům , chomoutov rozhodně ne a myslím že se nemluví o  kandidátovy Vlasákovy nejbližším a tím je Olomouc, kterou vlastní Dopita a jen  s Vlasákem čekají jestli nepřijde opravdu lákavá nabídka, na které by se podělily a ze které by měli oba dost a ještě by zbylo na nákup hráčů pro Olomouc, zase by jsme zůstaly jediný tým široko daleko, pokud by to koupilo Brno byl by možná problém s budoucímy sponzory a platit 300kč za zápas v Brně na to opravdu nemám

0/0
31.3.2009 14:27

Andee

Re: penízky a licence

Proč by se Vlasák, proboha, dělil s Dopitou??? 8-o;-DRv

0/0
31.3.2009 14:29

nokjos

Re: penízky a licence

nauč se česky, to se nedá číst:-©

0/0
31.3.2009 14:39

mk_kossak

Re: penízky a licence

No me by to velice potesilo kdyby to tak bylo. Jestli ne tak takovahle prilezitost pro olomouc vratit se po 12 letech do elh uz nebude....

0/0
31.3.2009 14:40

Citron78

Re: penízky a licence

a kde to chcete hrát?;-D;-D;-D

0/0
31.3.2009 21:38

mk_kossak

Re: penízky a licence

uz je naprojektovana hala davno v cervnu se rozhodne pak by se melo zacit stavet do te doby vyjimka... Uz to zjistovali davno staci rozsirit jenom satny pro rozhodci a jeste nejakou malou vec a je to bez problemu...

0/0
1.4.2009 8:24

mk_kossak

Re: penízky a licence

btw. Kometa, Jihlava ani Chomutov na to nejsou zrovna lip ;-D

0/0
1.4.2009 8:25

cornelius

Chomutov, Jihlava

... to snad ne  8-o

0/0
31.3.2009 13:49

Andee

Re: Chomutov, Jihlava

Jihlava je fór týdne, ty jsou rádi, že žijou... a ten Chomutov? No, ač mě namyšlený kecy některejch brňáků celkem se*ou, tak přece jen bych byl spíš pro tu Kometu. Návštěvy maj pěkný a extraliga by určitě Brnu přinesla novej zimák, což u Chomutova pochybuju... a diváci rádi chodí do moderních hokejových arén, viz Pardubice, Slávia, Budějky, Liberec... Bouda v Chomutově při vší úctě není extraligový stadión.

0/0
31.3.2009 14:28

nokjos

Re: Chomutov, Jihlava

v chomutově se právě začíná novej zimák stavět, tak klid...když o něčem nevíš, tak nechytrač...bude tam stopro dřív než v Brně:-P

0/0
31.3.2009 14:31

Andee

Re: Chomutov, Jihlava

Začíná? To už skoro dva roky. Územní rozhodnutí nese razítko z roku 2007 a zatím se vůbec nic nestalo. Takže dřív než v sezóně 2011/2012 ten zimák nebude Rv

0/0
31.3.2009 14:52

nokjos

Re: Chomutov, Jihlava

jenom jsi potvrdil, že nic nevíš...Rv

0/0
31.3.2009 14:54

Andee

Re: Chomutov, Jihlava

Ale? Tak nám pověz,c o z toho není pravda? Územní rozhodnutí je z roku 2007. Tj. už rok a půl se čeká, kdy (a jestli vůbec) se začne stavět. Zatím nikdo nic nestaví, akorát se udělaly nějaký věci ohledně té ekologické zátěže, co v bývalých kasárnách údajně měla být. Stavět se má podle projektu cca dva roky. Tj. sezóna 2011/2012 první možná v danou chvíli... čekám na tvou reakci, co z těch čtyř vět NENÍ pravda a předpokládám, že to podložíš nějakým argumentem/důkazem.

0/0
31.3.2009 15:01

nokjos

Re: Chomutov, Jihlava

čekalo se na změny v územním rozhodnutí...že to trvalo je pravda...teď už se začíná se zemními pracemi, jeď se tam podívat... primárně byla moje reakce na tenhle : "extraliga by určitě Brnu přinesla novej zimák, což u Chomutova pochybuju" tvůj nesmysl...

0/0
31.3.2009 15:12

Andee

Re: Chomutov, Jihlava

Vztahuje se to k tomu, co říkám v další větě o moderních arénách. Tj. stadiónech, kde se dá třeba pořádat MS apod. To není případ Chomutova ani s novým zimákem.

0/0
31.3.2009 15:36

nokjos

Re: Chomutov, Jihlava

ty si snad protiřečíš čím dál víc, radši toho nechám, tohle mě fakt nebaví...:-/

0/0
31.3.2009 15:53

Hinge

Re: Chomutov, Jihlava

Položení základního kamene dne 5.4.2009, vybrán dodavatel na dílo - North stav, a.s., datum kolaudace dle zápisu z usnesení rady města 30.12.2010.

0/0
31.3.2009 15:19

Andee

Re: Chomutov, Jihlava

Ale to je to, co říkám - dřív, než za dva roky nebude. A bude to zimák, sice pěknej, ale třeba na nějaký MS nebo něco podobnýho nevhodnej. Což je případ Brna, kde by měla vyrůst hala na úrovni O2 Arény.

0/0
31.3.2009 15:27

kolyvanov

Re: Chomutov, Jihlava

O kterym stoletim se bavime? Fotbalovej stadion se stavi uz 10 let (a jeste neni ani plan), hokejovej se zatim 5 let boural...

0/0
31.3.2009 16:03

jaaatro

Re: Chomutov, Jihlava

Hlavně že ve většině extraligových stánků by se mistrovství světa hrát mohlo, že? ;-D Opět tvůj příspěvěk postrádá kapánek logiky. Zase chceš po někom, kdo má do ELH přistoupit něco, co nesplňují všichni její stávající členové. (Y)

0/0
31.3.2009 16:28

Andee

Re: Chomutov, Jihlava

Už jsem to psal níže - stávajícím členům dát jasný termín, do kdy podmínky splní, novicové nechť je splňují od začátku. Tak to je všude na světě včetně NHL. Když chce někdo stěhovat klub, musí nové působiště být 100%, zatímco stávajícím týmům mohou běžet nějaké výjimky.

0/0
31.3.2009 21:18

bufalobil

doufám

že si to Šindel vošéfujeR^

0/0
31.3.2009 13:39

Behoun

a co Usti nebo MB?

A Usti nebo MB o ELH nebudou mit zajem? Podle mne by byl Vlasák hlupák, kdyby si nepočkal na to jak skončí baráž. Ten kdo prohraje se asi také přihlásí ...

0/0
31.3.2009 13:38

StAnger

Re: a co Usti nebo MB?

Myslim, že si MB jako případný sestupující, nesmí ligu koupit,aspoň dříve to tak bylo.

0/0
31.3.2009 13:59

Andee

Re: a co Usti nebo MB?

Něco takovýho platívalo, ale dneska? A obzvlášť v případě té úplatkářské boleslavské chásky? Nedivil bych se ničemu.

0/0
31.3.2009 14:30

Roman_

Omezení

Extraliga by neměla mít tolik týmů. Minimálně 2 týmy by se měly ubrat. Vždyť se hraje  v neodpovídajícím prostředí a drtivá většina sezóny před neadekvátní návštěvou.

Týmy jako Znojmo, Třinec, Mladá Boleslav, Kladno nemají co v extralize dělat.

0/0
31.3.2009 13:37

pupack

Re: Omezení

Omezenej si spíš ty... neexistuje jediný důvod proč by se mělo rozhodovat o tom kdo patří nebo nepatří do extraligy jinak než HROU HOKEJE, kdo na to má HERNĚ a podle pravidel patří tam. Nějaký tvoje mindráky, počet diváků, neodpovídající prostředí, a soudy kdo tam patří nebo ne, si nech pro sebe...:-©

0/0
31.3.2009 13:42

Roman_

Re: Omezení

Blaboly. Pokud někdo umí jenom část, tak ať si to předvádí v nižší soutěži. V top by měly být týmy, které reprezentujou hokej po všech stránkách. Prostě uzavřená soutěž za splnění podmínek.

0/0
31.3.2009 14:04

Andee

Re: Omezení

Máš pravdu, ale je potřeba jít na to podobně jako fotbal (to je jedna z mála věcí, co dělá ČMFS relativně dobře). Každý rok zpřísňovat pravidla a výjimky dávat s ohledem na rozsah a náročnost požadovaných úprav. To je jediná cesta, jak kluby k něčemu donutit. Pokud to takhle bude, jsem pro ligu i na nějaký rok směrem dolů uzavřít, aby měly kluby klid a mohly zainvestovat i jinam, než jenom do hráčů. A nahoru by v tom přechodném období mohl kdokoliv, ale musí splnit vše, žádné výjimky.

0/0
31.3.2009 14:33

jaaatro

Re: Omezení

Nezlob se na mě, ale dávat výjimky těm, co už v uzavřené soutěži jsou, a od nově přistupujících požadovat splnění všeho, mi přijde dost přitažené za vlasy. Jak můžu chtít po někom něco, co můj klub vyvolených nesplňuje do puntíku. Připomíná mi to ten nesmysl v jediném ročníku, kdy se nehrála baráž. Vyžadovala se juniorská nebo dorostenecká extraliga pro nového člena extraligy, jejíž stávající členové tuhle podmínku všichni nesplňovali. Přísnost ano, ale na všechny. !

0/0
31.3.2009 16:24

Andee

Re: Omezení

Jistě, ale vyhodíš někoho z ELH, protože mu zrovna letos spadla juniorka o soutěž níž? To je celkem blbost, takovej tým by měl na rok dostat výjimku, ale kdo chce postoupit, ať je připraven na 100%. To samé se stadióny. Stávajícím týmům stanovit podmínky do kdy co, ale noví musí jít na 100% připraveni, tak to funguje všude včetně NHL. Je to na pohled trochu nespravedlivé, ale má to logiku.

0/0
31.3.2009 21:22





Najdete na iDNES.cz